Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoi,

Ik ben dus voor mezelf ook op zoek naar een vervanger voor m'n sl45i.
Ik kan geen gsm meer vinden van dat formaat met een mp3 speler en ging dus maar kijken naar een nieuwe Siemens (S55 of SL55) of Nokia (7250 of 6610).

SE leek me maar niks. Tot ze bij de Belcompany de T610 lieten zien.
Ik vind het echt geen mooi model eerlijk gezegd, maar de prestaties liegen er niet om...

De nadelen die ik tot nu toe heb gelezen:
-traag nemen van foto's of zoiets(?)
-geen handsfree
-geen mp3/radio

voordelen
+ standby tijd is gigantisch als ik het mag geloven
+scherm 65k (net zo mooi als V200?)
+Bluetooth, emailclient
+nightmode op camera plus wat leuke speledingetjes qua editing

Dus maar even een paar vraagjes stellen aan jullie kenners en gebruikers:

Kun je ook 'gewone' beltonen kiezen of maken? dus ouderwetse 'ring ring' etc?
(m'n vriendin heeft de V200 van me gekregen en die vindt dat allemaal leuk, maar ik voel me nogal opgelaten als er zo'n heel circus te horen is op m'n werk ;) )

Is de camera een beetje de moeite waard? Ik las ergens dat het nogal lastig foto's nemen is, dat je niet altijd fotografeerd wat je in je schermpje ziet?

Kun je ook adressen bij de contacten zetten of alleen namen nummers en emails?

Kunnen de gegevens gesynchroniseerd worden met m'n contacten en afspraken uit outlook?
Zo ja, gaat dit dan makkelijk? met m'n oude 6210 wel maar met deze sl45i wordt ik er een beetje moe van eigenlijk...
(oh en hoeveel afspraken kun je er in kwijt? dat is bij m'n sl45i ook niet al te veel)

[ edit]
Hoe lang kun je voice memo's ongeveer opnemen (stel dat je er nog niks extra's in hebt staan dan)?
[/ edit]

Meer een open vraag:
Wat is nou het grootste nadeel als je van een Nokia/Siemens overstapt naar een SE? (en/of voordeel mag ook natuurlijk)
(ik probeer geen discussie te maken, dus svp gewoon wat feitjes)

[ Voor 6% gewijzigd door readytoflow op 26-06-2003 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:32

Nitai

Live the life you love.

Eastman schreef op 26 June 2003 @ 00:43:
hoeveel kosten die pda screen protectors eigenlijk?

en worden ze echt met lijm er op geplakt of hoe zit dat?
Et zijn van die filterdunne plastic velletjes die op een sticker vel zitten...
ik heb de goedkoopste (€ 14,99, zitten er 15 in ofzo) genomen aangezien het mij toch niet erom ging op welke pda het moest (ik zou het toch uitsnijden :Y))

Je hoeft het niet te lijmen, je poetst je T610 ff met het poets doekje, zorg ervoor dat er geen stof op zit, je haalt het velletje van z'n papier af en plakt het met een bankpasje, of het poetsdoekje erop zodat er geen luchtbelletjes vormen. Tadaaaa, beschermt tegen krasjes en je ziet het alleen als je luchtbelletjes hebt. ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wicher schreef op 26 June 2003 @ 00:49:
Hoe zit het eigenlijk met dat T-Mobile-logo op zo'n T610?

Is dat een beetje te verwijderen?
Waar op de telefoon zit het? (Op het aluminium deel moet het goed weg te krijgen zijn, al was het maar met een schuurspons oid)
Hoe lelijk en groot is het?
In het vorige topic schreef Turismo het volgende:

"de tmobile versie, het logo is erin gegrafeerd/gelaserd (duidelijk te voelen) dus nagelnakremover zal niet werken, maar de elegantie van deze telefoon heerscht daaroverheen dus ik vind t niet erg"

Plaatje: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=166214

offtopic:
readytoflow , als je je sl45i kwijt wilt laat het me ff weten

[ Voor 8% gewijzigd door J0YR1D3R op 26-06-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
readytoflow schreef op 26 juni 2003 @ 01:01:
Kun je ook 'gewone' beltonen kiezen of maken? dus ouderwetse 'ring ring' etc?
(m'n vriendin heeft de V200 van me gekregen en die vindt dat allemaal leuk, maar ik voel me nogal opgelaten als er zo'n heel circus te horen is op m'n werk ;) )
Ja, die bestaan ook, al zijn het er niet zoveel. :)

Is de camera een beetje de moeite waard? Ik las ergens dat het nogal lastig foto's nemen is, dat je niet altijd fotografeerd wat je in je schermpje ziet?
Er staan wel een paar voorbeelden in dit topic. Hij maakt geen geweldige foto's, maar om even snel iets te fotograferen voldoet 't wel. Zeker om van iemand even snel een foto te maken en die aan een contact toe te voegen. ;)

De Foto wordt idd iéts groter dan wat je eerst ziet, omdat ie dat wat onder de menubalken zit zeg maar ook fotografeert, en dat zie je niet als je de foto maakt. Maar dat is maar een klein stukje hoor.

Kun je ook adressen bij de contacten zetten of alleen namen nummers en emails?
Alleen nr's en e-mails.

Kunnen de gegevens gesynchroniseerd worden met m'n contacten en afspraken uit outlook?
Zo ja, gaat dit dan makkelijk? met m'n oude 6210 wel maar met deze sl45i wordt ik er een beetje moe van eigenlijk...
(oh en hoeveel afspraken kun je er in kwijt? dat is bij m'n sl45i ook niet al te veel)
Ja, dat kan, is vrij eenvoudig.

En je kan er veel in zetten, na ff snel 2 in te hebben gevoegd is er nog steeds 100% vrij, dus ik vermoed wel in de honderden.

[ edit]
Hoe lang kun je voice memo's ongeveer opnemen (stel dat je er nog niks extra's in hebt staan dan)?
[/edit]
Dat weet ik niet, nooit geprobeerd.

