Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Gisteren mijn T610 mogen ontvangen, w21, helemaal goed, ben er erg blij mee na alle ruisverhalen die ik had gelezen. Enige minpuntje vind ik de toetsen die nou niet echt soepel in te drukken zijn maar goed dat zal wel wennen zijn.

Het probleem wat ik er nu nog mee heb is hoe ik het met Orange Share kan laten werken. Had vanmorgen opgebeld om share te laten activeren, eerst moeilijk doen omdat de helpdeskpersoon de telefoon niet kende en dus vond dat share er niet mee werkte :? dan toch zover gekregen om share gewoon aan te zetten. Ik heb de instellingen van de T200, T68i en de sonyericsson configurator geprobeerd maar m'n telefoon blijft zeggen "GPRS is mislukt", iemand een idee om dit werkend te krijgen?

edit:
Ok volgens mij heb ik gewoon niet genoeg bereik, er zijn 2 pictogrammen, "GPRS is binnen bereik" en "GPRS is binnen bereik en kan worden gebruikt." Mijn T610 staat een beetje te springen tussen compleet geen GPRS en "GPRS is binnen bereik", zal het vanmiddag eens ergens anders proberen.

edit2:
Nou ja zeg, klantenservice van orange nog een keer gebeld gebeld, bleek de activatie niet helemaal afgemaakt :? Het vriendelijke klantenservicemeisje heeft het afgemaakt en 2 minuten daarna werkte het :)

[ Voor 32% gewijzigd door sds op 29-06-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telecom.nu en dan op het roze vakje van t-mobile met toestel + abonnement of contractveniewing klikken. Er komt dan een hele lijst met toestelen te voorschijn, daar staat de t610 ergens tussen. het kan alleen maar met een t-mobile combinatie volgens mij. als je er een groot abonnementje bij neemt, dan krijg je zelfs nog geld toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 20:36:
telecom.nu en dan op het roze vakje van t-mobile met toestel + abonnement of contractveniewing klikken. Er komt dan een hele lijst met toestelen te voorschijn, daar staat de t610 ergens tussen. het kan alleen maar met een t-mobile combinatie volgens mij. als je er een groot abonnementje bij neemt, dan krijg je zelfs nog geld toe
He, hij staat er inderdaad nog tussen.
Ik snap niet waarom ik er overheen heb gekeken. (De eerste keer had ik wel een andere pagina waar-ie in stond trouwens.)
Bedankt!

Zit ik alleen nog met m'n huidige abo. Even kijken of iemand 'm wil overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bigs schreef op 28 June 2003 @ 12:59:
[...]

Dat bereik wat je ziet als er 'Alleen noodoproepen' staat is het bereik van het netwerk wat hij gebruikt voor de noodoproepen. Als jij probeert te bellen gaat ie weer proberen op jouw thuisnetwerk te komen (en tussendoor probeert ie dat ook regelmatig).
Hoe werkt dat dan? Waarom kan je dan wel een noodoproep doen, maar niet gewoon bellen? Versterken ze dan 't signaal voor noodoproepen oid? Ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Koen Roumen schreef op 28 June 2003 @ 22:10:
[...]

Hoe werkt dat dan? Waarom kan je dan wel een noodoproep doen, maar niet gewoon bellen? Versterken ze dan 't signaal voor noodoproepen oid? Ben ik wel benieuwd naar.
Nodoproep doe je via een ander netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wicher schreef op 28 June 2003 @ 13:36:
[...]

Welke boer is dat?

Naja, in principe heeft T for Telecom 'm ook voor € 300. Als het goed is moet het bij een webshop nog goedkoper kunnen. Bijvoorbeeld Vivacom voor € 280.
nou, de t for telecom heeft em dus niet voor 300.. werd me vandaag weer es doodleuk verteld dat ze em niet los verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Duncan schreef op 28 juni 2003 @ 22:27:
[...]

Nodoproep doe je via een ander netwerk ;)
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Dat verheldert weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
krijg volgende week m'n loon en dan zit ik toch een beetje te geilen op de T610 bij vivacom.nl, ik heb al een paar weken geleden een mailtje gedropt bij hun, maar nog geen tegenreaktie, zijn er al mensen die daar hun T610 hebben gekocht? En hoe was de leveringstijd e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al data bekend voor de rode versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag ik me ook af. Dat is de enige reden dat ik de t610 nog niet gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 29 June 2003 @ 10:51:
krijg volgende week m'n loon en dan zit ik toch een beetje te geilen op de T610 bij vivacom.nl, ik heb al een paar weken geleden een mailtje gedropt bij hun, maar nog geen tegenreaktie, zijn er al mensen die daar hun T610 hebben gekocht? En hoe was de leveringstijd e.d.?
heb hem besteld bij vivacom.nl. Helaas heb ik hem nog steeds niet ontvangen ze verwachten hem deze week op voorraad. Als ik jou was zou ik hem niet bij vivacom bestellen de service is echt zwaar bagger. Op mail reageren ze niet alleen bellen werkt voor 1 euro per gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wat de i-Mode URL is van ICQ?? (of gewoon wap als je de i-mode niet weet) tanxz

