hmm dan probeer ik het daar maandag wel. Telecom.nu is volgens mij ook de goedkoopstewicher schreef op 03 juli 2003 @ 12:24:
[...]
Ik heb Telecom.nu gemaild, en die gaven ieg aan te verwachten 'm vrijdag of maandag te zullen hebben. Ze raadden me aan maandag nog eens te mailen.
Verwijderd
Vertel me dan één ding....waarom zou ik de telefoon tegen mijn hoofd hebben als ik op dat moment NIET aan het bellen ben? (En als ik wel aan het bellen ben...dan gaat hij niet over met de gebruikelijke melodie maar met een piepje of klikje).Shiver23 schreef op 02 July 2003 @ 14:26:
Dit schijnt een "feature" te zijn. Op het moment dat je gebeld wordt en je hebt de telefoon tegen je oor ben je niet in 1x doof.
Verwijderd
die t610 bij telecom.nu is dat nou een normale simlock vrije of die met t-mobile lock en logo?????
Verwijderd
Heb het logo er nu vanaf gehaald
alleen nog het simlock zit er nog op maar dat geeft niet echt heb tog t mobile abbo
Verwijderd
mrmilksop84 hij is gesimlocked
impix hoe heb je dat gedaan?
Hadden jullie ook dat erop het zakje van de handsfree set een stikkertje zat van de sonyericsson t100?
Hadden jullie ook dat erop het zakje van de handsfree set een stikkertje zat van de sonyericsson t100?
Verwijderd
Maar zit er ook dat logo op????? enne ja impix hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 15:17:
mrmilksop84 hij is gesimlocked
Verwijderd
Hmmmz vraag ik me alleen af of er al iemand ervaring heeft met de simlock eraf te halen?? bij een of andere telecomboer die dat doet is dat al mogelijk voor dit toestel aangezien ik een abbo heb van debitel (kpn)Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 15:23:
ja dat logo zit er ook op. En je krijgt er een headsetje bij.
Verwijderd
Het logo kun je er gewoon met een scherp mesje afhallen. Ik heb kleine krasjes overgehouden maar dit valt niet op.
Verwijderd
Mijn vriendin vroeg het mij ook al, ze vond het een leuke prepaid telefoon voor kpn, maar okay, mij is het tot op heden nog niet gelukt.
IMPIX, is het een stikkertje? Of is het iets anders? (even polijsten met van dat auto lak herstel spul en je krasjes zijn weg)
IMPIX, is het een stikkertje? Of is het iets anders? (even polijsten met van dat auto lak herstel spul en je krasjes zijn weg)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 15:37 ]
Verwijderd
Mooi, telefoontje
Die ga ik halen/bestellen van 't weekend.
Ik neem aan dat alle bluetooth adapters met dit telefoontje zouden moeten werken (het is immers een standaard). Ik heb namelijk een Bluetooth USB dongle op het oog van €29,- (Mycom). Ook deze ga ik halen van het weekend... als hij werkt met de telefoon natuurlijk
Iemand hier meer ervaring mee?
Ik neem aan dat alle bluetooth adapters met dit telefoontje zouden moeten werken (het is immers een standaard). Ik heb namelijk een Bluetooth USB dongle op het oog van €29,- (Mycom). Ook deze ga ik halen van het weekend... als hij werkt met de telefoon natuurlijk
Verwijderd
Het is geen stickertje weet niet echt wat het is maar is zo weg gewoon een mesje er tegen aan zetten en even schrapen.
Verwijderd
Ik heb een MSI-bluetooth dongle en het werkt gewoon...
waarom geloof ik verkopers trouwens? ik had week 19 in mijn hoofd zitten als brakke productieweek...
Naja dus heb ik een week20 aangeschaft en die heeft ook het hissing-probleem... ze deden gelukkig niet moeilijk en morgen krijgen ze een nieuwe zending binnen en mocht ik 'm gewoon omruilen
waarom geloof ik verkopers trouwens? ik had week 19 in mijn hoofd zitten als brakke productieweek...
Naja dus heb ik een week20 aangeschaft en die heeft ook het hissing-probleem... ze deden gelukkig niet moeilijk en morgen krijgen ze een nieuwe zending binnen en mocht ik 'm gewoon omruilen
Verwijderd
KaRRde bluetooth voor 29€?? Het toestel werkt wel met alle bluetooth dongles.
IMPIX hmm ik zal eens kijken of ik het ook zal doen
IMPIX hmm ik zal eens kijken of ik het ook zal doen
Vodafone Live! site's werken nu op de T610!!!
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
wow, das zeker goedkoop
maar iemand ervaring met deze shop?
maar iemand ervaring met deze shop?
Alleen hebben ze hem niet op voorraad.. heb ze vandaag nog gebeld:(
Waarschijnlijk duurt het nog tot eind volgende week
Waarschijnlijk duurt het nog tot eind volgende week
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Voor de mensen die een bluetooth headset van SE (willen) gebruiken: alle toestellen tot W23 schijnen hier problemen mee te hebben (ruis, slechte geluidskwaliteit).
Bron: HowardForums
Bron: HowardForums
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
OK, het is uiteindelijk gelukt om te werken/synchronoseren met Outlook via bluetooth.
Moest eerst het bestandje Phone Monitor Options downloaden via de SE site.
(kies voor T68i > phone monitor).
Werkt nu heel simpel inderdaad.
