Vragen over en problemen met de userbase merge

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
Ik heb hier nog geen topic over gezien/gelezen maar wou het toch even ter sprake brengen.

Zoals iedereen weet wordt op dit moment iedereen gescreend voor HK toegang dit gebeurt op basis van ID nummer. Echter met de aankomende userbase merge zullen deze ID's opnieuw worden vastgeteld. Dit zal echter bij sommige mensen erg nadelig uitvallen zoals bij mij bijvoorbeeld ik zou dus (voorlopig) gaan van ID nummer 42979 naar 77721.

Nu had ik ook niet verwacht dat ik dit jaar nog aan de beurt zou komen voor de screening, maar aan de hand van mijn nieuw ID denk ik dat ik met een beetje geluk pas in 2005 aan de beurt ben.

Mijn vraag dus: Gaat de screening voor de HK na de merge door met het nieuwe ID nummers of gewoon met de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Damn you ExcaliburDexter... 'k heb net hetzelfde geopend... :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

De meeste van de id's die ertussen gevoegd worden zullen accounts zijn die nooit op GoT actief zijn/geweest zijn. Die zullen dan ook nooit HK-XS aanvragen, dus niet moeten gescreend worden, dus de mods zullen zich sneller door een range kunnen heenwerken.
Lijkt me toch een redelijk logische aanname :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mja.. niet echt dus.. Je moet gewoon langer wachten na de merge als je het mij vraagt... wat me vrij oneerlijk lijkt.. Zoizo beetje jammer als ik een hogere ID zou krijgen.. ben d'r juist trots op dat ik nog zo'n relatief lage heb :)

Er komen namelijk andere mensen op mijn ID voor GoT te zitten....

[ Voor 16% gewijzigd door Apen-nootjes op 16-06-2003 20:11 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn ID gaat van 65897 naar 107149. Ik kom volgens mij (gokje) kom ik pas over anderhalf/twee jaar aan de beurt :'(

toch snap ik dit niet. M'n GoT userid is dus 65897, en die van m'n T.net account is 69829.

De kleinste van de 2 zou toch worden gekozen of niet :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Ik denk dat hiervoor een andere regeling zal komen, aangezien er mensen zijn die veel later op GoT hebben geregd dan T.net en er eerder inmogen en mensen met een GoT ID van 30.300 bijvoorbeeld en dan ineens een ID hebben van 50.000.

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik m'n mooie ID (28703) in moet ruilen voor een veel hogere (50898) :P Lijkt gelijk alsof je n00b bent. Meestal zijn mensen met 50.000+ ID's niet de oudste (qua GoT-tijd) en daar moet je je nu toch een beetje aan aanpassen. (Geen groot probleem, maar ik moet toch wat te zeuren hebben :+)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik ga van 43xxx & 68xxx naar 77xxxx ;(

Dus ben ook wel benieuwd hoe dat zit enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

dual-zip schreef op 16 juni 2003 @ 20:12:
Mijn ID gaat van 65897 naar 107149. Ik kom volgens mij (gokje) kom ik pas over anderhalf/twee jaar aan de beurt :'(

toch snap ik dit niet. M'n GoT userid is dus 65897, en die van m'n T.net account is 69829.

De laagste regdatum wordt gebruikt, en daarop wordt gesorteerd en dat bepaalt je user-id na de merge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Duracell schreef op 16 juni 2003 @ 20:08:
De meeste van de id's die ertussen gevoegd worden zullen accounts zijn die nooit op GoT actief zijn/geweest zijn. Die zullen dan ook nooit HK-XS aanvragen, dus niet moeten gescreend worden, dus de mods zullen zich sneller door een range kunnen heenwerken.
Lijkt me toch een redelijk logische aanname :)
De ID's worden volgens mij gegenereerd aan de hand van de eerste aanmeldings datum. Er zijn dus mensen zoals mij die zich pas een half jaar later op tweakers hebben geregistreed dan op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dual-zip schreef op 16 June 2003 @ 20:12:
Dat kan natuurlijk niet he, want stel jij hebt GoT 101 en Tnet 300 dan krijg je 101
maar ik heb Tnet 101 en GoT 400 dan zou ik ook 101 krijgen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Alfredt schreef op 16 juni 2003 @ 20:14:
[...]

Dat kan natuurlijk niet he, want stel jij hebt GoT 101 en Tnet 300 dan krijg je 101
maar ik heb Tnet 101 en GoT 400 dan zou ik ook 101 krijgen :)
nee, maar dan krijg jij weer 102 (of hij) en degenen die 102 zouden krijgen krijgen 103, etc etc. lijkt me iig veel fairder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
apen-nootjes schreef op 16 June 2003 @ 20:10:
mja.. niet echt dus.. Je moet gewoon langer wachten na de merge als je het mij vraagt... wat me vrij oneerlijk lijkt.. Zoizo beetje jammer als ik een hogere ID zou krijgen..
Waarom is dat oneerlijk dan? Moeten we maar wachten met de merge totdat iedereen op GoT aan de beurt is geweest voor de HK?

