Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-09 15:57
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:06:
Kreeg net mail van expansys, zij hebben de grijze v.a. vandaag binnen +250 op voorraad (wel schrikbarend duur.. €618.91) :

Dit is een voorraadmeldings e-mail die u heeft aangevraagd voor
productcode 105822 (Nokia 6600 (Light Grey)). Vanaf vrijdagg Nov 7 2003
is dit product weer voorradig. Bezoek
http://www.expansys.nl/product.asp?code=105822 voor details over het
product.
Da's idd wel erg duur. Dertienhonderddrie-en-zestig ouderwetse guldentjes! Ennuh, is het dan een Benelux versie? Want volgens mij opereren ze vanuit de UK...

Ik wacht nog wel even... (Kan ook niet veel anders, het ding is al besteld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is het ieder geval wel een lichtpuntje.....misschien dat ie dan ook DAADWERKELIJK binnen 2 weken zal komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:04
YES :D

Iemand met veel geld kan dus een PRE halen :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 07 november 2003 @ 16:20:
YES :D

Iemand met veel geld kan dus een PRE halen :D
Moeten ze er wel snel bij zijn.. als je nu kijkt zijn er nog maar tussen de 200-250.. Gaat hard..

Bij expansys is het trouwens ook afwachten welke versie je krijgt, heb hier en daar slechte ervaringen over de winkel gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
wow dat gaat zeker hard. Ze updaten automatisch ofzo?:D
ach gsmhuis zegt nog steeds midden november maar ben ook bang dat dit een import model is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
knny schreef op 07 november 2003 @ 16:47:
wow dat gaat zeker hard. Ze updaten automatisch ofzo?:D
ach gsmhuis zegt nog steeds midden november maar ben ook bang dat dit een import model is
Waarom denk je dat? Zo gebruikelijk is dat toch niet? Dan zouden ze 'm ook nu al kunnen hebben. (Als Expansys ze kan hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het toestel ook in duitsland bestellen bij dezelfde leverancier als expansys... ik zal hem dan ook maar eens bestellen :)... een primeur dan in NL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

heeft iemand de telefoon besteld bij telecom.nu? en weet iemand of dat dan de standaard kleur grijs is? aangezien je dat niet kunt aangeven op het bestelformulier..

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koper137 schreef op 07 november 2003 @ 17:47:
heeft iemand de telefoon besteld bij telecom.nu? en weet iemand of dat dan de standaard kleur grijs is? aangezien je dat niet kunt aangeven op het bestelformulier..
Ik heb hem besteld bij telecom.nu......stond bij de faq dat je een papiertje kon meesturen met het contract met welke kleur je hem het liefst wilt.

had ik maar gedaan...maar is volgens mij nog spannend welke kleur je krijgt....je weet het maar nooit met ze:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

naja volgens mij is grijs de standaardkleur, die zal ook het eerst levenbaar zijn neem ik aan, kijk maar bij expansys.nl, daar hebben ze nu ook alleen nog maar grijs, maar ik zal idd een papiertje meesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 22:51
Zijn er ondertussen al meer shops met de 6600 op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog maar even kalm aan doen met die 6600 te bestellen. In de eerste serie die ze bij mij op de zaak getest hebben, zaten zoveel problemen dat ze allemaal teruggestuurd zijn naar Finland om de firmware te laten upgraden.

De tweede serie was beter maar nog steeds niet goed genoeg. Kortom weer terug naar Finland. Het wachten is nu op de derde serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 13:35:
Ik zou nog maar even kalm aan doen met die 6600 te bestellen. In de eerste serie die ze bij mij op de zaak getest hebben, zaten zoveel problemen dat ze allemaal teruggestuurd zijn naar Finland om de firmware te laten upgraden.

De tweede serie was beter maar nog steeds niet goed genoeg. Kortom weer terug naar Finland. Het wachten is nu op de derde serie...
Bij welke bedrijf werk je? (als ik het vragen mag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 15:05:
[...]

Bij welke bedrijf werk je? (als ik het vragen mag :))
Je mag het wel vragen, maar ik kan alleen geen antwoord geven. Want formeel mogen wij van Nokia geen uitspraken doen over test handsets die nog niet in de winkel liggen. Maar ja, je wilt je mede-tweakers natuurlijk geen miskoop laten doen...

Hint: het is een internationaal opererend ICT bedrijf met veel producten voor mobiele operators... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
duss die 6600 die op voorraad is @ http://www.expansys.nl/product.asp?code=105822
is niet goed ? of hoe zit dat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 13:35:
Wat was er dan zoal mis(zonder er bij te vermelden waar je werkt dan)? En om welke firmware ging het? Heb ergens gelezen dat alles oke is vanaf V.3.00.
Mclercx schreef op 09 november 2003 @ 02:54:
duss die 6600 die op voorraad is @ http://www.expansys.nl/product.asp?code=105822
is niet goed ? of hoe zit dat..?
Op de .com site staat:
All our phones are from UK distributors and have full UK warranty, unless stated otherwise.

Ik denk dat je daar dus de UK versie(+lader voor de in UK gebruikte wandcontactdozen) krijgt, dus niet de Benelux. Ik ga er toch van uit dat ze zo slim zijn om geen slecht spul te verkopen. Bij de andere landensites zijn ze wel zo vriendelijk geweest om te vermelden dat het dan om een importmodel gaat, bijv.:
http://www.expansys.fr/product.asp?code=105822

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
hmm.. vond hem al zo duur 618 euro:S dus dat ligt eraan omdat ie import is -_-'
nja kheb m toch al besteld alleennog ff w8en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

ik kan ook niet geloven dat de nokia 6600 zooo gaar is qua software en anders wil ik wel eens wat voorbeelden horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
Het is wel vaker zo dat er 'slechte' softwareversies op de markt terecht komen. Die worden er dan eerst uitgehaald voordat ze op de NL-markt verschijnen. Meestal heb je al een softwareversie 3.zoveel als eerste benelux toestellen te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word tijd dat je online je phone kan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al mogelijk, je kan siemens telefoons online lekker thuis upgraden. Niet dat ik een siemens fan ben trouwens nooit eentje gehad. Maar dat is zeker wel goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...zelf via IR je Nokia flashen...

kmoet er niet aan denken!
Sta ik weer op m'n werk, komt er een !@#$%^&* binnen:

"Meneer, ik heb m'n telefoon proberen te updaten en nu doet ie 't niet meer... Nu moet u hem maken..." :( 8)7 |:(

Voor mensen die weten wat ze doen is flashen prima, maar geef dat AUB NIET vrij aan het grote publiek (Krijg je nog meer verhalen dat Nokia zo snel stuk gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
NGAGE games zijn ook te spelen op 6600 :)

SonicN
Puyo Pop
Pandemonium
Tomb Raider
Super Monkey Ball
Tony Hawks Pro Skater :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 10 november 2003 @ 16:33:

SonicN
Puyo Pop
Pandemonium
Tomb Raider
Super Monkey Ball
Hij wordt steeds perfecter, maar nu moet ie nog komen en snel ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:10

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

SonicN
Puyo Pop
Pandemonium
Tomb Raider
Super Monkey Ball
hoe kom je aan die info? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=235315

hier staat van alles
wel speciaal gecrackte spellen dus en je hebt een soort installer nodig maar het werkt dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonicN
Puyo Pop
Pandemonium
Tomb Raider
Super Monkey Ball
Let op, het kan zijn dat sommige spellen op beide toestellen werken, maar dat hoeft niet! Er zijn best veel verschillen tussen de N-Gage en de 6600, o.a.:

Symbian 6.1 vs 7.0
4096 vs 65536 kleuren display
wel resp. geen AAC audio support
JAVA MIDP1.0 vs MIDP2.0 support
etc.

N-GAGE Java games spelen op een 6600 zal meestal goed gaan, maar omgekeerd is de kans kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 09:37:
[...]

Wat was er dan zoal mis(zonder er bij te vermelden waar je werkt dan)? En om welke firmware ging het? Heb ergens gelezen dat alles oke is vanaf V.3.00.
Oa MMS werkte niet. En wat lock-ups. Volgens mij was inderdaad alles voor 3.0 bagger, daarna werkte het beter. Kan het morgen even checken.
[...]

Op de .com site staat:
All our phones are from UK distributors and have full UK warranty, unless stated otherwise.

