vodafone logo is wel lelijker dan die van tmobile
In Het SonyEricsson T610 topic heb ik de plaatjes gevonden van de Vodafone-versie, waarover ik het had:

Ik vind dit behoorlijk lelijk en een dik minpunt.
Volgens mij heeft T-Mobile 'm veel minder verneukt.
Van de T-Mobile-aanpassing heb ik in de gauwigheid alleen dit gevonden:

Oftewel géén lelijke live-knop (of t-zones-knop), en maar één aangepast pictogram.

Van de T-Mobile-aanpassing heb ik in de gauwigheid alleen dit gevonden:
Oftewel géén lelijke live-knop (of t-zones-knop), en maar één aangepast pictogram.
[ Voor 29% gewijzigd door wicher|IA op 06-07-2003 19:19 ]
Ik vind dit asociaal en niet kunnen!wicher schreef op 06 juli 2003 @ 19:15:
In Het SonyEricsson T610 topic heb ik de plaatjes gevonden van de Vodafone-versie, waarover ik het had:
[afbeelding]
Kan je niet een soort van firmware upgrade doen of gelijk maar formatteren?
Is het trouwens niet gewoon een Vodafone theme? Volgens mij wel en je kan dan gewoon een andere theme eroverheen gooien???? hoop van wel
[ Voor 13% gewijzigd door flexje op 06-07-2003 19:20 ]
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Volgens mij zijn die pictogrammen altijd hetzelfde, en verschillen die niet per theme.flexje schreef op 06 July 2003 @ 19:17:
[...]
Ik vind dit asociaal en niet kunnen!
Kan je niet een soort van firmware upgrade doen of gelijk maar formatteren?
Is het trouwens niet gewoon een Vodafone theme? Volgens mij wel en je kan dan gewoon een andere theme eroverheen gooien???? hoop van wel
Dan zit je dus in elk theme met die pictogrammen, ook als het er totaal niet mee kleurt.
Firmware flashen kan volgens mij ook niet.
Ik heb ook gehoord dat in ieder geval bij die Duitse vodafone-versie je helemaal niet van thema kan veranderen.
PSN: Shiver23
Wtf? Dat is helemaal lomp.Shiver23 schreef op 06 July 2003 @ 19:40:
Ik heb ook gehoord dat in ieder geval bij die Duitse vodafone-versie je helemaal niet van thema kan veranderen.
Dan maken ze dus gewoon functies van de telefoon onmogelijk.
Waarom niet gelijk het ding zo instellen dat het scherm alleen nog grijs- en rood-tinten weergeven?
Of de camera instellen dat-ie alleen nog op klein formaat foto's maak?

Verwijderd
iemand ervaring met http://www.rinkel.nl/? Blijkt namelijk de goedkoopste site te zijn. via telecomvergelijker.nl. Hij kost daar 100 euro. Ik weet dat ie bij telecom.nu goedkoper is. Maar mijn mailtjes worden daar maar niet beantwoord. Dat lijkt me niet handig als er eventueel een defect aan zit.
Hmm, mijn mailtje naar Telecom.nu werd wel gewoon beantwoord...Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 20:24:
iemand ervaring met http://www.rinkel.nl/? Blijkt namelijk de goedkoopste site te zijn. via telecomvergelijker.nl. Hij kost daar 100 euro. Ik weet dat ie bij telecom.nu goedkoper is. Maar mijn mailtjes worden daar maar niet beantwoord. Dat lijkt me niet handig als er eventueel een defect aan zit.
Sowieso wilde ik 'm wel gewoon in hun fysieke winkel, in Haarlem, gaan halen. Voor de zekerheid.
Verwijderd
hmm weet je misschien welke week versie van de tmobile t610 ze hebben? dat werd namelijk niet beantwoord
Sinds vandaag ben ik ook een trotse bezitter van een t610... Leuk speelgoed.. Vind em wel wat traagjes maar al met al zeker leuke tel. Morge gelijk op mijn werk ff Bluetooth dongle kope en dan kan ik weer helemaal vooruit..
Alleen een beetje jammer dat die snelkeuzes er niet meer opzitten (7 indrukken -> die bellen etc etc)
Alleen een beetje jammer dat die snelkeuzes er niet meer opzitten (7 indrukken -> die bellen etc etc)
Moet er wel opzitten riesjard.
Je bedoelt toch snelkeuze voor bepaalde telefoonnummers via een druk op een cijfer?
Afhankelijk van de positie van de persoon op je sim belt ie die persoon. 1 is standaard voicemail sowieso.
of bedoel je wat anders?
ennuh...zoals eerder vermeld/gevraagd:
Ik las dat iemand last had van een licht flikkerend scherm. Nu heb ik daar ook last van. Ik heb me er nooit echt aan gestoord en dacht dat het gewoon bij het type scherm hoorde, maar nu ik lees dat bijna niemand anders dat heeft begin ik me toch af te vragen of het niet een foutje is.....