Waarschijnlijk zul je wel iets langer moeten wachten, maar hoogstwaarschijnlijk zal het aantal actieve gebruikers echt niet veranderen op GoT. Dat zou dus inhouden dat je vrij snel het bereik kan verhogen omdat je per saldo minder gebruikers per serie hebt die toegang aanvragen voor de HK. Alleen doordat de reeks wat groter wordt zal het misschien iets langer duren, maar ik denk zelf niet dat je ineens een half jaar langer zou moeten wachten door de merge :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Same here, ik schiet ver uit:
Oude T.net account: Novah (60268)
Oude GoT account: Novah (47197)

Nieuw account: Novah (86191)
Dan val ik dus waarschijnlijk net buiten de boot als het dus t/m 85.000 word dus moet ik wachten tot 85.000 t/m 90.000. Terwijl ik nu netjes onder de 50.000 zat.
Ik had hierover ook al een post gemaakt op de FP:
plan: Tweakers.net en GoT userbase merge update #3

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 16-06-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben in oktober 2000 op de FP gekomen onder de nick bazs2000 met regnummer 17958, op GoT met nummer 21424. Toch ga ik naar nummer 23***. Goed, er zal dan wel naar gesorteerd worden maar ik dacht dat ook het userID gelijk zou worden aan het oudste profiel. :)

Ik duik even in een paar oude ropics want ik vrees dat ik een aantal zaken met elkaar verwar. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vreemd... De HK is een extra'tje. Toch bemerk ik hier dat de HK niet door veel users daadwerkelijk wordt gezien als iets extra's... Is het zo'n ramp om een maandje of twee langer te wachten op je XS?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Volgens de voorlopige prognose van de accountmerges zou mijn nieuwe nick m'n huidige frontpage-nick (bassline) zijn, terwijl ik meteen zodra dat kon heb aangegeven de naam van het forum (Zap) te willen behouden. De persoon die momenteel de nick 'zap' (zonder hoofdletter dus, mét hoofdletter bestaat niet eens) heeft, is geregistreerd op 23-06-2000, en heeft in totaal welgeteld één reactie geplaatst (op dezelfde dag notabene). Het profiel is niet ingevuld en had geen pageviews. De nick 'Zap' gebruik ik echter al jaren actief, ik zou het zeer zonde vinden om hem om deze reden te verliezen...

Ik ben er van op de hoogte dat het een tijdelijke test betreft, maar wilde hier toch even melding van maken; wellicht dat er nog eea aangepast kan worden of dat jullie hier iets aan hebben. :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigenlijk zien wel nummer je nieuwe user account word?
Heb al wel die merge dinges gedaan, maar toen niet echt opgelet of er een nieuw nummer voorbij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

XceeD schreef op 16 June 2003 @ 20:18:
Vreemd... De HK is een extra'tje. Toch bemerk ik hier dat de HK niet door veel users daadwerkelijk wordt gezien als iets extra's... Is het zo'n ramp om een maandje of twee langer te wachten op je XS?
Nee, maar wel een half jaar :Y)

nu krijg ik natuurlijk weer commetaar, maar ik wil gewoon weten hoe het in de HK is, ben er nog nooit geweest :Y) :)

[ Voor 24% gewijzigd door Glashelder op 16-06-2003 20:23 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 20:20:
Hoe kun je eigenlijk zien wel nummer je nieuwe user account word?
Heb al wel die merge dinges gedaan, maar toen niet echt opgelet of er een nieuw nummer voorbij kwam.
ACM in "Tweakers.net en GoT userbase merge *upd:" ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit een tijdje geleden ook al aangekaart in een crewforum. In de regel zou het zo zijn dat iemand tussen de twee huidige UID's in zou liggen. Ik merk nu alleen al wel dat sommige mensen behoorlijk veel hoger zitten qua UID dan voorheen.

Voor de screening zelf zou het weinig vertraging opleveren, vanwege de overlap met de oude UserID's en een aantal inactieve GoT-accounts die erbij zijn gekomen. Voor de mensen met een hoger UID is echter geen compensatieregeling bedacht, waardoor zij wel enige vertraging zullen oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nummer boeit niet, we gaan wel kijken naar de regdatum ofzo..
iig komt er echt wel iets voor. je hoeft je niet ongerust te maken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Nou XceeD, ik kan heus wel twee maanden extra wachten, zelfs wel langer maar gaat ook beetje om princiepe.

Van userid 47xxx naar rond de 90.000...
En je zou juist denken dat de userid-nummers naar beneden gaan aangezien er een reeks nummers zijn die niet gebruikt worden.

Alleen al bijv nummers rond de 50.000 probeer maar eens 49980 t/m 50.002 bijv...

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 16-06-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Kees schreef op 16 June 2003 @ 20:21:
dankje Kees :*

Durden: ja, mijn ID word bijna verdubbeld 8)7
XceeD schreef op 16 June 2003 @ 20:18:
vind ik wel, ik zou het alleen jammer vinden (uitgaande van 5000 id's per maand) dat ik een jaar langer zou moeten wachten

edit: wat Novah zei ^^

[ Voor 47% gewijzigd door G33rt op 16-06-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb ik daar gelijk een vraag over. De accounts Raven op de FP worden niet gebruikt, waarom krijg ik dan toch mijn FP username als uiteindelijk account??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:24:
[...]

