in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Deze hoort echter in het kleine mods topic...
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Niet veel gemod is relatief. Hij heeft 3 raampjes, een casefan boven, een CCF buis, en aan de voorkant nog wat "shit" zitten.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Zegt wel weer wat over de mentaliteit van got... hoe die is geworden
Anyway, het ziet er heel vet uit!
"Im afraid a cannot allow shutdown, john"
mja en dat kan ik net zo hard roepen als iemand weer een topic opent waarin 2 pics staan van een kastje met een raampje en een lichtjeEvilTuinHekje schreef op 23 June 2003 @ 21:45:
Zegt wel weer wat over de mentaliteit van got... hoe die is geworden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ik wil wel, maar ben nog steeds met de faq bezig..
Mijn visie~? Errug strak !!
DumbAss schreef op 23 June 2003 @ 21:51:
Netjes gedaan! Mag ik vragen hoe je die CPU toerenteller hebt gedaan?
het is dus een omgebouwde toerenteller die via mn COM poort en een stukje software mijn CPU usage weergeeft .Freakaz0id schreef op 23 June 2003 @ 21:46:
Zie ik et goed? heeft ie voorop een HALL oog zitten?
ik zal ff een close up maken
voor de rest .
ik heb genoeg cases gezien en dit is nou mijn smaak , strak ! , geen fratsen !
en functionaliteid .
[ Voor 8% gewijzigd door talin op 23-06-2003 22:00 ]
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verder inderdaad veel premodded...
Jaa, maar hoe? Want dit heb ik dus nog nooit gezien. Zelfgeschreven software? En hoe stuur je zo'n ding aan met software?talin schreef op 23 June 2003 @ 21:54:
het is dus een omgebouwde toerenteller die via mn COM poort en een stukje software mijn CPU usage weergeeft .
Die dingen kun je gewoon kopen, maar de prijs naar mijn inziens gewoon absurd.
Die dingen zijn MEGA duur.
Daarom ben ik vanplan een Digitale te maken. Mits 3 van die nummerieke 8streeps leds, of een uitslag meter met een rij van 15 leds.
[ Voor 16% gewijzigd door Freakaz0id op 23-06-2003 22:14 ]
PSN: ChrisCalculus
Leuk lichtje erbij ... eentje voor CPU usage, eentje voor je HDD, stereo
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Alleen ben ik (en met mij nog velen denk ik) beniewd hoe de binnenkant eruit ziet, ivm het afwerken van kabels, achterkant van de cpu-meter e.d.
Weet je de (merk)naam van dat ding?Mountainman schreef op 23 June 2003 @ 22:15:
regenboog sittard heeft em ook btw
Heb je voor een prikje een goeie (2 zelfs) VU meters
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Dat is wel een idee. Om zo'n HAL oog op de voorkant van je pc te maken die aangestuurt wordt door geluid dat je afspeelt ofzo. Zou dat moeilijk zijn om te maken?Freakaz0id schreef op 23 June 2003 @ 21:46:
Zie ik et goed? heeft ie voorop een HALL oog zitten?
zo interessant zijn je voedingen nou ook weer niet
Lijkt me dat hij dat gedaan heeft om het licht van z'n CCFLs wat door de hele kast schijnt te laten zien. Die voedingen, nouja, misschien dat die ook nog te modden zijnSiris schreef op 23 June 2003 @ 22:43:
Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor zon groot raam aan de zijkant?
zo interessant zijn je voedingen nou ook weer niet
Verwijderd
zie ik het trouwens goed; 2 voedingen???
puik werk
-- Mx-Generætion --
Verwijderd
Jij ziet het goed, en ik lees goed:
- 2 x voeding ( 1 voor PC devices en 1 voor fans en CCFL's )
Wijs mij ff die 3e...Viper_74 schreef op 23 juni 2003 @ 21:36:
Nou ik vind het toch best mooi hoor.