Ik denk dat je daar dus de UK versie(+lader voor de in UK gebruikte wandcontactdozen) krijgt, dus niet de Benelux. Ik ga er toch van uit dat ze zo slim zijn om geen slecht spul te verkopen. Bij de andere landensites zijn ze wel zo vriendelijk geweest om te vermelden dat het dan om een importmodel gaat, bijv.:
http://www.expansys.fr/product.asp?code=105822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hubert schreef op 10 november 2003 @ 21:42:
[...]

hoe kom je aan die info? :)
Op deze site hebben ze het ook al getest op de SX1, ik verwacht dat het op de 6600 soortgelijk zal werken:

http://www.club-siemens.net/preview/ngage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 00:55:
[...]
N-GAGE Java games spelen op een 6600 zal meestal goed gaan, maar omgekeerd is de kans kleiner.
Das voor (neem aan iedereen hier) toch juist alleen maar goed :D . Lekker boeiend dat ik mijn spellen op nokia 6600 niet ook op een ngage kan spelen ;) . Zolang het andersom maar wel kan :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 10 november 2003 @ 22:49:
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=235315

hier staat van alles
wel speciaal gecrackte spellen dus en je hebt een soort installer nodig maar het werkt dus :D
Ik heb ze ook maar binnen gehaald, altijd leuk. Maar is het zeker dat deze installer en spellen ook werkt op de nokia 6600...dat je ze ook daadwerkelijk kan installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 10:55:
[...]

Ik heb ze ook maar binnen gehaald, altijd leuk. Maar is het zeker dat deze installer en spellen ook werkt op de nokia 6600...dat je ze ook daadwerkelijk kan installeren??
ja ze werken, ook op de SX1

maare heb nu te horen gekregen dat het officieel week 48 gaat worden eind november dus. dus nog 2wkn w8en :(

in kampen schijn je hem overigens al te kunnen krijgen legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zijn die spellen niet illegaal, want ze zijn vallen onder copyright :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
op gsmhuis.nl is ie nu beschikbaar?! of..:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

op voorraad is ie iedergeval niet.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had telecom.nu maar weer gemaild, en daar zeiden ze dat ie slechts 1 week was uitgesteld....dus misschien volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen waarom het zo lang duurt met de Nokia 6600.
AUB geen reacties zoals: dat is altijd zo bij Nokia, want daar heb ik niets aan. Ik word net als velen onder ons gek van het wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
net even met gsmhuis gebeld.
Ze verwachten hem ieder moment kan als het goed is ook morgen zijn.
Ter informatie: ze krijgen 2 kleuren binnen en waarschijnlijk is de eerste levering al geheel pre-orderd :)

ik weet zoiezo dat ik hem zeker krijg :)

[ Voor 10% gewijzigd door knny op 12-11-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit.. pre-orderd dus.. das wel jammer zeg.. wilde hem net gaan bestellen.. zeiden ze ook wanneer de volgende levering komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Ik w8 nog wel een paar weekjes tot er aantrekkelijke
acties komen. Deze prijzen vind ik absurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:35:
Shit.. pre-orderd dus.. das wel jammer zeg.. wilde hem net gaan bestellen.. zeiden ze ook wanneer de volgende levering komt?
Nou kijk ze zeiden niet dat ze allemaal op zullen zijn maar er zullen er weinig overblijven aangezien er veel vraag naar deze tel is. Ik heb hem pre-orderd dus ik ben er zeker van dat ik hem krijg. (roze)

Afbeeldingslocatie: http://publish.uwo.ca/~akovach/rave.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ik ben echt benieuwd of deze informatie nu wel klopt dat ie ieder moment kan komen,, dadelijk komen de 1e toch weer pas over 2/3 weken.. zou me niets verbazen

Verwijderd

Ik heb net even een paar van die nGage spellen getest op een nokia 3650:

Tomb Raider: Application acception error
SonicN: Doet het :) !!
Pandemonium: Out of memory.
Puzzle bobble: System error.

Eens zien of ze het wel doen op de 6600, en ander wachten op andere versies?

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 11:37 ]

Verwijderd

Zojuist heb ik de 6600 gezien in de Mediamarkt in Almere, die is daar gewoon te koop. Ik vind het qua uiterlijk toch een beetje tegenvallen (op de een of andere manier anders dan op de foto's), maar niet slecht of zo hoor.

Offtopic: de Z600 hebben ze daar ook (hij is vrij dik, opengeklapt is de toetsgedeelte al even dik als de T610), voor mensen die nog twijfelen of een vergelijking willen maken.