Ok, heb ik daar gelijk een vraag over. De accounts Raven op de FP worden niet gebruikt, waarom krijg ik dan toch mijn FP username als uiteindelijk account??
omdat ie niet gebruikt word maar die persoon wel een voorkeur op heeft gegeven, en dan heb jij met je hogere ID gewoon pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

:D :D Apen-nootjes ziet de post van Kees..... En kijkt dan verder (Serveradmin/BOFH) valt dus best nog wel mee als hij ons gerust stelt.... ga nog maar ff wat Basterd Operator From Hell verhaaltjes lezen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Misschien is het een idee om mensen die nog nooit iets gepost hebben maar wel al langer dan pakweg 6 maanden geregd zijn uit de DB te gooien? Ik weet niet hoeveel users dat zijn, maar de kans is klein dat die ooit nog terugkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op 16 juni 2003 @ 20:21:
Dit lijkt me idd de meest logische oplossing :) Echter, er zal hierdoor nog wel enkele vertraging oplopen waarschijnlijk, aangezien de vroegste regdatum wordt gebruikt als regdatum en er zodoende meer users voor jouw regdatum komen te zitten. Maar goed, ook dit effect wordt enigszins afgezwakt door users die op GoT nog niet actief zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Of we schaffen de HK weer af :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

LOL @ XCeeD.. 't kan trouwens ook andersom... 'k zat net in sem en daar stond een user in welke z'n GoT ID lager werd... Dan mag hij dus eerder in de HK terwijl hij minder lang geregt is!!!! 't is toch wat! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 14:45

MAZZA

Barbie is er weer!

Nog een opmerking nadat ik een topic hierover heb geopend in de HK. Hoe gaat dat met usernames veranderen? Ik denk dat er een fulltime baan bijkomt bij t.net bv als ik zo zie hoeveel mensen die MED niet lezen en tot hun schrik een andere nickname krijgen dan hun huidige nickname @ GoT.

Misschien eens een massa PM doen ofzo om mensen op de merge te wijzen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar kun je je ID weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 02-10 14:45

MAZZA

Barbie is er weer!

gp500 schreef op 16 June 2003 @ 20:32:
Waar heb je die voor nodig? Lees het mededelingen forum eens :)

Mooie bevestiging van m'n post erboven? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MAZZA op 16-06-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met weghalen? Er is geen definitie van weghalen die ik ken, welke is toe te passen op een UserID :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:02

Tux

Huh, volgens die ACM prognose tool krijg ik m'n T.net nickname na de merge terwijl ik heb aangegeven dat ik m'n GoT nickname wil behouden :?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:34:
[...]
Wat bedoel je met weghalen? Er is geen definitie van weghalen die ik ken, welke is toe te passen op een UserID :P
MAZZA schreef op 16 June 2003 @ 20:34:
[...]

Waar heb je die voor nodig? Lees het mededelingen forum eens :)

Mooie bevestiging van m'n post erboven? ;)
Harm schreef op 16 June 2003 @ 20:37:
[...]

Wat bedoel je daarmee?
Ik denk dat ie bedoeld waar ie hem kan lezen. "Waar kan je een potje jam vandaan halen?"; in dit trand :+

69829 :P

of nieuwe ID bekijken

[ Voor 88% gewijzigd door Glashelder op 16-06-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat bedoel je daarmee?
MAZZA schreef op 16 June 2003 @ 20:32:
Nog een opmerking nadat ik een topic hierover heb geopend in de HK. Hoe gaat dat met usernames veranderen? Ik denk dat er een fulltime baan bijkomt bij t.net bv als ik zo zie hoeveel mensen die MED niet lezen en tot hun schrik een andere nickname krijgen dan hun huidige nickname @ GoT.

Misschien eens een massa PM doen ofzo om mensen op de merge te wijzen? :)
We zullen het inderdaad druk gaan krijgen dan denk ik. Maar dat zien we dan wel weer. In ieder geval zullen er wel genoeg mensen zijn in de admins kunnen dus dat zal wel goedkomen denk ik zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(...) dan ben ik er wel voorstander van om alle inactieve users maar gewoon te schrappen.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 09:30 . Reden: teveel spam de laatste tijd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Klippy

Still Game

plan: Tweakers.net en GoT userbase merge update #3

http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php daar dus :)

Hmmm ik ga net boven de 20.000, valt nog mee geloof ik, maar ben zo gewend aan m'n 10952 :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het is natuurlijk wel een idee om zo de DB op te schonen van users die niet actief zijn.
Alleen, hoe bepaal je nu wie inactief is? Er zijn ook mensen die wel een account hebben maar niet posten omdat ze die-hard lurkers zijn. Ik denk dan ook niet dat het acceptabel is om zomaar 1000en accounts van tafel te vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Tux schreef op 16 June 2003 @ 20:34:
Huh, volgens die ACM prognose tool krijg ik m'n T.net nickname na de merge terwijl ik heb aangegeven dat ik m'n GoT nickname wil behouden :?
Waarschijnlijk heeft ook iemand op de FP aangegeven dat hij z'n nick wil behouden. In plan: Tweakers.net en GoT userbase merge update #3 kun je ook zien wie voorrang krijgt op de nick-aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 16 June 2003 @ 20:40:
Het is natuurlijk wel een idee om zo de DB op te schonen van users die niet actief zijn.
Alleen, hoe bepaal je nu wie inactief is? Er zijn ook mensen die wel een account hebben maar niet posten omdat ze die-hard lurkers zijn. Ik denk dan ook niet dat het acceptabel is om zomaar 1000en accounts van tafel te vegen.
simpel. je gooit ergens een sticky neer en iedereen moet zich even opnieuw bevestigen.

