Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
http://www.gsmplaza.nl/toestellen/toestellen.php
Hier staat toch duidelijk week 44 ook aangegeven nou dan hebben ze nog 3 dgn
Verwijderd
ik zie deze week het slecht in voor me nokia
geduld is eenschoone zaak
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
maar ik zit nu me me 7210 die wgemoet hehe heb dan ff geen mobiel
Verwijderd
Dit waren de reacties,
Belcompany:"Hij staat nog niet bij ons in de computer en we hebben voor de rest ook niks vernomen van deze telefoon."
Ik:"Wanneer denken jullie te kunnen leveren dan?"
Belcompany:"Reken maar op minimaal 3 weken vanaf vandaag."
Phonehouse:"Ja het is nokia he als ze zeggen week 44 tel er dan nog maar ff 3,4,5 weken bij op"
Het is inderdaad weer het standaard Nokia-verhaal. Maargoed, op nokia.nl staat ook dat 'ie gepland is voor het 4e kwartaal. Hoe vervelend ook...Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:14:
Belcompany:"Reken maar op minimaal 3 weken vanaf vandaag."
Phonehouse:"Ja het is nokia he als ze zeggen week 44 tel er dan nog maar ff 3,4,5 weken bij op"
Verwijderd
haha ik ook met me 7210Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:20:
Is wel leuk allemaal.....maar ik had hem dus besteld met een nieuw abonement. En ik zit onder hand al bijna 2 maanden te bellen met nieuwe abo,...o oude telefoon.
en als ik zie wat je allemaal kan doen met je 6600
gb spellen spelen enzo
dan kan je gewoon niet langer w8en
Verwijderd
Bij weer anderen wordt half november genoemd.
Op een ander forum wordt er gezegd dat er op het moment hard wordt gewerkt om enkele bugs te verhelpen en zodra dat in orde is de 6600 echt op de markt komt... Als dit zo is snap ik niet dat nokia de 27e het persbericht de deur uit heeft gedaan.
Tja.... speculaties speculaties...
Intussen moeten we het dus nog even uitzingen met onze 'oude mobieltjes'...
zucht ...
Verwijderd
Je bent wel nog steeds erg optimistischknny schreef op 30 oktober 2003 @ 15:25:
Ja klopt er schijnt een mms gprs bug in te zitten niemand kan nog gebruik maken van gprs om zijn nokia 6600. Nokia heeft idd vertraagd en daarom zal het begin van de volgende week worden als de bug eruit is
Ben benieuwd of ik in januari, als mijn contract bij orange afloopt, deze telefoon kan krijgen in ruil voor m'n 6100 als ik m'n abbo verleng + opwaardeer
Verwijderd
hoeft niet een nieuwe topic, maar vindt het zo rommeligVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 16:40:
Ik wil ook gewoon de openingspost even aanpassen? Of moet er volgens jullie per se een nieuw topic komen?
http://www.expansys.nl/other.asp?man=NOKIA
hier staat toch duidelijk circa 5 dgn en weer een stapje verder
Verwijderd

Verwijderd
Hoop het, zal voordat ik hem krijg eerst een bericht krijgen van telecom.nu...dus ik wacht eerst daarop..en dan zal ie wel ooit een keer aan de deur verschijnen
Verwijderd
"Das Nokia 6600 darf seit heute offiziell verkauft werden.
Leider haben nicht alle Nokia Shops genügend Geräte bekommen.
Und der Preis in den Shops ist auch etwas höher als im Versandhandel...
EURO 570,- (minus 3 % bei Bar-Zahlung).
Der Nokia Shop Hannover hat noch einige im Regal stehen."
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
haha ben ik blij dat ik hem pre-orderd heb De rest mag lekker w8enVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 08:38:
In Duitsland is ie dus ECHT te verkrijgen, bij de eerste zending zitten niet voldoende toestellen om aan de vraag te voldoen:
"Das Nokia 6600 darf seit heute offiziell verkauft werden.
