als ik al die spulletjes zo zie word dit toch wel een hele leuke mod, ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat
Verwijderd
Wat een kick-ass tft schermpje is dat! Sorry voor m'n turbotaal, maar met zo'n scherm dan mag dat
Hoeveel inch is ie? Normaal hou ik niet zo van vragen hoeveel iets kost, maar zo'n schermpje wil ik ook wel en ben dan dus toch wel benieuwd naar de prijs. Verder een vraagje over die Rheobus; is dat een 3,5 inch rheobus? Zit zelf te bedenken welke ik wil, ben er nog niet helemaal over uit! Verder een erg coole mod.
Hoeveel inch is ie? Wat kost ie?Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 18:12:
Wat een kick-ass tft schermpje is dat! Sorry voor m'n turbotaal, maar met zo'n scherm dan mag datHoeveel inch is ie? Normaal hou ik niet zo van vragen hoeveel iets kost, maar zo'n schermpje wil ik ook wel en ben dan dus toch wel benieuwd naar de prijs. Verder een vraagje over die Rheobus; is dat een 3,5 inch rheobus? Zit zelf te bedenken welke ik wil, ben er nog niet helemaal over uit! Verder een erg coole mod.
Tis een 4" tft scherm, normaal gebruikt voor de PSone. Dit ding heeft me op marktplaats 50 euro gekost, aangezien ze in de winkel niet meer verkrijgbaar zijn...
Je kan ook PS2 schermpjes of gamecube schermpjes pakken. Die gamecube moet het ook erg goed doen.
Is dat een 3.5" rheobus? Kosten?
Nope, dit is een sunbeam 5.25" rheobus. Hij heeft 4 potmeters met elk 1 dual-colorled (rood-blauw). Totaal dus 4 dual-colorleds
Ps: Sorry voor het debiel uitleggen van de rheobus, maar dan weet je tenminste hoe dat ding van top tot teen werkt
Straks een nieuwe update (sneaky preview --> Radiator inbouwen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 11:45 ]
Update VIII:

Afgeplakt en afgetekend bovenpaneel. Klaar om 2x 120 gaten erin te maken voor de Black Ice Pro 2 Radiator.

Dremelen
.

Jeuj, 1 gat klaar.

En het 2e gat is ook klaar
.

Nu nog de gaten even mooi vijlen.

En nog meer vijl- en schuurwerk.

En het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf
.

Closeup-je
.

En van de onderkant zie je de radiator zitten (PS: let niet op de "gore" sealstring, deze is namelijk al 3x gerecycled aangezien die kl*te shops die sealstring maar niet leveren... argh).

Hier zie je dus dat kartonnen prototype waar ik het over had. (Let niet op isolatie in ondercompartiment van de prometeia slang, dit moet over worden gedaan met airconeonphreen).

Hier nog een foto waar je het "prototype" nog wat beter ziet.

En dan nog deze pics... Ik mag mezelf toch wel een "messy-modder" noemen
.

En nog zo'n voorbeeld van "messy-modder" zijnde
.

Hier nog 2 verschillende glow-motions, es kijken welke ik in mijn wc-water ga gooien
.

Bezig met ccfl-kabel te meshen.

Hier nog es dat "prototype". Die verstevigingen die er nu zitten om die 45 graden hoeken te behouden, die komen dus niet op het "echte" te zitten. Mja karton heeft nu eenmaal de eigenschap om trug te buigen, dus...
[img]&http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=419062&size=256[/img]
Nog een piccie van de voorkant van het "prototype".

