[CM-TIP] Dremel (en klonen) in de aanbieding

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 16.658 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Er is dus een dremel kloon in de aanbieding bij de praxis zag ik net, voor mar €25 dat is dus niet veel als je er nog geen hebt ;).
het betreft deze multitool
foto veranderd dus vanwege die reden foto weg ;)
wat specificaties:
merk: Kinzo
type: 25 C 5000
Watt : 130 watt
t.p.m. : 10000 - 35000 t.p.m.
Accesoires: flexibele as, opberg koffer, slijpschijfejs, polijst schijje, schuurschijfjes, enz enz

ik open dit topic omdat ik geen ander topic heb jkunnen vinden om dit in te platsen en er mischien ( kan altijd he ;) ) nog tweakers zijn zonder dremel ( of lookalike ) en er nog 1 willen

ik ga hem zeker halen aangezien ik er al 1 heb mara mijn slijpschijfjes, schuurschijfjes en mijn polijst schijfje en nog wat dingen op zijn en als ik dat los moet kopen ik meer kwijt ben dan 25 € ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Theelepel88 op 09-07-2003 00:05 ]

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga even aftellen tot het moment dat deze topic gesloten wordt hm 20 sec.. nog niet gesloten valt mee.

Ps de kinzo onderdelen zijn bij lange na niet zo goed als die van dremel. Vooral die slijpschijven zijn bagger.

Breken sneller en zijn zeer snel op. Koop dus gewoon dremel onderdeeltjes. Goedkoop is soms duurkoop

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

BTW; naleveren voor axiprijs kan altijd, mits in de axiperiode besteld/gereserveerd

Ow jah; En kijk uit voor rondvliegende kinzo-onderdelen...
Ow jah²; 2 jaar garantie.... You'll need it :D

offtopic:
Shit, bouwafdeling was me voor *schaam modus*

[ Voor 18% gewijzigd door Scyth op 29-06-2003 17:49 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Van [EL] maar even [CM-TIP] gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 17:41:
Ik ga even aftellen tot het moment dat deze topic gesloten wordt hm 20 sec.. nog niet gesloten valt mee.

Ps de kinzo onderdelen zijn bij lange na niet zo goed als die van dremel. Vooral die slijpschijven zijn bagger.

Breken sneller en zijn zeer snel op. Koop dus gewoon dremel onderdeeltjes. Goedkoop is soms duurkoop
Niet de bijdehand k, als je nu toevallig een dremel nodig hebt en er niet teveel geld aan uit wilt geven is het toch aardig dat deze jongen je een link geeft waar je zo'n ding kan halen.
Ik zou btw wel ff kijken hoe het met de kwaliteit zit, tis niet duur vandaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
m-m schreef op 29 June 2003 @ 17:50:
Van [EL] maar even [CM-TIP] gemaakt :)
thnx ik wist niet waar het bij hoorde maar het leek met elektronica om te case modden ;)
en thnx voor het niet op slot gooien, ik bedoelde het goed voor mensen die er nog geen hebben, je kan dus zo'n kinzo kopen icm de dremel schijfjes.
zoals je hierboven kan lezen zijn die kinzo onderdelen dus bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
t!mP schreef op 29 juni 2003 @ 17:53:
[...]

Niet de bijdehand k, als je nu toevallig een dremel nodig hebt en er niet teveel geld aan uit wilt geven is het toch aardig dat deze jongen je een link geeft waar je zo'n ding kan halen.
Ik zou btw wel ff kijken hoe het met de kwaliteit zit, tis niet duur vandaar ;).
mijn vader heeft in de begin tijd van de dremel klonen deze gekocht ( iets anders ziet die eruit ) en die is flink afgebeult omdat ik het nodige ging verbouwen :+
werkt goed, wel met die dremel schijfjes ja, ik had wel altijd een veiligheids bril op als ik me die slijpschijfjes ging slijpen, die vlogen mij weleens om de oren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed net dus op mijn donder gehad van Kaj dat ik zelf niet zo dom moest replyen :*) . Heeft ie nog gelijk in ook . Maar had gelukkig net daarvoor nog even wat nuttigs tussen gezet.
;)
Hier bij wil ik melden dat ik zelf ook zo oudere kinzo dremel heb. Opzich is daar niks mis mee. Alleen die onderdelen zijn wel slecht. Ik gebruik hem dus in compo met echte dremel onderdelen.

:'( Mijn echte dremel is helaas stuk

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 18:02 . Reden: typo wederom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kloon gekocht van Black & Decker. Werkt prefect, en koste bijna niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:21:
Ik heb een kloon gekocht van Black & Decker. Werkt prefect, en koste bijna niks.
Die black en decker ding..........is mij heel fijn eff na 5 min wat slijpen al eff mega in de FIK gegaan...
Uiteraard net NA de garantie periode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er laatst een voor 19.95 eurootjes bij de Aldi gehaald. Zat ook nog een handige standaard bij voor wanneer je de flexibele as gebruikt. Misschien hebben ze er nog wel een paar liggen. Bij ons waren er VEEL over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:17:
Ik heb er laatst een voor 19.95 eurootjes bij de Aldi gehaald. Zat ook nog een handige standaard bij voor wanneer je de flexibele as gebruikt. Misschien hebben ze er nog wel een paar liggen. Bij ons waren er VEEL over.
hier in nijmegen ( ja grote stad ) niet meer :(
en als ik de dremel van mijn pa gebruik icm de flexibele as leg ik de dremel altijd gewoon neer, dat ding beweegt toch niet dus zo'n standaard is voor mij niet noodzakelijk.

