waar zie jij dat, op de aldi site staat nixStampre schreef op 18 June 2003 @ 19:25:
Volgende week is er een bij de aldi in de aanbieding met mp3 speler, 119 €
Stond in het krantje, maar met een truukje heeft de aldi site hem ookVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:35:
[...]waar zie jij dat, op de aldi site staat nix
ah thnx, us ff zoeken of ik er ergens een reviewtje van kan vinden ofzow want dis wel erg cheap.Tele schreef op 19 juni 2003 @ 21:31:
[...]
Stond in het krantje, maar met een truukje heeft de aldi site hem ook
Geloof me, daar is dan ook alles mee gezegt.Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 16:54:
[...]
ah thnx, us ff zoeken of ik er ergens een reviewtje van kan vinden ofzow want dis wel erg cheap.
Me pa heeft die radio, en mijn oom had hem ook, mijn oom heeft hem inmiddels van ellende verkocht voor een paar euro.
En mijn pa ergerd zich nog elke dag aan dat ding.
Ie produceerd 'blieps' bij de gangbare mp3's, en het belangrijkste, hij heeft totaal geen vermogen. Bass komt er zo goed als helemaal niet uit.
Van te voren had ie een grundig radio met cassette in zijn auto zitten, ook niet echt high tech ofzo. Maar toen was het geluid behoorlijk goed. Flink diepe bass etc.
Met die mp3 speler van de aldi is het geluid bagger. Kun je de bass vol open zetten, er komt gewoon nix. Voor de rest is er nix aan speakers ofzo gewijzigd.
Normaal heeft de aldi goed en goedkoop spul, maar die radio is dus een absolute uitzondering !
Vanaf woensdag bij de ALDI een mp3 auto radio in de folder 
Ik dacht 119 euro
Ik dacht 119 euro
Je doet je naam eer aan, waar denk je dat het de hele tijd al over gaatkweenie schreef op 20 June 2003 @ 18:45:
Vanaf woensdag bij de ALDI een mp3 auto radio in de folder
Ik dacht 119 euro
JUIST, 100 punten, de Medion radio...
Persoonlijk heb ik niet zo'n goed beeld over de kwaliteit van deze radio, er zijn wel een aantal eigenaardigheden, maar de een weer meer dan de ander. De een vindt hem geweldig, de ander wil hem in de maas pleuren.
Beste is gewoon aanschaffen, uitproberen en indien hij niet bevalt gewoon terugbrengen...
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Sorry.. kweenieCalitomnication schreef op 20 June 2003 @ 18:48:
[...]
Je doet je naam eer aan, waar denk je dat het de hele tijd al over gaat
JUIST, 100 punten, de Medion radio...
Persoonlijk heb ik niet zo'n goed beeld over de kwaliteit van deze radio, er zijn wel een aantal eigenaardigheden, maar de een weer meer dan de ander. De een vindt hem geweldig, de ander wil hem in de maas pleuren.
Beste is gewoon aanschaffen, uitproberen en indien hij niet bevalt gewoon terugbrengen...
Ik had alleen de eerste pagina gelezen
Vandaag een Pioneer DEH-P3500MP ingebouwd.

Is in de winkels te vinden van €249,- tot €299,-
Tot nu toe bevalt hij uitermate goed. Is niet langzaam, geeft geen rare bijgeluiden maar een verbazend goede geluidskwaliteit. Goede semi 12 bands equaliser aan boord, en ook de nieuwste tuner ontbreekt niet. Hij gaat ook goed om met ID3 tags en bestandsnamen pakt hij tot 32 tekens. Als je vragen hebt, kom maar op

Tot nu toe bevalt hij uitermate goed. Is niet langzaam, geeft geen rare bijgeluiden maar een verbazend goede geluidskwaliteit. Goede semi 12 bands equaliser aan boord, en ook de nieuwste tuner ontbreekt niet. Hij gaat ook goed om met ID3 tags en bestandsnamen pakt hij tot 32 tekens. Als je vragen hebt, kom maar op
heb je last van de bekende 5 seconde pauze met pioneer tussen de mp3 nummers?Tele schreef op 20 juni 2003 @ 19:00:
Vandaag een Pioneer DEH-P3500MP ingebouwd.
[afbeelding]
kun je natuulijk alleen goed testen als de nummers direct in elkaar overlopen (mix-cd's etc)
Ik heb sinds vorige week vrijdag deze autoradio:
Clarion DXZ638RMP

Ik raad je aan om iets meer als 200 euro, voor een radio neer te tellen, vooral voor een mp3 radio, anders heb je er dadelijk aan gezeik mee.
Prijs 400 euro, tot nu nog geen enkel probleem mee gehad, super radio
Clarion DXZ638RMP

