Hoi,
Ik ben dus voor mezelf ook op zoek naar een vervanger voor m'n sl45i.
Ik kan geen gsm meer vinden van dat formaat met een mp3 speler en ging dus maar kijken naar een nieuwe Siemens (S55 of SL55) of Nokia (7250 of 6610).
SE leek me maar niks. Tot ze bij de Belcompany de T610 lieten zien.
Ik vind het echt geen mooi model eerlijk gezegd, maar de prestaties liegen er niet om...
De nadelen die ik tot nu toe heb gelezen:
-traag nemen van foto's of zoiets(?)
-geen handsfree
-geen mp3/radio
voordelen
+ standby tijd is gigantisch als ik het mag geloven
+scherm 65k (net zo mooi als V200?)
+Bluetooth, emailclient
+nightmode op camera plus wat leuke speledingetjes qua editing
Dus maar even een paar vraagjes stellen aan jullie kenners en gebruikers:
Kun je ook 'gewone' beltonen kiezen of maken? dus ouderwetse 'ring ring' etc?
(m'n vriendin heeft de V200 van me gekregen en die vindt dat allemaal leuk, maar ik voel me nogal opgelaten als er zo'n heel circus te horen is op m'n werk
)
Is de camera een beetje de moeite waard? Ik las ergens dat het nogal lastig foto's nemen is, dat je niet altijd fotografeerd wat je in je schermpje ziet?
Kun je ook adressen bij de contacten zetten of alleen namen nummers en emails?
Kunnen de gegevens gesynchroniseerd worden met m'n contacten en afspraken uit outlook?
Zo ja, gaat dit dan makkelijk? met m'n oude 6210 wel maar met deze sl45i wordt ik er een beetje moe van eigenlijk...
(oh en hoeveel afspraken kun je er in kwijt? dat is bij m'n sl45i ook niet al te veel)
[ edit]
Hoe lang kun je voice memo's ongeveer opnemen (stel dat je er nog niks extra's in hebt staan dan)?
[/ edit]
Meer een open vraag:
Wat is nou het grootste nadeel als je van een Nokia/Siemens overstapt naar een SE? (en/of voordeel mag ook natuurlijk)
(ik probeer geen discussie te maken, dus svp gewoon wat feitjes)
Ik ben dus voor mezelf ook op zoek naar een vervanger voor m'n sl45i.
Ik kan geen gsm meer vinden van dat formaat met een mp3 speler en ging dus maar kijken naar een nieuwe Siemens (S55 of SL55) of Nokia (7250 of 6610).
SE leek me maar niks. Tot ze bij de Belcompany de T610 lieten zien.
Ik vind het echt geen mooi model eerlijk gezegd, maar de prestaties liegen er niet om...
De nadelen die ik tot nu toe heb gelezen:
-traag nemen van foto's of zoiets(?)
-geen handsfree
-geen mp3/radio
voordelen
+ standby tijd is gigantisch als ik het mag geloven
+scherm 65k (net zo mooi als V200?)
+Bluetooth, emailclient
+nightmode op camera plus wat leuke speledingetjes qua editing
Dus maar even een paar vraagjes stellen aan jullie kenners en gebruikers:
Kun je ook 'gewone' beltonen kiezen of maken? dus ouderwetse 'ring ring' etc?
(m'n vriendin heeft de V200 van me gekregen en die vindt dat allemaal leuk, maar ik voel me nogal opgelaten als er zo'n heel circus te horen is op m'n werk
Is de camera een beetje de moeite waard? Ik las ergens dat het nogal lastig foto's nemen is, dat je niet altijd fotografeerd wat je in je schermpje ziet?
Kun je ook adressen bij de contacten zetten of alleen namen nummers en emails?
Kunnen de gegevens gesynchroniseerd worden met m'n contacten en afspraken uit outlook?
Zo ja, gaat dit dan makkelijk? met m'n oude 6210 wel maar met deze sl45i wordt ik er een beetje moe van eigenlijk...
(oh en hoeveel afspraken kun je er in kwijt? dat is bij m'n sl45i ook niet al te veel)
[ edit]
Hoe lang kun je voice memo's ongeveer opnemen (stel dat je er nog niks extra's in hebt staan dan)?
[/ edit]
Meer een open vraag:
Wat is nou het grootste nadeel als je van een Nokia/Siemens overstapt naar een SE? (en/of voordeel mag ook natuurlijk)
(ik probeer geen discussie te maken, dus svp gewoon wat feitjes)
[ Voor 6% gewijzigd door readytoflow op 26-06-2003 01:08 ]