- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
We zoeken nog goeie members etc.. ik ga je niet werven hier voor onze of een andere clan maar als je jezelf zo goed vind: in een samenwerkend team spelen is echt leuk: zoek een leuke clan; je hebt er echt plezier aan!Anoniem: 25735 schreef op 30 juni 2003 @ 21:03:
Ok misschien zien jullie mij wel (vlak voordat je dood word gebarraged)
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Anoniem: 25735
Maar ik zal het ff onthouden, heb al een tijd geleden contact met Sauron gezocht maar had nog geen ADSL.
Mocht ik in een clan willen dan hoor je het wel. Desnoods voeg je me toe met msn.
ps. Ik vind mezelf niet goed maarja dat heb ik met alles, alles kan beter

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 30-06-2003 23:20 ]
Wat er zo bijzonder aan is? Wel de *geruchten* gaan dat:
- sowieso een free map wordt
- Een objective mode, zal waarschijnlijk gewoon conquest zijn dus geen nieuwe mode, zie het zoals coral sea dat een iets ander tintje geeft aan de gameplay.
- verwoestbare gebouwen. (wat klinkt dat dom in het ned.

- mapgrootte ala el elamein, waarschijnlijk om het kanaal aan te geven tussen frankrijk en engeland.
- download rond de 40 mb.
- het zal vooral een plane map worden.
- het moet een aardig gevoel geven hoe Secret Weapons zal spelen.
Nogmaals dit zijn dus geruchten die ik overal en nergens heb gelezen

Hij weet niet dat ik het post, maar toch doe ik het
Tis XviD codec
http://home.planet.nl/~blom0954/tiger.avi
Niet veel spannends, maar wel wat mooi monteerwerk
Anoniem: 21921
http://www.angelfire.com/oz/rpg7/tiger.avi
8.29MB Xvid codec + mp3
Het was een probeerseltje wat je zoal met fraps kan doen en toen heb ik er ff een shitload filters op losgelaten. Dus het is nix bijzonders
Sn0wking, stoutert
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 21921 op 01-07-2003 01:13 ]
Leuk gedaan, alleen 6x achter elkaar schieten is niet echt intressant
Nu heb ik ff zitten denken, er zijn vast meer mensen zoals ik die wel teamplay willen, maar niet de tijd hebben om in een clan te gaan. Lijkt het deze mensen wat om toch zo nu en dan samen te gaan spelen in een publieke server? En dan echt te teamplayen. Persoonlijk wil ik Artillery eens goed oefenen... maar dat lukt slecht op publieke servers of met bots.
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Ik speel zelf ook niet in een clan maar ik kan behoorlijk kicken op het liggen bij de vijandelijke basis in de struiken met een sniper.
Uurtje geleden reed ik met mn SPW 251/1 (halftrack) naar de allied basis (ik was axis) en toen kwam ik opeens een allied priest tegen. Die zag me en ging me achtervolgen, dus ik sloeg af en heb heel el alamein rond gereden want die gast moest me echt te pakken nemen. Dus uiteindelijk na ongeveer 10 minuten chasen lag ik een stukje voor en stapte ik bij de allieds basis uit en klom in een barack, paar seconden later hoor ik hem aankomen met zn tank en toen BOEM. Had ie een bom recht op zijn neus gekregen van een vliegtuig.
vond ie niet leuk
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 21921 op 01-07-2003 02:24 ]
als je iemand beschadigd van je eigen team krijg jij die damage ook.
(was in desert combat(maar dat maakt voor het verhaal niet uit) el alamein)
ik jat een tank (allied) en rijd vrolijk naar de onderste vlag positie, komt iemand daar met een tank aanrijden (vijand) die eigenlijk bij mijn team hoort. Kennelijk had ie om luchtsteun geroepen (mietje) want er kwam een apache aan... en die begint doodleuk op de t72 te knallen(moeilijk joh op je kaartje kijken), piloot van apache gaat dood, t72 ontploft, apache stort neer dus de gunner gaat dood. Ik viel bijna van m'n stoel van het lachen
schematisch
ik == opposition
ik in tank van vijand(m1a1) , vijand in tank van mijn team(t72), t72 roept om versterking ---> ah64komt ziet t72 schiet raketten. 1eraket raakt t72 ---> damage naar tank EN de piloot van ah64, raketten die onderweg waren blazen t72 op, de stuurloze ah64 stort neer ---> gunner dood ----> ik lachen
[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 01-07-2003 02:08 . Reden: duidelijker? ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
kijken of ik een filmpje kan brouwen!
[ Voor 80% gewijzigd door steveman op 01-07-2003 02:14 ]
das wel uberlol ja
filmpje
je download fraps
http://www.fraps.com
en dan start je dat op, bf in 640x480, u drukt op F9 en hij record. check fraps dir voor de rauwe files
maar nu die andere!
waarom doe ik dit soort ongein altijd 's nachts?
2.2mb zwaar divx 5.0.5
anyhoe: Steve does dc with fraps
knudde ik weet het en het geluid is ook nog es heel erg zacht
[ Voor 67% gewijzigd door steveman op 01-07-2003 04:10 ]
Anoniem: 45916
I GOT THE POWER!!!!!!!!!!
*schrik*
Nu mijn vraag:
Waar kan ik instellen hoeveel AI-bots er mogen zijn tijdens een locale Multiplayer-game op een mijn "non-dedicated" server?
Is het überhaupt wel mogelijk om AI-bots te gebruiken tijdens zo'n spel?
Op planetbattlefield vond ik het volgende:
--
Cooperation (Coop)
Get your mates online and play the single player missions as a real team would. You play against a team of AI controlled BOTS with human players on your team. This mode if great to play with some mates at a LAN party.
--
Kan je nu WEL of NIET met een mix-team van human-players en bots tegen een ander mix-team van human-players en bots?
Niet te winnen voor de US. Duisters gingen allemaal op het strand liggen wachten met de granaatjes klaar. Landingsbootjes komen aan...kleppies open... Granaat party kan beginnen