En last but not least, mijn pc opstelling waar ik dus altijd achter zit te pc-en..
.
Tot de volgende update
...
Afgeplakt en afgetekend bovenpaneel. Klaar om 2x 120 gaten erin te maken voor de Black Ice Pro 2 Radiator.
Dremelen
Jeuj, 1 gat klaar.
En het 2e gat is ook klaar
Nu nog de gaten even mooi vijlen.
En nog meer vijl- en schuurwerk.
En het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf
Closeup-je
En van de onderkant zie je de radiator zitten (PS: let niet op de "gore" sealstring, deze is namelijk al 3x gerecycled aangezien die kl*te shops die sealstring maar niet leveren... argh).
Hier zie je dus dat kartonnen prototype waar ik het over had. (Let niet op isolatie in ondercompartiment van de prometeia slang, dit moet over worden gedaan met airconeonphreen).
Hier nog een foto waar je het "prototype" nog wat beter ziet.
En dan nog deze pics... Ik mag mezelf toch wel een "messy-modder" noemen
En nog zo'n voorbeeld van "messy-modder" zijnde
Hier nog 2 verschillende glow-motions, es kijken welke ik in mijn wc-water ga gooien
Bezig met ccfl-kabel te meshen.
Hier nog es dat "prototype". Die verstevigingen die er nu zitten om die 45 graden hoeken te behouden, die komen dus niet op het "echte" te zitten. Mja karton heeft nu eenmaal de eigenschap om trug te buigen, dus...
[img]&http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=419062&size=256[/img]
Nog een piccie van de voorkant van het "prototype".
En last but not least, mijn pc opstelling waar ik dus altijd achter zit te pc-en..
Tot de volgende update
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 15:15 ]
hoe zit het met de beeldkwaliteit van het tft schermpie? en dan bedoel ik: winamp op het schermpie en dan winamp dubbel zo groot als normaal (is een knoppie voor in winamp). Is het dan wel leesbaar?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
ehm weet ik nog niet, moet eerst ff met de nieuwste detonators proberen de resolutie omlaag te gooien van de tv-out. En dan nog ff met de zoom functie kloten...PASware schreef op 19 October 2003 @ 15:22:
hoe zit het met de beeldkwaliteit van het tft schermpie? en dan bedoel ik: winamp op het schermpie en dan winamp dubbel zo groot als normaal (is een knoppie voor in winamp). Is het dan wel leesbaar?
ik heb helaas nog geen drivers gevonden die naar een echt duidelijke lage resolutie te krijgen zijn, als je iets gevonden hebt laat het dan even weten!! (zal ik andersom iig ook doen!!)Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 15:51:
[...]
ehm weet ik nog niet, moet eerst ff met de nieuwste detonators proberen de resolutie omlaag te gooien van de tv-out. En dan nog ff met de zoom functie kloten...
edit
ik heb zojuist een uitgelekte 52.13 versie van de detonator drivers geinstalleerd, hiemee kun je de tv out als je hem als 2e (in mijn geval 3e) monitor gebruikt de resolutie zelfs op 320x240 en volgens mij nog lager instellen. Ze benchmarken daarentegen wel wat lager dan de 45.23 die ik geinstalleerd had!!
ze zijn te vinden op http://download.guru3d.com/detonator/ ik ga zometeen de 52.14 nog proberen.
edit 2
52.14 exact hetzelfde verhaal, in te stellen tot 300x200, maar wel lagere benchmark scores
[ Voor 38% gewijzigd door floriske.nl op 19-10-2003 20:08 ]
ice-9 ....
heb je the recruit gekeken ofzow?
heb je the recruit gekeken ofzow?
-- Mx-Generætion --
kun je niet gewoon powerstrip gebruiken, of zit ik helemaal fout?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
hoe is het met je lcd-schermpje? heb je hem nog aan de praat gekregen op je eigen vid-kaart??? * floriske.nl is benieuwd
Staat inmiddels op een aparte standaard voor erbijfloriske.nl schreef op 27 oktober 2003 @ 14:33:
hoe is het met je lcd-schermpje? heb je hem nog aan de praat gekregen op je eigen vid-kaart??? * floriske.nl is benieuwd
Erg leuk geworden.,.. die lcd mod staat bij de kleine modjes!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik zie kruisjesVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 20:23:
Ligt het aan mij of doen de plaatjes het bij iedereen niet?
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
waarom heb je een topic als geen een plaatje het doet, ik vind dat als je een rij plaatje neerzet op je host moet laten staan tot het topic weg is
Ik weet ook ff niet waarom de pics weg zijn, heb ze gehost op picserver. Geen ene foto doet het meer van picserver, dus hoop dat hij het weer snel doet