ik ga morgen iig die kinzo voor mijzelf halen ( icm met dremel slijpschijfjes ;) )
en ik denk dat hij goed gaat bevallen, de specs zijn goed natuurlijk is een orginele dremel natuurlijk betere kwaliteit, maar voor de beginnende ( en natuurlijk de arme zoals ik ;) ) tweaker lijkt hij mij voldoende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Ze hadden hem bij ons niet meer, nu heb ik wel al een dremel, maar ik had nog wat tooltjes nodig en zo'n look a like is goedkoper als al die tooltjes los kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
CerielTjuh schreef op 29 June 2003 @ 22:44:
Ze hadden hem bij ons niet meer, nu heb ik wel al een dremel, maar ik had nog wat tooltjes nodig en zo'n look a like is goedkoper als al die tooltjes los kopen :D
yup
maar net is gezegd dat die tooltjes niet goed zijn en de echte dremel tools beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar net is gezegd dat die tooltjes niet goed zijn en de echte dremel tools beter.
Ach het prijsverschil moet toch ergens zitten en niet iedereen zit in stalenkasten/pijpen te slijpen...

Over die Kinzo (en andere dremel look-alike's)- is iig zat info te vinden:
GotSearch: "Kinzo dremel":
[rml][ dremel] kinzo[/rml]
Waar Goedkoop(ste) Dremel
[rml][ tools zelf inkopen] Kinzo dremel; Gamma voor 30 E[/rml]
[rml][ Dremel] Is dit een dremel?[/rml]
[rml][ Praxis-aanbieding] Kinzo Dremel[/rml]
Waarom een DREMEL? Mijn NIET-DREMEL werkt ook!
[rml][ BC3] Dremel imitatie -=aanbieding bij bij Formido=-[/rml]
Dremel vs. Imitatie
Dremel kopen
waar betaalbare dremel
[rml][ tipje] Kinzo (dremel cloon) 30euro[/rml]
Echt Hema.....Dremelkloon
Welke Dremel?
Dremel look-a-like (aanbieding)....!!!!
Kinzo imitatie dremel
is deze kijkshop dremel wat?
[rml]Fans [ +] dremel lookalike [ +] PC beurzen[/rml]
Case Modders, Kinzo dremel bij praxis fl.73,00

Guide over dremelen: http://www.bit-tech.net/article/101/

En vergeet niet gelijk een veiligheidsbrilletje B) te halen, staal in je ogen is niet bevorderlijk en kun je blind van worden. Beter voorkomen als genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 00:16:
[...]
*knip*

En vergeet niet gelijk een veiligheidsbrilletje B) te halen, staal in je ogen is niet bevorderlijk en kun je blind van worden. Beter voorkomen als genezen.
dat weet ik,ik heb er 1 net boven mijn wenkbrauw gekregen, ton gelijk mijn oude diesel brilletje gepakt O-) , ook fijn als je in de zon aan het zagen bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 13:06

Mx-KAEY

Mx-KÆY

bij de gamma had je ook zoon ding voor zoon prijs...

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Mx-KAEY schreef op 30 juni 2003 @ 00:32:
bij de gamma had je ook zoon ding voor zoon prijs...
ja bij de gamma zijn ze neit mee in de aanbieding ( helaas )
dus ik ga denk toch voo die bij de gamme en haal er schijfjes bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet heel flauw zijn, maar er is er ALTIJD wel ERGENS een in de aanbieding. Dus als ze bij de praxis geen actie hebben, kijk dan even bij de Aldi, Gamma, Hubo, LIDL of weet ik veel...

Ikzelf heb nog altijd veel plezier van de Black en Decker uitvoering in combinatie met de diamanten schijfjes van Dremel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 01:07:
Ik wil niet heel flauw zijn, maar er is er ALTIJD wel ERGENS een in de aanbieding. Dus als ze bij de praxis geen actie hebben, kijk dan even bij de Aldi, Gamma, Hubo, LIDL of weet ik veel...

Ikzelf heb nog altijd veel plezier van de Black en Decker uitvoering in combinatie met de diamanten schijfjes van Dremel :)
yup zijn altijd in de aanbieding
maar diamant schijfjes zijn duur man :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:02

Flotter

Pelipper!