Ik raad je aan om iets meer als 200 euro, voor een radio neer te tellen, vooral voor een mp3 radio, anders heb je er dadelijk aan gezeik mee.
BlaBlaBla
hehe, 400 euro is wel ERG veel, 250 max, en daar ga ik waarschijnlijk een jvc voor halenStrider schreef op 21 June 2003 @ 09:47:
Clarion DXZ638RMP
[afbeelding]
Ik weet niet wat je vader er mee uitspookt maar dat ding is wel goed. Hij is 4x 25W, misschien te zware boxen erin? Ja, dat kan ook. Als je een 220v gloeilamp op een penlite zet komt er ook niets uit. Op mijn standaard Renault speakers is het een genot om naar te luisteren, voor dat geld. (Heb hiervoor een Pioneer gehad maar die klonk wel beter voor 3x zoveel geld).KBDE schreef op 20 juni 2003 @ 18:42:
[...]
Geloof me, daar is dan ook alles mee gezegt.
Me pa heeft die radio, en mijn oom had hem ook, mijn oom heeft hem inmiddels van ellende verkocht voor een paar euro.
En mijn pa ergerd zich nog elke dag aan dat ding.
Ie produceerd 'blieps' bij de gangbare mp3's, en het belangrijkste, hij heeft totaal geen vermogen. Bass komt er zo goed als helemaal niet uit.
Van te voren had ie een grundig radio met cassette in zijn auto zitten, ook niet echt high tech ofzo. Maar toen was het geluid behoorlijk goed. Flink diepe bass etc.
Met die mp3 speler van de aldi is het geluid bagger. Kun je de bass vol open zetten, er komt gewoon nix. Voor de rest is er nix aan speakers ofzo gewijzigd.
Normaal heeft de aldi goed en goedkoop spul, maar die radio is dus een absolute uitzondering !
Verder kan hij geen VBR mp3tjes aan. Vandaar die bliepjes. En je kan loudness (of zo) aanzetten. Gewoon goed geluid (je mag komen luisteren!)! Of......... je hebt gewoon ruk mp3tjes op een cd. Voordat ik een cdtje fik, jakker ik hem nog even door winamp heen, op de diskwriter met de lamemp3 codec op cbr en goed geluid.
Waar ik alleen last van heb is dat mijn frontje niet helemaal goed contact maakt, de laatste tijd. Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Daarnaast heeft de Aldi nog een andere service, niet tevreden, geld terug! Daarbij hoeft dat apparaat niet eens slecht te zijn of zo. Als het niet aan je eisen voldoet, kan je hem zo terugbrengen! Staat op de site (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm).
Edit: Dus tipje: Koop hem, lepel hem in de auto (Iso pluggen dus in een kwartier gebeurd), desnoords op het parkeer terein van de Aldi zelf. Probeer hem een paar dagen. Niet goed, geld terug (lees op het forum, zelfs met laptops doen ze het dus een autoradio moet al helemaal geen probleem zijn).
En van die VBR mp3's, ook hier op het forum staan foto's van die radio. En het valt op dat het iedere keer om een ander typenummer gaat, dus misschien ontwikkelen ze toch ook door en werkt dat nu wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Rudi Vader op 21-06-2003 10:19 . Reden: tip toegevoegd ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
goeie tip, doen weRudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08:
[...]
Ik weet niet wat je vader er mee uitspookt maar dat ding is wel goed. Hij is 4x 25W, misschien te zware boxen erin? Ja, dat kan ook. Als je een 220v gloeilamp op een penlite zet komt er ook niets uit. Op mijn standaard Renault speakers is het een genot om naar te luisteren, voor dat geld. (Heb hiervoor een Pioneer gehad maar die klonk wel beter voor 3x zoveel geld).
Verder kan hij geen VBR mp3tjes aan. Vandaar die bliepjes. En je kan loudness (of zo) aanzetten. Gewoon goed geluid (je mag komen luisteren!)! Of......... je hebt gewoon ruk mp3tjes op een cd. Voordat ik een cdtje fik, jakker ik hem nog even door winamp heen, op de diskwriter met de lamemp3 codec op cbr en goed geluid.
Waar ik alleen last van heb is dat mijn frontje niet helemaal goed contact maakt, de laatste tijd. Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Daarnaast heeft de Aldi nog een andere service, niet tevreden, geld terug! Daarbij hoeft dat apparaat niet eens slecht te zijn of zo. Als het niet aan je eisen voldoet, kan je hem zo terugbrengen! Staat op de site (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm).
Edit: Dus tipje: Koop hem, lepel hem in de auto (Iso pluggen dus in een kwartier gebeurd), desnoords op het parkeer terein van de Aldi zelf. Probeer hem een paar dagen. Niet goed, geld terug (lees op het forum, zelfs met laptops doen ze het dus een autoradio moet al helemaal geen probleem zijn).
En van die VBR mp3's, ook hier op het forum staan foto's van die radio. En het valt op dat het iedere keer om een ander typenummer gaat, dus misschien ontwikkelen ze toch ook door en werkt dat nu wel.
maar hij ligt pas 10 juli in de winkel of niet?
Verwijderd
sorry niet goed gelezen
, stond er al
http://www.aldi.nl/index_nl.htm
leuke aanbieding
http://www.aldi.nl/index_nl.htm
leuke aanbieding
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 11:26 ]
oh nee, vanaf 25 juni zie ik netVerwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 11:03:
[...]
goeie tip, doen we
Nee, vanaf a.s. woensdag (25 juni). Laat dan ook je mening weten. Wat ik dus wel steeds doe, is een vbr mp3 omzetten naar een cbr. Anders hoor je vreemde tikjes. Verder vind ik hem byzonder schokvrij. Ik heb een verlaagde Clio en die bonkt nogal maar slaat niet over. Maar er zit een mogelijkheid op om in de tags te zoeken maar als je dat probeert rag je je auto vroeg of laat de vangrail inVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 11:03:
[...]
goeie tip, doen we
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
kun je ermee door de directory scrollen, dus niet dat ie alles in 1 grote onoverzichtelijke lijst zet?RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 12:05:
[...]
Nee, vanaf a.s. woensdag (25 juni). Laat dan ook je mening weten. Wat ik dus wel steeds doe, is een vbr mp3 omzetten naar een cbr. Anders hoor je vreemde tikjes. Verder vind ik hem byzonder schokvrij. Ik heb een verlaagde Clio en die bonkt nogal maar slaat niet over. Maar er zit een mogelijkheid op om in de tags te zoeken maar als je dat probeert rag je je auto vroeg of laat de vangrail in. Ik moet zeggen dat hij uitermate compleet is. Maar dat merk je vanzelf
en wat voor een speakers moet/mag je aan je autoradio hangen?
ik heb bijv. nog 2 speakers over van m'n stereo (gewoon normale boxen,boeie
Tja, dan stellen we hier blijkbaar andere eisen aan een radio. Die 4x25W is bulshit. Dat is max 4x5W ofzo.RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08:
[...]
Ik weet niet wat je vader er mee uitspookt maar dat ding is wel goed. Hij is 4x 25W, misschien te zware boxen erin? Ja, dat kan ook. Als je een 220v gloeilamp op een penlite zet komt er ook niets uit. Op mijn standaard Renault speakers is het een genot om naar te luisteren, voor dat geld. (Heb hiervoor een Pioneer gehad maar die klonk wel beter voor 3x zoveel geld).
.
Als je loadness aanzet (lol, dat zich deze optie zo durft te noemen) dan vervormt ie alleen maar wat meer, komt geen bas, en de speakers zijn gewoon standaard speakers (4x) die in een honda civic zitten. Daar komt verbazing wekkend goed geluid uit met een fatsoendelijke radio.
En mp3'tjes die met 192bps zijn gencode (DE standaard, je krijgt nix anders meer, behalve dan misschien via kazaa en co, maar dat gebruik ik niet) dan bliept ie er lekker op los.
Ook is het display onleesbaar, en de bediening is waardeloos. (volume omhoog regelen en je hebt per ongeluk de volgende track)
Skippen doet ie gelukkig vrijwel niet.
Maar goed, is aan ieder vrij om hem te testen en te beslissen of ie goed genoeg is. Als je er zelf tevreden mee bent dan bespaar je flink wat geld. Maar ik persoonlijk geef dan liever een paar € meer uit en heb een radio wat me bevalt
nou, ik heb net maar die jvc lh70r besteld voor 195 euro, dan weet ik tenminste zeker dat ik goeie shit in me auto heb zitten, nu nog een goeie auto
(radio is nl. 2x zo duur als dat m'n auto heeft gekost, hehe)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 20:28 ]
Die 4x 25 Watt is geen bullshit, ik durf je uit te nodigen om te luisteren. Er staat op de site 4x 250W PMPO, dat is wel bullshit.KBDE schreef op 21 June 2003 @ 14:50:
[...]
Tja, dan stellen we hier blijkbaar andere eisen aan een radio. Die 4x25W is bulshit. Dat is max 4x5W ofzo.
Als je loadness aanzet (lol, dat zich deze optie zo durft te noemen) dan vervormt ie alleen maar wat meer, komt geen bas, en de speakers zijn gewoon standaard speakers (4x) die in een honda civic zitten. Daar komt verbazing wekkend goed geluid uit met een fatsoendelijke radio.
En mp3'tjes die met 192bps zijn gencode (DE standaard, je krijgt nix anders meer, behalve dan misschien via kazaa en co, maar dat gebruik ik niet) dan bliept ie er lekker op los.
Ook is het display onleesbaar, en de bediening is waardeloos. (volume omhoog regelen en je hebt per ongeluk de volgende track)
Skippen doet ie gelukkig vrijwel niet.
Maar goed, is aan ieder vrij om hem te testen en te beslissen of ie goed genoeg is. Als je er zelf tevreden mee bent dan bespaar je flink wat geld. Maar ik persoonlijk geef dan liever een paar € meer uit en heb een radio wat me bevalt
Bel Medion, er moet wat met dat ding van jou aan de hand zijn. (Ik denk bijna dat er een speaker opgeblazen is ofzo, maar je zei al dat een andere radio wel goed geluid gaf). Er komt wel degelijk een goed geluid uit. Die Pioneer die ik had was beter maar kostte 3x zoveel toen ik hem kocht.
192 kbps mp3tjes zegt niet zoveel over het bliepen, je moet weten of die met Variabele Bit Rate geëncode is, dat pakt hij niet. Hij moet Constant Bit Rate zijn, dat is wel een nadeel. Tipje: speel die mp3 eens af in WinAmp. Als je de bitrate steeds ziet veranderen dan is het een VBR, dus speelt met bliepjes.
Display is zeker niet onleesbaarder dan een andere radio en het knopje is even wennen. Het is een soort joystick. Ik was ook radio's gewend die 4 losse knopjes had.
Maar daarom zeg ik ook tegen de topic starter, koop er een. Probeer een paar dagen en breng hem terug als het je niet bevalt.
Ik persoonlijk ga helemaal voor een Sony radio qua bediening met een Safety Commander maar een Pioneer had een veel mooier en dieper geluid. Deze heeft een beetje Sony geluid en een Pioneer bediening. Van allebei de mindere kant maar ja.... € 119,- tegen € 289,- voor een Sony mp3 bak en een € 299,- voor een Pioneer.
Zonde.... je had het altijd kunnen proberen en op donderdag deze kunnen bestellen.Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 20:26:
nou, ik heb net maar die jvc lh70r besteld voor 195 euro, dan weet ik tenminste zeker dat ik goeie shit in me auto heb zitten, nu nog een goeie auto(radio is nl. 2x zo duur als dat m'n auto heeft gekost, hehe)
Tja, dan is het geen bulshit, ik heb de resultaten in een duits forum gezien, alles boven de 5W per kanaal vervormde zodanig dat het niet meer bruikbaar was.RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 21:55:
[...]
Die 4x 25 Watt is geen bullshit, ik durf je uit te nodigen om te luisteren. Er staat op de site 4x 250W PMPO, dat is wel bullshit.
Bel Medion, er moet wat met dat ding van jou aan de hand zijn. (Ik denk bijna dat er een speaker opgeblazen is ofzo, maar je zei al dat een andere radio wel goed geluid gaf). Er komt wel degelijk een goed geluid uit. Die Pioneer die ik had was beter maar kostte 3x zoveel toen ik hem kocht.
En ik heb dus 2 van die radio's gezien/gehoord en de ervaring ervan gehoord. Mijn pa heeft hem nog steeds, en mijn oom heeft hem van ellende weg gedaan en een alpine gekocht.
DE standaard op internet is lame encoded 192kbps stereo constant bitrate. Deze mp3's speelt ie niet goed af.192 kbps mp3tjes zegt niet zoveel over het bliepen, je moet weten of die met Variabele Bit Rate geëncode is, dat pakt hij niet. Hij moet Constant Bit Rate zijn, dat is wel een nadeel. Tipje: speel die mp3 eens af in WinAmp. Als je de bitrate steeds ziet veranderen dan is het een VBR, dus speelt met bliepjes.
Als ik zelf mp3's voor me pa maak, dan converteer ik ze met de Xing encoder, deze speelt ie wel goed af. (joint stereo, 192kbps)
Tja, ik kan anders mooi nix lezen als een beetje de zon erop schijnt of het alleen al wat lichter in de auto is, en al helemaal niet als je dan niet 100% recht ervoor zit, zoals dit in 99% van de gevallen in een auto nou eenmaal is.Display is zeker niet onleesbaarder dan een andere radio
Dat was een optie geweest, wellicht was ie zelf wel tevreden geweest met de radio. Van de andere kant is het niet zo netjes om gewoon wat te kopen en dan weer terug te brengen. Kun je wel met alles doen , hoef je nooit meer wat te kopen.en het knopje is even wennen. Het is een soort joystick. Ik was ook radio's gewend die 4 losse knopjes had.
Maar daarom zeg ik ook tegen de topic starter, koop er een. Probeer een paar dagen en breng hem terug als het je niet bevalt.
[ Voor 8% gewijzigd door KBDE op 22-06-2003 15:20 ]