. En overigens, floris(ke) heeft het zelfde scherm als mij, maar hij had het aan de praat op zijn gf4 en ik kreeg dat niet dus hij heeft me ff met wat dingen geholpen. Maar volges mij is mijn tv-out van mijn gf4 dood want op laptop en op mijn broers videokaart enzow doet hij het wel, dus dan maar maybe voor nieuwe videokaart...nogmaals sorry voor de pics..
okay i forgive uVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 21:45:
Ik weet ook ff niet waarom de pics weg zijn, heb ze gehost op picserver. Geen ene foto doet het meer van picserver, dus hoop dat hij het weer snel doet. En overigens, floris(ke) heeft het zelfde scherm als mij, maar hij had het aan de praat op zijn gf4 en ik kreeg dat niet dus hij heeft me ff met wat dingen geholpen. Maar volges mij is mijn tv-out van mijn gf4 dood want op laptop en op mijn broers videokaart enzow doet hij het wel, dus dan maar maybe voor nieuwe videokaart...nogmaals sorry voor de pics..
Okay, pics back online!darkdesign schreef op 27 October 2003 @ 21:51:
[...]
okay i forgive umaar komen de plaatjes snel trug? want willek eigenlijkw el zien:)
[edit] Floris(ke), tis niet meer gelukt, denk dat ik voor nieuwe videokaart moet gaan kijken want mijn garantie zal toch al wel lang verlopen zijn. En ik heb hem gekocht bij een duitseshop tegen de oosterijkse grens aan
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 16:15 ]
''Offtopic''Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 20:46:
Lijkt hier wel een chatboxStelletje slowchatters
![]()
[ontopic]
Ik zal wel dadelijk een screenie van mijn mbm maken. Maar mijn temps zijn enigsinds hoog omdat ik nog geen fans in mijn bovencompartiment heb. Dit komt nog binnenkort. Ook heb ik mijn peltiers nog niet gemonteerd en als die gemonteerd zijn maak ik wel ff een nieuw screenie
Hier alvast temps hoe ze nu zijn. Ja me cpu is NOG onoverklokt...
[afbeelding]
Oh jah btw, ik heb geen schakeling gemaakt zodat die prom automatisch aangaat... Dat zit standaard al in de prom gebouwd. Hij reset het mobo zolang totdat hij op temperatuur is en dan stopt hij met het resetsignaal
Waar heb je die wallpaper vandaan
en ga je ook nog een update geven van je recente temperaturen!?!?!
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
kewle mod, ik wil ook zo'n koeling -45Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:14:
[...]
Okay, pics back online!
[edit] Floris(ke), tis niet meer gelukt, denk dat ik voor nieuwe videokaart moet gaan kijken want mijn garantie zal toch al wel lang verlopen zijn. En ik heb hem gekocht bij een duitseshop tegen de oosterijkse grens aan
hehe, dat was de mijne die je bedoeld, maar goed, zoals in de quote hieronder staat vermeld dat hij de zijne op zijn eigen kaart dus nog niet aan de praat heeft gekregenReCreator schreef op 27 October 2003 @ 20:11:
[...]
Staat inmiddels op een aparte standaard voor erbij
Erg leuk geworden.,.. die lcd mod staat bij de kleine modjes!
ontopic: YAY, je pics zijn weer online, server zal wel temp. down geweest zijn of zo.Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 16:14:
[...]
Okay, pics back online!
Ik ben inderdaad net als anderen wel benieuwd naar je huidige temps en oc eigenlijk
[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 29-10-2003 13:24 ]
Temps zijn nog steeds hetzelfde dan in de screenie die ik eerder poste. Mijn OC is op het moment maar tot 2 ghz, kan wel hoger maar vin ik nu ff niet nodig. Ga echt aan de slag met oc-en als ik mijn pelt blokjes heb, want dan zet ik in een keer heatsinks op me mosfets en southbridge etc. Dan gaat ut beginnenfabstar81 schreef op 28 oktober 2003 @ 19:53:
en ga je ook nog een update geven van je recente temperaturen!?!?!
hey heb je msn? ik heb wat vragen over een paar modsVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 22:53:
[...]
Temps zijn nog steeds hetzelfde dan in de screenie die ik eerder poste. Mijn OC is op het moment maar tot 2 ghz, kan wel hoger maar vin ik nu ff niet nodig. Ga echt aan de slag met oc-en als ik mijn pelt blokjes heb, want dan zet ik in een keer heatsinks op me mosfets en southbridge etc. Dan gaat ut beginnen![]()
.:modbreak:.
Reacties zoals "zeeer moooi" en "KEEP UP THE GOOD WORK!" hoef je niet te posten want die worden gewoon getrashed...
Reacties zoals "zeeer moooi" en "KEEP UP THE GOOD WORK!" hoef je niet te posten want die worden gewoon getrashed...
ja hoor, mijn msn = gaol_city@NOSPAMhotmail.com (zonder NOSPAM natuurlijk)darkdesign schreef op 29 oktober 2003 @ 23:01:
[...]
hey heb je msn? ik heb wat vragen over een paar mods
wow man, dit is echt weer eens een goede mod, geen 13-in-een-dozijn geval! top!