Alleen pakt 'ie niet alles mee vanuit Outlook.
Ik krijg wel de namen en telfoonnummers op m'n telefoon en ook de email adressen (wel jammer dat je die alleen ziet onder bewerken en bij het zenden van een mail).
Ik krijg echter niet de verjaardagen (staan als terugkerende afspraken in Outlook, was geen probleem bij nokia en siemens) op m'n T610 te zien?
Weet iemand hoe dat komt en/of hoe ik het wel meegezonden krijg?
Ik krijg wel de namen en telfoonnummers op m'n telefoon en ook de email adressen (wel jammer dat je die alleen ziet onder bewerken en bij het zenden van een mail).
Ik krijg echter niet de verjaardagen (staan als terugkerende afspraken in Outlook, was geen probleem bij nokia en siemens) op m'n T610 te zien?
en wat houd dat in? dan heb je dus 3 jaar een abonnement?Eastman schreef op 03 July 2003 @ 19:38:
www.gsm-shop.nl is tot nu toe het goedkoopst
39 euro icm t-mobile 150 1jarige verlenging:D
Hier staat wat
Als je T-mobile abbo binnen nu en 3 maanden afloopt kom je in aanmerking voor contract verlenging..Flappiewappie schreef op 03 July 2003 @ 23:14:
[...]
en wat houd dat in? dan heb je dus 3 jaar een abonnement?
Je verlengt je contract dus voor 1 jaar en je krijgt de t-610 voor 39 euro
Verwijderd
Ik heb ook de t610... SSSuper phone!!
alleen heb ik een tweetal vraagies, een daarvan is al een eerder voorgekomen maar heb het antwoord niet kunnen vinden.
1. heeft een van die lucky t610 eigenaren ook last van een licht flikkerent beeld tijden het spelen van speletjes en bekijken van foto's??
2. heb de phone icm vodafone abb. alleen vind ik het bereik van deze phone beetje tegen vallen.(verschilt tussen 2 a 3 en heel soms 4 streepies)(ouwe phone is bereik perfect) is dit normaal of is dit een ga terug naar BC probleem
edit: heb trouwens een 03w21 r3a versie
alleen heb ik een tweetal vraagies, een daarvan is al een eerder voorgekomen maar heb het antwoord niet kunnen vinden.
1. heeft een van die lucky t610 eigenaren ook last van een licht flikkerent beeld tijden het spelen van speletjes en bekijken van foto's??
2. heb de phone icm vodafone abb. alleen vind ik het bereik van deze phone beetje tegen vallen.(verschilt tussen 2 a 3 en heel soms 4 streepies)(ouwe phone is bereik perfect) is dit normaal of is dit een ga terug naar BC probleem
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 00:38 ]
Bij mij werkt het primareadytoflow schreef op 03 July 2003 @ 22:57:
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Vraagje 
Ik heb al heeeeleee kleine krasjes op mijn scherm zitten, en ik wil ze weg hebben eigenlijk. Het zijn geen diepe krassen. Is daar een manier voor ? En vooral hoeveel gaat dat kosten ?
En is het moeilijk ?
Ik heb al heeeeleee kleine krasjes op mijn scherm zitten, en ik wil ze weg hebben eigenlijk. Het zijn geen diepe krassen. Is daar een manier voor ? En vooral hoeveel gaat dat kosten ?
Hmm.. ik ga morgen voor de 2e keer mijn T600 wegbrengen wegens RF problemen.. ik weet niet of ik nu nog wel die T610 wil kopen
T600 is een kei relaxte telefoon, maar binnen een half jaar hem 2 keer terug moeten brengen vind ik toch niet zo tof.

Ik krijg hem dus nog steeds niet aan de praat,readytoflow schreef op 03 juli 2003 @ 22:57:
OK, het is uiteindelijk gelukt om te werken/synchronoseren met Outlook via bluetooth.
Heb van alles al geprobeert, alle com poorten in geschakeld en gereserveerd via "dail up networking wizard" maar op een of andere manier krijg ik geen verbinding
De "Phone Monitor Options" wordt volgens mij al standaard geinstalleerd als je de "sony ericsson communication suite" installeer.
Via m`n MSI bluetooth dongel en software, werkt alles perfect,
Ik kan via verkenners alles direkt op m`n telefoon kopieren
Alleen wil ik dus m`n telefoonboek nog beheren via de computer, maar dit werkt dus helaas nog niet ....
Wie weet een oplossing ?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Heb je via rechterklik op T610 in je Bluetooth omgeving de seriële poort wel aangezet?
wooei! Ik krijg net een mailtje van sitel.nl binnen:
Uw orderstatus is bijgewerkt: Klaar voor verzending
Het pakket staat klaar in ons magazijn voor verzending. Uw zending zal zo spoedig mogelijk via de TPG (voorheen PTT Post) worden opgestuurd.
Ik hoop dat dit betekend dat t-mobile de goede versie levert aan iedereen die nu nog aan het wachten is... ik ben benieuwd
Het pakket staat klaar in ons magazijn voor verzending. Uw zending zal zo spoedig mogelijk via de TPG (voorheen PTT Post) worden opgestuurd.