Leider haben nicht alle Nokia Shops genügend Geräte bekommen.
Und der Preis in den Shops ist auch etwas höher als im Versandhandel...
EURO 570,- (minus 3 % bei Bar-Zahlung).
Der Nokia Shop Hannover hat noch einige im Regal stehen."
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe dit toestel zich gaat verhouden, de verwachtingen over dit toestel zijn erg hoog, ook aan mijn kant, nu maar hopen dat ze het waar kunnen maken.
Verwijderd
Nou zit ik al bij Telfort maar wil een nieuw abonnement nemen, ook weer bij Telfort. Weet iemand of het mogelijk is mijn nummer te behouden via GSMHuis.nl? Of weet iemand een betere shop om de 6600 te bestellen plus een mooi abonnement?
[ik hoop dat deze vraag hier geplaatst mag worden..]
Verwijderd
Los toestel is 529,- maar combineren met een abonnement kan uiteraard ook.
ik heb hem zelf ook besteld bij gsmhuis maar dat was ruim 1,5 mnd geledenVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:32:
Hey ik wil de 6600 ook bestellen bij GSMHuis.nl
Nou zit ik al bij Telfort maar wil een nieuw abonnement nemen, ook weer bij Telfort. Weet iemand of het mogelijk is mijn nummer te behouden via GSMHuis.nl? Of weet iemand een betere shop om de 6600 te bestellen plus een mooi abonnement?
als het goed is zal je niet in aanmerking komen voor de eerste levering omdat nokia nou eenmaal te weinig toestellen heeft nog. Kijk maar naar Duitsland.
Aan het einde van de maand november zal elke winkel voldoende voorraad hebben.
Het is mogelijk om je nummer mee te nemen naar je andere provider dan moet je wat faxen en dan wordt binnen 10 dgn je nummer overgezet
Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord
[ Voor 9% gewijzigd door knny op 31-10-2003 14:30 ]
Verwijderd
Top! Dank je wel. Ik ga even kijken hoe lang alles duur en dan ga ik dit prachtige toestel bestellenknny schreef op 31 oktober 2003 @ 14:29:
[...]
ik heb hem zelf ook besteld bij gsmhuis maar dat was ruim 1,5 mnd geleden
als het goed is zal je niet in aanmerking komen voor de eerste levering omdat nokia nou eenmaal te weinig toestellen heeft nog. Kijk maar naar Duitsland.
Aan het einde van de maand november zal elke winkel voldoende voorraad hebben.
Het is mogelijk om je nummer mee te nemen naar je andere provider dan moet je wat faxen en dan wordt binnen 10 dgn je nummer overgezet
Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord
Ik heb het toestel met 2jrig abbo besteld telfort 300 voor 90 euroVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 14:42:
[...]
Top! Dank je wel. Ik ga even kijken hoe lang alles duur en dan ga ik dit prachtige toestel bestellen
inmiddels is de prijs al omhoog gegaan naar 155 ong, maarja das gewoon een gelukje
Veel plezier met je phone toegewenst alvast.
Verwijderd
Ik heb zelf een Telfort Samenbellen 500 abo wat afloopt in november. Via gsmhuis.nl heb ik dat om laten zetten naar een tweejarig Telfort 200 plus een Nokia 6600 voor 146 euro. Verlengingen staan volgens mij nog niet op de site, maar als je ze even belt kunnen ze je vast verder helpen (konden ze bij mij ookVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:32:
Hey ik wil de 6600 ook bestellen bij GSMHuis.nl
Verwijderd
Ik heb het tweejarige Telfort 200 abonnement plus de Nokia 6600 voor 104 euro bij gsmeasy.nl afgesloten. Ik weet alleen niet of ze het toestel snel leveren en hoe het verder zit met omzetten van abonnementen e.d. Als je verlengt ben je meestal duurder uit, bij aanschaf van een nieuw abonnement is nummerbehoud alleen mogelijk als je van provider wisselt. Gewoon overal eens informeren wat ze voor je kunnen betekenen.DonDaaf schreef op 31 oktober 2003 @ 15:26:
[...]
