Ik heb de 8070 nu een kleine twee weken. Het is een gok om voor zon onbekend merk te gaan maar ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Hij ziet er prima uit en is niet duur. Het is trouwens een Compal CL50 (compal is een van de grootste leveranciers van notebooks, levert ook aan merken als toshiba). Voor 1575 inc kreeg ik een 1.4Ghz 512mb ram en een 40GB 5400 RPM hdd.
Ik heb helaas geen digitaal fototoestel om fotos ervan te maken, maar hij ziet er in het echt een stuk mooier uit dan op de plaatjes, vooral de blauwe ledjes zijn cool. Zoals al eerder in het topic gezegd, hij is zeer stevig, kraakt niet, maakt geen hoge piepgeluiden ofzo, de fan is zeer stil, alleen de 5400 RPM schijf hoor je als je hard aan het copieren bent.
Zal even een aantal vragen proberen te beantwoorden:
maar mijn vraag is of iedereen hier die deze laptop heeft er ook tevreden over is?
Ik ben er zeer tevreden mee. Verder weinig gebruikerservaringen te vinden op internet omdat dit model onder zoveel namen verkocht wordt lijkt het. De gebruikerservaringen die ik gevonden heb (van de jewel) waren allemaal wel positief.
Heeft iemand ook last van dat de laptop soms hoge tonen produceert?
Nope geen storende geluiden.
en dan wil ik vooral ook weten of de vga out goede kwaliteit heeft
Heb de vga out eventjes getest en zag er perfect uit. (hij is dual view btw).
ow en hoe zit 't met de drivers? want op de jewel site staan nog geen drivers voor deze laptop
Er zit een driver CD bij natuurlijk, verder kan je zelf de nieuwste versies op de verschillende sites vinden (intel, ati etc). De meerwaarde van een pagina van de leverancier is miniem imo omdat die toch altijd outdated zijn (zie oa de mobo sites van asus etc).
en verder is er nog niemand bij wie iets stuk is gegaan?
Niets (heb em pas 2 weekjes tho)
Er was al eerder om gevraagd, of misschien hebben meerdere mensen deze laptop nu.
Ik wil trouwens ook het liefst een 802.11g kaartje erin ipv een .b, kan dit er ook in gezet worden door jewel of niet?
Lijkt me niet aangezien het centrino concept inhoudt dat er een specifieke intel wlan kaart inzit. Dus als je dat wilt (icm deze laptop) moet je
denk ik toch met een apart kaartje gaan werken.