Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

The_PyroPath schreef op 24 juni 2003 @ 00:07:
zoals lot->jou en u->t en zij->wil en op een gegeven moment moek toch weer ff denken wat ik verder wil tikken en rollt alles er mooi op.
dat lot-jou u-t en zij-wil heeft mijn 6510 ook, en volgens mij alle nokia's :)
dus dat vind ik sowieso geen probleem al.

Damn, wat kan 1 1/2 maand wachten toch erg zijn :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
waaaaaaaaaaaaaaaah, ik word compleet gek van die Duitsers :(

ik verzoek ze uitdrukkelijk om geen Vodafone editie, wat krijg ik: T-Mobile editie.
tevens problemen met hissing enzo, dus die stuur ik retour en spreek nadrukkelijk
af nu een originele SonyEricsson model retour te krijgen.

wat krijg ik nu: een O2-editie :N

hij's wel van week 22 en heeft verder geen problemen, maar kom op...
een O2 editie :N bah, vanmiddag maar weer eens bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
koen schreef op 24 juni 2003 @ 08:40:

ik verzoek ze uitdrukkelijk om geen Vodafone editie, wat krijg ik: T-Mobile editie.
tevens problemen met hissing enzo, dus die stuur ik retour en spreek nadrukkelijk

Waar heb je hem besteld dan?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 24 June 2003 @ 01:39:
Woei....

Eindelijk doet mijn T610 nu alles perfect met BlueTooth..
Wat heb je dan precies verandert?
Ik kan nog steeds niet sychroniseren met Windowsx XP SP1
Gewoon file transfer via m'n sitecom software gaat perfect, maar de orginele SE software geeft geen herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
philipnorth schreef op 24 June 2003 @ 08:01:
[...]

dat lot-jou u-t en zij-wil heeft mijn 6510 ook, en volgens mij alle nokia's :)
dus dat vind ik sowieso geen probleem al.
De t610 onthoudt juist welk woord je het meest gebruikt. Dus na een aantal keer komt er niet meer 'lot' te staan, maar meteen 'jou'. Hmm hoop dat t beetje te begrijpen is zoals ik t opschrijf. Is in ieder geval verrekte handig vind ik. Ben blij met de t610, helemaal omdat ik hiervoor met een samsung s300 zat opgescheept en die heeft 0,0 functies. Mistte de kleine dingetjes die een SE telefoon zo uniek en gebruikersvriendelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

tjempjun schreef op 24 June 2003 @ 09:40:
[...]

De t610 onthoudt juist welk woord je het meest gebruikt. Dus na een aantal keer komt er niet meer 'lot' te staan, maar meteen 'jou'. Hmm hoop dat t beetje te begrijpen is zoals ik t opschrijf. Is in ieder geval verrekte handig vind ik. Ben blij met de t610, helemaal omdat ik hiervoor met een samsung s300 zat opgescheept en die heeft 0,0 functies. Mistte de kleine dingetjes die een SE telefoon zo uniek en gebruikersvriendelijk maken.
da's idd wel handig ja, ik kan niet wachten tot ik mag verlengen :)
en ff kijken of ik vriendin niet kan overhalen dat ik m een weekje mag lenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
dat lot-jou probleem is bij mij wel eens een probleem :X

M'n ex heette charlotte... Oftewel lot. Als ik dan naar m'n (nieuwe) vriendin sms: 'ik mis jou', kan er wel eens 'ik mis lot' komen te staan :X

[ Voor 12% gewijzigd door ludo op 24-06-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ludo schreef op 24 June 2003 @ 10:30:
dat lot-jou probleem is bij mij wel eens een probleem :X

M'n ex heette charlotte... Oftewel lot. Als ik dan naar m'n (nieuwe) vriendin sms: 'ik mis jou', kan er wel eens 'ik mis lot' komen te staan :X
offtopic:
daarom zeg ik altijd ik mis je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Daarom zeg ik het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 23 June 2003 @ 23:43:
Is het eigenlijk mogelijk om het GPRS deel uit teschakelen? ik zou het liefst eerst mijn belminuten opmaken voordat ik extra ga betalen voor Kb's via GPRS...

Zegmaar een soort van inbel verbinding ofzo
Standaard staat GPRS uit. Dit zou je appart moeten aanvragen.

Ik laat me telefoon uitbellen naar een freeler basic accountje en hiermee kan ik me mail op halen. Ik neem aan dat dit gewoon van me bel minuten af gaat. Ik weet dit niet helemaal zeker omdat ik analoog inbel, want ISDN lukt me nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 10:48:
[...]

Standaard staat GPRS uit. Dit zou je appart moeten aanvragen.

Ik laat me telefoon uitbellen naar een freeler basic accountje en hiermee kan ik me mail op halen. Ik neem aan dat dit gewoon van me bel minuten af gaat. Ik weet dit niet helemaal zeker omdat ik analoog inbel, want ISDN lukt me nog niet.
volgensmij is gprs standard al geactiveerd bij t-mobile... tenminste, daar lijkt het wel op als je de site van t-mobile bekijkt.... http://www.t-mobile.nl/ht...en_tarieven/ps1.75.71.asp

daar hebben ze het namelijk ook over "GPRS (toegang tot het WAP-portaal, zonder maandelijkse vaste kosten)" wat 15 eurocent per 10 kb kost.
Het lijkt mij dus logies, dat je alleen moet aanmelden als je GPRS actief of intensief wilt.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Yohost! schreef op 23 juni 2003 @ 08:21:
[...]

