Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-09 15:57
knny schreef op 24 november 2003 @ 16:07:
[...]

ze zeiden tegen mij deze week :? 8)7
ik snap er nix meer van
Wanneer heb jij ze gebeld dan? Ik vanmorgen rond 11:30... Misschien dat eea weer veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:04
DonDaaf schreef op 24 november 2003 @ 16:14:
[...]

Wanneer heb jij ze gebeld dan? Ik vanmorgen rond 11:30... Misschien dat eea weer veranderd is?
uur of 3

ik ga nergens meer vanuit en denk nu gewoon dat het week 50 wordt anders is het mooi meegenomen

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
knny schreef op 24 november 2003 @ 16:22:
[...]

uur of 3

ik ga nergens meer vanuit en denk nu gewoon dat het week 50 wordt anders is het mooi meegenomen
Had je de camerahuis.nl-muts aan de lijn of iemand van gsmhuis.nl? (Die weten, hoewel niet veel, meestal iets meer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 22:51
Hmm, ik heb net mijn nicht gesproken(die werkt bij dangaard telecom, www.dangaard.nl), en die zei tegen mij vrijdag en anders maandag, dus ik hoop dat ze gelijk heeft en ik vrijdag met een n6600 rondloop:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
DonDaaf schreef op 24 november 2003 @ 18:07:
[...]

Had je de camerahuis.nl-muts aan de lijn of iemand van gsmhuis.nl? (Die weten, hoewel niet veel, meestal iets meer...)
camerahuis muts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 07:21
Krijg hem woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat? waar, etc... graag wat meer info voor de andere in spannende wachtenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Hoe ik dat weet?

Omdat ik vandaag de winkel ben binnengelopen en ze me konden vertellen dat ze er woensdag 15 binnenkrijgen. Gelijk maar telefoon #14 gereserveerd :P
Wel prijzig, €530.

Dit alles bij GSM-Shop.nl
Ze beweren hem als eerste binnen te krijgen. (Inmiddels al lichting #2)

[ Voor 22% gewijzigd door Viperdesign op 24-11-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperdesign schreef op 24 november 2003 @ 19:38:
Hoe ik dat weet?

Omdat ik vandaag de winkel ben binnengelopen en ze me konden vertellen dat ze er woensdag 15 binnenkrijgen. Gelijk maar telefoon #14 gereserveerd :P
Wel prijzig, €530.
welke winkel en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
wel lezen he :

www.gsm-shop.nl

dit is zeker goed nieuws maar de 2e levering dus al ik hoop met de goede software :) dat we kunnen wappen en mmsen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 24 november 2003 @ 19:50:
[...]

wel lezen he :

www.gsm-shop.nl

dit is zeker goed nieuws maar de 2e levering dus al ik hoop met de goede software :) dat we kunnen wappen en mmsen enzo :)
Hahaha,....ja.... kan ik ook na een edit invoeren ;) . Mij een beetje voor gek verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nou nou moet gsmhuis wel opschieten :D

ik had nog even gebeld over mijn factuur ik moet 90 euro dokken voor de phone, maar op hun site staat hij nu voor 174!! euro met zelfde abbo.

Krijg ik hem toch mooi voor 90,-- _/-\o_ _/-\o_

Goede service al

[ Voor 4% gewijzigd door knny op 24-11-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Ben ook nog bij Nokia Nederland geweest en die denken hem midden december een keertje te krijgen. BelCompany en T for Telecom gokken ook op december. Mediamarkt op begin 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 24 november 2003 @ 19:58:
Ben ook nog bij Nokia Nederland geweest en die denken hem midden december een keertje te krijgen. BelCompany en T for Telecom gokken ook op december. Mediamarkt op begin 2004.
waar is die 1e lichting heengegaan?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een goeie review, ik weet niet of die al eerder gepost...

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een, deze is iets positiever..
http://www.infosyncworld.com/reviews/n/4344.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 11:55:
[...]

Antwoorden ? Ja zeker, maar ook ik heb een paar vragen die ik dan graag van jou beantwoord wil zien.