Ook heb ik vooral in nachtmodus horizontale strepen door de foto lopen.
Je bedoelt toch snelkeuze voor bepaalde telefoonnummers via een druk op een cijfer?
Afhankelijk van de positie van de persoon op je sim belt ie die persoon. 1 is standaard voicemail sowieso.
of bedoel je wat anders?
ennuh...zoals eerder vermeld/gevraagd:
Ik las dat iemand last had van een licht flikkerend scherm. Nu heb ik daar ook last van. Ik heb me er nooit echt aan gestoord en dacht dat het gewoon bij het type scherm hoorde, maar nu ik lees dat bijna niemand anders dat heeft begin ik me toch af te vragen of het niet een foutje is.....
Ook heb ik vooral in nachtmodus horizontale strepen door de foto lopen.
[ Voor 46% gewijzigd door Shiver23 op 07-07-2003 00:41 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ja daar had ik last van, was terug geweest naar de winkel en daar vergeleken met twee andere t610's maar die hadden het ook!!?? Mischien toevallig of mischien zien de meeste mensen het gewoon niet?? wel een beetje vaag. maar als die kerel weer nieuwe had zou hij me bellen kan ik die ook nog ff bekijken!! en anders toooooo bad. Kan er dan wel mee leven, hoop ikShiver23 schreef op 07 juli 2003 @ 00:39:

edit:
hoe zit het eigenlijk met jullie ontangst? de mijne veranderd echt per seconde, dan weer 1 streepje dan weer 3 maar eigenlijk nooit 4 en de 5 is niet te halen. is dit normaal offeeuuuhhhh is dat het ontvangst probleempje van SE?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 02:52 ]
Ik zie ook af en toe en flikkerend scherm (alleen als er iets beweegd in het scherm bv het laden van de batterij of het kopieren van een bestand). Ik denk dat dat 'hoort'
Het bereik is bij mij meestal 5, het wisselt niet zo sterk (en is btw. meer dan bij mn vorige Siemens s45).

Het bereik is bij mij meestal 5, het wisselt niet zo sterk (en is btw. meer dan bij mn vorige Siemens s45).
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
BTW weet iemand waar ik een mooi hoesje kan krijgen voor mn t610 (ik krijg er genoeg van om maar steeds mijn foon glimmend te wrijven met dat SE doekje
).
Heb jij Vodafone ?Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 02:48:
[...]
[...]
edit:
hoe zit het eigenlijk met jullie ontangst? de mijne veranderd echt per seconde, dan weer 1 streepje dan weer 3 maar eigenlijk nooit 4 en de 5 is niet te halen. is dit normaal offeeuuuhhhh is dat het ontvangst probleempje van SE?
Verwijderd
Dit weekend heb ik hem voor het eerst laten stuiteren op de grond. Gelukkig maar een heel klein krasje op de zijkant, maar wel even schrikken. Ik vind het verder een perfecte telefoon, als kraakt ie soms wel een beetje als je knopjes indrukt.
Hebben anderen daar ook last van?
jep, mijne kraakt ook een beetje. nieuwigheid, zullen we maar zeggen!
is de snelfunctie van joystickje-omhoog trouwens anders in te stellen? ik heb nu al 5x gehad dat ik em per ongeluk omhoog duwde ipv indrukte, en dan gaatie meteen inbellen.. zelfde geldt voor dat knopje aan de rechterkant..
is de snelfunctie van joystickje-omhoog trouwens anders in te stellen? ik heb nu al 5x gehad dat ik em per ongeluk omhoog duwde ipv indrukte, en dan gaatie meteen inbellen.. zelfde geldt voor dat knopje aan de rechterkant..
Iemand toevallig het toestel al ingesteld met e-mail?
Probeer het namelijk via mijn chello e-mail maar hij geeft steeds aan, Server niet gevonden, terwijl ik geloof ik alles goed heb ingesteld
Wie kan mij helpen?
Probeer het namelijk via mijn chello e-mail maar hij geeft steeds aan, Server niet gevonden, terwijl ik geloof ik alles goed heb ingesteld
Wie kan mij helpen?
HmmVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 10:34:
Dit weekend heb ik hem voor het eerst laten stuiteren op de grond. Gelukkig maar een heel klein krasje op de zijkant, maar wel even schrikken. Ik vind het verder een perfecte telefoon, als kraakt ie soms wel een beetje als je knopjes indrukt.
Misschien is het wat dat betreft toch een iets minder geschikte telefoon voor mij.
Ik laat m'n telefoon gemiddeld elke week wel een keer stuiteren, en dat al 2 jaar lang.
Ding nog altijd prima in orde. (Siemens M35i)
Verwijderd
Ik wil mijn T-Mobile contract gaan verlengen bij www.telecom.nu en dan wil ik de SE T610, hij is daar alleen gesimlockt.
Dat vind ik niet zo'n probleem, maar weet iemand of er een T-Mobile logo opstaat want daar heb ik geen zin in.
