Woei! We hebben weer 10 flushers! Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Aaahhh....
Dat moet sneller.
Nog 101842 dagen
Vanaf vandaag weer knappe scores?
Dat moet sneller.
Nog 101842 dagen
Vanaf vandaag weer knappe scores?
Anoniem: 81701
Dat wordt dus op zoek naar 40 nieuwe flushers (subteams)......Mededeling ivm DPCH's: DSmarty schreef op 02 July 2003 @ 22:16:
<knip>
De beslissing zal met terugwerkende kracht ingaan per 1 juli. Dan krijgen de projecten die niet 50 unieke flushers daily hebben nog 1 maand (dus tot 1 augustus) de tijd om dit alsnog te halen. Haalt men dit niet dan zal er geen DPCH meer gepost worden van dat project.
<knip>

Ik vind het trouwens wel jammer om het op deze manier aan te pakken en niet te kijken naar de positie van DPC binnen het project.
dat vinden we allemaalAnoniem: 81701 schreef op 03 July 2003 @ 09:46:
[...]
Dat wordt dus op zoek naar 40 nieuwe flushers (subteams)......![]()
Ik vind het trouwens wel jammer om het op deze manier aan te pakken en niet te kijken naar de positie van DPC binnen het project.
en een project als SETI waar we 26ste staan met niet echt een goed vooruitzicht wordt wel behouden

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik denk dat discussies over de aantallen flushers binnen het 'te veel dpch's' gehouden moeten blijven.
Ik zou het ook errug jammer vinden als er geen stats van TSC meer zouden worden gepost.
De DNET projecten (OGR en RC5) zullen wel gewoon gepost blijven worden. Terwijl daar voor DPC geen verdere eer meer te behalen is. Overal op 1 en dat zal in de eerstkomende 10 jaar ook niet veranderen (als je die dagelijkse scores bekijkt). En dat voor een project wat nou niet echt veel nut heeft voor de samenleving.
Maar dat is mijn mening
Ik zou het ook errug jammer vinden als er geen stats van TSC meer zouden worden gepost.
De DNET projecten (OGR en RC5) zullen wel gewoon gepost blijven worden. Terwijl daar voor DPC geen verdere eer meer te behalen is. Overal op 1 en dat zal in de eerstkomende 10 jaar ook niet veranderen (als je die dagelijkse scores bekijkt). En dat voor een project wat nou niet echt veel nut heeft voor de samenleving.
Maar dat is mijn mening
[ Voor 3% gewijzigd door DPCKippie op 03-07-2003 09:54 ]
idd gelukkig hebben we hier half uur stats
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Idd.
Nu zou ik al rond de 200 moeten zitten, maar met de nieuwe cands nog maar op 134.
Of mn pc's thuis moeten zijn vastgelopen
Maar dat denk ik niet.
Nu zou ik al rond de 200 moeten zitten, maar met de nieuwe cands nog maar op 134.
Of mn pc's thuis moeten zijn vastgelopen
Maar dat denk ik niet.
Ze lijken inderdaad een stukje groter (ben bezig met een van ruim 3 uur
), maar het kan ook zijn dat de outqueue vol begint te lopen. Als dit gebeurt komt het volgens mij nog niet in de stats terwijl er toch een stuk of 10 klaar kunnen zijn.

Na een dagje de Russische patch te hebben gebruikt, geeft me dit de volgende bevindingen:
* De buffers worden netjes bijgevuld tot het ingestelde aantal.
* Ook na een restart van windows (client) treden er geen problemen op.
Het lijkt er dus op dat het copy paste werk van Glurp over is
* De buffers worden netjes bijgevuld tot het ingestelde aantal.
* Ook na een restart van windows (client) treden er geen problemen op.
Het lijkt er dus op dat het copy paste werk van Glurp over is
Anoniem: 49384
Het was nog erger als copy paste, gewoon elke keer helemaal installeren 
* Anoniem: 49384 test ook de Russian patch nu
* Anoniem: 49384 test ook de Russian patch nu
Vanaf morgen kom ik jullie "versterken". Eerst zal een niet nader te noemen team een weekje of zo ondersteund worden. Daarna zal een niet nader te nomen niet meer zo actief account hier nieuw leven ingeblazen worden
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
* Anoniem: 49384 helemaal blij met z'n nieuwe patch 
Scheelt me weer 10 installs per computer
Scheelt me weer 10 installs per computer
hoeveel mensen zetten zich daar voor in ??? en hoeveel hier ?CaLeX3000 schreef op 03 July 2003 @ 09:48:
[...]
dat vinden we allemaal
en een project als SETI waar we 26ste staan met niet echt een goed vooruitzicht wordt wel behouden
Van mij hoeft dit niet weg hoor, maar de positie van de DPC in een project is ook geen goede eis aan een DPCH.
Mijn oma staat namelijk op de tweede plek in het distributed brei en haak project ... Ok doen maar 5 man mee... maar toch
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Had er eerst een goeie poll gestaan met de vraag: Vind je het DPC forum onoverzichtelijk?/vind je dat er teveel projecten een DPCH krijgen?, dan was deze hele discussie misschien niet eens nodig geweest. Nu is er alleen een "representatief aantal DPC'ers" dat die beslissing heeft genomen. Om hoeveel personen gaat het hier dan buiten de statsposters/crew en modjes??? Een poll was duidelijker geweest en er had meteen een discussie plaats kunnen vinden in plaats van een "Guilty until proven innocent" scenario waarbij er eerst een beslissing wordt genomen en daarna er over onderhandeld gaat worden, zodat dus de uitkomst toch wel in de buurt komt van je basisplan.
Dit noem ik niet echt democratisch, netjes uitgedrukt.
Op deze manier worden kleine projecten in de hoek gedrukt. Wat is er mis met een breed inzetbaar DPC?
* Anoniem: 49384 vindt het DPC forum hier erg overzichtelijk Alles is netjes ingedeeld in DPCH's waar mensen lekker hun projectgerichte verhaal kunnen voeren. Zo af en toe komt er eens een algemeen topic langs. Niks aan de hand. Kijk eens in de andere forums van GoT en kijk dan weer hier. Er is hier meer struktuur dan elders vind ik. Er kunnen nog wel een paar hitparade's bij en dan nog is alles netjes en geordend.
Er zijn genoeg statsposters denk ik, 8 of 9 uit m'n blote hoofd (of ze allemaal aktief posten weet ik niet). Als een statsposter het niet aankan kan een ander dat opvangen. Anders zijn er vast wel andere mensen die met alle plezier stats willen posten. Een verhaaltje is erg leuk bij je stats maar niet verplicht hoor, de mensen in de hitparade maken het zelf wel gezellig lijkt mij altijd...mocht het verhaal verzinnen een probleem zijn.
Ik ben van mening dat dit het "vrije" gevoel in DPC verknalt. Vooral op de manier zoals het nu gaat. Ondemocratisch en met vreemde, niet voor mij te begrijpen redenen.
Dit project is dus ten dode opgeschreven, Genome@home ook, Muon ook. Misschien wel meer maar die kan ik niet zo opnoemen. Alle 3 goede wetenschappelijke projecten die hun stats meer dan waard zijn.
Tot zover mijn mening.
Dit noem ik niet echt democratisch, netjes uitgedrukt.
Op deze manier worden kleine projecten in de hoek gedrukt. Wat is er mis met een breed inzetbaar DPC?
* Anoniem: 49384 vindt het DPC forum hier erg overzichtelijk Alles is netjes ingedeeld in DPCH's waar mensen lekker hun projectgerichte verhaal kunnen voeren. Zo af en toe komt er eens een algemeen topic langs. Niks aan de hand. Kijk eens in de andere forums van GoT en kijk dan weer hier. Er is hier meer struktuur dan elders vind ik. Er kunnen nog wel een paar hitparade's bij en dan nog is alles netjes en geordend.
Er zijn genoeg statsposters denk ik, 8 of 9 uit m'n blote hoofd (of ze allemaal aktief posten weet ik niet). Als een statsposter het niet aankan kan een ander dat opvangen. Anders zijn er vast wel andere mensen die met alle plezier stats willen posten. Een verhaaltje is erg leuk bij je stats maar niet verplicht hoor, de mensen in de hitparade maken het zelf wel gezellig lijkt mij altijd...mocht het verhaal verzinnen een probleem zijn.
Ik ben van mening dat dit het "vrije" gevoel in DPC verknalt. Vooral op de manier zoals het nu gaat. Ondemocratisch en met vreemde, niet voor mij te begrijpen redenen.
Dit project is dus ten dode opgeschreven, Genome@home ook, Muon ook. Misschien wel meer maar die kan ik niet zo opnoemen. Alle 3 goede wetenschappelijke projecten die hun stats meer dan waard zijn.
Tot zover mijn mening.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 49384 op 03-07-2003 23:34 ]
Dat mag Glurp. Misschien kan je hem even knippen en plakken in de draad waar iedereen het er over heeft. Blijft deze draad mooi schoon en leest de rest van DPC het ook
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 58821
sjah wat zal ik zeggen, binnen NC wordt al gedacht aan eigen stats, er is kennis genoeg om dat te realiceren....en ergus zal er via een andere site ongetwijveld een wel DPCH komen, want dat gelul over unieke flushers
, achter elk team hangen veel meer unieke flushers, aleen zie je die niet, blind zijn ze 'steken blind'
"the beginning of the end off /5"
als ut zow doorgaat, slechte zaak voor DPC
maar TSC blijf ik doen, dan maar eigen stats 
[/edit] sorry hoor Mob,... maar ik denk niet dat ik dit ga posten in die draad, haald helaas toch nix uit denk ik, ik bedoel, het is nl niet van gistern......dit fenomeen.

[/edit] sorry hoor Mob,... maar ik denk niet dat ik dit ga posten in die draad, haald helaas toch nix uit denk ik, ik bedoel, het is nl niet van gistern......dit fenomeen.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 58821 op 03-07-2003 23:45 ]
Bij deze. Ik dacht als Proxy hier discussie wil houden doe ik het ookMobster schreef op 03 July 2003 @ 23:36:
Dat mag Glurp. Misschien kan je hem even knippen en plakken in de draad waar iedereen het er over heeft. Blijft deze draad mooi schoon en leest de rest van DPC het ook
Morgen waarschijnlijk stats over 2 dagen, maar aan de output zul je het niet merken. Die nieuwe units kosten echt veel tijd!
Al heel wat uurtjes geen update op tsc.noizycows.nl gezien.
Weer wat mis met de stats server bij Sengent? (of waar ze nu ook mogen zitten)
Ik gok van wel ja, script kan iig wel de resultaten halen, maar die veranderen dus nietDPCKippie schreef op 04 July 2003 @ 16:08:
Al heel wat uurtjes geen update op tsc.noizycows.nl gezien.
Stats doen het weer.
Go Glurp
En wie is AlwinGrootBluemink?
Happy crunching dude
[edit]
Ondanks alle problemen van de afgelopen dagen nu toch nog 12 flushers.
Komop zeg, we hebben 106 leden.
Dus een flushpercentage van net boven de 10%.
Waar is de rest?
Go Glurp
En wie is AlwinGrootBluemink?
Happy crunching dude
[edit]
Ondanks alle problemen van de afgelopen dagen nu toch nog 12 flushers.
Komop zeg, we hebben 106 leden.
Dus een flushpercentage van net boven de 10%.

Waar is de rest?
[ Voor 50% gewijzigd door DPCKippie op 04-07-2003 22:04 ]
Pagina: 1