k heb nog wel een vraagje, hoe ben je dat van plan met die TV-out? ik kan m wel gebruiken als desktop uitbreiding, en daar een progsel op draaien met stats oid, maar dat is eigenlijk niet mijn bedoeling.. ik heb liever een programma dat het echt alleen voor zichzelf gebruikt, zodat ik dus niet met mijn muis daar kan komen, en dat er ook geen dialogs overheen komen. ik heb wel gezocht maar nog niets gevonden, ook heb ik nog niet uit kunnen vinden hoe ik dat in vb (5.0) voor elkaar kan krijgen...
ook is het me nog niet gelukt een film op de tv-out fullscreen te draaien en op m'n gewone scherm verder te werken...
heb jij (of iemand anders) hier wat tips voor, ik heb hier ook nog een prachtige tft liggen die wat verstoft
heb btw ook gf4mx440
update: ik heb wat verder ge-googled en ge-got... soms duurt het even voor je een goede query hebt
ik vond deze website: http://www.realtimesoft.com/multimon/programming/
er is info over het gebruik van meerdere monitoren in C++ en VB. het blijkt vrij lastig te zijn een echte independent display te gebruiken (dat dus geen uitbreiding van je desktop is).. je kunt het zowiezo alleen met GDI-functies inkleuren (niet dat ik weet hoe dat werkt, maar je kunt er allicht bitmaps op weergeven, forms hoeft imho niet voor een stats-programma) en op kaarten die 2 outputs hebben met 1 chipset (zoals dus de meeste nvidia kaarten zover ik weet) schijnt het ivm OS-ondersteuning niet te gaan onder '98[ME=65310]en xp/ ME ook moet je er soms voor rebooten.. oftewel, het sucks. ik ga maar eens kijken of ik wat kan met uitgebreide desktop, er is vast wel een manier om te zorgen dat je muis niet op een form komt.
en nee, hijs niet te koop ookal verstoft ie nu... dus voor wie dan ook, het heeft geen zin te vragen of ik m wil verkopen
k heb nog wel een vraagje, hoe ben je dat van plan met die TV-out? ik kan m wel gebruiken als desktop uitbreiding, en daar een progsel op draaien met stats oid, maar dat is eigenlijk niet mijn bedoeling.. ik heb liever een programma dat het echt alleen voor zichzelf gebruikt, zodat ik dus niet met mijn muis daar kan komen, en dat er ook geen dialogs overheen komen. ik heb wel gezocht maar nog niets gevonden, ook heb ik nog niet uit kunnen vinden hoe ik dat in vb (5.0) voor elkaar kan krijgen...
ook is het me nog niet gelukt een film op de tv-out fullscreen te draaien en op m'n gewone scherm verder te werken...
heb jij (of iemand anders) hier wat tips voor, ik heb hier ook nog een prachtige tft liggen die wat verstoft
heb btw ook gf4mx440
update: ik heb wat verder ge-googled en ge-got... soms duurt het even voor je een goede query hebt
er is info over het gebruik van meerdere monitoren in C++ en VB. het blijkt vrij lastig te zijn een echte independent display te gebruiken (dat dus geen uitbreiding van je desktop is).. je kunt het zowiezo alleen met GDI-functies inkleuren (niet dat ik weet hoe dat werkt, maar je kunt er allicht bitmaps op weergeven, forms hoeft imho niet voor een stats-programma) en op kaarten die 2 outputs hebben met 1 chipset (zoals dus de meeste nvidia kaarten zover ik weet) schijnt het ivm OS-ondersteuning niet te gaan onder '98[ME=65310]en xp/ ME ook moet je er soms voor rebooten.. oftewel, het sucks. ik ga maar eens kijken of ik wat kan met uitgebreide desktop, er is vast wel een manier om te zorgen dat je muis niet op een form komt.
en nee, hijs niet te koop ookal verstoft ie nu... dus voor wie dan ook, het heeft geen zin te vragen of ik m wil verkopen
[ Voor 35% gewijzigd door Punksmurf op 30-10-2003 21:43 ]
met een hamer past alles
ik ben er zelf ook nog niet uit, maar heb ook nog niet wat kunne uitproberen aangezien ik hem niet op mijn videokaart tv-out aan de praat krijg. Wel op laptop enzow maar niet op me gwone vid. kaart dus. Maar ik zou zeggen hou dit topic in de gaten, als ik een videokaart heb met een tv-out waar hij het wel op doet, dan ga ik zeker naar proggies zoeken, want ik ben ook op zoek naar zowiets als wat jij zoekt en als ik iets gevonden heb dan post ik het zeker hier met download link en uitleg etcPunksmurf schreef op 30 oktober 2003 @ 19:43:
wow man, dit is echt weer eens een goede mod, geen 13-in-een-dozijn geval! top!
heb btw ook gf4mx440
update: ik heb wat verder ge-googled en ge-got... soms duurt het even voor je een goede query hebtik vond deze website: http://www.realtimesoft.com/multimon/programming/
mijn progsel doet al meer dan ik had verwacht voor een avondje kloten, dus er is hoop iig
met een hamer past alles
update 