Weet iemand ook of ze daar alle kleuren hebben?
Dat vind ik niet zo'n probleem, maar weet iemand of er een T-Mobile logo opstaat want daar heb ik geen zin in.
Verwijderd
Ik heb er eentje. Een matrix USB IR adapter. Deze koste 2 jaar geleden 130 gulden. Dat zal nu wel een stuk minder zijn. Je hebt ook goedkopere IR adapters, maar die vragen om een irda slot op je moederbord. Het werkt wel anders dan bleutooth adapter als ik de verhalen hier lees. Ik ben er wel tevreden over.bavara schreef op 06 juli 2003 @ 14:50:
Heeft iemand ervaring met een IR-ontvanger? En zo ja, welk merk/type heb je en wat kost zoiets?
Verwijderd
Van de kleuren weet ik niets van. Als de telfoon t-mobile ge-sim-locked is, dan zal er ok een logo op staan. Dit is er echter zeer goed af te halen met een scherp voorwerp. Ik heb het met een scherp mes er zo van afgeveegd. Je zie er dan na genoeg niets van. Als je het niet weet, zie je het niet.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:06:
Ik wil mijn T-Mobile contract gaan verlengen bij www.telecom.nu en dan wil ik de SE T610, hij is daar alleen gesimlockt.
Mischien een domme vraag, maar kan je met de bluetooth adapter, gemaakte foto's met je T610 ook op je pc zetten?
Groeten
Groeten
Verwijderd
Ik krijg hem morgen ook binnen.
Dan meteen ff unlocken
Wat ik wel mooi vind is de spraakherkenning.
De angeda gebruik ik veel, deze is zo in te stellen dat als ik agenda zeg, hij de agena tevoor schijn toverd.
(Dit bij een vriend van mij gezien)
Dan meteen ff unlocken
Wat ik wel mooi vind is de spraakherkenning.
De angeda gebruik ik veel, deze is zo in te stellen dat als ik agenda zeg, hij de agena tevoor schijn toverd.
(Dit bij een vriend van mij gezien)
Kijk aub eerst even het topic snel door als je zoiets wil weten... staan namelijk heel mooie plaatjes in.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:06:
Maar vooruit, hier heb je ze:

^ Zo ziet-ie er uit, met logo.

^ Maar justiz krijgt het logo er dus af met een scherp mesje, zoals je ziet.
Ik weet wel ongeveer zeker dat ze, net als alle winkels, alleen de 'zilveren' versie hebben.
De rode en blauwe worden blijkbaar nog niet gemaakt.
Telecom.nu zou in principe vandaag de levering binnen krijgen. Misschien zitten er onverhoopt toch andere kleuren tussen. Bel of mail ze even, zou ik zeggen.
Overigens heb ik nog eens T-Mobile gebeld, en daar werd verteld dat het simslot er wel gewoon na 1 jaar via hun af kan. Bij BelCompany dacht de verkoper namelijk dat dit bij een abo-simslot 2 jaar was, maar dat klopt dus niet. Het is gewoon 1 jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door wicher|IA op 07-07-2003 11:37 ]
Ze hebben ze vandaag binnen, ik weet alleen niet of er ook andere kleuren bij zijn.Telecom.nu zou in principe vandaag de levering binnen krijgen. Misschien zitten er onverhoopt toch andere kleuren tussen. Bel of mail ze even, zou ik zeggen.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Verwijderd
Bedankt voor de info (en de plaatjes). Ik heb net een mailtje gekregen van die zaak en daar zeggen ze dat ze alleen de blauwe hebben. Beetje vaag, maar het is wel mooi dat dat logo er zo af kan.
Verwijderd
Yep!Vonkie schreef op 07 juli 2003 @ 11:26:
Mischien een domme vraag, maar kan je met de bluetooth adapter, gemaakte foto's met je T610 ook op je pc zetten?
Groeten
Verwijderd
de blauwe? ik wist niet dat die al uit is.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:57:
Bedankt voor de info (en de plaatjes). Ik heb net een mailtje gekregen van die zaak en daar zeggen ze dat ze alleen de blauwe hebben. Beetje vaag, maar het is wel mooi dat dat logo er zo af kan.
Verwijderd
hmz. alleen blauwe? ik neem aan dan ook de zilvere..Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:57:
Als de blauwe uit is, dan neem ik aan dat de rode ook al uit is?
Iemand die hier iets over weet?
ik ga voor de msi van mycom, voor 10 euro meer heb je een klasse 1 apparaat die ik mogelijk later nog voor andere netwerkdingen kan gebruiken..Vonkie schreef op 07 July 2003 @ 15:25:
[...]
Jeroen, is die van mycom van 29 euro goed genoeg, of kan ik beter een andere halen denk je?
alleen klote, heb geen tijd om em op te halen.. morgen dan maar weer een lunchpauze opofferen..