88 Euro in Duitsland; http://shop.mediamarkt.de...602&parentcategoryId=5000
[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-06-2003 15:23 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Veel plezier ermee.Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:26:
nou, ik heb net maar die jvc lh70r besteld voor 195 euro, dan weet ik tenminste zeker dat ik goeie shit in me auto heb zitten, nu nog een goeie auto(radio is nl. 2x zo duur als dat m'n auto heeft gekost, hehe)
nou ik heb uiteindelijk die jvc besteld omdat ik toch die 4 x 50W output wel een stuk interessanter vind dan 4 x 25.KBDE schreef op 22 juni 2003 @ 15:16:
[...]
[...]
[...]
[...]
Dat was een optie geweest, wellicht was ie zelf wel tevreden geweest met de radio. Van de andere kant is het niet zo netjes om gewoon wat te kopen en dan weer terug te brengen. Kun je wel met alles doen , hoef je nooit meer wat te kopen.
En natuurlijk omdat zo goed als iedereen zeer tevreden is met deze radio.
Jip, daar zul je veel plezier van hebben van die radio.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:39:
[...]
nou ik heb uiteindelijk die jvc besteld omdat ik toch die 4 x 50W output wel een stuk interessanter vind dan 4 x 25.
De Kingston mp3-speler is echt slecht. Ik heb hem zelf ook 2 maanden gehad. Hij slaat bij iedere hobbel over. Of de cd's nu gekopieerd of origineel zijn dat maakt niks uit. Ik heb hem 2 x laten repareren en het probleem bleef aan. Ik heb mijn geld teruggevraagd en daarna de Sony mp3 speler gekocht. Deze is iets duurder, maar slaat nooit over en geeft een prima geluid. als ik je een tip mag geven. Geef wat meer uit voor zo'n ding dat bespaart je een hoop ellende en ergernis.
Greetz Kuka
Greetz Kuka
[ Voor 4% gewijzigd door kuka op 22-06-2003 18:57 ]
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
In de audio wereld geldt nog steeds; je krijgt waar je voor betaald 
Dus "voor het geld" zullen ze het prima doen, maar verwacht geen wereldwonderen.
Dus "voor het geld" zullen ze het prima doen, maar verwacht geen wereldwonderen.
Hoe is je radio ontvangst? Heb zelf de DXZ828R (van vorig jaar), errug goed geluid uit de cd speler, alleen radio is minder. Veel ruis en weinig stations te ontvangen.Strider schreef op 21 June 2003 @ 09:47:
Clarion DXZ638RMP
[afbeelding]
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
waar heb je die besteld ? voor die prijs ?Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:26:
slimmehotspot.nl
Nou kocht ik toch echt 5 jaar geleden m'n eerste JVC-radio, en raad eens wat daar bij hoorde? Inderdaad, 3 jaar garantie....RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08 o.a.:
Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Kost wel meer dan die Medion, maar daarvoor heb je geen gezeur met cbr/vbr (heb alles op vbr geencode, zou leuk worden alles om te zetten
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Net de JVC KD-LH70R gekocht en daar zit gewoon 3 jaar garantie op.Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
LordoftheBlaat: 195 Euro is id niet duur. Waar heb je deze gekocht ? Ik was effe bij de MediaMark geweest maar daar was ie 319 Euro en ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 279 Euro.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Hmm, dan heb je hem toch aan de dure kant uitgehaald.VTec schreef op 23 juni 2003 @ 10:55:
[...]
Net de JVC KD-LH70R gekocht en daar zit gewoon 3 jaar garantie op.
LordoftheBlaat: 195 Euro is id niet duur. Waar heb je deze gekocht ? Ik was effe bij de MediaMark geweest maar daar was ie 319 Euro en ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 279 Euro.
Ik heb een jaar geleden de KD-LH2000R gekocht (dit was toen de beste mp3 / cd combinatie die jvc had), toendertijd heb ik er precies inc. verzendkosten €319 voor betaald. (uit duitsland + vooruitbetaald)
(Hier in NL koste die toen nog >500€ !!!!
Ok, prima. Maar jij begint zelf met ik wil een zo'n goedkoop mogelijke radio met mp3. Tuurlijk is die 4x 50W leuk om te hebben maar kost wel even € 80,- meer. Maakt mij niet uit maar dit is niet zo goedkoop mogelijk.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:39:
[...]
nou ik heb uiteindelijk die jvc besteld omdat ik toch die 4 x 50W output wel een stuk interessanter vind dan 4 x 25.
En voor de anderen. Over in ieder geval JVC, was in verwarring gebracht door een bordje op alles 1 jaar garantie (tenzij anders aangegeven). Ok, ik moet jullie nageven, het klopt.
Maarre op de site van Aldi (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm)staat:
Wat is er dan niet netjes aan als je dan een autoradio komt terugbrengen? Als je hem nu eerst meeneemt op vakantie in zuid Frankrijk en daarna terugbrengt. Omdat je voornamelijk in Nederland korte stukjes rijd en dan geen mp3 speler nodig hebt, ok. Dat is niet netjesBevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald.
[ Voor 30% gewijzigd door Rudi Vader op 23-06-2003 20:33 ]
Ik weet id dat je in Duitsland goedkoper aan de JVC kunt komen, maar ik had geen zin om hem zelf in te bouwen + zit de betreffende dealer hier vlak om de hoek en kennen ze mij ook. Hier in Nederland is ie online voor zo'n 260 Euro te krijgen (excl. verzendkosten) en dan valt 279 Euro nog wel mee. En wat ik zeg: MediaMarkt had een meeneem prijs van 319 Euro en die staan bekend om hun scherpe prijzenKBDE schreef op 23 June 2003 @ 13:33:
[...]
Hmm, dan heb je hem toch aan de dure kant uitgehaald.
Ik heb een jaar geleden de KD-LH2000R gekocht (dit was toen de beste mp3 / cd combinatie die jvc had), toendertijd heb ik er precies inc. verzendkosten €319 voor betaald. (uit duitsland + vooruitbetaald)
(Hier in NL koste die toen nog >500€ !!!!)
Hij werkt erg goedBazer schreef op 22 June 2003 @ 23:27:
[...]
Hoe is je radio ontvangst? Heb zelf de DXZ828R (van vorig jaar), errug goed geluid uit de cd speler, alleen radio is minder. Veel ruis en weinig stations te ontvangen.
Als je weinig station's kunt ontvangen moet je ff handmatig de frequenty opzoeken werkt veel beter
[ Voor 7% gewijzigd door Strider op 24-06-2003 12:30 ]
BlaBlaBla
ja dat klopt, maar ik ben daarna nog eens goed gaan zoeken en reviews en reacties gelezen, en het kwam er op neer dat goed en goedkoop een zeldzame combinatie is, en die ik nu besteld heb zit nog net onder m'n budget dus...RudiVader schreef op 23 June 2003 @ 19:24:
[...]
Ok, prima. Maar jij begint zelf met ik wil een zo'n goedkoop mogelijke radio met mp3. Tuurlijk is die 4x 50W leuk om te hebben maar kost wel even € 80,- meer. Maakt mij niet uit maar dit is niet zo goedkoop mogelijk.
