Okay als je er zelf over doorgaat, heb ik geen medelijden, hoeveel meisjes me ook lieverd gaan noemen (heh heh, niet kwaad bedoelt hoor)... Als jij vind dat de tekenstijl van Lectrr en Nozzman op elkaar lijken, wordt het tijd voor een brilletje (en mocht je er al een hebben, dan een met sterkere glazen), Lectrr heeft toch niet de zeer herkenbare Nozzmanneuzen en Nozz is veel radicaler in tekenstijl dan Lectrr. Nozz heeft een paar van zijn cartoon in kroontjespen gedaan, de rest met een stylo. Dus je lijnen zijn wat dikker? En, das het enige, behalve dat het slecht is gekopieerd, je hebt bijna de zelfde neuzen, dat is nou net een van Nozz zijn kenmerken net zoals zijn ogen, is wel heel toevallig en dan doe je ook nog een zijn tanden na!!
Waarom moet ik een life krijgen? Omdat ik zeg dat het wel wat opelkaar lijkt, zeg niet dat het opzettelijk is (gedachte begint nu na deze reactie van jou wel te komen) ik vroeg het me gewoon af, na de reacties van anderen, krabbelde ik al wat terug, maar als je zo begint...
Ik wil niet lullig zijn, maar het grootste verschil tussen die van jou en Nozz, is toch vooral dat Nozz wat gedetaileerder tekent, jij tekent wat groffer.
Er zijn genoeg stijlen die meerdere mensen gebruiken, probleem dat ik heb met Nozz zijn stijl is gewoon dat hij redelijk uniek en echt van hem is. Dat zijn nou net niet die stijlen die je dan moet gebruiken...
Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet aanvallen, ik bedoelde het gewoon als een vraag dus, maar als je zo reageert, maakt niet uit hoe vaak je het misschien hebt moeten aanhoren, dat wist ik niet, dan ga ik ook zo verder...

Zie duidelijk de verschillen tussen Nozz en Lectrr (niet door hen getekend, maar wel retegoed gekopieerd door Klier(de 3e stijl die er op staat))
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 22-07-2003 01:13
]