Meer een open vraag:
Wat is nou het grootste nadeel als je van een Nokia/Siemens overstapt naar een SE? (en/of voordeel mag ook natuurlijk)
(ik probeer geen discussie te maken, dus svp gewoon wat feitjes)
Vooral het wat trager typen van SMS'jes schijnt men een nadeel te vinden. Ik SMS nooit, dus ik kan dat moeilijk aangeven. Wat ik een groot voordeel vind tov Nokia's is de degelijke uitstraling, maar dat heeft niks met de werking te maken en is zeer persoonlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Paradise op 26-06-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

toevoeging op Koen: bij het smsen zijn ook bepaalde toetsen anders (spatie, interpunctie etc.)...dus daar zul je ook aan moeten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
J0YR1D3R schreef op 26 June 2003 @ 09:47:
In het vorige topic schreef Turismo het volgende:

"de tmobile versie, het logo is erin gegrafeerd/gelaserd (duidelijk te voelen) dus nagelnakremover zal niet werken, maar de elegantie van deze telefoon heerscht daaroverheen dus ik vind t niet erg"

Plaatje: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=166214
Bedankt!

Ik was even vergeten dat ik niet het hele vorige topic ook had gevolgd. 8)7

Vaag... ik kan het vorige topic sowieso niet openen. Op bepaalde onderdelen lopen al mijn browsers (Opera7, Mozilla1.4, MSIE6) vast. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Maar goed, het logo is dus gegrafeerd/gelaserd.
Hm, ik hoopte dat het er gewoon opgedrukt zou zijn. Het is namelijk aluminium, dus dan moet die kunststof er wel af te krijgen zijn.
Als het er echter in gegrafeerd is werkt dat natuurlijk niet.
Wat houd gelaserd in dit verband eigenlijk in?
Nitai schreef op 26 juni 2003 @ 10:13:
toevoeging op Koen: bij het smsen zijn ook bepaalde toetsen anders (spatie, interpunctie etc.)...dus daar zul je ook aan moeten wennen.
Bij elk merk zijn ze weer net anders.
Bij mijn Siemens zitten ze ook anders dan op een Nokia.
Als ik een Nokia pak druk ik de eerste 3x fout, maar na 30 s ben je eraan gewend.
Geen reden om niet van merk te switchen dus.
_________
___/ EDIT \______________________________________________

Ik heb een duidelijker plaatje gevonden met het logo:

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/images/products/telefoons/138x0/prod_138x175_sonyericsson_t610.jpg

Maar zoals ik heb gezien staat er ook t-zones-software (of -instellingen oid) op.
Dat is natuurlijk best irritant als je Vodafone hebt. Is dat eruit te flashen oid? (Wat een vragen he)

Ook kom ik in het vorige topic dit tegen:
Volgens mij zit bij mij dat logo er echt niet in gegrafeerd. Als ik voel, voel ik echt dat het logo erop zit. Ik heb alleen geen nagellakremover dus maar even aan de vrouw vragen
Het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat het logo er een beetje los opligt. Dan zou het dus wel moeten zijn te verwijderen met bijv een schuurspons.
Althans, ik neem aan dat zo'n geverfd logootje niet bestand is tegen een schuurspons, en aluminium wel.

Verder staat er een T-Mobile-theme op, maar die is er gewoon uit te flikkeren. T-Mobile-instellingen zijn ook te veranderen.
Dan nog dat t-zones-logo: is dat weg te krijgen?

[ Voor 53% gewijzigd door wicher|IA op 26-06-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

inderdaad geen reden, maar als je meerdere mobieltjes hebt (is dat zo?) dan is het wel irri...vraag maar aan haas ;)
ik heb ook een siemens C55 gehad, maar ik kon er niet aan wennen. Het menu van SE ben ik gewend (dankzij de T68i) maar daarvoor had ik een Nokia 8210 en die was ook anders. Ach, als je eenmaal switcht kan je gewoon beter beoordelen....iedereen is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85497

Maar goed, het logo is dus gegrafeerd/gelaserd.
Hm, ik hoopte dat het er gewoon opgedrukt zou zijn. Het is namelijk aluminium, dus dan moet die kunststof er wel af te krijgen zijn.
Als het er echter in gegrafeerd is werkt dat natuurlijk niet.
Wat houd gelaserd in dit verband eigenlijk in?
Ik heb ook de T-mobile versie in ik geloof helemaal niets van dat graveren en laseren.

Het logo ligt duidelijk OP het frontje (Is duidelijk voelbaar, en daarbuiten is het aluminium volgens mij te dun om op te graveren)

Weet niet wat precies laseren inhoud, maar als je het mij vraagt is het gewoon een of andere sterke verf sticker.

ben zelf nog niet zo dapper geweest om het logo te verwijderen (of een poging daar toe) Maar denk dat dit wel moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Anoniem: 85497 schreef op 26 juni 2003 @ 10:54:
[...]

Ik heb ook de T-mobile versie in ik geloof helemaal niets van dat graveren en laseren.

Het logo ligt duidelijk OP het frontje (Is duidelijk voelbaar, en daarbuiten is het aluminium volgens mij te dun om op te graveren)

Weet niet wat precies laseren inhoud, maar als je het mij vraagt is het gewoon een of andere sterke verf sticker.

ben zelf nog niet zo dapper geweest om het logo te verwijderen (of een poging daar toe) Maar denk dat dit wel moet kunnen.
Goed om te horen!
Als ik jou was zou ik even een bepaald schuurding zoeken dat minder hard (als je begrijpt wat ik bedoel) is dan aluminium.
Of een schuurspons harder of zachter is weet ik niet, maar dat moet wel na te zoeken zijn.
Als je gaat schuren met iets dat harder is krijg je krassen in je alu, als je iets zachters vind gaat als het goed is alleen het logo eraan, maar blijft het alu intact. Ik zou het wel eerst even uitproberen op iets anders van aluminium.

Of wil je het sowieso niet proberen omdat je het de moeite niet vind?

Kun je ook iets zeggen over T-Mobile-software erin? Wat zit er allemaal anders in dan in een normale versie, en weet je ook of het weg te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
is het logo niet met een beetje vet "week" te maken en kan je het er dan niet gewoon afvegen als je er met je vingers overheen wrijft? dit heb ik net met mn sory ericsson logo geprobeerd (was er half af) en dat werkt best aardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:42
Anoniem: 85497 schreef op 26 juni 2003 @ 10:54:
[...]

Ja ik heb s m wat beter bekeken, en ik heb een bril nodig denk ik B) , wat ik voelde was juist andersom de verf van het tmobile logo, maar schuren word cker geen mooie oplossing, denk eerder aan iets chemisch wat het oplost

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Turismo schreef op 26 June 2003 @ 11:08:
[...]