Ik heb zelf een Telfort Samenbellen 500 abo wat afloopt in november. Via gsmhuis.nl heb ik dat om laten zetten naar een tweejarig Telfort 200 plus een Nokia 6600 voor 146 euro. Verlengingen staan volgens mij nog niet op de site, maar als je ze even belt kunnen ze je vast verder helpen (konden ze bij mij ook)
Das ook lekker cheapVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:04:
[...]
Ik heb het tweejarige Telfort 200 abonnement plus de Nokia 6600 voor 104 euro bij gsmeasy.nl afgesloten. Ik weet alleen niet of ze het toestel snel leveren en hoe het verder zit met omzetten van abonnementen e.d. Als je verlengt ben je meestal duurder uit, bij aanschaf van een nieuw abonnement is nummerbehoud alleen mogelijk als je van provider wisselt. Gewoon overal eens informeren wat ze voor je kunnen betekenen.
heb jij al 1,5 mnd geleden besteld dan, want anders moet je waarschijnlijk nog even iets langer wachten
Ik heb hem pre-orderd bijna 2mnd geleden bij gsmhuis.nl
90,euro
Hier nog wat nieuwe pics

Wat een lekker groot scherm
[ Voor 29% gewijzigd door knny op 31-10-2003 17:29 . Reden: new foto's ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 13:20:
Ben benieuwd of hij deze week wel komt.

Importmodel

volledige pakket

screen

de dikte

beeldscherm heel scherp al zeg ik het zelf
Kan gewoon niet wachten
___________________________*
nee moet denk ik wel eerderkoper137 schreef op 01 november 2003 @ 17:50:
volgens de nokia store duurt het zeker nog 3 a 4 weken, maar ik gok zelf op zo n dag of 7...
Het toestel is ook al op de markt in duitsland dus zal het echt niet meer een week duren. In duitse toestellen zit ook NL menu neem ik aan.

[ Voor 10% gewijzigd door knny op 01-11-2003 20:19 ]
Verwijderd
maakt me nix uit welke taal als ik hem maar snel hebVerwijderd schreef op 01 november 2003 @ 20:50:
Heb liever alles in het engels maar goed. Minder dan een week daar kan iedereen wel mee leven denk ik....maar of dat ook gebeurt...
Verwijderd
Hahaha, ja precies....maar ik zou toch gaan twijfelen als ie alleen in het duits wasknny schreef op 01 november 2003 @ 22:38:
[...]
maakt me nix uit welke taal als ik hem maar snel heb
Verwijderd
ik heb de ericson hbh60 erbij gekocht best geteste.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 12:30:
Er zit tenminste een fatsoenlijke headset bij zo te zien. Jammer uiteraard dat het geen bluetooth is, maar goed, dat zou de kosten ook onnodig hoog hebben gemaakt. Al is Nokia over het algemeen toch wel erg duur.
is ook compatible met de nokia 6600
Ben naar duitsland geweest en daar hadden ze de nieuwe nokia 6600 althans dummy en in de vitrine een echte. Hij is daar dus al ECHT uit.
Hij ligt heerlijk in de hand en zo'n mooi groot scherm
[ Voor 20% gewijzigd door knny op 02-11-2003 13:20 ]
Verwijderd
(Ja je krijgt besef van geld als je overweegt om een minder betaald baantje te nemen omdat het je gewoon eenvoudig leuk lijkt.
gehe ik wil volgend jaar zo'n GPS ding erbij kost ook 200 euro dan heb ik navigatiesysteem op me phoneVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:22:
dan praat je ook wel over een type headset, dat ding is ook giga duur. Hmm ben ik de enige die de prijzen voor mobiele telefoons echt gigantisch overdreven begint te vinden? Sommige zijn echt exorbitant duur.