of je stuurt iedereen een mailtje die ze binnen een maand moeten terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De Abonees krijgen dus een heel laag user-id ?

kan ik nog op tijd een abb scoren :?

edit: maar HK zou toch op basis van regdatum gegeven worden, dus boeit het tch niet :Y)

[ Voor 36% gewijzigd door Glashelder op 16-06-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dual-zip schreef op 16 June 2003 @ 20:42:
De Abonees krijgen dus een heel laag user-id ?

kan ik nog op tijd een abb scoren :?
dat gaat niet over de ID-nummers maar over de nicks....

de ID-nummers gaan gewoon op moment van de eerste registratie geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
Oude T.net account:
Fludizz (77534)
Oude GoT account:
Fludizz (48240)

Nieuw account:
Fludizz (88346)

mijn accountnummer word bijna 2x zo hoog ;) niej dat mij dat wat boeit :) heb wel HK xs, maar zoveel doe ik er niet mee :) zo nu en dan es ff lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ok, ik heb de prognose gedaan.
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):

Oude T.net account: Glitch83 (82789)
Oude GoT account: Glitch (43754)

Nieuw account: Glitch83 (79233)
Email: glitch83@planet.nl
Registratiedatum: 2002-02-26 10:11:30
Jawel, mijn nick wordt Glitch83. Op zich heb ik blijkbaar gewoon pech, maar ik heb mijn enige nickchange gebruikt om van Glitch83 naar Glitch te changen, Nickchange aanvragen (SM topic). Heb ik nu gewoon pech of komt er dan een mogelijkheid voor een nieuwe nickchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Alfredt schreef op 16 June 2003 @ 20:43:
[...]

dat gaat niet over de ID-nummers maar over de nicks....

de ID-nummers gaan gewoon op moment van de eerste registratie geloof ik.
Exact :)

Het id wordt uitgedeeld op basis van de eerste registratie. Door de verschillen in frontpage en forum wordt het userid dus ongeveer iets als (alle oudere id's van de FP + de oudere id's van het forum) - dubbele id's ofzo..

Dus dat valt in praktijk inderdaad altijd hoger uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Fludizz schreef op 16 June 2003 @ 20:47:
mijn accountnummer word bijna 2x zo hoog ;) niej dat mij dat wat boeit :) heb wel HK xs, maar zoveel doe ik er niet mee :) zo nu en dan es ff lezen...
offtopic:
Dit geloof ik niet. Waarom niet? Omdat je duidelijk in de eerste selectie toegang hebt gekregen, en alleen mensen die veel in HK v1.0 posten kregen toegang tot 2.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
dual-zip schreef op 16 juni 2003 @ 20:56:
[...]

offtopic:
Dit geloof ik niet. Waarom niet? Omdat je duidelijk in de eerste selectie toegang hebt gekregen, en alleen mensen die veel in HK v1.0 posten kregen toegang tot 2.0 ;)
oh? zoveel heb ik niet gepost in HK v1.0 anders... (afaik that is)

ff kijken inpost history... done...

18 february tot 10 maart was ik behoorlijk actief in de HK... ff verder kijken...

OMG... ik schrik er van... ik heb toch best wel veel in HK v1.0 gepost merk ik :X

[ Voor 21% gewijzigd door Fludizz op 16-06-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dual-zip schreef op 16 June 2003 @ 20:56:
[...]

offtopic:
Het zou ook kunnen dat hij in de HK kan via area61 he :)
(weet ik niet, is maar een gok ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd. voor de zekerheid toch maar even op de frontpage geregd. me got-username gunhead was daar nog vrij. is goed gegaan, en het mergen ook maar meteen gedaan, ook goed gegaan.

maar dan kijk ik met dat prognose tooltje, en dan schijnt mijn frontpage account niet te bestaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
Alfredt schreef op 16 June 2003 @ 20:57:
[...]

Het zou ook kunnen dat hij in de HK kan via area61 he :)
(weet ik niet, is maar een gok ;) )
Area61 ? nooit geweest... heb ook geen idee wat ik me erbij moet voorstellen (behalve de geruchten die ik via via heb gehoord...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Heb je het FP-account ook al geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Klippy

Still Game

dual-zip schreef op 16 juni 2003 @ 20:56:
[...]

offtopic:
Gaan hier allemaal mensen lullen over je opmerking, maarre ik snap niet wat jij niet gelooft? :P
Dus zeg dat eerst ff ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 21:00:
vreemd. voor de zekerheid toch maar even op de frontpage geregd. me got-username gunhead was daar nog vrij. is goed gegaan, en het mergen ook maar meteen gedaan, ook goed gegaan.

maar dan kijk ik met dat prognose tooltje, en dan schijnt mijn frontpage account niet te bestaan. :?
ws dat dat maar een keer per dag (of zo) wordt geupdate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Fludizz schreef op 16 juni 2003 @ 21:02:
[...]