Eerst maar eens antwoorden op je vragen.
Ik wil niet onaardig zijn maar de meeste vragen die jij hebt en die ik beantwoord lossen zich vanzelf op omdat je eerst een poosje met het wondermachientje moet gaan spelen. Dan kom je meestal vanzelf achter de antwoorden van je vragen.
Maar goed, alles eerder is óók weer meegenomen.

Ik heb 9 maanden ervaring met een 3650 en PC suite, en kan van mezelf zeggen dat ik behoorlijk kan snappen waar problemen liggen.
Ik heb er genoeg mee gespeeld (je hebt gelijk hoor mensen moeten er ook eerst mee spelen, maar 3650 is praktisch het zelfde) dus...

Helaas krijg ik T-Zones GPRS niet aan de gang en ook MMS wil niet lukken door het ONTBREKEN van een IP-Gateway!!

Ook ik krijg GPRS niet aan de praat en ook MMSsen kan ik nog steeds niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat je daar waarschijnlijk een abonnement voor moet afsluiten.

heb ik al. T-Mobile GPRS actief. Geloof me, die instellingen, toeganspunten en de hele zooi kloppen. zo staan ze in ieder toestel ze draaien vlekkeloos overal of dat nou Nokia is of Samsung, ze gaan echt geen apartje gateway of netwerk aanpassen voor een Nokia6600 hoor.

En, niet te vergeten, de nieuwe machine werkt met WAP 2.0 om te internetten.
De IP-Gateway is, vlgs insiders, nu naar Proxy omgezet. Dáár moet je nu het nieuwe adres en poort invullen. (Zéggen ze)

Ik denk dat WAP 2.0 er niet echt toe doet. Met wap 2.0 moet je ook oudere wap pagina's kunnen lezen. Net als bij Iexplorer en Word enzo.. Andersom zou eerder een probleem zijn lijkt me toch he.. en trouwes, het ding krijgt gewoon een fout bij de verbinding, nog voordat hij de pagina wil gaan laden. anders zou de fout tijdens het laden van de pagina zich voordoen. (onleesbare pagina ofzo)
Dat van de Proxy klonk wel interessant, maar ik heb het nagevraagd bij een kennis van me zit op de TU, informatica, en het is toch echt wat anders. je hebt de IP gateway gewoon nodig.. net als op je computertje thuis, er is geen alternatief zoals een proxy ofzo.
Het probleem is naar Nokia gegaan vandaag en ik krijg in het engels een mail van Nokia finland hierover. ik zal m posten

Bij proxyadres heb ik de benodigde ip gegevens ingevoerd 10.10.10.11 bij mms
en poort 80 gekozen. maar nix werkt.

Je moet wél de goede IP invullen die je is doorgegeven van je Provider. Elke provider heeft z'n eigen IP address én dat wisselt natuurlijk (Telfort heeft een Europees IP adress en alleen maar andere inbelnummer, van de anderen weet ik het niet).

Dat is toch het goede IP dit is namelijk het ip wat in het confirugratiebericht staat bij de gateway...??

De PC Suite?? Ik krijg 'm niet aan de gang, op meerder pc's geprobeerd.

Tja, ik heb geen énkel probleem. Maar dan, ik gebruik ook niet BT maar IR.
Als je (< >) 2 verbindingsstekkertjes onderaan rechts (naast klokje) op je taakbalk ziet kun je hier óók de verbindingsinstellingen wijzigen.
Installeer éérst gewoon de NL versie, geloof me, dat wérkt, probeer dáárna om de verbindingen rond te krijgen. Elke verbindingsmogelijkheid komt te voorschijn bij dubbelklikken. Vink maar aan welke je gebruiken wilt.
Hééft je computer geen goede IR of BT dan 'zie' je ze ook niet. Zo simpel.

Oke dan ga ik de IR proberen! - Proleem met de BT is ook naar Nokia gegaan vandaag

Nummerinvoer bij SMS verzenden: veld geeft letters (abc) ipv cijers (123)

Simpel aan de passen, gewoon de toets (^#) rechtsonder op je toestel 2 seconden vast houden. Rechts boven in beeld zie je 'hoe' je keybord is ingesteld.

