De bloopers in chronologische volgorde

(kost wat tijd dit

)
De klep van m'n XT open laten staan en dan ff relaxt onderuit gaan zitten, zo de MFM-controller in tweeën gekickt en klabam autsch gvd, klep dicht

. Je voelt je echt heel lullig als je niet wegkunt omdat je op een bureaustoel met vaste poot zit en je poten zitten vast in een XT-desktop

.
In een ouwe AT (286 is dat) een verkeerde bios-setuputility pakken en daarmee de HD-parameters instellen, een MFM die met z'n koppen tegen de kant staat te kletteren klinkt niet lekker

.
M'n 386-tower te ver op 't randje zetten. Stond zo ondersteboven op de grond

(vloerbedekking roeleert, maar 't geeft wel 'n doodsklap zeg!). Gelukkig stond 'ie uit en schroef ik m'n kabels nooit vast

.
Uit blijdschap vervolgens niet goed opletten en een van de HD's uit m'n klauwen laten kletteren

.
't tie-wrapje van de kabelbundel in je minitower willen doorknippen, maar perongeluk een floppykabel meenemen en zwaar kortsluiten (IO-controller erg defect toen

).
Je portemonnee kwijt zijn, al je pasjes blokkeren en 'm terugvinden op de bodem van je minitower

.
Je speakers verplaatsen en te laat bedenken dat je floppybak met alle installatiediskettes daar ook stond (sector niet gevonden bij het lezen van station A

).
Niet op je versterker letten waardoor neefjelief de kans krijgt een dubbeltje in de ventilatiesleuven te deponeren. Merkte 't pas drie dagen later toen ik de versterker optilde om er een CD-speler onder te zetten, *kaboem*, definitief uit.
M'n muis zat m'n z'n touwtje om de armleuningen van m'n bureaustoel gedraaid. Ik ff blij 'n eindje rijden met m'n mobiele bureaustoel (net nieuw je kent het wel). Pjoink en toen was 'ie stuk.
en dan nou nog ff de recente:
Typenummer op je netwerkkaart proberen te lezen, broertje ff spiegeltje pakken voor me, ik steek spiegel naar binnen en klik alles uit.
Niet meer aan gaan dus he! Ik broertje voor z'n kop geslagen met dat stalen opvouwspiegeltje uit m'n ma's beautycase (tsjah dat geleidt he

).
Gelukkig ging 'ie weer aan na een minuut of 5, dat ding was net zo geschrokken als ik

.
Na heel wat gekut met m'n Duron 700 weer es streepjes opnieuw getekend, want hij overklokte toch zo beroerd.
Ik denk huh, AMD Athlon op de core? 3 uur aan 't kijken geweest met CPU-ID proggies, ik echt blij als een kind door de chatboxen huppelen en vertellen dat ik perongeluk een Ahtlon gekregen had ipv een Duron (256 kb L2-cache, dat moet gewoon een Thunderbird zijn!), ik kijk op de bestelbon, ow ik had gewoon een Athlon besteld

.
btw thread is echt super
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b