(Ja je krijgt besef van geld als je overweegt om een minder betaald baantje te nemen omdat het je gewoon eenvoudig leuk lijkt.)
Verwijderd
Verwijderd
weet iemand overigens of deze telefoon kan syncen met een mac? SE kan dat altijd wel, maar nokia?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:44 ]
Verwijderd
(liefst hoogste kwaliteit....liefst op een 6600 maar 7650 of 3650 is ook best)
nou idd op de fiets is het erh handigVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:53:
wow nog eens 200 euro erbij? Waarom geef je dat soort bedragen uit voor een telefooon?? Ik vind GPS al irri op mijn pda, het kan natuurlijk ook aan mijn ogen liggen, maar daar is zo'n schermpje toch veel te klein voor? En kunnen ze zoiets niet eenvoudig inbouwen?Dan zou het super handig zijn. En kun je het meenemen op de fiets.
weet iemand overigens of deze telefoon kan syncen met een mac? SE kan dat altijd wel, maar nokia?
maar ook als je onderweg bent met bijv auto of scooter trein etc
Verwijderd
knny schreef op 02 november 2003 @ 15:09:
[...]
nou idd op de fiets is het erh handig
maar ook als je onderweg bent met bijv auto of scooter trein etc
Verwijderd
Dit mag uiteraard niet in vliegtuigen daar dit hun electronica in de war gooit.

ja ze hebben al vertraging genoeg maar je kan met gps ook afstand zien en of de trein een beetje doorrijdVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:18:
@grimsterino
Dit mag uiteraard niet in vliegtuigen daar dit hun electronica in de war gooit.De NS hoor je daar nooi over klagen, maar breng ze aub niet op het idee, anders is dat het volgende excuus dat ze gaan hanteren voor de algemene vertragingen.
Verwijderd
Verwijderd
Waar heeft iedereen zijn nokia 6600 besteld?
Welke kleur? en waarom?
Pre-orderd of net besteld?
Antwoord van mij:
Gsmhuis.nl
rose, want ik vind die grijze zo standaard
pre-orderd
[ Voor 27% gewijzigd door knny op 02-11-2003 16:46 ]
Verwijderd
Opgegeven dat ik hem het liefst zilver wou hebben. Maar ik vind ze allemaal wel mooi. (behalve de gouden versie....maar die word toch alleen verkocht in japan
Verwijderd
Belbeter.nlknny schreef op 02 november 2003 @ 16:45:
FF een vraag tussendoor.
Waar heeft iedereen zijn nokia 6600 besteld?
Welke kleur? en waarom?
Pre-orderd of net besteld?
Antwoord van mij:
Gsmhuis.nl
rose, want ik vind die grijze zo standaard
pre-orderd
Grijs/silver, ik hou wel van standaard
Net besteld
Trouwens hoe zit dat met dat GPS op die telefoon, heeft iemand een link met meer info daar over ?
Net besteld dus. Jammer want ik denk dat je dan wat langer moet w8en aangezien nokia niet genoeg 6600's heeftVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:18:
[...]
Belbeter.nl
Grijs/silver, ik hou wel van standaard
Net besteld
Trouwens hoe zit dat met dat GPS op die telefoon, heeft iemand een link met meer info daar over ?
Nokia heeft die in ontwikkeling en is er nu alleen voor de 9210.
Je kan nu ook een kastje kopen wat je alsware aansluit op je phone maar dat is 399 dollar met routeprogramma. Vind ik persoonlijk erg duur. Hopen dat nokia met een iets goedkoper alternatief komt
[ Voor 18% gewijzigd door knny op 02-11-2003 19:34 ]
Daar heb je idd een programmaatje voor nodig, die niet standaard meegeleverd word.Mclercx schreef op 03 november 2003 @ 07:52:
De tv bedienen.. is dat standaard in de 6600? of moet je eerst zo'n programma uploaden,(tv bedienen kon ook al met een 3650 etc.)