Haha oke thanx ja dat weet ik wel dat dat kan (basiskennis natuurlijk) maar ik merkte gewoon ff software bug op, thnx ;-)

Bij bellen en gebeld worden staat normaal in je scherm bij 3650: Voornaam - Foto - Achternaam (verdeeld over 2 regels). Nu staat er Voornaaam Achtern.. Foto - lege regel onbenut. Jammer want nu zie ik de achternaam niet.

Ga naar Contacten, kies Opties en ga naar Instellingen, daar kun je kiezen voor Achternaam eerst of Voornaam eerst. Je moet je lijst natuurlijk wél óók zo ingevuld hebben.
ps. Je gegevens (als je Suite aan de praat hebt) kun je óók in Outlook aanpassen en/of in het Windows Adressenboek.
Je kunt dan zelfs (mits met je computer gekoppeld) online wijzigingen doorvoeren.

Oke deze uitleg klopt wel en weet ik maar ik bedoelde meer weer een kleine bug: Normaal gebruikt hij bij 3650 voor de weergave van de naam+achternaam of andersom maakt ff niet uit, gebruikt ie 2 regels zodat de naam netjs in beeld komt, zonder afgebroken worden door puntjes. Nu gebruikt hij alleen 1 regel en is er plaatstekort. Mini foutje dus, want op de volgende regel is nog genoeg plaats voor de naam te vervolgen:

Club No....

of:

Club
Nokia

Snapje??

ik heb versie 3.42.1 / 16-10-03

ik ook . . . . en nog NHL-10 me2

En nu een paar vraagjes van mijn kant :

. . . , hij is gefixed naar Nederlands door de Nokiastore.

Wáár heb je dat laten doe, kon je er op wachten en wat waren de eventuele kosten? Deden ze niet moeilijk en zo? Kun je evt. iets mer mail versturen? Heb je ook gezien wát en hóe ze het deden?

gewoon inleveren, bij Nokia Point. er zijn winkels van Nokia in: R'dam A'dam DeenHaag, Maastricht. zie nokia.nl je kan er soms op w88 als e lang genoeg zeikt, maar anders sturen ze je de stad in : kom na 3 uur maar dan is ie klaar,
Ze hangen m aan een kabeltje, flashen em en klaar... 10 minuten werk.
Normaal is het garantie, maar omdat ik een engelse had willen flashen naar nederlands kostte het 65 euro.
En ff voor de duielijkheid: ENGELS of NEDERlANDS is het zelfde, zelfde fimware, het is 1 bestandje dat aangepast is, een taalpakket, dus het maakt niet uit om'm naar NL te flashen, want ook de engelse versie was 3.42.1

Wat wel werkt zijn de normale internet instellingen buiten de gateway om, dus ik kan wel met de operabrowswer aan de gang en mn mail cheken enzo.

Bij T-Mobile: GPRS internet, Toeganspunt/APN wap of wap-act, gebruikersnaam: Tmobile, wachtwoord maakt nie uit, doe maar tmobile, vraag wachtwoord: nee, verificatie: normaal, homepage: geen. Geavanceerde instellingen kunnen blijven staan op 0,0. de IP-Gateway is ook gewoon 0.0.0.0 nja geluk bij ongeluk dus want bij de rest: mms en tzones heb je'm gvd wel nodig.
Het gprs toegangspunt wap of wap-act moet ook ff bij Verbindingsinstellingen/GPRS ingesteld worden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog meer vragen hebt, stel ze kort en zakelijk. Ik beantwoord (als ik dat kan, natuurlijk) ze wel.

[b] Vragen: geen meer, opmerkingen: Nokia is op de hoogte, hun dta afdeling heeft e vandaag gebeld en er zitten wel degelijk vette fouten in.
Ik krijg officieel bericht van ze zodra er nieuwe firmware is.
Voor de PC suite hebben ze me een registercleaner gestuurd,
ik ga morgen de IR testen ;-) THANX!!!!!!!!!!!!!!!

jwm

[ Voor 2% gewijzigd door Ptoeneigh op 24-11-2003 23:39 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macamba schreef op 24 november 2003 @ 23:37

:en alles wat er nog vóór stond:

ik ga morgen de IR testen ;-) THANX!!!!!!!!!!!!!!!