Interessante aanbieding :)

Begrijp ik nou goed dat je ook Dremel® schijfjes met dat ding kunt gebruiken?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zie links in mijn vorige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotter schreef op 30 June 2003 @ 10:54:
Interessante aanbieding :)

Begrijp ik nou goed dat je ook Dremel® schijfjes met dat ding kunt gebruiken?
ja da kan. Ik heb laatst een andere dremel kloon gekocht. Een FERM bij de gamma kost 30.00 euro, fijn ding, alleen die doorslijpschijven zijn echt schijtkwaliteit ik moest mijn zijkant van me kast doorzagen maar dat ging heel slecht met die dingen van ferm en window van 20 bij 14 cm had ik alle schijven voor nodig. ze braken ook erg makkelijk. Koop dus de schijfjes van dremel die werken ook op zo een namaakding. Bij die ferm staat het zelfs in de handleiding dat je er o.a dremel black and decker, enz tools mee kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-pert_Dreamer schreef op 30 June 2003 @ 01:48:
[...]

maar diamant schijfjes zijn duur man :O
Klopt, maar ik durf te wedden dat je met 1 diamantschijfje VEEL meer kan doen als voor het zelfde geld aan glasvezel-schijfjes :)

Ik wel tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gebruiken jullie altijd die slijpschijfjes i.p.v een metaalfreez?
Het lijkt mij toch makkelijker om een fanhole te maken meet een metaalfreez dan met zo'n slijpschijf(ik heb het zelf nog nooit gedaan maar ben wel van plan om binnenkort een 120mm fanhole te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Ik heb hem dus vanochtend gekocht, super ding.
TRAPLOOS verstelbaar :)
allu aanlsuiting van slexibele slang enz.
goede kwaliteit boorjtes, schijfjes viel me mee
en ik heb hjem ong 3 uuer echt afgebeuld ( met de flexibele as erop ) en het ding werd niet echt warm, alleen die flexibele as.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for the TIP! Ik heb er nog geen en die ligt dus mooi morgen bij mij thuis :) (Y) (als ie nog niet uitverkocht is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een paar weken geleden gekocht. Precies de zelfde met de zelfde spullen.
Opzich een goed ding wat lekker werkt maar de extra onderdelen zijn echt waardeloos.
De flexibele as (althans die van mij) is nogal onstabiel. Dat werkt niet echt lekker als je netjes probeert te werken en je slijpschijfje zwabbert heen en weer ;-) . Verder zijn de slijpschijjes inderdaad bagger. Ik kreeg er 8 bij mijn nieuwe set en na dat ik een half window uit mijn kast had gehaald waren ze alle 8 op. Gelukkig gaat het met een goede decoupeerzaag met het juiste blad ook prima.
Verder wordt het ding na intesief gebruik erg warm, opzich niet erg maar ik heb toch even een paar pauzes ingelast om hem even wat rust te gunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 17:43:
Ik heb hem een paar weken geleden gekocht. Precies de zelfde met de zelfde spullen.
Opzich een goed ding wat lekker werkt maar de extra onderdelen zijn echt waardeloos.
De flexibele as (althans die van mij) is nogal onstabiel. Dat werkt niet echt lekker als je netjes probeert te werken en je slijpschijfje zwabbert heen en weer ;-) . Verder zijn de slijpschijjes inderdaad bagger. Ik kreeg er 8 bij mijn nieuwe set en na dat ik een half window uit mijn kast had gehaald waren ze alle 8 op. Gelukkig gaat het met een goede decoupeerzaag met het juiste blad ook prima.
Verder wordt het ding na intesief gebruik erg warm, opzich niet erg maar ik heb toch even een paar pauzes ingelast om hem even wat rust te gunnen.
die as is bij mij flexibel ( de ouder versie heeft een plastice verbinding deze alluminium )
de schijfjes, heb ik er pas 1 van kapot, door mun eigen fout :+
en tjah pauzes las ik toch nooit in maar word altijd wel gestoord ;0
heb die van mijn net trouwens 2 uur afgebueld en hij is idd warm maar nou niet echt super heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 17:38:
Thanks for the TIP! Ik heb er nog geen en die ligt dus mooi morgen bij mij thuis :) (Y) (als ie nog niet uitverkocht is)
in Nijmegen ( dukenburg ) lagen er nog zat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pff sorry dat ik het zeg, maar die dingen zijn bij de gamma uit het assortiment gegaan en daar is de Ferm Multitool voor in de plaats gekomen.
Wegens de matige kwaliteit van Kinzo(ooi).

Ik werk zelf bij gamma, sta notabene op de gereedschapsafdeling en het valt me op dat mensen toch liever een echt dremel kiezen, de MultiPro voor 109.95, dan zo;n ferm.

Maar die ferm is degelijk, weinig problemen mee en ze doen hun werk.
Verder past alles erop, alleen de tegelsnijderopzetstukken willen wel eens niet erop passen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Vorkie schreef op 30 June 2003 @ 23:10:
pff sorry dat ik het zeg, maar die dingen zijn bij de gamma uit het assortiment gegaan en daar is de Ferm Multitool voor in de plaats gekomen.

Ik werk zelf bij gamma, sta notabene op de gereedschapsafdeling en het valt me op dat mensen toch liever een echt dremel kiezen, de MultiPro voor 109.95, dan zo;n ferm.

Verder past alles erop, alleen de tegelsnijderopzetstukken willen wel eens niet erop passen.

lekker belangrijk hij werkt geod zat voor mij ik ben een arme student en heb dus geen 110 euro ;) alles meot low budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb net een Ferm bij de praxis gehaald, ziet er iets steviger en beter uit als deze moet ik zeggen.