• knny
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:41:
Zojuist heb ik de 6600 gezien in de Mediamarkt in Almere, die is daar gewoon te koop. Ik vind het qua uiterlijk toch een beetje tegenvallen (op de een of andere manier anders dan op de foto's), maar niet slecht of zo hoor.

Offtopic: de Z600 hebben ze daar ook (hij is vrij dik, opengeklapt is de toetsgedeelte al even dik als de T610), voor mensen die nog twijfelen of een vergelijking willen maken.
Dan hebben ze hem ook vast bij Mediamarkt Zwolle :D
ff bellen :D

[ Voor 6% gewijzigd door knny op 13-11-2003 14:44 ]

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

knny schreef op 13 november 2003 @ 14:42:
[...]

Dan hebben ze hem ook vast bij Mediamarkt Zwolle :D
ff bellen :D

[afbeelding]
en hebben ze m?

• knny
nou ze hebben hem dus NOG niet

maar wel de dummy das een verbetering :D
ga vanavond direct ff kijken

• DonDaaf
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:41:

Is dat geen dummy?

Verwijderd

Net Mediamarkt Almere gebeld, maar ze hebben wel al de dummy's binnen gekregen je kan de 6600 al bestellen, maar dan komt ie pas over twee weekjes. Ze hebben hem dus niet op voorraad.. helaas, ik stond al op het punt om in de auto te springen.

• knny
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 15:36:
[...]

Net Mediamarkt Almere gebeld, maar ze hebben wel al de dummy's binnen gekregen je kan de 6600 al bestellen, maar dan komt ie pas over twee weekjes. Ze hebben hem dus niet op voorraad.. helaas, ik stond al op het punt om in de auto te springen.
hehe loool :9~

• DonDaaf
[...]

Jammer... Anders hadden ze 'm deze week vast ook wel bij andere adresjes gehad.

Verwijderd

[...]

Wie woont er hier ook allemaal in almere?? straks zie je daar over een weekie of 2 iedereen met de 6600 lopen :P

Heb trouwens vandaag een brief van telecom.nu gehad, waarin ze hun excuses aanboden dat het zo lang duurt. Ze zeiden wel dat ik hem binen 2 weken zou krijgen. Ben benieuwd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 15:54:
[...]

Wie woont er hier ook allemaal in almere?? straks zie je daar over een weekie of 2 iedereen met de 6600 lopen :P

Heb trouwens vandaag een brief van telecom.nu gehad, waarin ze hun excuses aanboden dat het zo lang duurt. Ze zeiden wel dat ik hem binen 2 weken zou krijgen. Ben benieuwd...
Dat is op zich wel netjes. Als ze hem over 2 weekjes bij de mediamarkt hebben, hebben ze hem denk ik ook wel bij de belcompany, enz. Ach ik hoop dat het nog dit jaar wordt, want dit word nu redelijk irritant.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 15:56:
[...]

Dat is op zich wel netjes. Als ze hem over 2 weekjes bij de mediamarkt hebben, hebben ze hem denk ik ook wel bij de belcompany, enz. Ach ik hoop dat het nog dit jaar wordt, want dit word nu redelijk irritant.
Ja precies, begin me er nu wel aan te ergeren...word best wel pissig als je hem daadwerkelijk onder de kerstboom kan leggen!!

Had eerlijk gezegd gehoopt dat de brief die ik kreeg een andere standaard telecom.nu brief was,...namelijk dat ik hem binnen 72 uur zou krijgen :P

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
zo'n Dummy vind ik altijd zo nep... :r

toen ik destijds m'n 5210 kocht leek het wel een bonk rubber..
dus gevraagd aan personeel "mag ik er een uit doos zien.."
na moeilijk doen dan eindelijk 1 gepakt..

en die vent nog van "kijk maar hij's precies het zelfde..." 8)7
(Leek er in de verste verte niet op... )

ben bang dat zo'n 6600 dummy grote plastic bak ofzo is... :/

RichardVos.nl

Verwijderd

Ben ook maar even vanuit mijn werk naar de mediamarkt geweest, en... vond hem wel vet. Hij is vergeleken met zijn hoogte wel wat aan de brede kant :P ,...maar de breedte op zich valt ook wel weer mee ;) . En de dikte......veel me alleen nog maar meer mee, had hem dikker verwacht. Al met al,..wacht nog steeds met spanning af op me phone.