Probleem van ruis tijden het bellen is dan wel verholpen maar in plaats daarvoor zit het nu door de melodieën heen. :(
Ruis zit niet meer in w23 bij de melodietjes? Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
wAizz schreef op 24 June 2003 @ 11:43:
[...]

Ruis zit niet meer in w23 bij de melodietjes? Kan iemand mij dit vertellen?
Vanaf w21 (dus incl w21) niet meer volgens mij. Bij w23 dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 24 June 2003 @ 08:40:

02 editie? heeft o2 ook dan net als t-mobile's t-zones?
Heb je pic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
net de t610 besteld bij vivacom.. ben erg benieuwd wanneer ik em krijg! las in de voorwaarden dat ik em als ik em na 30 dagen nog niet binnen heb, gewoon kan cancellen.. en bij prijswijzigingen kan ik ook cancellen binnen 10 dagen.. wie niet waagt, die niet wint..

maar wel spannend! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
wicher schreef op 24 June 2003 @ 11:46:
[...]
Vanaf w21 (dus incl w21) niet meer volgens mij. Bij w23 dus ook niet.
Vanaf w21 zit er geen ruis meer tijdens telefoongesprekken, maar bij mij wel in de melodietjes. Mijn vraag is dus eigenlijk of dit normaal is.
Als dit niet normaal is, is er dan ook ruis te horen in de melodietjes in w22/23 (wellicht dan dat ik mijn w21 moet gaan ruilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Frieda schreef op 24 juni 2003 @ 12:05:
net de t610 besteld bij vivacom.. ben erg benieuwd wanneer ik em krijg! las in de voorwaarden dat ik em als ik em na 30 dagen nog niet binnen heb, gewoon kan cancellen.. en bij prijswijzigingen kan ik ook cancellen binnen 10 dagen.. wie niet waagt, die niet wint..

maar wel spannend! :+
Zolang ze 'm niet op voorraad hebben lijkt het me niet zo zinnig.

Straks leveren ze 'm wel netjes na 29 dagen voor € 280, maar is-ie intussen allang bij een andere winkel sneller te krijgen voor € 250.
Ik wacht sowieso tot ze 'm op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 11:58:
[...]

02 editie? heeft o2 ook dan net als t-mobile's t-zones?
Heb je pic?
met O2 logo en idd eigen icoontjes en theme met zuurstofbubbels :P
geen idee of ze iets als t-zones hebben, ken de Duitse markt niet zo goed.

toestel komt van www.fonmarkt.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

wicher schreef op 24 June 2003 @ 12:30:
[...]

Zolang ze 'm niet op voorraad hebben lijkt het me niet zo zinnig.

Straks leveren ze 'm wel netjes na 29 dagen voor € 280, maar is-ie intussen allang bij een andere winkel sneller te krijgen voor € 250.
Ik wacht sowieso tot ze 'm op voorraad hebben.
een internet-aankoop kun je altijd annuleren binnen 30 dagen ofzo, het staat in de wetboek

http://www.leidenuniv.nl/mare/2002/04/0703.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
de prijs ligt nu rond de 400+ euro voor een los toestel.. ik denk niet dat daar binnen een maand 150 euro afgaat.. misschien voor een abo + toestel, maar niet voor een los toestel.. tenzij T-mobile met een prepay aanbieding komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Het toestel bij vivacom is een soort van prepaid toestel van t-mobile....

Er zit namelijk een simlock van t-mobile op + hun logo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op 24 June 2003 @ 13:41:
de prijs ligt nu rond de 400+ euro voor een los toestel.. ik denk niet dat daar binnen een maand 150 euro afgaat.. misschien voor een abo + toestel, maar niet voor een los toestel.. tenzij T-mobile met een prepay aanbieding komt..
ik denk niet dat ie binnen een maand 150 euro afgaat.. gaat wel erg rap dan zo. hij blijft voorlopig wel voor deze prijs van 400 euro tot kerst denk ik..
Dan komt de T610i (kidding :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Eastman schreef op 24 June 2003 @ 13:46:

simlock+logo zit ook bij abo versie van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Als je naar de winkel gaat en je sluit een T-mobile 300 abbo aan, kan je ook kiezen voor de normale versie zonder simlock en logo voor noppes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

welke winkel Eastman?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

weet het dat hij woorden bovenaan gaat zetten, maar ook daar wen je weer aan, en het is niet dat het constant veranderd dus ik ben er lekker aan gewend :D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Eastman schreef op 24 juni 2003 @ 13:46:

dat simlock maakt me niet zo heel veel uit, heb namelijk mn T-mobile abo verlengd in januari. het gaat mij er meer om dat ik niet een heel nieuw abo erbij moet bestellen..

enne, dat logo gaat er ook wel af. het SonyEricsson logo van mn T300 is er ook al bijna afgesleten, zonder enige moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het lukt mij nog steeds niet om de T610 met mijn outlook-agenda te synchroniseren.
Ik heb zelf handmatig verbindingen aangemaakt e.d. maar hij doet het gewoon niet.
Het is me gister wel gelukt om mijn adresboek te synchroniseren, maar daar zat ik niet op te wachten. Nu doet hij dat ook niet meer.

