Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

==van howardforum.com===
one thing i would mention about the color. i bought the 6600 in the light grey color and i found that it is really almost a white color. so i ended up trading it for the rose color. the rose color really looks like a gun metal finish, very nice. nokia just didn't do a good job of naming the colors.
=============================================
op verschillende sites zoals gsmhuis.nl hebben ze al de verkeerde plaatjes bij de licht grijze geplaatst, ook noemen ze daar de rose-->rose blue

ik ga gewoon voor de licht grijze(bijna wit), ik denk namelijk dat het de standaard kleur is en ik heb geen zin om nog eens 2(uhh435) weken te wachten en eigenlijk maakt mij de kleur niet zo heel veel uit.

[ Voor 33% gewijzigd door koper137 op 16-11-2003 19:40 ]

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op heel veel sites zie je ze adverteren met het plaatje van de rose versie, en dan zetten ze er light grey bij. Beetje vaag. Maar de standaard kleur is dus practisch wit. Op die foto's zien die er nog wel oke uit. Maar toen ik die dummy in mijn hangen had,..ook practisch wit, toen dacht ik toch dat ik die kleur in ieder geval niet wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 22:51
Kvind die witte wel het mooist hoor:S.. en da's ook gelijk de standaard kleur dus dat wordt de mijne gewoon:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat smaken dan verschillen, want heb die witte in mijn handen gehad bij mediamarkt hiero, en... ziet er te plastic achtig uit :P . Ben alleen benieuwd of ze wel tegelijk geleverd worden :? . Merken we wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:04
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 22:43:
Denk dat smaken dan verschillen, want heb die witte in mijn handen gehad bij mediamarkt hiero, en... ziet er te plastic achtig uit :P . Ben alleen benieuwd of ze wel tegelijk geleverd worden :? . Merken we wel weer
gsmhuis zou ze tegelijk in 2 kleuren binnenkrijgen is mij verteld :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 16 november 2003 @ 23:08:
[...]

gsmhuis zou ze tegelijk in 2 kleuren binnenkrijgen is mij verteld :D
Aahhh, kijk...das weer positief nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscalinet.ch/manfred27/img/nokia6600/aa10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscalinet.ch/manfred27/img/nokia6600/nokia6600_008.jpg

toch maar de 2e kleur dan, er zit een rare gloed over de 1e(rose)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind nog steeds de bovenste mooier hoor :) . Maar ja, genoeg gezeurt over de kleur. Iemand al nieuws over wanneer iemand hem krijgt? Ik heb nog geen mail terug gehad in ieder geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:02
Dit toestel doet me denken aan 3650 van me broertje. Zie weinig verandering in menu (symbian i know), tuurlijk camera zal wel verbeterd zijn en scherm ook maar dat die foto van PDAfrance.com doet me heel erg denken aan de 3650 kwa kwaliteit scherm enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus 3x telecom.nu gemaild om mijn verandering in kleur aan te geven, maar nu hadden ze antwoord op mijn 2e mail gestuurd...dat ze eht zoduen doorgeven (dus niet de kleur die ik wil)....hoppa, mail nummer 4 is onderweg ;) .
Miki schreef op 17 november 2003 @ 12:07:
Dit toestel doet me denken aan 3650 van me broertje. Zie weinig verandering in menu (symbian i know), tuurlijk camera zal wel verbeterd zijn en scherm ook maar dat die foto van PDAfrance.com doet me heel erg denken aan de 3650 kwa kwaliteit scherm enzo.
Is het ook, hij lijkt er veel op. Maar persoonlijk vind ik de 3650 gewoonweg lelijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 12:47:
Ik had dus 3x telecom.nu gemaild om mijn verandering in kleur aan te geven, maar nu hadden ze antwoord op mijn 2e mail gestuurd...dat ze eht zoduen doorgeven (dus niet de kleur die ik wil)....hoppa, mail nummer 4 is onderweg ;) .

[...]

Is het ook, hij lijkt er veel op. Maar persoonlijk vind ik de 3650 gewoonweg lelijk :) .
Volkomen met je eens die 3650 was spuuglelijk, maar zodra ik ze ga vergelijken met elkaar kan ik zo op het oog weinig verschillen aanmerken, behalve dan het uiterlijk :o . Het gevoel bekruipt mij dat het gewoon eigenlijk om een 3650i versie gaat. Die onderste foto van PDAfrance.com is niet fake dus is die nokia 6600 gewoon weer een slim marketing product van Nokia waar je natuurljk weer teveel voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

Van expansys.nl: Nokia 6600 (Light Grey), 250+ op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-09 15:57
DJT schreef op 17 november 2003 @ 13:31:
Van expansys.nl: Nokia 6600 (Light Grey), 250+ op voorraad
Expansys heeft ze al een tijdje. Dit zijn echter geen Benelux modellen. Hij lijkt bij de NL winkels nog niet in de schappen te liggen, maar volgens mij kan het nu elk moment gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

DonDaaf schreef op 17 november 2003 @ 13:43:
[...]

Expansys heeft ze al een tijdje. Dit zijn echter geen Benelux modellen. Hij lijkt bij de NL winkels nog niet in de schappen te liggen, maar volgens mij kan het nu elk moment gebeuren...
Ok...sorry voor de post in dat geval.

Ik heb er zojuist eentje besteld bij Telecom.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Net even gsmhuis gebeld en ze hebben wel iets binnengehad maar die mevrouw kon mij niet precies zeggen wat. Er wordt zo teruggebeld door een meneer van gsmhuis.
Als ze hem hebben neem ik de auto naar groningen :D

Jullie horen zodadelijk meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip]

was een beetje een onzinnige opmerking.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D spannuuuund,....telecom.nu is maar open of zo tot 13.00 :P. Mailtjes worden altijd maar tot 13.00 behandeld, en telefonisch kan je ze ook maar bereiken tot 12.30. Dus das weer ff minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
knny schreef op 17 november 2003 @ 15:21:
Net even gsmhuis gebeld en ze hebben wel iets binnengehad maar die mevrouw kon mij niet precies zeggen wat. Er wordt zo teruggebeld door een meneer van gsmhuis.
Als ze hem hebben neem ik de auto naar groningen :D

Jullie horen zodadelijk meer :)
uur later....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:28:
:D spannuuuund,....telecom.nu is maar open of zo tot 13.00 :P. Mailtjes worden altijd maar tot 13.00 behandeld, en telefonisch kan je ze ook maar bereiken tot 12.30. Dus das weer ff minder.
Hehe ben nog steeds niet teruggebeld :(
maar ben bang eigenlijk dat ze hem niet hebben :'(

EDIT:

16:49 teruggebeld
Nog niet binnen verwachten hem ieder moment. Jaaa dat hoor ik al een week :D

[ Voor 13% gewijzigd door knny op 17-11-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Miki schreef op 17 november 2003 @ 12:56:
[...]

