Ik keek bij Jewel zelf en zag dit bij de garantievoorwaarden staan.PatMan schreef op 18 november 2003 @ 08:03:
Ja, hij kwam donderdag inderdaad binnen. Er bleek een dode pixel in het scherm te zitten (bij TNE hadden ze het ook gecontroleerd, maar toen was dit niet opgevallen, of die pixel is pas na de levering overleden), dus vrijdag ben ik 'ff' op en neer naar Jewel geweest en hebben ze ter plekke het scherm voor me verwisseld! Wat dat betreft een prima service van Jewel dus.
Al met al ben ik dus dik tevreden met mijn aanschaf
Edit:Lekker bezig, druk ik op quote ipv edit
Niet onder de garantie valt :
"Dode pixels" Dit fenomeen is voorlopig inherent aan LCD-technologie. Het donkere -of anders gekleurde- puntje wordt veroorzaakt door een slecht werkende pixel op het LCD-panel. Binnen bepaalde grenzen wordt dit fenomeen als normaal aanschouwd, rekening houdende met het feit dat 1 of enkele dode pixel(s) op een gemiddeld totaal aantal van 2359296 een verwaarloosbare fouttolerantie oplevert.
Als een van de weinige notebooksleveranciers hanteert Jewel Notebooks de zeer lage tolerantie van slechts 2 foute pixels. Indien u meer dan 2 foute pixels in uw beeldscherm heeft kunt u onder garantie het scherm laten vervangen!
Valt het dan onder de garantie of niet, of had je bij TNE een extra pixelverzekering of zo afgesloten?