Idd zit er wel op. Met mijn t100 kon ik bijv de 7 ingebrukt houden en ging ie snelkeuze 7 bellen. Nu moet ik 7 indrukken en dan op bellen drukkenShiver23 schreef op 07 July 2003 @ 00:39:
Moet er wel opzitten riesjard.
of bedoel je wat anders?
Vonkie schreef op 07 July 2003 @ 15:25:
[...]
Jeroen, is die van mycom van 29 euro goed genoeg, of kan ik beter een andere halen denk je?
HeY!
Ik ben toe aan een nieuw abonnement, mijn KPN loopt binnenkort af. Na wat omdwalingen richting Siemens ben ik nu overtuigd van deze T610. Dat gaat 'm worden! Maar een vraagje: ik heb nu duidelijke foto's gezien van de rode en de zilverkleurige T610, maar nog nergens van de blauwe. Heeft iemand die ergens voor me? Kan ik even een kleurtje uitkiezen
Bij voorbaat dank!
PS: goeie topic!
Ik ben toe aan een nieuw abonnement, mijn KPN loopt binnenkort af. Na wat omdwalingen richting Siemens ben ik nu overtuigd van deze T610. Dat gaat 'm worden! Maar een vraagje: ik heb nu duidelijke foto's gezien van de rode en de zilverkleurige T610, maar nog nergens van de blauwe. Heeft iemand die ergens voor me? Kan ik even een kleurtje uitkiezen
Bij voorbaat dank!
PS: goeie topic!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Bedankt, maar die staan er wel, en dat plaatje kende ik ook wel. Maar niet van de blauwe, van de voorkant bijvoorbeeld.
Verwijderd
Het was maar een suggestie.Change schreef op 05 juli 2003 @ 00:41:
[...]
Dus door gasten zoals jij worden die verzekeringen zo (onnodig) duur, fijn is dat!
Overigens mijn verzekering gelukkig tijdig genoeg afgesloten. Hij is afgelopen zondag gevallen. Morgen kijken of ik een nieuwe krijg.
Weet iemand of je hem ook kunt aanleren om als afstandsbediening te functioneren van je tv of stereo of beter nog van je dvd? Nu is het al zo dat als ik binnen kom lopen (tenminste, zodra het toestel het weer doet.......) dat mijn muziek aangaat enzo, maar ik wil meer.
Vervelend heb een t-mobile sim-only wil het abbo verlagen, daar ik geen 300 minuten bel, kan dat niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 17:40 ]
Verwijderd
Jep de blauweVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 14:51:
[...]
hmz. alleen blauwe? ik neem aan dan ook de zilvere..
Als de blauwe uit is, dan neem ik aan dat de rode ook al uit is?
Iemand die hier iets over weet?

Verwijderd
ik vind de blauwe juist wel de mooiste. heb hem net ook besteld bij telecom.nu.
Heb trouwens ook een bluetooth dongle gevonden voor 28 euro bij xenon.nl
MSI Bluetooth - USB Key
MSI Bluetooth - USB Key

das een klasse 2 apparaat, tot 10 meter.. die die ze bij mycom hebben is een klasse 1, bereik gaat verderVerwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 18:16:
ik vind de blauwe juist wel de mooiste. heb hem net ook besteld bij telecom.nu.
MSI Bluetooth - USB Key
Verwijderd
ik heb alles een beetje door zitten lezen. Er waren een hoop problemen met die telefoon. Maar zijn die nu allemaal weg? Of moet ik nog wel op een aantal dingen letten?
pfff....
Blijft stuntelen met die Bluetooth verbinding hoor...
Het signaal hij blijft elke keer veranderen van wel naar geen connectie en vice versa.
Als ik de status aanklik dan zie ik het signaal ook verspringen van Too weak naar bijna Too Strong of naar het midden toe!
Ik heb de T610 naast de Dongle gelegd een meter ervan af en alles ertussen in.
Maar hij blijft verspringen.
De instellingen staan goed allebei COM4 (dit heb ik ook al eens veranderd en teruggezet maar ook geen resultaat).
Ik gebruik een Sitecom USB dongle.
Hij heeft gewerkt en ik heb daarna niets aan de instellingen veranderd of andere dingen geïnstalleerd. Ik heb hem voordat hij werkte ook al eens moeten herinstalleren. Dat lijkt me niet de bedoeling bij elke keer wanneer ik gebrui kwil maken van bluetooth toch?
Dan nog een tweede vraagje.
Als ik het dan weer werkend krijg dan wil ik een plaatje/foto van mijn pc naar mijn T610 kopiëren. Dit doe ik dan via de meegeleverde Image-editor, toch?
Alleen hoe dan?
Kies ik een standaard foto dan verklein ik die tot hij in het frame past en klik ik op downloaden. Maar dat mislukt elke keer.
Ik heb de bestandsnaam al aangepast in .jpg Krijg ik dezelfe foutmelding.
Als ik de foto rechtstreeks naar de T610 sleep dan komt ie wel aan maar dan zie ik in de T610 gewoon een rood kruis staan, van onbekend bestand.