Volkomen met je eens die 3650 was spuuglelijk, maar zodra ik ze ga vergelijken met elkaar kan ik zo op het oog weinig verschillen aanmerken, behalve dan het uiterlijk :o . Het gevoel bekruipt mij dat het gewoon eigenlijk om een 3650i versie gaat. Die onderste foto van PDAfrance.com is niet fake dus is die nokia 6600 gewoon weer een slim marketing product van Nokia waar je natuurljk weer teveel voor betaalt.
Dit is natuurlijk complete onzin.. 8)7

Het enige wat de 3650 hetzelfde heeft is de scherm grootte en het symbian besturings systeem, verder is alles anders bijna!

Ander uiterlijk, beter display (65k ipv 4k), meer geheugen, symbian 7.0 (ipv 6.1 op de 3650) en volgens mij ook zelfs een snellere processor.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 17:04:
[...]

Dit is natuurlijk complete onzin.. 8)7

Het enige wat de 3650 hetzelfde heeft is de scherm grootte en het symbian besturings systeem, verder is alles anders bijna!

Ander uiterlijk, beter display (65k ipv 4k), meer geheugen, symbian 7.0 (ipv 6.1 op de 3650) en volgens mij ook zelfs een snellere processor.. >:)
Behalve dan dat je er teveel voor moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
GOED NIEUWS!!!

gsmdealer schijnt hem te hebben want een jongen van een ander forum kan hem morgen ophgalen NL versie :D
Nu moeten er toch meer shops komen. Het kan zijn dat er maandag geen levering was en morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 17 november 2003 @ 18:04:
GOED NIEUWS!!!

gsmdealer schijnt hem te hebben want een jongen van een ander forum kan hem morgen ophgalen NL versie :D
Nu moeten er toch meer shops komen. Het kan zijn dat er maandag geen levering was en morgen wel :)
Laten we het hopen :D :D :D , telefoon komt eindelijk in het zicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
ik heb nog steeds geen leverdatum van de mijne gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb al een weekje zo'n ding in huis. Speel er ook ONTZETTEND veel mee.
Weet al verschrikkelijk veel (denk ik) maar ook denk ik dat ik van alles wat
deze machine kan nog geen 5 procent écht snap. Tjonge wat een mogelijkheden.
Maar goed.
WAPpen kan ik nog steeds niet, ondanks dat ik zie (on screen) dat ik verbinding heb. Ik gebruik een PrePay Telfort kaartje wat in een ouder toestelletje prima kom WAPpen. In deze komt er niks op het scherm.
Ook kan ik Theme's downloaden op internet maar ik weet nog niet hoe ik ze in de machine moet krijgen. (krijg ze er wel in maar waar staan ze dan?)
Bluetooth werkt fantastisch en InfraRed connection met mijn computer ook.
Het scherm van de 6600 heeft een lading icoontjes en sommige ervan hebben weer een lading anderen. Weet intussen aardig hoe ze werken maar . . .
Er is ook een menu "try & buy" en daar kun je beter nog even afblijven totdat je écht weet wat je wilt. De meeste zijn maar 3 keer te gebruiken, daarna niet meer.
Heb er intussen voor een paar tientjes wel 2 laten werken. Mooi spul man.
Ook CNN zou ik eerst maar even ongemoeid laten. Leuk, maar zorg éérst dat je een Internet verbinding hebt waarmee je én kunt WAPpen én kunt MMSsen.
Anders verdwijnen er een paar instellingen die je later misschien erg moeilijk aan de praat kunt krijgen.
Oh ja, éérst de CD installeren, (met IrDa idiaal) en dan een complete Backup maken naar je PC. Duurt wel een uurtje want er stáát wat in . . .
Daarna een complete backup maken van je geheugenkaartje want élke wijziging wordt ook daarop bijgehouden. Kun je áltijd nog terug.
Vragen?
Ik hoor wel.
Johan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar had je hem besteld/gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 21:14:
Hoi, heb al een weekje zo'n ding in huis. Speel er ook ONTZETTEND veel mee.
Weet al verschrikkelijk veel (denk ik) maar ook denk ik dat ik van alles wat
deze machine kan nog geen 5 procent écht snap. Tjonge wat een mogelijkheden.
Maar goed.
WAPpen kan ik nog steeds niet, ondanks dat ik zie (on screen) dat ik verbinding heb. Ik gebruik een PrePay Telfort kaartje wat in een ouder toestelletje prima kom WAPpen. In deze komt er niks op het scherm.
Ook kan ik Theme's downloaden op internet maar ik weet nog niet hoe ik ze in de machine moet krijgen. (krijg ze er wel in maar waar staan ze dan?)
Bluetooth werkt fantastisch en InfraRed connection met mijn computer ook.
Het scherm van de 6600 heeft een lading icoontjes en sommige ervan hebben weer een lading anderen. Weet intussen aardig hoe ze werken maar . . .
Er is ook een menu "try & buy" en daar kun je beter nog even afblijven totdat je écht weet wat je wilt. De meeste zijn maar 3 keer te gebruiken, daarna niet meer.
Heb er intussen voor een paar tientjes wel 2 laten werken. Mooi spul man.
Ook CNN zou ik eerst maar even ongemoeid laten. Leuk, maar zorg éérst dat je een Internet verbinding hebt waarmee je én kunt WAPpen én kunt MMSsen.
Anders verdwijnen er een paar instellingen die je later misschien erg moeilijk aan de praat kunt krijgen.
Oh ja, éérst de CD installeren, (met IrDa idiaal) en dan een complete Backup maken naar je PC. Duurt wel een uurtje want er stáát wat in . . .
Daarna een complete backup maken van je geheugenkaartje want élke wijziging wordt ook daarop bijgehouden. Kun je áltijd nog terug.
Vragen?
Ik hoor wel.
Johan.
Ja ik heb wel vraaggie aan je. Wat vind je tot nu toe van het toestel ik zit er over te denken om deze te kopen, maar flink nadeel is toch wel mono uitgang ipv stereo. En als je dan ook naar de P900 kijkt lijkt die paar 100 euro extra het meer waard. Vind jij dit ook of denk je hier anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