Ja ik heb s m wat beter bekeken, en ik heb een bril nodig denk ik B) , wat ik voelde was juist andersom de verf van het tmobile logo, maar schuren word cker geen mooie oplossing, denk eerder aan iets chemisch wat het oplost
Ik ben 's even aan het proberen met schuurspons op aluminium, maar is misschien inderdaad niet handig.
Het is niet zo lekker te zien wat precies het effect is, maar de roest komt er ieg geleidelijk af. Of het aluminium zelf ook slijt is lastig te zien, omdat het stuk alu toch al aardig gesleten was (het is een sleutelhanger).

Dus inderdaad: wat chemisch. Heeft iemand nagellakremover al geprobeerd? Of terpentine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wicher schreef op 26 June 2003 @ 11:03:
[...]

Of wil je het sowieso niet proberen omdat je het de moeite niet vind?

Kun je ook iets zeggen over T-Mobile-software erin? Wat zit er allemaal anders in dan in een normale versie, en weet je ook of het weg te krijgen is?
Ik vind het zeker wel de moeite waard. Maar ben alleen te schijterig. Ik vind het logo niet mooi, maar als ik het door te verkloten verander in een of andere vieze vage vlek, sla ik mezelf ook voor m'n kop

Over de software: Bij aanschaf is er een T-mobile theme, screensaver en ringtone ingesteld op het toestel. Zowel de thema als de screensaver en ringtone zijn volledig aan te passen. Dus alles is te herstellen in de "orginele" staat.

LET WEL: zowel de theme als de screensaver en ringtone zijn niet te verwijderen!! je kan ze dus niet daadwerkelijk uit het geheugen knallen. De telefoon geeft dan een waarschuwing: "Orginele instellingen zijn niet te verwijderen" (hij zegt iets anders maar het lijkt hier op)

Verder staat er in het menu op de plaats van het "internet" of "connect" logotje (weet niet precies hoe deze button heet op de orginele versie) een t-zones logotje. Ik persoonlijk stoor me hier echt totaal niet aan. ik vind het eigenlijk zelfs wel iets hebben. Heb een t-mobiel abbo en zal ook alleen maar t-zones gebruiken (buiten mijn planet mail dan) vind het dus niet zo vreemd om een t-zones logo te hebben.

Over de simlock: Heb nu ruim 4 jaar een t-mobile abbo (Ok ok...BEN dan..) en zie ook niet in waarom ik andere simkaarten zou willen gebruiken...Ik bel alleen maar met t-mobile.

Conclusie:
Zowel de simlock als het t-zones logo vind ik totaal geen probleem. Het logo op het frontje zou ik echter wel gewoon weg willen hebben. Ben alleen niet van plan om proefkonijn te gaan spelen voor de rest van de mensen hier...Ik wacht wel tot dat iemand anders zich geroepen voelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik voel mij nog niet geroepen als proefkonijn om dat logo eraf te halen.

Nog meer mensen die met de up en down van de joystick geen lichtsterkte in kunnen stellen op de viewfinder met het maken van foto's???
Ik weet dat oudere versies het wel konden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op 26 June 2003 @ 11:49:
Ik voel mij nog niet geroepen als proefkonijn om dat logo eraf te halen.

Nog meer mensen die met de up en down van de joystick geen lichtsterkte in kunnen stellen op de viewfinder met het maken van foto's???
Ik weet dat oudere versies het wel konden.
Ik heb een week 22 versie en kan ook gewoon de lichtsterkte instellen
Ik heb BTW ook geen ruis bij mijn ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Ik had een klein vraagje in verband met T610. Gisteren een aangekocht en hij gaat super. Ook in functie met palm tungsten T geen probleem. GPrs enz draait veel simpelere als voreger met T68.

Mijn vraag betreft echter het downloaden van bestanden van de tungsten naar de T610. Ikj heb immers geen bluetooth op mijn computer dus wat doe ik . Ik download vanaop www.myt610.com ringtones naar computer van computer naar tungsten. Maar dan van tungsten naar T610 lukt niet ik gebruik hiervoor filez en probeer dan te beamen maar dan geen reactie tussen twee ook al gaat interent op tungsten via gprs tel perfect.

Heeft iemand gelijkaardig probleem of andere oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40772

he ik heb ook zon t610 en ik merk als het lichtsignaal heel zwak is dat de lichtsterkte knopje niet werkt... heb ik voldoende licht... dan werkt het knopje wel ...

oh toruwens ik had gisteren een bericht gepost over hoe je fotos kon dloaden via irda naar je laptop... Het is gelukt, alleen het klote is dat mijn irda aansluiting aan de achterkant van mijn laptop zit... dus ik moet aardig kloten... heeft iemand een idee om alle foto´s in 1 keer te dloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Oke... dat niet iedereen zin heeft z'n T610 te riskeren om van het logo af te komen kan ik wel begrijpen. 't Is dat ik er zelf (nog) geen heb.

Op zich zou ik ook niet zoveel problemen hebben met die T-mobile-zooi erop, als ik niet net sinds enkele weken een nieuw Vodafone-abo had, en ik wel aardig tevreden ben met het netwerk.

Wat misschien nog het handigst is als ik per se dit ding wil is gewoon mijn Vodafone-abo overdoen aan iemand anders, en zelf gewoon een T-Mobile/t-zones-abo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heej, nu doet die lichtsterkte het wel........ik snap er niets van. Kan misschien met dit te maken.
he ik heb ook zon t610 en ik merk als het lichtsignaal heel zwak is dat de lichtsterkte knopje niet werkt... heb ik voldoende licht... dan werkt het knopje wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 16:46

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Even een vraagje over Bluetooth :)
Ik wil dit toestel ook gaan kopen, als hij weet op vooraad is bij Belcompany(Amsterdam).
Maar ik wil dat wel met mijn computer communiceren, ik dacht laat ik het dan maar meteen goed aanpakken, en we doen het dan maar met bluetooth. Maar ik weet niet welke adapter ik moet kopen voor de computer. Bij MyCom verkopen ze iets van eigenmerk, maar er zullen er toch ook nog wel andere zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Er is idd een Mycom Bluetooth dongle maar daar hebben ze er ook een van MSI. Die heeft een iets groter bereik dat ik weet... Ze zijn 29 en 39 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 18-07 16:46

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

En die zijn gewoon 100% compatibal met het toestel enzo ? Want dat ik dan niet met verassingen kom te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Bluetooth = bluetooth :)

Heeft verder nix met het toestel te maken. (behalve dat het toestel natuurlijk wel blauwtand moet ondersteunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
wat een sof bij de T for Telecom!