Area61 ? nooit geweest... heb ook geen idee wat ik me erbij moet voorstellen (behalve de geruchten die ik via via heb gehoord...)
Dan zou ik me gewoon lekker stil houden, je hebt je xs.... misschien wel en misschien niet terecht. Dus gewoon maken dat je uit deze draad komt of zo :)

Maar het maakt dus allemaal niet zo heel veel uit in tijdsverloop voor je je toegang kunt aanvragen. Daar komt het gewoon op neer.

/edit jahoor.... kappen ze opeens met posten :X :)

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Kees schreef op 16 June 2003 @ 20:21:
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:28:
[...]
Dit lijkt me idd de meest logische oplossing :) Echter, er zal hierdoor nog wel enkele vertraging oplopen waarschijnlijk, aangezien de vroegste regdatum wordt gebruikt als regdatum en er zodoende meer users voor jouw regdatum komen te zitten. Maar goed, ook dit effect wordt enigszins afgezwakt door users die op GoT nog niet actief zijn geweest :)
Ok dan weet ik genoeg, nog ff geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

LiquidSilver schreef op 16 June 2003 @ 21:02:
[...]

Gaan hier allemaal mensen lullen over je opmerking, maarre ik snap niet wat jij niet gelooft? :P
Dus zeg dat eerst ff ;)
offtopic:
Hij zegt dat ie nooit post in de HK. Dat kan niet, want anders had hij nu geen toegang gehad. Dat ie toegang heeft met een user-id van boven de 40.000 is al genoeg bewijs

wat durden hieronder even bevestigt dus

[ Voor 5% gewijzigd door Glashelder op 16-06-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fludizz heeft wel genoeg in HK1.0 gepost hoor :P Nu weer ontopic svp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
k Durden
offtopic:
et is btw Fludizz met zz ;) niet met zzz :)
edit:
ah je hebt et al verandert ;)

[ Voor 180% gewijzigd door Fludizz op 16-06-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
<sorrie Durden>

[ Voor 98% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik ga ook een heel stuk verder in de range naar in de 60000

Dus? volgens mij gaan er heel wat verder in range dus moet het op zich geen barst uit maken.

Zitten net zoveel in actieve usertjes in als nu dus gaat net zo snel lijkt me...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 21:00:

Wat nou als ik na de merge niet tevreden ben met m'n nick?

Iedereen die tijdens de merge niet de nick van zijn voorkeur kan worden toegewezen krijgt de mogelijkheid om deze eenmalig te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Alfredt schreef op 16 June 2003 @ 21:02:
[...]

ws dat dat maar een keer per dag (of zo) wordt geupdate....
Het wordt helemaal niet geupdate, niet automatisch in ieder geval. Wat je nu kunt opvragen is het resultaat van *een* testrun. Dat script is veel te zwaar om realtime te doen, en het is ook niet echt nodig om het regelmatig opnieuw te draaien voor die paar mensen die nu nog dingen gaan wijzigen :+.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Even een paar dingen:
- Er geldt geen voorrang bij het krijgen van nicks, anders dan de sortering op registratiedatum. Er wordt daarmee simpelweg gesimuleerd dat die persoon er eerder was met die nick er wordt ook niet gekeken naar activiteit, daar is geen goede programmeertechnische check voor te maken. (uiteraard wordt er wel geprobeerd je voorkeur te verwerken)

- Als jij denkt dat een persoon die jouw nick "inpikt" (en dat is allemaal hoofdletter ongevoelig) niet actief is -> ga naar het desbetreffende forum om dan te regelen (SeM voor got en TFF voor de FP) dat die inactieveling een |IA nickname krijgt.

- Er wordt niet automatisch en al helemaal niet realtime gekeken wat je combo gaat worden, dus als je sinds vorige week een wijziging hebt aangebracht (zoals het mergen van je account) zal die voorlopig niet te zien zijn.

- Er zijn veel gebruikers van wie het userid (flink) omhoog gaat, dit komt doordat relatief weinig gebruikers (alleen de actieve) een koppeling hebben aangebracht en mede daardoor in totaal maar zo'n 20k accounts gekoppeld kunnen worden. Dit heeft tot gevolg dat er veel meer accounts ontstaan na de merge dan er nu zijn (nahja, niet meer, maar allemaal samen in 1 db ipv in twee losse) met als gevolg dat er veel userids naar achteren schuiven doordat er ineens meer accounts zijn met een lagere registratiedatum.

