Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68358

Wordt je telefoon nou niet veel dikker als er zo'n hoesje omheen zit? Want er zitten ook nog een paar van die knopen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31511

kan het kloppen dat al je smsjes in je in- en uitbox kwijt ben als je der ff een sim kaart van iemand anders in stopt? daar lijkt et bij mij sterk op namelijk:) afbeeldingen en mmsies staan der nog wel, telefoonboek ook (haalde die ook over de eerste x dat ik me sim derin deed geloof ik ?) maar al me smsies zijn toch wel ineens zoek :S

ff rebooten enzo heb ik al geprobeerd, ik heb een T-mobile w26 versie, oude ben simkaart derin nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

Anoniem: 31511 schreef op 16 July 2003 @ 18:35:
kan het kloppen dat al je smsjes in je in- en uitbox kwijt ben als je der ff een sim kaart van iemand anders in stopt? daar lijkt et bij mij sterk op namelijk:) afbeeldingen en mmsies staan der nog wel, telefoonboek ook (haalde die ook over de eerste x dat ik me sim derin deed geloof ik ?) maar al me smsies zijn toch wel ineens zoek :S

ff rebooten enzo heb ik al geprobeerd, ik heb een T-mobile w26 versie, oude ben simkaart derin nog
Yep die ben je dan kwijt... same met t68i ;)

Is best wel irri...wist het eerst ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 31511 schreef op 16 July 2003 @ 18:35:

Als je het vervelend vindt, kun je de berichten die je wilt bewaren kopiëren naar de simkaart, dan blijven ze wel bewaard bij het wisselen van simkaart.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Even een ander vraagje: kun je Doom spelen op de T610, en zo ja, hoe? :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88548

BeQuietAndDrive schreef op 16 July 2003 @ 19:50:
Even een ander vraagje: kun je Doom spelen op de T610, en zo ja, hoe? :)
Volgens mij is dit tot nu toe alleen mogelijk op de telefoons met het Symbian Besturingssysteem, zoals de SonyEricsson P800, Nokia 7650 of Nokia 3650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Java versie van MDoom doet het wel, maar het gaat trrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaag

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Riesjard schreef op 16 July 2003 @ 10:21:
Ik vind hoesjes om je tel echt teunig....

Zon ding is er om gebruikt te worden.

Als je er geen gekke dingen mee doet en er zuinig op bent, blijft hij hij mooi.

Ik heb een jaar een samsung t100 gehad, ook van dat snelkrassend materiaal en er zaten 2 krasjes op, aan de binnenkant nog wel....
Nou treurig niet. Vind het wel zonde, van een mooie telefoon. Kun je net zo goed een Pocketline Swing nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58133

Doordat-ie Bluetooth heeft kun je toch in principe elke bluetooth-carkit gebruiken?

ik heb een carkit voor t68i die is ook te gebruiken voor de t610

iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 58133 schreef op 16 July 2003 @ 22:14:
Doordat-ie Bluetooth heeft kun je toch in principe elke bluetooth-carkit gebruiken?

ik heb een carkit voor t68i die is ook te gebruiken voor de t610

iemand ervaring ?
Bluetooth is universeel. Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shiver23 schreef op 16 July 2003 @ 21:11:
Java versie van MDoom doet het wel, maar het gaat trrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaag
Okee :( thanx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

hmm kut tzones knoppen. iemand enig idee hoe duur dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Timmey schreef op 16 July 2003 @ 22:17:
[...]

Bluetooth is universeel. Ja dus :)
offtopic:
Naja, behalve BlueTooth van Nokia

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ginz!

heb je al een reactie gekregen op je mail naar SE over een proggie dat screenshot kan maken op de T610