In ieder geval, succes met je aankoop. En ik hoop dat je net zo tevreden bent met de jouwe als ik met de mijne, komt het dik in orde.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:30:
[...]
ja dat klopt, maar ik ben daarna nog eens goed gaan zoeken en reviews en reacties gelezen, en het kwam er op neer dat goed en goedkoop een zeldzame combinatie is, en die ik nu besteld heb zit nog net onder m'n budget dus...
Ik had de mijne gekocht om te kijken of ik veel met mp3 in de auto zou doen. Nu blijkt achteraf dat het niet veel is. Ik heb nu naast mijn eigen Clio een lease Clio voor mijn werk en die moet standaard blijven
Ik heb sinds gisteren de JVC KD-LH70R in de auto zitten en hij bevalt me prima. Vrij makkelijk qua controle, alleen weet ik nog niet wat ik precies met de afstandsbediening ga doen (wel of niet op 't stuur plaatsen)
Al met al een prima investering !!!!
Waarom zou je gaan zitten piekeren over 80 euro?RudiVader schreef op 23 June 2003 @ 19:24:
[...]
Ok, prima. Maar jij begint zelf met ik wil een zo'n goedkoop mogelijke radio met mp3. Tuurlijk is die 4x 50W leuk om te hebben maar kost wel even € 80,- meer. Maakt mij niet uit maar dit is niet zo goedkoop mogelijk.
Dat ding gaat jaren mee en neem je gewoon mee in je volgende auto.
Die JVC KD-LH7R is echt een prima apparaat ik heb em nu bijna een half jaar in mijn auto zitten en werkt perfect.
Die goedkope dingen zijn echt waardeloos, en bovendien is het altijd lastig met garantievoorwaarden.
Met een gerenomeerd merk zit je nu eenmaal gewoon goed. Goede garantie en geen gezeik.
Dit is vast maar 8 dagen van kracht ofzo.Wat is er dan niet netjes aan als je dan een autoradio komt terugbrengen? Als je hem nu eerst meeneemt op vakantie in zuid Frankrijk en daarna terugbrengt. Omdat je voornamelijk in Nederland korte stukjes rijd en dan geen mp3 speler nodig hebt, ok. Dat is niet netjes
En ik neem niet aan dat ze volledig uitgepakte/geinstalleerde en gebruikte modellen terugnemen.
Ik ben zelf bedrijfsleider, en neem uitgepakte spullen niet meer terug, tenzij het een defect bevat wat gewoon onder de garantievoorwaarden valt.
[ Voor 29% gewijzigd door sjuk425 op 25-06-2003 09:27 ]
Zeker geen 5 seconden, eerder anderhalfVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 09:39:
[...]
heb je last van de bekende 5 seconde pauze met pioneer tussen de mp3 nummers?
kun je natuulijk alleen goed testen als de nummers direct in elkaar overlopen (mix-cd's etc)
Verwijderd
ik heb nou een jaar de JVC KD-LH70R in m'n auto zitten en die bevalt prima
prima radio en prima geluid
alleen bij die mp3's heb je 1 tot 2 sec. een pauze... zo'n mp3 autoradio moet eerst controleren of een geluidsbestand ook echt mp3 is en daardoor heb je die pauze tussen nummers
maar daar ben ik in middels wel aan gewend en nu id&t in de ether zit, heb ik die vaak aan staan
prima radio en prima geluid
alleen bij die mp3's heb je 1 tot 2 sec. een pauze... zo'n mp3 autoradio moet eerst controleren of een geluidsbestand ook echt mp3 is en daardoor heb je die pauze tussen nummers
maar daar ben ik in middels wel aan gewend en nu id&t in de ether zit, heb ik die vaak aan staan
Ik heb ook even op die pauze's gelet en ik vind ze erg mee vallen. Ik gebruik eigelijk altijd shuffle (RND), maar ik vind hem zeer vlot met het volgende nr afdraaien.
ehm ff over aldi en producten terugnemen:
er hangt zo'n mooi bord op met
"Bent u niet tevreden, dan nemen wij uw produkt terug binnen 14 dagen en vergoeden het."
dus JA ook uitgepakte en geinstalleerde autoradio's moeten ze terugnemen, ze geven nl. een TEVREDENHEIDS garantie...
er hangt zo'n mooi bord op met
"Bent u niet tevreden, dan nemen wij uw produkt terug binnen 14 dagen en vergoeden het."
dus JA ook uitgepakte en geinstalleerde autoradio's moeten ze terugnemen, ze geven nl. een TEVREDENHEIDS garantie...
failure is the only option
Ik heb vorige jaar bij de Alid een digital camera gekocht en is een prima ding. Dus mensen die zeggen dat alles van de Aldi slecht is zijn in mijn ogen kortzichtig. Maar een prijs zegt natuurlijk ook wel wat: een cd/mp3 speler van 90 Euro (bijvoorbeeld) zal qua kwaliteit natuurlijk niet het zelfde zijn als bv een speler van rond de 200-300 Euro
Verwijderd
Kan iemand me vertellen, of er nog grote verschillen zitten tussen LH7R en de nieuwe LH70R
de specs van de LH7R staan niet meer op de jvc website. ze zien er iets ander uit, maar is er meer?? is het een verschil van eur 33 waard?
de specs van de LH7R staan niet meer op de jvc website. ze zien er iets ander uit, maar is er meer?? is het een verschil van eur 33 waard?
specs:
http://www.jvcmobile.co.uk/html/kd-lh7r.html
en
http://www.jvcmobile.co.uk/html/kd-lh70r.html
verschil: aparte sub out?
en
[ Voor 12% gewijzigd door Xtremelead op 08-07-2003 13:00 ]
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
en een nieuw frontjeXtremelead schreef op 08 July 2003 @ 12:59:
specs:
en
ik heb zelf een redstar (voor velen een aardappel merk
) maar hij draait super.
Als je er bij voorbeeld mp3 + data opzet geeft hij dat netjes aan en hij herkent ook video, speelt het wel is waar niet af maar geeft VIDEO dan op het beeldscherm aan.
Hij werkt ook met mappen, zelfs als je meerdere mappen hebt en meerdere submappen.
Antishock is ook prima, hij is bij mij nog nooit overgeslagen.
Wat mij betreft een goed ding en dit voor slechts €90.-
Als je er bij voorbeeld mp3 + data opzet geeft hij dat netjes aan en hij herkent ook video, speelt het wel is waar niet af maar geeft VIDEO dan op het beeldscherm aan.
Hij werkt ook met mappen, zelfs als je meerdere mappen hebt en meerdere submappen.
Antishock is ook prima, hij is bij mij nog nooit overgeslagen.
Wat mij betreft een goed ding en dit voor slechts €90.-
Verwijderd
Wat is het voordeel van een sub-out boven de 2 andere versterker uitgangen? daar kan ik net zo goed een sub aanhangen. Hij zal waarschijnlijk wel appart regelbaar zijn. maar dat maakt me niet zo veel uit.
dan ga ik hem maar es bestellen bij http://schnaepp.de/
was er iemand die hier vooruit heeft betaald? ik meen dat ik dat gelezen had?
weet iemand of ze betrouwbaar zijn.
dan ga ik hem maar es bestellen bij http://schnaepp.de/
was er iemand die hier vooruit heeft betaald? ik meen dat ik dat gelezen had?
weet iemand of ze betrouwbaar zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 11:32 . Reden: typo's ]
ik zie nu bij de Block een JVC radio staan voor €199
type KD-S891R