ben net terug (mn pauze voor opgeofferd).. ik kom daar, graai een folder uit het rek, loop naar de balie, zeg "ik wil deze" wijzend op de T610.. ik uitleggen dat ik em los wil, gewoon de T-mobile versie, niet die gewone want die is duurder.

gaat ie eerst moeilijk doen, zo van "nee die verkopen we niet los, daar verdienen we niks aan", vervolgens bladert ie in zn Grote Map om te kijken of ie em los mag verkopen, zegt "nou okee" en gaat kijken in het magazijn.. komt ie terug, zegt ie dat ze op zijn..

kak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ok, doe het als volgt:

charter een collega. laat die naar binnenlopen bij t4telecom, laat hem zeggen dat hij een t610 wil in combi met een leuke abbo, en of hij de telefoon even mag bekijken.

dat mag natuurlijk.
collega zegt dat hij de telefoon niet wil, frieda duikt op en wil hem wel.
meneer van de t4telecom kan er nu niet meer onderuit, en frieda heeft een telefoon :D

kost je wel weer een pauze....

maar, inderdaad, wat een eikel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
vanavond koopavond, ga wel naar een ander filiaal.. maar idd, misschien kan ik beter iemand meenemen! of ik pluk gewoon iemand van de straat ofzo :D

maar zowiezo, ik had gewoon eerst moeten vragen of ik het toestel mocht zien.. |:( jeminee wat er allemaal wel niet voor ongeschreven regeltjes bestaan om een telefoon te kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16167

heeft iemand eigenlijk orange share al helemaal werkend ? Ik heb instellingen van t68i en de t300 geprobeerd, maar beide werken gewoon niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 15-07 02:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

behalve bij nokia...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Vertel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Ik denk dat-ie bedoelt dat de 7650 (en nog meer?) wél gegevensverkeer, maar geen spraakverkeer over Bluetooth toestaan.

Dan kun je dus nog geen Bluetooth headset gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

Finaly ben nu ook een gelukkige t610 bezitter :)

nu heb ik alleen een vraagje, ik heb 'm simlock vrij in deventer gekocht maar daar hadden ze alleen nog maar w20 versies :| nu wil ik 'm natuurlijk nog wel ff om ruilen een dezer dagen voor een w22 versie of hoger :)

iemand enig idee welke Belcompany ze wel heeft, de t610 uit w22? (simlock vrij natuurlijk)

tanxz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Zou het niet lukken een T-Mobile-versie te halen, en die dan om een-of-ander defect om te ruilen bij SonyEricsson, en dat je dan een normale terugkrijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Frieda schreef op 26 June 2003 @ 14:27:
vanavond koopavond, ga wel naar een ander filiaal.. maar idd, misschien kan ik beter iemand meenemen! of ik pluk gewoon iemand van de straat ofzo :D

maar zowiezo, ik had gewoon eerst moeten vragen of ik het toestel mocht zien.. |:( jeminee wat er allemaal wel niet voor ongeschreven regeltjes bestaan om een telefoon te kunnen kopen..
Je word toch helemaal gek van die gasten! Als ik jou was zou ik de naam van die gozer vragen en naar het hoofdkantoor bellen en het uitleggen, nou echt wel dat ie dan een probleem heeft. Het is zo'n k*tbedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Anoniem: 75879 schreef op 26 juni 2003 @ 16:27:
[...]
Je word toch helemaal gek van die gasten! Als ik jou was zou ik de naam van die gozer vragen en naar het hoofdkantoor bellen en het uitleggen, nou echt wel dat ie dan een probleem heeft. Het is zo'n k*tbedrijf!
is het misschien beter voor je gezondheid als ik hier maar niet meer post over mijn speurtocht naar een T610 bij de T for Telecom? :D

maar ik hou vol, en het gaat me lukken.. deze week nog.. hoop ik.. wish me luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

good luck.

Ik heb trouwens nog een foutje gevonden in de phone. Bij mij op de hogeschool heb je meestal geen bereik, of heel slecht. Dan veranderd de melding van T-mobile naar Alleen noodoproepen. Als ik steeds wel/geen netwerk heb, blijft de telefoon gewoon staan op "Alleen noodoproepen", terwijl ik wel bereik heb. Is best vervelend, want alleen door proberen te bellen kan je erachter komen of je wel of geen bereik hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

bij telecomvergelijker stat i nu voor 315 bij rinkel.nl maar bij de site is i tog 415 want bij detais staat bij shop kosen 10 euro maar op de site staat 100 euro?
of zie ik het nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Anoniem: 86372 schreef op 26 juni 2003 @ 16:21:
Finaly ben nu ook een gelukkige t610 bezitter :)

nu heb ik alleen een vraagje, ik heb 'm simlock vrij in deventer gekocht maar daar hadden ze alleen nog maar w20 versies :| nu wil ik 'm natuurlijk nog wel ff om ruilen een dezer dagen voor een w22 versie of hoger :)

iemand enig idee welke Belcompany ze wel heeft, de t610 uit w22? (simlock vrij natuurlijk)

tanxz
Ik had 'm ook in Deventer gehaald, ook een Week20 model. Vervolgens Apeldoorn, Zutphen, Enschede, Zwolle en Arnhem gebeld, en die hadden de Week21 allemaal nog niet. Uiteindelijk heb ik 'm in Utrecht omgeruild. Dus óf even geduld hebben, of even proberen of een van de omringende filialen 'm al heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Frieda schreef op 26 June 2003 @ 16:34:
[...]

is het misschien beter voor je gezondheid als ik hier maar niet meer post over mijn speurtocht naar een T610 bij de T for Telecom? :D

maar ik hou vol, en het gaat me lukken.. deze week nog.. hoop ik.. wish me luck!
Haha, nee hoor ik hoor het graag. Het is meer omdat ik er heb gewerkt en ik vind dat het bij een winkel om de klant moet draaien en dit bedrijf is zo ingesteld dat alles om de verkoper draait. Maar ach genoeg geklaagd.. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41257

Nog ff een reactie op die gozer die een hoop vragen had. Je vroeg hoe lang je met de voicememo op kon nemen als je nog niet veel op je telefoon had staan. Ik heb een voicememo van 9 en een halve minuut en die is 359kb, ik had er toen een paar zelf genomen foto's op staan en geen extra dingen. Nu staat er al wat meer op en heb ik 190 kb vrij inclusief die voicememo dus. Ik denk dat je wel 15 minuten haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 15-07 02:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Bah, een sof vandaag bij BC :(

Vorige week gevraagd voor een week21 of later en die waren er toen nog niet, maar hij zei, kom volgende week maar terug dan hebben we ze, dus ik vraag is dat geen probleem met mn 14 dagen gebeuren? neej das geen probleem.

