Stonden we gister 8e met 10 flushende members, vandaag staan we 7e met 6... je ne comprende rien anymore Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Yep.
En toch van mij weer 4 puntjes
Zal wel goed zijn.
NOG MAAR 27552 DAGEN!!!!
Wordt tijd dat alles weer normaal wordt
En toch van mij weer 4 puntjes
Zal wel goed zijn.
NOG MAAR 27552 DAGEN!!!!
Wordt tijd dat alles weer normaal wordt
Whey,
Ik had er 100 gebufferd maar ik heb ze nooit meer online gezien. Heb ik gister weer ff de client aangedraaid en heb ik een deel van mijn buffertje verstuurd. Ik zit hier overigens nog met 35. Als iemand mij kan vertellen hoe ik deze online kan krijgen wil ik dat met alle plezier doen
Ik had er 100 gebufferd maar ik heb ze nooit meer online gezien. Heb ik gister weer ff de client aangedraaid en heb ik een deel van mijn buffertje verstuurd. Ik zit hier overigens nog met 35. Als iemand mij kan vertellen hoe ik deze online kan krijgen wil ik dat met alle plezier doen
Flushen werkt gewoon.
Alleen fetchen niet.
GO ROBKAZOE!!!!
Alleen fetchen niet.
GO ROBKAZOE!!!!
mja als ik zo thuis ben, slinger ik em ook wel weer aan
want zo schiet het niet op
heb er nog +/- 250 gebuffert staan
want zo schiet het niet op

heb er nog +/- 250 gebuffert staan
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 81701
Hier zou de Russische Patch te vinden moeten zijn, ik heb hem geinstalleerd en ben benieuwd of het straks ook gaat werken. Als ik de strekking van bovenstaande ongeveer begrijp zou het zelfs met de nieuwe client goed moeten doen. Ik laat nog weten of het is gelukt (als we tenminste ooit nog nieuwe candidates krijgen[http://www.overclockers.ru/TSC/news.shtml]:
18.06.2003, 17:35
Как Вы, наверное, уже заметили, клиент обновился до версии 01.02.00 (предыдущая версия - 01.01.05). Изменений довольно много, и не все они очевидные и приятные. Подробнее читайте в нашем форуме тут. Если у Вас вдруг остановился залив посчитанных кандидатов на сервер, перезапустите клиента, если нет закачки, сотрите файл tasks.dat в директории "C:\Program Files\CommunityTSC\TSC\res" и опять же - перезапустите клиента.
Внимание! Обновление клиента убивает патч "длинной очереди", так что если Вам она нужна, просто скопируйте патч заново в ту же директорию "C:\Program Files\CommunityTSC\TSC\com\sengent\vdl\node".
Обновилась утилита DSpy (предыдущая неверно показывала количество посчитанных кандидатов в очереди на отправку).
Ongeveer vertaald:
18.06.2003, 17:35
As you, probably, have already noticed, the client was updated up to version 01.02.00 (the previous version - 01.01.05). It is a lot of changes, and not all of them obvious and pleasant. Read in our forum here more in detail. If at you the gulf of the counted candidates for a server, перезапустите the client if is not present закачки has suddenly stopped, erase a file tasks.dat in a directory " C:\Program Files\CommunityTSC\TSC\res " and besides - перезапустите the client.
Attention! Updating of the client kills патч " long turn " so if she(it) is necessary for you, simply copy патч anew in the same directory " C:\Program Files\CommunityTSC\TSC\com\sengent\vdl\ node ".
Utility DSpy (previous incorrectly showed quantity(amount) of the counted candidates in turn on sending) was updated.
Anoniem: 60484
Ik sta in de stats zonder voer te hebben. Het lijkt er op dat ze me verloren wu's gevonden hebben
Ja, volgens mij wel. Maar gezien er nog steeds geen candidates komen heb ik het nog niet kunnen testen
Ik heb eindelijk mijn climatemodel helemaal doorgerekend. (beta van climateprediction.net).
Maar kheb slechts voer voor 1 dag TSC helaas
Maar kheb slechts voer voor 1 dag TSC helaas
Anoniem: 49384
Nou hopelijk vanavond dus weer candidatesAll,
I am begining to deploy candidates again now. Please let me know if your nodes run into any problems other than not receiving candidates right away. I expect to have enough deployed so that all nodes will start filling up by the end of the day.
Ken
Anoniem: 22659
Heb nog een buffertje met 100 candidates. Maar ff aangezet ipv mijn normale project. Dan heb ik iig geen candidates meer liggen die een ander door had kunnen rekenen. Sociaal he?
* Anoniem: 22659 is cleaning all his buffers
* Anoniem: 22659 is cleaning all his buffers
Anoniem: 49384
1tje hier ook al 
edit: * Anoniem: 49384 slaat zichzelf op z'n kop....ik kom net gewoon een volle node tegen op een andere bak!
Het wordt tijd voor een grote schoonmaak hier
edit: * Anoniem: 49384 slaat zichzelf op z'n kop....ik kom net gewoon een volle node tegen op een andere bak!
Het wordt tijd voor een grote schoonmaak hier
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 49384 op 02-07-2003 18:05 ]
mij koetje loopt ook weer vol 
meteen weer alles klaar maken voor de volgende keer
meteen weer alles klaar maken voor de volgende keer
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Nog beter...
Volgens DSpy 235 van 499 taken in wachtrij en het worden er meer
Het ziet er dus naar uit dat die patch in ieder geval een keer werkt.
Ik heb het volgende gedaan:
Van die Russische site (http://www.overclockers.ru/TSC/news.shtml uit bericht van 18.06.2003, 17:35 ) de patch (UserConstants$GeneralProperties.class) downloaden, in het Russisch патч.
Dit bestand vervolgens in de map ...\Community TSC\TSC\com\sengent\vdl\node plaatsen. Tot slot het bestand general.prp (in de map ...\Community TSC\TSC\res) openen met notepad en de regel QueueSize=100 veranderen in QueueSize=500 (misschien werkt meer ook wel).
QueueSize=500 mag ook een ander getal zijn. 200 werkt bijvoorbeeld ook (voor een langzamere PC misschien wel gemakkelijk)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Het ziet er dus naar uit dat die patch in ieder geval een keer werkt.
Ik heb het volgende gedaan:
Van die Russische site (http://www.overclockers.ru/TSC/news.shtml uit bericht van 18.06.2003, 17:35 ) de patch (UserConstants$GeneralProperties.class) downloaden, in het Russisch патч.
Dit bestand vervolgens in de map ...\Community TSC\TSC\com\sengent\vdl\node plaatsen. Tot slot het bestand general.prp (in de map ...\Community TSC\TSC\res) openen met notepad en de regel QueueSize=100 veranderen in QueueSize=500 (misschien werkt meer ook wel).
QueueSize=500 mag ook een ander getal zijn. 200 werkt bijvoorbeeld ook (voor een langzamere PC misschien wel gemakkelijk)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 81701 op 02-07-2003 20:31 . Reden: Kleinere QueueSize werkt ook goed ]
Pagina: 1