Antwoorden ? Ja zeker, maar ook ik heb een paar vragen die ik dan graag van
jou beantwoord wil zien.
Eerst maar eens antwoorden op je vragen.
Ik wil niet onaardig zijn maar de meeste vragen die jij hebt en die ik beantwoord lossen zich vanzelf op omdat je eerst een poosje met het wondermachientje moet gaan spelen. Dan kom je meestal vanzelf achter de antwoorden van je vragen.
Maar goed, alles eerder is óók weer meegenomen.
Helaas krijg ik T-Zones GPRS niet aan de gang en ook MMS wil niet lukken door het ONTBREKEN van een IP-Gateway!!
Ook ik krijg GPRS niet aan de praat en ook MMSsen kan ik nog steeds niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat je daar waarschijnlijk een abonnement voor moet afsluiten.
En, niet te vergeten, de nieuwe machine werkt met WAP 2.0 om te internetten.
De IP-Gateway is, vlgs insiders, nu naar Proxy omgezet. Dáár moet je nu het nieuwe adres en poort invullen. (Zéggen ze)
Bij proxyadres heb ik de benodigde ip gegevens ingevoerd 10.10.10.11 bij mms
en poort 80 gekozen. maar nix werkt.
Je moet wél de goede IP invullen die je is doorgegeven van je Provider. Elke provider heeft z'n eigen IP address én dat wisselt natuurlijk (Telfort heeft een Europees IP adress en alleen maar andere inbelnummer, van de anderen weet ik het niet).
De PC Suite?? Ik krijg 'm niet aan de gang, op meerder pc's geprobeerd.
Tja,
ik heb geen énkel probleem. Maar dan, ik gebruik ook niet BT maar IR.
Als je (< >) 2 verbindingsstekkertjes onderaan rechts (naast klokje) op je taakbalk ziet kun je hier óók de verbindingsinstellingen wijzigen.
Installeer éérst gewoon de NL versie, geloof me, dat wérkt, probeer dáárna om de verbindingen rond te krijgen. Elke verbindingsmogelijkheid komt te voorschijn bij dubbelklikken. Vink maar aan welke je gebruiken wilt.
Hééft je computer geen goede IR of BT dan 'zie' je ze ook niet. Zo simpel.
Nummerinvoer bij SMS verzenden: veld geeft letters (abc) ipv cijers (123)
Simpel aan de passen, gewoon de toets (^#) rechtsonder op je toestel 2 seconden vast houden. Rechts boven in beeld zie je 'hoe' je keybord is ingesteld.
Bij bellen en gebeld worden staat normaal in je scherm bij 3650: Voornaam - Foto - Achternaam (verdeeld over 2 regels). Nu staat er Voornaaam Achtern.. Foto - lege regel onbenut. Jammer want nu zie ik de achternaam niet.
Ga naar Contacten, kies Opties en ga naar Instellingen, daar kun je kiezen voor Achternaam eerst of Voornaam eerst. Je moet je lijst natuurlijk wél óók zo ingevuld hebben.
ps. Je gegevens (als je Suite aan de praat hebt) kun je óók in Outlook aanpassen en/of in het Windows Adressenboek.
Je kunt dan zelfs (mits met je computer gekoppeld) online wijzigingen doorvoeren.
ik heb versie 3.42.1 / 16-10-03
ik ook . . . . en nog NHL-10
En nu een paar vraagjes van
mijn kant :
. . . , hij is gefixed naar Nederlands door de Nokiastore.
Wáár heb je dat laten doe, kon je er op wachten en wat waren de eventuele kosten? Deden ze niet moeilijk en zo? Kun je evt. iets mer mail versturen? Heb je ook gezien wát en hóe ze het deden?
Wat wel werkt zijn de normale internet instellingen buiten de gateway om, dus ik kan wel met de operabrowswer aan de gang en mn mail cheken enzo.
Vraag; met wélke provider (Prépay of Abbo) heb jij dan internet (e-mail en zo) want zelfs dát is me nog steeds niet gelukt. Geef me dan a.u.b. óók gelijk ff de instellingen . . .
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog meer vragen hebt, stel ze kort en zakelijk. Ik beantwoord (als ik dat kan, natuurlijk) ze wel.
jwm