zag wel dat ie bij de wehcamp bv 229euro kost dus is wel goedkoper (staat ook Opruiming bij
)
* yonexfreak wacht rustig af
BTW>> weet iemand wat COMPU PLAY betekend
type KD-S891R

iemand ervaringen met deze radio? hoe is de MP3 functie? (lange inleestijd/zoeken tracks/id3 tags tot hoeveel karakters?)info:
SPECIALE EIGENSCHAPPEN
Uitgangsvermogen: 4 x 45 W
1-bits DAC (24-bits resolutie)
Geschikt voor CD/CD-R/CD-RW
Geschikt voor MP3
cEQ
Lijnuitgangen (2 paar)
Rotary Encoder Multi-Control
ANDERE EIGENSCHAPPEN
CD-speler
CD Text
Directe toegang tot nummers (1-12)
Random/Repeat afspelen
+/-10 toets
Tuner
RDS
HS-II tuner
18 FM en 6 MW/LW voorkeuzes
SSM (voor FM) Zoeken (op/neer) AFNS/PNC
Stereo/mono schakelaar (voor FM)
Versterker
Hoog/laag instelling
Balance/Fader regeling
Verlaging van het volume
Loudness regelaar
Display
Multi-Colour display
Witte LED achtergrondverlichting
Niveaumeter
Aan/uit-schakelaar verlicht tijdens standby
Algemeen
Afneembaar front met doosje
COMPU PLAY
Power-Off Mode Eject
Voorkeursinstelling
ISO connector
Telefoonmute
zag wel dat ie bij de wehcamp bv 229euro kost dus is wel goedkoper (staat ook Opruiming bij
* yonexfreak wacht rustig af
BTW>> weet iemand wat COMPU PLAY betekend
[ Voor 3% gewijzigd door yonexfreak op 13-07-2003 13:04 . Reden: vraagje :P ]
I don't drive fast, I only fly low!
Ik zit te twijfelen tussen JVC KD-LH70R (€259) en de Kenwood KDC-M4524 (€269)
Ik heb er al veel over gelezen. Maar echt een keus heb ik nog niet kunnen maken. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij mijn keus?
Spelen ze allemaal ook gewoon cd-rw af?
Ik heb er al veel over gelezen. Maar echt een keus heb ik nog niet kunnen maken. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij mijn keus?
Money for nothin' and your chicks for free
Hoe ga jij een fader regelen als je maar een pre-out gebruikt voor alle full range versterkers? Instellen lukt wel, maar dynamisch vanuit je autoradio stellen, dat gaat dan niet.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 11:32:
Wat is het voordeel van een sub-out boven de 2 andere versterker uitgangen? daar kan ik net zo goed een sub aanhangen.
http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-LH70R&catid=28DeeJee schreef op 14 July 2003 @ 10:32:
...
http://www.kenwoodeurope....px?k1=2&k2=4&k3=23&pr=958
in de specs staat van wel dus lijkt me wel dat ze dat kunnen
Ik ga voor de Sony CDMPx40
[ Voor 121% gewijzigd door fagao op 14-07-2003 11:27 ]
Ja maar ik hoor graag ervaringen van mensen. Gebruikers gemak, geluidskwaliteit etc.the_Emperor schreef op 14 July 2003 @ 10:54:
[...]
http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-LH70R&catid=28
http://www.kenwoodeurope....px?k1=2&k2=4&k3=23&pr=958
in de specs staat van wel dus lijkt me wel dat ze dat kunnen
Daar heb ik ook naar gekeken. Men is er erg wissellend over. Vooarl over de geluidskwaliteit. Ook schijnt het frontje slecht te zijn.fagao schreef op 14 July 2003 @ 11:25:
Ik ga voor de Sony CDMPx40
http://www.kieskeurig.nl/...7C934C1256CE5003FA475.htm
[ Voor 32% gewijzigd door DeeJee op 14-07-2003 11:36 ]
Verwijderd
Blijkbaar ga ik dat niet regelen. voorlopig toch nog geen subwoofer erin liggen.Wekkel schreef op 14 July 2003 @ 10:52:
[...]
Hoe ga jij een fader regelen als je maar een pre-out gebruikt voor alle full range versterkers? Instellen lukt wel, maar dynamisch vanuit je autoradio stellen, dat gaat dan niet.
hij is inmiddels besteld in duitsland kan niet wachten tot de post hem hier komt afleveren.
Ik heb ook geen behoefte aan een fader, maar je fader ben je kwijt als je met een pre-out voor en achter bedient
de Sony CDMP30 is op zich een fijne radio. Heb er alleen al wel wat problemen mee gehad (warmteontwikkeling) maar dat lijkt nu opgelost. opvolger is de sony CDMP40, maar die vinnik zelf qua design minder mooi.
Alpine heeft een heel mooi ding, de CDA-9807.