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik benner de laatste tijd eens meer op gaan letten en moet tot de conclusie komen dat mijn display ook hier en daar wat "flikkert"
nu was ik benieuwd hoe jullie dat aangepakt hebben
ik heb mijn telefoon bij v&d gehaald met een T-mobile abbo 2 weken geleden
moet ik nu terug naar v&d of moet ik T-mobile bellen ?
en mijn ervaring is dat ik mijn toestel op moet sturen wanneer er een
defect is en dan ben ik hem dus 3 a 4 weken kwijt
echter lees ik hier van wat mensen dat ze hem gewoon om konden ruilen
hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@tha_Playa: ben jij nog in dat jeyo remote control progje gedoken? werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Chaser2600 schreef op 17 July 2003 @ 08:31:
ik benner de laatste tijd eens meer op gaan letten en moet tot de conclusie komen dat mijn display ook hier en daar wat "flikkert"
nu was ik benieuwd hoe jullie dat aangepakt hebben
ik heb mijn telefoon bij v&d gehaald met een T-mobile abbo 2 weken geleden
moet ik nu terug naar v&d of moet ik T-mobile bellen ?
en mijn ervaring is dat ik mijn toestel op moet sturen wanneer er een
defect is en dan ben ik hem dus 3 a 4 weken kwijt
echter lees ik hier van wat mensen dat ze hem gewoon om konden ruilen
hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen ?
(argh, gare forum software, alweer m'n hele message weg, kan ik weer overnieuw gaan typen)

Ik mag die van mij omruilen, want dat is de standaard policy, binnen twee weken omruilen. Ik was er meteen de volgende dag al mee terug gegaan.

Maar dan moeten ze natuurlijk wel een toestel hebben om om te ruilen en aangezien ze er maar een binnen krijgen elke paar weken wordt dat lastig.
Ik moet dus vandaag weer opbellen of ze er al weer een binnen hebben gekregen.

En dan heb je natuurlijk kans dat die telefoon hetzelfde probleem heeft, of weer een ander probleem. Met 1 toestel elke paar weken schiet dat niet op natuurlijk.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frieda schreef op 17 July 2003 @ 09:57:
@tha_Playa: ben jij nog in dat jeyo remote control progje gedoken? werkt dat een beetje?
Ja winamp functie werkt perfect. allen pc control wil niet lukken. Wel leuk om vanuit de woonkamer beneden winamp te besturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Pcies, dat omruil-gedoe heb ik geen zin in. Het beeld flikkert heel af en toe eens, daar kan ik wel tegen. Ben anders mijn phone een paar weken kwijt misschien, en kan alles er weer opnieuw in gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:54

Meller

Much to learn, you still have

Ik heb het topic doorgelezen, maar toch nog een vraagje.

Kan je berichtringtones ook als normale instellen, zo ja hoe deed je dat?

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op 17 July 2003 @ 11:11:
Pcies, dat omruil-gedoe heb ik geen zin in. Het beeld flikkert heel af en toe eens, daar kan ik wel tegen. Ben anders mijn phone een paar weken kwijt misschien, en kan alles er weer opnieuw in gaan zetten.
pcies
maar als je hem zo om kan ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

In dat geval zou ik het wel doen. Ik kan eens informeren natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38604

Ik lees in dit forum veel over Jeyo remote control. Mag ik iedereen erop wijzen dat je met BTcontrol (te downloaden op http://www.myt610.com onder het kopje software) veel beter werkt en volledig customazible is.

Standaard komt ie met de mogelijkheden om powerpoint, acrobat reader, de muis (en dit werkt in tegenstelling tot jeyo wel perfect) en windows mediplayer te besturen. Je kunt echter voor ieder gewenst programma zo'n menuutje toevoegen. Dit kun je doen door met de hand zo'n ini filetje te schrijven, maar ook vanuit het menu door voor "customize menu" te kiezen.

Ik heb zo ook knoppen toegevoegd om tussen applicatie's te switchen (alt-esc combinatie) en een menuutje waarmee ik winamp volledig kan controleren (versie van winamp maakt bij BTControl geen moer uit)!

Bovendien is Jeyo slechts 30 dagen gratis te proberen en is BTControl volledig gratis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
zou je dat BTControl ook kunnen gebruiken bij het afspelen van DVD's? (spoelen, pause, geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTControl kun je overal voor gebruiken waar het programma's betreft die keyboard shortcuts hebben voor bepaalde handelingen.