Er is vast wel iemand bij wie het wel allemaal lukt en die dit 'even' op wil schrijven, toch?
Het signaal hij blijft elke keer veranderen van wel naar geen connectie en vice versa.
Als ik de status aanklik dan zie ik het signaal ook verspringen van Too weak naar bijna Too Strong of naar het midden toe!
Ik heb de T610 naast de Dongle gelegd een meter ervan af en alles ertussen in.
Maar hij blijft verspringen.
De instellingen staan goed allebei COM4 (dit heb ik ook al eens veranderd en teruggezet maar ook geen resultaat).
Ik gebruik een Sitecom USB dongle.
Hij heeft gewerkt en ik heb daarna niets aan de instellingen veranderd of andere dingen geïnstalleerd. Ik heb hem voordat hij werkte ook al eens moeten herinstalleren. Dat lijkt me niet de bedoeling bij elke keer wanneer ik gebrui kwil maken van bluetooth toch?
Als ik het dan weer werkend krijg dan wil ik een plaatje/foto van mijn pc naar mijn T610 kopiëren. Dit doe ik dan via de meegeleverde Image-editor, toch?
Alleen hoe dan?
Kies ik een standaard foto dan verklein ik die tot hij in het frame past en klik ik op downloaden. Maar dat mislukt elke keer.
Ik heb de bestandsnaam al aangepast in .jpg Krijg ik dezelfe foutmelding.
Als ik de foto rechtstreeks naar de T610 sleep dan komt ie wel aan maar dan zie ik in de T610 gewoon een rood kruis staan, van onbekend bestand.
Er is vast wel iemand bij wie het wel allemaal lukt en die dit 'even' op wil schrijven, toch?
ok, dan nog één vraagje...
Ik kan ook geen emails versturen vanuit mijn T610.
Hij haalt ze wel elk uur op, werk perfect!
maar als ik een mailtje wil versturen (met of zonder bijlage, maakt niet uit) dan zeg hij 'verzenden mislukt'
Instellingen mail:
Data-accounts: Internet/orange (overgenomen van de T300 geloof ik)
Protocol: POP3
Inkomend: mail.home.nl
inkomende poort: 110
Loginnaam: 'mijn loginnaam van @home'
Wachtwoord: 'mijn WW bij @home'
UItgaande server: mail.home.nl
uitgaande poort: 25
Emailadres: mijn emailadres bij @home
Downloaden: header en tekst
Afzender: 'mijn naam'
Handtekening: geen handtekening
Uitgaande kopiëren: uit
Intervalcontrole: 60 min.
Share werkt verder ook gewoon, alleen bij sommige pagina's krijg ik de melding dat te telefoon niet geschikt is om dit te doen (foto's versturen o.a. geloof ik).
maar als ik een mailtje wil versturen (met of zonder bijlage, maakt niet uit) dan zeg hij 'verzenden mislukt'
Instellingen mail:
Data-accounts: Internet/orange (overgenomen van de T300 geloof ik)
Protocol: POP3
Inkomend: mail.home.nl
inkomende poort: 110
Loginnaam: 'mijn loginnaam van @home'
Wachtwoord: 'mijn WW bij @home'
uitgaande poort: 25
Emailadres: mijn emailadres bij @home
Downloaden: header en tekst
Afzender: 'mijn naam'
Handtekening: geen handtekening
Uitgaande kopiëren: uit
Intervalcontrole: 60 min.
Share werkt verder ook gewoon, alleen bij sommige pagina's krijg ik de melding dat te telefoon niet geschikt is om dit te doen (foto's versturen o.a. geloof ik).
Verwijderd
Heb sinds zaterdag een zilverkleurige van Sitel.Kit schreef op 07 July 2003 @ 20:55:
Heeft iemand al een toestel gekregen van Sitel? Welke versie is dat?
versie: 03w24
Hij werkt perfect. Heb geen last van spellen die niet werken, geen last van horizontale strepen bij de camera (of ik heb ze wel en zie ze niet? kan ook
themes veranderen gaat prima en de aan/uit knop doet het ook. En ik heb ook geen last van ruis. Tot dusver dus geen problemen.
Thanks, ga mijne morgen ophalen bij TPG. Nu nog een bluetooth doogle, waarschijnlijk die msi bij mycom, of gewoon die van mycom zelfVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 22:24:
[...]
Heb sinds zaterdag een zilverkleurige van Sitel.
versie: 03w24
Hij werkt perfect. Heb geen last van spellen die niet werken, geen last van horizontale strepen bij de camera (of ik heb ze wel en zie ze niet? kan ook)
themes veranderen gaat prima en de aan/uit knop doet het ook. En ik heb ook geen last van ruis. Tot dusver dus geen problemen.
Verwijderd
Hier nog wat foto's voor de liefhebbers van de rode en blauwe t610:

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 23:20 ]
Ik heb nog ff een vraagje over de mail opties van deze telefoon.