Ik heb een Belkin USB-tand. Met MSI-software geprobeerd, maar die pakt die tand niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
www.phonestreet.nl

heeft een vestiging in den haag en amsterdam binnenkort ook in Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een T-mobile versie ff voor mij kijken welke data-accounts hij of zij in zijn telefoon heeft?

Ik heb:
- t-mobile MMS
- t-zones GSM
- t-zones GPRS
- t-zones (??)
- Planet Internet (zelf aangemaakt om mijn mail te kunnen checken)

Volgens mij heeft die t-zones geen enkele functie en hoort ie ook niet oorspronkelijk in de fone. Heb in het begin via de T-Mobile website de mms instellingen opgevraagt (dacht dat ik de orginele verpest had) en denk dat dit nou die t-zones account is. Wil hem in principe ff verwijderen, aangezien hij volgens mij niets doet, maar wil ff zeker weten dat andere mensen hem ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ik heb die account niet.
alleen de eerste 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk net op de site van belcompany staat dat de prijs met tmobile 150 1 jarig abbo 259 euro is. Is dit niet wat veel op internet kost hij onder de 100 euro met hetzelfde abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:50:
Kijk net op de site van belcompany staat dat de prijs met tmobile 150 1 jarig abbo 259 euro is. Is dit niet wat veel op internet kost hij onder de 100 euro met hetzelfde abbo
Waar vind jij 'm voor € 100 dan? Volgens Telecomvergelijker.nl is Gsm-shop.nl de goedkoopste, met € 180.

Dat BelCompany dan nog een stuk duurder is lijkt me logisch, dat is een reguliere fysieke winkel.

(Of ben je in de war met 2-jarig, dan kun je 'm inderdaad wel krijgen voor € 50.)

[ Voor 9% gewijzigd door wicher|IA op 24-06-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Belcompany is altijd duurder dan internetwinkels, bij 2call.nl is ie los ook maar €396, bij BC €450... Maar je kunt hem dan tenminste wel meteen omwisselen als er iets mis mee is (een hiss ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Heb m besteld bij belstore.com ism Vodafone In-Business voor €7 en nog een extra abbo erbij om €372 op mn rekening gestort te krijgen :D Ik hoop dat Vodafone mijn aanvraag niet weigert anders ben ik de pineut.. (zou niet geweigerd moeten worden.. bij O2 heb ik 3 aansluitingen, wil er nu 2 overzetten naar Vodafone)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
wicher schreef op 24 June 2003 @ 17:58:
[...]

Waar vind jij 'm voor € 100 dan? Volgens Telecomvergelijker.nl is Gsm-shop.nl de goedkoopste, met € 180.

Dat BelCompany dan nog een stuk duurder is lijkt me logisch, dat is een reguliere fysieke winkel.

(Of ben je in de war met 2-jarig, dan kun je 'm inderdaad wel krijgen voor € 50.)
Jij moet al die vergelijksite's niet geloven joh... die jongen is echt niet in de war hoor!! hij is echt voor minder dan 100 euro te verkrijgen met een 1 jarige t-mobile 150 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 15:15
www.sitel.nl

kijk daar maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs op de belcompany site is in combo met een " gewone" T610 en niet de T-mobile versie. Geloof me, ik heb hem daar gehaald en gevraagt hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Kut.

En ik heb juist omdat KPN per 1 juni de tarieven verhoogde een nieuw Vodafone 300 abo genomen. (Cashdeal, zonder tel.)

Als ik in plaats daarvan nu een T-Mobile 225 had genomen, waarmee ik ook m'n benodigde 180 minuutjes per maand had gehad, had ik maar € 220 extra betaald voor het toestel.

T610 voor € 220... dan had ik het helemaal wel geweten :'(
Nu is het echter net drie weken te laat... :'(

Ik ZOU 'm toch kunnen nemen... alleen heb ik dan 2 abonnementen, beetje irritant. Dan moet ik wel heel erg hopen dat één van de twee snel de voorwaarden negatief verandert, zodat ik ervanaf kan.

Of ik moet het T-Mobile-abo voor het volledige bedrag doorverkopen... maar ik denk dat iemand als-ie het volledige abogeld betaald, hij/zij er ook wel graag die telefoon voor € 26 bij wil...

Is die telefoon bij Sitel overigens met T-Mobile-simslot en -logo?

[ Voor 34% gewijzigd door wicher|IA op 24-06-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wicher schreef op 24 June 2003 @ 20:45:
[...]

Kut.

En ik heb juist omdat KPN per 1 juni de tarieven verhoogde een nieuw Vodafone 300 abo genomen. (Cashdeal, zonder tel.)