Dus dat is 100% geschikt voor het afspelen van DVD's met bijvoorbeeld Powerlink's CyberDVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
topper, mijn missie voor dit weekend staat vast! 8)

(alleen nog even dongletje halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Overigens is R1L uit, met flink wat verbeteringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
nieuwe software versie is uit.
in het weekend maar eens ff langs een service ponit gaan om
hem te laten updaten want het is toch wel de moeite waard ;)

voor info:
http://www.esato.com/boar....php?topic=32731&forum=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen waar die service point van SE te vinden zijn?? Kan het namelijk niet op hun website vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-07 00:36
als je een T-mobile versie hebt, kan je dan ook naar een Service Point gaan? Of alleen via T-mobile?

wija: zie http://www.sonyericsson.c....jsp?template=dl1_0a&B=ie

Edit: haha ik was eerder :9~

[ Voor 10% gewijzigd door MyNameIs op 17-07-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 38604 schreef op 17 juli 2003 @ 14:38:
Kan iemand mij vertellen waar die service point van SE te vinden zijn?? Kan het namelijk niet op hun website vinden...
http://www.sonyericsson.com/nl/

klik op support bovenaan
en dan op dealer locator
je kan dan aangeven dat je alleen service points wil zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63013

Ik zou alleen upgraden als het Service Point de EU3-versie van de R1L software heeft. Míjn Service Point heeft mijn telefoon besmeurd met EU6, met die afzichtelijke Vodafone-iconen en die irritante Live!-knop. De rest van de software werkt erg goed, de telefoon lijkt wel iets sneller te werken en blijft idd niet meer hangen bij SMSjes.

Jammer genoeg hadden ze dus EU3 nog niet binnen, dus voordat je upgradet, eerst even informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 29-06 11:48
Anoniem: 63013 schreef op 17 July 2003 @ 15:24:
Ik zou alleen upgraden als het Service Point de EU3-versie van de R1L software heeft. Míjn Service Point heeft mijn telefoon besmeurd met EU6, met die afzichtelijke Vodafone-iconen en die irritante Live!-knop. De rest van de software werkt erg goed, de telefoon lijkt wel iets sneller te werken en blijft idd niet meer hangen bij SMSjes.

Jammer genoeg hadden ze dus EU3 nog niet binnen, dus voordat je upgradet, eerst even informeren.
Volgens mij kunnen ze die versie gewoon van EMMA afhalen. Als ze 'm te lui zijn om te checken en dan de nieuwste versie gebruiken die zij locaal hebben staan, dan kan je wel eens met een "oude" versie opgescheept worden. 'tis altijd wel ff handig om te vragen of ze dat willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63013

wAizz schreef op 17 July 2003 @ 15:27:
[...]

Volgens mij kunnen ze die versie gewoon van EMMA afhalen. Als ze 'm te lui zijn om te checken en dan de nieuwste versie gebruiken die zij locaal hebben staan, dan kan je wel eens met een "oude" versie opgescheept worden. 'tis altijd wel ff handig om te vragen of ze dat willen doen.
Bij het Service Point vertelden me dat ze alles per post uit Zweden kregen. Nou vond ik dat al een beetje vreemd verhaal, want ik had nota bene EMMA al zien draaien in de werkplaats. Nou, ja, ik heb eigenlijk geen zin om me er druk over te maken, als het goed is kunnen ze me over een week helpen, en met die icoontjes kan ik nog wel even leven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn hoe lang moet je gummen voor het effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51518

Weet iemand of de t610 nog steeds voor nop wordt geleverd bij V&D i.c.m. T-mobile 75 2 jaar?! Weet dan wat ik vanavond ga doen namelijk...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Anoniem: 51518 schreef op 17 July 2003 @ 15:56:
Weet iemand of de t610 nog steeds voor nop wordt geleverd bij V&D i.c.m. T-mobile 75 2 jaar?! Weet dan wat ik vanavond ga doen namelijk...!!!
Tenzij de prijs snel schommelt wel, het is namelijk geen aanbieding maar de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Chaser2600 schreef op 17 juli 2003 @ 12:30:
maar als je hem zo om kan ruilen...
Nou, ze gaan mij bellen als ze er een binnen hebben. Als het langer dan twee weken na aankoop wordt moet ik even met de bedrijfsleider gaan overleggen.
Hopelijk komt de stroom T610's snel op gang en zijn ze dan helemaal gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Anoniem: 59192 schreef op 17 juli 2003 @ 15:52:
damn hoe lang moet je gummen voor het effect heeft.
ja je moet effe doorgummen. er zit eerst een plastic laagje, dat moet er eerst af. daarna kom je bij de inkt, dat is er op zich zo af. wel goed de boel wegvegen, anders krijg je krassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eastman schreef op 17 July 2003 @ 07:31:
Ginz!

heb je al een reactie gekregen op je mail naar SE over een proggie dat screenshot kan maken op de T610
Ja, maar helaas:
Geachte Heer/Mevrouw,

Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.

Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat

Voor de T610 hebben wij helaas geen software die deze functionaliteit ondersteunt.

Met vriendelijke groeten

SonyEricsson Customer Care Center
Maar binnenkort maar proberen om met een geleende digicam mooie screenshots te maken.....Ik hoop dat dat lukt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12471

Even een redelijk onwaarschijnlijk vraagje mbt BlueTooth (ik wil m namelijk ook binnenkort kopen)..

Stel 1:
Dat je een BT dongle hebt. Die zit in je PC, en kan je mee connecten naar je foon.

Stel 2:
Je zit nu op werk, en er zijn meerdere mensen met ook een BT foon (en die toevalligerwijs ook BT aan hebben staan)

Vraag:
Als je synchroniseert, vraagt'ie dan welke foon je moet synchronizen? Worden beide foons dan ook gesynchroniseert en heb je in ene keer een enorme hoeveelheid extra crap (en prive info kwijt of er bij)?

Verwacht natuurlijk niet echt dat het voorkomt, maar vroeg het me gewoon af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 07:11
Anoniem: 12471 schreef op 17 July 2003 @ 17:22:
Even een redelijk onwaarschijnlijk vraagje mbt BlueTooth (ik wil m namelijk ook binnenkort kopen)..

Stel 1:
Dat je een BT dongle hebt. Die zit in je PC, en kan je mee connecten naar je foon.

Stel 2:
Je zit nu op werk, en er zijn meerdere mensen met ook een BT foon (en die toevalligerwijs ook BT aan hebben staan)

Vraag:
Als je synchroniseert, vraagt'ie dan welke foon je moet synchronizen? Worden beide foons dan ook gesynchroniseert en heb je in ene keer een enorme hoeveelheid extra crap (en prive info kwijt of er bij)?

Verwacht natuurlijk niet echt dat het voorkomt, maar vroeg het me gewoon af..
Volgens mij kun je maar 1 telefoon tegelijk synchroniseren. Je moet op de pc instellen welke telefoon je wil synchroniseren en dat is dan meteen ook de telefoon waar naar gezocht wordt. Iedere bluetooth apparaat heeft dacht ik een unieke code (dacht ik) en die wordt daar in dit geval voor gebruikt denk ik. Moet dus geen probleem worden dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05-2024
Vraagje:

Hoe kun je de foto's van de telefoon halen via Infra rood. Heb ff snel zitten lezen maar kwam het niet tegen, wel heel snel gelezen ;) .

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Hoe gaat dat upgraden in z'n werk? Kan ik gewoon alngs gaan en zeggen van: "Upgrade m`n telefoon eens?", en dit doen ze dan gratis en voor niets? Ik ga namelijk volgende week op vakantie en daar zit toevallig een gsmshop met SE service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Als je een plaatje bekijkt, meer->verzenden->via infrarood.

Binnen de garantie is upgraden altijd gratis, neem je aankoopbewijs mee, maar aangezien de T610 nog lang geen jaar uit is vallen ze eigenlijk allemaal nog onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 14:06
Trouwens bedankt Lamer_Deluxe, Change, Riesjard, BeQuietAndDrive en Jeroen1972, voor jullie respons op m'n lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Anoniem: 30511 schreef op 17 July 2003 @ 18:15:
Hoe gaat dat upgraden in z'n werk? Kan ik gewoon alngs gaan en zeggen van: "Upgrade m`n telefoon eens?", en dit doen ze dan gratis en voor niets? Ik ga namelijk volgende week op vakantie en daar zit toevallig een gsmshop met SE service point.
Wilde net dezelfde vraag stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Laatst online: 26-04 08:22
Eegee schreef op 17 July 2003 @ 20:10:
Trouwens bedankt Lamer_Deluxe, Change, Riesjard, BeQuietAndDrive en Jeroen1972, voor jullie respons op m'n lijstje.
Al een beslissing genomen/wijzer geworden?