Niet veel gemod is relatief. Hij heeft 3 raampjes, een casefan boven, een CCF buis, en aan de voorkant nog wat "shit" zitten.
kVind het een mooie case. Idd strax en zonder veel onzin (wat ok best Leuk kan zijn).
De bovenkant is toch niet premodded? kZou alleen wel ff de drives spuiten. Ook al zit er een deurtje voor.
Nog meer pic's van inside???
Verwijderd
Die heeft hij bij de IA van KOD ingekocht bij PowerParts... duur spul, maar dan heb je ook watDumbAss schreef op 23 June 2003 @ 21:51:
Netjes gedaan! Mag ik vragen hoe je die CPU toerenteller hebt gedaan?
ennuh hoe heb je die twee voedingen kunnen vastmaken. Want ik heb net z'n kast en hier is ook plek voor een extra voeding maar dan moet ik een aangepast achterkantje hebben.
Verwijderd
Vedder nog niet helemaal klaar, maar toch in de goeie richting.
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 00:35:
Die heeft hij bij de IA van KOD ingekocht bij PowerParts... duur spul, maar dan heb je ook wat
das een goed idee !!ReemF schreef op 23 June 2003 @ 22:58:
[...]
Lijkt me dat hij dat gedaan heeft om het licht van z'n CCFLs wat door de hele kast schijnt te laten zien. Die voedingen, nouja, misschien dat die ook nog te modden zijnIig staat een window dat de complete zijkant beslaat zo wel mooier naar mijn idee
de voedingen een kleurtje geven .... of mischien ook voorzien van een aantal windows .
thanx for the idea !
bovenkant is met een enorme gatenzaag en een sijptol gedaan .My-life schreef op 24 June 2003 @ 00:22:
[...]
Wijs mij ff die 3e...
kVind het een mooie case. Idd strax en zonder veel onzin (wat ok best Leuk kan zijn).
De bovenkant is toch niet premodded? kZou alleen wel ff de drives spuiten. Ook al zit er een deurtje voor.
Nog meer pic's van inside???
toen wekenlang op zoek naar raamrubber ( ik kwam dit tegen in ons eigen magazijn
pics van binnen komen eraan .
die HD lijkt los op de bodem te liggen , maar in feite heeft ie een eigen plexi houder die weer vast gelijmd is aan de bodem .Powerpaultje schreef op 24 June 2003 @ 00:56:
Hmm leg je altijd je hdd los op de bodem? of lijkt dat maar zo
ennuh hoe heb je die twee voedingen kunnen vastmaken. Want ik heb net z'n kast en hier is ook plek voor een extra voeding maar dan moet ik een aangepast achterkantje hebben.
in de originele chieftech houder kon ik maar 3 drives kwijt .
ik heb de plaat waarin de originele voeding zat in de ton gedeponeerd en een nieuwe plaat alu genomen en daar 2 cut outs gemaakt voor 2 voedingen .
daar is mijn held , mijn toerenteller leverancierVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 00:59:
Mooie mod, kan je detai foto maken van het gezaagde?
Vedder nog niet helemaal klaar, maar toch in de goeie richting.
[...]
detail foto van de bovenkant ?
as you wish !
ik heb heel lang na zitten denken om die toerenteller in me deur te maken maar dan zou er ook weer een gat in mn achterliggende plaatjes moeten komen .dr.lowtune schreef op 24 June 2003 @ 01:48:
ik zou toch in dat deurtje een gaatje maken, dat je met gesloten deurtje toch heel mooi die rpm-teller ziet
anyway dr komt nu nog een lcd in mn deurtje .
Ik moet ook nodig eens verder aan mijn cassie gaan werken. Helaas niet zoveel tijd komende weken.
Maare. 2 voedingen?!?!?! Is dat net niet een beetje overkill?
Of gewoon voor the Fun?!
Verwijderd
niet zo gek toch, zon ding kost 19 euro ofzo, dus als je eigenlijk net een nieuwe voeding nodig hebt kan je net zo goed zon dingetje kopen!!megaleo schreef op 24 June 2003 @ 02:15:
Best wel leuk gedaan!!