wat vind je van de snelheid van het toestel-->menu's etc
en werken die spelletjes van de n-gage op je 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
koper137 schreef op 17 november 2003 @ 21:55:
wat vind je van de snelheid van het toestel-->menu's etc
en werken die spelletjes van de n-gage op je 6600?
anders heb ik alle spelletjes wel voor je :D met installer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

ik heb er ook een paar maar ik wil weten welke het goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is doen ze het allemaal op de nokia 6600. :P . Wil het ook wel ff testen, maar moet geloof ik nog ff wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ik vraag me ook af hoe Cyberdate al zo'n ding in zn handen heeft kunnen weten te scoren:o

[ Voor 13% gewijzigd door Ashy op 18-11-2003 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Mclercx schreef op 17 november 2003 @ 22:19:
Ik vraag me ook af hoe DSB1983 al zo'n ding in zn handen heeft kunnen weten te scoren:o
import misschien?
Die is al zeker 2 weken uit in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

ik heb ook vernomen dat je bestanden groter dan 4of5 mb niet op je 6600 kunt zetten omdat je niet direct bestanden op je mmc kunt plaatsen, weet iemand hier meer van? en weet iemand wat de goedkoopste mogelijkheid is om dat wel te doen;datakabel/blauwtand/if/of direct op de mmc via de usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 22:42

Pogostokje

* twiet *

koper137 schreef op 17 november 2003 @ 22:36:
ik heb ook vernomen dat je bestanden groter dan 4of5 mb niet op je 6600 kunt zetten omdat je niet direct bestanden op je mmc kunt plaatsen, weet iemand hier meer van? en weet iemand wat de goedkoopste mogelijkheid is om dat wel te doen;datakabel/blauwtand/if/of direct op de mmc via de usb
Dat is maar half waar. Als je bestanden verstuurt via infrarood/bluetooth dan komt hij in je INBOX te staan. Deze staat in de interne memory pool. Aangezien de memory pool van de 6600 (maar) 6MB is en je daar dus nooit meer dan 6MB ruimte. Als je telefoon een beetje gebruikt is denk ik dat je wel op die 4MB utikomt. Echter, je kan prima via de PC Suite bestanden copieren via de File Transfer. Da's een soort explorer waar je je hele mmc op kunt zien en je zal zien dat je er dan ook direkt naar kan schrijven.
Direkt je mmc in een reader stoppen is natuurlijk nog handiger, maar anders werkt het perfect via bluetooth. Infrarood heb ik even niet, maar daar zal het ook vast wel mee werken. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Heeft ondertussen al iemand meer een 6600 weten te bemachtigen:O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het niet Mclercx het is aardig stil gebleven sinds de laatste post van Pogostokje haha.

Alleen ik schrik wel weer want de toffe bekwame gasten van Phonehouse konden me met een glimlach zeggen:"Nou meneer die kan u wel verwachten met kerst hoor" (met een glimlach van goed he die info van ons en wat komt ie lekker snel he knul)

De vrienden van Belcompany hadden echter beter nieuws nadat ik mijn nu toch wel zwaar goed ingestudeerde zin die ik al sinds week 44 hanteer gebruikte.
Ze zeiden heel vriendelijk en bekwaam tegen mij:"GEEN IDEE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimsterino, DSB1986, Mclercx en Koper137,
Ik heb hem al anderhalve week. Gekocht in Duitsland (vandaar de Menu's in Duits/Engels/Frans en niet in het Nederlands. op te lossen door van iemand anders te kopiëren) want de Duitsers konden hem tenminste leveren. Wél eerst een week moeten wachten omdat dáár eerst mijn geld binnen moest zijn.
Er zit een 32Mb. chip in, mét allerlei programma's en genoeg ruimte over om er zelfs maar bestanden van 5 of 10mb. op te zetten. Kan me niet voorstellen waar je zulke grote bestanden vandaan wil halen (heb zélf nog 9 Mb. over).
Pogostokje had groot gelijk; rechtstreeks naar de MMC kopieren gaat uitstekend.
Oók met IrDa.
En wat DSB1986 bedoeld met Mono is mij ontgaan. Er zit géén radio in, deze keer.
Een gemis? Neen, ik had (en wilde het) ook in de 8310 doch nadat ik daar mee was uitgespeeld heb ik het nooit meer gebruikt. Nu ligt ie in een lade.
De snelheid van het menu is perfect. Zéker gezien het feit dat álles grafisch is en eventueel met icoontjes. Werkelijk formidabel.
De rest moet ik natuurlijk nog wél zien uit te vogelen. Zoals de Tekstverwerker, Voicerecorder, Stemcontrole (begin het al aardig te snappen) Profiles, Themes, etc.
Maar het blijft leuk. ;)
Groetjes, Johan uit Almelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Voor de stiekemerds onder ons die al een 6600 hebben ...

Ik heb een vraag.

Is er al iemand die MMS of GPRS aan de praat heeft weten te krijgen op dit ding? For some reason krijg ik het maar niet aan de praat (met T-Mobile). Andere telefoons met dezelfde SIM doen het prima, maar de 6600 krijgt geen verbinding. Ik krijg Service Failed of domweg houdt het knipperende 'G'-tje niet op met knipperen. Als ik in de instellingen van de access points kijk valt mij op dat er geen Default Gateway ingevuld kan worden. Wel is er nu een optie voor Proxy en Proxyport, maar da's in feite natuurlijk wat anders dan een gateway. Bovendien zou ik niet weten wat ik daar moet invullen. Poort 80 en 8080 werken iig niet.

Ik heb op internet zitten zoeken en op diverse fora wordt geklaagd over dit probleem, het lijkt bijna nergens goed te werken op een paar uitzonderingen na. Allemaal omdat je dus nergens je gateway (10.10.10.10 bij T-Mobile) kan invullen. Ook een config bericht via OTA werkt niet, althans niet die voor de 7650 of 3650.

