9 man met output, en er wel 8e in de dailies mee staan, dat valt me op zich weer alles mee, maar met het dubbele staan we ook meteen twee keer zo hoog.... can anyone take a hint? Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Heeft iedereen nog buffers ofzo?
Ik sta nu al een paar dagen echt helemaal droog.
Waar die 9 puntjes van mij vandaan komen weet ik eerlijk gezegd ook niet
Ben nu ook leeg. Tis echt op. Hoop dat ze snel weer op gang komen.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Anoniem: 60484
Ik heb nu ook niets meer
. Ik krijg een beetje het Guus gevoel, want me koeien staan te springen ...
Anoniem: 81701
Hier staat ook bijna alles droog, maar als ik het forum bij Rothberg mag geloven komen er vandaag weer nieuwe
heeft niemand ff en backupje gemaakt van een volle buffer?DPCKippie schreef op 01 July 2003 @ 09:52:
Heeft iedereen nog buffers ofzo?
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Nog steeds ellende met TSC en D2OL begrijp ik? Slechte zaak....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 58821
hier nog 1 client actief 89 in de in-Q maar ja dies nie errug snel
dus toch wel eik lol dat die gewoon doorgaat
die in bufferts naar de 250 of 500 ofzow, dan kan bij je servert problemen gewoon door grazen .
Anoniem: 49384
Hier 2 nodes bijna dood en 1tje nog ruim (iets van 80). Beetje graven en ik vind misschien nog meer oude installs.
hoe krijg je h'm ever opp de 250/500 ? wilik ook kan ik 4 dagen zonder voerAnoniem: 58821 schreef op 01 July 2003 @ 18:38:
hier nog 1 client actief 89 in de in-Q maar ja dies nie errug sneldus toch wel eik lol dat die gewoon doorgaat
die in bufferts naar de 250 of 500 ofzow, dan kan bij je servert problemen gewoon door grazen .
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Anoniem: 28168
Volgens mij wil 'tie juist voorstellen dat je queue naar de 250/500 kanLief_Adje schreef op 01 July 2003 @ 19:52:
[...]
hoe krijg je h'm ever opp de 250/500 ? wilik ook kan ik 4 dagen zonder voer
Inderdaad, meer dan 100 dingen buffer kan niet...
Overigens heb ik hier nog 36 in de wacht staan maar ik zit nu zelf ff @ ECC2. Als iemand mij verteld hoe ik de buffer online kan zetten wil ik dat best doen...
Overigens zijn die dingen die ik in de wacht heb staan best oud (denk ongeveer 1 maand oud voor de client update). Ik weet niet of ze dan nog wel goed zijn???
Overigens heb ik hier nog 36 in de wacht staan maar ik zit nu zelf ff @ ECC2. Als iemand mij verteld hoe ik de buffer online kan zetten wil ik dat best doen...
Overigens zijn die dingen die ik in de wacht heb staan best oud (denk ongeveer 1 maand oud voor de client update). Ik weet niet of ze dan nog wel goed zijn???
Net ff gelezen op TSC forum.
Het schijnt dat de russen 1 of ander progje hebben ontwikkeld die tot wel 500 cands binnen trekt.
Echter: hij werkt alleen (?) voor de oude client.
Weet niet of het waar is en waar het te downloaden is, maar heb het wel gelezen.
URL en dan de post van [T@H]Roinemer om 1:44 pm
Het schijnt dat de russen 1 of ander progje hebben ontwikkeld die tot wel 500 cands binnen trekt.
Echter: hij werkt alleen (?) voor de oude client.
Weet niet of het waar is en waar het te downloaden is, maar heb het wel gelezen.
URL en dan de post van [T@H]Roinemer om 1:44 pm
Ik heb ooit bij die russen op de site zitten loeren en geprobeerd door over url's te gaan met mn muis uit te vissen of er een link naar zo'n tooltje of andere tools stond, maar ik had ze niet gevonden (vrij slecht lezen ook dat Russisch
)
Op zich zou het ook niet zo moeilijk moeten zijn, als je weet naar welke poort je moet connecten om ze op te halen, misschien es met een sniffertje spelen als de boel weer up is
Op zich zou het ook niet zo moeilijk moeten zijn, als je weet naar welke poort je moet connecten om ze op te halen, misschien es met een sniffertje spelen als de boel weer up is
Als je genoeg web space hebt, maak dan even een zip file van de hele tsc dir. Dus niet de jre dir. Dan hebben we in iedergeval alle files.Robkazoe schreef op 01 July 2003 @ 21:24:
Inderdaad, meer dan 100 dingen buffer kan niet...