[...]

N.a.v. je superbericht . . .

Er zijn hier tóch nog mensen die op een bericht reageren dan wel terug schrijven.

Jij hebt t-mobile abbo en ik niet. dus dat jou mail wél werkt is leuk maar ik heb een Prep.
En ik kan dus géén gprs instellen/gebruiken. Jammer.
Mocht je problemen ondervinden met je IrDa, hoor ik het wel.
Als je nog leuke software wilt, ik heb intussen al een hóóp verzameld.

Hou me op de hoogte als je wilt, bij nieuwtjes post ik ze hier ook

Su6, jwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 22:51
Hmm, 1 ding snap ik niet, als euhm, er nog fouten in zitten? hoe kunnen mensen hun telefoon dan woensdag etc ontvangen(Ook ik krijg hem vrijdag schijnbaar..zijn die fouten er dan wel uit? O_O anders hoef ik m nog nie hoor:S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
Mclercx schreef op 25 november 2003 @ 10:29:
Hmm, 1 ding snap ik niet, als euhm, er nog fouten in zitten? hoe kunnen mensen hun telefoon dan woensdag etc ontvangen(Ook ik krijg hem vrijdag schijnbaar..zijn die fouten er dan wel uit? O_O anders hoef ik m nog nie hoor:S)
Er zullen ongetwijfeld fouten zitten in de software. Mocht je echter fouten vinden, kan je gewoon naar het dichtstbijzijnde Nokia-service-point gaan om je toestel te laten flashen. De eerste maanden na het uitbrengen van een toestel komen er nog vrij veel software updates uit. Het eerste jaar zijn deze gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 21:13
Telecom.nu laat via een mailtje weten naar verwachting uiterlijk eind volgende week de Nokia 6600 te kunnen gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat we hem voor de kerst hebben, het blijven telkens verwachtingen. Ik wil het eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op 25 november 2003 @ 11:28:
Telecom.nu laat via een mailtje weten naar verwachting uiterlijk eind volgende week de Nokia 6600 te kunnen gaan leveren...
Aahhh, kijk...nog iemand die hem bij telecom.nu heeft besteld??!!

waarom zeggen ze nou weer "uiterlijk",... ben dan echt vet pissed als ze hem eind volgende week nog niet verstuurd hebben. Ga ik flink zeiken ook hoor,...moeten ze maar geen "uiterlijk" zeggen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ook bij telecom.nu, echt vaag inderdaad van "uiterlijk" eind volgende week, ik hoop nu op maandag volgende week of eind van deze week aangezien ze eerst op z'n vroegst deze week zeiden. begrijpt iemand het nog?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:49:
ja ik ook bij telecom.nu

Maar heb jij hem op telecom.nu besteld dan?
Hoeveel kost ie daar? Simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de telefoon besteld met verlenging van mijn huidige abbo, kijk maar op www.telecom.nu voor prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Ben vanmiddag bij de Belcompany geweest,
en ze verw8en em midden december. En
anders volgend jaar pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag maar de nokia store binnen gelopen, maar die weten nog het minst :P . Ze hadden nog nieteens de dummies binnen. En zij krijgen alles pas binnen in de 2e week van december.

Dus met een beetje mazzel is het waar wat telecom.nu zegt..... ff duimen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ZE HEBBEN HEM !!!!!!! DE 6600

Geachte

De voorraad is beperkt, dus kijk direct op http://www.telecomadvies.nl/mobiel
voor de laatste prijzen van dit toestel los of in combinatie
met één van de vele abonnementen.

Bestel nu en wees door uw reservering één van de eerste gebruikers
in Nederland.

Heeft u al een abonnement, maar wilt u overstappen op een ander abonnement,
maar wel uw telefoonnummer behouden?
Telecomadvies.nl regelt het gratis voor u.

Wij hopen dat deze dienst waardevol geweest is voor u.