heb ik helaas nog niet in europa gezien, maar in amerika is de adviesprijs $250,-.
Denk eraan dat bij amerikaanse radio's je de kans loopt dat je niet al je zenders op kan zoeken. In amerika zitten stations op even nummers, dus bv 100.7 fm opzoeken lukt niet op zommige radio's (zal dan 100.6 of 100.8 zijn)

heb ik helaas nog niet in europa gezien, maar in amerika is de adviesprijs $250,-.
Denk eraan dat bij amerikaanse radio's je de kans loopt dat je niet al je zenders op kan zoeken. In amerika zitten stations op even nummers, dus bv 100.7 fm opzoeken lukt niet op zommige radio's (zal dan 100.6 of 100.8 zijn)
Ik heb die JVC en die doet het goed. Speelt totnutoe alles af: CD-R, CD-RW met bitrates van 128-160-192kbps (andere niet geprobeerd). Als je er een MP3 cd in stopt gaat ie hem eerst scannen (ca. 5 sec), daarna zijn de pauzes tussen de nummers 1 sec ofzo (stoort mij niet, die zitten er toch altijd tussen op mijn CD's).DeeJee schreef op 14 juli 2003 @ 10:32:
Ontvangst van FM is erg goed.
Zit er een afstandsbediening bij die je aan het stuur kunt bevestigen?Bigfoot schreef op 14 juli 2003 @ 13:13:
[...]
Ik heb die JVC en die doet het goed. Speelt totnutoe alles af: CD-R, CD-RW met bitrates van 128-160-192kbps (andere niet geprobeerd). Als je er een MP3 cd in stopt gaat ie hem eerst scannen (ca. 5 sec), daarna zijn de pauzes tussen de nummers 1 sec ofzo (stoort mij niet, die zitten er toch altijd tussen op mijn CD's).
Ontvangst van FM is erg goed.
De afstandsbediening die er bij zit, kun je niet zo snel aan 't stuur vast zetten helaas. Tenzij je met lijm gaat werken
Tenminste, dat is mijn ervaring met de JVC KD-LH70R. Voor de rest een prima apparaat en de pauze's duren id niet lang wanneer ik de cdrom random afspeel.
Verwijderd
Ik heb een Tokai (www.tokai.fr) had daar ook nog nooit van gehoord maar de specifikaties zagen er goed uit. Heb hem nu een dik half jaar werkt goed weergave erg goed ook bij VBR en dergelijke. MP+ en mp Pro willen niet geef ik eerlijk toe :-) verder leest hij heel erg soepeltjes CDRW geen storingen of andere. 4 keer 40 watt RDS EON PTY TA Meerkleurig scherm handige menu's flipdown front voor cd toegang. RCA uitgang voor versterker, heb deze gesplit en heb 2 versterkers voor achter. 1 tje voor mijn 2 subs en 1 tje voor mijn Vier gewone speakers op de hoedenplank. Ben erg tevreden en het toestel koste 168 euro bij Carrefour!
Er zit een afstandsbediening bij, totaal nutteloos in mijn ogen, maar goed.DeeJee schreef op 14 juli 2003 @ 13:14:
[...]
Zit er een afstandsbediening bij die je aan het stuur kunt bevestigen?
Als iemand hem kan gebruiken hoor ik het wel.
Deze lijkt verrekt veel op mijn redstar qua design!kroegtijger schreef op 14 July 2003 @ 12:48:
de Sony CDMP30 is op zich een fijne radio. Heb er alleen al wel wat problemen mee gehad (warmteontwikkeling) maar dat lijkt nu opgelost. opvolger is de sony CDMP40, maar die vinnik zelf qua design minder mooi.
[afbeelding]
zo heb gister deze radio geshopt en ingebouwd en nu even tijd gehad om de mp3 optie te bekijkenik zie nu bij de Block een JVC radio staan voor €199
type KD-S891R
[img]=http://www.jvc.nl/images/photo/kd-s891r.jpg[/img]
en tot nu toe niets dan LOF !
inlezen gaat niet veel trager dan bij een standaard CD (paar sekonden langer)
ook het lezen van de ID3 tags gaat prima, ook het skippen van nummers over overschakelen naar andere tracks uit andere mappen gaat prima
als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen>> het radio gedeelte is iets minder dan bij mn vorige JVC radio >> de KD-S821. Ik moet nu mn antenne verder uitsteken dan mn oude radio om bepaalde zenders goed te ontvangen (denk aan Sky Radio/ Yorin FM)
voorheen had ik antenne uitstaan tot aan mn dak maar nu moet ie +10cm erbij ofzo
maja opzich klein detail aangezien ik niet verwacht veel anders te luisteren dan de mp3 cd's
* yonexfreak is tot nu toe een blije gebruiker
[ Voor 6% gewijzigd door yonexfreak op 15-07-2003 14:59 . Reden: typo's ]
I don't drive fast, I only fly low!
Ik ga morgen de JVC KD-SX998R (zwart) halen. Ik heb hem gezien in de audio speciaal zaak en ik was meteen verkocht. Je had daar de mogelijkheid om verschillende autoradio te beluisteren (in zo speciale auto met een stuk of 12 radio's verwerkt in het dashbord
). Het voordeel hiervan was dat je dezelfde setup qua speakers met verschillende HU's kon beoordelen. Die jvc was zo natuurlijk qua klank dat ik hem meteen wou hebbuh !!! check de specs...
SPECS JVC KD-SX998R

Power Output: 200W Max. (50W x 4)
MP3 Compatible
CD-R/CD-RW Compatible
Keychain-Style Wireless Remote Control
Front MP3 Input (AUX)
2x 4V Line Output Level
Multi-Color LCD Display
Gold-Plated Line Output Terminals (2 pairs)
cEQ
Subwoofer Output Terminals with Level Control
Flip-Down Face
Detachable Control Panel with Carrying Case
Switchable Dimmer
Bass/Treble/Balance Controls
Preferred Setting Mode
1-bit D/A Converter
CD Random and Repeat Play modes
Direct Track Access (1-12)
CD Player Intro Scan
Direct Disc Select (1-12)
CD Changer Control with Random/Repeat Play (2 Modes), Intro Scan
HS-II Tuner
18 FM & 6 AM Presets
SSM (for FM)
AFNS/PNC
Loudness Control
Preamp Fader Control
Electronic Volume Control
COMPU Play
3 Year Warranty
Best aardig dacht ik zo
... Ik kies deze omdat het in mijn ogen de opvolger is van de JVC KD-LH70R. Daarbij vind ik deze net iets mooier. Iemand die deze JVC ook al heeft en zijn of haar ervaringen wel delen met ons ???
SPECS JVC KD-SX998R