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 18:10:
iemand enig idee wat de i-Mode URL is van ICQ?? (of gewoon wap als je de i-mode niet weet) tanxz

:)
Wat heeft dit direct met de T610 te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow hm ja ok.. mijn excuses niet direct das waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Het zou echter wel interessant zijn om te horen of iemand *een* messenger service op de T610 werkend heeft gekregen :P

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je op je t610 zien hoe lang de batterij nog mee gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

nope kan niet meer, deze zeeer handige feature hebbe ze eruit gesloopt

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
De batterijmeter vind ik alleen wel veel beter dan die ik had op de 6310i, waar je maar 5 streepjes had of zo, terwijl hier volgens mij de meter terugloopt per pixel, en daarbij ook nog eens langzaam van groen naar rood verandert.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnekort een nieuwe toestel halen en ik zit links en rechts toestelen te vergelijken enzo en reviews te lezen. Nu vind iik de T610 een mooie toestel en ik lees op veel website dat de SE de "Hissing " probleem heeft. Dit betekent dus dat je een "lichte" ruis hoort tijdens het bellen. Bestaat dit probleem nog of is ie geholpen? Zijn er nog andere bugs in de telefoon? En kan ik aannemen dat als je de T610 koopt, en dat ie dan 100% normaal doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 00:22:
Ik ga binnekort een nieuwe toestel halen en ik zit links en rechts toestelen te vergelijken enzo en reviews te lezen. Nu vind iik de T610 een mooie toestel en ik lees op veel website dat de SE de "Hissing " probleem heeft. Dit betekent dus dat je een "lichte" ruis hoort tijdens het bellen. Bestaat dit probleem nog of is ie geholpen? Zijn er nog andere bugs in de telefoon? En kan ik aannemen dat als je de T610 koopt, en dat ie dan 100% normaal doet??
Ik adviseer je iig dit topic even goed door te lezen (zoveel pagina's zijn 't niet ;)), zodat je ziet dat de toestellen vanaf week 21 goed zijn. Hoe je dat herkent staat in dit topic meermalig omschreven. Verder schijnen mensen kleine problemen te hebben gehad met de aan/uit knop, maar daar heb ik zelf nooit iets van gemerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Paradise op 30-06-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic goed doorgelezen en wat u zegt klopt, maar als je naar andere forums kijkt bv. op www.howardchui.com dan zie je dat het anders is. Daar doet ie het bij de ene goed en bij de andere niet.

Nog een vraagje:

Weet iemand misschien hoeveel foto's je kunt opslaan in de T610? Zowel in de hoogste resolutie en in de laagste resolutie ??

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 01:43:
[...]

Weet iemand misschien hoeveel foto's je kunt opslaan in de T610? Zowel in de hoogste resolutie en in de laagste resolutie ??
Ligt er helemaal aan hoeveel thema's, ringtone, games e.d. erop hebt staan. Je hebt maximaal 2MB ter beschikking voor alles samen.
Een foto op de "hoogste" (minste lage) resolutie neemt ongeveer 50kb in beslag.
Dus als je alles eraf gehaald zou hebben zou je dus ongeveer 40 foto's erop kunnen zetten. Alleen heb je dan geen beltonen, thema's of spelletjes meer erop staan :P

En over dat stuk met die noodoproepen. Ik zal mijn probleem nog een keer uitleggen: Als er geen netwerk is springt de telefoon over op "Alleen noodoproepen". Dat deze dan overschakelt op een ander netwerk begrijp ik. Maar op het moment dat de telefoon dan weer terugschakelt naar T-mobile, omdat ik weer ontvangst heb, dan blijft vaak de melding van "Alleen noodoproepen" staan. Dit is erg vervelend, want alleen door te proberen kom je erachter of je nou bereik hebt of niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Shiver23 schreef op 30 June 2003 @ 09:14:
[...]
En over dat stuk met die noodoproepen. Ik zal mijn probleem nog een keer uitleggen: Als er geen netwerk is springt de telefoon over op "Alleen noodoproepen". Dat deze dan overschakelt op een ander netwerk begrijp ik. Maar op het moment dat de telefoon dan weer terugschakelt naar T-mobile, omdat ik weer ontvangst heb, dan blijft vaak de melding van "Alleen noodoproepen" staan. Dit is erg vervelend, want alleen door te proberen kom je erachter of je nou bereik hebt of niet.
Ik herhaal nog maar een keer wat er net werd gezegd; hij schakelt idd over op een ander netwerk. Jij kan niet zien of je op je éigen provider dan weer ontvangst hebt, want de ontvangst indicator laat de ontvangst van het nood-netwerk zien, en niet van je eigen netwerk. Waarschijnlijk heb je dan nog steeds geen ontvangst op je eigen netwerk!