Iemand hier die ervaringen mee heeft? Het zou wel erg jammer zijn als het niet werkt en misschien is dit wel waarom hij in NL niet verkrijgbaar is. Het gaat overigens om firmware 3.42.1 van 16-10-03. (*#0000# intoetsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogostokje schreef op 18 november 2003 @ 19:38:

Voor de stiekemerds onder ons die al een 6600 hebben ...

ETC.

Hoi, heb hetzelfde probleem, maar ook WAPpen wil me nog niet lukken. DUS doen we beiden iets verkeerd, denk ik. Heb zelf een Telfort PrePay. Óók T-Mobile maar dáár lukte het me óók niet mee, vandaar Telfort. Maar dat dus ook niet.

.cfg's OTA gaat wel, óók de 7650. heb zelf óók firmware 3.42.1 van 16-10-03 dus misschien ligt het dááraan? Heb jij een NL versie dan? Ik niet. Misschien is het dát?
kWeet nog niet. Dat het uiteindelijk wel zal werken daar twijfel ik niet aan.

En waar op internet zit jij in welke fora zitten kijken?

bye, Johan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 19:53:
Hoi, heb hetzelfde probleem, maar ook WAPpen wil me nog niet lukken. DUS doen we beiden iets verkeerd, denk ik.
Zonder GPRS ook geen snelle WAP, dus ik heb ook het wap probleem... ik betwijfel of wij iets fout doen. Ik heb in mijn leven al heel wat telefoons gehad en getest O-) , maar dit is wel apart. Ik geloof niet dat ik een fout maak en dat jij die fout ook maakt en dat er op internet ook zat mensen zijn die exact diezelfde fout maken zonder dat iemand een oplossing weet die werkt. :)
.cfg's OTA gaat wel, óók de 7650.
Ze komen binnen, je kan ze opslaan, maar ze werken vervolgens mooi niet. Dat bedoelde ik. Als je kijkt in de info die zo'n OTA bevat dan zie je daar eigenlijk weinig instaan, maar WEL een default gateway adres. Dat wordt vervolgens genegeerd.

Op internet kom je het zo hier en daar tegen. Zoek met Google maar wat op 'missing gateway nokia 6600' en dat soort termen, niet iedereen noemt het hetzelfde ... je ziet het ook onder WAP problemen. Sommige netwerken hebben een proxy waardoor het wel werkt zonder gateway, kennelijk zijn deze in veel landen waaronder ons land niet aktief omdat andere phones die niet nodig hadden. Het is maar speculatie hoor...
Hier kan je bv. een discussie vinden over dit waar het bij sommige wel maar bij anderen niet werkt. Alles wat daar staat werkt hier iig niet. :(

klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antwoord:

WOW, je zou toch háást denken dat je nu éérst iedereen moet waarschuwen om pas zo'n super-ding te kopen NÁDAT ze hebben gezien dat het ook daadwerkelijk werkt. En dan het liefst met een goede aanbieder zoals Telfort of KPN. alhoewel,
ALS het maar werkt.

Trouwens, pogootje, heb jij een NL of andere versie?
jwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:26:
Trouwens, pogootje, heb jij een NL of andere versie?
Zonder daar verder al te veel op in te willen gaan heb ik een test-model van Nokia Duitsland in huis. Deze moet weer terug over een paar weken. Overigens vind ik het toestel verder helemaal perfect, het is een waardige opvolger van de 7650 waar ik tot nu mee belde. Voor de mensen die net als ik niet zo heel erg van touch screens houden (zoals de P900) is dit toch wel de telefoon die je hebben moet. :) Hoewel, de 6230 is ook veelbelovend maar die komt pas over een paar maanden.
Voor de mensen die de P900, een ongepoetst 20 eurocentmuntje en de 6600 bij elkaar willen zien, KLIK. Foto is wat brakjes, gemaakt met mijn trouwe 7650. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En klein vraagje... moet, als je een nieuw tel + abbo neemt, je bankafschrift possitief zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogostokje schreef op 18 november 2003 @ 20:49:
[...]

Zonder daar verder al te veel op in te willen gaan heb ik een test-model van Nokia Duitsland in huis. Deze moet weer terug over een paar weken. Overigens vind ik het toestel verder helemaal perfect, . . . :)
Misschien hier enige info?: WAP voor de 6600 < klik op deze link.
Óók veel info maar de meesten weten óók in Duitsland nog geen raad, ga naar:
Duitse site met 6600 vragen en infos

Als iemand er écht uit is, laat het me dan weten.
Wat ik wél heb gevonden is; als je gaat naar >
Menu > Tools > Settings > Connection > Access Ponts >kies er eentje,
dan heb je onder Options nog een Advanced settings en dáár kun je een gateway instellen en een poortnummer.
Nou, later méér zou ik zo zeggen.
Oh ja, de 6600 werkt met WAP 2.0, wat nu hier precies het verschil is met de oude weet ik nog niet.
tjuuuus.
Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:16:
En klein vraagje... moet, als je een nieuw tel + abbo neemt, je bankafschrift possitief zijn? :S
Nee, als je maar niet negatief bij het BKR geregistreerd staat . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:16:
Uhh :)

Kan wel je moet bedragen gewoon doorstrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 16:23
is hij ondertussen al uit? :) Zo te lezen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eeen tijdje een 6100 en T610.. Ik wil deze ook al een tijdje vervangen door een of 2 nieuwe toestellen.. nu komt er echt zoveel moois daan dat ik al een tijdje trouw aan het wachten ben.. Ik ben sowieso op de P900 aan het wachten, maar dat duurt nog eventjes helaas.. als 2e telefoon wilde ik een Siemens Sx1 nemen omdat ik die toch net weer wat mooier vind dan de 6600.. ( al eens in mijn handen gehad op CeBIT 2003)

Nu was ik vandaag in de Media Markt in Utrecht en daar lagen dus zowaar 2 6600 dummies! de witte (light grey) en de roze (rose).. Ik kan je vertellen dat ik nu weer gigantisch aan het twijfelen ben! de 6600 is echt een mooi toestel en echt veel kleiner dan ik me voorgesteld had! dan is alleen nog de vraag mocht ik deze nemen ipv de Sx1.. WELKE KLEUR!?