MP3 Compatible
CD-R/CD-RW Compatible
Front MP3 Input (AUX)
2x 4V Line Output Level
Multi-Color LCD Display
cEQ
Flip-Down Face
Switchable Dimmer
Preferred Setting Mode
1-bit D/A Converter
CD Player Intro Scan
HS-II Tuner
18 FM & 6 AM Presets
SSM (for FM)
AFNS/PNC
Loudness Control
Preamp Fader Control
COMPU Play
3 Year Warranty
Best aardig dacht ik zo
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Oh, net als mijn JVC autoradio, die standaard die vieze loudness aanzet enzo?renzo4000 schreef op 01 August 2003 @ 14:40:
Die jvc was zo natuurlijk qua klank dat ik hem meteen wou hebbuh !!!
Mooi 'natuurlijk' inderdaad
Siditamentis astuentis pactum.
V&A moet in V&A
[ Voor 93% gewijzigd door JvS op 02-08-2003 11:43 ]
Ik hen gister de JVC KD-LH70R besteld. Ben benieuwd!
Mijn JVC LH7R is helaas van de week gejat dus ik kan weer een nieuwe gaan kopen. Waarschijnlijk hetzelfde type, want hij beviel erg goed!
maat van me heeft een VDO van 169 ofzo, van de automat. MP3's klinken toch wel wat teleurstellend: dof en soms blipjes. CD is wel goed.
kun je beter voor kwaliteit gaan denk ik toch
Had je niet liever wat meer willen bijleggen voor de KD-SX998R ?? Deze heeft toch net iets betere specs, en ziet er naar mijn idee beter uit.DeeJee schreef op 01 August 2003 @ 14:54:
Ik hen gister de JVC KD-LH70R besteld. Ben benieuwd!
[afbeelding]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De specs zijn voor mij goed genoeg
Ik heb natuurlijk mijn eigen cd meegenomen omdat ik wel horen hoe mijn muziek klinkt. De meeste nummers waren allemaal 192kbit of hoger en ik heb geen bliepjes oid geconstateerd.Initial G schreef op 01 August 2003 @ 14:57:
maat van me heeft een VDO van 169 ofzo, van de automat. MP3's klinken toch wel wat teleurstellend: dof en soms blipjes. CD is wel goed.
tuurlijk, dat is het beste. Wat ik maar wil zeggen is dat je er niet vanuit moet gaan dat het wel goed zal klinken. Meestal is de mp3 nog te pruimen als je de equalizer op rock/pop zet, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.renzo4000 schreef op 01 August 2003 @ 14:59:
[...]
Ik heb natuurlijk mijn eigen cd meegenomen omdat ik wel horen hoe mijn muziek klinkt. De meeste nummers waren allemaal 192kbit of hoger en ik heb geen bliepjes oid geconstateerd.
Een goede DSP (net zoals DFX voor winamp) kan het verschil wel maken bij mp3 vind ik. Wat je dus moet doen is in de winkel luisteren of het goed klinkt met de equalizer op FLAT, dan ben je klaar.
Je moet gewoon zorgen dat de mp3's een minimale kwaliteit hebben van 192kbit of hoger dan merk je bijna geen verschil. Tuurlijk de beste kwaliteit haal je uit orginele muziek cd's!.
Op zo'n subwooferuitgang kun je neem ik aan rechtsreeks een actieve subwoofer aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee, zoja, welk type?
Ik heb sinds gisteren een Clarion DXZ638RMP

Mooi apparaat met prima geluid, gaat alleen volgende week omgeruild worden omdat je het frontje er nauwelijks af kan halen.

Mooi apparaat met prima geluid, gaat alleen volgende week omgeruild worden omdat je het frontje er nauwelijks af kan halen.
[ Voor 4% gewijzigd door Duncan_R op 01-08-2003 20:12 ]
Die heb ik ook, mega dingetjeDuncan_R schreef op 01 August 2003 @ 20:11:
Ik heb sinds gisteren een Clarion DXZ638RMP
[afbeelding]
Hoezo kan het frontje er nauuwelijks af?
BlaBlaBla
Zo'n subwoofer uitgang is in princiepe hetzelde als een normale versterker uitgang, het voordeel alleen is dat je het kanaal apart kan regelen qua sterkte en dat is voor de audiofielen onder ons echt een vereiste.Bigfoot schreef op 01 August 2003 @ 15:23:
Op zo'n subwooferuitgang kun je neem ik aan rechtsreeks een actieve subwoofer aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee, zoja, welk type?
Zoals ik het lees, gaat er iets stroef oidStrider schreef op 01 August 2003 @ 23:00:
[...]
Die heb ik ook, mega dingetje![]()
![]()
En niet te vergeten dat je de uitgang op (meestal) 60, 80 of 120 Hz kan affilteren, Dus alles boven deze frequenties wordt niet doorgelaten zodat de woofer alleen hetgeen krijgt waar 'ie mee overweg kan: de lage tonen.
Even een vraagje voor de car-tweakers: (wat ik helaas zelf niet ben)
Ik heb nog een passieve JBL sub liggen, ik zat dus te denken om een versterker aan te schaffen met een regelbare crossover, maar dat is qua prijs duurder dan zo'n mooie jvc mp3 radio, zou ik met die radio die sub er zo op kunnen pluggen?
Ik heb nog een passieve JBL sub liggen, ik zat dus te denken om een versterker aan te schaffen met een regelbare crossover, maar dat is qua prijs duurder dan zo'n mooie jvc mp3 radio, zou ik met die radio die sub er zo op kunnen pluggen?
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
jan_bax
marquant is niet erg goed
dat vertellen ze er bij op de zwarte markt enzo.. maar ik ben tot nu toe nog geen goede marquant speakers en autoradio's tegengekomen. Wel erg goedkope apparatuur.
marquant is niet erg goed
Nou, het is de bedoeling dat als je de release knop linksboven indrukt je de palletjes wegdrukt die het frontje op zijn plek houden. Vervolgens komt door de veerdruk het frontje iets naar buiten en kan je het eraf halen. Bij dat 1e gaat dus iets niet goed, hij laat het frontje niet los. Nu moet ik met een schroevendraaiertje het ding iets loswrikken en da's nie goed. Ik heb nog eens bij de autoshop getest en daar was er nog 1 een 4 nog iets die dat ook had, de 2 andere die daar in de kast zaten hadden geen problemen, daar kwam het frontje gewoon netjes naar vorenStrider schreef op 01 August 2003 @ 23:00:
[...]
Die heb ik ook, mega dingetje![]()
![]()
Dat kan. Je kan die versterker (mits inderdaad voorzien van een cross-over filter) gewoon aansluiten op één van de line-outs, bijvoorbeeld de rear line-out zodat je met de fader de sub kan regelen. Gaat prima.Evil_ivanhoe schreef op 02 August 2003 @ 01:56:
Even een vraagje voor de car-tweakers: (wat ik helaas zelf niet ben)
Verwijderd
neem dan de sony mp40 die heb ik ook en is bijna overal best getest en ik had hem voor 240,- bij remco in amsterdamVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:55:
ok, ik heb nu 3 radio's die me wel aanspreken:
marquant mcr-710 bij de kijkshop
sony cdx-mp40
jvc KD-SX998R
ik denk zelf dat de jvc is beste keus is, wat denken jullie? of zie ik wat over het hoofd, wat is trouwens het voor/nadeel van een 2v of een 4v lijnuitgang?
hoe zit het trouwens met browsen op zo'n speler, als je meerdere (sub)mappen erin hebt staan bijvoorbeeld, kun je dan eerst de mappen doorsurfen, of gooien ze gewoon alle nummers die te vinden zijn in 1 gigantische lijst? wat uiteraard niet handig is.
Nou ik heb hem inmiddels in mijn auto zitten en ik niks anders zeggen dan WAUW !!! Wat een vooruitgang zeg !!renzo4000 schreef op 01 augustus 2003 @ 14:40:
....
SPECS JVC KD-SX998R
[afbeelding]
[afbeelding]
MP3 Compatible
CD-R/CD-RW Compatible
Front MP3 Input (AUX)
2x 4V Line Output Level
Multi-Color LCD Display
cEQ
Flip-Down Face
Switchable Dimmer
Preferred Setting Mode
1-bit D/A Converter
CD Player Intro Scan
HS-II Tuner
18 FM & 6 AM Presets
SSM (for FM)
AFNS/PNC
Loudness Control
Preamp Fader Control
COMPU Play
3 Year Warranty
...
Sinds een week heb ik deze:
JVC KD-LH3101