Ik hoop dat dit betekend dat t-mobile de goede versie levert aan iedereen die nu nog aan het wachten is... ik ben benieuwd
Verwijderd
Ik heb dinsdag de bestelling voordat ding op de bus gedaan, gewoon direct besteld bij T-mobile in combinatie met contractverlenging, 65 euro.. heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand toevallig wat een beetje de levertijden van die lui zijn?
heb em gister EINDELIJK gehaald, bij de T for Telecom voor 300 eurootjes! hoezee!
moest wel een trucje uithalen, want ze wilden em alleen verkopen samen met een toestelverzekering. alleen, die toestelverzekering kan je dus gewoon binnen 14 dagen na aankoop van de verzekering gratis opzeggen.. zag ik in de voorwaarden!
alleen heb nu wel een probleem met t overzetten van mn telefoonboek.
ik probeer van een T300 via infrarood het telefoonboek over te zetten naar mn T610, maar op de een of andere manier loopt het verzenden steeds vast, hij komt niet verder dan de F in de alfabetische lijst..
ik heb nog geen bluetooth of infrarood / datakabel voor mn pc dus dat is voor mij helaas geen oplossing..
iemand suggesties?
moest wel een trucje uithalen, want ze wilden em alleen verkopen samen met een toestelverzekering. alleen, die toestelverzekering kan je dus gewoon binnen 14 dagen na aankoop van de verzekering gratis opzeggen.. zag ik in de voorwaarden!
alleen heb nu wel een probleem met t overzetten van mn telefoonboek.
ik probeer van een T300 via infrarood het telefoonboek over te zetten naar mn T610, maar op de een of andere manier loopt het verzenden steeds vast, hij komt niet verder dan de F in de alfabetische lijst..
ik heb nog geen bluetooth of infrarood / datakabel voor mn pc dus dat is voor mij helaas geen oplossing..
iemand suggesties?
Verwijderd
Ik heb m ook eindelijk
gratis met t-mobile 150, verder zit er GEEN t-mobile logo op
heb ik weer ff geluk
gratis met t-mobile 150, verder zit er GEEN t-mobile logo op
Verwijderd
Hoppa, ik kreeg exact hezelde mailtje. Eindelijk en nog mooi voor m'n vakantie ook nog OléeeeNightelf schreef op 04 July 2003 @ 10:14:
wooei! Ik krijg net een mailtje van sitel.nl binnen:
![]()
![]()
Omschrijving orderstatus
Met vriendelijke groet,
Sitel.nl
Even voor de duidelijkheid, dat is een los toestel, zonder abo, zilveren kleur zonder T-Mobile of Vodafone menu en simlock ?Frieda schreef op 04 July 2003 @ 10:51:
heb em gister EINDELIJK gehaald, bij de T for Telecom voor 300 eurootjes! hoezee!
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
dat is de T-mobile versie, los toestel, met T-Mobile simlock, in kleur zwart/zilver, T-Mobile logo/menu's erop (menu's al aangepast, logo gaat er van het weekend afMagma schreef op 04 juli 2003 @ 11:10:
[...]
Even voor de duidelijkheid, dat is een los toestel, zonder abo, zilveren kleur zonder T-Mobile of Vodafone menu en simlock ?
edited to add: de simlockvrije (zonder T-Mobile gedoe) is 400 euro..
[ Voor 10% gewijzigd door Frieda op 04-07-2003 11:29 ]
Verwijderd
dubbel geluk, deze is ook nog eens simlock vrijVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 10:54:
Ik heb m ook eindelijk![]()
gratis met t-mobile 150, verder zit er GEEN t-mobile logo opheb ik weer ff geluk
Verwijderd
is de "zonder t-mobile gedoe" dus gewoon de orig. SE T610 ook al te koop bij T 4 telecom?Frieda schreef op 04 July 2003 @ 11:29:
[...]
dat is de T-mobile versie, los toestel, met T-Mobile simlock, in kleur zwart/zilver, T-Mobile logo/menu's erop (menu's al aangepast, logo gaat er van het weekend af
edited to add: de simlockvrije (zonder T-Mobile gedoe) is 400 euro..
geen idee, niet naar gevraagd.. ik ging voor de goedkope.. moet je ze effe bellen!Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:41:
[...]
is de "zonder t-mobile gedoe" dus gewoon de orig. SE T610 ook al te koop bij T 4 telecom?
abonnement op af sluiten en de juiste instellingen invoeren. Abbo had ik al, gebruikte toen het nog niet ondersteund werd alleen om mijn xs4all mail op te halen.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 01:47:
[...]
Wat moet je hier voor doen ? Weet iemand dat misschien ..
niemand heeft deze telefoon zeker nog bij www.ikwilgratisbellen.nl gekocht?
Je moet daar 3 zakelijke vodafone abbo's nemen, allemaal 1 jarig. Deze kosten 12,50 euro per maand per abbonement, dus 337,50 in het eerste jaar. Dat bedrag krijg je ook weer terug van www.ikwilgratisbellen.nl dus het zou gratis moeten zijn, maar dat gaat niet op, aangezien lang niet iedereen de btw terugkrijgt, dus je moet 19 % van die 337,50 euro dokken, is dus minder dan 65 euro. Dat is dus 3 abbo's 1 jaar (die kun je dan meteen opzeggen) + telefoon. De abbo's bevatten geen belminuten..
Jammer genoeg loopt deze actie maar tot 15 juli, en ik koop nu nog geen nieuwe telefoon, aangezien dit abbonement nog 2 en een halve maand loopt...