Als ik een mailtje ontvang op mijn telefoon, krijg ik deze dan nog wel op mijn computer of is ie dan helemaal van de server af?
Als ik een mailtje ontvang op mijn telefoon, krijg ik deze dan nog wel op mijn computer of is ie dan helemaal van de server af?
Ik heb ook een Sitecom USB Bluetooth dongle, maar hij werkt primareadytoflow schreef op 07 July 2003 @ 21:08:
pfff....
[...]
Alleen hoe dan?
Je kan het plaatje gewoon naar je telefoon slepen als ie maar in het goede formaat is. Ik heb het zelf ook met een jpg geprobeerd en werkte prima (foto van vriendin
Je mail zal niet willen werken omdat je niet op het @Home netwerk zit, SMTP werkt alleen dan (beveiligd). Je zal op zoek moeten naar een SMTP server waar je in kunt loggen (werkte bij mij prima) of een SMTP server die Orange (je provider) beschikbaar stelt.
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Ik schat een BT headsetFrieda schreef op 07 July 2003 @ 23:25:
wat is dat voor apparaat bij die blauwe op de foto?
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Ah, de blauwe, thanx! Ik weet nu dat ik een rode neem
Verwijderd
hmm ja 10 meter is voldoende toch? wat heb je eigenlijk aan groter bereik. Hij zal toch altijd naast de pc staan als ik hem gebruikFrieda schreef op 07 juli 2003 @ 19:59:
[...]
das een klasse 2 apparaat, tot 10 meter.. die die ze bij mycom hebben is een klasse 1, bereik gaat verder
Verwijderd
de bluetooth functie van de telefoon zelf heeft maar een bereik van 10m... een 100m dongle kopen is dus useless..
Verwijderd
hehe.. ja klopt idd, het is de BLUESPOON bluetooth headset, een van de kleinste BT headsets ter wereld! schijnt erg goed te zijn, is alleen ook wel erg prijzig!
Voor alleen je telefoon maybe. Maar als je eventjes snel een paar bestanden wilt uitwisselen met een andere computer, dan zou het best handig zijn.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 23:54:
de bluetooth functie van de telefoon zelf heeft maar een bereik van 10m... een 100m dongle kopen is dus useless..
Verwijderd
inderdaadVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 23:54:
Verwijderd
zijn ze er al dan?? ik heb de laatste pagina's van dit topic niet meer gelezen omdat ik thuis was mja 
ik zit nog steeds te kijken met een week20... misschien dat ze vrijdag weer binnenkomen bij BC...
ik zit nog steeds te kijken met een week20... misschien dat ze vrijdag weer binnenkomen bij BC...
Heb vandaag de zilvere bij t-for telecom gehaald en in de doos zat een sticker met gelukkig daarop op: production week 21
Verwijderd
misschien oftopic?? maar moet em toch ff stellen.
kopen jullie dit t610 allemaal met abbo ofzo??, want ik bel eigenlijk nooit maar wil em wel graag hebben alleen heb nu geen 300 euro
( die tmobile logo vind ik zelfs mooi
).
een abbo is te doen maar ja ik bel toch nooit
kopen jullie em ook gewoon voor DE telefoon?
of ook echt met abbo?
kopen jullie dit t610 allemaal met abbo ofzo??, want ik bel eigenlijk nooit maar wil em wel graag hebben alleen heb nu geen 300 euro
een abbo is te doen maar ja ik bel toch nooit
of ook echt met abbo?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:27 ]
Als je bijna niet belt, waarvoor heb je deze telefoon dan nodig? Als het je om de functies gaat: koop een leuk goedkoop of gratis toestel met prepaid-kaart en steek je geld in een echte PDA/Palmtop. Dat is in mijn ogen een veel logischer oplossing, toch? Correct me if I'm wrong!
Verwijderd
ja maar ik vind eigenlijk alleen deze phone cool, maar ik w8 nog op reacties van anderen ( het gaat me juist om een phone )
psies, daar wil ik em dus ook voor gaan gebruiken.wAizz schreef op 07 July 2003 @ 23:58:
[...]
Voor alleen je telefoon maybe. Maar als je eventjes snel een paar bestanden wilt uitwisselen met een andere computer, dan zou het best handig zijn.
erg mooi dingetje.. es effe googlen..SJOE®DO schreef op 07 July 2003 @ 23:54:
hehe.. ja klopt idd, het is de BLUESPOON bluetooth headset, een van de kleinste BT headsets ter wereld! schijnt erg goed te zijn, is alleen ook wel erg prijzig!
Verwijderd
Ik krijg net een mailtje terug van www.gsm.nl dat ze de telefoon alleen in antraciet hebben? Klopt dat? Ik dacht dat er alleen zilver, rood en blauw was.
Verwijderd
Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ja, ik vraag om een rode en ik krijg dit terug, ik heb er ook niks van gelezen op de site van ericsson.
harde kak wat zijn die bluespoon dingen duur! 280 euro minimaal! goeie genade.. hijs wel mooi, maar dan issie duurder dan mn mobi zelf..