[ Voor 46% gewijzigd door ACM op 16-06-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

(uiteraard wordt er wel geprobeerd je voorkeur te verwerken)
En dat gedeelte gaat ie nu ook proberen te verbeteren, werkt nu nog niet optimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Overigens ben ik nu bezig met een wijziging, het is een bug dat er niet gekeken werd naar de voorkeur als een ander geen voorkeur maar wel "jouw nick" had :)

edit:

Eerst f5 dan reageren :P

[ Voor 13% gewijzigd door ACM op 16-06-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ACM schreef op 16 juni 2003 @ 21:11:
- Er zijn veel gebruikers van wie het userid (flink) omhoog gaat, dit komt doordat relatief weinig gebruikers (alleen de actieve) een koppeling hebben aangebracht en mede daardoor in totaal maar zo'n 20k accounts gekoppeld kunnen worden. Dit heeft tot gevolg dat er veel meer accounts ontstaan na de merge dan er nu zijn (nahja, niet meer, maar allemaal samen in 1 db ipv in twee losse) met als gevolg dat er veel userids naar achteren schuiven doordat er ineens meer accounts zijn met een lagere registratiedatum.
Vergeef me, maar dit snap ik niet helemaal. :Y)
Ik ben niet zoeen database man, maar als jij (of iemand anders dan het volgende kan uitleggen).
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: [Airwolf] (29977)
Oude GoT account: [Airwolf] (18143)

Nieuw account: [Airwolf] (32430)
Email: attilla@attilla.nl
Registratiedatum: 2001-02-03 19:07:33
Mijn nieuwe id wordt hoger, naja goed het is maar een nummertje. Maar ik snap dus niet helemaal hoe dit kan gezien de uitleg die in de .plan staat.
Het script om accounts te koppelen is af en getest. Dit script zal in een tijdelijke database de koppeling gaan leggen tussen frontpage- en forum-userid's. Er zal in de volgende volgorde gezocht worden naar accounts om samen te voegen:

* Crew
* My.Tweakers.net Abonnees
* Mensen die hun voorkeur hebben opgegeven
* Accounts met hetzelfde mailadres op de frontpage als op GoT
* Alle resterende gebruikers
Ik ben geen crew, echter wel t.net abbo. Zoals ik het nu zie wordt ik (bij wijze van) direct na de crew behandelt. De crew bestaat uit ~150 personen, deze zouden dus naar mijn inzien userid 1 - 150 moeten krijgen (of ligt dit aan mij 8)7). Hierna worden de abbo's behandeld, bij mijn weten zijn er ~200 abonnees dus die zouden dan userid 150 - 350 moeten krijgen, ongeacht welke userid ze nu hebben aangezien het script hun namelijk eerder dus behandelt als de rest van de users.

Of heb ik het helemaal verkeert begrepen met mijn magere database kennis ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[Airwolf] Wat in het plan staat gaat alleen over je nick, niet over je ID-nummer
Je IDnummer wordt gewoon op moment van registreren gepakt.

Dus t.net +GoT op een hoop en dan op moment van registrerebn toegekend.

Stel er zijn 10 users voor je op T.net geregistreerd en 10 op GoT en daar zit geen link tussen dan krijg jij nummer 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Jammer , krijg ik nu ineens 65xxx ipv 36xxx. Is bijna dubbel zo veel :'( Ik vind het wel een plan om alle accounts die op 1 post staan oid en al meer dan een maand niet gepost hebben gewoon te schrappen of een hoog ID nummer te geven. Alleen zal dat wel niet programmeer-technisch mogelijk zijn oid.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

[Airwolf] schreef op 16 June 2003 @ 21:42:

[...]

Ik ben geen crew, echter wel t.net abbo. Zoals ik het nu zie wordt ik (bij wijze van) direct na de crew behandelt. De crew bestaat uit ~150 personen, deze zouden dus naar mijn inzien userid 1 - 150 moeten krijgen (of ligt dit aan mij 8)7). Hierna worden de abbo's behandeld, bij mijn weten zijn er ~200 abonnees dus die zouden dan userid 150 - 350 moeten krijgen, ongeacht welke userid ze nu hebben aangezien het script hun namelijk eerder dus behandelt als de rest van de users.

Of heb ik het helemaal verkeert begrepen met mijn magere database kennis ? :P
Ik heb ook magere database kennis, maar volgens mij staat het er zo: De accounts worden op die volgorde samengevoegd in een nieuwe tabel, dus geprefereerde username + pass + emailadres + vroegste regdatum. Heel de lijst wordt zo afgewerkt, dat wordt gesorteerd op regdatum en zo worden de user-id's uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Alfredt schreef op 16 June 2003 @ 21:45:
[Airwolf] Wat in het plan staat gaat alleen over je nick, niet over je ID-nummer
Je IDnummer wordt gewoon op moment van registreren gepakt.

Dus t.net +GoT op een hoop en dan op moment van registrerebn toegekend.

Stel er zijn 10 users voor je op T.net geregistreerd en 10 op GoT en daar zit geen link tussen dan krijg jij nummer 21.
Dank je voor de uitleg, maar hoe zit het dan met de volgorde die wordt genoemd in de .plan.
Daar staat namelijk dat abbo's na de crew worden behandeld en pas helemaal onderaan "de rest".

Of zie ik het nou weer verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 16 June 2003 @ 21:47:
[...]

Dank je voor de uitleg, maar hoe zit het dan met de volgorde die wordt genoemd in de .plan.
Daar staat namelijk dat abbo's na de crew worden behandeld en pas helemaal onderaan "de rest".

Dat gaat dus over de nicknames als die botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Hahaha, gaat deze hele discussie over het nummertje dat je krijgt na de merge? Verschrikkelijk, maakt dat uit dan? Eigenlijk zouden het willekeurige nummers moeten zijn zodat mensen daarmee niet kunnen patsen. Dit is net zoiets als de postcount, dat kan ook wel uit het forum gesloopt worden.

NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 16 June 2003 @ 21:47:
[...]

als ik het goed begrepen heb is dat in verband met nickname behoud ofzo gedaan...

als er iemand op GoT Jantje heet en op de FP Pietje heet en een ander op de FP Jantje heet en op GoT Pietje en die laatste heeft ingesteld dat ie als voorkeur zijn GoT acount wil, dan krijgt hij die...

als ze beide link leggen en dezelfde nick willen, word d8 ik naar reg datum gekeken...correct me if i'm wrong

[ Voor 4% gewijzigd door Fludizz op 16-06-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Alfredt schreef op 16 juni 2003 @ 21:48:
[...]

Dat gaat dus over de nicknames als die botsen.
Ah, op die manier.. :)
Dan staat het er nogal verrot, ik begreep dus echt uit dat stukje text dat die users als eerste behandeld zouden worden. Dat het script dus in die volgorde liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op 16 juni 2003 @ 21:50:
Hahaha, gaat deze hele discussie ovver het nummertje dat je krijgt na de merge? Verschrikkelijk, maakt dat uit dan? Eigenlijk zouden het willekeurige nummers moeten zijn zodat mensen daarmee niet kunnen patsen. Dit is net zoiets als de postcount, dat kan ook
wel uit het forum gesloopt worden.

NOFI
Aangezien er nu nog voor de HK gescreend wordt op UserID en sommigen daar toch wel in willen (ja, het is een extra'tje, maar daarom is het niet vreemd dat mensen erin willen), lijkt me het niet zo'n hele vreemde vraag wat daarmee gaat gebeuren eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Duracell schreef op 16 juni 2003 @ 21:46:
Ik heb ook magere database kennis, maar volgens mij staat het er zo: De accounts worden op die volgorde samengevoegd in een nieuwe tabel, dus geprefereerde username + pass + emailadres + vroegste regdatum. Heel de lijst wordt zo afgewerkt, dat wordt gesorteerd op regdatum en zo worden de user-id's uitgereikt.
Helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:10
Dat gaat om NAAM-conflicten, NIET om userid's :)

Eerst krijgt IEDEREEN een nieuw nummertje (Femme nagelaten :P) en daarna wordt er gekeken welke nick in welke volgorde met welke prio aan wie wordt uitgedeeld :)

Edit: Spuit 11 :P Ach ja, threads lezen voor je post heeft zo ooit zijn nadelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Paul op 16-06-2003 21:55 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
[Airwolf] schreef op 16 juni 2003 @ 21:47:
[...]

Daar staat dat nickvoorkeuren het eerste worden behandeld. Ik heette eerder op de frontpage Bas Raayman en ik zou dus als voorkeur Renegade hebben gekozen. Als crew niet als eerste zou worden behandeld had ik dus het risico gelopen dat iemand anders op de frontpage met die nick was gaan lopen. En zo loop je het lijstje dus verder af ;)

edit:
sneller tikken Rennie |:( :+

[ Voor 4% gewijzigd door Renegade op 16-06-2003 21:54 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Novah schreef op 16 June 2003 @ 20:23:
Nou XceeD, ik kan heus wel twee maanden extra wachten, zelfs wel langer maar gaat ook beetje om princiepe.

Van userid 47xxx naar rond de 90.000...
En je zou juist denken dat de userid-nummers naar beneden gaan aangezien er een reeks nummers zijn die niet gebruikt worden.

Alleen al bijv nummers rond de 50.000 probeer maar eens 49980 t/m 50.002 bijv...
Dat zijn ook alleen die nummers. Kijk hier maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
ok ok, nu snap ik het wel hoor. :P

Tnx voor de uitleg, ik had gewoon de text verkeerd begrepen.

[ Voor 3% gewijzigd door Attilla op 16-06-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Wel gek, mijn ID wordt gewoonweg verdubbeld :P

Maar moeten jullie nu niet andere dingen omgaan zetten met deze merge, rechten bijvoorbeeld?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[spuit 15]
Maar moeten jullie nu niet andere dingen omgaan zetten met deze merge, rechten bijvoorbeeld?
Nope, alle user-ids in alle tabellen (dus ook die met de rechten) worden gewoon in één keer vervangen, dus er hoeft niets met de hand ingesteld te worden :).

[ Voor 190% gewijzigd door Wouter Tinus op 16-06-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

GoT heeft een oudere database dan T.net, maar die van T.net is sneller gegroeid. Vandaar dat veel GoT-gebruikers vaak een veel hoger id-krijgen. Ik zelf:
Oude T.net account: klauz (121)
Oude GoT account: Heineken (25682)

Nieuw account: Heineken (1375)
Valt nog mee dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het mag dan een domme vraag zijn maaru, wat is HK precies?

verder heb ik nog een hele vroege/oude account waar ik ooit mijn pass van kwijt ben geraakt en dat email adres bestaat ook niet meer. kan ik die regdatum dan toch gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
offtopic:
HK is huiskamer, een stuk gezelligheid waar we weer eens wat anders bespreken als de tech.
Zie MED voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee. :P

zie het mededelingenforum en de FAQ over wat de HK is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat nou als ik geen zin heb om op de FP te posten, dus ook daar geen account voor wil hebben? Ik vind het wel best zo op het forum namelijk, en lees graag de FP berichten, maar heb er over het algemeen weinig aan toe te voegen.
Wat zou er dan in zo'n situatie gebeuren?
(dus alleen GoT account, geen FP account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 22:58:
en wat nou als ik geen zin heb om op de FP te posten, dus ook daar geen account voor wil hebben? Ik vind het wel best zo op het forum namelijk, en lees graag de FP berichten, maar heb er over het algemeen weinig aan toe te voegen.
Wat zou er dan in zo'n situatie gebeuren?
(dus alleen GoT account, geen FP account)
Ze worden gewoon gemerged, of je daar nu zin in hebt of niet....