Alleen,....had ik het gevoel dat de dummy 2 kleuren had....bovenkant wit, en knoppen zilver :S . Neem aan dat de zilvere iets zilverder is???? Iemand dit opgevallen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 19:11 ]

• knny
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 19:10:
Ben ook maar even vanuit mijn werk naar de mediamarkt geweest, en... vond hem wel vet. Hij is vergeleken met zijn hoogte wel wat aan de brede kant :P ,...maar de breedte op zich valt ook wel weer mee ;) . En de dikte......veel me alleen nog maar meer mee, had hem dikker verwacht. Al met al,..wacht nog steeds met spanning af op me phone.

Alleen,....had ik het gevoel dat de dummy 2 kleuren had....bovenkant wit, en knoppen zilver :S . Neem aan dat de zilvere iets zilverder is???? Iemand dit opgevallen?
Ben ook wezen kijken bij de mediamarkt in zwolle.
Mooi toestel wel beetje breed maar een supervet scherm :D
ze hadden er 20 uit duitsland liggen :D

Verwijderd

knny schreef op 13 november 2003 @ 21:31:
[...]

Ben ook wezen kijken bij de mediamarkt in zwolle.
Mooi toestel wel beetje breed maar een supervet scherm :D
ze hadden er 20 uit duitsland liggen :D
Maar die kan je dus meteen halen??? dus ze zijn al te verkrijgen??

Verwijderd

Ik twijfel tussen de 6600 en de Samsung E700!

De 6600 kan veel meer maar het ontwerp van de E700 spreekt me meer aan...

Hmm, dilemma! 8)7

• knny
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:34:
[...]

Maar die kan je dus meteen halen??? dus ze zijn al te verkrijgen??
dat zei hij niet

die toestellen zijn al heel lang gereserveerd 20stuks uit duitsland heb er 1 van morgen zien :D na veel zeuren
Wel zei de man dat het toestel officiieel is vrijgegeven van nokia en moet er nu dus echt aankomen.
Volgende week zal iedereen er een hebben neem ik aan
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 22:31:
Ik twijfel tussen de 6600 en de Samsung E700!

De 6600 kan veel meer maar het ontwerp van de E700 spreekt me meer aan...

Hmm, dilemma! 8)7
kijk ik ben gegaan voor de 6600 vanweg uiterlijk en iedereen loopt al rond met een E700 en ik vind hem niet eens mooi te klein schermpje. Maargoed ik zou voor de 6600 gaan, en het ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken.
1 voordeel 6600 heeft bluetooth E700 NIET. :)

[ Voor 36% gewijzigd door knny op 13-11-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor Mediamarkt in Zwolle.. ligt ie ook al bij de Mediamarkt in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:31:
Ik hoor Mediamarkt in Zwolle.. ligt ie ook al bij de Mediamarkt in Amsterdam?
ik neem aan van wel mediamarkt is mediamarkt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Mediamarkt Rotterdam Alexander verwacht hem begin 2004 8)7

Yeah Right 8)7

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Hiero verw8en ze em ook pas 2004! gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Toestel word in beperkte aantallen geleverd. Januari/feb dan komt pas de rest van de leveringen

degene die hem al besteld hebben zitten goed :P Afbeeldingslocatie: http://publish.uwo.ca/~akovach/rave.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The early bird gets the worm ;) ... maar weet iemand de echte verwachtingen. Wat is reeel,...volgende week? 2 weken? (pre-orderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij is dus al in Duitsland te koop. Ik sta op het punt om hem daar te halen, maar wie kan me helpen met de volgende vragen:
- heeft ie ook een nederlands menu als ik hem uit Duitsland haal
- wat kost ie daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 13:40:
Maar hij is dus al in Duitsland te koop. Ik sta op het punt om hem daar te halen, maar wie kan me helpen met de volgende vragen:
- heeft ie ook een nederlands menu als ik hem uit Duitsland haal
- wat kost ie daar
Je kan hem bij mediamarkt duitsland gewoon kopen. Ik neem aan met NED menu jah.
Ik zou wel even bellen of ze hem daar nog op voorraad hebben.
Schrik niet dit is een duur toestel zonder abbo :)

[ Voor 4% gewijzigd door knny op 14-11-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door knny op 14-11-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 13:34:
The early bird gets the worm ;) ... maar weet iemand de echte verwachtingen. Wat is reeel,...volgende week? 2 weken? (pre-orderd)
Op telecomvergelijker.nl staat oa:
"hoe komen jullie aan deze gegevens?? Komt dat van nokia??"