Je moet daar 3 zakelijke vodafone abbo's nemen, allemaal 1 jarig. Deze kosten 12,50 euro per maand per abbonement, dus 337,50 in het eerste jaar. Dat bedrag krijg je ook weer terug van www.ikwilgratisbellen.nl dus het zou gratis moeten zijn, maar dat gaat niet op, aangezien lang niet iedereen de btw terugkrijgt, dus je moet 19 % van die 337,50 euro dokken, is dus minder dan 65 euro. Dat is dus 3 abbo's 1 jaar (die kun je dan meteen opzeggen) + telefoon. De abbo's bevatten geen belminuten..
Jammer genoeg loopt deze actie maar tot 15 juli, en ik koop nu nog geen nieuwe telefoon, aangezien dit abbonement nog 2 en een halve maand loopt...
Verwijderd
flikkerend beeld heb ik geen last van wel dat ik een slechtere ontvangst heb dan met mijn Nokia8310...Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 00:37:
Ik heb ook de t610... SSSuper phone!!
Verwijderd
met die onvangst kan ik nog wel leven dan, maar dat flikkerend beeld vind ik wel heel erg irri... mischien dat ik toch maar ff naar BC ga.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 12:23:
flikkerend beeld heb ik geen last van wel dat ik een slechtere ontvangst heb dan met mijn Nokia8310...
Verwijderd
Weet iemand of de rode en blauw varianten al leverbaar zijn bij T-mobile? Het liefst zou ik een rode willen hebben, aangezien iedereen een zilveren heeft 
Bij rinkel.nl kreeg ik iig te horen dat de rode niet geleverd zal worden.
Ben trouwens net bij Mycom rotterdam langs geweest, en heb er zo'n Bluetooth usb dongle gekocht voor € 29,-. Hopelijk is wat
Bij rinkel.nl kreeg ik iig te horen dat de rode niet geleverd zal worden.
Ben trouwens net bij Mycom rotterdam langs geweest, en heb er zo'n Bluetooth usb dongle gekocht voor € 29,-. Hopelijk is wat
even medendeling..wellicht spam? 
aangezien ik bij electric city werk (v&d) en we telefoons verkopen..wil ik even medendele
dat wij em vanaf gister binnen hebben (tmobile locked) en dat ie wel dan alleen bij een 2 jarig abbo wordt verkocht ..en vanaf dus t-mobile 75 (15€) kost ie dus 0,00€
misschien is dat dus wel een leuke aanbieding (tot half juli is het aansloten kosten voor niets)
aangezien ik bij electric city werk (v&d) en we telefoons verkopen..wil ik even medendele
dat wij em vanaf gister binnen hebben (tmobile locked) en dat ie wel dan alleen bij een 2 jarig abbo wordt verkocht ..en vanaf dus t-mobile 75 (15€) kost ie dus 0,00€
misschien is dat dus wel een leuke aanbieding (tot half juli is het aansloten kosten voor niets)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Het is onzin dat je er verplicht een verzekering bij moest afsluiten. Ze proberen het idd aan te smeren, en het is erg goed voor hun quota (bij dixons wordt er gescoord hoeveel je van die verzekeringen verkoopt.) Verder is een dergelijke verzekering wel handig, als je na een jaar genoeg hebt van je toestel gooi hem in de sloot en meld je hem gestolen, dan krijg je een nieuwe.Frieda schreef op 04 juli 2003 @ 10:51:
moest wel een trucje uithalen, want ze wilden em alleen verkopen samen met een toestelverzekering. alleen, die toestelverzekering kan je dus gewoon binnen 14 dagen na aankoop van de verzekering gratis opzeggen.. zag ik in de voorwaarden!![]()
iemand suggesties?
Bij de mycom voor 29€ een bluetooth usb dongle, erg fijn apparaatje.
Hoe ga je het logo-tje eraf slopen. Ennuh, doet dat koptelefoontje van jou het wel? En heb je een beetje mooie? Mijn collega heeft een zilverkleurige nette van se en ik heb een t100 zwart modelletje, echt een slecht ding.
dit is appels met peren vergelijken.....Bigs schreef op 04 July 2003 @ 02:28:
Hmm.. ik ga morgen voor de 2e keer mijn T600 wegbrengen wegens RF problemen.. ik weet niet of ik nu nog wel die T610 wil kopenT600 is een kei relaxte telefoon, maar binnen een half jaar hem 2 keer terug moeten brengen vind ik toch niet zo tof.
no comment
jah, tuurlijk is het onzin dat er een verzekering bij moest, maar ik kan hem gratis opzeggen dus het kan me niet zo heel veel schelen.. krijg ik het geld dat ik voor de 1e 3 maanden vooruit moest betalen ook teruggestort.
die usb dongle, wat is het bereik van dat ding?
het logo lijkt mij een sticker, dus ik probeer het eerst met stickerverwijderaar. als dat niet gaat wordt het uitproberen.. ik denk dat ik ga voor de zachte kant van de schuurspons en een klein beetje vaseline..
koptelefoontje heb ik nog niet geprobeerd, tis idd zo'n zwarte.. onding, die die bij mn T300 zat was al na 1 maand kapot! ik ga voor een bluetooth headsetje denk ik!
die usb dongle, wat is het bereik van dat ding?
het logo lijkt mij een sticker, dus ik probeer het eerst met stickerverwijderaar. als dat niet gaat wordt het uitproberen.. ik denk dat ik ga voor de zachte kant van de schuurspons en een klein beetje vaseline..