Met vriendelijke groet,

Het Team van Telecomadvies.nl

dussss effe checken of kopen

[ Voor 3% gewijzigd door knny op 25-11-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg de meel ook maar het is DUUUUUUr 526 en incl abbo is het nog steeds heel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Waarom gaan jullie niet lekker naar Monditel, die zitten in Rdam enDHaag of op monditel.com en je hebt m.
Ik was het wachten ook strontzat, en nu heb ik m wel.. die software wordt wel gefixed dat is typisch bij Nokia's dat ze de eerste weken maar half werken.
Nokiastore flashed 'm voor je zodra er een update is.
Flashen naar NL is wel 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ptoeneigh schreef op 25 november 2003 @ 19:34:
Waarom gaan jullie niet lekker naar Monditel, die zitten in Rdam enDHaag of op monditel.com en je hebt m.
Ik was het wachten ook strontzat, en nu heb ik m wel.. die software wordt wel gefixed dat is typisch bij Nokia's dat ze de eerste weken maar half werken.
Nokiastore flashed 'm voor je zodra er een update is.
Flashen naar NL is wel 65 euro.
ik heb hem al besteld en ik wil GEEN import :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 19:34:
ik kreeg de meel ook maar het is DUUUUUUr 526 en incl abbo is het nog steeds heel duur
526 los? wat is daar nou duur aan? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Ik heb hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 19:05:
vandaag maar de nokia store binnen gelopen, maar die weten nog het minst :P
Daar was ik gisteren al geweest.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
de orginele nl versie? geen import?
en bij gsm-shop.nl dus
post some pics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Nee, GSMPlaza.nl.

gsm-shop.nl kon me geen zekerheid geven ondanks mn reservering.
En toen kwam ik toevallig een link van gsmplaza.nl tegen. Gelijk opgehaald :P

Zal zo wat pics posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 20:35:
Nee, GSMPlaza.nl.

Zal zo wat pics posten.
maar je hebt dus geen import maar wel een NL verise
en welke firmware heb je ? hoorde dat die eerste veel probs had :(

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 25-11-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:07

Nitai

Live the life you love.

heheeh we wachten op de pics...met uiterst veel geduld ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
knny schreef op 25 november 2003 @ 20:40:
en welke firmware heb je ?
Ehm...
Hoe check ik dat? Heb altijd SE gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 20:35:
Nee, GSMPlaza.nl.

Zal zo wat pics posten.
Waar kan je hem ophalen en kan dat ook icm abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 21:02:
[...]

Ehm...
Hoe check ik dat? Heb altijd SE gehad ;)
#*0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
uhh *#0000#

foutje

waar blijven de pics?:D

[ Voor 10% gewijzigd door knny op 25-11-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Nitai schreef op 25 november 2003 @ 20:50:
heheeh we wachten op de pics...met uiterst veel geduld ;)
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Vanwege een slechte cam en slechte lichtomstandigheden presenteer ik u:
Slechte foto's en een filmpje van het opstarten van de 6600!
http://sxs.demon.nl/temp/6600/

Opstarten van de foon duurt ongeveer 31/32sec. Filmpje kon niet meer dan 30sec.
Noot: SD kaart erin proppen werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
V 3.42.1
16-10-03
NHL-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:04:
[...]

Waar kan je hem ophalen en kan dat ook icm abbo?
Ophalen kan officiëel niet maar ik had de vorige keer mn S55 daar ook al opgehaald. Wist dus waar het was. Zat zonder telefoon en dat vond hij wel sneu denk ik ;)
Kijk even op gsmplaza.nl.

p.s. Heb zojuist gehoord dat GSM-shop.nl in Delft de 6600 op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
kan jij mmsen en wappen enzo?
want daar scheen een probleem mee te zijn :(

[ Voor 102% gewijzigd door knny op 25-11-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 21:15:
Vanwege een slechte cam en slechte lichtomstandigheden presenteer ik u:
Slechte foto's en een filmpje van het opstarten van de 6600!
http://sxs.demon.nl/temp/6600/

Opstarten van de foon duurt ongeveer 31/32sec. Filmpje kon niet meer dan 30sec.
Noot: SD kaart erin proppen werkt niet :)
damn, vette hap hoor... zal nu allemaal voor de rest niet zo lang duren denk ik...hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Nog niet geprobeerd, wacht op mn nieuwe Orange kaartje.
Heb Vodafone afgesloten vanwege die wijziging in de AV.