zo zie je mijn setup dus.. links is m'n gewone desktop, rechts is de uitbreiding erop voor tv-out. op m'n desktop dus een foto van m'n display, je ziet de lijnen tussen de pixels gelukkig niet zo erg als op de foto
ook pakte mijn a300 de kleur paars niet zo lekker, want het display komt qua kleur redelijk overeen met m'n gewone display.
als het programma laadt, maakt het een borderless form, op de coordinaten die zichtbaar zijn op het 2e scherm (nee, je kan nog niet kiezen welk scherm
)
het programma forced zich always on top en weet zelfs de screensaver voor te blijven
hij laadt een bmp in, en stretched die over het hele beeld (hier getoonde plaatje is 800x600, verkleind naar 640x480)
ook weigert hij je muis toe te laten (nja, als je muis erop komt gooit ie m er wer af, dus je ziet m wel heeel even, maar daar verzin ik nog wat op
), dat werkt voorlopig alleen alsie rechtsbovenin staat
wat ik ervan wil maken:
het programma zal een .exe uitvoeren. als deze klaar is, zal het een .bmp laden, die dat programma dus maakt. daarna een x tijd wachten, dan het volgende programma in de lijst, aan het eind van de lijst overnieuw
zodoende kun je het programma dus zelf gemakkelijk uitbreiden, zonder dll-gedoe enzo, en is het voor mij ook makkelijk om te maken
de source zal ik beschikbaar maken, uiteraard, zodat je er ook iets veel beters van kan bouwen