koptelefoontje heb ik nog niet geprobeerd, tis idd zo'n zwarte.. onding, die die bij mn T300 zat was al na 1 maand kapot! ik ga voor een bluetooth headsetje denk ik!
wat betreft het verwijderen van het t-mobile logo,
ik kan na het verspillen van een flesje nagellakremover een 3 dozijn watjes mededelen dat die manier iig niet werkt
volgende stap is sticker verwijderaar. de mesjes-manier vind ik nog een beetje te eng, heb namelijk niet altijd zo'n vaste hand
maar we komen er wel
ik kan na het verspillen van een flesje nagellakremover een 3 dozijn watjes mededelen dat die manier iig niet werkt
volgende stap is sticker verwijderaar. de mesjes-manier vind ik nog een beetje te eng, heb namelijk niet altijd zo'n vaste hand
maar we komen er wel
Verwijderd
Volgens de specificaties is het bereik om en nabij de 10 meter. In de praktijk zal dit wel een stuk minder zijn
Woei... dat is inderdaad wel aardig voordelig.wdekreij schreef op 04 July 2003 @ 12:19:
niemand heeft deze telefoon zeker nog bij www.ikwilgratisbellen.nl gekocht?
En ik wilde toch al even langs de KvK om weer eens een bedrijfje op te richten. (Dat is namelijk administratief wat handig voor bep. zakelijke activiteiten van me, die ik nu prive doe.)
Maar zou Vodafone dan moeilijk doen als het bedrijf pas 2 dagen bestaat?
Het is toch eigenlijk helemaal niet zo vreemd als je net een bedrijf opricht, dat je dan ook gelijk telefoons gaat halen voor je bedrijf?
Bedrijf oprichten maar pas een jaar later telefonisch bereikbaar zijn is niet echt handig namelijk...

heb je gewone nagellakremover gebruikt of die voor nepnagels?Marici schreef op 04 July 2003 @ 14:28:
wat betreft het verwijderen van het t-mobile logo,
maar we komen er wel
Nee, niet echt een oplossing...Ik krijg hem dus nog steeds niet aan de praat,
Heb van alles al geprobeert, alle com poorten in geschakeld en gereserveerd via "dail up networking wizard" maar op een of andere manier krijg ik geen verbinding![]()
De "Phone Monitor Options" wordt volgens mij al standaard geinstalleerd als je de "sony ericsson communication suite" installeer.
Via m`n MSI bluetooth dongel en software, werkt alles perfect,
Ik kan via verkenners alles direkt op m`n telefoon kopieren![]()
Alleen wil ik dus m`n telefoonboek nog beheren via de computer, maar dit werkt dus helaas nog niet ....
Wie weet een oplossing ?
Bij werkte het wel, toen ineens (?) weer helemaal niet en nu na alles er helemaal afgehaald te hebben en opnieuw geïnstalleerd te hebben weer wel...
Gewoon blijven proberen dus?
Bij mij kwam Phone Monitor options niet te voorschijn na installatie.
Nu vanalles gesynchroniseerd. Vreemd is dat 'ie sommige verjaardagen gewoon overslaat. Zal wel met de opmaak in Outlook te maken hebben misschien?
Wat ik wel vervelend vind is dat ik bij de eerste synchronisatie kan aangeven van welk apparaat/programma ik de gegevens wil hebben/synchroniseren.
(dus of outlook is leading of de T610 of beide, maar dan is alles dubbel?)
Maar als ik de 2e keer ga synchroniseren dan vraagt 'ie daar niet meer om?
Toch wel handig lijkt me?
IemandPriyantha Bleeker schreef op 04 July 2003 @ 02:13:
Vraagje
Ik heb al heeeeleee kleine krasjes op mijn scherm zitten, en ik wil ze weg hebben eigenlijk. Het zijn geen diepe krassen. Is daar een manier voor ? En vooral hoeveel gaat dat kosten ?En is het moeilijk ?
Die wallpapers die daar staan.... kunnen die ook op een andere telefoon dan de T610? Bv. de 6100 van Nokia?Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 13:08:
[...]
ik vind deze site erg goed:
http://www.myt610.com/
Verwijderd
krasjes in glas kan je wegkrijgen met witte tandpasta(eigenlijk een soort polijst middel)
mischien werkt dit ook op het schermpje maar zou dit eerst ff proberen op iets anders... oude phone mischien??
jep.. ik heb er net een afgelsoten voor een vriend van meChaser2600 schreef op 04 July 2003 @ 13:43:
dus voor 15Eur per maand 2 jaar lang een gratis T610 ?
zit wel het t-mobile logo onder op..maar ik vind het zelf niet echt storend
Bij de BelCompany heb ik 'm even uitgeprobeerd.
Viel niet tegen. (Ik wil 'm natuurlijk wel een keer in m'n hand hebben gehad, voor ik er € 250 aan besteed.)
Wel was het simslot volgens die verkoper ook niet na 1 jaar op de normale wijze te verwijderen, maar pas na 2 jaar.
Viel niet tegen. (Ik wil 'm natuurlijk wel een keer in m'n hand hebben gehad, voor ik er € 250 aan besteed.)