Zaten ook hele zooi tools bij, en zon beugel waar je hem kan inhangen als je die slang aan het apparaat hebt hangen

erg koel ding. werkt perfect..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-pert_Dreamer schreef op 30 juni 2003 @ 22:59:
[...]

die as is bij mij flexibel ( de ouder versie heeft een plastice verbinding deze alluminium )
de schijfjes, heb ik er pas 1 van kapot, door mun eigen fout :+
en tjah pauzes las ik toch nooit in maar word altijd wel gestoord ;0
heb die van mijn net trouwens 2 uur afgebueld en hij is idd warm maar nou niet echt super heet ;)
Probeer er maar eens een window met een omtrek van bijna een meter mee te snijden, dan zijn ze echt op ;) . En die flexibele as, met alu verbinding, was mij toch echt iets te flexibel. Hij stuiterde over de plaat alu heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ik heb nu een Ferm. Die is na een klein half jaartje dr mee gestopt :( Rotding! Koop ik nooit meer!

Is deze nu beter dan de Ferm? of vergelijkbaar?

Ow...lees nu dat de Kinzo nog slechter is dan de Ferm..laat maar.
ga denk ik maar sparen voor een Dremel dan....dan maar jaartje wachten ofzo :|

[ Voor 34% gewijzigd door kazz1980 op 01-07-2003 11:53 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 23:38:
[...]

Probeer er maar eens een window met een omtrek van bijna een meter mee te snijden, dan zijn ze echt op ;) . En die flexibele as, met alu verbinding, was mij toch echt iets te flexibel. Hij stuiterde over de plaat alu heen.
Rechte stukken zagen kun je ook veel beter met een decoupeerzaag doen. Gaat vele malen sneller, en het wordt veel rechter (zeker als je met een plankje en lijmklemmen o.i.d. een rail maakt waar je langs zaagt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurjan/final2.jpg

is met bovenstaande kinzo dremel gedremeld.. daarnaast nog vele andere gaten ermee gedaan en hij doet het nog perfect. Heb hem nu een jaar.
Dus volgens mij is het gewoon een prima ding.
Hetgene wat je toch het meeste geld gaat kosten zijn alle slijpschijfjes en andere dremel opzetstukjes.
Dus ik snap niet precies wat er verkeerd aan is. Het lijkt mij dat als je een echte 'dremel' koopt je zoizo niet de beste prijs/kwaliteit verhouding hebt want die dingen zijn zo 10x zo duur.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:22
is dit een goede ? kwa machine niet kwa onderdelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mauritzzz op 01-07-2003 20:30 . Reden: ff wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauritzzz schreef op 01 July 2003 @ 20:30:
is dit een goede ? kwa machine niet kwa onderdelen.
Ja het is wel een goede hoor
alleen bij mij issie kapot gegaan, omdat toen ik ging dremelen, de dremel vast zat en ik drukte door.
dus toen is mn spoel kapot gegaan ofzo, hij wil iig niet meer aan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51
in Enschede aan de Deurningerstraat liggen bij de Aldi nog een heel aantal dremel klonen voor 19.99, met standaard en zo'n verlengding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorkie schreef op 30 juni 2003 @ 23:10:

Ja lol wetende dat Kinzo, ferm en zo heb je er nog een paar alleen maar handelsondernemingen zijn.

Ze maken die spul dus niet zelf die kopen ze in.
Valt het niet op dat het materiaal allemaal op elkaar lijkt. Inderdaad zowel kinzo als Ferm komen bij dezelfde fabrikant af. En zo heb je er nog een aantal die uit dezelfde fabrieken rollen.

Allemaal hetzelfde kwaliteit.
Maar ach wat zeuren we nu. Ik heb kinzo gekocht bij de Gamma 3 maanden geleden gaat ie nu stuk breng ik hem terug en krijg ik een nieuwe. Gaat die binnen 2 jaar stuk dan breng ik hem ook terug. Want er zit gewoon 2 jaar garantie op.
Dat geld ook voor de machines bij praxis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
arjandijk schreef op 01 juli 2003 @ 20:55:
in Enschede aan de Deurningerstraat liggen bij de Aldi nog een heel aantal dremel klonen voor 19.99, met standaard en zo'n verlengding
is dat enschede-zuid ? nee weet het antwoord al....
en is het een goede?

[ Voor 16% gewijzigd door Mauritzzz op 03-07-2003 10:14 . Reden: :*) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
bij de gamma is nou dezelfde dremel in de aanbieding maar dan 5 euro duurder en zonder flexibele as ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ook ik moest zo een dremel(kloon) hebben, en heb intensief topics zitten lezen op GoT en eigenlijk wist ik toch nog niet wat ik moest doen. :?

Maar ik heb er een...... een echte Dremel Multipro 395RN Limited Edition, met 70 (!) accesoires en flexi-as, in houten Dremel doos voor 75 pleuri. Was iemand op marktplaats.nl ( :P ) die dat ding aanbood. Doos was nog nooit opengemaakt.