Echter, die status mbt noodoproepen wordt maar 1x in de -wat zal 't zijn- zeg 10 seconden geupdate. Misschien heb je nét weer ontvangst, maar staat hij nog op alleen noodoproepen.

Je moet dus iig begrijpen dat de status indicitator tijdens 'alleen noodoproepen', niks met de ontvangst van je eigen netwerk te maken heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Koen Roumen schreef op 30 June 2003 @ 09:57:
[...]

Ik herhaal nog maar een keer wat er net werd gezegd; hij schakelt idd over op een ander netwerk. Jij kan niet zien of je op je éigen provider dan weer ontvangst hebt, want de ontvangst indicator laat de ontvangst van het nood-netwerk zien, en niet van je eigen netwerk. Waarschijnlijk heb je dan nog steeds geen ontvangst op je eigen netwerk!

Echter, die status mbt noodoproepen wordt maar 1x in de -wat zal 't zijn- zeg 10 seconden geupdate. Misschien heb je nét weer ontvangst, maar staat hij nog op alleen noodoproepen.

Je moet dus iig begrijpen dat de status indicitator tijdens 'alleen noodoproepen', niks met de ontvangst van je eigen netwerk te maken heeft. :)
Het probleem wat ik heb, is dat als ik al lang weer op het T-mobile netwerk zit, omdat ik smsjes binnen krijg en kan bellen, er nog steeds de melding staat "alleen noodoproepen".

Iemand trouwens nog goede links voor mophun/j2me games/apps>?

edit:
Kan het zijn dat T-zones eruit ligt???

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 30-06-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Shiver23 schreef op 30 June 2003 @ 10:04:
[...]

Het probleem wat ik heb, is dat als ik al lang weer op het T-mobile netwerk zit, omdat ik smsjes binnen krijg en kan bellen, er nog steeds de melding staat "alleen noodoproepen".
Hm dan zou je denken dat ie 't te traag update. Ik zie zelf die melding amper, behalve wanneer ik 'm in een kluisje op m'n werk leg, en daarna springt ie heel snel weer naar 'vodafone NL'. Dus waarom ie 't dan zo traag update bij jou vraag ik me dan ook af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Shiver23 schreef op 30 June 2003 @ 10:04:
Iemand trouwens nog goede links voor mophun/j2me games/apps>?
http://www.google.nl/sear...&num=25&ie=utf-8&oe=utf-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Waar is deze mobiel zonder t-mobile of andere sim-lock nou los het gekoopst?
Ik heb em bij gsmtrack.nl wel gezien voor 382 euro gezien en volgens mij is dat zonder sim-lock omdat er bij de voorwaarden staan dat alle toestellen zonder sim-lock zijn tenzij anders vermeld.
Ik heb helaas niet de tijd om echt alle winkels na te gaan, omdat ik het nu erg druk heb. En omdat hij nog niet in de pricewatch staat dacht ik dat ik het hier het beste kon vragen.
Ik heb uiteraard dit hele (en het vorige) topic helemaal gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een paar weken (W21) en hij doet het echt perfect, ook in combinatie met een MSI Bluetooth USB Key. Wat ook leuk is: in de kroeg andere Bluetooth apparaten zoeken en die dan een visitekaartje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

:( :( :( :( :( :(

lever ik mijn w19 en wat krijg ik ervoor terug?? een w16 !!

[ Voor 6% gewijzigd door SYQ op 30-06-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, moet even lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op 30 June 2003 @ 12:34:

Is enorm kut.

Daarom betaal ik liever wat meer en haal zo'n ding in de winkel. Kan ik tenminste precies zien wat ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
SYQ schreef op 30 June 2003 @ 12:34:

Mijn vriendin heeft m vanmorgen binnen gekregen, een week 23 versie :D

Alleen geen oordopjes, hoort er toch standaard bij te zitten bij de t-mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hrmz

Zojuist meeltje gekregen van telecom.nu daar hebben ze hem nog steeds niet binnen, ze verwachten hem nu weer eind van deze week. Daarna naar site.nl gebeld, daar hebben ze hem ook nog steeds niet. Ik wil mijn T610 NU hebbuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 12:58:
hrmz

Zojuist meeltje gekregen van telecom.nu daar hebben ze hem nog steeds niet binnen, ze verwachten hem nu weer eind van deze week. Daarna naar site.nl gebeld, daar hebben ze hem ook nog steeds niet. Ik wil mijn T610 NU hebbuh.
kopen??? :D :D :D
-------------------