zo zie je mijn setup dus.. links is m'n gewone desktop, rechts is de uitbreiding erop voor tv-out. op m'n desktop dus een foto van m'n display, je ziet de lijnen tussen de pixels gelukkig niet zo erg als op de foto
als het programma laadt, maakt het een borderless form, op de coordinaten die zichtbaar zijn op het 2e scherm (nee, je kan nog niet kiezen welk scherm
het programma forced zich always on top en weet zelfs de screensaver voor te blijven
hij laadt een bmp in, en stretched die over het hele beeld (hier getoonde plaatje is 800x600, verkleind naar 640x480)
ook weigert hij je muis toe te laten (nja, als je muis erop komt gooit ie m er wer af, dus je ziet m wel heeel even, maar daar verzin ik nog wat op
wat ik ervan wil maken:
het programma zal een .exe uitvoeren. als deze klaar is, zal het een .bmp laden, die dat programma dus maakt. daarna een x tijd wachten, dan het volgende programma in de lijst, aan het eind van de lijst overnieuw
zodoende kun je het programma dus zelf gemakkelijk uitbreiden, zonder dll-gedoe enzo, en is het voor mij ook makkelijk om te maken
de source zal ik beschikbaar maken, uiteraard, zodat je er ook iets veel beters van kan bouwen
met een hamer past alles
nicePunksmurf schreef op 31 oktober 2003 @ 17:36:
update
[afbeelding]
zo zie je mijn setup dus.. links is m'n gewone desktop, rechts is de uitbreiding erop voor tv-out. op m'n desktop dus een foto van m'n display, je ziet de lijnen tussen de pixels gelukkig niet zo erg als op de fotoook pakte mijn a300 de kleur paars niet zo lekker, want het display komt qua kleur redelijk overeen met m'n gewone display.
als het programma laadt, maakt het een borderless form, op de coordinaten die zichtbaar zijn op het 2e scherm (nee, je kan nog niet kiezen welk scherm)
ook weigert hij je muis toe te laten (nja, als je muis erop komt gooit ie m er wer af, dus je ziet m wel heeel even, maar daar verzin ik nog wat op), dat werkt voorlopig alleen alsie rechtsbovenin staat
wat ik ervan wil maken:
hoop dat ik snel dat schermpie aan de praat krijg op me vid-kaart dan kan ik het es uitproberen, ziet er veel belovend uit! hulde
ook hulde aan jou voor je case 
maar tnx, dat verdien ik ook ni lol
btw, excuses voor mijn gebrek aan inspiratie bij het plaatje dat op t display staat
maar tnx, dat verdien ik ook ni lol
btw, excuses voor mijn gebrek aan inspiratie bij het plaatje dat op t display staat
met een hamer past alles
sjoooow, het is nog maar een weekje voordat de HCC dagen beginnen. denk je dat je hem afkrijgt? ben errug benieuwd nl.
hebbie misschien ook al een final update?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
ik hoop ook dat ie erg mooi word, jammeer dat ik de mijne niet kan wegzette 
die van AP versteeg word ook weer extreem vet
Kom je ook naar de HCC ?Gipsy King schreef op 19 november 2003 @ 05:47:
ik hoop ook dat ie erg mooi word, jammeer dat ik de mijne niet kan wegzette
Ik werk me al 2 weken de pleuris om um af te krijgen. Dat moet lukken mits die perfect systems mijn bestelling ff afleverd. Anders kan ik me wc niet fatsoendelijk inbouwen...fabstar81 schreef op 19 november 2003 @ 01:51:
sjoooow, het is nog maar een weekje voordat de HCC dagen beginnen. denk je dat je hem afkrijgt? ben errug benieuwd nl.
Mja, ut moet lukken eh
helaas ben ik niet van de partij op de hcc vind het erg genoeg maar ja er komen wel meer leuke evenementen
nog een paar dagenVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:29:
[...]
Ik werk me al 2 weken de pleuris om um af te krijgen. Dat moet lukken mits die perfect systems mijn bestelling ff afleverd. Anders kan ik me wc niet fatsoendelijk inbouwen...
Mja, ut moet lukken eh
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
UPDATE!!!!
It was a rush to the finish but she's
finished
!!
Heb de laaste 4 dagen heledag gemod aan me case, en wat denk je.... Disaster struck gister avond... (eigelijk eergister, donderdag)... Peltiers vormden condens en daardoor mobo + mem + misschien ook nog processor dood. Kut zeg, vrijdag hcc dagen gemist. Dus ik de dag erna (vandaag dus, vrijdag) naar de dichtsbijzijnde winkel gerusht, nieuwe mobo + cpu gekocht (dan maar meteen een upgrade --> p4 2.8 gig
). Toen ook nog een nieuwe p4 kit voor me prom gekocht, had alleen een amd kit tsjah... Maar toen nog een probleem. Had dus 2 nieuwe waterblokjes nodig voor me videokaart en northbridge..want ging die mcw50-t's niet meer gebruiken..dus tsjah, rond bellen en maar rond bellen voor losse waterkoelblokjes, maar nee hoor. Alleen space promotions (waar ik p4 prom kit haalde), had een complete asetek waterchill set. Ok, dan maar een hele set kopen van 289 euro, en daar maar 2 blokjes van gebruiken 
Dat was dan ff in 2/3 uurtjes tijd (en op internet zoeken van ong 1 uur), 700+ euro's er door heen gejast... Komt weer ten goede bij het kostenplaatje
Ik ga zo dadelijk pics maken en dan post ik ze hier.
MORGEN STA IK DUS WEL OP DE HCC DAGEN STAND VAN DE REGENBOOG...!!!
It was a rush to the finish but she's
Heb de laaste 4 dagen heledag gemod aan me case, en wat denk je.... Disaster struck gister avond... (eigelijk eergister, donderdag)... Peltiers vormden condens en daardoor mobo + mem + misschien ook nog processor dood. Kut zeg, vrijdag hcc dagen gemist. Dus ik de dag erna (vandaag dus, vrijdag) naar de dichtsbijzijnde winkel gerusht, nieuwe mobo + cpu gekocht (dan maar meteen een upgrade --> p4 2.8 gig
Dat was dan ff in 2/3 uurtjes tijd (en op internet zoeken van ong 1 uur), 700+ euro's er door heen gejast... Komt weer ten goede bij het kostenplaatje
Ik ga zo dadelijk pics maken en dan post ik ze hier.
MORGEN STA IK DUS WEL OP DE HCC DAGEN STAND VAN DE REGENBOOG...!!!
Sorry maar ik kan geen pics meer maken... Tis nu wat te laat. Tis 10 over 4 in de nacht en moet er weer om 6 uur of half 7 uit, dus tsjah. Hoop dat ik op de hcc internet heb, dan schiet ik er daar wel een paar en post ik ze
Ik heb gehoord dat de regenboog stand (waar mijn case zal staan) tegenover een stand staat waar lkkre meiden staan
Maak ik daar ook wel wat pics van hehe 
Ik ben nu pitten...
Ik ben nu pitten...
Wij wachten met smart de fotoos af :-)
Das een duur dagje... auch!
Maar als het er daardoor ook weer wat mooier en sneller van wordt
NEway, wij wachten inderdaad met smart die fotootjes af
ALs je nog je ni in slaap sukkelt van vermoeidheid
Maar als het er daardoor ook weer wat mooier en sneller van wordt
NEway, wij wachten inderdaad met smart die fotootjes af
Ik kom ZEKER ff kijken zondag
Eey heb je nog mooi afgekregen !! Erg vet die neon lamp met dat water reservoir. Suc6 morge tusse het boring regenboog personeel
Waarom kan ik dan die stand niet vinden ? heb elke zaal 3 keer gehad en op de plattegrond (register) stond hij dus ook niet
damn, wat heb jij een mooie mod razorblade, jammer dat je je nieuwe CPU nog niet hoger had geclockt op hcc
Wel leuk om je eens in het echt te spreken
Wel leuk om je eens in het echt te spreken
hij was er wel degelijk, in de game-expo... naast die stand waar die wijven in hun string heletijd stonden te dansen en t-shirts uit stonden te delen etc 
er is een pic gemaakt van mijn case met 5 wijven erom heen en ik er tussen in...als die online is zet ik hem wel hier ff neer
. Daarna zet ik pas de rest van de pics hierneer van hoe hij is geworden

wie was jij PASware, weet het al niet meer
Zoveel mensen gesproken...
er is een pic gemaakt van mijn case met 5 wijven erom heen en ik er tussen in...als die online is zet ik hem wel hier ff neer
wie was jij PASware, weet het al niet meer
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 23:35 ]
en ik maar zoeken vrijdag
er waren er echt bar weinig vrijdag...of fabstar heeft ze niet kennen vinden. maar heb er vrijdag iig maar 2 gezien. eentje in hal linksmidden (weet ik veel welk nummer). die had een zwarte kast met alles groen in binnen. die was phat!!! en eentje in de gameexpo...zwarte case met blauw binnenin. errug mooi alle2 en errug jammer dat ik je mod niet kon zien vrijdag. en had nog wel voor t hele weekend vrij kaartjes.
er waren er echt bar weinig vrijdag...of fabstar heeft ze niet kennen vinden. maar heb er vrijdag iig maar 2 gezien. eentje in hal linksmidden (weet ik veel welk nummer). die had een zwarte kast met alles groen in binnen. die was phat!!! en eentje in de gameexpo...zwarte case met blauw binnenin. errug mooi alle2 en errug jammer dat ik je mod niet kon zien vrijdag. en had nog wel voor t hele weekend vrij kaartjes.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik hebbum ook gezien. En hij was mooi ja. Die pc die aan de andere kant stond zag er ook goed uit, zeker met die baybus met blauwe VFD erin (Aerogate oid?), zag er leuk uit.
Zo, hier alvast een previewtje van de pics 
Ja die persoon in ut midden ben ik... Leuk toch die foto modelletjes
Zo Alain leuke dames en een vette caseVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:39:
Zo, hier alvast een previewtje van de pics
[afbeelding]
zeker leuke meiden, jammer dat je die niet altijd rond je kast hebt he
@ welke specs draai je nou alain ? en kom eens met meer fotos
niet als je er antivries doorheen gooit ofzo, of als je t stromend houdt dan kan t ook geloof ik
net als je in een hogedruk pan water heter krijgt dan 100 graden
net als je in een hogedruk pan water heter krijgt dan 100 graden
met een hamer past alles
Verwijderd
Ja, waar blijven die updeets en pics nou?
Verder een hele coole (letterlijk en figuurlijk) case
Ga zo door! (en vergeet tweakers niet
)
Verder een hele coole (letterlijk en figuurlijk) case
Ga zo door! (en vergeet tweakers niet
Verwijderd
ego... gun ook eens wat chicks =D
mooie mod, maar tis maar waar je geld in wil steken he.... "zomaar ff 700€ erdoorheen gejast"
waar is de tijd gebleven dat je met 5 fans de 1337ste was?
mooie mod, maar tis maar waar je geld in wil steken he.... "zomaar ff 700€ erdoorheen gejast"
waar is de tijd gebleven dat je met 5 fans de 1337ste was?
Verwijderd
Ben je met 5 fans niet meer 1337 dan?Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:41:waar is de tijd gebleven dat je met 5 fans de 1337ste was?
Shit, dan moet ik toch eens iets nieuws verzinnen
Verwijderd
lol als je bedenkt dat de 1337 d3wds allemaal zon vriesblok hebben of iig waterkoeling dan zijn 5 fans niet meer 1337 te noemenee
Ik heb het druk gehad, maar ik zal morgen wel ff nieuwe pics maken...
Hij is BIJNA af... nog beetje aan het front sleutelen en nog 5" tft inbouwen en klaar
oja... tft.. *kuch*
err
had je al een mooi proggie gevonden, dat van mij is nog niet verder dan wat je hier ziet...
err
had je al een mooi proggie gevonden, dat van mij is nog niet verder dan wat je hier ziet...
met een hamer past alles
heb hem op mijn videokaart nog niet es aan de praat gekregen...Punksmurf schreef op 20 januari 2004 @ 22:40:
oja... tft.. *kuch*
err
tijd voor nieuwe videokaart dan maar 9800pro/xt ofzow...
tegen die tijd zoek ik wel een mooi proggie
omg jij hebt écht geld over...rag dr ff in één dag 700 pleuro's doorheen, en dan doet je videokaart het nietnaar behoren "tsjah dan moek maar ff een 9800XT kopen"
Je moet er wel wat voor pver hebben hèBvR-HyPeRiOn schreef op 21 januari 2004 @ 08:52:
omg jij hebt écht geld over...rag dr ff in één dag 700 pleuro's doorheen, en dan doet je videokaart het nietnaar behoren "tsjah dan moek maar ff een 9800XT kopen"![]()
![]()
Heb je die restanden van je asatek waterchill set nog liggen en wil je die misschien kwijt? laat het even weten, ben wellicht geinteresseerd.
En die pics zou ik nu ook wel willen zien, ben erg benieuwd hoe het geworden is.
En die pics zou ik nu ook wel willen zien, ben erg benieuwd hoe het geworden is.
sorry jongens, heb nog steeds geen pics gemaakt...
ik had probs met mijn videokaart die ineens spontante artifact etc ging vertonen...wordt toch echt tijd voor een nieuwe
@toeter, ja die heb ik nog, maar ik ben al met een nieuw project beezig waar ik die in ga verwerken...sorry!
ik had probs met mijn videokaart die ineens spontante artifact etc ging vertonen...wordt toch echt tijd voor een nieuwe
@toeter, ja die heb ik nog, maar ik ben al met een nieuw project beezig waar ik die in ga verwerken...sorry!
Update:
Ik heb wat nieuwe pics gemaakt. Zoals gezegd hij is nog niet geheel af, maar toch

Overzicht shotje

Beetje ingezoomd op de cpu/chipset en mem. Hier zie je ook dat ik ben geupgrade naar 4x 256mb Corsair. Het zijn 2 setjes: 2x 256mb pc3200 LLPT Twinx Corsair.

Nightshot, beetje wazig maar goed

Je kijkt nu tegen de onderkant van het front aan. In dat 'carbon' heb ik 4 knoppen gemaakt, die mijn ccfl's bedienen

Dit vond ik zelf wel een vet shot, van onder de videokaart genomen (zie avatar
)
Ik zal ff kijken of ik er nog wat meer kan maken
[edit]
Ik heb nog een leuk overviewtje gevonden.

Dit is zonder beide zijpanelen erop
Ik heb wat nieuwe pics gemaakt. Zoals gezegd hij is nog niet geheel af, maar toch
Overzicht shotje
Beetje ingezoomd op de cpu/chipset en mem. Hier zie je ook dat ik ben geupgrade naar 4x 256mb Corsair. Het zijn 2 setjes: 2x 256mb pc3200 LLPT Twinx Corsair.
Nightshot, beetje wazig maar goed
Je kijkt nu tegen de onderkant van het front aan. In dat 'carbon' heb ik 4 knoppen gemaakt, die mijn ccfl's bedienen
Dit vond ik zelf wel een vet shot, van onder de videokaart genomen (zie avatar
Ik zal ff kijken of ik er nog wat meer kan maken
[edit]
Ik heb nog een leuk overviewtje gevonden.
Dit is zonder beide zijpanelen erop
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:14 ]
Ziet er erg kick'n uit
Maar hoe zit dat nou met dat kartonnen 'prototype' waar je mee bezig was?
toch maar weggegooid?
toch maar weggegooid?
Yup, of ik ga ooit nog es iets van alu buigen, maar dat moet ik nog es ff zienJack schreef op 01 februari 2004 @ 23:41:
Ziet er erg kick'n uit![]()
toch maar weggegooid?