Kon wel met GPRS online via mn PDA.
Waar kan je de firmware versie in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 20:15:
[...]

526 los? wat is daar nou duur aan? :? 8)7
de goedkoopste is toch echt bijna 40euries goedkoper, daar wil ik wel een weekje of 2 voor wachten.
pricewatch: Nokia 6600

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 21:23:
Nog niet geprobeerd, wacht op mn nieuwe Orange kaartje.
Heb Vodafone afgesloten vanwege die wijziging in de AV.

Kon wel met GPRS online via mn PDA.
Waar kan je de firmware versie in de gaten houden?
is t nou import of niet of de eerste echte NL toestellen?
welke kleur is het roze of grijs?

hier de foto;s :D

niet via link :D

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1751.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1756.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1757.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1762.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1770.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1773.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1774.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door knny op 25-11-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem aan de licht grijze?? rose is echt zilver (zei gastje van nokia store... :P . in hoeverre we die moeten vertrouwen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
NL toestel dus. Kleur is zilver, zie foto's :P
Heb net de Vodafone Live instellingen opgevraagd voor een 3650/7650. Werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:03
aaaargh, nu zit ik dus weer te twijfelen... had net mn keuze laten vallen op de Samsung E700, maar nu ik dit zo zie lijkt deze me ook wel erg vet. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad,
en tot ie bij de KPN ligt, duurt dan nog wel even maar wel zonder "kinderziektes"!
koper137 schreef op 25 november 2003 @ 21:25:
[...]

de goedkoopste is toch echt bijna 40euries goedkoper, daar wil ik wel een weekje of 2 voor wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:33:
inderdaad,
en tot ie bij de KPN ligt, duurt dan nog wel even maar wel zonder "kinderziektes"!

[...]
hoezo 2 weken maybe heeft gsmhuis ze morgen ook binnen ik ga gelijk ff bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1773.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nokia.iwebs.cz/galery/n6600/pictures_of_nokia_6600/14.jpg

je bedoelt dus "light grey"=meer wit? want silver is "rose" en andersom snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Viperdesign heeft idd de light grey versie! de rose is idd veel meer zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
koper137 schreef op 25 november 2003 @ 21:25:
[...]

Ja dat is misschien wel zo.. maar als je bedenkt dat de 7650 toen hij uitkwam los 700 eurootjes kostte vind ik 526 niet duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
*huilie*

Kan niet MMS'en. Ze blijven eeuwig in de Outbox staan.
SMS lukt wel, net als internet.

Met Bluetooth bestanden verzenden werkt wel richting PDA, richting PC niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Viperdesign op 25-11-2003 22:26 . Reden: Update :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 21:59:
*huilie*

Kan niet MMS'en. Ze blijven eeuwig in de Outbox staan.
SMS lukt wel, net als internet.
dat is dus het probleem waar ik het over had maar er schijnt al een update te zijn die dat probleem verholpen heeft. werken je ngage games al anders wil ik ze wel geven :D @ msn ofzo

ik kan niet w8en :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:54:
[...]

Ja dat is misschien wel zo.. maar als je bedenkt dat de 7650 toen hij uitkwam los 700 eurootjes kostte vind ik 526 niet duur!
bij gsm-shop orange 40 euro 1 jaar toestel voor 154 euro.
na 6 maanden abbo terug zetten naar 20 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
heb jij NL handleiding erbij gekregen?
er is iemand die denkt dat je hem hebt laten flashen
bewijs het eens maak een foto van die handleiding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
En die update kan je weer bij een Nokia SP laten upgraden?
Kan je die updates ergens in de gaten houden? Of waar staan die bugs vermeldt?

Heb verder nog geen N-Gage games. Voeg me toe aan MSN als je wil. Olaf (a) OlafOnline.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
knny schreef op 25 november 2003 @ 22:34:
[...]
heb jij NL handleiding erbij gekregen?
er is iemand die denkt dat je hem hebt laten flashen
Staat alleen op de CD-ROM. Qua handleiding heb ik alleen een Engelse en een Franse. Wat diegene denkt maakt me eerlijk gezegd geen zak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
MMC kaartje wat erbij zit is helaas een beetje gammel. Nadat ik hem heb uitgelezen in een 7in1 reader zijn alle bestanden onleesbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Viperdesign op 25-11-2003 23:08 . Reden: Erger dan verwacht: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Viperdesign schreef op 25 november 2003 @ 23:03:
[...]