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
BurnHard schreef op 17 July 2003 @ 17:57:
Vraagje:

Hoe kun je de foto's van de telefoon halen via Infra rood. Heb ff snel zitten lezen maar kwam het niet tegen, wel heel snel gelezen ;) .
Per infrarood moet je ze per foto overzenden naar je PC (of ander apparaat dat zo files kan ontvangen). Per bluetooth kan je op de phone browsen alsof je in een netwerk map browsed en meerdere tegelijk oversturen/verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Change op 17-07-2003 22:03 ]

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 14:06
Change schreef op 17 July 2003 @ 21:35:
[...]
Al een beslissing genomen/wijzer geworden?
Wel wat wijzer geworden, dat een aantal probs waarschijnlijk meevallen of alleen maar met pech voorkomen, maar dat andere wel echt zijn. Ik wacht nog maar even, op de rode (en blauwe) en ga dan gewoon maar een keertje kijken in de winkel. Zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51518

Ben even bij V&D geweest. Ze hebben 'm nog niet eens binnen gehad! Ze zouden 'm morgen binnen kunnen krijgen en hij was idd voor nop bij TM 75 2 jaar. Maar dat kon per week verschillen zei de verkoper. Misschien dat ze 'm morgen binnen krijgen. Hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Eegee schreef op 17 July 2003 @ 21:38:
[...]
Wel wat wijzer geworden, dat een aantal probs waarschijnlijk meevallen of alleen maar met pech voorkomen, maar dat andere wel echt zijn. Ik wacht nog maar even, op de rode (en blauwe) en ga dan gewoon maar een keertje kijken in de winkel. Zoiets...
Ja, dat lijkt me een heel goed plan. Grote kans dat als die rode en blauwe versies uitkomen de voorraden ook opeens beter worden en ze de bekende fouten gefixed hebben.

Hopelijk duurt dat niet te lang, dan zou ik die van mij voor een totaal goeie om kunnen ruilen.

Nu ik die zilvere heb ben ik niet helemaal zeker meer of ik liever een gekleurde zou hebben, hij ziet er serieus en luxe uit (ik vind opeens de meeste andere telefoontjes die ik zie lelijk, zo plastic allemaal :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Anoniem: 51518 schreef op 17 July 2003 @ 22:25:
Ben even bij V&D geweest. Ze hebben 'm nog niet eens binnen gehad! Ze zouden 'm morgen binnen kunnen krijgen en hij was idd voor nop bij TM 75 2 jaar. Maar dat kon per week verschillen zei de verkoper. Misschien dat ze 'm morgen binnen krijgen. Hope so!
Wazig, bij de drie filialen waar ik was geweest hadden ze er wel al minstens 1 binnen gehad.

Mja en eigenlijk als jij op tijd komt voor die prijs maar zij kunnen niet leveren, dan is dat niet jouw fout vind ik. Maarja, dat kun je altijd als argument aanvoeren en dan maar hopen dat je geluk hebt.

Ik was al bang dat het inderdaad per week kon veranderen aangezien ze weekprijs overzichten in die map hebben. Ik vraag me af hoeveel die prijs kan schommelen, maar als hij opeens naar 149 zou schieten zou dat wel een beetje vaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het mogenlijk foto's genomen op een groot formaat te verkleinen op de telefoon zelf, zodat ik ze kan versturen per mms of bewerken enzo?

Die kleine foto's zijn toch maar irritant te maken omdat je ineens 5 meter verder van iets af moet staan om het erop te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Anoniem: 31511 schreef op 17 July 2003 @ 22:58:
is het mogenlijk foto's genomen op een groot formaat te verkleinen op de telefoon zelf, zodat ik ze kan versturen per mms of bewerken enzo?

Die kleine foto's zijn toch maar irritant te maken omdat je ineens 5 meter verder van iets af moet staan om het erop te krijgen...
Ik zie het nu pas dat hij dan gewoon het midden van het plaatje pakt, dus gewoon inzoomt. Beetje lame eigenlijk, maarja, technische beperking waarschijnlijk.