2x tot nu toe geen oordopjes nee wat mij toch wel standaard leek

en ach, bel zostraks weer ff. hopen dat ze zoals afgelopen keer niet moeilijk gaan doen

[ Voor 57% gewijzigd door SYQ op 30-06-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 12:58:
hrmz

Simpel, even langs de belcompany.... leuk en aardig die bedrijven die 'm zogenaamd erg goedkoop kunnen leveren, maar geen van allen hebben hem binnen! of zoals Koen in dit topic in duitsland voor weinig bestellen: eerst de vodafone versie, daarna de t-mobile en toen de O2 versie krijgen ipv een normale.

In dit geval lijkt goedkoop duurkoop te zijn.....

[ Voor 33% gewijzigd door BaSsDruM op 30-06-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

AHA! :D

morgen komen ze weer langs. lief zijn ze wel de mensen van t-mobile O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

wat krijg je morgen dan?
Een T68i? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hehehe heel grappig :)

nee dit keer heb ik juist gevraagd om een w21 of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een toestel hebt van week 20, dan heb je wel een hiss, maar zou je die dan kunnen ruilen? Ook al weet je niet in welke winkel deze gekocht is, etc? Ik kan hem tweedehands krijgen, maar ik vraag me af of ik hem kan ruilen tegen een 23 model, het lijkt mij toch een garantie kwestie van sonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op 28 June 2003 @ 22:37:
[...]

nou, de t for telecom heeft em dus niet voor 300.. werd me vandaag weer es doodleuk verteld dat ze em niet los verkopen..
Mij vertelden ze afgelopen zaterdag nog dat ze hem wel los verkopen, enkel zit er dan nog wel een simlock op van t-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de tmobile versie kan kopen en hij ook op voorraad is.
vivacom.nl, telecom.nu en rinkel.com, site.nl hebben hem allemaal niet en weten niet zeker wanneer die wel komt. Weet niemand een ander adres dan
t-fortelecom??

Ik heb geen zin in een 2-jarig abbo en wil niet meer dan 30 euro per mnd uitgeven. Als je hem dan bij t-fortelecom wil halen wordt ie tog wel erg duur!!

@syq waar heb je hem vandaan??

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
J*z*s, wat doen jullie allemaal moeilijk.

Ik heb gewoon een w20 bij de Belcompany gekocht, een Vodafone 240 2jr. toestel was gratis.
Toen ze na een week een w21 binnen gekregen hadden, heb `k `m gewoon netjes omgeruild.

Ik heb nu dus een SonyEricsson T610 03w21 zonder problemen, zonder T-Mobile logo, zonder SIM-lock, en dat alles gratis bij een Vodafone 240 2jr.

Moeilijk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:52:
[...]

Mij vertelden ze afgelopen zaterdag nog dat ze hem wel los verkopen, enkel zit er dan nog wel een simlock op van t-mobile....
argh! welke vestiging??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Ginz schreef op 30 June 2003 @ 14:14:
J*z*s, wat doen jullie allemaal moeilijk.

Ik heb gewoon een w20 bij de Belcompany gekocht, een Vodafone 240 2jr. toestel was gratis.
Toen ze na een week een w21 binnen gekregen hadden, heb `k `m gewoon netjes omgeruild.

Ik heb nu dus een SonyEricsson T610 03w21 zonder problemen, zonder T-Mobile logo, zonder SIM-lock, en dat alles gratis bij een Vodafone 240 2jr.

Moeilijk?
Moeilijk? Nee.
Alleen betaal je dan wel (omgerekend) iets van € 110 meer.
Een T-Mobile-exemplaar is gewoon ongeveer € 110 goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
jeuh! ik heb mijn exemplaar weer terug...
het is een week 19 versie nog steeds mar met software versie R1A081
en zonder problemen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 12:11:
Heb hem nu een paar weken (W21) en hij doet het echt perfect, ook in combinatie met een MSI Bluetooth USB Key. Wat ook leuk is: in de kroeg andere Bluetooth apparaten zoeken en die dan een visitekaartje sturen...
Kan je dan ook nog andere dingen sturen? zoals foto's, beltoon enzo...

enne... krijgt die gene dan ook een melding? trill of bel?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
wicher schreef op 30 June 2003 @ 15:43:
[...]

Moeilijk? Nee.
Alleen betaal je dan wel (omgerekend) iets van € 110 meer.
Een T-Mobile-exemplaar is gewoon ongeveer € 110 goedkoper.
Ik heb `m gratis.

Ik had toch abonnement nodig, dus goedkoper had `k `m toch niet kunnen krijgen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ginz schreef op 30 June 2003 @ 17:27:
[...]