Staat alleen op de CD-ROM. Qua handleiding heb ik alleen een Engelse en een Franse. Wat diegene denkt maakt me eerlijk gezegd geen zak uit.
dan heb je toch een import met NL taal
de NL is nog steeds niet uit dus :(
hoor het net van paul (gsmdealer.nl)

ben benieuwd hoe het strax gaat als je naar servicepoint gaat dan sturen ze het toestel op naar land van herkomst :)
daarom wil ik NL versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
knny schreef op 25 november 2003 @ 23:17:
dan heb je toch een import met NL taal
de NL is nog steeds niet uit dus :(
Telefoon komt uit het doosje: Nederlandse taal.
Ze hebben hem net die ochtend binnen gekregen, gewoon Nederlands dus.

Is er geen manier om het te controlleren?

[ Voor 10% gewijzigd door Viperdesign op 25-11-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan rademaar schreef op 25 november 2003 @ 22:29:
[...]

en wie zegt dat dat mag?na 6 maanden je abo downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
net even gsmhuis gebeld maar die meneer die er over gaat komt vanmiddag pas weer
dan horen jullie of ze hem hebben:)

dan gaat ik hem meteen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wacht in spanning af... als alles goed gaat heb ik hem morgen... Zodra ik hem heb zal ik kijken of ik wat leuke images en/of filmpjes kan plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 26 november 2003 @ 09:46:
net even gsmhuis gebeld maar die meneer die er over gaat komt vanmiddag pas weer
dan horen jullie of ze hem hebben:)
Ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Past er ook een SD kaartje in? Ik neem aan van niet, maar wil t toch even zeker weten :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een adres waar ik hem nu kan halen, 529...
Tis alleen wel de europesche versie, dus niet de benelux versie...

Ik twijfel dus een beetje of ik hem zal halen...

Wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal mij allemaal benieuwen, "eerst zien, dan geloven" is het gevoel dat ik er bij heb..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 19:08
jan rademaar schreef op 25 november 2003 @ 22:29:
[...]

grote kans dat je een import toestel krijgt wat al bijna een jaar oud is. Dit kwam mijn zusje ook met maar nokia

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
ErectionJackson schreef op 26 november 2003 @ 10:28:
Past er ook een SD kaartje in? Ik neem aan van niet, maar wil t toch even zeker weten :)
Zoals ik al eerder zei: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
de nokia 6600 kan nog niet geupdate worden.
De reden daarvan is dat de 6600 pas de eerste week December officieel op de nederlandse markt komt

Met vriendelijke groet

nokiastore rotterdam

Grrr. Nokia Careline houdt zich dom, verkeerde instellingen meneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de import versie nu kan ophalen, want dat kan dus niet bij Gsmplaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 12:33:
Weet iemand waar je de import versie nu kan ophalen, want dat kan dus niet bij Gsmplaza.
Was ik al bang voor. Zal het nogmaals zeggen: GSM-Shop.nl. Delft heeft had hem gisteren op voorraad en Utrecht heeft ze vandaag binnengekregen. 15, waarvan in ieder geval 13 gereserveerd. Ik heb er ook 1 gereserveerd dus die van mij kan je wel overnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja... morgen krijg ik de officiele nederlandse versie... Ik zal morgen even een foto van de handleiding posten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:33:
Jaja... morgen krijg ik de officiele nederlandse versie... Ik zal morgen even een foto van de handleiding posten! :)
via welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Als iemand vandaag of morgen zn 6600 krijgt, wil diegene dan zo vriendelijk zijn een kopie van zn MCC kaartje te maken en het mij te mailen? Gezipt is het denk is zo'n 15MB.

Mn kaartje is namelijk corrupt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wil ik ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Direct vanaf de importeur... viavia dus... :)
En ik zal ff kijken of ik een "dumpje" kan maken van de kaart...

