Toon posts:

mp3 autoradio

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.073 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zoek een zo goedkoop mogelijke autoradio die ook mp3 cd's kan afspelen, max. 200 euro (eigenlijk al teveel).
Ik heb al een tijdje zitten zoeken, en alle bekende merken als pioneer, jvc, sony zijn veels te duur, nu kwam ik redstar tegen waar ik dus nog nooit van gehoord heb en geen website van kan vinden.

Iemand ervaringen met redstar of misschien een andere tip voor een goedkope radio?

thnx.

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30
Hmm ik ken redstar, maar dat is dan een aardappelmerk :D
Als je hier eens zoekt op 'Lenco' zul je genoeg andere topics vinden waarbij het gaat over een goedkope MP3 autoradio.

Mischien kun je ook eens een kijkje gaan nemen bij de jawel....kijkshop :+

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Kingstech, Supertech, Lenco, Yoko, dat zijn van die typische cheapo merkjes :) (voor mp3 radio's )

[ Voor 12% gewijzigd door dreeke op 13-06-2003 21:39 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:04

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb zelf dat ding wat een paar maanden geleden bij de aldi in de aanbieding was, en die werkt eigenlijk erg goed. misschien kan je er zo'n een tweedehands vinden. of misschien kan je zo'n medion ook ergens anders kopen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

kijkshop heeft ze voor niet al te veel en die zijn wel redelijk van kwaliteid.

Verwijderd

ga naar polectro in amsterdam daar heb je een jvc met mp3 normaal 289 euro nu 199 euro
Ik heb deze ook perfect radiootje

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik heb een JVC KDH7lH of zoiets gekocht voor 250 euro, prima ding!

• JvdW
JVC KD-SX998R -> 189,00 EURO !

4x50 W Ausgangsleistung - RDS-Tuner - MP3 / CD-R / CD-RW kompatibel - CD-Text - DAB Ready II - Front AUX IN - 2 Paar Line-Ausgänge (4 V) - Subwooferausgang - Telephone Mute - mehrfärbiges Display - Fernbedienung.
Oja en 3 jaar garantie natuurlijk :P

Te bestellen bij: http://schnaepp.de :)

[ Voor 7% gewijzigd door JvdW op 14-06-2003 02:38 ]

Verwijderd

vandaag nog in de mediamarkt een marquant voor 133 euro gezien...

ik ben toch maar voor een leuke jvc non-mp3 autoradio gegaan... morgen ff inbouwen :D

Verwijderd

op mediamarkt.de was er een onder de 100 EUR. Geen flauw idee verder over kwaliteit. Die JVC is geil trouwens zeg :P

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

ik heb een tijdje een Marquant (:D) mp3 speler gehad, en die was voor dat geld gewoon goed :P jammer dat ie gejat is voor mn huis :(

Waarschijnlijk ook door een oorlogsslachtoffer, denk ik... ((C)H. Teeuwen)

Maargoed. El cheapo is voor sommige mensen genoeg :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb nu 3 radio's die me wel aanspreken:

marquant mcr-710 bij de kijkshop
sony cdx-mp40
jvc KD-SX998R

ik denk zelf dat de jvc is beste keus is, wat denken jullie? of zie ik wat over het hoofd, wat is trouwens het voor/nadeel van een 2v of een 4v lijnuitgang?

hoe zit het trouwens met browsen op zo'n speler, als je meerdere (sub)mappen erin hebt staan bijvoorbeeld, kun je dan eerst de mappen doorsurfen, of gooien ze gewoon alle nummers die te vinden zijn in 1 gigantische lijst? wat uiteraard niet handig is.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 14:07 ]

• BaRF
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:55:

sony cdx-mp40
jvc KD-SX998R

ik denk zelf dat de jvc is beste keus is, wat denken jullie? of zie ik wat over het hoofd, wat is trouwens het voor/nadeel van een 2v of een 4v lijnuitgang?
tussen een sony en een jvc zou ik de marquant niet eens noemen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op 15 June 2003 @ 14:04:
[...]

tussen een sony en een jvc zou ik de marquant niet eens noemen :P
ohja, ik d8 dat marquant een duur merk was, maar volgens mij ben ik dan met een ander in de war, ...

die jvc, heeft die last van pauzes tussen de mp3 nummers in of niet? en kun je er directory's mee scrollen?

is er nergens iets van een review pagina van die dingen ofzow?