En ik ben toch wel blij dat ik een echte dremel heb, misschien stom, maar ik heb meer het idee dat ik wat meer kwaliteit in m'n klauwen heb.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

.:litebreak:.
Zeg dan niets - en die overdreven smilies zijn ook niet nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 21:04 . Reden: onzinnige reply ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Silentpuma schreef op 02 July 2003 @ 20:11:
Nee he, niet weeeeer zo`n topic over goedkope Dremel-klonen... :r :r :r

Ik heb 1 tip voor iedereen die zit te denken om zo`n ding te kopen: Ga ZELF eens bij bouwmarkten in de buurt kijken naar de goedkoopste, en dus niet het forum hiermee bevuilen... (ben toevallig de hele dag op zoek geweest naar spullen voor me nieuwe case)
Al die over en weer woorden van 'deze is beter', 'ech nie deze is veel krachtiger', etc.
Doe me een lol... |:( 7(8)7
jij hebt het over het board vervuilen met dit soort onzin topics, zoals jij het noemt.
Ik vind die reply vna jou 10x nuttelozer, de mensen die in dit topic reageren zijn erin geintresseerd.
en dat de ene krachtiger is als de andere zijn feiten ( r.p.m. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
Hmmz ja, naar aanleiding van het topic had ik dus maar besloten zo'n ding te halen, maar mijn vader is dus op dezelfde dag dat ik het ding had gekocht thuis gekomen met een FERM.

Ik heb dus een KINZO @ 25,-, zonder standaard, maar minimaal aantal toeren is 5000 lager.
En een FERM @ 30,-, met standaard, en voor de rest weinig verschil.

De prijs is niet zo'n heel groot verschil, maar welke moet ik houden? Ik wil gewoon de beste van de twee hebben, de prijs kan de pot op want die wordt door mijn vader betaald. Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Jukebox schreef op 03 July 2003 @ 19:33:
Hmmz ja, naar aanleiding van het topic had ik dus maar besloten zo'n ding te halen, maar mijn vader is dus op dezelfde dag dat ik het ding had gekocht thuis gekomen met een FERM.

Ik heb dus een KINZO @ 25,-, zonder standaard, maar minimaal aantal toeren is 5000 lager.
En een FERM @ 30,-, met standaard, en voor de rest weinig verschil.

De prijs is niet zo'n heel groot verschil, maar welke moet ik houden? Ik wil gewoon de beste van de twee hebben, de prijs kan de pot op want die wordt door mijn vader betaald. Welke?
ik heb hem voor 25 euo met slang etc enze hadden er ook 1 in de aanbieding voor 30 met standaar etc
standaar gebruik ik neit en werk vrijwel altijd met slang.....
ik zo u zeggen kijk welke de meeste toeren kan maken en het stevigst aanbvoelt, en hoe ze in de hand liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Kzou voor de Ferm gaan, heb ik ook, het ding zit goed inelkaar. Kan je nog redelijk kwaliteit noemen.

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Silentpuma schreef op 04 July 2003 @ 17:01:
Kzou voor de Ferm gaan, heb ik ook, het ding zit goed inelkaar. Kan je nog redelijk kwaliteit noemen.
Kwaliteit?? Na een paar keer gebruik viel het palletje om het mechanisme stil te zetten (om opzetstuk los te draaien) eraf, en na een half jaarjte was mijn FERM helemaal naar de klote.

Wat mij betreft is FERM geen kwaliteit...

(ik vraag me alleen af of er betere klonen zijn, dus ga zelf maar voor een echte dremel >> dat wordt sparen! :|)

[ Voor 14% gewijzigd door kazz1980 op 08-07-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een week een ferm van de kijkshop, zonder flexibele as. Had 'm voor 5 euro meer met flexibele as bij de Gamma kunnen halen, maargoed, da's achteraf. Tot nu toe vindt ik het een topding! M'n koffermod heb ik er leuk mee kunnen maken, en lak verwijderen van m'n auto ging ook prima. Behalve dat het dremel-staalborsteltje in no time verdwijnt als je 'm op 35.000 toeren laat draaien :X

Over een half jaar laat ik wel weten offie het nog steeds doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

mischien is het nog niemand opgevallen maar er is een nieuw praxis foldertje, nu staat de combitool er voor €25 in maar wel op een andere pagina, nu staat er in de TS reclame voor verf :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
rimpeldinky schreef op 08 July 2003 @ 12:15:
mischien is het nog niemand opgevallen maar er is een nieuw praxis foldertje, nu staat de combitool er voor €25 in maar wel op een andere pagina, nu staat er in de TS reclame voor verf :+
dat viel mij ook al op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Topictitel verandert in "[CM-TIP] Dremel(klonen) in de aanbieding"
Lijkt me makkelijk om hier gewoon een centraal topic van te maken zodat er niet om de zoveel weken weer een nieuwe geopend wordt als er weer eens ergens een aanbieding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
Mmm... ik ben geen fan van Kinzo spul....

Heeft zn redenen... heb er ooit eens gewerkt :p

Je kan beter iets meer geld besteden aan iets goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik wil niet lullig doen, maar wat heeft een pic van winnie de pooh met dremels te maken in je startpost? :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
casemodderpoel schreef op 08 July 2003 @ 15:03:
ik wil niet lullig doen, maar wat heeft een pic van winnie de pooh met dremels te maken in je startpost? :X
dat is alweer het nieuwe krantje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Mauritzzz schreef op 08 July 2003 @ 15:29:
[...]

dat is alweer het nieuwe krantje O-)
Kan die niet ff magisch worden weg-geedit dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
kHeb folder plaatje verwijdert winnie de pooh heeft er namenlijk niks mee te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
ik las in de conrad nieuwsbrief (editie 45):

Multifunctionele boormachineset, 48-delig

Krachtig apparaat voor alle voorkomende werkzaamheden · Traploze voorselectie van toerental · Wordt compleet geleverd in een koffer.