Die roze versie is toch wat aparter en minder standaard dan de grijs/witte versie, alleen heeft hij toch onder bepaalde lichtomstandigheden een roze gloed.. nu vind ik dat toch een beetje eng! ;) Maar de wit/grijze is weer een beetje te standaard eigenlijk! Aaaahh wat een keuzes! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:32:
Menu > Tools > Settings > Connection > Access Ponts >kies er eentje,
dan heb je onder Options nog een Advanced settings en dáár kun je een gateway instellen en een poortnummer.
Nee, helaas ... dat is niet de gateway, dat is de proxy. Er staat letterlijk 'Proxy serv. address' (ruimte voor een hostname/ip adres) en daaronder 'Proxy port number'. Helaas is dat niet de IP gateway die we zoeken. Ander OSI niveau. :)

Ik heb een vraag hierover uitgezet bij Nokia Benelux. Misschien weten zij wat.
Ik weet daarnaast 100% zeker dat dit toestel al enkele weken bij een paar operators ligt ... op de testbank. Misschien dat iemand die daar werkt en dit leest de oplossing even kan posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 00:04:
Ik heb al eeen tijdje een 6100 en T610.. Ik wil deze ook al een tijdje vervangen door een of 2 nieuwe toestellen.. nu komt er echt zoveel moois daan dat ik al een tijdje trouw aan het wachten ben.. Ik ben sowieso op de P900 aan het wachten, maar dat duurt nog eventjes helaas.. als 2e telefoon wilde ik een Siemens Sx1 nemen omdat ik die toch net weer wat mooier vind dan de 6600.. ( al eens in mijn handen gehad op CeBIT 2002)

Nu was ik vandaag in de Media Markt in Utrecht en daar lagen dus zowaar 2 6600 dummies! de witte (light grey) en de roze (rose).. Ik kan je vertellen dat ik nu weer gigantisch aan het twijfelen ben! de 6600 is echt een mooi toestel en echt veel kleiner dan ik me voorgesteld had! dan is alleen nog de vraag mocht ik deze nemen ipv de Sx1.. WELKE KLEUR!?

Die roze versie is toch wat aparter en minder standaard dan de grijs/witte versie, alleen heeft hij toch onder bepaalde lichtomstandigheden een roze gloed.. nu vind ik dat toch een beetje eng! ;) Maar de wit/grijze is weer een beetje te standaard eigenlijk! Aaaahh wat een keuzes! 8)7
Het is niet helemaal ontopic maar goed: welke telefoon gebruik je het liefst? Die SE T610 of die Nokia 6100? Waarom ik deze vraag stel... Mag binnenkort mijn abbo verlengen en ik ben ontzettend aan het twijfelen welke telefoon ik moet nemen. Mijn gedachte gaat uit naar een SE T630(upgraded versie van de T610, vandaar) of een nokia 6600 of een nokia 7250i(bijna nokia 6100 8) )....ofof toch wachten op de Nokia 6230 :9~ al vermoed ik dat deze pas volgend jaar maart, april verwacht in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gereserveerd bij RAF in Amsterdam, in hun boekje staat ie voor 550 los. Ik heb hem met Telfort 400 min, voor 2 jaar. voor 140 euro. Hij komt deze week binnen zeggen ze. En dat is apart, want bij de Nokia Store wisten ze nog niks, misschien dit jaar nog. Bij de Phonehouse was er wel een dummy, maar ook het irritante, ja dit zijn indicatieprijzen en ik weet nog niks, bla bla bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:56

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:33:
[...]

Nee, als je maar niet negatief bij het BKR geregistreerd staat . . .
*Zucht* Niet het BKR maar het registratiesysteem (Preventel geloof ik...) van de grote Telecom aanbieders (KPN, T-Mobile, Vodafone, Orange hanteren dezelfde, Telfort heeft een aparte registratiesysteem).

Het BKR (www.bkr.nl) registreert leningen, creditcards en hypotheken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even gebeld met GSMHUIS.nl
De 6600 (lichtgrijs) wordt deze week verwacht (waar hebben we dat meergehoord). Ik heb hem op 3 oktober j.l. besteld en zit nog in het oude bestelsysteem bij GSMHUIS. Wanneer er 5 toestellen binnenkomen zit ik zeker bij degenen die het eerst uitgeleverd gaan krijgen, wellicht een handige indicatie voor de anderen die hebben besteld bij GSMHUIS. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van mijn leverancier te horen dat hij eind deze week wordt verwachten. En ze zullen het daarna zo snel mogelijk opsturen naar me.

Als het waar is wat ze zeggen heb ik hem dus begin volgende week. :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 14:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de eerste serie importjes er alweer doorheen versleten! Ik wacht nu op de Benelux modellen en ik verwacht deze volgende week of die week daarop. Veel langer zal het echt niet meer duren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 12:00:
Zojuist even gebeld met GSMHUIS.nl
De 6600 (lichtgrijs) wordt deze week verwacht (waar hebben we dat meergehoord). Ik heb hem op 3 oktober j.l. besteld en zit nog in het oude bestelsysteem bij GSMHUIS. Wanneer er 5 toestellen binnenkomen zit ik zeker bij degenen die het eerst uitgeleverd gaan krijgen, wellicht een handige indicatie voor de anderen die hebben besteld bij GSMHUIS. O-)
ik heb hem op 30-09-03 besteld. :)
ik hoor ook bij die 5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:10:
ik heb de eerste serie importjes er alweer doorheen versleten! Ik wacht nu op de Benelux modellen en ik verwacht deze volgende week of die week daarop. Veel langer zal het echt niet meer duren!!!
Als je ze echt hebt gehad, dan kun je er vast óók wel een vraag over beantwoorden?
Het gaat over de Firmware, en met name de taalinstellingen.
Istie er óók in de Nederlandse taal? En zoja, hoe kom ik er aan?
jwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:53:
Het gaat over de Firmware, en met name de taalinstellingen.
Istie er óók in de Nederlandse taal? En zoja, hoe kom ik er aan?
De nederlandse taal is een andere 'firmware' dan de duitse. Nokia heeft de wereld opgedeeld inblokken van talen, per taal is er een aparte flashfile die in de telefoon gezet kan worden. Officieel wil Nokia je niet helpen om een andere taal in de telefoon te zetten. Dit hebben ze altijd zo gedaan, om te ontmoedigen dat je telefoons uit andere landen haalt en daarmee hun marketing strategie door de war gooit. Overigens hebben alle telefoons wel Engels aan boord die voor veel nederlanders ook prima te volgen is, helaas helpt dat niet als je een nederlandse T9 wilt hebben...