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 09:31
Die JVC LH7R heb ik ook en het werkt perfect. Geen pauzes tussen nummers. het duurt even wat langer voordat de cd geladen is, maar daar heb je verder geen last van. Handig is dat je naar directories kunt scrollen. Als je de directories een naam geeft met een getal ervoor zoals bijv 01 rock of 08 dance kun je ze makkelijk snel aanspreken door het nummer in te toetsen, heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar volgens de gebruiksaanwijzing zou het moeten werken.

Hij is verder goed shockproof, beter als de kenwood met Mask+ die ze 3 maanden gelden uit mijn auto gejat hebben (gelukkig vertzekerd). Er zit 3 jaar garantie op, dat is iets wat ik heel erg belangrijk vind. Enige nadeel is dat het ding best heet wordt onder het afspelen, maar daar hebben meer JVC's last van heb ik gehoord. Als je dit ding kunt kopen voor (ongeveer) die prijs die je in je hoofd hebt, zou ik het zeker doen. Ik heb er 3 maanden geleden 279 voor betaald bij Halfords en vind het dit geld zeker waard.

Ik weet dat deze een stuk duurder is dan het bedrag dat je er voor uit wilt geven, maar ik heb liever kwaliteit met 3 jaar garantie dan iets onbekends dat 100 euro goedkoper is.

Succes iig

[ Voor 13% gewijzigd door djeejdjeej op 15-06-2003 20:22 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Laatst had de MediaMarkt in Zwolle een Panasonic in de aanbieding voor ik dacht 189,- Zag er wel goed uit qua specs.

Verwijderd

Topicstarter
djeejdjeej schreef op 15 juni 2003 @ 20:01:
Die JVC LH7R heb ik ook en het werkt perfect. Geen pauzes tussen nummers. het duurt even wat langer voordat de cd geladen is, maar daar heb je verder geen last van. Handig is dat je naar directories kunt scrollen. Als je de directories een naam geeft met een getal ervoor zoals bijv 01 rock of 08 dance kun je ze makkelijk snel aanspreken door het nummer in te toetsen, heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar volgens de gebruiksaanwijzing zou het moeten werken.

Hij is verder goed shockproof, beter als de kenwood met Mask+ die ze 3 maanden gelden uit mijn auto gejat hebben (gelukkig vertzekerd). Er zit 3 jaar garantie op, dat is iets wat ik heel erg belangrijk vind. Enige nadeel is dat het ding best heet wordt onder het afspelen, maar daar hebben meer JVC's last van heb ik gehoord. Als je dit ding kunt kopen voor (ongeveer) die prijs die je in je hoofd hebt, zou ik het zeker doen. Ik heb er 3 maanden geleden 279 voor betaald bij Halfords en vind het dit geld zeker waard.

Ik weet dat deze een stuk duurder is dan het bedrag dat je er voor uit wilt geven, maar ik heb liever kwaliteit met 3 jaar garantie dan iets onbekends dat 100 euro goedkoper is.

Succes iig
aha, ik denk dat ik die neem dan, de lh7r, die is maar 10 euro duurder (200 euro) en ik vind 'm er mooier uitzien, op jvc site staat echter "KD-LH70R", ik neem aan dat dit dezelfde is, en hij is er in 2 kleuren zag ik, zwart en zilver, die zilvere is wel mooier moet ik zeggen.

thnx

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 08:49
Bigfoot schreef op 13 juni 2003 @ 22:21:
Ik heb een JVC KDH7lH of zoiets gekocht voor 250 euro, prima ding!
JVC KD-LH7R is dat, heb ik ook!
Geweldig ding, ik heb hem gekocht toen hij net uit was, helaas voor iets meer, 300 €...

Maar die heeft wel 4x50W uitgangsvermogen, en het is een topmerk, wat je van de meeste hier boven genoemden niet kan beweren....

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

www.ledos.nl

ik heb de kingstech voor 130 pleuro incl rembourskosten. Werkt goed... geen klachten

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Kingstech MP3-9818 MP3 Cd-Radio met RDS/EON € 99,00

MP3 / CD PLAYER SECTION
20 Seconds Anti-Shock for MP3.
ID3 Tag Information Display of Mp3 File Names.
Full Logic MP3/CD Mechanism.
CD-R/CD-RW Playback Compatible.
Auto Detection of Audio CD/MP3 Format.
Direct MP3 File and Folder Search.
Variable Bit Rate Supported for MP3 File (uo to 320kb).
Disc Intro-Scan / Repeat / Random Play.
RADIO SECTION
PLL Tuning Radio with RDS-EON function.
Auto Station Memories / Preset Scan.
Scan Control.
6 User-Preset Station Memories.
Mono/Stereo Selector.
Manual Up & Down.

