even een copy paste (thx Mobster) :
Had er eerst een goeie poll gestaan met de vraag: Vind je het DPC forum onoverzichtelijk?/vind je dat er teveel projecten een DPCH krijgen?, dan was deze hele discussie misschien niet eens nodig geweest. Nu is er alleen een "representatief aantal DPC'ers" dat die beslissing heeft genomen. Om hoeveel personen gaat het hier dan buiten de statsposters/crew en modjes??? Een poll was duidelijker geweest en er had meteen een discussie plaats kunnen vinden in plaats van een "Guilty until proven innocent" scenario waarbij er eerst een beslissing wordt genomen en daarna er over onderhandeld gaat worden, zodat dus de uitkomst toch wel in de buurt komt van je basisplan.
Dit noem ik niet echt democratisch, netjes uitgedrukt.
Op deze manier worden kleine projecten in de hoek gedrukt. Wat is er mis met een breed inzetbaar DPC?
/me vindt het DPC forum hier erg overzichtelijk Alles is netjes ingedeeld in DPCH's waar mensen lekker hun projectgerichte verhaal kunnen voeren. Zo af en toe komt er eens een algemeen topic langs. Niks aan de hand. Kijk eens in de andere forums van GoT en kijk dan weer hier. Er is hier meer struktuur dan elders vind ik. Er kunnen nog wel een paar hitparade's bij en dan nog is alles netjes en geordend.
Er zijn genoeg statsposters denk ik, 8 of 9 uit m'n blote hoofd (of ze allemaal aktief posten weet ik niet). Als een statsposter het niet aankan kan een ander dat opvangen. Anders zijn er vast wel andere mensen die met alle plezier stats willen posten. Een verhaaltje is erg leuk bij je stats maar niet verplicht hoor, de mensen in de hitparade maken het zelf wel gezellig lijkt mij altijd...mocht het verhaal verzinnen een probleem zijn.
Ik ben van mening dat dit het "vrije" gevoel in DPC verknalt. Vooral op de manier zoals het nu gaat. Ondemocratisch en met vreemde, niet voor mij te begrijpen redenen.
Dit project (TSC) is dus ten dode opgeschreven, Genome@home ook, Muon ook. Misschien wel meer maar die kan ik niet zo opnoemen. Alle 3 goede wetenschappelijke projecten die hun stats meer dan waard zijn.
Tot zover mijn mening.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 03-07-2003 23:56
]