Maar je kunt hem niet in de telefoon verkleinen helaas, misschien dat de telefoon te langzaam is om dat goed te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79388

Eindelijk het e-mail clientje van de 610 aan de praat gekregen.
Na best veel rommelen, en gedoe...bleek het best simpel te zijn.

kleine korte how-to, voor wie het handig vind: voor T-MOBILE GPRS Actief

- in het menu ga je naar tabje "verbindingen"
- dan op een na onderste optie "Datacomm" dan --> data acounts
- je maakt hier een nieuw acount aan met de volgende gegevens erin.

APN : internet-act
DNS: 193.79.242.39

verder vul je hier helemaal niks in.

Vervolgens ga je naar "berichten --> e-mail --> opties"

Hier vul je de hele reut in van je ISP, en laat je vervolgens verbinden
via het net aangemaakt data acount.

Dit werkt perfect :) ik haal nu keurig eens in de 3 uur automatisch men mail
op van mijn isp, en sturen doe ik keurig via de smtp van t-mobile.

Overigens, dit werkt enkel als je een GPRS actief abbo erbij neemt, dit kunnen ze telefonisch activeren, is binnen 1 minuut aangemaakt.

Wat ze ook niet vertellen......bij t-mobile is dat je o.a. je data acount voor Wap
zal moeten veranderen in WAP-ACT.

maybe heeft iemand hier iets aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lamer_Deluxe schreef op 17 July 2003 @ 23:55:
[...]

Ik zie het nu pas dat hij dan gewoon het midden van het plaatje pakt, dus gewoon inzoomt. Beetje lame eigenlijk, maarja, technische beperking waarschijnlijk.

Maar je kunt hem niet in de telefoon verkleinen helaas, misschien dat de telefoon te langzaam is om dat goed te kunnen doen.
jah hij cropt em gwoon, vrij irritant...
ister niet toevallig een javading ofzo te downloaden die dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techknow
  • Laatst online: 22-11-2022
Sinds gistermiddag heb ik eindelijk mijn T610 (week 24!)

Alleen ik heb er nu alweer genoeg van...zie DIE KRASSEN:

Afbeeldingslocatie: http://www.markphilips.nl/tweakers/krassenklein.jpg

Niet meer dan een half uur in mijn broekzak gehad (verder niks in die zak) en een paar keer schoongemaakt met poetsdoek die bij de tel zat.

Klik hiervoor het orgineel

Heeft iedereen dit zo ernstig en is er wat aan te doen? Eigenlijk wil ik naar de winkel rennen en een nieuwe eisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mijne zit halve dagen in mijn broekzak maar zo erg ziet ie
er niet uit ;)

ik weet niet wat jij allemaal doet maar misschien een tip voor jou:
http://www.mobile-phones-uk.org.uk/nokia-5100.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Techknow schreef op 18 juli 2003 @ 12:27:

Niet meer dan een half uur in mijn broekzak gehad (verder niks in die zak) en een paar keer schoongemaakt met poetsdoek die bij de tel zat.

Heeft iedereen dit zo ernstig en is er wat aan te doen? Eigenlijk wil ik naar de winkel rennen en een nieuwe eisen...
Ik weet niet wat jij met je tel doet maar hier kun je echt geen nieuwe voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Techknow schreef op 18 July 2003 @ 12:27:

[afbeelding]

Klik hiervoor het orgineel

Ik heb hem altijd in me broekzak, maar ik mijn schermpie is nog helemaal goed... geen krasje te zien.

maar ik denk niet dat de winkel je toestel terug neemt. Het is namelijk gewone gebruik-schade....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
ik was net in het service menu door de text labels aan het kijken
en er vielen mij op dat er labels tussen zaten van AIM messenger.
aangezien er ook 50hz en 60hz tussen stond denk ik dat het labels
zullen zijn die in toekomstige modellen gebruikt zullen worden want
er zijn al camera telefoons in de maak met tv-out en dat verklaart
die 50hz en 60hz
maar misschien die AIM messenger zou volgens mij goed mogelijk moeten
worden dmv een software update.
iemand hier toevallig al iets over gelezen/gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik heb mijn T610 nu een week en er zitten nog geen krassen op. Ik bewaar hem in een zonnebril zakje op het moment.

Die krasjes kun je proberen weg te poetsen met een beetje gewone tandpasta op je vinger. Moet je wel zorgen dat het niet tussen de randjes van het scherm komt of op het zwarte gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Lamer_Deluxe schreef op 18 juli 2003 @ 13:47:
Ik heb mijn T610 nu een week en er zitten nog geen krassen op. Ik bewaar hem in een zonnebril zakje op het moment.
lekker praktisch...een gsm in een zakje :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
hier is de t610 met t-mobile simlock te halen zonder t-mobile abbo
hij kost dan 279 euro
http://www.gsm.nl/htm/phones.php3?merk=Sonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Anoniem: 30511 schreef op 17 July 2003 @ 18:15:
niemand die dit weet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Bluetooth Dongle gekocht en hij doet het, alleen ik probeer nu te synchroniseren met Outlook en dan zegt ie dat ie 'm niet kan vinden. Ik heb ook bij mij netwerkverbindingen naast m'n gewone internetverbinding Bluetooth Network staan. Maar die kan geen connectie krijgen.

Weet iemand wat ik nu moet doen? Kan dit wel via Bluetooth, lijkt me toch wel, maar ja, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook eens naar die text labels gekeken in het service menu (daar kom je door achtereenvolgens: > * < < * < * te toetsen) en het valt mij ook op dat er tekstlabels tussen zitten van een messenger programma. Zoals "Alert me when buddy comes online?" en "Add buddy to contact list"....

Betekent dit dat er eventueel een messenger kan draaien op onze T610??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Mooooody schreef op 18 juli 2003 @ 13:49:
lekker praktisch...een gsm in een zakje :P
Mja, zo lang ik nog geen geschikt tasje heb uitgekozen zorgt dat er in ieder geval voor dat hij niet krast. Het is zo'n superzacht stoffen zakje.

Ik gebruik hem toch nog niet 100% omdat ik hem nog om moet ruilen, daarom moeten er ook geen krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Anoniem: 68358 schreef op 18 July 2003 @ 16:17:
Ik heb een Bluetooth Dongle gekocht en hij doet het, alleen ik probeer nu te synchroniseren met Outlook en dan zegt ie dat ie 'm niet kan vinden. Ik heb ook bij mij netwerkverbindingen naast m'n gewone internetverbinding Bluetooth Network staan. Maar die kan geen connectie krijgen.

Weet iemand wat ik nu moet doen? Kan dit wel via Bluetooth, lijkt me toch wel, maar ja, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Dat klopt. Je moet ook synchroniseren met je Bluetooth software. Je zet gewoon Outlook XP open en klikt dan in mijn Bluetooth locaties op .... IrMC Synchronization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87222

Ik zag laatst de T610 nu ook officieël is met Vodafone Live!
Heeft iemand dit al?
Ik vond het toestel echt heel erg goedkoop!
volgens mij zelfs goedkoopste i.v.m. andere live toestellen terwijl tie klein is en vrijwel alles probleemloos ondersteund...

mijn vraag is wat moet ik hebben als ik bluetooth met die tel wil gaan gebruiken
zijn er grote problemen met de T610 (of kleine maar waar veel mensen last van hebben)

Is het echt een goede keus?
heb 2jr. geleden nokia 6210 gekocht...(die voor die tijd egt reteveel kon en erg uitgebreid was waar ik wel op ben gesteld)
ben best wel veel eisend wat betreft specs en uiterlijk
met de 2e zit het wel goed alleen de specs en problemen nog.

alvast bedankt voor reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Anoniem: 68358 schreef op 18 July 2003 @ 16:17:

Ja dat kan. Verhaal is me een beetje te lang om weer te typen, dus lees het hele topic even door, dan kom je een gedetailleerde uitleg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Riesjard schreef op 18 July 2003 @ 17:55:
[...]

Dat klopt. Je moet ook synchroniseren met je Bluetooth software. Je zet gewoon Outlook XP open en klikt dan in mijn Bluetooth locaties op .... IrMC Synchronization
Ik denk dat ie de (betere) meegeleverde synchro software van SE wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Anoniem: 87222 schreef op 18 July 2003 @ 17:59:
Heeft iemand dit al?
Waarschijnlijk om je ondanks de enorm lelijke en niet te verwijderen icoontjes op het Live toestel tóch nog voor Live te laten kiezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Change schreef op 18 July 2003 @ 18:11:
[...]