Ik moet ook nodig eens verder aan mijn cassie gaan werken. Helaas niet zoveel tijd komende weken.![]()
Maare. 2 voedingen?!?!?! Is dat net niet een beetje overkill?
Of gewoon voor the Fun?!
(als dit dezelfde is die ik bedoel, en niet een gewone atx voeding)
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 09:48 ]
Verder--> keep on modding, want dit is echt netjes
Launching containers into space
Verwijderd
KEEP ON MODDING

Weet iemand hoe dat moet. Ik heb echt een heleboel schema's gevonden van LED VU meters enzo maar niet voor één lamp / led.
Kan ik hiervoor de line-out gebruiken?
Ik heb ook iemand gehoord over een kastje dat je op je line-out kan zetten en er dan direct een analoge vu meter op te plaatsen is. Zou te bestellen moeten zijn bij Conrad. Komt het iemand bekend voor?
Offtopic replyen met je eigen probleem is niet echt de bedoeling...
Zoek eens met de search op lichtorgel en check www.conrad.nl -> art=116246
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 14:04 ]
Talin heeft een hele mooie complete blauwe configuratie.
Dus kast, monitor (kickass gedaan) muis en keyboard.
Misschien niet allemaal modified, maar het totaal plaatje is zoveel mooier.
maar vooral de kleine mods, zijn (helaas door de foto's niet zo goed te zien.
Ik kom regelmatig bij talin over de vloer en ik vind zijn modwerk echt super!
keep up the good work
(misschien wat betere foto's plaatsen)
kan je misschien nog een foto van de achterkant bij de voedingen maken?
kast binnenkant
( hij is nogal groot dus linkje )
kast binnekant
mn Maxtor HD houder:

bovenkant kast :
zoals sommigen weten is dat een 120 mm Titan fan en die is wit als je em omdraaid dus heb ik em zilver gespoten.

rest van m'n blauwe zooi ( ja dat 10" mIRC beeldkanonnetje wordt binnekort ook nog blauw spuitbus was leeg )
[ Voor 16% gewijzigd door talin op 24-06-2003 21:39 ]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
[off-topic]DoD Cerberus schreef op 24 June 2003 @ 21:43:
ziet er goed uit, alleen is dat niet een hele slechte plek voor je subwoofer!? lijkt me dat dat het geluid heel erg vervormd
ik denk eerder het beeld
[/off-topic]
Leuke mod.. netjes gedaan ookal is er veel standaard
keep on modding
Verwijderd
Dat blauwe setje is egt vet...talin schreef op 24 June 2003 @ 21:37:
rest van de foto's :
kast binnenkant
( hij is nogal groot dus linkje )
kast binnekant
mn Maxtor HD houder:
[afbeelding]
bovenkant kast :
zoals sommigen weten is dat een 120 mm Titan fan en die is wit als je em omdraaid dus heb ik em zilver gespoten.
[afbeelding]
rest van m'n blauwe zooi ( ja dat 10" mIRC beeldkanonnetje wordt binnekort ook nog blauw spuitbus was leeg )
[afbeelding]
Had je dat nie eerder kunnen zeggen?
en as et goed is krijg ik binnenkort ook die zelfde mooie alu 12 cm fans binnen vanuit een IA
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Nee dat ben je niet hoor. Die van mij is ook nog niet gemod. Maar ik ga er volgende week aan beginnen.TLRnZ schreef op 24 June 2003 @ 23:08:
ben ik de enigste met een niet gemodde chieftec ?
Verwijderd
Er zit een deurtje voor die drives, zie je dus toch niet zo veel van.Dirickteur schreef op 25 June 2003 @ 11:16:
veeeeette shit, alleen beetje jammer van die witte cd/dvd drives. geel en blauw rulez echt trouwens.
maar het gaat natuurlijk om het ideeVerwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 14:56:
[...]
Er zit een deurtje voor die drives, zie je dus toch niet zo veel van.
Verwijderd