Wat er gebeurt is dat er van 2 databases 1 database gemaakt wordt. Thats it, dus geen uitzonderingen :)

/edit : sorrie bazs2000 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dan krijg je vanzelf een FP-account (zo was het toch?).
Volgens mij wilden ze 1 account voor zowel de FP als het forum hebben.

Edit:
Ik had het kunnen weten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 16-06-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik in de faq lees is dat je HK-XS krijgt als je nuttig bent voor dit forum en dan bedoel ik niet LA, dus ik hoef me helemaal geen zorgen te maken over mijn nummertje, want op het moment dat ik het verdien krijg ik toch wel HK-XS, op uitnodiging (right?)

zo ja, waarom wordt iedereen dan gescreend en waarom kunnen mensen dit aanvragen, ik bedoel letterlijk: mensen die nuttig zijn vallen toch op en wil je slijmballen eigenlijk wel?

verder succes met de merge, het lijkt me een helse taak, want altijd is iemand niet tevreden, of nooit is iedereen wel tevreden, of niemand is nooit ontevreden, of soms iemand is tevreden, of.........naja, je snapt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan neem ik aan dat ook ergens nog wel word opgeslagen wat de "oude" userID's waren?
ik bedoel te zeggen dat het dan voor de meeste mensen niet zo erg is dat ze een ander (hoger) ID krijgen, maar als ze bijv. XS willen tot HK, ze dan terug kunnen vallen op hun oude ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej, gaat bij mij iets mis:
Oude T.net account: (0)
Oude GoT account: The_Tzar (38543)

Nieuw account: The_Tzar (68823)
Email: wanjakrah@hotmail.com
Registratiedatum: 2001-12-20 14:35:07
Ik heb geen T.Net account, maar die heb ik wel en ook ingevuld. Nog eens proberen, nee, weer hetzelfde.
Ik doe overigens niet zoveel op tweakers.net. Vaak ben ik niet online als ik de frontpage check, heel soms post of moderate ik wat.

Ik zie overigens niet op tweakers.net waar je kunt zien wat je nummer is, maar de regdatum is zondag 4 augustus 2002. Ietsje later dus :).

Nouja, boeit verder niet, ik vond het alleen opmerkelijk dat er oude T.Net account (0) stond.

edit:
ook opmerkelijk om te zien welk e-mail adres ie pakt. De frontpage staat namelijk gekoppeld aan een ander e-mail adres.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:02:
dan neem ik aan dat ook ergens nog wel word opgeslagen wat de "oude" userID's waren?
ik bedoel te zeggen dat het dan voor de meeste mensen niet zo erg is dat ze een ander (hoger) ID krijgen, maar als ze bijv. XS willen tot HK, ze dan terug kunnen vallen op hun oude ID?
Op zich heeft niemand hier echt last van. De ID-nummers gaan misschien wel omhoog, maar het aantal gescreenden loopt in principe niet op. Want de users die een lager ID krijgen dan jij en nog niet op GoT zaten gaan nu niet opeens wel komen. Dus die vragen ook geen acces aan, en als ze dat wel doen worden ze direct afgewezen wegens niet genoeg gedaan te hebben.

Men hoeft zich dus helemaal geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan kan ik met een gerust hart gaan slapen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:04:
ej, gaat bij mij iets mis:

[...]

Ik heb geen T.Net account, maar die heb ik wel en ook ingevuld. Nog eens proberen, nee, weer hetzelfde.
Ik doe overigens niet zoveel op tweakers.net. Vaak ben ik niet online als ik de frontpage check, heel soms post of moderate ik wat.

Ik zie overigens niet op tweakers.net waar je kunt zien wat je nummer is, maar de regdatum is zondag 4 augustus 2002. Ietsje later dus :).

Nouja, boeit verder niet, ik vond het alleen opmerkelijk dat er oude T.Net account (0) stond.

edit:
ook opmerkelijk om te zien welk e-mail adres ie pakt. De frontpage staat namelijk gekoppeld aan een ander e-mail adres.
op http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/ kun je je GoT en je T.net account zelf bij elkaar voegen...
dat heeft nu nog geen effect op je tijdelijke mergeresultaten omdat die niet realtime zijn. Maar uiteindelijk worden ze dan wel bijelkaar gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat ik me afvraag: hoe bepaald men eigenlijk wanneer men klaar is met een bepaalde range :?

dat er gewoon minder aanvragen komen ofzo :?

naja zeg wat simpel :P

oeps ging iets fout met smilies :+ (stonden er 6)

[ Voor 27% gewijzigd door Glashelder op 16-06-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste