Op dinsdag 28 november 2000 10:33 schreef Koffie het volgende:
Heb geen zin om te quoten enzo.. maar denk dat meaculpa niet helemaal oplet ezo.
Ik let wel op hoor. Maar ik heb geen zin om tig berichtjes te beantwoorden die tig keer niet bepaald getuigen van een correcte houding tov anderen. Dat terzijde...
Punt1 IK had het over een BM machine, niet Mozeskriebel of wie dan ook
So what? Ik geef alleen aan dat documenten die open zijn op een BM machine niet getuigen van safe environment, want dat houdt in dat die bak dus files served. Terwijl een firewall/proxy een opzichzelfstaande machine zou moeten zijn.
punt2 Kan de ADMIN er iets aan doen dat IK een admin blij ook al heeft hij mijn RECHTEN ontnomen ??
Punt 1. Dat had je er niet bij gezegd.
Punt 2. Imbeciele admin dan, want dat MOET ie controleren.
Punt 3. Sowieso iemand Admin maken indien niet nodig is dom.
Punt 4. Je hoeft maar zelden als Admin inteloggen als je systemen goed geconfigged zijn.[quote]
punt3 Het verhaal over adresseren van mem ... LEES eerst eens ff voordat je replyd!!! WWVerveen verteld hoeveel mem zijn NT bakkie wel niet kan zien, ik wijs hem erop dat elke zichzlef respecterende NOs bouwer dat inbouwt enzo...
[/quote
Jij zei LETTERLIJK:
quote:
Ga nu ff koffie drinken en dan ff wat lappen txt replyen want wwverveen heeft op sommige punten zich wel laten kennen. Hardstikke mooi joh dat er tig Gb mem in kan marueh ...
- De HW zal het (net als het (N)OS) best kunnen ADRESSEREN .. maareuh het is nog niet echt te koop
- Elke NOS kan dat aan mem addresseren.
Hier kan ik niet uithalen dat het over nt, win2k, netware, wat dan ook gaat. Bovendien, had het niets te maken met mijn voorgaande post. Dus wie let er niet op : )
punt4 de verhaal van '..er zijn probs...' sloeg er dus op dat BM liep te k*tten en dattie op punt van klappen stond. Waar dus bij NT een BSOD zou komen, was nu gewoon de melding van, joh ... ik doe het no maar als je tijd hebt gooi dan eens plat ...
ja, en de wijze waarop je toen aanhaalde dat er documenten openstonden, gaf aan dat deze zich op de BM machine bevonden. En dat geeft geen blijk van een echt veilige omgeving...
GOED lezen wat op wie en waar slaat ....
deed en doe ik dus ook.