Technische spec.: 230 V / 130 W · Toerental 8000 - 30.000 omw./min.

Inhoud: 46 slijp- en polijstgereedschappen · Buigzame as · Mini boormachine.

»»Bestelnummer 810128-NB € 49,95
Afbeeldingslocatie: http://www.conrad-electronic.nl/images/810128.jpg

Universele schuur-, slijp- en polijstset, 100-delig

Geschikt voor alle miniboor- en freesmachines van de firma’s Dremel, Black & Decker, Proxxon, Donau Elektronik, Minilor enz.

Inhoud: 25 slijpschijven (Ø 24 x 0,65 mm) · 10 kunstharsgebonden slijpschijven (Ø 32,4 x 1,25 mm) · 1 slijpsteen · 24-delige rotor-schuurbandset · 11-delige siliciumcarbid slijpstiftset · 6-delige hardmetalen freesset · 3-delige set staalborstels · 3-delige set kunststof borstels · 16-delige viltpolijstset · Polijstpasta. Wordt in een stevige houten cassette geleverd.

»»Bestelnummer 811686-NB € 22,75

Afbeeldingslocatie: http://www.conrad-electronic.nl/images/811686.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krachtig apparaat voor alle voorkomende werkzaamheden · Traploze voorselectie van toerental · Wordt compleet geleverd in een koffer.
Uhm, zal vast niet zo'n slimme vraag zijn, maar een traploze voorselectie van het toerental? wtf is dat? Mijn Dremel ®©™ heeft 'voorgeprogrammeerde' standen, dus niet traploos, ligt het nou aan mij of is een voorgeselecteerd toerental dus niet traploos? Vroeg et me af.... Lijkt een beetje die Oil of Olaz, waarbij er ultrahypervitaminairesubatoomionen in zitten, klinkt luxe, maar of et wat is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 15:50:
[...]

Uhm, zal vast niet zo'n slimme vraag zijn, maar een traploze voorselectie van het toerental? wtf is dat? Mijn Dremel ®©™ heeft 'voorgeprogrammeerde' standen, dus niet traploos, ligt het nou aan mij of is een voorgeselecteerd toerental dus niet traploos? Vroeg et me af.... Lijkt een beetje die Oil of Olaz, waarbij er ultrahypervitaminairesubatoomionen in zitten, klinkt luxe, maar of et wat is... :P
conrad heeft overal traploos staan ;) lijkt "luxer"

edit he ik snap het traplose voorselectie, ander woord voor "standen" lijkt mij :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Mauritzzz op 16-07-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
ik was op de kijkshop-site aan het rondsurfen, toen zag ik dit:
Link

COMBITOOL SET FERM

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS38564b.gif
€ 79,95 Folderaanbieding!
€ 29,99

.:Artikelnr. 38564
.:FCT-400F
.:Vermogen 125 Watt.
.:Toerental 15.000-35.000 t.p.m.
.:Voor het slijpen, schuren, boren
en polijsten van diverse materialen.
flexibele as.
.:Incl. koffer en accessoires.
.:VERWIJDERINGSBIJDRAGE €1,00 (excl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
volgens mij is dat ding altijd al 30 euro

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
Gaer schreef op 19 July 2003 @ 21:26:
volgens mij is dat ding altijd al 30 euro
nee dat is Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Laatst online: 10-09 23:17
Eeehm deze zijn al een tijdje 34.99 euro.. ik heb een maand of 3 hem nu en het heeft me heel wat knustelen opgeleverd... (wat op een veel hogere kwaliteit kon worden gedaan door deze nepdremel!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
shakedown schreef op 19 July 2003 @ 22:12:
Eeehm deze zijn al een tijdje 34.99 euro.. ik heb een maand of 3 hem nu en het heeft me heel wat knustelen opgeleverd... (wat op een veel hogere kwaliteit kon worden gedaan door deze nepdremel!!!)
nu dus schijnbaar 29.95....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Laatst online: 10-09 23:17
tja die deflatie he....

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:52
Kijkshop heeft nu de ferm dremel in de aanbieding voor 20 euro, is wel een andere als hierboven (zonder flexibele as).

link

[ Voor 4% gewijzigd door Emcee op 25-09-2003 01:05 ]

• W1LL3M
  • Laatst online: 07-09 18:24

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Die ferm van hierboven (Mauritzzz) heb ik ook, toen voor 70 guldens gehaald, verwijderingsbijdrage bestond nog niet ;) Ding doet het erg goed, je moet gewoon niet te lomp doen. Als je bijvoorbeeld aan het slijpen bent en je drukt te hard wordt ie erg heet, kan me voorstellen dat ie dan doorfikt ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door W1LL3M op 25-09-2003 01:28 ]

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Mijn pa die heeft de fake-dremel van de aldi gekocht, die slijpschijven waren flink bagger daar moeten we nog echte dremel spulletjes voor kopen...

