Toon posts:

System32 Map wordt automatisch opgestart bij boot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn windows xp pro opnieuw geinstalleerd en telkens als ik mijn computer boot opent hij elke keer de map system32. Ik heb al op verschillende plaatsen gekeken zoals in de map opstarten onder het startmenu of in msnconfig. Hier kan ik niets vinden, weet iemand wel waar ik dit kan uitschakelen zodat als ik windows opstart niet eerst map hoef weg te klikken???

Alvast bedankt

PS. 2 andere collega's hebben windows xp home en hebben hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dit ook gehad (op win98) en dat kwam omdat hij een bepaald bestand in die map niet kon vinden. ik heb dan maar alle bestanden die opgeroepen worden in msconfig uit die map gecontroleerd en de ontbrekende verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he ik heb de oplossing zelf gevonden. Toch maar effe msconfig opstarten en in het tabblad "opstarten" kan je een regel met "hud" uitvinken en het probleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hud? Als dat niet een bestand is dat je bekend voorkomt, zou ik maar eens een virusscan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Kijk even met regedit wat er allemaal onder HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run staat. Grote kans dat het hier staat. Kom je er niet uit, post dan voor de zekerheid een screenshot van deze run-key.