Ik heb ook de "eindafrekening" van Creditforce ontvangen. Alleen ik heb mijn eindafrekening van Wish ook terug gevonden. Hierop staat dat wanneer ik deze zou voldaan hebben, ik van alle openstaande kosten verlost ben.
Eindafrekening Wish : 32,50 (euro)
Eindafrekening Creditforce : 96,30 (euro)
Alleen al door dit verschil, weiger ik te betalen, voor ik hier een heel uitgebreide uitleg voor krijg voorgeschoteld.
Gezien ik alles via de automatische incasso had betaald was ik er (zoals velen in deze praatgroep) vanuit gegaan de 1e eindafrekening van Wish betaald te hebben. Niet is minder waar.
Ik heb hun eerst telefonisch benaderd waarin ik een verklaring vroeg van het enorme verschil, de uiterst vriendelijke mijnheer van Creditforce begreep mij niet en verzocht mij dit in een brief nader te verklaren en via de fax hun dit verhaal toe te doen, met een rekening overzicht en de eindafrekening van wish. natuurlijk als betaalbeweis van de 1e eindafrekening.
de 1e twee topics heb ik gedaan... de brief waarin ik hun voorzichtig probeer te vertellen wat een verschikkelijke **** zooi dat ze er van maken, en de 1e eindafrekening, en in de brief vermeld dat ik niet genegen ben uit privacy redenen om een rekening afschrift toe te doen aan een bedrijf wat ik niet ken c/q vertrouw.
Na lang onderzoek van 5 minuten heb ik gezien dat ik inderdaad die 1e eindafrekening niet betaald had.
Nadat ik die 2e en 3e brief van hun ontving (die van die 10 procent korting, deel 1 van het concert gebouw, deel 2 van Creditforce... admin problemen???) heb ik een 2e brief geschreven naar hun, dat ik best bereid ben om die 1e eindafrekening te betalen (van 32,50) maar over mijn dode lijk nog niet die van creditforce (van 96,30).
In deze brief heb ik zacht uitgedrukt dat ik denk dat Creditforce/tiscalli een beetje een probleem heeft met het woord "eind".
Hebben meerdere mensen dat de 1e eindafrekening stukken lager is dan die van Creditforce???
Ik adviseer jullie allemaal toch even te zoeken voor die 1e eindafrekening, anders vraag deze op via creditforce.. hier staat zwart op wit dat je van alle kosten verlost bent zodra je deze betaald hebt!!!! behalve als je gebruikt maakte van de bel dingetjes van hun (carrier pre-select), maar het lijkt mij sterk dat iemand op 2 maanden tijd voor 60 euro verbeld. Teminste bij KPN telecom ben ik nooit hoger gekomen dan 20 euro per maand, en dan heb ik me echt te pleuris gebeld..
Ik heb de 1e brief 3 weken geleden verstuurd, geen antwoord. De 2e brief voorige week... idem...
Succes mensen, en betaal niet voor je weet wat je betaald.. laat hun maar eens bewijzen dat ze recht hebben op hun geld.. en ik denk dat je als je je 1e eindafrekening gevonden hebt, best sterk staat... hier staat immers zwart-op-wit een veel lager bedrag... tja en als je dat net als ik niet betaald hebt (door hun fout!!!) vind ik dat ze daar ook die 10% korting op mogen geven!!!