Toon posts:

System32 map opent bij opstarten Windows *

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje. Als mijn pc opstart dan komt er een raampje C:\windows\system32 Verder gebeurt er nix. Wie weet wat dit is?

Bvd Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Welkom op GoT!

Om je met je vraag te kunnen helpen hebben we meer informatie nodig. Bijvoorbeeld, hoe ziet het raampje eruit en sinds wanneer komt dit voor?
Geef alle relevante informatie die je weet.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
System32 is een submap in de Windows map. In System32 staan doorgaans een boel systeembestanden van Windows.

Verder kan ik er weinig over zeggen, aangezien je verder weinig details omtrend je probleem geeft. Wat voor 'raampje' is het, probeer safe mode, probeer op te starten zonder alle achtergrondprocessen (Shift indrukken tijdens het booten).

Oh en je vergeet het belangrijkste: welke Windows versie je hebt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

maybe behulpzaam: system32 dir open na opstarten win2k

Gebruik ook de search bovenin, met keywords als "system32 opstarten" etc. Je zal heus niet de enige user @ GoT zijn die dit is tegen gekomen ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

System32 Folder Opens When Logging on to Windows
Even gezocht op support.microsoft.com naar System32, dan kom je al vrij snel hier op uit.

Verder is het inderdaad wel makkelijk dat we je Windows-versie weten. Hieruit begrijp ik dat je waarschijnlijk Windows XP hebt, maar ik wil het graag even voor de zekerheid weten. In Windows Operated Systems zien we het graag al in je topictitel, zie ook de WOS-Policy. In ieder geval even je topic duidelijker gemaakt.

Verder welkom op GoT, mocht je de FAQ Forumgedrag nog niet hebben gelezen, doe dat dan alsjeblieft, scheelt je een hoop ellende ;).
Pagina: 1