Dus ik net voor mn werk ff binnen gehobbeld bij de BC, zegt hij ja we hebben ze binnen. Dus hij vraagt of ik alle zooi meeheb en natuurlijk heb ik dat. kijkt op mn bon en gaat mekkeren over de 14 dagen. na veel gezeur en gezever eindelijk zover dat hij me geloofd dat ik een afspraak had gemaakt, gaat een nieuw toestel halen en komt terug.

inspecteerd mijn huidige toestel en zegt: "zitten krassies op" dus ik uitleggen dat die er vorige keer nog niet zaten, en dat werd beaamt door de collega die me toen had geholpen. Maarja regels zijn regels dus kan hij hem alleen opsturen om te laten fixen, nou dan ga ik zelf wel naar amsterdam om hem te laten fixen.

FF wat anders, voor de mensen die een T610 uit de latere weken hebben, hebben jullie als jullie een foto genomen hebben en gaan kijken bij afbeelding info ook een andere grote dan wanneer je de afbeeling selecteerd en weg wil mieteren? scheelt bij mij een factor 4 a 5 lijkt me niet kloppen, wil graag weten of dat er uit is in de latere versies, net als het aan uit knop probleem. Ga ik de foon 3 keer op laten sturen met deze problemen krijg je alsnog een nieuwe :P

Zullen we ff een buglist maken? misschien leuk om te mailen naar SE met een verwijzing naar dit forum :D

-foto grote wordt bij de afbeelding info of verwijder opdracht verkeerd weergegeven.
-grote foto is niet te mms'en omdat hij te groot zou zijn (ja de verkeerde grote is niet goed en daarom groter dan 39 KB, de max van een MMS)
-veel java games lopen niet goed
-aan/uit toets heeft kuren
-volledig opladen vrijwel alleen mogelijk bij uitzetten telefoon(als je de phone volledig oplaad, daarna uitzet en verder laad kan er ineens een half uur meer stroom "in") de bat weergave blijft dan ook langer op vol staan voordat hij een streepie minder wordt.
-smsjes worden soms zonder reden in de nietverzonden folder gezet en niet verstuurd :S
-vult u maar aan...

(laad je hierdoor niet misleiden, zijn allemaal kleine zaken die weinig vervelend zijn, maar zou netjes zijn om ze gefixed te zien met een firmware update)

Iemand trouwens enig idee hoe het voorste aluminium frontje vast zit? is dat verlijmt ofzo? mijne is gevallen (vandaar ook die putjes) en nu zit er een klein kiertje tussen wat een heel klein beetje kraakt af en toe (spoooooradisch maar toch;)), maarja wil wel zeker weten of die eraf kan en weer goed terug zonder dat ik mn hele telefoon vergal

[ Voor 21% gewijzigd door The PyroPath op 26-06-2003 21:21 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44688

Hoe kun je zien uit welke week een T610 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Staat achterop onder de batterij ergens: 03wXX waarbij XX het weeknummer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

Anoniem: 73241 schreef op 26 juni 2003 @ 17:24:
bij telecomvergelijker stat i nu voor 315 bij rinkel.nl maar bij de site is i tog 415 want bij detais staat bij shop kosen 10 euro maar op de site staat 100 euro?
of zie ik het nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Anoniem: 44688 schreef op 27 June 2003 @ 00:27:
Hoe kun je zien uit welke week een T610 komt?
Afbeeldingslocatie: http://koen.scholieren.com/files/Screenshots/t610serie.PNG

Aan de rechterkant onder de 2e streepjescode van boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, bedankt (koen :) ),

Het lijkt me idd wel wat, zal nog wel even twijfelen tussen functionaliteit of design maar als ik 'm bij de BC haal dan kan ik 'm altijd weer omruilen natuurlijk.

Ik schijn er dus op te moeten letten dat 'ie 03W22 erop heeft staan?
(Is dat de firmware code voor SE's?) Dan heeft 'ie iig geen 'hissing' probleem meer.

Nog een kort vraagje. Ik zie 'm bijna overal in het zilver/zwart. Is 'ie ook te krijgen in het blauw/zwart hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw tanxz Koen Roumen, ik had al wat winkels afgebeld, maar ik ga gewoon door...
w22 moet toch ergens te koop zijn (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 29-06 11:48
-foto grote wordt bij de afbeelding info of verwijder opdracht verkeerd weergegeven.
Wordt niet verkeerd weergegeven. De telefoon zet 'm om naar een RAW-format. Kost nu eenmaal meer ruimte.
-veel java games lopen niet goed
Geen problemen hier. Beetje traag, maar alles werkt :)
-aan/uit toets heeft kuren
Werkt ook perfect hier
-volledig opladen vrijwel alleen mogelijk bij uitzetten telefoon(als je de phone volledig oplaad, daarna uitzet en verder laad kan er ineens een half uur meer stroom "in") de bat weergave blijft dan ook langer op vol staan voordat hij een streepie minder wordt.
Paranoia??
-smsjes worden soms zonder reden in de nietverzonden folder gezet en niet verstuurd :S
Alle instellingen goed ingevuld? Ook niet per ongeluk op de verkeerde knopjes gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87337

Ik heb 'm eergisteren ook besteld bij Sitel.nl. Ze hadden 'm op dat moment ook nog niet binnen (ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren....)

Heeft iemand 'm toevallig ook bij Sitel besteld en al binnen ???

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Anoniem: 86372 schreef op 27 juni 2003 @ 02:21:
btw tanxz Koen Roumen, ik had al wat winkels afgebeld, maar ik ga gewoon door...
afgelopen vrijdag (20-06-03) heb ik een week 22 versie gekocht bij BC in gouda.... dus misschien hebben ze hem nog steeds wel. Bel ze even zou ik zeggen.