Ik heb `m gratis.

Ja gratis ja, met een 2 jarig verrektes duur abonnement. Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Ik heb alle begrip voor mensen die hun toestel zo goedkoop mogelijk willen krijgen. Ik ga dan ook liever naar de Belcompany, omdat ik dat soort 'probleemgevallen' liever IRL afhandel, maar als mensen zoveel mogelijk geld willen besparen en daar wat meer moeite voor willen doen, dan is dat hun eigen keus, en dan die je die te respecteren IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Koen Roumen schreef op 30 juni 2003 @ 18:09:
[...]

Ja gratis ja, met een 2 jarig verrektes duur abonnement. Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Ik heb alle begrip voor mensen die hun toestel zo goedkoop mogelijk willen krijgen. Ik ga dan ook liever naar de Belcompany, omdat ik dat soort 'probleemgevallen' liever IRL afhandel, maar als mensen zoveel mogelijk geld willen besparen en daar wat meer moeite voor willen doen, dan is dat hun eigen keus, en dan die je die te respecteren IMHO.
Ik had m voor 14,99 met een abonnement van 15 euro 1 jarig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Duncan schreef op 30 June 2003 @ 18:47:
[...]

Ik had m voor 14,99 met een abonnement van 15 euro 1 jarig ;)
waar heb je dat gedaan dan :?

* Flappiewappie is verliefd op de t610 :P

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 30 June 2003 @ 19:40:
[...]

waar heb je dat gedaan dan :?

* Flappiewappie is verliefd op de t610 :P
ja dat wil ik ook wel weten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Ik heb m gratis bij 2 Vodafone In-Business abbo's (+ 2x 1 jaar gratis abbo + geld terug), dus ik vermoed dat die 14,99 in combinatie is met 1 zakelijk abbo..

* Change is ook verliefd op zijn T610 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Change schreef op 30 June 2003 @ 20:29:
Ik heb m gratis bij 2 Vodafone In-Business abbo's (+ 2x 1 jaar gratis abbo + geld terug), dus ik vermoed dat die 14,99 in combinatie is met 1 zakelijk abbo..

* Change is ook verliefd op zijn T610 :P
Maar met een business abbo moet je toch op de proppen komen met een kamer van koophandel nummer en dergelijke????/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Ja dat klopt, maar die zijn niet zo moeilijk te krijgen bij de KvK. Vodafone schijnt echter wel moeilijk te doen, dus het zou kunnen dat ze je alsnog weigeren als je gisteren een bedrijf gestart hebt en morgen een abbo aanvraagt ;) (ik ben toevallig freelancer dus heb geluk)

Even iets anders:
Is het iemand al gelukt om de officiële SE synchronisatie software aan de gang te krijgen met een Sitecom USB Bluetooth dongle? Hij wil bij mij de telefoon niet vinden, terwijl het prima werkt met de Sitecom software (die vind ik alleen een stuk minder prettig en doet het ook niet automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Het is inderdaad Vodafone Business Connect ;)

Ik had mijn toestel omgeruild bij Belcompany, geven die knakkers mij een W20 R2A :| Morgen ff terug dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Ginz schreef op 30 June 2003 @ 17:27:
[...]

Ik heb `m gratis.

Kan zeker wel goedkoper: geld toe bijvoorbeeld.

Ik heb de mogelijkheden allemaal compleet doorgerekend, incl telefoonkosten, belkosten, abonnementskosten.

Met het T-Mobile-toestel ben je uiteindelijk langs een of andere weg € 110 goedkoper uit, dan met een origineel toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Antwoord gevonden op mn synchronisatie probleem met bluetooth en XTNDConnect:
http://www.esato.com/boar...31094&forum=18#post433246
Connect to the phone via the Bluetooth serial port. Note which COM port is being used.

Go to control panel and click on the Phone Monitor icon. Make sure the COM port used by the Bluetooth adaptor is the same as the one that is enabled in the Phone Monitor options. You can disable all the others.

Now, when you click on Synchronise, the software should find your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
wie o wie heeft er al een los toestel gekocht bij de T for Telecom, en bij welke vestiging was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

ik heb dit toestel dit weekend gehaald (week 21) en ik heb geen last van hissing problemen (wel soms de aan en uit knop als ik theme verander :-( ) toestel is veder geweldig alleen ik kan op een 1 of andere manier geen sms versturen (wel ontvangen) wie kan me helpen elke keer als ik wil senden geeft hij aan dat het versturen mislukt is. (sms service nummer staat volgens mij gewoon goed ingestelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mannier om de Temps van de phone die je met Floats mobile agent kan zien, ook te zien zijn op de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik heb m ook gratis hoor..