"Nee, dat komt van de afdeling inkoop van een groot telecombedrijf in NL. Het is trouwens al weken bekend dat het week 48 wordt. Misschien dat webshops 'm week 47 hebben. Maar goed, het blijft altijd spannend, zowel met Nokia als met andere fabrikanten..."

en verder nog een mail van Nokia:

"Ik heb nokia een enige tijd geleden een mail gestuurd en kreeg het volgende terug:

Geachte Heer,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

Het toestel is sinds vrijdag uitgeleverd.
Afhankelijk van u distribiteur zou u het binnen een aantal weken in de
winkel moeten hebben.

Indien u verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt op zich erg positief.... ga telecom.nu maar weer even mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:11:
Dat klinkt op zich erg positief.... ga telecom.nu maar weer even mailen ;)
gsmhuis heeft ze nog niet binnengekregen vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
knny schreef op 14 november 2003 @ 15:14:
[...]
gsmhuis heeft ze nog niet binnengekregen vandaag :(
Ik heb ze ook weer gebeld vandaag, en ze verwachten hem elk moment.
offtopic:
Kreeg de indruk dat de telefoniste (van camerahuis overigens) zich stevig aan het irriteren was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
DonDaaf schreef op 14 november 2003 @ 15:29:
[...]

Ik heb ze ook weer gebeld vandaag, en ze verwachten hem elk moment.
offtopic:
Kreeg de indruk dat de telefoniste (van camerahuis overigens) zich stevig aan het irriteren was...
jah haha ik bel ze bijna iedere dag :D
ze zeggen het al 3 weken tegen mij."ja binnen nu en 2 wkn kunnen wij hem leveren:D maar ach hij komt vanzelf, hijs officieel vrijgegeven dus ik maak me geen zorgen heb hem pre-orderd :

maar dat vinden ze niet erg zij balen er zelf ook enorm van dat ze ons niet meer kunnen zeggen:(

welke kleur heb je besteld ze krijgen er 2 binnen namelijk.
op expansys.nl(duur) kun je nog maar slechts 1 kleur bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
knny schreef op 14 november 2003 @ 15:34:
[...]

jah haha ik bel ze bijna iedere dag :D
ze zeggen het al 3 weken tegen mij."ja binnen nu en 2 wkn kunnen wij hem leveren:D maar ach hij komt vanzelf, hijs officieel vrijgegeven dus ik maak me geen zorgen heb hem pre-orderd :

maar dat vinden ze niet erg zij balen er zelf ook enorm van dat ze ons niet meer kunnen zeggen:(

welke kleur heb je besteld ze krijgen er 2 binnen namelijk.
op expansys.nl(duur) kun je nog maar slechts 1 kleur bestellen
Ik bel ook te vaak (naar hun zin dan ;)) Ik zou als leverancier ook balen van Nokia hoor, telkens een datum beloven, en die dan niet nakomen. Vervolgens in de meeste buurlanden dat ding wel releasen.

Maargoed, ook ik heb 'm ge-pre-ordered (de grijze) en hij zal dus vroeg of laat wel komen... Bij Expansys staat de roze versie al tijden op 'circa 5 dagen', terwijl de grijze al een week leverbaar is. Zou me niets verbazen als de grijze versie dus ook als eerste in de (internet)shops ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
ik ben gisteren in duitsland geweest en een P900 gekocht.
en daar hadden ze de nokia 6600 al wel voor 479 euro.

ik heb er even mee mogen spelen scherm is zeer duidelijk.
de grote valt heel erg mee is iets breder dan de P900 maar ook iets korter.
door de ruitvorm lijkt hij wel kleiner.

voor degene die het adres willen bel naar 0049 2433 5256821

is een paar kilometer over de grens bij venlo.
ze hebben ook wayfinder navigatie software met bluetooth gps voor 400 euro
werkt ook op de 6600
zie www.wayfinder.com

nog een tip als je hem bij www.gsm-shop.nl koopt i.s.m. orange free 40 abbo.
voor een jaar kost hij maar 154 euro.
na 6 maanden zet je je abbo weer om naar 20 per/maand
dit zijn geen webshops maar gewoon winkels.