* DonDaaf heeft net nog even gsmhuis.nl gebeld, en ze verwachten 'm eind deze of begin volgende week... 't Zal mij benieuwen...
[ Voor 18% gewijzigd door DonDaaf op 03-11-2003 12:03 ]
Verwijderd
Dat heb ik de afgelopen weken al vaker gehoordDonDaaf schreef op 03 november 2003 @ 08:12:
[...]
* DonDaaf heeft net nog even gsmhuis.nl gebeld, en ze verwachten 'm eind deze of begin volgende week...
Ik ook... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ze 'm steeds minder ver vooruit schuiven.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 14:24:
[...]
Dat heb ik de afgelopen weken al vaker gehoord
Misschien hebben we 'm wel zo rond de Kerst
Verwijderd
Nokia kun je nooit vertrouwen
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 22:31 ]
En zelfs dan zit 'ie nog in het 4e kwartaal, helemaal volgens planning...Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 22:30:
Ach, met een beetje mazzel kunnen we hem nog onder de kerstboom leggen
Niemand wat positiever nieuws?
Verwijderd
Dit staat op de site van GSMHuis.nl.... nou heb ik al 2 emails naar ze verzonden en probeer ze te bellen.. maar krijg geen reply en hun telefoon werkt ook niet..Voor vragen over een bestelling kunt u per email en telefoon met ons contact opnemen. Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9 en 13 uur op: 050-7502090.
Verwijderd
Tja alleen uit Duitsland positieve berichten:
Van af vandaag uit voorraad leverbaar bij de Nokiashop:
"Ihre Nokia Online-Shop Notiz: Nokia 6600 - hellgrau, Art.-Nr:000078679, EUR 589,00 jetzt erhältlich!"
Hier stond gisteren nog dat ze niet op voorraad zijn.
en bijv.
http://www.factory-2-you....nfo.php?products_id=57589
Maar goed nieuws uit Nederland ....
Leuk om te zien:
http://www.nokia.com/visionbecomesreality/launch.html
En verder vond ik nog een uitgebreide verzameling van 6600 foto's
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 15:13 ]
Om een of andere wazige reden werkt het nummer niet via m'n mobiel. Vanaf een vaste lijn kreeg ik ze wel te pakken, en werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ze zijn ook IMHO niet erg trouw in het beantwoorden van e-mailtjes...Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:10:
[...]
Dit staat op de site van GSMHuis.nl.... nou heb ik al 2 emails naar ze verzonden en probeer ze te bellen.. maar krijg geen reply en hun telefoon werkt ook niet..Hebben nog meer mensen dit probleem?
Verwijderd
En wat zeiden ze?DonDaaf schreef op 04 november 2003 @ 17:29:
[...]
Om een of andere wazige reden werkt het nummer niet via m'n mobiel. Vanaf een vaste lijn kreeg ik ze wel te pakken, en werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ze zijn ook IMHO niet erg trouw in het beantwoorden van e-mailtjes...
Die informatie is niet juist
Heb met een leverancier gesproken en die heeft zelf van nokia te horen gekregen week 47. Dus we moeten nog 2 wkn w8en jongens
Verwijderd
Helaas wel ja, ik kreeg vandaag ook te horen dat de 6600 in week 47 wordt geleverd.knny schreef op 04 november 2003 @ 22:36:
[...]