Dat heb ik dus vaker, spawn ik ergens...... flets----> jah zojuist een kogel gekopt, je staat er dan nog geen tiende seconde of zo en je word neergehaald door een sniper.
Supervreemd gewoon???
Right for all the wrong reasons.
Vreemd is dat niet hoor. Sniper ligt gewoon ergens lekker te spawncampen. Niets meer en niets minder.primemaximuz schreef op 01 July 2003 @ 21:32:
Om gelijk eens een punt aan te snijden:
Dat heb ik dus vaker, spawn ik ergens...... flets----> jah zojuist een kogel gekopt, je staat er dan nog geen tiende seconde of zo en je word neergehaald door een sniper.
Supervreemd gewoon???
dit merk je erg goed aan het begin v.e. level (vooral met freecam kan je dat goed zien)
in princiepe spawn je allemaal tegelijk, alleen kan het zijn dat jij net wat later 'doorkrijgt' dat je gespawnt bent.
de sniper ziet je dan al staan terwijl je dat zelf nog nieteens weet....
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
leuk joh, was meteen een base camper..
"Kick Lord.. he's a laming base camper!!"
ik was dus net uit een vliegtuig gedropped met mn bazooka, kill een respawner en word beschoten. ik ren snel (terwijl ik reload..

tja t valt mee dat ik wel wat gewent ben ook van UT2k3.. anders was ik echt per direct gekapt
[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 02-07-2003 10:42 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 68782
Dan veeg je toch met de guns van je schip het strand leeg. Is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar als team moet je een eind kunnen komen.jagermeister1 schreef op 01 July 2003 @ 18:35:
Net weer ff een potje gedaan. Op een server met 64 man. Omaha Beach..
Niet te winnen voor de US. Duisters gingen allemaal op het strand liggen wachten met de granaatjes klaar. Landingsbootjes komen aan...kleppies open... Granaat party kan beginnenTanks kwamen er ook nog eens bij staan. Zelfs ons schip werd tot 2 keer toe tot zinken gebracht, maar dat was te wijten aan die kerels die hem bestuurde, maar niet repareerde... Al met al een kut map om met zoveel man te spelen. Ook al heb je het strand in handen, dan is het nog bijna niet te winnen omdat iedereen zonodig moet snipen. We hadden op een gegeven moment iets van 16 scouts rondlopen....
![]()
Ware het niet dat bijna niemand echt artillery + scout wil zijn / doet.Spleasure schreef op 02 July 2003 @ 10:32:
als er 16 snipers zijn, dan moet het voor de artillery toch eenvoudig zijn om die tanks binnen no time kapot te knallen zou je zeggen....
---
Hierbij wil ik eigenlijk mijn mening geven over spawncamping. Persoonlijk vind ik dat dit gewoon hoort bij het spel. Het doel is teamplay en ook verdediging.
Bij de niet-pakbare vlaggen zijn altijd wel tanks of een aa-gun. Hiermee kan je deze vlag verdedigen. Als je niet mag aanvallen op dit punt, waarom zit er dan uberhaubt een aa-gun?
Dus mijn stelling/mening: "Spawncampen moet toegestaan worden, verdedig je vlaggen gewoon. Deden ze in het echt ook."
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
ok maar t is echt niet leuk om dan tegen te spelen dat weet ik uit ervaring...evaarties schreef op 02 juli 2003 @ 12:05:
[...]
Ware het niet dat bijna niemand echt artillery + scout wil zijn / doet.
---
Hierbij wil ik eigenlijk mijn mening geven over spawncamping. Persoonlijk vind ik dat dit gewoon hoort bij het spel. Het doel is teamplay en ook verdediging.
Bij de niet-pakbare vlaggen zijn altijd wel tanks of een aa-gun. Hiermee kan je deze vlag verdedigen. Als je niet mag aanvallen op dit punt, waarom zit er dan uberhaubt een aa-gun?
Dus mijn stelling/mening: "Spawncampen moet toegestaan worden, verdedig je vlaggen gewoon. Deden ze in het echt ook."
ik heb aan beide kanten gestaan. levels weet ik ff neit meer maar 1 stad level waar je als allied (ofzo) op 1 punt begint.. in een gang..
we kwamen er niet uit..
andere keer stond ik met een tank killer op redelijke afstand van de base (en nog een paar mensen met tanks enzo..
als er ook maar iets bewoog was t dood.. ik kan me dus voorstellen dat dat niet leuk is.. was zelfs voor ons niet leuk.. saai..
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 68393
Ik bedoel dat verdedigen anders... je verdedigt je eigen mainbase. Dan vind ik het gerechtvaardigd dat die ook wordt aangevallen. Bijvoorbeeld het vernietigen van de vliegtuigen, dat moet kunnen, en als ze dan hun eigen mainbase niet verdedigen. Tja dat is dan pech gehad.Anoniem: 68393 schreef op 02 July 2003 @ 12:52:
Het verschil is verdediggen bij je eigen vlag is goed, maar bij een MainBase (een vlag die je niet kan innemen) gaan staan er erg lame, je bent dan niet aan het verdediggen, want het is jouw vlag niet. Dat is spawncampen en dat is lame.