Ik heb mijn ervaringen met de 6600 online gezet: klik hier

Nokia heeft overigens aangegeven het GPRS probleem in onderzoek te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej pogootje, nice review. Like it very much.
Schrijven is dus duidelijk nóg een sterke kant van je.
Heb het met plezier gelezen.
Johan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, pogootje, sorry, ben nog een vraag vergeten; IS er wel ergens een Flash file te verkrijgen mét Nederlands inside en een uploader ?
Zo ja, waar? Zo nee, is er nog een andere optie?
jwm.

Verwijderd

Ik heb gister een werkende 6600 in mijn handen gehad en ik moet zeggen dat het een gaaf toestelletje is. De grootte valt me alles mee en bediening is goed. Mooi schermpje ook.

Verwijderd

Waar heb je hem in je handen gehad? Zit er nog steeds op te wachten

Verwijderd

Net in Utrecht bij de Media Markt de Rose kleur zien liggen (dummy uiteraard).
Ik weet 100% zeker dat ik die kleur ga nemen. Het is een soort grijsmetallic maar wanneer je em van afstand ziet zit er een rode gloed over.

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 23:41
offtopic:
Ik moet het toch ff zeggen, maar wij tweakers groeten elkaar niet in de berichten, wij groeten elkaar namelijk altijd MET ieder bericht. onze naam staat ernaast dus de gewenste gegevens zijn daar te lezen.
Ik weet dat je het goed bedoeld., maar ik ook., gelieve dus niet meer je naam op wat voor manier dan ook eronder te plaatsen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 14:06:
Waar heb je hem in je handen gehad? Zit er nog steeds op te wachten
Gisteren was er een kleine conferentie van Nokia in Nieuwegein.
2 mensen van Nokia hadden er een en daar heb ik even mee gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 18:33 ]

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 23:12:
Oh, pogootje, sorry, ben nog een vraag vergeten; IS er wel ergens een Flash file te verkrijgen mét Nederlands inside en een uploader ?
Zo ja, waar? Zo nee, is er nog een andere optie?
Flashfiles zijn absoluut niet legaal te verkrijgen, dus daar praten we hier niet over. :) Daarnaast maakt Nokia het steeds moeilijker een toestel te flashen, zelfs als zou je zo'n file hebben dan moet je allerlei hardware en software erbij hebben.
Ik zou er niet op rekenen dat je dat gaat lukken.
De enige optie is Nokia lief aankijken (tip: of een service point), maar ze mogen het niet en de kans dat het je lukt is dan ook niet zo groot. De eerste tijd zullen ze vrees ik sowieso geen updates hebben daar.

Maar goed, behalve T9 is het toestel prima bruikbaar toch? Ik ben er erg tevreden over. Ik gebruik hem voor ongeveer alles. ;)

Verwijderd

<span style="color: blue">Modbreak:
Als jij "Nokia Flash Reverse Electronic Engineering" ziet zou er een lichtje moeten gaan branden dat dit soort links niet zijn toegestaan op dit forum... URL verwijderd.</span>

haal dan alleen de link weg en niet mijn hele post:

deze n-gage games zijn te spelen op de n-6600(ga maar googlen!)

SonicN
Puyo Pop
Pandemonium
Tomb Raider
Super Monkey Ball
Tony Hawks Pro Skater
>:) >:) >:)

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 22:40 ]

• knny
beter:)

Ik hoor nu van verschillende mensen dat de nokia is uitgesteld tot medio december 8)7
Het wordt dus inderdaad een kertcadau waarschijnlijk :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Korakal op 20-11-2003 22:15 ]

Verwijderd

na dat kan haast niet.......de leveranciers wisten het toch nu wel zeker????

en anders is het echt heel slecht!

Verwijderd

De N6600 is het eerst in Amerika geleverd, (Oct.) en daarna in de Philipnos (eind Oct.) en daarna in de Aziatische delen. Nu (eind Nov.) is Europa aan de beurt.
Dat houdt in, Eerst Duitsland en Spanje, daarna Polen en Rusland (nu) en dán wij !.
Jammer jongens, nog éventjes geduld maar DAN ISTIE ER OOK.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
en dan hopelijk met niet al teveel bugs.. had gedacht dat ie er wel uit zouden zijn als ik in januari de foon wil kopen, maar dan is dus eigenlijk nog maar net uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:06:
De N6600 is het eerst in Amerika geleverd, (Oct.) en daarna in de Philipnos (eind Oct.) en daarna in de Aziatische delen. Nu (eind Nov.) is Europa aan de beurt.
Dat houdt in, Eerst Duitsland en Spanje, daarna Polen en Rusland (nu) en dán wij !.
Jammer jongens, nog éventjes geduld maar DAN ISTIE ER OOK.
Waarom in 's hemelsnaam eerst in de US? Ze hebben daar toch veel minder aan GSM-netwerken dan wij hier in Europa, en dan in Azië?

En dan ook nog in Europa eerst Rusland en Polen 8)7 Ik dacht dat we hier in de Benelux wel iets meer te besteden hadden dan de gemiddelde Pool/Rus?

* DonDaaf snapt er geen hol van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Ik was 2 weken geleden in bangkok en singapore en kan inderdaad bevestigen dat deze volop verkrijgbaar is... jammer voor jullie hier... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Wel leuk dat het in Nederland een V-Live! toestel wordt...
dit aangezien ze alle tst op de markt brengen die Vodafone UK ook heeft....

http://www.vodafone.co.uk/ -> online store Click :p

Trouwens, daar staan nog meer nieuwe phones die vast ook in Nld gaan uitkomen bij onze vrienden van Vodafone :9

[ Voor 62% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 21-11-2003 11:10 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ach ik vertrouw op nokia dat ik hem ieder geval Q4 heb :D

ik zit nu met een knake 7210 :D
En heb hem sinds 30-09-03 besteld en w8 er al zoo lang op:) het geld is helemaal stoffig geworden voor de postbode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk toch dat we november niet halen, net een meeltje gehad van de zaak waar ik hem besteld heb. het wordt toch heel moeilijk..... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriendin van me had voor me gebeld naar nokia nederland, tegen haar werd verteld dat hij al in enkele winkels beschikbaar is. ( ze zijn dus begonnen emt uitleveren. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 14:28:
Een vriendin van me had voor me gebeld naar nokia nederland, tegen haar werd verteld dat hij al in enkele winkels beschikbaar is. ( ze zijn dus begonnen met uitleveren. )
En nu er maar gauw zien achter te komen waar dat machientje te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ermee gespeeld in een winkel in Rotterdam. Wel een Engelse versie maar ze hebben hem wel. Maar ik hou niet zo van Nokia maar dit is wel een redelijk toestel laten we zeggen een 7650 maar dan beta en ietsjes kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
woeps.. verkeerd.. edit*