Als ik in plaats daarvan nu een T-Mobile 225 had genomen, waarmee ik ook m'n benodigde 180 minuutjes per maand had gehad, had ik maar € 220 extra betaald voor het toestel.

T610 voor € 220... dan had ik het helemaal wel geweten :'(
Nu is het echter net drie weken te laat... :'(
Je kunt die cashdeal toch alsnog besteden aan een los toestel.
Ik weet niet hoeveel de cashdeal was, maar als je dat bedrag van de losse toestelprijs in de pricewatch aftrekt, hoef je misschien niet zo heel veel meer dan €220 bij te betalen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
haas schreef op 24 June 2003 @ 20:48:
[...]

Je kunt die cashdeal toch alsnog besteden aan een los toestel.
Ik weet niet hoeveel de cashdeal was, maar als je dat bedrag van de losse toestelprijs in de pricewatch aftrekt, hoef je misschien niet zo heel veel meer dan €220 bij te betalen.
Sterker nog, de cashdeal is € 345. Daarmee kan ik het toestel makkelijk betalen. Dat is het probleem niet.

Waar het om gaat is als ik dit T-Mobile-ding had genomen, ik maar € 220 meer kwijt zou zijn dan nu zonder telefoon. Als ik nu de telefoon los koop voor € 300, hou ik nog wel € 45 over, maar ben ik toch € 300 meer kwijt dan zonder.

:)

_ Edit _________________________________________

T-Mobile lijkt om een of andere reden specifiek bij dit toestel dikke extra korting te geven... zelfs op hun eigen site betaal je er maar € 109 voor bij 1 jaar 150...

Zeker een dikke lading opgekocht om hun t-zones te promoten.

[ Voor 18% gewijzigd door wicher|IA op 24-06-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
voor 300 krijg je der 1tje met simlock van t-mobile....

moet je dat ding toch eerst unlocken voordat je hem kan gebruiken icm vodafone:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Eastman schreef op 24 juni 2003 @ 21:16:
voor 300 krijg je der 1tje met simlock van t-mobile....

moet je dat ding toch eerst unlocken voordat je hem kan gebruiken icm vodafone:)
Zou het ding sowieso een beetje makkelijk te unlocken zijn?
En zit er dan niet toch een T-Mobile-logo op? (Als ik bel met Vodafone zit ik natuurlijk al helemaal niet te wachten op een T-logo.)

€ 300 Is nog wel altijd een stuk meer dan € 220... maar goed, ik heb nu (met Vodafone) dan wel extra minuten (die ik weliswaar niet per se nodig heb, maar is toch wel relaxed), en betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wicher schreef op 24 June 2003 @ 20:51:
T-Mobile lijkt om een of andere reden specifiek bij dit toestel dikke extra korting te geven... zelfs op hun eigen site betaal je er maar € 109 voor bij 1 jaar 150...

Zeker een dikke lading opgekocht om hun t-zones te promoten.
Ze willen waarschijnlijk hun problemen met de T68i oplossen door alle probleemgevallen te vervangen door de T610. Prima actie eigenlijk. En ik heb op de site van T-Mobile gelezen dat ze een partnership hebben met Sony Ericsson, dus misschien hadden die nog iets goed te maken en hebben ze dat gedaan door middel van een leuke deal.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
haas schreef op 24 juni 2003 @ 21:19:
[...]

Ze willen waarschijnlijk hun problemen met de T68i oplossen door alle probleemgevallen te vervangen door de T610. Prima actie eigenlijk. En ik heb op de site van T-Mobile gelezen dat ze een partnership hebben met Sony Ericsson, dus misschien hadden die nog iets goed te maken en hebben ze dat gedaan door middel van een leuke deal.
Als ze je T68i omruilen voor een T610 bof je wel gigantisch... :)

Maar dat partnerschap zou heel goed kunnen inderdaad, icm met t-zones-promotie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Hier voor was er een soort gelijke actie met t-mobile, maar dan met die ene nokia, met een rond toetsenbord.... kweet het type nummer niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Eastman schreef op 24 June 2003 @ 21:22:
Hier voor was er een soort gelijke actie met t-mobile, maar dan met die ene nokia, met een rond toetsenbord.... kweet het type nummer niet meer
3650

Maar als T-Mobile ze nu zo goedkoop kan leveren, zou het dan niet aannemelijk zijn dat de prijs binnenkort sowieso gaat zakken?

Ofwel doordat T-Mobile nu een eerste grote lading krijgt, en er daarna meer los op de markt komen. Ofwel doordat sommige webshops goedkope T-Mobile-exemplaren toch los gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
T-mobile had een al een hele grote lading ingekocht....
Alleen zijn ze bijna allemaal weer volledig terug gestuurd naar sonyericsson "hissing"

Me telecom boer zei dat ie er 600 had besteld, echter kreeg hij er maar 50 binnen..... Deze week zou de rest van de bestelling komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 19:52:
De prijs op de belcompany site is in combo met een " gewone" T610 en niet de T-mobile versie. Geloof me, ik heb hem daar gehaald en gevraagt hoe het zat.
weet je dan wat hij met gelockte t-mobile kost kan dit namenlijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 24 June 2003 @ 15:28:
Het lukt mij nog steeds niet om de T610 met mijn outlook-agenda te synchroniseren.
Ik heb zelf handmatig verbindingen aangemaakt e.d. maar hij doet het gewoon niet.
Het is me gister wel gelukt om mijn adresboek te synchroniseren, maar daar zat ik niet op te wachten. Nu doet hij dat ook niet meer.

