Ik heb (vanwege mijn grote verbazing) de hele draad nu 2x gelezen en kom tot de conclusie dat onder druk 'Crew, statsposters en een representatief aantal actieve DPC'ers' dit voorstel op GoT gekwakt hebben zonder er goed over na te denken. Zeker als ik vervolgens opmerkingen zie als bijschaven, aanpassen en nog kijken en dat soort dingen.
Misschien was het verstandig geweest om het eerst intern wat verder uit te zoeken. Dan had je deze hele discussie een stuk kunnen inperken.
Ik denk dat de genoemde groep mensen dan ook zeer binnenkort (en niet vooruit schuiven zoals al zolang gebeurt) komt met een stuk reeeler voorstel waar meer dan 10% van de DPC'ers het mee eens is.
@ColdFusion. Wat mij betreft mag je een nieuw draadje openen met het voorstel van SID en het voorstel van 'Crew, statsposters en een representatief aantal actieve DPC'ers'. Mocht het voorstel van SID net zoveel commentaar opleveren van DPC'ers leg ik me neer bij dit voorstel...
Het gaat tenslotte om DPC, maar DPC is in mijn ogen niet gebaat bij dit voorstel...
@Chaos. Waar staat dat CF aanneemt dat de hele crew het weet?
We hebben het bewust alleen naar Mod en Lite-Mod verstuurt en we haren heus niet zo naief om te denken dat het tussen hen bleef. En jij vindt de aankondiging waardeloos? Er is door SID niets aangekondigd. Juist omdat het eerst uitgewerkt moest worden zodat we niet met dit soort opmerkingen hoefde te komen.
Misschien was het verstandig geweest om het eerst intern wat verder uit te zoeken. Dan had je deze hele discussie een stuk kunnen inperken.
Ik denk dat de genoemde groep mensen dan ook zeer binnenkort (en niet vooruit schuiven zoals al zolang gebeurt) komt met een stuk reeeler voorstel waar meer dan 10% van de DPC'ers het mee eens is.
@ColdFusion. Wat mij betreft mag je een nieuw draadje openen met het voorstel van SID en het voorstel van 'Crew, statsposters en een representatief aantal actieve DPC'ers'. Mocht het voorstel van SID net zoveel commentaar opleveren van DPC'ers leg ik me neer bij dit voorstel...
Het gaat tenslotte om DPC, maar DPC is in mijn ogen niet gebaat bij dit voorstel...
@Chaos. Waar staat dat CF aanneemt dat de hele crew het weet?
En zo kan ik nog wel een paar dingen quoten. De initiele post is totaal verkeerd naar buiten gebracht en zo hadden jullie het allemaal niet bedoeld (niet alles op DSmarty afschuiven). Post dat dan ook nietChaos schreef op 03 juli 2003 @ 10:44:
DSmarty brengt het alsof ieder project op elk moment aan de prestatienorm moet voldoen omdat het anders onherroepelijk verbannen wordt uit DPC, dat zal zo'n vaart niet lopen. De regel is voornamelijk bedoeld voor het toelaten van nieuwe projecten, naast de nogal logische dingen zoals ze ook wel min of meer in dat SID docje stonden geloof ik (niet commercieel, geen spyware, stabiele client, fatsoenlijke stats e.d.). Nieuwe projecten waarvoor nauwelijks belangstelling is, die na een paar maanden nog steeds niet meer dan enkele tientallen leden hebben, zullen dus uiteindelijk geen dagelijkse plaats op GoT krijgen. Dat is wat DSmarty eigenlijk bedoelt.
offtopic:
SandStar, ik spreek je vanavond op ICQ wel even
SandStar, ik spreek je vanavond op ICQ wel even
[ Voor 40% gewijzigd door Mobster op 03-07-2003 10:57 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P