Ik denk dat je die pasta ff moet natmaken ofz...maar het kan best dat het is opgedroogd. Ik heb die FERM gekocht in de gamma....en toen ik het koffertje UIT de doos haalde...zat er zelfs stof op het koffertje

, dit geeft duidelijk aan dat deze fermpjes behoorlijk lang hebben moeten wachten op een trotste eigenaar.

Dat zal ook wel de rede zijn dan de gamma hier 25% korting overheen gooide. Het moest gewoon kwijt. Dat koffertje met 100 onderdelen zal ook wel in hetzelfde magazijn gelegen hebben. De wetstone is dat grijze blokje wat erbij zit. Je ziet het ook op de doos van de FERM dremel staan. Daar licht een grijsblokje = wetstone.
Om nog even antwoord te geven op de "36 slijpschijfjes". Ze zijn allemaal voor het doorslijpen van metaal en plastic! Dat weet ik heeeeel zeker. Ik heb mijn window er deels mee gedaan (de bochten) en het plastic van me usb poort aan de voorkant van me case.
Check pics:

Uitdremelen van de bochten van me window (check de glow van me pc

)

Het usb poortje aan de voorkant van me pc + geluid stekkers.

En weg ermee....de rede hiervoor is dat ik een extra fan heb geplaatst aan de voorkant (voor een betere airflow)...hij kon ze lucht niet van een dichte voorkant halen natuurlijk

dus ff uitgedremeld en een panty voor geplakt

(nog niet op deze foto te zien)
[
Voor 40% gewijzigd door
Rogues op 04-12-2004 00:28
]