Ik heb een Belkin USB-tand. Met MSI-software geprobeerd, maar die pakt die tand niet.
Als je adresboek kan sycroniseren moet je agenda ook lukken lijkt me :?

Waarom probeer je de officiele Belkin software niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

die heb ik geprobeerd, maar werkte sowieso al niet.
Nu doet ie het helemaal niet meer.
Even alles eraf en opnieuw dr op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Ik heb het eens bekeken mbv een spreadsheetje...

Afbeeldingslocatie: http://got.matthijsgall.nl/kostverg_voda_tmob_t610.png

Hierbij heb ik dus de Vodafone-aanbiedingen van Bestelmaar.nl (cashdeal, goedkoopste nu, heb ik ook) vergeleken met de T-Mobile-aanbiedingen van Sitel (incl T610).
In de tabel en grafiek staan de complete kosten, dus incl. alles, ook incl. bellen. Bovenaan in de tabel, en op de x-as in de grafiek staat het aantal daadwerkelijk gebelde minuten.

Door bij elk aantal daadwerkelijk gebelde minuten het verschil tussen de goedkoopste mét T160 en de goedkoopste zónder T610 te nemen, weet je wat je dus extra betaald om die telefoon te hebben.
(De vergelijking is overigens nog niet helemaal perfect, omdat twee verschillende providers worden vergeleken.)

Interessant ook dat ergens bij 1500 minuten bellen de T610 zelfs goedkoper is dan geen telefoon. :)

_ Edit ______________________________

Ik heb een nieuw grafiekje gemaakt. Ik had namelijk een rekenfoutje gemaakt, en het daadwerkelijke aantal minuten per jaar berekend, ipv per maand. 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door wicher|IA op 25-06-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb geprobeer een aantal Java games op de T610 te spelen. Niets anders dan ellende. Knipperent scherm, ontzettende slowdown en menu's die niet meer willen openen. Alleen even uit en aan helpt.
Meer mensen die hier last van hebben? Of probeer ik de verkeerde J2ME applets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Shiver23 schreef op 25 juni 2003 @ 02:26:
Ik heb geprobeer een aantal Java games op de T610 te spelen. Niets anders dan ellende. Knipperent scherm, ontzettende slowdown en menu's die niet meer willen openen. Alleen even uit en aan helpt.
Meer mensen die hier last van hebben? Of probeer ik de verkeerde J2ME applets?
welke games probeer je dan te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

greaaat :( ik heb gisteren de Nokia 6100 genomen bij Belcompany, ik twijfelde tussen T610 en de Nokia 6100 (SL-55 was er niet meer helaas...)

maar nu denk ik alleen maar aan die T610, misschien ga ik hem toch nog ruilen...kweenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 25 juni 2003 @ 08:56:
greaaat :( ik heb gisteren de Nokia 6100 genomen bij Belcompany, ik twijfelde tussen T610 en de Nokia 6100 (SL-55 was er niet meer helaas...)

maar nu denk ik alleen maar aan die T610, misschien ga ik hem toch nog ruilen...kweenie
het lijkt wel een vriendin nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

heheeh eentje die et toch een jaar volhoudt met mij :P

nee gelukkig, ben ik al 3 jaar voorzien van een prachtmeid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

philipnorth schreef op 25 juni 2003 @ 08:28:
[...]

welke games probeer je dan te spelen?
Tetris --> knipperend scherm. Scores die buiten de vakjes staan
Pacman --> Veel te snel
Big2garden --> Laat mijn telefoon supertraag worden
Goldminer Trium --> knipperend scherm
Monsterland --> Doet helemaal niets, behalve Java logo laten zien.

(Al deze spellen komen van http://www.myt610.com)

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 25-06-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm je vriendin kun je helaas niet ruilen bij de belcompagny voor een nieuwe en vers model :) okay, als ik dit hardop zeg krijg ik een klap, maar ze ligt op dit moment gelukkig nog te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

LOL :) @Ganymedus
Ik heb www.myt610.com gezien, en ik val voor die prachtige prestaties....dus..I made up my mind...definitely, het wordt de T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 25 June 2003 @ 11:14:
LOL :) @Ganymedus
Ik heb www.myt610.com gezien, en ik val voor die prachtige prestaties....dus..I made up my mind...definitely, het wordt de T610
Welk toestel heb je op dit moment dan? En waar ga je hem kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik heb gisteren de Nokia 6100 gehaald (ik heb al een SPV en m'n T68i heb ik aan m'n broertje verkocht) bij de Belcompany. Ik kan hem dus gewoon inruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Als je bij Sitel de prijs vergelijkt tussen een Sim-Only 150, en een 150 incl T610, dan is het verschil op jaarbasis € 264.