Je kunt buiten het @home netwerk niet van de @home smtp server gebruik maken. Je zult dus een mailserver van Orange in moeten stellen, als deze al beschikbaar is.readytoflow schreef op 07 July 2003 @ 22:03:
ok, dan nog één vraagje...
Instellingen mail:
[...]
[...]
edit: ik zie net pas dat deze vraag al bij een andere post beantwoord was

[ Voor 7% gewijzigd door Phrenetic op 08-07-2003 11:01 ]
Hebben jullie ook in de taskbar en bij netwekverbindingen een Bluetooth Network icoon staan? Kan je deze verbinding weghalen aangezien hij nooit gebruikt wordt?Change schreef op 07 July 2003 @ 23:39:
[...]
Ik heb ook een Sitecom USB Bluetooth dongle, maar hij werkt primaIk gebruik op het moment wel de MSI software/drivers, misschien dat het daaraan ligt.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 23:19:
[afbeelding]
quote]
Weet iemand hoe je aan zo'n sonyericssn draagsnoer komt. Lijkt mij wel handig en het ziet er ook leuk uit.
[afbeelding]
quote]
Weet iemand hoe je aan zo'n sonyericssn draagsnoer komt. Lijkt mij wel handig en het ziet er ook leuk uit.
Als je toch al zoveel geld wilt uitbesteden, moet je wachten op de nieuwere versie van de bluespoon. Registreert je kaakbewegingen zodat je helemaal perfecte ontvangst hebtFrieda schreef op 08 juli 2003 @ 10:57:
harde kak wat zijn die bluespoon dingen duur! 280 euro minimaal! goeie genade.. hijs wel mooi, maar dan issie duurder dan mn mobi zelf..
Waar heb je hem gehaald?NielsHarley schreef op 08 July 2003 @ 00:14:
Heb vandaag de zilvere bij t-for telecom gehaald en in de doos zat een sticker met gelukkig daarop op: production week 21
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
ikkeVerwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 12:39:
Heeft er iemand de telefoon bij www.gsm.nl besteld? en welke kleur heb je?
en ik greeg het volgende bericht:
"Beste beingtheone
De Sonyericsson T-mobile T610* leveren wij in de kleur Aluminium Haze.Graag zouden wij van u willen vernemen of u akkoord gaat met deze kleur?
Dan kunnen wij overgaan tot het versturen van uw toestel.
Met vriendelijke groeten,
Linda
Elders Websales"
en het vervolg mailtje:
"Beste beingtheone
Wij zullen vandaag overgaan tot het versturen van uw toestel.Waarschijnlijk wordt het toestel morgen of overmorgen bij u aangeboden.
Met vriendelijke groeten,
Linda
Elders Websales"
it's goooooooood
Verwijderd
kan je niet gewoon aceton (nagellakremover) pakkenjustiz schreef op 28 June 2003 @ 08:52:
Ik ben wel zo moedig om het logo er af te halen zie hier:
[afbeelding]
Ik vond die "T" niet zo mooi, het woord mobile vond ik wel mooi zo op de onderkant, vandaar dat ik het laten zitten.
Hoe dit te doen:
Neem een scherp schilmesje ,scheermesje (die ouderwetse platte) of pak een hele scherpe schaar (fiskars)
Ikzelf heb het met een scherpe schaar gedaan (maar dan moet hij ook echt heel scherp zijn).
Zet het mesje/schaar op een letter, en beweeg zachtjes op en neer, ZACHTJES!!!
Zorg ervoor dat wanneer je het logo erafkrast alleen de letters zelf aanraakt, en niet de behuizing.
Ik heb zelf alleen een paar hele kleine krasjes (bijna niet zichtbaar, zie foto), maar dat had niet gehoeven als ik wat voorzichtiger was geweest.
Veel success
van je zus, moeder, vriendin of schoonmoeder? aceton op een wattestaafje en dan voorzichtig wrijven over het logo... zo heb ik al mijn logo's verwijderd (BEN logo en ericsson logo)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 13:28 ]
met schaar gaat perfect
er zit bij mij geen enkel krasje in het metaal en het logo is volledig weg
ik had in het begin wel het gevoel alsof ik door het metaal ging maar het
ging perfect
er zit bij mij geen enkel krasje in het metaal en het logo is volledig weg
ik had in het begin wel het gevoel alsof ik door het metaal ging maar het
ging perfect
Verwijderd
Oh wat vaag dat ze bij mij dan alleen antraciet zeggen. Ik hoop toch wel dat dat dezelfe kleur is als die jij hebt. Ik zal ze nog maar even een mailtje sturen. Hoe lang heb jij die telefoon al?Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 12:56:
[...]
ikke
en ik greeg het volgende bericht:
........
it's goooooooood
Verwijderd
ik heb em nog niet... mailtjes zijn vandaag heen en weer gegaan 
vraagje nog: vanaf welke week zijn de t-mobile versies geproduceerd??
vraagje nog: vanaf welke week zijn de t-mobile versies geproduceerd??
