Shift is waarschijnlijk Moslim, op één of andere manier proef ik dit aan de arrogantie en de afgunst ten aanzien van alles wat 'goddeloos' is of in strijd gaat met de Koran. (zoals bi-seksuelen en mensen die alcohol drinken, maak ik uit zijn verhaal op)
En dan de uitspraak zelf. Je moet in god geloven. Van wie? Van god of van jou? Of spreek jij soms in de naam van god. Acht jij jezelf zo verlicht dat je denkt te weten wat god wil en denk jij daarom dat je mensen kunt vertellen wat zij moeten geloven en moeten doen? Hetzelfde idee, maar dan een stapje verder, kunnen we waarnemen in de vele Moslim landen waar men behalve met enorme armoede en achterstand ook nog eens te kampen heeft met keiharde onderdrukking. Ik noem een land als Pakistan. En dit allemaal in de naam van Allah. En ondertussen verrijken deze 'halfgoden' zich over de lijken van de bevolking. Over principes gesproken.
Ik hoop echt voor je dat het hier om een typo gaat, maar ik vrees het niet gezien de spelling in de rest van je teksten. Ik hoef dan denk ik verder ook niet in te gaan op de geloofswaardigheid (of gebrek hieraan) die je bij mij, met een dergelijk opmerking, krijgt.Ik heb zelf 6 jaar thelogie gestudeerd
Is het je toevallig wel eens opgevallen hoe vaak jij in je berichten het woord 'moet' gebruikt? Je zou er voor de gein eens op moeten letten. Erg vaak in ieder geval.Als eerst moet je in god geloven
En dan de uitspraak zelf. Je moet in god geloven. Van wie? Van god of van jou? Of spreek jij soms in de naam van god. Acht jij jezelf zo verlicht dat je denkt te weten wat god wil en denk jij daarom dat je mensen kunt vertellen wat zij moeten geloven en moeten doen? Hetzelfde idee, maar dan een stapje verder, kunnen we waarnemen in de vele Moslim landen waar men behalve met enorme armoede en achterstand ook nog eens te kampen heeft met keiharde onderdrukking. Ik noem een land als Pakistan. En dit allemaal in de naam van Allah. En ondertussen verrijken deze 'halfgoden' zich over de lijken van de bevolking. Over principes gesproken.