Oftewel, voor de T610 betaal je € 264.
Dat is al aardig te behappen.
Dat zou wellicht ook de lage prijs van € 280 bij Vivacom verklaren...

Ik zou kunnen kijken of ik een vriend van me ervan kan overtuigen zo'n abo te nemen, en dat ik dan voor die prijs de telefoon overneem. (Hij wilde toch al een abo zonder nieuwe telefoon.)

Maar goed, dan zit ik dus met een T-zones-model, met T-Mobile-simslot en T-Mobile-logo. Moet ik eerst dat simslot en logo eraf slopen om 'm met goed fatsoen te kunnen gebruiken icm m'n Vodafone.

Weet iemand nog andere sites waar aanbieding rond de T610 zijn?

____ EDIT _______________________________________________

Het goedkoopst heb ik 'm nu gevonden bij Telecom.nu. Daar betaal je € 78 bij ipv € 95 bij een 1-jarig 150-abo.

Als je nu de goedkoopste mogelijkheid met telefoon vergelijkt met de goedkoopste mogelijkheid zonder (bij een 150-abo) kom je erop uit dat je € 265 extra betaalt voor de telefoon.

[ Voor 72% gewijzigd door wicher|IA op 25-06-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Belgen: vanaf morgen 26 juni 2003 zal de T610 in de winkelrekken liggen en dit voor de prijs van 349€ zonder abonn. (bevestigd door belcompany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:19:
Voor de Belgen: vanaf morgen 26 juni 2003 zal de T610 in de winkelrekken liggen en dit voor de prijs van 349€ zonder abonn. (bevestigd door belcompany)
goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net de folder binnen van T for Telecom, T610 los: 299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

299??! wah! argghhh demn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:49:
Woo, dat is interessant!
Op www.tfortelecom.nl staat nog dit:
zonder
abonnement

€529,95
€439,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site is verschrikkelijk, ach het is ook een verschrikkelijk bedrijf (heb er gewerkt). Sorry zal me inhouden, maar als ik jullie was zou ik je kans grijpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:54:
Die site is verschrikkelijk, ach het is ook een verschrikkelijk bedrijf (heb er gewerkt). Sorry zal me inhouden, maar als ik jullie was zou ik je kans grijpen!
Soms heeft het hebben van een JA/NEE-sticker ook nadelen... zo eens een huisgenoot zonder zo'n ding aanschieten...

maar als hij bij T for Telecom al ligt voor € 299 los, zou-ie dan niet snel in webshops verschijnen voor nóg een heel stuk minder?

Die bij losse bij T for Telecom is dan wel zonder T-Mobile-zut neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Bij de T for Telecom is de losse volgens mij ook van T-Mobile. Dat was tenminste wel zo toen ik er de afgelopen week informeerde over dit toestel. Dat zou de enorm lage prijs wel verklaren iig.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoper dan in nederland, weet iemand een belgische winkel (internet winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Kan iemand iets concreets zeggen over hoe makkelijk zo'n T-Mobile-toestel vrij is te krijgen van alle T-meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

misschien is het een prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 12:49:
ik denk idd dat dat de t-mobile versie.
T610 met t-mobile abo gelocked is gewoon erg goedkoop.
Los heb ik em niet goedkoper gezien dan 390 euro
Maar dan bedoel ik ook echt los zonder simlock / logo's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
vanaf wanneer is die folder geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op het Startpagina-prikbord vind ik dat-ie is te unlocken bij een bedrijf in Houten, of op de woensdagmarkt in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
wAizz schreef op 24 June 2003 @ 12:30:
[...]
Vanaf w21 zit er geen ruis meer tijdens telefoongesprekken, maar bij mij wel in de melodietjes. Mijn vraag is dus eigenlijk of dit normaal is.
Als dit niet normaal is, is er dan ook ruis te horen in de melodietjes in w22/23 (wellicht dan dat ik mijn w21 moet gaan ruilen).
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zoals al eerder gezegd. Ik heb een W22 T-mobile versie en heb hetzelfde probleem.

Wat me ook nog opgevallen is: Ik kan me herinneren dat mensen met vorige versies de lichtsterkte van de foto's konden veranderen met het joystickje. Bij die van mij werkt dat niet. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een originele W21 versie (dus geen T-Mobile) en ik heb nergens last van. Ik heb geen hissing tijdens het bellen, heb geen ruis in mijn beltonen en kan de lichtsterkte van de viewfinder veranderen door het joystickje naar boven en beneden te bewegen! heb ik gewoon mazzel!? ;)

Ik heb alleen als ik een foto van mijn telefoon naar mijn pc via infrarood stuur dat het niet altijd even goed werkt. Op de pc verschijnt soms wel en ook soms niet de melding "extern apparaat wil bestand naar u verzenden" als dit niet verschijnt blijft de telefoon proberen verbinding te maken met de pc en dit is niet te annuleren welke knop je ook indrukt op de telefoon. De enige oplossing is de aan/uit knop. heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ik bel net met t for telecom.. die gast zegt dat ze hem voorlopig niet los verkopen! alleen met t-mobile abbo.. vaag.. effe n andere vestiging proberen :+

edited to add:

andere vestiging gebeld. ze hebben daar net een infobrief binnengehad dat ze em gaan verkopen, maar nog niet wanneer ze em binnen krijgen of wat de prijs gaat worden. aan het eind van de week of aan het begin van volgende week weten ze meer!

