update
zo zie je mijn setup dus.. links is m'n gewone desktop, rechts is de uitbreiding erop voor tv-out. op m'n desktop dus een foto van m'n display, je ziet de lijnen tussen de pixels gelukkig niet zo erg als op de foto

ook pakte mijn a300 de kleur paars niet zo lekker, want het display komt qua kleur redelijk overeen met m'n gewone display.
als het programma laadt, maakt het een borderless form, op de coordinaten die zichtbaar zijn op het 2e scherm (nee, je kan nog niet kiezen welk scherm

)
het programma forced zich always on top en weet zelfs de screensaver voor te blijven

hij laadt een bmp in, en stretched die over het hele beeld (hier getoonde plaatje is 800x600, verkleind naar 640x480)
ook weigert hij je muis toe te laten (nja, als je muis erop komt gooit ie m er wer af, dus je ziet m wel heeel even, maar daar verzin ik nog wat op

), dat werkt voorlopig alleen alsie rechtsbovenin staat
wat ik ervan wil maken:
het programma zal een .exe uitvoeren. als deze klaar is, zal het een .bmp laden, die dat programma dus maakt. daarna een x tijd wachten, dan het volgende programma in de lijst, aan het eind van de lijst overnieuw
zodoende kun je het programma dus zelf gemakkelijk uitbreiden, zonder dll-gedoe enzo, en is het voor mij ook makkelijk om te maken

de source zal ik beschikbaar maken, uiteraard, zodat je er ook iets veel beters van kan bouwen