Maar laten we morgen ff afwachten... Ik geloof het zelf pas als ik hem heb...

ps. nee, ik kan er geen voor jullie regelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
nou ben teruggebeld en ze zeggen hem begin volgende week te verw8en
groothandels krijgen ze deze week binnen maar het duurt ff voordat e naar de shops gaan. Maar wel de benelux versie dus en geen import

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperdesign schreef op 26 november 2003 @ 13:50:
Als iemand vandaag of morgen zn 6600 krijgt, wil diegene dan zo vriendelijk zijn een kopie van zn MCC kaartje te maken en het mij te mailen? Gezipt is het denk is zo'n 15MB.

Mn kaartje is namelijk corrupt :(
Heb je al geprobeerd om je mmc-card te formateren? bij mijn pocket pc wou dit wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 16:24:
[...]

Heb je al geprobeerd om je mmc-card te formateren? bij mijn pocket pc wou dit wel eens helpen.
Via de PC lukt dit niet, via de telefoon nog wel.
Maar goed, heb nu alleen een leeg kaartje en ben de software e.d. dat erop stond kwijt.

Als er iemand zn 6600 vandaag of morgen binnenkrijgt: Kopietje graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie me vertellen hoe de geluidskwaliteit is??

Ik had een nokia 7250I, wat kwam daar een verschikkelijk slecht geluid uit :(

Nu heb ik een 6600 besteld, ben zeer benieuwd.

Note,het slechte geluidskwaliteit lag niet aan mijn provider (kpn) maar aan de telefoon, heb er diverse uitgeprobeerd.

Alvast bedankt ;)

Viper veel plezier met je 6600 ziet er schitterend uit hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Boudha:
Heb hiervoor een T610 gehad(van SE) en ik vind de kwaliteit van de Nokia eigenlijk iets beter. Scheelt niet veel, maar toch. Dit alles op het Vodafone netwerk. Hoop dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1778.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1779.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1780.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1781.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1782.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1783.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1784.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1785.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1786.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1787.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1788.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1789.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1790.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1791.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1792.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1794.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1795.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1796.jpg

Layout fucker :)

Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1798.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1799.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1801.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1802.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1803.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1804.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1805.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1806.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1807.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1808.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1809.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1810.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1811.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1812.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1813.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1814.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1815.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1816.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1817.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sxs.demon.nl/temp/6600/IMGP1819.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Viperdesign op 26-11-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, je hebt je wel uitgeleefd he ;) . Maar ziet er allemaal leuk uit. Even een request ;). Kan je wat foto's posten die je met 6600 zelf gemaakt hebt, en een misschien filmpje. Kunnen we daarvan beetje zien wat we kunnen verwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:02
Sinds wanneer heb ik een eigen videogame op de nokia 6600 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
netjes

als ik die foto's zie kan ik niet w8en maar heb de rose besteld en hoop dat die tegelijk binnenkomen want er heeft hier nog niemand de roze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej Viper....

Ik kan je wel aan een kopietje helpen van een VOLLE kaart van mij(want er stáán me toch een boel programma's op intussen (én niet éérst een normale kopie gemaakt natuurlijk) maar IK zou graag een kopie willen van een NORMALE backup van JOUW machientje (gemaakt via PC Suite) en het liefst zónder mailadressen en contacten (want ik heb me eige) dus als je nog zoiets voor me hebt, graag. Ik maak wel een backupje voor jou.
Ik hoor het wel, geef me je mailadres maar.
jwm, Almelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:37:
[...]
NORMALE backup van JOUW machientje (gemaakt via PC Suite) en het liefst zónder mailadressen en contacten (want ik heb me eige) dus als je nog zoiets voor me hebt, graag.
Heb PC Suite nog niet werkend. Laat het je wel weten zodra ik het wel heb.

• Ptoeneigh
  • Niet online
Ik heb N-GAGE games werkend op de 6600!!!

Tony Hawk, Tombraider, SonicN, PuyoPop, Pandemo

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/egypte/Foto%202.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/egypte/Foto%205.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/egypte/Foto%207.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/egypte/Foto%209.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/egypte/Foto%2016.jpg
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.