0182 - 58 63 62
0182 - 51 89 91

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
readytoflow schreef op 27 June 2003 @ 01:21:
Ik schijn er dus op te moeten letten dat 'ie 03W22 erop heeft staan?
Anoniem: 86372 schreef op 27 June 2003 @ 02:21:
Ik weet nog steeds niet hoe men aan die Week 22 manie is gekomen, maar de toestellen uit Week 21 functioneren ook prima. :)

Zoals dus hier te lezen staat:
This is based on the handset and box having a sticker marked with week of manufacture, where fixed handsets have 03w21 for year 2003, week 21.
Sla dus geen W21 model af als je die kan krijgen, want die werken prima. Ik heb er hier ook een uit W21 (geruild voor die W20) van de foto, en alle problemen zijn bij mij compleet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik heb een week 21 toestel....functioneert perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Laatst online: 10-07 09:53
Ik heb een week 21 toestel....alleen nog wel hissing door de geluiden heen, niet tijdens het bellen.
Ook nog problemen met de powerbutton :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
dan moet je dus gewoon mazzel hebben met je wk 21.. of zou het aan bepaalde serienummers liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Frieda schreef op 27 juni 2003 @ 11:01:
dan moet je dus gewoon mazzel hebben met je wk 21.. of zou het aan bepaalde serienummers liggen?
Dat zou je haast gaan denken. Ik heb een W21 en nergens last van, geen hiss tijdens het bellen, noch tijdens ringtones of problemen met de power button.

Er staat maar 1 ding vast; je moet geen model uit Week 20 hebben. ;) Of je week 21 of 22 model wél goed is, is dan maar afwachten. Zoniet dan kan je er bij de BC iig altijd mee terug. Dat is toch wel prettig om te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

wat een ubergeil toestel

maar t-mobile stuurt mij ff doodleuk een w19 model op :( :( :(

had ergens gelezen dat phonehouse als service point voor t-mobile geldt.. kan ik mijn gsm nu gewoon bij hun omruilen??? of moet alles weer de post op??? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

opgelost :)

krijg maandag de w21 versie aan de deur geleverd hihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

en wat was de oplossing SYQ? wellicht wel handig voor anderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-07 13:54
Syq: Ik neem aan dat je contract verlenging hebt genomen bij t-mobile? Wanneer heb jij die brief de deur uit gedaan?
Mijn vriendin namelijk vorige week donderdag, en ze verwacht 'm eigenlijk elke dag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net gebeld met gouda en die hadden alleen W20 en W21 liggen, maar W21 is dus al goed :) begrijp ik.. of is de W22 net weer iets anders?

anders laat ik de W21 versie gewoon over komen naar Deventer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn niet alle w21's goed (de mijne wel), het gaat er vooral om dat het hardwareversienummer R3A is en niet R2A...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79388

ok, heren en dames :D

Ik heb mijn 610 vandaag kunnen omruilen voor een perfect exemplaar, hoop
dat dat ook snel gaat lukken voor de mensen met een een toestel waar
nog een "hissing" probleem inzit.

nu het volgende, ik zat te denken....een MMS kost 50 eurocent,
zijn er misschien mogelijkheden om via een ander wap portal
tegen de 15 eurocent per 10kb van je gprs een foto te versturen.
Dit scheelt op de lange duur aanzienlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

heel simpel.. gewoon 0800-7111 gebeld en uit zitten leggen dat ik dus de telefoon vandaag heb ontvangen, lang verhaaltje vervolgens omdat mevrouw helpdesk maar niet begreep wat ik bedoelde met hissing probleem.

vervolgens gevraagd om een nieuwe model zonder hissing prob. want eerst zat ze te zeuren om reparatie terug bla bla. en intussen 5x ofzo zitten herhalen dat ik volgende week op vakantie ga (niet echt maar ja, het hielp wel :) ) en dus echt niet zonder gsm het vliegtuig ik kan stappen

en zoals eerder vermeld afspraak staat vast voor maandag :)

EN nu heb ik nog een vraagje.. tijdens het bladeren etc kom ik toch verdomd vaak een snelkoppeling/menu-item tegen die gelijk een verbinding wil maken met t-zone of iets dergelijks.. zelfs het knopje rechtsboven gaat gelijk naar t-zone :(

ik wil dus absoluut geen wap/mms/gprs gebruiken. waar kan ik de instellingen hiervoor vinden zodat ik een melding krijg in de trend van "kan niet verbinden".. dus ff de inbelnrs en dergelijke wijzigen

sms'en wil ik wel graag blijven doen :)

-----------
@bassdrum. yups enne heeft ze hem al ontvangen?? bij mij is ie namelijk ook vorige week donderdag de deur uit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-07 13:54
SYQ schreef op 27 June 2003 @ 15:21:

@bassdrum. yups enne heeft ze hem al ontvangen?? bij mij is ie namelijk ook vorige week donderdag de deur uit gegaan
Net gebeld, ze heeft 'm nog niet binnen. Zal dus wel weer maandag worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

mua, duim maar alvast dat ze geen w19 krijgt

oh ja. t-mobile logo moet er makkelijk af kunnen, want je ziet duidelijk boven de T van t-mobile een streepje ----> sticker

en neuh, ik laat hem er gewoon op. wacht lekker op concrete oplossingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
Anoniem: 87337 schreef op 27 June 2003 @ 09:21:
Ik heb 'm eergisteren ook besteld bij Sitel.nl. Ze hadden 'm op dat moment ook nog niet binnen (ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren....)

Heeft iemand 'm toevallig ook bij Sitel besteld en al binnen ???

Thanx
Ik heb hem vorige week bij sitel.nl besteld, toen kreeg ik een mailtje dat ze de nieuwe levering vandaag zouden krijgen. Maar vandaag helaas geen nieuws gehad van hun.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41257

Nou dikke shit, heb net mijn toestel omgeruild en heb nu eentje zonder ruis door het geluid. Dus ik net kijken naar het versie nummer, staan er 2, de eerste is R3A en de 2de is R1A. Doe ik de batterij op z'n plaats en wil ik hem aan zetten, wat denk je? Power button reageert niet.