waarom toch een P900 gekocht mp3, langer video opnemen dan 1 min meer progamma's groter scherm.en belangrijk stereo

en het belangrijkste met een P800 of een P900 kun je via orange voor 6 euro meer dan alleen wappen bijna alle site's werken mits niet groter dan 300k

groetjes ook de 6600 is een mooie telefoon straks bij mijn verlenging heb ik hem ook nog wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
jan rademaar schreef op 14 november 2003 @ 16:10:
ik ben gisteren in duitsland geweest en een P900 gekocht.
en daar hadden ze de nokia 6600 al wel voor 479 euro.

ik heb er even mee mogen spelen scherm is zeer duidelijk.
de grote valt heel erg mee is iets breder dan de P900 maar ook iets korter.
door de ruitvorm lijkt hij wel kleiner.

voor degene die het adres willen bel naar 0049 2433 5256821

is een paar kilometer over de grens bij venlo.
ze hebben ook wayfinder navigatie software met bluetooth gps voor 400 euro
werkt ook op de 6600
zie www.wayfinder.com

nog een tip als je hem bij www.gsm-shop.nl koopt i.s.m. orange free 40 abbo.
voor een jaar kost hij maar 154 euro.
na 6 maanden zet je je abbo weer om naar 20 per/maand
dit zijn geen webshops maar gewoon winkels.

waarom toch een P900 gekocht mp3, langer video opnemen dan 1 min meer progamma's groter scherm.en belangrijk stereo

en het belangrijkste met een P800 of een P900 kun je via orange voor 6 euro meer dan alleen wappen bijna alle site's werken mits niet groter dan 300k

groetjes ook de 6600 is een mooie telefoon straks bij mijn verlenging heb ik hem ook nog wel. :P
nu baal ik dat ik hem met abbo gekocht heb, anders was ik in de auto gestapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff bij de Mediamarkt in Rotterdam (winkelcentrum Alexandrium II) geweest.
Ook hier hebben ze de Dummy liggen. Hij ziet er goed uit, voelt kwalitatief stevig in de hand en het scherm was relax groot. Qua grote valt hij heel erg mee.
Ik heb ze ook gevraagd waneer hij geleverd gaat worden en zij zeiden me dat dit in week 48 is.

Nog ff een andere vraag weet iemand wanneer de P900 geleverd wordt in NL en hoeveel kost deze ongeveer met een 1 jarige T-mobile 150 verlenging???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:21:
Net ff bij de Mediamarkt in Rotterdam (winkelcentrum Alexandrium II) geweest.
Ook hier hebben ze de Dummy liggen. Hij ziet er goed uit, voelt kwalitatief stevig in de hand en het scherm was relax groot. Qua grote valt hij heel erg mee.
Ik heb ze ook gevraagd waneer hij geleverd gaat worden en zij zeiden me dat dit in week 48 is.

Nog ff een andere vraag weet iemand wanneer de P900 geleverd wordt in NL en hoeveel kost deze ongeveer met een 1 jarige T-mobile 150 verlenging???
kijk even op http://www.clubp900.tk/ zij hebben waarschijnlijk de eerste met nederladse taal voor rond de 730 euro

die in duitsland zijn het zelfde alleen geen nederlandse manual erbij de taal kun je binnenkort via sony ericsson downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
jan rademaar schreef op 14 november 2003 @ 19:11:
[...]

kijk even op http://www.clubp900.tk/ zij hebben waarschijnlijk de eerste met nederladse taal voor rond de 730 euro

die in duitsland zijn het zelfde alleen geen nederlandse manual erbij de taal kun je binnenkort via sony ericsson downloaden.
we hebben het hier over de 6600 en niet over de p900 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Het is zaterdag.:)
Iemand inmiddels al de 6600 in bezit?
of een gek die naar duitsland geweest is? laat het even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
knny schreef op 14 november 2003 @ 19:50:
[...]

we hebben het hier over de 6600 en niet over de p900 :D
:Z

ik heb in iedergeval meer nieuws in mijn stukje over de 6600 dan dat van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Hmm.. als ie in NL uit is.. en er komen overal leveringen van de pre-orders moet er toch wel langzaam iemand zijn hier met een 6600.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie nu uit is,dan schat ik dat telecom bedrijven enzo hem ongeveer maandag of dinsdag in huis hebben, dan zullen ze deze zelf pas dinsdag, woensdag verzenden. Dus als ie echt uit is, denk ik dat je nog tot donderdag of vrijdag moet wachten :P. (Pure schattingen he :) , correct me if i'm wrong ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 20:21:
Als ie nu uit is,dan schat ik dat telecom bedrijven enzo hem ongeveer maandag of dinsdag in huis hebben, dan zullen ze deze zelf pas dinsdag, woensdag verzenden. Dus als ie echt uit is, denk ik dat je nog tot donderdag of vrijdag moet wachten :P. (Pure schattingen he :) , correct me if i'm wrong ;) )
HAHA, denk je dat ik hem laat verzenden? Ik haal hem op in Groningen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, ja das ook een optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
knny schreef op 15 november 2003 @ 20:50:
[...]