[ Voor 47% gewijzigd door Frieda op 25-06-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op 25 June 2003 @ 15:38:
ik bel net met t for telecom.. die gast zegt dat ze hem voorlopig niet los verkopen! alleen met t-mobile abbo.. vaag.. effe n andere vestiging proberen :+

edited to add:

andere vestiging gebeld. ze hebben daar net een infobrief binnengehad dat ze em gaan verkopen, maar nog niet wanneer ze em binnen krijgen of wat de prijs gaat worden. aan het eind van de week of aan het begin van volgende week weten ze meer!
Wat ik al eerder zei het is een schijtzaak. Ik zal het uitleggen. Als je de telefoon los bij hun koopt, verdienen ze er niks op, abonnementen leveren namelijk bonussen op. Een losse telefoon niks. Je kan hem dus wel gewoon los kopen daar. Alleen je moet er heen gaan. Die infobrieven lopen helemaal achter en dat klopt ook niet. Je kan het best bellen naar een vestiging en zeggen, ik wil een T610 met een T-Mobile duur abonnement, hebben jullie hem op voorraad? Dan ga je erheen met je krantje en hebbes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
waar haal ik dan een krantje? ik ben ook een van de gelukkigen met een grote NEE sticker op de deur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik mijn t68i ging halen (3maanden terug)
zeiden ze bij (debitel) dat ik die telefoon op ieder moment in kon ruilen voor een ander moest alleen de meerprijs van die andere telefoon betalen tenopzichte van de winkelwaarde van mijn huidige telefoon ....heb debitel gemaild maar die zeggen dat het niet kan
Iemand hier ervaring mee ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 17:13:
toen ik mijn t68i ging halen (3maanden terug)
zeiden ze bij (debitel) dat ik die telefoon op ieder moment in kon ruilen voor een ander moest alleen de meerprijs van die andere telefoon betalen tenopzichte van de winkelwaarde van mijn huidige telefoon ....heb debitel gemaild maar die zeggen dat het niet kan
Iemand hier ervaring mee ofniet?
Volgens mij kan dit niet hoor, maar als de medewerker dat heeft gezegd, dan moet je die erbij halen.
Frieda schreef op 25 June 2003 @ 16:59:
waar haal ik dan een krantje? ik ben ook een van de gelukkigen met een grote NEE sticker op de deur..
In de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nav dit topic

sony ericsson t610 fotoŽs dloaden
zit ik nog steeds met het probleem

hoe kan ik fotos van mijn t610 dloaden naar mijn laptop via irda.. en welke software moet ik gebruiken...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

yeah :) ik heb ehm ook, en et is een masterlijke phone :) ik ben weer een paar maanden zoet....yay! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 20:34:
nav dit topic

sony ericsson t610 fotoŽs dloaden
zit ik nog steeds met het probleem

hoe kan ik fotos van mijn t610 dloaden naar mijn laptop via irda.. en welke software moet ik gebruiken...???
Je houdt je t610 (waarvan infrared enabled staat) voor je ir poort van je laptop.... je laptop geeft aan dat ie je telefoon heeft gevonden.

Nu ga je in je telefoon naar "afbeelding en geluid" en vervolgens naar "mijn afbeelding". Selecteer een foto en klik op meer. Klik nu op verzenden > via infrarood. Nu komt de foto in de map te staan die bij je infrarood eigenschappen staan aangegeven (standaard je desktop).

Have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Nu er al een aantal mensen de T610 heeft: zou het niet mooi & leuk zijn als iemand een mooie review maakt voor GoT?

En een vraag aan de mensen die 'm hebben: hebben jullie een 'normale' of een T-Mobile-versie? In het laatste geval: hoe heb je dat opgelost?

Wat duurt het trouwens verdomd lang voor de Tweakers Pricewatch wordt bijgewerkt. Deze wil er niet inkomen, en zelfs de Siemens M55 is nog steeds ontvindbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door wicher|IA op 25-06-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb ehm zelf bij Belcompany gehaald met T-mobile contractverlenging 300 1jr. Toestel is simlockvrij want ik heb een ander abo van o2 erin zitten nu. Geen t-mobile logo niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Nitai schreef op 25 June 2003 @ 21:57:
Ik heb ehm zelf bij Belcompany gehaald met T-mobile contractverlenging 300 1jr. Toestel is simlockvrij want ik heb een ander abo van o2 erin zitten nu. Geen t-mobile logo niets...
Hey dat abonement wil ik ook verlengen...hoeveel was ie?