Ik denk dat ie de (betere) meegeleverde synchro software van SE wil gebruiken.
Daarmee krijg ik het dus ook niet voor elkaar. Maar het zal ongetwijfeld hetzelfde effect hebben: Je telefoon synchroniseren met Outlook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:44

_WgV_

It's a magical world!

Chaser2600 schreef op 18 July 2003 @ 14:08:
hier is de t610 met t-mobile simlock te halen zonder t-mobile abbo
hij kost dan 279 euro
http://www.gsm.nl/htm/phones.php3?merk=Sonyericsson
Heeft iemand hem daar ook al besteld?
Is dat met de nieuwste software versie?

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Change schreef op 18 July 2003 @ 18:09:
[...]

Ja dat kan. Verhaal is me een beetje te lang om weer te typen, dus lees het hele topic even door, dan kom je een gedetailleerde uitleg tegen.
Ok dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Riesjard schreef op 18 July 2003 @ 17:55:
[...]

Dank je, dit werkt perfect. :D Al mijn contacten staan nou in Outlook. Heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88548

Anoniem: 87222 schreef op 18 July 2003 @ 17:59:
Heeft iemand dit al?
volgens mij zelfs goedkoopste i.v.m. andere live toestellen terwijl tie klein is en vrijwel alles probleemloos ondersteund...

mijn vraag is wat moet ik hebben als ik bluetooth met die tel wil gaan gebruiken
zijn er grote problemen met de T610 (of kleine maar waar veel mensen last van hebben)

Is het echt een goede keus?
heb 2jr. geleden nokia 6210 gekocht...(die voor die tijd egt reteveel kon en erg uitgebreid was waar ik wel op ben gesteld)
ben best wel veel eisend wat betreft specs en uiterlijk
met de 2e zit het wel goed alleen de specs en problemen nog.

alvast bedankt voor reactie's
Voor de Grote en Kleine problemen zou je dit topic door kunnen lezen ;)

en om bluetooth te gebruiken met de t610,
ik neem aan dat je bedoeld wat je nodig hebt om je T610 met de pc te verbinden, daarvoor heb je dus een Bluetoot Dongle nodig. verkrijgbaar bij elke normale computershop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Met de SE software heb je (veel) meer opties volgens mij, en als je eenmaal weet hoe het moet is het vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Hoe zet ik nieuwe theme's op me t610....

synchroniseren lukt me wel.... afbeeldingen en geluid ook....

maar ik kan de mag van theme&apos niet openen met de standard bluetooth software.

wat moet ik gebruiken?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je telefoon zet het automatisch in de goede map, dus je moet het naar je "hoofd" map slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
hoofd map?

dus public folder?

Maar hoe verwijder ik dan theme's uit me telefoon?

[ Voor 47% gewijzigd door Eastman op 18-07-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan je op je telefoon zelf doen. Ik doe het ook zo, want die map kom ik ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:44

_WgV_

It's a magical world!

Is er iemand die er net 1 heeft gekocht?
Zijn (een aantal van) deze problemen verholpen?

edit:
Is het mogelijk om het downloadbare spel Five Stones uit de multiplayer categorie te spelen tegen iemand met een T68i via Bluetooth?

[ Voor 27% gewijzigd door _WgV_ op 18-07-2003 20:37 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
thnx Villa!!

nou heb ik nog een vraag.... is er ergens de orginele inhoud van de T610 te vinden? dan kan ik namelijk alles gaan verwijderen met een gerust hart:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabel-Tie
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Op http://www.myt610.com/ kun je alle originele content vinden. Tijd voor de grote schoonmaak dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Sorry, maar ik kan ze niet vinden op myt610.com

kan je misschien een deeplink geven

Sorry, kheb nix gezegt 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Eastman op 18-07-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kHeb een probleem met m'n bluetooth headsetje. Het is een Anycom geval, maar dat mag niet uitmaken. Het probleem is dat ik iedere keer als ik voicedial activeer of gebeld heb met de headset, mijn telefoon vraagt of ik spraakbesturing wil instellen. Dit heb ik al gedaan, maar toch zegt ie zelf van niet...

Is dit een bekend probleem, te verhelpen met een firmware upgrade? Of ligt dit aan de headset, wat me stug lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met de nieuwe firmware krijgt de camera ook meer mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:26
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.