van t-mobile met 1 jaar contract verlenging en een abt. upgrade naar 600 minuten... wil gewoon niet vastzitten aan een contract van 2 jaar en dus ook hetzelfde mobieltje houden. hiervoor had ik 300 minuten, maar ik was zowieso al 90 euro per maand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:20

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

lockheart schreef op 01 July 2003 @ 11:05:
ik heb dit toestel dit weekend gehaald (week 21) en ik heb geen last van hissing problemen (wel soms de aan en uit knop als ik theme verander :-( ) toestel is veder geweldig alleen ik kan op een 1 of andere manier geen sms versturen (wel ontvangen) wie kan me helpen elke keer als ik wil senden geeft hij aan dat het versturen mislukt is. (sms service nummer staat volgens mij gewoon goed ingestelt)
Handing als je erbij verteld welke provider je hebt & of het prepaid danwel abo is

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

Buzz_Lightyear schreef op 01 July 2003 @ 12:10:
[...]

Handing als je erbij verteld welke provider je hebt & of het prepaid danwel abo is
kpn, hi profile abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook. Vorige week vrijdag een t-mobile abo genomen met een simlockvrije t610 overigens. Zondag nog wel een sms kunnen versturen. Intussen ook al tig smsjes ontvangen maar versturen ho maar. :( (naar verschillende providers geprobeerd)

Bericht mislukt etc. Instellingen nagelopen, staat goed ingesteld. Smscentra verwijderen gaat in feite niet; hij stelt automatisch het nummer van de t-mobile smscentra weer in. Ok, contact opgenomen met t-mobile. Zij hebben mij af en weer aan gelogd voor sms. Mij werd toen gevraagd om na 30 minuten even het toestel uit en weer aan te zetten. Zo gedaan maar zonder het gewenste resultaat. Weer contact opgenomen, probleem is nu doorgespeeld naar de TD.

Afwachten dus maar. Ik blijf het vreemd vinden dat ik een enkele maal wel een sms heb kunnen versturen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

doet ie et wel in je oude toestel? kan je wel sms'en met andere simkaartjes?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yess, kan over een uurtje mn toestel ophalen.
Helaas dus geen blauwe. Ze hadden deze nog steeds niet op voorraad (wat wel de bedoeling was) :(

Maar goed ikke ben benieuwd!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 01 juli 2003 @ 16:04:
doet ie et wel in je oude toestel? kan je wel sms'en met andere simkaartjes?
Wat onoplettend van mij, in een oud toestel werkt het inderdaad wel :) Snel maar even toestel gereset, het werkt nu weer fijntjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Sitel is het dus ook nog op z'n minst tot 4 juli wachten. Damn, op z'n minst dus. :( :( Ik ben benieuwd of ik 'm voor m'n vakantie (18 juli) eindelijk binnen heb. Dan moet ik ook nog met t-mobile regelen dat ik meteen in buitenland kan bellen. Want daar had ik vorig jaar met O2 ook al problemen mee.

Maar ja, toestel komt er dus aan, ik hoop binnen een week......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel een lekker telefoontje dit zeg! En goedkoop die t-mobile versie. Ik had een vraagje over die camera, wat een lage resolutie ? Heeft zo'n camera dan nog wel zin eigenlijk, ik vond de camera in de 7650 al slecht maar deze heeft een nog lagere resolutie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou, ik heb 'm dus maar gehaald bij de BC!
Moet er wel erg aan wennen hoor...
Totaal anders gebruik dan met m'n sl45i maar even afwachten of ik 'm wel of niet omruil... Maar het zal wel gewoon een kwestie van wennen zijn, want dat had ik ook toen ik een week met de V200 van m'n vriendin rondliep..
Vooral dat 'c' knopje waarmee je voordat je het weet iets verwijderd heb is nogal onhandig.

Ik heb al wel een paar vraagjes:
Hij springt elke keer op een soort screensaver (die digitale klok die over je schermpje beweegt), kan ik dat ergens uitzetten (of veranderen)? Ik heb screensaver al op uit staan, maar dat helpt niet want dat is voor andere plaatjes (kunnen dat ook bewegende screensavers zijn).

Verder lukt het me (nog) niet om mijn gegevens met outlook te synchroniseren.
Ik heb een sitecom bluetooth usb adapterje gekocht en mijn pc herkent mijn telefoon (geloof ik) wel en andersom zeker. Maar als ik via XTNDConnect op Synchorniseren klik dan kan hij de Tel. niet detecteren...