Ze kunnen het in iedergeval makkelijker maken om iemand te kicken. Als er 30 votes nodig zijn om iemand eruit te schoppen, dan kun je er op rekenen dat ie niet gekicked gaat worden. Als daarentegen maar een stuk of 3 a 5 votes nodig zijn, dan wordt het al een stuk makkelijker.Wekkel schreef op 02 juli 2003 @ 15:31:
Dit soort problemen spelen ook in Return to Castle Wolfentein (Enemy Territory). Je kan er helaas bar weinig aan doen af en toe.
Je kent het phenomeen wel dat als je veld verlaat, dat je dan een "You're leaving the Battlefield, deserters will be shot" en dan gaat je health langzaam naar beneden.
Nou zo'n life energy drain moet je ook hebben binnen een radius om de mainbases heen.
Niks geen gecamp meer bij de mainbases.
En wat ze nog meer moeten doen, is ontploffings gevaar als je je tank aan het repareren bent. Insta death als je gepakt word als je je tankje aan et repareren bent.
En hiermee bedoel ik repareren in een hangar of station! Lang leve de Engineers!
Hoe wou je dat met CTF doen?
Soms kun je gewoon niet base in rushen met jeep en dan weer weg scheuren.
Dus dat zijn niet helemaal fair zijn.
Ik ben het eens dat er wat ana gedaan moet worden, ana dat gebasecamped (Zo veel stoort het me trouwens niet).
Wat trouwens wel heel tof is: Als je Allied bent op Market Garden en er komt een Axis tank op het vliegveld. Je moet gewoon goed coordineren met je teammates, op een gegeven moment vlogen er dan ook 3 rakketen van de rocket launcher in de lucht, 2 daarvan raak. Dat was echt zo'n moment van: "Ik ben trots dat ik een Bf1942 speler ben"
Wat is er gebeurd.........
1. In lostvillage, waren het er 26 aan de coalition kant en 14 aan de opposition, je zou zeggen "guys teams plz" maar goed nah dat duizend keer geroepen te hebben, waren de tickets op en we werden hard geownd.
2. In El Alamein, eerst een lekker potje gespeeld niks aan de hand, ik zat zelf in de arti, en ik had een stel scouts die me mooie plekken aanwezen, maar de 2de game el alamein ging ik weer op mijn positie staan met mijn arti, maar iemand moest zonodig mun er bij instappen, terwijl ik aan het knallen was. Je vraagt beleefd van "HOLD THIS POSITION" maar daar word geen gehoor aan gegeven, en waar gebruikte die de rit voor om van punt a naar b te gaan. Ik dacht nawjah jammer dan, ik pak wel een nieuwe, en weer moestie dat geintje flikken. Toen was ik het beu, ik mompelde wat maar voordat die tekst op het scherm kwam, werd ik kapot gereden door hem terwijl ik in arti zat, en jahoor hij ging teamkillen.
De laatste tijdt worden gewoon veel Battlefield/DC Online games vern*ukt door dat soort etterbakken, die naar mijn idee niet beter weten over hoe en wat ze aan het doen zijn.
Kortom een slechte dag
Maar wat me dan staande houdt is een aantal levels die ik op een andere server heb gespeeld, en dat was gewoon subliem teamwerk. Dat zijn echt van die potjes waarvan je na afloopt zegt van "good game guys" en owjah ik kwam voor het eerst een [GoT] clanmember tegen op die server namelijk [GoT] DOZ3R en dat was ook gewoon strak teamwerk.
Volgens mij speelde ik samen met jou, een zon gast Genaamd ACE die niet begreep wat strand schoonvegen inhoud en maar niet uit t schip kwam..jagermeister1 schreef op 01 July 2003 @ 18:35:
Net weer ff een potje gedaan. Op een server met 64 man. Omaha Beach..