Wel was het simslot volgens die verkoper ook niet na 1 jaar op de normale wijze te verwijderen, maar pas na 2 jaar.
komt omdat je abbo tekent voor 2 jaar.. ik geloof niet dat ze em verkopen zonder 2 jaar.. btw.. ik ben vandaag ook bij belkcompany geweest..duurder als bij ons..dus
Ik zie 'm toch overal ook gewoon met 1-jarig abo hoor...Gitaarwerk schreef op 04 July 2003 @ 20:06:
komt omdat je abbo tekent voor 2 jaar.. ik geloof niet dat ze em verkopen zonder 2 jaar.. btw.. ik ben vandaag ook bij belkcompany geweest..duurder als bij ons..dus
Bij Telecom.nu bijvoorbeeld, icm 1 jaar T-Mobile 225, voor € 9.
Ik heb m toch echt bij Belcompany met 1 jaar gehaald..Gitaarwerk schreef op 04 July 2003 @ 20:06:
Hoppa ook een T610 gekocht hehehe ga nu ff pielen met dat ding lolz
Ik heb gister een nieuwe Nokia 6100 gehaald, maar ben niet tevreden over de knopjes en het geluid tijdens het bellen is ook niet erg best.
Ik ga dus morgen waarschijnlijk ff omruilen voor een T610 (mits ik niet bij hoef te betalen, want de 6100 was gratis)...
Ik ga dus morgen waarschijnlijk ff omruilen voor een T610 (mits ik niet bij hoef te betalen, want de 6100 was gratis)...
Dus door gasten zoals jij worden die verzekeringen zo (onnodig) duur, fijn is dat!Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:05:
[...]
Verder is een dergelijke verzekering wel handig, als je na een jaar genoeg hebt van je toestel gooi hem in de sloot en meld je hem gestolen, dan krijg je een nieuwe.
De Ericsson T39 is uit de handel genomen vanwegen dezelfde problemen en een vriend van mij had het met zijn T66 ook.
Ik vind Ericsson super telefoontjes maken, maar die ontvangstproblemen vind ik toch wel een groot minpunt.
Hoezo duur?Change schreef op 05 July 2003 @ 00:41:
[...]
Dus door gasten zoals jij worden die verzekeringen zo (onnodig) duur, fijn is dat!
Als jij je tel (ook) in de plomp gooit, levert dat je dikke winst op, en is het dus helemaal niet duur.
Is wel wat meer hoorVerwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 14:29:
Volgens de specificaties is het bereik om en nabij de 10 meter. In de praktijk zal dit wel een stuk minder zijn
Trouwens, mensen die geen zin hebben om dat koptelefoontje te gebruiken mogen deze gratis naar mij opsturen (envelop zonder postzegel)... verzendkosten betaal ik dan
Ja laten we dat allemaal doen, zodat de verzekering onbetaalbaar wordt en je dus alleen als je rijk bent een dure telefoon terug kunt krijgen als ie gestolen wordtwicher schreef op 05 July 2003 @ 00:46:
[...]
Hoezo duur?
Als jij je tel (ook) in de plomp gooit, levert dat je dikke winst op, en is het dus helemaal niet duur.![]()

Waar denk je dat jouw nieuwe telefoon van betaald wordt? (ik kan je vertellen: niet alleen van je eigen geld....)
Meer dan 10m? Dat hangt wel van je dongle af.. je hebt ze die tot 100m gaan. Ik heb een sitecom die schijnbaar tot 10m gaat, maar toen ik 4m er vandaan stond, achter 2 muren, viel de verbinding op een gegeven moment toch weg
Het was ook maar een grapje. (Vandaar deChange schreef op 05 July 2003 @ 00:53:
Ja laten we dat allemaal doen, zodat de verzekering onbetaalbaar wordt en je dus alleen als je rijk bent een dure telefoon terug kunt krijgen als ie gestolen wordt
Maar: de verzekering IS toch nog steeds betaalbaar? Natuurlijk heb je wel gelijk, maar aan de andere kant maak je je een beetje druk om niks.
Waar mijn telefoon van betaald wordt? Tegenwoordig reken ik heel nauwkeurig uit wat alles kost, en wat het voordeligst is. Dat wordt betaald van het geld dat ik het eerste jaar teveel heb betaald, toen ik het nog niet uitrekende.
Sorry, las over de smilies heen. Vind niet dat ik me druk om niets maak, het gebeurt al te veel (fraude met verzekeringen) en dat is ten nadele van iedereen. Als ik dan degene moet zijn die duidelijk moet maken dat het niet zo voordelig is om te frauderen als het lijkt te zijn (op lange termijn) then so be it.wicher schreef op 05 July 2003 @ 00:57:
[...]
Het was ook maar een grapje. (Vandaar de![]()
)
Maar: de verzekering IS toch nog steeds betaalbaar? Natuurlijk heb je wel gelijk, maar aan de andere kant maak je je een beetje druk om niks.
Ik bedoelde uiteraard als je nieuwe telefoon "door de verzekering" betaald wordtwicher schreef op 05 July 2003 @ 00:57:
Waar mijn telefoon van betaald wordt? Tegenwoordig reken ik heel nauwkeurig uit wat alles kost, en wat het voordeligst is. Dat wordt betaald van het geld dat ik het eerste jaar teveel heb betaald, toen ik het nog niet uitrekende.