Bij mijn oude telefoon had ik ook nog een irritante fout gevonden. Als je het geluid uit zet trilt het toestel niet als je een sms binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56977

zijn er nog mensen hier die bij vivacom.nl besteld hebben??
Ik heb dit wel gedaan maar ze hebben toestellen nog niet binnen. Aan email schijnen ze niet te doen dus moet je ze bellen tussen 12 en 14 uur voor 1 euro per gesprek :( .
Dit heb ik dus dinsdag gedaan en toen is mij verteld dat ze de telefoon eind deze week begin volgende week verwachten. Is er al iemand die weet of ze ze binnen hebben. Heb niet echt zin om steeds naar de fijne winkel te bellen voor 1 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op 27 juni 2003 @ 15:21:
EN nu heb ik nog een vraagje.. tijdens het bladeren etc kom ik toch verdomd vaak een snelkoppeling/menu-item tegen die gelijk een verbinding wil maken met t-zone of iets dergelijks.. zelfs het knopje rechtsboven gaat gelijk naar t-zone :(

ik wil dus absoluut geen wap/mms/gprs gebruiken. waar kan ik de instellingen hiervoor vinden zodat ik een melding krijg in de trend van "kan niet verbinden".. dus ff de inbelnrs en dergelijke wijzigen

sms'en wil ik wel graag blijven doen :)
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
SYQ: Gewoon je WAP/GPRS instellingen verneuken ;)

Ik heb ondertussen ook mn T610 binnen. Gisteren aangekomen per post (erg goed want ik had m de dag ervoor pas daadwerkelijk besteld met benodigde bescheiden en ik krijg m nog gratis ook). WAT EEN FANTASTISCH TOESTEL!!! :D Damn hij ruled, ben er enorm blij mee!

Heb een W21 versie, geen ruis tijdens bellen, geen ruis door de beltonen, camera lichter/donkerder met joystick werkt prima, sms'jes versturen gaat prima, spellen (vrijwel alle geprobeerd van myt610) werken ook goed.. heb alleen een probleem dat de "aan/uit knop" niet goed reageert. Moet m een aantal keren proberen voordat hij aan/uit gaat. Op zich niet zo'n probleem want ik zet m toch vrijwel nooit uit... maar wel vreemd. Dat MMS probleem heeft waarschijnlijk te maken met het grote formaat waar de camera standaard foto's op maakt. Als je deze verandert naar de kleine (160x120?) dan lijkt me dat MMS wel goed gaat :)

Ik had hiervoor een Nokia 6310i, maar daar eigenlijk nooit echt tevreden over geweest. Ik vind deze T610 veel beter en prettiger werken, hij is kleiner, heeft veel meer mogelijkheden en vooral: mooier! :) Mijn beste toestel ooit, dat veruit :D

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
waar heb jij hem besteld dat je em de volgende dag al hebt, Change?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
belstore.com, wel met Vodafone In-Business (damn wat een hoge kortingen kreeg/krijg (?) je daarbij!) Ik heb ze nog even gebeld om de versie te controleren voordat ik de bestelling completeerde.. maar volgens mij hadden zij ook nauwelijks voldoende in voorraad, dus ik zou even bellen als je hem snel wil hebben.

Edit: vandaag mn eerste crash gehad toen ik een SMS wilde reply-en.. hij "rebootte" spontaan :? Daarna was alles wel weer ok en hij had ook de SMS waar ik mee bezig was onthouden (stond in de outbox of drafts of zo).

Edit2: Oh ja, misschien wel belangrijk voor de twijfelaars: de ontvangst van het GSM signaal is iets slechter dan die van de 6310i (binnenshuis).

[ Voor 41% gewijzigd door Change op 27-06-2003 22:57 ]

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Change schreef op 27 June 2003 @ 18:53:
SYQ: Gewoon je WAP/GPRS instellingen verneuken ;)
gelukt hehe..

maaruh dat ene internet-knopje (rechtsboven - zijkant), maakt ie verbinding zodra je erop klikt??? of is het een cache pagina ?? t-zones doet het gelukkig niet meer op mijn gsm, alleen van dat andere ben ik niet zeker

jemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hij maakt verbinding. En daar kan je ook weinig tegen doen. Stoppen ze volgens mij in elke GSM tegenwoordig, hopende dat mensen daar vaak (per ongeluk) op drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

en weet je zo welke instellingen ik moet verneuken wil ik dat tegen gaan?? t-zones doen het gelukkig allemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37210

Shitt, ik had een w22 toestel deed het goed, maar vandaag tot 3x toe tijdens bellen spontane reboot :( dus heb um terug gebracht... ook weigerde de powerknop regelmatig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Bij mij pakt ie altijd de GPRS verbinding als ie het Internet op wil. Als je geen GPRS kan bereiken lijkt me dat je alleen een cache pagina ziet?

Ik hoop dat die van mij niet vaker spontaan gaat rebooten, vooral niet tijdens het bellen!! Blijkbaar moet er nog wel een nieuwe firmware versie komen om alle problemen op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over Wap gesproken via de T610 dat rocks wel met Share ;)
gewoon gratis wap, i-mode, en html sites kijken (kleur) (maak nu mijn eige mini html sites) ;)

blijkbaar kun je dus met wap2.0 html sites openen.

vond ook al een MSN i-Mode site alleen crashed ie dan wel :| als je hebt ingelogd
http://www.wapag.com:8080/servlet/iMSN (probeer maar zou ik zeggen)
verder werkt alles super ('t mag alleen allemaal wel een beetje sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1265

ik heb em ook gekocht, had eerst de w20 versie en na het lezen van deze topic omgeruilt voor w21. Wereld van verschil als je belt qua geluid, ook lijken de spelletjes sneller te zijn.

Vind het een fantastisch toestel, 2 kleine minpuntjes tegengekomen, als ik van themes verander wil er nog wel eens garbage op het scherm komen (dit gaat alleen weg door theme opnieuw te laden). En ik mis het toekennen van een ringtone aan een groep, dit kon mijn vorige toestel wel (a300). maar wellicht kan ik het gewoon niet vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik ben wel zo moedig om het logo er af te halen zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.barrakuda.nl/mobile.jpg

Ik vond die "T" niet zo mooi, het woord mobile vond ik wel mooi zo op de onderkant, vandaar dat ik het laten zitten.

Hoe dit te doen:

Neem een scherp schilmesje ,scheermesje (die ouderwetse platte) of pak een hele scherpe schaar (fiskars)

Ikzelf heb het met een scherpe schaar gedaan (maar dan moet hij ook echt heel scherp zijn).

Zet het mesje/schaar op een letter, en beweeg zachtjes op en neer, ZACHTJES!!!

Zorg ervoor dat wanneer je het logo erafkrast alleen de letters zelf aanraakt, en niet de behuizing.

Ik heb zelf alleen een paar hele kleine krasjes (bijna niet zichtbaar, zie foto), maar dat had niet gehoeven als ik wat voorzichtiger was geweest.