Niet te winnen voor de US. Duisters gingen allemaal op het strand liggen wachten met de granaatjes klaar. Landingsbootjes komen aan...kleppies open... Granaat party kan beginnenTanks kwamen er ook nog eens bij staan. Zelfs ons schip werd tot 2 keer toe tot zinken gebracht, maar dat was te wijten aan die kerels die hem bestuurde, maar niet repareerde... Al met al een kut map om met zoveel man te spelen. Ook al heb je het strand in handen, dan is het nog bijna niet te winnen omdat iedereen zonodig moet snipen. We hadden op een gegeven moment iets van 16 scouts rondlopen....
![]()
.
Zou best kunnen... vannacht daarentegen wel weer lekker gespeeld (tot 4.15MJ85 schreef op 02 July 2003 @ 22:16:
[...]
Volgens mij speelde ik samen met jou, een zon gast Genaamd ACE die niet begreep wat strand schoonvegen inhoud en maar niet uit t schip kwam..

Jup dat was wel lachuh iddprimemaximuz schreef op 02 July 2003 @ 22:01:
knip....knip
[ Voor 85% gewijzigd door MJ85 op 02-07-2003 22:24 ]
.
In publics: mjah zou lame kunnen zijn maar ik ken ergere dingen wat totaal niets met exploits te maken hebben
Anyway klein filmpje: http://members.home.nl/battlefield/fly.avi ik ga verder geen uitleg geven dat filmpje moet genoeg zijn het is verder geen gekloot aan serverinstellingen of andere progsels die in de achtergrond draaien, je kunt dit gewoon doen op iedere server.
Anoniem: 50581
het is wel erg koel om te doen..... (weet ik uit ervaring
al heb je niet al te veel voordeel ervan: iedereen kan je zien en je moet vanaf een hoog punt komen...
is natuurlijk ook te doen vanuit een plane bedenk ik me net...
nee; is OMGAnoniem: 50581 schreef op 02 juli 2003 @ 23:04:
sorry is dat in het level: A bridge too far? of heb ik dat misofcourse gemaakt door Lighteye
[edit]
1,31 MB:
klik voor animated gif
[ Voor 33% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 02-07-2003 23:18 ]
zal natuurlijk wel gefixed worden in een volgende patch, wat goed is natuurlijk want duitsers kunnen bij market garden bijv. heel snel nar de overkant komen zonder last te hebben van de allied die p de brug staan
maar wel cool hoor dat
updatje
[ Voor 70% gewijzigd door whyz op 03-07-2003 12:53 ]
Battle.net Spud#2543
TepelStreeltje schreef op 03 July 2003 @ 12:30:
wow, hoe doe je dat?!
* Maestro.mosjuh agrees with LEAnoniem: 26235 schreef op 02 July 2003 @ 22:57:
[...]
ik ga verder geen uitleg geven. dat filmpje moet genoeg zijn het is verder geen gekloot aan serverinstellingen of andere progsels die in de achtergrond draaien, je kunt dit gewoon doen op iedere server.
Nieuwe EoD trailer (20%)
• BF1942Files
• BF-42.DE
De 20% EoD gaat in ieder geval erg vet worden!
Maar hij is e toch al enkele dagen?
Vond hem namelijk al op mijn PC
Zo intressant is het clipje niet nee, maar wel leuk om te zien
Klik (7,14MB)
vetjesSpleasure schreef op 03 juli 2003 @ 14:23:
Hmmm, het leek me wel grappig om eens een filmpje te maken .... en met die exploit heb ik ook een idee waar het over moet gaan
Klik (7,14MB)
Nee, voordat ik word aangeklaagd ofzo
welke codec? (kan je die ff onlijn zettenSpleasure schreef op 03 July 2003 @ 14:23:
Hmmm, het leek me wel grappig om eens een filmpje te maken .... en met die exploit heb ik ook een idee waar het over moet gaan
Klik (7,14MB)
btw wie heeft dit het eerst ontdekt? En van welk forum heb je het dan Lighteye?