[ Voor 97% gewijzigd door Ashy op 22-11-2003 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
mediamarkt heeft ze na DIT weekend is mij verteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 22 november 2003 @ 13:21:
mediamarkt heeft ze na DIT weekend is mij verteld :)
Is leuk, maar das het nare als je hem ergens besteld :P , moet wachten tot ie DAAR beschikbaar is :'(
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:21:
Net ff bij de Mediamarkt in Rotterdam (winkelcentrum Alexandrium II) geweest.
Ook hier hebben ze de Dummy liggen. Hij ziet er goed uit, voelt kwalitatief stevig in de hand en het scherm was relax groot. Qua grote valt hij heel erg mee.
Ik heb ze ook gevraagd waneer hij geleverd gaat worden en zij zeiden me dat dit in week 48 is.

...
Ze zeiden in het begin dus ook week 48, volgende week is het alweer week 48... dus vraag me af of ze hem daadwerkelijk hebben, of dat ze het zeggen om zich aan hun eerste schatting te houden :S

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
TRIEST MAAR WAAR :(:(:(

Er is vandaag bekend gemaakt dat de nokia 6600 vanaf week 50 ja je leest het goed 50 leverbaar zal zijn in NL

Dus het wordt idd een kertcadeau

De p900 is er waarschijnlijk nog eerder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt in Amsterdam heeft de dummies binnen.. zijn erg leuk!
(Je moet er wel even om vragen.. liggen onder de toonbank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van week 50 staat op het forum van telecomvergelijker.nl

er staat ook een bericht van iemand die de 6600 al heeft. Zoals velen al weten met het bericht van de softwarefout waardoor er geen ip-gateway ingevuld kan worden. Dit verklaard daarom ook de uitgestelde levering(hoop ik, want ik zit niet te wachten op een half-gare telefoon van bijna 500! euro)

hier een link naar het forum
http://www.telecomvergeli...t_offset=80&post_limit=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Jawel ik heb hem ook. Zelfs al een paar weken.
Maar zover ik kan constateren zit er géén softwarefout in maar zijn er nog geen
goede oplossingen van de providers. Niemand heeft nog écht wap 2.0 goed in z'n
systeem zitten.
En dat van die IP gateway; simpel, die gegevens voer je gewoon in bij PROXY.
Alleen dan géén poort 9201 maar poort 80 of 8080 (mits je provider dat al rond heeft).
In Duitsland werken die dingen schijnbaar wél perfect met aanbieders van T-Mobile
en van Vodafone (maar misschien hebben anderen dat daar óók al wel klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bluetooth/pc-suite werkt bij jou perfect?
ik wil zelf nog een bt-adapter kopen maar welke is goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
8 minuten video Nokia 6600. Kwaliteit is kut, maar ja:

http://membres.lycos.fr/webmobilesite/6600.rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Die video gefilmd door de n6600 valt vies tegen, had verw8 dat 't wat vloeiender zou gaan :|

[ Voor 28% gewijzigd door superpolm op 23-11-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat met standaard software, of met dat proggie ETI Camcorder??? (want daar zie ik wel nog hoop in ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 15:27:
[...]

was dat met standaard software, of met dat proggie ETI Camcorder??? (want daar zie ik wel nog hoop in ;) )
Is niet bekend. Wordt wel vermeld dat ie langzamer zou zijn als de 3650 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
gsmhuis heeft gezged dat ze deze week dus week 48 5 6600's krijgen ik krijg daar 1 van maaar moet ik het geloven of klopt week 50 echt?

Want nokia nederland zegt dat er al toestellen in nederland zijn uitgegeven en we kunnen ze ieder moment verwachten

Afbeeldingslocatie: http://publish.uwo.ca/~akovach/rave.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:37:
en bluetooth/pc-suite werkt bij jou perfect?
ik wil zelf nog een bt-adapter kopen maar welke is goed?
Ik gebruik te IrDa van de PC en heb een uitstekende verbinding.
Zélfs op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 17:17:
[...]

Zélfs op dit moment.
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 17:17:
[...]

Zélfs op dit moment.
Hey ik ben die "gast" van telecomvergelijker.nl met de 6600.

Ik heb hem sinds 3 dagen, hij is gefixed naar Nederlands door de Nokiastore.

Helaas krijg ik T-Zones GPRS niet aan de gang en ook MMS wil niet lukken door het ONTBREKEN van een IP-Gateway!! :(
De tips hierboven werken helaas niet :?
Bij proxyadres heb ik de benodigde ip gegevsn ingevoerd 10.10.10.11 bij mms
en poort 80 gekozen. maar nix werkt.
Wap2 zou kunnen maar MMS werkt ook niet dus wel vreemd, en jammer.
Niet met t-mobiel niet met vodafone en niet met orange.

Wat wel werkt zijn de normale internet instellingen buiten de gateway om, dus ik kan wel met de operabrowswer aan de gang en mn mail cheken enzo.
Helaas dus geen MMS en geen t-zones, en vooral t-zones is handig voor ov-reisinfo en belstatus.

de PC Suite?? Ik krijg m niet aan de gang, op meerder pc's geprobeerd.
3650 werkt wel gewoon prima.
Hij geeft iedere keer aan bij de naam die ik het toestel moet geven (welkomsmelding) dat de naam ongeldig is.
Nokia.. Nokia 6600.. Pietje, 123, niets doet het.
Kan dit aan de telefoon liggen of aan de software van PC suite,
ik heb de cdrom geprobeerd, de downloads van europa En azie. Duis NL en Engels voor de zekerheid maar nix.
Het toestel kan wel connecten en via BT kan ik ook met mn pc wat verzenden naar het toestel zonder de PC Suite.