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Hm oke...
Maar ik had eerder gehoord dat je bij T-Mobile vanaf het 300-abo sowieso een simlockvrije versie kreeg. Dit zegt dan dus niet zoveel over losse exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIJ http://www.rinkel.nl/ is hij voor totaal 315 euro te krijgen volgen TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Onzin,

Je kan bij de belcompany kiezen voor de T-Mobile versie of voor de normale versie.
T-mobile versie is een stuk goedkoper.
Wellicht heeft hij geluk gehad en een normale versie mee gekregen ipv een t-mobile versie.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vonkie, je weet niet waar je over praat, ik heb nadrukkelijk gevraagd om de simlock vrije, en ik heb er ook 149 euro voor betaald, tegenover 95 euro voor een T-mobile toestel.

Sorry ik kon niet zo goed tegen je arrogantie...zal wel aan mij liiggen, ik weet wat ik koop....en ik ben niet afhankelijk van 'geluk'. Leest voor gij blaat...

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 26-06-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
wicher schreef op 25 juni 2003 @ 21:48:
Nu er al een aantal mensen de T610 heeft: zou het niet mooi & leuk zijn als iemand een mooie review maakt voor GoT?

En een vraag aan de mensen die 'm hebben: hebben jullie een 'normale' of een T-Mobile-versie? In het laatste geval: hoe heb je dat opgelost?

Wat duurt het trouwens verdomd lang voor de Tweakers Pricewatch wordt bijgewerkt. Deze wil er niet inkomen, en zelfs de Siemens M55 is nog steeds ontvindbaar.
Ik ben bezig met een review, maar moet even op het antwoord van SE wachten.
Ik heb ze namelijk gevraagt of er een screen cap proggie is?
Geachte meneer/mevrouw,

Onlangs heb ik de SonyEricsson T610 aangeschaft.
Ik wil u ook graag melden dat ik zeer tevreden over mijn toestel ben, vooral nadat hij omgeruild is omdat ik een T610 met het bekende "hissing probleem" had gekregen. Maar dat probleem heb ik dus nu niet meer.

Naast de T610 ben ik ook een trotse eigenaar van de SonyEricsson P800. Daar ben ik zo tevreden over dat ik zelfs een review over heb geschreven, die te vinden is op:
SonyEricsson P800 Review
In de review over de P800 heb ik verschillende screenshot geplaatst zodat het voor de lezer makkelijker is om een beeld van het toestel te vormen.
Aangezien ik nu ook de T610 tot mijn beschikking heb, wil ik daar ook een review over schrijven.
Helaas heb ik op het hele internet nog geen enkele programma-tje kunnen vinden waarmee ik screenshot kan maken van mij T610, zoals ik dat wel heb kunnen doen met de P800.

Zoals u misschien al in de URL van de review kan zien, is die review op het GoT forum van Tweakers geplaatst, een forum waar HEEL veel gebruikers van mobiele telefoons hun meningen en ervaringen met elkaar delen.
Met het gezochte screencap programma-tje wil ik dan ook in mijn review mijn ervaringen goed duidelijk maken aan al mijn (zoals wij dat noemen) mede-tweakers..

Hier dan ook eindelijk de vraag:
Weet u misschien waar ik zo`n programma-tje kan downloaden? of heeft SonyEricsson zelf wel het programma-tje?

Oftwel, kan u mij helpen?

Groeten Guido H. (Ginz)
Maar met de text ben ik al bezig....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Misschien een tip....nadat ik krassen had opgelopen op m'n spv, ben ik naar de mediamarkt gegaan en heb ik van die pda screen protectors gehaald, beetje opgemeten en over m'n display geplakt van m'n T610 en SPV, moet namelijk even wachten op een hoesje voor beide... ziet er erg mooi uit!! Beschermt en reduceert ook reflectie als je in de zon ermee loopt.

Vind het btw wel jammer dat er bij de simlockvrije versie geen headset bij zit. Ik vroeg dit nog in de winkel, en ze zeiden, dat T-mobile dat allemaal sponsort omdat ze iets van een samenwerkingsverband hebben afgesloten met SE....
geeft niet, ik spaar ff lekker door voor een bluetooth headset :) ik ben super blij met dit ding, wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdrage in het helpen met m'n keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
hoeveel kosten die pda screen protectors eigenlijk?

en worden ze echt met lijm er op geplakt of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Nitai schreef op 26 June 2003 @ 00:12:
Vonkie, je weet niet waar je over praat, ik heb nadrukkelijk gevraagd om de simlock vrije, en ik heb er ook 149 euro voor betaald, tegenover 95 euro voor een T-mobile toestel.

Sorry ik kon niet zo goed tegen je arrogantie...zal wel aan mij liiggen, ik weet wat ik koop....en ik ben niet afhankelijk van 'geluk'. Leest voor gij blaat...
Excuses, drukke dag gehad :O
Ik had het idee dat je de t-mobile versie had gekocht, voor de prijs van een normale! Succes met je phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Hoe zit het eigenlijk met dat T-Mobile-logo op zo'n T610?

Is dat een beetje te verwijderen?
Waar op de telefoon zit het? (Op het aluminium deel moet het goed weg te krijgen zijn, al was het maar met een schuurspons oid)
Hoe lelijk en groot is het?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.