Word er echt stapel van. Heeft nou niemand hier een fix op?
Ik heb em al ge-herinstalleerd en de hele hoepla erom heen.
[ Voor 6% gewijzigd door HuggyB op 03-07-2003 18:34 ]
Damnz das vaag, ga es iets veranderen bij de options ofzo.
Oja, heb dat sprongetje uitgeprobeerd, en verdomd is wel leuk om zo ver te gaan.
Ik ben nog niet zo heel ver gekomen, maar ik ga vanavond eens in Market Garden proberen.
Is wel fun, check dit filmpje :
http://members.lycos.nl/hidde1/BF.avi
ik heb het soms, is echt heel irriHuggyB schreef op 03 juli 2003 @ 18:30:
Mensen, kijk hier toch eens naar
[afbeelding]
Word er echt stapel van. Heeft nou niemand hier een fix op?
Ik heb em al ge-herinstalleerd en de hele hoepla erom heen.

Probeer met DivX 5.0.5 of ffdshowAnoniem: 25735 schreef op 03 juli 2003 @ 18:53:
Hmmmmmm als ik dat filmpje wil kijken van 7 MB dan blijft hij hangen nadat die gast tegen het hekje aanloopt. Geluid gaat wel verder maar verder niks
Wat willen we;
-Dat we elkaar niet kunnen beschadigen als we in het zelfde team zitten.
-elkaars auto's niet kunnen beschadigen, bijv als hij in een jeep zit en ik leg er tnt onder laat het afgaan zodat de auto dan niet ontploft.
-En dat we TNT/Grenate jumps kunnen doen, wat sinds de 1.4 patch niet meer kan.
-Dat we onszelf niet kunnen opblazen door middel van een granaat ofzo.
ik weet dat er een aantal van die commando's zijn die je in SERVERSETTINGS.con moet plaatsen maar ik weet niet welke commando's dat zijn.
Wie o Wie kan mij helpen.
Ik ben je dan echt UBER-dankbaar
1
2
3
4
| game.serverSoldierFriendlyFire 0 game.serverSoldierFriendlyFireOnSplash 0 game.serverVehicleFriendlyFire 0 game.serverVehicleFriendlyFireOnSplash 0 |
Voor granaat jumpen moet je echter 1.31 hebben, kan niet meer in 1.4.....
Verder, je moet echt een dedicated server draaien, FF off met een non-dedicated werkt niet
[ Voor 34% gewijzigd door Snow_King op 03-07-2003 22:55 ]
Dit lukt mij alleen nog maar op Berlin en helaas niet een wat mooier filmpje performance van systeem gaat achteruit met fraps he en dan is deze neo actie wat moeilijk uitvoeren
ow ja n.a.v. dit filmpje dat ik zag (weet niet of ie nog online is): http://mywebpages.comcast.net/jamison884/neo.avi
//edit: het werkt ook vanaf een destroyer...
//edit2: bfcentral.com heeft ook een artikeltje geschreven hierover: http://www.bfcentral.com/...php?action=General&ID=182
Overigens deed ik dit truukje net ff een paar op Wake en op een gegeven moment krijg ik rare icoontjes in beeld zoals van artillery/defgun etc. en toen klap naar desktop
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 04-07-2003 04:43 ]
Nou dat word dan maar weer goed naar het filmpje kijken
Dan telt dit toch als exploit #2, en ze zouden alle exploits verwijdert hebben
EDIT: En tis me gelukt wel een erg rare exploit moet ik zegge, maar ook zeer grappig
Hopelijk gaat DICE er snel wat aan doen, want dit is niet erg netjes.
Kennen we morgen weer één verwachten lighteye?
[ Voor 32% gewijzigd door whyz op 04-07-2003 10:37 ]
Tis echt ongelooflijk, ik zit met wat gasten te kijken of het in Omaha ook lukt.
Nou, een gast was het dus gelukt vanaf het schip.
Zeg ik zo : Doe het dan, ik neem wel op!
2 minuten later wordt ik gekickt.
Tis het onderwerp van de dag mensen.
Word wel een beetje lame zeg maar