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Wat je ook kunt doen (als de downloads straks weer werken) is gewoon erg veel installs doen met 100 units per stuk. Hier heb ik er iets van 25 in totaal. Helaas zijn ze bijna allemaal leeg. Als er straks weer units zijn ga ik eens flink opruimen want het hele overzicht is weg hier 
Met een buffer van 800 kom je wel een week vooruit meestal op een snel systeem.
Met een buffer van 800 kom je wel een week vooruit meestal op een snel systeem.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 49384 op 01-07-2003 22:37 ]
Dat zal best kloppen, maar dat vind ik te lastig. Ik doe altijd zippen en dan met een usb stick een offline pc van voer voorzien.
All,
The new T1 card is installed and has been running properly for the last few hours. We will begin handing out tasks as soon as possible.
Ken
(zojuist geplaatst op het Rothberg forum)
The new T1 card is installed and has been running properly for the last few hours. We will begin handing out tasks as soon as possible.
Ken
(zojuist geplaatst op het Rothberg forum)
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 49384 op 01-07-2003 22:46 ]
----- VERS VAN DE TAM TAM -----
Installatie van de nieuwe T1 kaart is gelukt en hij loopt lekker.
Nieuw voer komt er bijna aan.
Zeg glurp.......... ga is van het tsc forum af.................
Installatie van de nieuwe T1 kaart is gelukt en hij loopt lekker.
Nieuw voer komt er bijna aan.
Zeg glurp.......... ga is van het tsc forum af.................
[ Voor 22% gewijzigd door DPCquatar op 01-07-2003 22:46 ]
Ja hehe.... jij deed het met copy/paste, ik deed het netjes vertalen voor onze boerenjongens.
All,
When we resume handing out candidates to crunch they will be from an entirely new library. This will mean that the numbers on the stats page under coverage statistics will be reset to 0% completed. We will be analyzing the results sent in from the previous library and will most likely release more candidates from it at a later date.
Ken
@glurp, ikke lekker eerder.....
When we resume handing out candidates to crunch they will be from an entirely new library. This will mean that the numbers on the stats page under coverage statistics will be reset to 0% completed. We will be analyzing the results sent in from the previous library and will most likely release more candidates from it at a later date.
Ken
[ Voor 6% gewijzigd door DPCquatar op 01-07-2003 22:50 ]
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen ? De stats blijven zoals ze zijn, maar 0% completed van het project ?DPCquatar schreef op 01 juli 2003 @ 22:49:
All,
Ken
.... zullen we maar afwachten, ik weet alleen dat de snapshot page toch nooit zeveel werd bijgewerkt.
Anoniem: 81701
Ik zit er ook over te denken om een buffer aan te leggen als ze straks weer candidates uit gaan delen. Nu vroeg ik mij af hoe ik dat het beste kan doen. Ik heb hier 2 pc's en af en toe een 3e offline. Het liefst wil ik die buffers op alle 3 pc's kunnen gebruiken en moet ik waarschijnlijk een paar keer de taskdata copieren, maar welke bestanden/mappen moet ik dan hebben ??
Wat Glurp doet (veel installs ??) lijkt me voor mij dan geen oplossing.
Wat Glurp doet (veel installs ??) lijkt me voor mij dan geen oplossing.
Nou je kunt gewoon zo'n hele installmap verplaatsen naar een andere computer. Die werkt dan gewoon. Zo'n map is aardig lomp dus zonder netwerk is het wel lastig.
Klopt.
Doe ik ook met 2 pc's op het werk.
Daarmee kan ik de Sengent servers niet bereiken (vaag vuurmuur probleem).
Daarom de complete map van huis uit heen en weer uploaden/downloaden via ftp.
Wel ff zippen natuurlijk. Dan wordt ie 'maar' 16MB groot.
Doe ik ook met 2 pc's op het werk.
Daarmee kan ik de Sengent servers niet bereiken (vaag vuurmuur probleem).
Daarom de complete map van huis uit heen en weer uploaden/downloaden via ftp.
Wel ff zippen natuurlijk. Dan wordt ie 'maar' 16MB groot.
Pagina: 1