Veel success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Wat is er met sitel.nl?

de T-610 die gisteren nog voor 95 euro icm T-mobile 150 over de toonbank ging, kost nu opeens 226 euro:(

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Eastman schreef op 28 June 2003 @ 12:07:
Wat is er met sitel.nl?

de T-610 die gisteren nog voor 95 euro icm T-mobile 150 over de toonbank ging, kost nu opeens 226 euro:(
Die actie liep dan ook tot 27 juni. En dat was... gisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
jah lekker is dat..... ze hadden in die periode helemaal geen voorraad... dan is het ook niet echt aantrekkelijk om te gaan bestellen

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
wicher schreef op 28 June 2003 @ 12:53:
[...]

Die actie liep dan ook tot 27 juni. En dat was... gisteren. :)
En de leverdatum bij sitel.nl is ook weer uitgesteld.. 4 juli is het nu :Z.. Ik wil mn T610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Shiver23 schreef op 26 June 2003 @ 16:44:
good luck.

Ik heb trouwens nog een foutje gevonden in de phone. Bij mij op de hogeschool heb je meestal geen bereik, of heel slecht. Dan veranderd de melding van T-mobile naar Alleen noodoproepen. Als ik steeds wel/geen netwerk heb, blijft de telefoon gewoon staan op "Alleen noodoproepen", terwijl ik wel bereik heb. Is best vervelend, want alleen door proberen te bellen kan je erachter komen of je wel of geen bereik hebt.....
Dat bereik wat je ziet als er 'Alleen noodoproepen' staat is het bereik van het netwerk wat hij gebruikt voor de noodoproepen. Als jij probeert te bellen gaat ie weer proberen op jouw thuisnetwerk te komen (en tussendoor probeert ie dat ook regelmatig).

[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 28-06-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

omdat ik zo ook zo'n telefoon wil halen :P en geen tijd heb om het topic helemaal door te lezen,

welke revisie moet je wel hebben en welke niet?
want ik ga 1juli op vakantie dus heb alleen vandaag nog hij moet wel goed zijn :P
en hoe werkt de bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Dat is prettig te horen.

Alleen jammer dat de aanbiedingen nu verdwenen zijn. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Eerder had ik gemeld dat mijn telecom boer de t-mobile versie gaat verkopen voor zo'n 300 euro los en icm t-mobile 150 voor 93 euro... echter heeft hij ze ook nog niet op voorraad.... hij verw8 ze begin volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Eastman schreef op 28 June 2003 @ 13:33:
Eerder had ik gemeld dat mijn telecom boer de t-mobile versie gaat verkopen voor zo'n 300 euro los en icm t-mobile 150 voor 93 euro... echter heeft hij ze ook nog niet op voorraad.... hij verw8 ze begin volgende week
Welke boer is dat?

Naja, in principe heeft T for Telecom 'm ook voor € 300. Als het goed is moet het bij een webshop nog goedkoper kunnen. Bijvoorbeeld Vivacom voor € 280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
phonestreet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
vivacom is nog goedkoper met een t-mobile 150 abbo :o

voor die paar euro-tjes heb ik liever gewoon een echte winkel in den haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Eastman schreef op 28 June 2003 @ 12:56:
jah lekker is dat..... ze hadden in die periode helemaal geen voorraad... dan is het ook niet echt aantrekkelijk om te gaan bestellen
tsja, maar als je besteld had, dan zou je order gehonoreerd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ik heb slechte ervaringen met bestellingen doen op inet die niet op voorraad zijn....

nu heb ik er weer zo'n 1tje.... heb 4 matrix brillen besteld op de offciciele matrixshop van Warner Bros.... ze zouden op ik had ze besteld op 9 juni, 25ste zouden ze op voorraad zijn om verzonden te worden... en wat staat er sinds de 25ste...

ze worden rond 15 juli pas verzonden.. jahoor.... tegen de tijd dat ie wordt afgeleverd is het alweer halverwegen zomer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Eastman schreef op 28 June 2003 @ 12:07:
Wat is er met sitel.nl?

Geen nood, ik heb nog eens wat uitgebreider gekeken op de website van Phonestreet, en daar staat-ie nog steeds voor dezelfde prijzen als Sitel tot gisteren.

Ofwel: nog steeds € 95 icm T-150 en € 26 icm T-225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mooi, ik heb zo'n tasje op Mobilefun.co.uk besteld...ik ben benieuwd wanneer hij aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

bij gsm.nl is ie nog €109,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Anoniem: 59192 schreef op 28 June 2003 @ 17:14:
bij gsm.nl is ie nog €109,00
En je kan daar ook heel duidelijk zien dat T-Mobile je € 110 extra korting geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Anoniem: 37210 schreef op 28 June 2003 @ 00:03:
Shitt, ik had een w22 toestel deed het goed, maar vandaag tot 3x toe tijdens bellen spontane reboot :( dus heb um terug gebracht... ook weigerde de powerknop regelmatig.....
nou ik weet genoeg over de vraag..

is het de opvolger van de t68i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87608

wicher schreef op 28 June 2003 @ 13:24:
[...]

Dat is prettig te horen.

Alleen jammer dat de aanbiedingen nu verdwenen zijn. :|
Bij telecom.nu is ie weer wel goedkoop icm t-mobile abonnementen. Het mooie van telecom.nu is dat er ook een echte winkel van bestaat in Haarlem. Ik ga maandag ff kijken of ze hem daar klaar hebben liggen voor mij.

Hebbuh hebbuh hebbuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 87608 schreef op 28 June 2003 @ 18:18:
Bij telecom.nu is ie weer wel goedkoop icm t-mobile abonnementen. Het mooie van telecom.nu is dat er ook een echte winkel van bestaat in Haarlem. Ik ga maandag ff kijken of ze hem daar klaar hebben liggen voor mij.
Hebbuh hebbuh hebbuh
Vraag het wel eerst even Ik heb ze gisteren een mail gestuurd (was Goedkoopste.nu voor een los toestel (slechts € 366, géén T-Mobile versie) en het zou nog zeker 10 dagen duren voordat ze 'm kunnen leveren. Heb 'm nu maar ergens anders besteld, want als ik iets wil, dan wil ik het snel! }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Anoniem: 87608 schreef op 28 June 2003 @ 18:18:
[...]

Hebbuh hebbuh hebbuh
Ik had op Telecom.nu ook eerder dezelfde aanbieding gezien, maar kan het nu compleet niet meer terugvinden...

Heb je er een URL van?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.