Naast cademodden kan je die ronde bandjes ook onwijs goed gebruiken om je eelt bij te werken op je voeten, rustig laten draaien en slijpen maar >:)

p.s. Zorg wel dat je buiten bent want het stuift wel een beetje :P

Eve char: Warock <TEST>

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:08

Ibex

^^ met stom.

sPENKMAN schreef op 25 September 2003 @ 01:43:
Mijn pa die heeft de fake-dremel van de aldi gekocht, die slijpschijven waren flink bagger daar moeten we nog echte dremel spulletjes voor kopen...

Naast cademodden kan je die ronde bandjes ook onwijs goed gebruiken om je eelt bij te werken op je voeten, rustig laten draaien en slijpen maar >:)

p.s. Zorg wel dat je buiten bent want het stuift wel een beetje :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ik kwam ff niet bij van het lachen :p

ontopic:
Nou men vader heeft ook zo n ding van de aldi maar ik weet nie wa merk, maar in ieder geval, het ding werkt vrij goed, alleen word het wel erg heet... bij het afschuren van de randen smolt de aanhechting van het schuursteentje met het asje waarop het normaal vastzit... in ieder geval, vrij goed spul, maar ik denk persoonlijk dat je beter iets meer uitgeeft aan een dremel. koop hem samen met een vriend ofzo, en gebruik hem alle twee en betaal elk de eugen onderdeeltjes, dan hoef je minder geld neer te tellen, en het ding gaat heus niet zo rap stuk :) (en anders betaalt de brokkenmaker de reparatie maar indien al buiten garantie) :)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik heb mn Ferm nog uit het tijdperk dattie voor FL 115,- IN DE AANBIEDING was. Hij doet het nog steeds. Je geeft ook geen 3 jaar garantie als je geen vertrouwen in het product hebt.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• bredend
  • Laatst online: 07-09 11:26
Ibex schreef op 25 September 2003 @ 20:19:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ik kwam ff niet bij van het lachen :p

ontopic:
Nou men vader heeft ook zo n ding van de aldi maar ik weet nie wa merk, maar in ieder geval, het ding werkt vrij goed, alleen word het wel erg heet... bij het afschuren van de randen smolt de aanhechting van het schuursteentje met het asje waarop het normaal vastzit... in ieder geval, vrij goed spul, maar ik denk persoonlijk dat je beter iets meer uitgeeft aan een dremel. koop hem samen met een vriend ofzo, en gebruik hem alle twee en betaal elk de eugen onderdeeltjes, dan hoef je minder geld neer te tellen, en het ding gaat heus niet zo rap stuk :) (en anders betaalt de brokkenmaker de reparatie maar indien al buiten garantie) :)
Dan doe jij iets fout, bij mij word die Ferm alleem maar 'heet' als ik een halve dag aan een waterblok heb gefermd!
Gewoon rustig beginnen, en op den duur weet je wel wat het beste gaat. (uiteraard na het een paar keer fout te hebben gedaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook die kinzo, d8 ga ook ff case window maken maar na 15 cm van me window te hebben gedaan waren me schijfjes op (6 stuks)

Heb toen van die dremel schijfjes gehaald en dat ging stukken beter.
Maar verder werk die kinzo top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Bij Enorm is de dremel zelf in de aanbieding. Dremel met flexibele stang in opbergkoffer met 40 tooltjes is 150 euro, dremel met 14 dingen is 65 geloof ik, en de draadloze kwam op 120 ofzo

www.enorm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een geweldig dingetje _/-\o
ben dr zeer tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die van 19.99 van de aldi al een paar maanden, die zijn gewoon prima.
Alleen maken ze wel een takkeherrie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Televersum heeft een aantal versies. 1 van 220V en 2 van 18V

220 = 29.99 (40 acc.Koffer)
8V (vreemde stekker?) = 19,99 (4acc)
8V(gewone stekker)= 39,99( 40acc koffer)

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:38

Bob Popcorn

Plop!

Als ik het goed begrijp kun je wel eens zo dremelschijfje in je harses krijgen? Damn ik hou het maar bij de decoupeerzaag, ik wil mn kop nog wel ff houden :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Bob Popcorn schreef op 27 september 2003 @ 11:10:
Als ik het goed begrijp kun je wel eens zo dremelschijfje in je harses krijgen? Damn ik hou het maar bij de decoupeerzaag, ik wil mn kop nog wel ff houden :)
Als je de schijfjes neemt die bij de dremelkloon komen wel ja.
als je de sterkere schijfjes van Dremel koopt valt het wel mee.
Ik draag wel altijd een veiligheidsbril (want in de ogen krijgen is toch niet lekker).
Als je zon rondvliegend stukje ergens anders tegenaan krijgt is het niet rampzalig. Het weegt niks, dus je voelt het enkel...zult er heus niet gewond bij raken!