1 jaar verlenging en 39 euro bijbetalen???Eastman schreef op 03 July 2003 @ 19:38:
www.gsm-shop.nl is tot nu toe het goedkoopst
39 euro icm t-mobile 150 1jarige verlenging:D

betaal pm 22,50 euro (150min)
Verwijderd
iemand een idee of er al rode versies geleverd worden door T-mobile?
hmm, net mediamarkt Rotterdam gebelt en ook daar hebben ze alleen de Zilver/zwarte versie
hmm, net mediamarkt Rotterdam gebelt en ook daar hebben ze alleen de Zilver/zwarte versie
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 14:31 ]
Bepaalde dongles hebben een bereik van 100m, maar aangezien je telefoon een (maximum) bereik heeft van 10m schiet dat niet echt op.Duncan schreef op 05 July 2003 @ 00:49:
[...]
Is wel wat meer hoor
Trouwens, mensen die geen zin hebben om dat koptelefoontje te gebruiken mogen deze gratis naar mij opsturen (envelop zonder postzegel)... verzendkosten betaal ik dan
Verwijderd
heeft iemand zijn telefoon van telecom.nu besteld? Ik vraag me af welke week versies ze hebben.
Verwijderd
ik was ook al aan het zoek naar de rode.. maar ik denk dat die nog steeds niet uit is. De grijze T68i was ook best moeilijk te krijgen.. tot 6 maanden na de launch was ie een beetje te krijgen. Ik hoop niet ik nog 6 maanden moet wachtenVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 14:09:
iemand een idee of er al rode versies geleverd worden door T-mobile?
Verwijderd
Ik hoop idd niet dat we 6 maanden moeten wachten op de andere kleurvariantenVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 14:38:
[...]
ik was ook al aan het zoek naar de rode.. maar ik denk dat die nog steeds niet uit is. De grijze T68i was ook best moeilijk te krijgen.. tot 6 maanden na de launch was ie een beetje te krijgen. Ik hoop niet ik nog 6 maanden moet wachtenBeetje nep van SE

Laat ik T-Mobile zelf eens bellen, misschien dat hun wat weten.
Vodafone Live! en de SE T610 ???
Inderdaad, sinds vandaag is Vodafone begonnen met een nieuw VLive! toestel, nl: de SE T610...
€0,- bij Vodafone 180 (24 maanden)
Iemand interesse? De City Points zijn nog 20 min open
Inderdaad, sinds vandaag is Vodafone begonnen met een nieuw VLive! toestel, nl: de SE T610...
Ik krijg dinsdag of woensdag de mijne.
Nu heb ik een vraagje... wat is de beste bluetooth adapter om zo contact te maken met mijn pc? Waar moet ik op letten enzo? En wat is de prijs ongeveer?
Nu heb ik een vraagje... wat is de beste bluetooth adapter om zo contact te maken met mijn pc? Waar moet ik op letten enzo? En wat is de prijs ongeveer?
Dan ben je waarschijnlijk een goeie beller volgens T-mobile...SYQ schreef op 05 juli 2003 @ 01:46:
[...]
1 jaar verlenging en 39 euro bijbetalen???ik heb toch echt de toestel gratis gekregen door mijn abo met 1 jaar te verlengen (wel via t-mobile zelf!)
betaal pm 22,50 euro (150min)
ik had namelijk ook voor me ouders gebeld, ze hebben allebei een t-mobile 150. maar ze zijn blijkbaar geen goeie bellers, want we moesten zo'n 200 euro bij betalen voor een t610....
Ze hadden vorig jaar ook al een nieuw toestel gehaald bij een telecom zaak...
Waarschijnlijk bel jij steeds over je bundel heen of je heb de afgelopen jaar/jaren geen nieuw toestel genomen icm je abbo verlenging
In Vodafone-versies hebben ze volgens mij wel alle pictogrammen in het menu vervangen door lelijke Vodafone-pictogrammen...Buzz_Lightyear schreef op 05 July 2003 @ 16:33:
Vodafone Live! en de SE T610 ???
Bij T-Mobile is tenminste maar 1 pictogram vervangen. (Internet Services oid door T-Zones.)
Ik heb sinds woensdag dus ook een t-mobile T610 gekocht,
maar wat ik me nu afvraag is, als ik hem simlock vrij laat maken,
ben ik dan m`n garantie e.d. kwijt ...
Tuurlijk ben je je garantie kwijt...en bovendien, als ie ooit op reparatie moet dan zetten ze de SIM lock er doodleuk weer op... kun je opnieuw naar de zwarte markt in Beverwijkpvdlaan schreef op 05 July 2003 @ 18:21:
Maar het is toch alleen een kwestie van een code invoeren,Buzz_Lightyear schreef op 05 juli 2003 @ 18:30:
[...]
Tuurlijk ben je je garantie kwijt...en bovendien, als ie ooit op reparatie moet dan zetten ze de SIM lock er doodleuk weer op... kun je opnieuw naar de zwarte markt in Beverwijk
dus je veranderd toch niks aan het toestel zelf ...
Tenzij je hem dus retour moet sturen naar t-mobile,
daar kunnen ze dan natuurlijk zien of je via hun de code hebt opgevraagt ...
of zie ik het verkeerd ?
Je fabrieksgarantie is 1 jaar; de periode waarover je SIM lock op je tst staat is ook een jaar (pas na dat jaar wordt de SIM lock kosteloos verwijderd)...dus als je je SIM lock binnen dat jaar verwijderd en je stuurt het tst voor probs weg, dan komt ie terug MET SIM lock..................helaaspvdlaan schreef op 05 July 2003 @ 18:34:
[...]