Verder nog wat kleine foutjes:
Nummerinvoer bij SMS verzenden: veld geeft letters (abc) ipv cijers (123) geen ramp.
Bij bellen en gebeld worden staat normaal in je scherm bij 3650:
Voornaam - Foto - Achternaam (verdeeld over 2 regels)
Nu staat er Voornaaam Achtern.. Foto - lege regel onbenut. Jammer want nu zie ik de achternaam niet.

ik heb versie 3.42.1 / 16-10-03

Ik hoor het graag als iemand me kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op 24 november 2003 @ 03:26:
[...]

Ik hoor het graag als iemand me kan helpen!
Antwoorden ? Ja zeker, maar ook ik heb een paar vragen die ik dan graag van jou beantwoord wil zien.

Eerst maar eens antwoorden op je vragen.
Ik wil niet onaardig zijn maar de meeste vragen die jij hebt en die ik beantwoord lossen zich vanzelf op omdat je eerst een poosje met het wondermachientje moet gaan spelen. Dan kom je meestal vanzelf achter de antwoorden van je vragen.
Maar goed, alles eerder is óók weer meegenomen.

Helaas krijg ik T-Zones GPRS niet aan de gang en ook MMS wil niet lukken door het ONTBREKEN van een IP-Gateway!!

Ook ik krijg GPRS niet aan de praat en ook MMSsen kan ik nog steeds niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat je daar waarschijnlijk een abonnement voor moet afsluiten.
En, niet te vergeten, de nieuwe machine werkt met WAP 2.0 om te internetten.
De IP-Gateway is, vlgs insiders, nu naar Proxy omgezet. Dáár moet je nu het nieuwe adres en poort invullen. (Zéggen ze)

Bij proxyadres heb ik de benodigde ip gegevens ingevoerd 10.10.10.11 bij mms
en poort 80 gekozen. maar nix werkt.

Je moet wél de goede IP invullen die je is doorgegeven van je Provider. Elke provider heeft z'n eigen IP address én dat wisselt natuurlijk (Telfort heeft een Europees IP adress en alleen maar andere inbelnummer, van de anderen weet ik het niet).

De PC Suite?? Ik krijg 'm niet aan de gang, op meerder pc's geprobeerd.

Tja, ik heb geen énkel probleem. Maar dan, ik gebruik ook niet BT maar IR.
Als je (< >) 2 verbindingsstekkertjes onderaan rechts (naast klokje) op je taakbalk ziet kun je hier óók de verbindingsinstellingen wijzigen.
Installeer éérst gewoon de NL versie, geloof me, dat wérkt, probeer dáárna om de verbindingen rond te krijgen. Elke verbindingsmogelijkheid komt te voorschijn bij dubbelklikken. Vink maar aan welke je gebruiken wilt.
Hééft je computer geen goede IR of BT dan 'zie' je ze ook niet. Zo simpel.

Nummerinvoer bij SMS verzenden: veld geeft letters (abc) ipv cijers (123)

Simpel aan de passen, gewoon de toets (^#) rechtsonder op je toestel 2 seconden vast houden. Rechts boven in beeld zie je 'hoe' je keybord is ingesteld.

Bij bellen en gebeld worden staat normaal in je scherm bij 3650: Voornaam - Foto - Achternaam (verdeeld over 2 regels). Nu staat er Voornaaam Achtern.. Foto - lege regel onbenut. Jammer want nu zie ik de achternaam niet.

Ga naar Contacten, kies Opties en ga naar Instellingen, daar kun je kiezen voor Achternaam eerst of Voornaam eerst. Je moet je lijst natuurlijk wél óók zo ingevuld hebben.
ps. Je gegevens (als je Suite aan de praat hebt) kun je óók in Outlook aanpassen en/of in het Windows Adressenboek.
Je kunt dan zelfs (mits met je computer gekoppeld) online wijzigingen doorvoeren.

ik heb versie 3.42.1 / 16-10-03

ik ook . . . . en nog NHL-10

En nu een paar vraagjes van mijn kant :

. . . , hij is gefixed naar Nederlands door de Nokiastore.

Wáár heb je dat laten doe, kon je er op wachten en wat waren de eventuele kosten? Deden ze niet moeilijk en zo? Kun je evt. iets mer mail versturen? Heb je ook gezien wát en hóe ze het deden?

Wat wel werkt zijn de normale internet instellingen buiten de gateway om, dus ik kan wel met de operabrowswer aan de gang en mn mail cheken enzo.

Vraag; met wélke provider (Prépay of Abbo) heb jij dan internet (e-mail en zo) want zelfs dát is me nog steeds niet gelukt. Geef me dan a.u.b. óók gelijk ff de instellingen . . .

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog meer vragen hebt, stel ze kort en zakelijk. Ik beantwoord (als ik dat kan, natuurlijk) ze wel.

jwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op 24 november 2003 @ 03:26:
[...]

Hey ik ben die "gast" van telecomvergelijker.nl met de 6600.

Ik heb hem sinds 3 dagen, hij is gefixed naar Nederlands door de Nokiastore.

[...]
Als je wilt dat alles werkt, zit er volgens mij niet veel op dan wachten tot de nokia 6600 echt overal uitgebracht word, dan heeft ie (redelijk) stabiele firmware,...en dan zou ik hem dan upgraden.

Maaaruh.. ik neem aan dat je eerst de orginele firmware had (van ander land), had je alleen geen nederlands... maar werkte die firmware wel helemaal? }) (Had ik hem toch engels gehouden... ben zelf ook van plan om mijnes in die taal te gebruiken)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
knny schreef op 23 november 2003 @ 16:47:
gsmhuis heeft gezged dat ze deze week dus week 48 5 6600's krijgen ik krijg daar 1 van maaar moet ik het geloven of klopt week 50 echt?

Want nokia nederland zegt dat er al toestellen in nederland zijn uitgegeven en we kunnen ze ieder moment verwachten
Heb net ook weer even gebeld; en hun leverancier zegt nu week 50. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het wel irritant worden,... elke keer als ze een week opgeven, en die week komt er dan uiteindelijk aan.... zeggen ze altijd weer ja,...hij komt over 2 weken. Hoelang gaat dit zo nog door??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
DonDaaf schreef op 24 november 2003 @ 12:17:
[...]

Heb net ook weer even gebeld; en hun leverancier zegt nu week 50. :(
ze zeiden tegen mij deze week :? 8)7
ik snap er nix meer van

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.