Oh en ik zijn hier al werkende Orange Share instellingen gevonden/bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 10:10
readytoflow schreef op 01 July 2003 @ 20:30:
Ik heb al wel een paar vraagjes:
Hij springt elke keer op een soort screensaver (die digitale klok die over je schermpje beweegt), kan ik dat ergens uitzetten (of veranderen)?
Nee, sorry, dat gaat je niet lukken. Dit is tevens een spaarstand voor je accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb sinds een paar weken ook een t610. Al een heel tijdje mee bezig geweest, meeste dingen werken, ik zit alleen met 1 probleempje: Eens ion de zoveel uur checkt de gsm of er e-mail is, dit haalt ie dan braaf op en er komt een icoontje in het display te staan, maar er wordt geen trilsignaal of pieptoon gegeven, erg irritant, want ik zit niet iedere 5 minuten op m'n display te kijken, hoe mooi de t610 ook is :)
Iemand die de oplossing weet?

Ik heb hem los gekocht bij de Belcompany, gebruik hem icm mijn Orange abbo. Share werkt prima, ik heb gewoon een nieuwe dataaccount aangemaakt, bij apn wap ingevuld, niks bij de user/pass, en het werkte :) Als je wilt emailen moet je een apart profiel aanmaken met de apn internet .
Voor de bezitters van een iPaq met bluetooth: ook bluetooth en gprs gaat prima samen met deze pda/gsm combinatie. Kijk voor een handig instel programma'tje hiervoor op de Orange site, was zo ingesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
readytoflow schreef op 01 July 2003 @ 20:30:Verder lukt het me (nog) niet om mijn gegevens met outlook te synchroniseren.
Ik heb een sitecom bluetooth usb adapterje gekocht en mijn pc herkent mijn telefoon (geloof ik) wel en andersom zeker. Maar als ik via XTNDConnect op Synchorniseren klik dan kan hij de Tel. niet detecteren...

Oh en ik zijn hier al werkende Orange Share instellingen gevonden/bekend gemaakt?
Topic uberhaupt wel gelezen? Leest en gij zult vinden.. oftewel, scroll wat omhoog en je antwoord staat er al (zelfde pagina nota bene).

Orange Share instellingen kan je waarschijnlijk via de SonyEricsson site krijgen en anders via de Orange site, er zijn al meerdere mensen met Orange en deze telefoon en het schijnt te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de tmobile versie ook halen bij dixons los voor 329 euro met 1 jarig 150 abbo 104 euro. Dit heb ik vandaag gedaan. Ik heb een week 21 versie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 22:02:
Je kunt de tmobile versie ook halen bij dixons los voor 329 euro met 1 jarig 150 abbo 104 euro. Dit heb ik vandaag gedaan. Ik heb een week 21 versie :*)
das niet duur :) ik wacht nog een maandje en koop hem dan..., vooral bij telefoons betaal je je blauw de eerste paar maanden dat zon tel. op de markt is...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarvoor dat stomme envellopje knippert naast je bereik status? Hij knippert al sinds ik hem heb, en ik heb geen enkel nieuw bericht staan bij mijn sms of email. Ik heb wel 20 sms-jes in mijn archief (stonden nog op mijn sim van mijn vorige telefoon) staan en 1 emailtje, het welkoms emailtje, maar die heb ik reeds gelezen.
Laat maar, mijn sim was vol :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Change schreef op 30 June 2003 @ 23:52:
Antwoord gevonden op mn synchronisatie probleem met bluetooth en XTNDConnect:

Connect to the phone via the Bluetooth serial port. Note which COM port is being used.

Go to control panel and click on the Phone Monitor icon. Make sure the COM port used by the Bluetooth adaptor is the same as the one that is enabled in the Phone Monitor options. You can disable all the others.

Now, when you click on Synchronise, the software should find your phone.

[...]
ok, ok, my bad...
Maar nu ik dit gelezen heb, ben ik nog niet veel wijzer eigenlijk...
Ik kan het wel in het NL vertalen maar dan is het voor mij nog net zo onduidelijk over wat ik nu moet doen...
De Bluetooth seriële poort? En wat wordt er bedoeld met het Phone Monitor icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand real world foto's online staan van het cameraatje?

Van jullie bezitters dus, niet een review site..

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 00:00:
Heeft iemand real world foto's online staan van het cameraatje?