Verwijderd
Dan zullen ze bij mij ook wel die kleur bedoelen. MOOI!!!!! Bedankt.
Ik heb geen idee vanaf welke week.
Ik heb geen idee vanaf welke week.
voor hoeveel en met welk abbo?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Iedereen haalt zijn logo eraf met een schaartje e.d. maar krassen jullie deze eraf met het puntje oid? Of zetten jullie het scherpe kantje eronder en wip je ze er op deze manier af?
ik heb het met een scalpel gedaan (toch een vordeel als je geneeskunde studeert
) en dan met de vlakke kant onder een heel kleine hoek het eraf geschuurt. Werkt als een trein (Nu is een scalpel natuurlijk wel ff iets scherper dan een schaar, maar je kunt het proberen)
Verwijderd
Weet iemand nu al of het waar is dat de T610 nog steeds die bepaalde netwerkproblemen heeft? Dus problemen met T-Mobile e.d.?
Verwijderd
Ik zou het niet met het puntje doen. Je legt de scherpe kant (heel het blad van bijv. schaar) ga dan over de sticker. Je veegt het als het ware er van af. je voelt duidelijk dat de sticker erop zit. Je kunt zonder veel kracht gewoon over je toestel gaan. gevolg. een niet beschadigde telefoon en geen sticker meer. Het is nog geen 5 minuten werk.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 13:53:
Iedereen haalt zijn logo eraf met een schaartje e.d. maar krassen jullie deze eraf met het puntje oid? Of zetten jullie het scherpe kantje eronder en wip je ze er op deze manier af?
Succes
ik heb T-Mobile, maar ik geloof niet dat ik netwerkproblemen heb.. wat zou er moeten zijn dan?Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 14:08:
Weet iemand nu al of het waar is dat de T610 nog steeds die bepaalde netwerkproblemen heeft? Dus problemen met T-Mobile e.d.?
ik heb het wel met het puntje van de schaar gedaan ( wel met de rechte zijde dus niet echt met de punt )
ik heb mijne gratis bij een 2 jarig T-mobile 75 gehaald bij de v&d ( = 15 E/mnd)
owjah en geen aansluitkosten natuurlijk
ik heb mijne gratis bij een 2 jarig T-mobile 75 gehaald bij de v&d ( = 15 E/mnd)
[ Voor 12% gewijzigd door AP3X op 08-07-2003 14:49 ]
Verwijderd
Hmm een scalpel heb ik ook nog. Dus daarmee zou het moeten werken. Ik zat eigenlijk te denken of het niet mogelijk was om het met een chemisch goedje te doen. Ik krijg binnenkort namelijk een nieuwe van de verzekering, en dat zal ook wel met logo zijn. 
Over de netwerk problemen, ja zo nu en dan verliest hij het netwerk (t-mobile) en na een ruime tijd vind hij het weer terug, terwijl een ander toestel die er naast ligt het netwerk weet vast te houden.
Over de netwerk problemen, ja zo nu en dan verliest hij het netwerk (t-mobile) en na een ruime tijd vind hij het weer terug, terwijl een ander toestel die er naast ligt het netwerk weet vast te houden.
heb ik nog niet gehad.. ja, alleen als ik tussen mijn 4 computers zit terwijl ze allemaal aanstaan.. maar dat was met mn T300 ook!Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 14:57:
Verwijderd
heeft iemand hem ook al ergens los gehaald zonder abbo en dus zonder t-mobile lock en logo?
zojah waar!en evt. de prijs
Greeeeeeetz
Greeeeeeetz
telecomvergelijkerVerwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 15:07:
heeft iemand hem ook al ergens los gehaald zonder abbo en dus zonder t-mobile lock en logo?
Verwijderd
Een nieuw abonnement of een verlenging van je huidige abonnement? De prijs (niks) is iig er mooiChaser2600 schreef op 08 July 2003 @ 14:47:
ik heb het wel met het puntje van de schaar gedaan ( wel met de rechte zijde dus niet echt met de punt )
spik splinter nieuw abboVerwijderd schreef op 08 July 2003 @ 15:31:
[...]
Een nieuw abonnement of een verlenging van je huidige abonnement? De prijs (niks) is iig er mooi
Ik ken de toestel-gratis aanbieding alleen bij een 2-jarig T-Mobile 150 (€22,50 per maand)eigenlijk. Geen aansluitkosten en gratis smsbundels de laatste 6 maanden. Op zich een mooi abbo'tje voor mij, maar misschien toch eens V&D binnenwandelen dan?
Verwijderd

PHAAAAAAT
wanneer komen ze nou met die verdomde rode!!!
Ik heb ook een mail gestuurd naar gsm.nl en kreeg als antwoorde dat ze alleen de aluminium haze (antriciet) hadden..
/edit krijg je die touwtje er ook bij?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 16:04 ]
Dit topic is gesloten.