Hij bevalt echt goed. Het geluid is uitmuntend. Het laag gaat (i.c.m. een Phase Linear Aliante 12" sub) echt heel diep en blijft strak en beheerst. Zelfs zonder sub klinkt het nog goed met de equalizer op flat. Ik heb in de loop der jaren veel verschillende radio's gehad, maar ik kom toch iedere keer weer bij JVC terecht. Ik vind JVC voor zijn prijs het beste klinken. En de mp3-functie werkt echt probleemloos. Hiervoor had ik een oudere JVC met mp3 en die heeft in de twee en een half jaar dat ik hem had ook nog geen één keer overgeslagen. Wat verder opvalt is dat de tuner enorm goed is, veel beter dan mijn vorige JVC. De HS-IIIi tuner pakt probleemloos alle zenders en heeft een zeer goede selectiviteit, en dat zelfs met de korte dakantenne op m'n Golf IV die qua ontvangst niet echt als goed bekend staat. Wel kun je gelukkig de kermisattrac... ehh, grafische animaties en de "neonverlichting" in het frame uitzetten. Mooi is dat je het display in iedere gewenste kleur kan veranderen die je wilt en/of bij je auto past. In mijn geval heb ik VW-blauw (zoals op de foto) ingesteld. Het display is zeer informatief. Hier zie je teminste tracknummer- en naam tegelijk. Voor de rest ziet de radio er strak uit zonder toeters en bellen.
Aanrader!
JVC KD-LH3101

Hij bevalt echt goed. Het geluid is uitmuntend. Het laag gaat (i.c.m. een Phase Linear Aliante 12" sub) echt heel diep en blijft strak en beheerst. Zelfs zonder sub klinkt het nog goed met de equalizer op flat. Ik heb in de loop der jaren veel verschillende radio's gehad, maar ik kom toch iedere keer weer bij JVC terecht. Ik vind JVC voor zijn prijs het beste klinken. En de mp3-functie werkt echt probleemloos. Hiervoor had ik een oudere JVC met mp3 en die heeft in de twee en een half jaar dat ik hem had ook nog geen één keer overgeslagen. Wat verder opvalt is dat de tuner enorm goed is, veel beter dan mijn vorige JVC. De HS-IIIi tuner pakt probleemloos alle zenders en heeft een zeer goede selectiviteit, en dat zelfs met de korte dakantenne op m'n Golf IV die qua ontvangst niet echt als goed bekend staat. Wel kun je gelukkig de kermisattrac... ehh, grafische animaties en de "neonverlichting" in het frame uitzetten. Mooi is dat je het display in iedere gewenste kleur kan veranderen die je wilt en/of bij je auto past. In mijn geval heb ik VW-blauw (zoals op de foto) ingesteld. Het display is zeer informatief. Hier zie je teminste tracknummer- en naam tegelijk. Voor de rest ziet de radio er strak uit zonder toeters en bellen.
Aanrader!
@ JazzySOB
Very nice !! ... Ik heb ook nog gedacht om die te halen, maar dat werd me toch iets te gortig aangezien die weer 100 pleuros duurder was.
Very nice !! ... Ik heb ook nog gedacht om die te halen, maar dat werd me toch iets te gortig aangezien die weer 100 pleuros duurder was.
Niet direct echte ervaring maar die heb ik ook getest tijdens mijn aanschaf van mijn JVC. Opzich een best wel ok radiotje maar wat een laaannngggeee laad en skip tijden van de mp3's !!!Lecram schreef op 03 August 2003 @ 13:23:
Iemand ervaring met deze?
[afbeelding]
http://www.pioneer.nl/nl/...d=3176&taxonomy_id=25-121
En het display is wel hééél erg klein... Op zich ziet 'ie er wel mooi strak en no-nonsense uit met die geborstelde aluminium-look. Eigelijk ziet hij er niet zo "Pioneer" uit
Hoi,
Ik heb pas een Kingstech MP3 9818 gekocht. Gewoon zo goedkoop mogelijk MP3 in de auto
Nou ben ik 'm aan het installeren, maar het lukt niet echt. Ik ben een echte auton00b, dus niet te technisch alsjeblief.
Ik heb 'm erin zitten en cd's eten doet ie wel, hij pakt ze electronisch aan, dus stroom staat er zeker op. Maar als ik dan op power druk, dan gaat het display niet aan. Is me display kapot of heb ik wat stekkertjes verkeerd aangesloten?
Ik heb pas een Kingstech MP3 9818 gekocht. Gewoon zo goedkoop mogelijk MP3 in de auto
Nou ben ik 'm aan het installeren, maar het lukt niet echt. Ik ben een echte auton00b, dus niet te technisch alsjeblief.
Ik heb 'm erin zitten en cd's eten doet ie wel, hij pakt ze electronisch aan, dus stroom staat er zeker op. Maar als ik dan op power druk, dan gaat het display niet aan. Is me display kapot of heb ik wat stekkertjes verkeerd aangesloten?
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Ik was laatst bij Ron de vries en toen heb ik daar de sony mp40 gekocht met 2 (ben de merknaam vergeten) speakers voor achterin, zij hebben het geinstalleerd.
Tot nu toe is het geluid behoooooorlijk blikkerig. Ik heb kieskeurig gelezen en daar adviseren sommige om de DSO of zoeits uit te schakelen. Dat ga ik vanavond proberen wanneer ik thuis ben.
Ik hoor nauwelijks bas
.
Tot nu toe is het geluid behoooooorlijk blikkerig. Ik heb kieskeurig gelezen en daar adviseren sommige om de DSO of zoeits uit te schakelen. Dat ga ik vanavond proberen wanneer ik thuis ben.
Ik hoor nauwelijks bas