Van jullie bezitters dus, niet een review site..
Deze foto heb ik gemaakt met een t610 bij de belcompany of phone house in amsterdam (weet niet meer welke precies).
Ze hadden daar een t610 in een stand staan met een (niet zo heel erg) flexibele standaard.
Ik heb de t610 zo gedraaid dat ik net een foto kon maken (van mn vriendin ;)) en die heb ik daarna via bluetooth naar mn t68i gezonden en mee genomen :Y) .
Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/images/t610shot.jpg

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Volgens mij stond het sepia filter aan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
readytoflow schreef op 01 July 2003 @ 22:45:
[...]

ok, ok, my bad...
Maar nu ik dit gelezen heb, ben ik nog niet veel wijzer eigenlijk...
Ik kan het wel in het NL vertalen maar dan is het voor mij nog net zo onduidelijk over wat ik nu moet doen...
De Bluetooth seriële poort? En wat wordt er bedoeld met het Phone Monitor icon?
Je Sitecom software laat je een seriële poort verbinding maken met je T610 (via Bluetooth). Als je die aanzet zal de software vertellen welke COM poort er gebruikt wordt. Ga vervolgens naar Control Panel en klik op "Phone Monitor Options". Zet daar de desbetreffende COM poort op Enabled en Reserved. Vervolgens moet het werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met zijn t610 icm een mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heej, weet iemand wanneer die flitser komt die je onder de telefoon kan plaatsen??

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_4521_35_0_1050.jpg

Ook al zijn de plaatjes van ontzettend lage kwaliteit, ik gebruik de camera best veel. Omdat deze veel licht nodig heeft is het al snel te donker. Ik heb op de site nog niets kunnen vinden van dat deze ergens te bestellen zou zijn.

Ik heb zojuist nog even goed gezocht en hij staat al wel een paar keer op internet. Niet in NL maar bijvoorbeeld wel in de UK voor 50 (!!) pond! Wat een belachelijk bedrag. Voor dat bedrag heb je een complete digitale camera.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 02-07-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om d.m.v een java-utilitie ,je T610 te kunnen gebruiken als een afstandbediening waarmee je TV/DVD kunt bedienen?? Is dit mogelijk? En ,zo ja waar kun je hierover meer informatie vinden of de software downloaden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.microjava.com/downloads/productivity

Hier staan diverse apps en ook andere java-software. Ik weet alleen niet of dit ook met de T610 werkt. Nog geen mogelijkheid gehad om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik al naar gekeken maar heb gen positieve zoekresultaten gekregen. Op het internet had ik al wat software gevonden waarmee je de Macintosh / iMac kon bedienen bv. Winamp enzo. Als dit kan dan neem ik ook aan dat je Tv ook kunt besturen. Lijkt me best wel geinig. TV uitzetten terwijl je zusje zit te kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

vraagje over de beltonen

ik heb intussen 2 versies gehad vd t610. week19 en week16, verwacht vandaag elk moment eentje hoger als week21.. maar wat ik dus tot nu toe 2x heb is dat als iemand mij belt het geluid zeg maar oploopt. eerst zacht daarna pas hard (intussen gaat ie al 2x over zeg maar voordat ik ook maar iets hoor)

de optie "bel wordt luider" uitzetten helpt hier geen flikker. meer mensen hier last van ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dit schijnt een "feature" te zijn. Op het moment dat je gebeld wordt en je hebt de telefoon tegen je oor ben je niet in 1x doof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
is bij de T300 ook zo idd.. oplossing is midi's te maken die aan het begin luider zijn dan aan het eind.. heel suf. maar je went eraan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

lekker is dat. dit is in mijn ogen dan ook gelijk de grote minpunt van dit toestel, verder toppie

naja het zei zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Niemand die weet hoe je geluid/trilsignaal voor email aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Zit er hier een FM-radio op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ares: kan niet

Memphis Z: Zit er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Shiver23 schreef op 02 July 2003 @ 12:53:
Ook al zijn de plaatjes van ontzettend lage kwaliteit, ik gebruik de camera best veel. Omdat deze veel licht nodig heeft is het al snel te donker.
Je weet dat je de lichtsterkte met de joystick kunt regelen? En dat je iets van "nachtstand" aan kunt zetten? Ik neem ook aardig wat foto's maar heb nog niet meegemaakt dat het te donker was (behalve als alle lichten uit waren :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Dat mogen ze dan ook wel in een firmware updateje fixen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien welke webshop. de t610 al wel in vooraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 11:15:
weet iemand misschien welke webshop. de t610 al wel in vooraad heeft?
Ik heb Telecom.nu gemaild, en die gaven ieg aan te verwachten 'm vrijdag of maandag te zullen hebben. Ze raadden me aan maandag nog eens te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die bluetooth USB adapter van sitecom goed werkt. Kost geloof ik rond de 50 euri. Zier er hetzelfde uit als zo'n USB stick
Ben tenminste van plan deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 12:35:
Weet iemand of die bluetooth USB adapter van sitecom goed werkt. Kost geloof ik rond de 50 euri. Zier er hetzelfde uit als zo'n USB stick
Ben tenminste van plan deze aan te schaffen.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is al 3x of zo voorbijgekomen dat-ie gewoon werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 03 juli 2003 @ 12:43:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is al 3x of zo voorbijgekomen dat-ie gewoon werkt...
Ik had ff wat beter moeten checken. Maar toch bedankt man :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.