Maar het is toch alleen een kwestie van een code invoeren,
dus je veranderd toch niks aan het toestel zelf ...
Tenzij je hem dus retour moet sturen naar t-mobile,
daar kunnen ze dan natuurlijk zien of je via hun de code hebt opgevraagt ...
of zie ik het verkeerd ?

aha, nou dan laat ik de simlock er maar opzitten,
heb er toch niet echt veel last van.
in ieder geval bedankt voor de antwoorden
heb er toch niet echt veel last van.
in ieder geval bedankt voor de antwoorden
Volgens mij ben je je garantie helemaal niet kwijt.pvdlaan schreef op 05 July 2003 @ 18:21:
Simslot binnen het jaar clandestien verwijderen, bijv op de markt, is helemaal niet illegaal. (bron: o.a. Consumentenbond)
De telefoon is van jou, dus daar mag je dat soort dingen (softwarematige aanpassingen) gewoon mee doen.
Echter, als je het ding terugstuurt, kunnen ze waarschijnlijk het simslot er opnieuw op zetten. Dan kun je inderdaad opnieuw weer naar de markt...
[ Voor 11% gewijzigd door wicher|IA op 05-07-2003 19:20 ]
Ik las dat iemand last had van een licht flikkerend scherm. Nu heb ik daar ook last van. Ik heb me er nooit echt aan gestoord en dacht dat het gewoon bij het type scherm hoorde, maar nu ik lees dat bijna niemand anders dat heeft begin ik me toch af te vragen of het niet een foutje is.....
Ook heb ik vooral in nachtmodus horizontale strepen voor de foto lopen.
Dont get me wrong, ik vind het echt een supertelefoon, maar het lijkt wel of geen enkele T610 perfect is en iedereen weer andere klachten heeft.
Ook heb ik vooral in nachtmodus horizontale strepen voor de foto lopen.
Dont get me wrong, ik vind het echt een supertelefoon, maar het lijkt wel of geen enkele T610 perfect is en iedereen weer andere klachten heeft.
PSN: Shiver23
Heeft iemand ervaring met een IR-ontvanger? En zo ja, welk merk/type heb je en wat kost zoiets?
Heeft de Vodafone "versie" speciale menu's ofzo? Ik ga morgen namelijk misschien de vodafone versie kopen maar heb geen zin in rooie buttons in mn menu
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Naar ik meen heeft Vodafone alle standaardpictogrammetjes vervangen door andere, lelijke.flexje schreef op 06 July 2003 @ 15:09:
Heeft de Vodafone "versie" speciale menu's ofzo? Ik ga morgen namelijk misschien de vodafone versie kopen maar heb geen zin in rooie buttons in mn menu
T-Mobile heeft maar één pictogram gewijzigd: internet services vervangen door t-zones.
Naar ik meen heeft Vodafone alle standaardpictogrammetjes vervangen door andere, lelijke.flexje schreef op 06 July 2003 @ 15:09:
T-Mobile heeft maar één pictogram gewijzigd: internet services vervangen door t-zones.
Daarnaast dacht ik ook dat vodafone de rechter softbutton in het scherm had vervangen door een dikke rode live-knop in vodafone-style.
dat meen je niet! omgwicher schreef op 06 July 2003 @ 15:38:
[...]
Naar ik meen heeft Vodafone alle standaardpictogrammetjes vervangen door andere, lelijke.
Daarnaast dacht ik ook dat vodafone de rechter softbutton in het scherm had vervangen door een dikke rode live-knop in vodafone-style.
hmm..gister naar de v&d geweest (utrecht) en daar hadden ze hem niet volgens hun.Gitaarwerk schreef op 04 juli 2003 @ 13:36:
even medendeling..wellicht spam?
Ook even achter in de magazijn gekeken
Op vodafone.nl staan nu de foto's van de vodafone live! versie. Zo te zien zijn alle menu's in vodafone stijl en zit er onder op het toestel ipv de t-mobile sticker de vodafone sticker. Dat zijn de verschillen, ben benieuwd wie er het beste aanbod mee heeft: T-mobile of Vodafone..
[ Voor 3% gewijzigd door sigma01 op 06-07-2003 16:59 ]
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik zou je toch willen aanraden bluetooth te kopen ipv IR. Ik heb zelf IR maar heb er toch bluetooth bijgekocht omdat dat VEEL makkelijker werkt. Je kan dan bijv. meerdere foto's tegelijk kopiëren en verwijderen en daarnaast hoef je je telefoon niet op een bepaalde positie te houden om ermee te communiceren..bavara schreef op 06 July 2003 @ 14:50:
Heeft iemand ervaring met een IR-ontvanger? En zo ja, welk merk/type heb je en wat kost zoiets?
ja ik zie het , alleen geen fotos van menu'ssigma01 schreef op 06 juli 2003 @ 16:59:
Op vodafone.nl staan nu de foto's van de vodafone live! versie. Zo te zien zijn alle menu's in vodafone stijl en zit er onder op het toestel ipv de t-mobile sticker de vodafone sticker. Dat zijn de verschillen, ben benieuwd wie er het beste aanbod mee heeft: T-mobile of Vodafone..

Dit topic is gesloten.