Verder kan ik de Ferm (van de kijkshop) niet echt aanraden... Heb deze zelf gehad. is na een half jaartje al kapot gegaan. Terwijl ik er heus wel zuinig mee omgegaan ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 11-09 16:52
Ferm combitool FCT-400F voor 19.99 euro bij de gamma nu:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Ferm%20combitool%20FCT-400F.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 18:40 . Reden: cropped plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Die heb ik ook gekocht :) Ik ga vanaf maandag er mee aan de slag. Dan geef ik wel mijn opinie :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb zo'n ding 3 jaar gelede gekocht, twerkt nog goed, toen was het nog best duur mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 07-09 11:26
Klopt! Deze Ferm is gewoon goed. Natuurlijk moet je er wel mee leren werken, maar als je er wat feeling voor hebt is dit goed genoeg voor een tweaker :)

M'n vader heeft hem voor 100 gulden bij de Kijkshop gekocht ooit.... (misschien was die wel beter :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 14:03
Ik heb in de zomervakantie bij de Aldi in Ommen ook zo'n kloon gekocht werkt prima. Alleen ben ik nu daar me slijpschijfjes heen :( . Want die zijn erg slap.

Maar jek n tog ook van die Dremel schijfjes kopen die dikker zijn of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Emcee schreef op 09 October 2003 @ 17:47:
Ferm combitool FCT-400F voor 19.99 euro bij de gamma nu:

[afbeelding]
Hij staat nu weer in het foldertje. van Gamma dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er 2 van die dingen..de eerste voor 19.95 zonder flex. as.die had ik een tijdje terug gekocht.nu met deze aanbieding heb ik er een gekaocht met flex. as voor 19.95.
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:14:
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)
Nou, succes. En als het is gelukt. Post ff wat pic's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 11:26
Af en toe het stof uit zo'n ding blazen met een compressor is ook altijd een goed idee. Ook al omdat er meestal koolborstels in zitten die ook veel stof produceren.
Ook bij ander gereedschpa is dit aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 28 juni t/m 11 juli is deze Dremelkloon (Ferm) in de aanbieding bij Kijkshop

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS38532g.gif

Specs:
Vermogen 125 Watt
Toerental 15.000-33.000 t.p.m.
Incl. koffer en 40 accessoires

Van 38.57 voor 16 € :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik heb hem bij de Mulitmate gekocht. Een perfect apparaat, ben er zeer tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook zo'n ding gekocht, van KBM (bij Karwei), goei ding, alleen die 125 watt geloof ik niet. Hij blijft niet echt op toeren als je 'm hard laat werken (waterleiding doorslijpen), en dreigt af en toe te blokkeren. Wordt goed heet, ook. Dus meer warmte dan aandrijfkracht, lijkt het wel.

Ik denk dat een echte Dremel toch veel meer power heeft.

Maar voor de kleine klusjes: prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05
Die van de gamma de kinzo, kost inclusief tools en flixebele as maar 18 euro. Lijkt me veruit de goedkoopste die er leverbaar is met al die accesoires en 2 jaar garantie. Past gewoon dremel spul op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Ik heb ook een Ferm van de Gamma, destijds voor 20 eypo's.
Leuk ding, alleen ik durf dat ding bijna niet boven stand 4 te zetten (van de 6) Hels kabaal dat dat ding dan maakt :/ Helemaal met de flexibele as (die ik praktisch altijd gebruik) is het niet om aan te horen. (zelf mijn B&D 400Watt klopboor is bijna stiller B) ) Ligt dit aan mij(n ding) of is dit normaal?

Nooooh! Stahp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Wat echt lekker werkt zij deze dingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.colemanpowermate.com/images/024-0078SP_350.jpg
Halen 50.000 toeren maar je moet wel een compresoor hebben.
kosten 20/40 €

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

he zelf de van de ferm , al ongeveer een half jaar , heerlijk ding . is ook inclusief flexibele as . echt perfect , er is maar een ding te klagen . de cutting discs die er bij zitte zijn niet van al te goede kwaliteit .maar dan koop je een potje met 36 schijfies van dremel zelf en dan heb je een perfecte tool vor ongeveer 23 euro

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Destijds heeft mijn vader zo'n ding bij de Aldi gekocht (staat alleen TopCraft op). Werkt perfect, maar op een gegeven moment was er net zo'n ding te koop, weer bij de Aldi, met felxibele as én vreeskop voor 18 euro. En orginele felxibele as (van Dremel) kost 64 euro (Gamma), dus dan nog maar zo'n apparaat. Ze werken allebij in ieder geval perfect...

Nog een tip voor het gebruik van de schijfjes: Slijp altijd maar korte tijd en haal hem dan van het mataal af maar laat hem doordraaien. Zo wordt het schijfje nooit heet (ook niet op volle toeren) en kan je met gemak een hele window of dikke buis doorslijpen. Is ook nog goedkoper dan die verstevigde schijfjes.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is er 1 bij de gamma een ferm dremel voor 17,95 05-07/17-7-05 me zo'n verlengstuk dinges :| :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:14

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 20:04:
Nu is er 1 bij de gamma een ferm dremel voor 17,95 05-07/17-7-05 me zo'n verlengstuk dinges :| :*)
Heb m net gehaald. Voor 17.50 hoe doen ze het voor dat geld, ik snap er niets van. :?

Als je hem op max zet dan hoor je wel een tering lawaai niet tekort zeg. Je bent eigenlijk doodsbang dat hij in je handen uitelkaar spat. Toch ziet alles er wel heel degelijk uit.
Pagina: 1 2 3 Laatste