Kijk bij de ''Neo'' bug heb je wel wat voordeel maar bij die andere bug van springen van iets hoogs en stukkie lopen heb je echt niet een voordeel ofzo op de andere spelers.
Ben net weer gekickt omdat ik die bug gebruikte.
Ik vind er echt niks lames aan, behalve als je het gaat misbruiken, en dan echt op lame plekjes gaat liggen.
Als het goed is moet DICE onderhand wel weten dat dit nu speelt dus wie weet of er een 1.4x patch komt.
Zal wel wat aan gedaan worden, tot nu toe veel kicks.
Btw, ik ga denk ik maar es The Matrix Reloaded naspelen in BF.
Anoniem: 35969
Ik zat in el alamein in een apache en voordat ik opsteeg stond er een gozer voor me. Ik vlieg naar het 'vliegveld' en land daar, staat ie ineens weer voor m'n neus

Wel een beetje zwak als je deze bug serieus gaat gebruiken....
Anoniem: 81032
helemaal een makkie worden in Battlefield!
@NWG RaDje: vliegen zonder aandrijving is niet menselijk, en dus niet geschikt in Battlefield. BF1942 is weliswaar niet een real life simulator (anders zou ik niet eens een vliegtuig kunnen vliegen), maar probeert op een arcade manier toch realistisch over te komen. Vliegende mensen zijn niet realistisch.
Als je inderdaad je parachute gebruikt, dan is er imho geen cheat gebruikt.
[ Voor 63% gewijzigd door RMYuma op 04-07-2003 16:18 . Reden: Toeveoging voor NWG RaDje ]
| Specs Aurora24 | My music |
Jetpack, anyone?Vliegende mensen zijn niet realistisch
Vliegtuig dan vliegen mensen ook.
Vliegende jetpacks en vliegende vliegtuigen: prima: maar het is dan nog steeds niet de mens zelf die vliegt...Hidde schreef op 04 July 2003 @ 16:34:
Misschien is het express gedaan en hebben we gewoon allemaal een Jetpack uit Secret Weapons.
[...]
Jetpack, anyone?
Vliegtuig dan vliegen mensen ook.
| Specs Aurora24 | My music |
Standaard kan het niet maar misschien dat jullie een andere manier weten, beetje tweaken natuurlijk
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als een spel er niet voor gemaakt is kan je het beter niet doen omdat je misvormd beeld kunt krijgen verder weet ik het niet of dat bij battlefield ook zo is.Phydomir schreef op 04 July 2003 @ 17:19:
Weet iemand hier of ik dit spel ook op 1280*1024 kan krijgen?
Standaard kan het niet maar misschien dat jullie een andere manier weten, beetje tweaken natuurlijk
Je kunt eens proberen het volgende bestand te openen: X:\Battlefield dir.\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouw_profielnaam\ en dan videocustom.con en/of video.con ik zou ze na het wijzigen op alleen lezen zetten want battlefield wijzigt het wel eens zomaar...
Ze kregen de vlag niet maar nadeel voor mij is dat ik dan een beetje weinig aktie heb meegemaakt, maar goed zo zie je maar, ook al met die cheaters ken je het nog goed veilig houden. en de axis heeft toch gewonnen
Anoniem: 8504
Anoniem: 8504 schreef op 04 July 2003 @ 22:33:
misschien staat het wel ergens tussen de 1100 andere postings, maar ik kan mijn reso niet hoger krijgen dan 1280x960 en mijn tft moet 1280x1024 hebben. Weet iemand hoe dat ken?
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.