Die informatie is niet juist
Heb met een leverancier gesproken en die heeft zelf van nokia te horen gekregen week 47. Dus we moeten nog 2 wkn w8en jongens
Verwijderd
Mijn ervaring met Nokia in dat opzicht is dat het dan dus nog wel even zal duren. Vorig jaar heb ik een Nokia 6610 gekocht. Die zou aanvankelijk uitkomen in het 3e kwartaal. Ik had 'm in novemberMclercx schreef op 05 november 2003 @ 22:51:
Wie weet hoelang dit nog blijft doorgaan? in week 47.. krijgen we dadelijk simpel weer een bericht.. weer uitgesteld naar week 49.. zoals het nu ook al aardig lang aan de gang is -_-'
Eerlijk is eerlijk, op nokia.nl staat nog altijd dat 'ie gepland is voor het 4e kwartaal, dus ze hebben nog even. Hoewel ik ook hoop dat ik 'm snel in ontvangst kan nemen.
Is er niet iemand die een kennisje bij Nokia heeft rondlopen oid?
Verwijderd
Dat is toch geen nieuws? Gaat toch al jáááááren op deze manier... en niet alleen bij Nokia.Mclercx schreef op 05 november 2003 @ 22:51:
Wie weet hoelang dit nog blijft doorgaan? in week 47.. krijgen we dadelijk simpel weer een bericht.. weer uitgesteld naar week 49.. zoals het nu ook al aardig lang aan de gang is -_-'
Verwijderd
Deze gaven eerder steeds aan dat de leveringsdatum onbekend was en de planning eind oktober/begin november was, maar konden me nu met enige zekerheid zeggen dat ze de toestellen volgende week binnen krijgen...
Zou het dan toch .....
Ik krijg de indruk dat week 47 aanhouden best realistisch kan zijn.
In feite valt Nokia ook niets te verwijten, als de toestellen op 31-12-2003 bij de leveranciers binnen zijn, hebben ze zich nog steeds aan de planning gehouden. Iets meer duidelijkheid zou wel op z'n plaats zijn.
Denk dat de meeste onduidelijkheid eerder bij sommige verkopers vandaan komt, die roepen steeds 'volgende week' of 'week **'. En eigenlijk is het ook niet eerlijk van ze om consumenten al zo vroeg lekker te maken door het nog niet leverbare product maanden van te voren al aan te bieden, als consument krijg je de indruk er als eerste bij te zijn, maar in feite krijg je het toestel pas echt als het ook elders te verkrijgen is....
Verwijderd
Verwijderd
tuurlijk zal de prijs nog dalen, Nokia gooit alle toestellen hoog in qua prijs en na enkele maanden zal de prijs weer omlaag gaan (helemaal omdat er begin volgende jaar heel veel nieuwe smartphone's gelanceerd worden)Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 12:14:
Stel dat ik hem nu zou bestellen bij GSMHuis.nl.. wanneer denken jullie dat ik hem dan heb? Is de levertijd na de eerste lichting erg lang of zou dat mee vallen? En wat denken jullie, zou de prijs van het toestel nog dalen of valt dat ook weer mee?
Verwijderd
Das dus ongeveer eind volgende week?DonDaaf schreef op 07 november 2003 @ 13:04:
Net weer even gebeld met gsmhuis.nl, en ze verwachten 'm nu halverwege november. 't Zal mij benieuwen...
ja dus week 47
maar als je hem niet met abbo hebt besteld ga dan ff naar mediamarkt duitsland net over de grens daar hebben ze hem al. En dan nog kan je hem niet hebben maybe, want het is immers nog steeds Q4.
Nokia moest een release dates gaan beginnen voor bepaalde phones, dan heb je dat gezeik nooit, kijk maar naar ngage. Zo hadden ze het ook met de 6600 moeten doen
[ Voor 29% gewijzigd door knny op 07-11-2003 15:38 ]
Verwijderd
Dit is een voorraadmeldings e-mail die u heeft aangevraagd voor
productcode 105822 (Nokia 6600 (Light Grey)). Vanaf vrijdag Nov 7 2003
is dit product weer voorradig. Bezoek
http://www.expansys.nl/product.asp?code=105822 voor details over het
product.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 16:14 ]
Dit topic is gesloten.