HAHA, denk je dat ik hem laat verzenden? Ik haal hem op in Groningen :D
lol geen geduld meer ofwel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Mclercx schreef op 16 november 2003 @ 12:56:
[...]

lol geen geduld meer ofwel:P

Nee niet echt aangezien gsmhuis in eerste instantie zei dat ze vanaf week 44 konden leveren :( maarja dat kan ik hun ook niet kwalijk nemen toch?
NOKIA 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 16-11-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het loop allemaal een beetje uit te rekken,...kan me nog herinneren dat we het wel leuk zouden vinden als we heb 1 november in onze handen hadden ;) . In tussen alweer meer dan 2 weken verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Beschikbaar:
Gepland in het 4de kwartaal van 2003

Ach ja, ze hebben nog ruim 6 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 13:19:
Ja, het loop allemaal een beetje uit te rekken,...kan me nog herinneren dat we het wel leuk zouden vinden als we heb 1 november in onze handen hadden ;) . In tussen alweer meer dan 2 weken verder :P
Afbeeldingslocatie: http://site.voila.fr/coworld/images/8-picture1.jpg
Sit DOWN !!

Afbeeldingslocatie: http://site.voila.fr/coworld/images/7-picture2.jpg
Camera

Afbeeldingslocatie: http://site.voila.fr/coworld/images/6-picture2.jpg
You are Wanted :*)

[ Voor 0% gewijzigd door knny op 16-11-2003 13:32 . Reden: die andere edit gaf een error ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, zal er nog een aparte leverdatum zijn voor de verschillende kleuren? zal bijvoorbeeld rose even snel geleverd worden als zilver ?? (zit te twijfelen om toch maar de rose te nemen i.p.v. zilver , is ietsje donkerder..lijkt me wat mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, heb telecom.nu maar 2x achter elkaar gemaild. Ga toch maar voor de zilveren versie. Is allemaal errug lastig ;) ... zie wel wat ik krijg, haaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
is dat beeldscherm nou eg zow groot? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

de rose is toch niet echt rose? -->maar donkerder dan de licht grijze versie?

de linker is dan toch de "rose"?

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscalinet.ch/manfred27/img/nokia6600/a10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koper137 schreef op 16 november 2003 @ 15:27:
de rose is toch niet echt rose? -->maar donkerder dan de licht grijze versie?

de linker is dan toch de "rose"?

[afbeelding]
Dat vraag ik me ook steeds af, elke foto die ik zie is verschillend, ene keer denk is dit nou rose, de andere keer is het weer die andere...wat is nou precies zilver etc etc.... (Eigenlijk lekker boeiend, zolang ik hem maar snel heb, staat de kleur me niet aan, dan ruil ik de frontjes wel ff in de winkel ;) )

Maar in die afbeelding, welke kleuren zijn dat dan?? Ziet eruit dan als rose,goud,wit.....welke is dan zilver?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

er zijn geen verwisselbare frontjes en volgens mij is er geen silver, maar alleen "rose(grijs met een roze tint?)", goud-->azie, en lich grijs(=meer wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://nokia.iwebs.cz/galery/n6600/pictures_of_nokia_6600/14.jpg

Is het hier nou weer Goud (azie), Rose, Licht grijs??

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koper137 schreef op 16 november 2003 @ 16:54:
er zijn geen verwisselbare frontjes en volgens mij is er geen silver, maar alleen "rose(grijs met een roze tint?)", goud-->azie, en lich grijs(=meer wit)
Hmm, wit lijkt me niet zo heel mooi. ga dan wel voor die rose. Damn,...telecom.nu maar voor de 3e keer mailen over verandering in kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Denkt iemand dat we hem morgen(maandag) wel kunnen ontvangen?(Als je hem pre-orderdhebt?)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.