GENERAL
Power Output 4x 25Watt.
Flip down detachable Font Panel with Carrying Case.
LCD Display with dancing spectrum.
Electronic Audio controls (Bass/Treble/Fader/Balance/Volume).
Electronic Pre-Amp Fader.
Real-Time Clock.
RCA Line Out.
ISO Connector for Easy Installation.
1 jaar garantie.
Afbeeldingslocatie: http://www.ledos.nl/pc-factory/media/15243.jpg

Erg goedkoop. Weet je ook of de line out plopt bij in- en uitschakelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Wekkel op 16-06-2003 16:28 ]

• Bigfoot
  • Laatst online: 03-03 16:32
Het voordeel van een merk als Kingstech ofzo is dat niemand hem wil stelen!

Geintje, kan best goed zijn verder.

Maar de JVC is perfect! Nog nooit iets gehad wat ie niet kan lezen, of een schok. Alleen het nut van de afstandsbediening die erbij zit ontgaat mij, als iemand er belang bij heeft mag ie hem ruilen voor een krat bier.

Verwijderd

Topicstarter
aha, er zijn 2 versies.

de LH7R

en de LH70R

de LH70R is 25 euro duurder, maar waarom weet ik niet.
die LH70R was btw alleen op de duitse site te vinden, vandaar al dat duits..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 16:36 ]

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

djeejdjeej schreef op 15 June 2003 @ 20:01:
Yip dat werkt uitstekend, zoektoets naar boven is volgende map, of direct naar een map via de voorkeuze toetsen die je ook voor radio-presets gebruikt.
Ding wordt idd loeiheet, m'n vorige JVC van 5 jaar oud had daar ook last van. Ligt er ook wel een beetje aan in wat voor auto die zit. Vorige radio in een Kangoo gehad zonder problemen, en in m'n Golf (waar de LH7R ook in zit) werd ie een stuk warmer.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-07 16:22
geen airco? :P

ennuh wat kosten die jvc's? ik moet namelijk ook nog een radio hebben voor in mijn Benz...

[ Voor 78% gewijzigd door don_appie op 16-06-2003 16:55 ]

http://500px.com/Abd3licious

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik zou eerlijk gezegd gewoon iets meer uitgeven en dan de goedkoopste JVC bestellen bij carmedia.nl ofzo... heb je 3 jaar garantie.

Ik heb een kenwood die 850 piek kostte die na 14 maanden de geest gaf... (speelt geen mp3 meer)

lh70r kost daar nu €256

[ Voor 6% gewijzigd door beschuitfluiter op 16-06-2003 16:57 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
aha, ik heb het al gezien, de LH70R is de verbeterde opvolger van de LH7R

ik weet alleen niet wat er verbeterd is, weet iemand dat?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 18:12 ]

• djeejdjeej
Geschikt voor afstandsbediening op het stuur, volgens mij is de LH7R dat niet, kan ik althans zo nix over vinden. De rest uit de specs lijkt me hetzelfde als de LH7R. Subwoofer aansluiting met instelbaar niveau weet ikook niet zeker.

Hoorbare bedieningsbevestiging zegt me niks, wie weet wat dat is? Dat schijnt de LH7R van mij dus ook te hebben...

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:48
Hoorbare bedieningsbevestiging lijkt me dat dat ding piept als je een knopje indrukt.

• LangTall

LangTall

don_appie schreef op 16 June 2003 @ 16:54:
geen airco? :P

ennuh wat kosten die jvc's? ik moet namelijk ook nog een radio hebben voor in mijn Benz...
Jawel, maar die koelt voor het dashboard, en niet IN het dashboard. ;)

Geloof dat ik ze bij de Halfords voor tussen de 200 en 300 euro heb zien liggen, maar sinds ik zo'n ding gekocht heb issie alleen maar goedkoper geworden. :(

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:55:

sony cdx-mp40
jvc KD-SX998R

hoe zit het trouwens met browsen op zo'n speler, als je meerdere (sub)mappen erin hebt staan bijvoorbeeld, kun je dan eerst de mappen doorsurfen, of gooien ze gewoon alle nummers die te vinden zijn in 1 gigantische lijst? wat uiteraard niet handig is.
Eigenlijk heb ik alleen ervaring met die Sony en daar zaten voor mij toch een aantal nadelen aan:
Het frontje is absoluut NIET handig te installeren. Altijd twee handen voor nodig.
Als je een cd wilt wisselen moet je eerst een knop indrukken om het frontje neer te laten klappen en daarna NOG een knopje om de cd eruit te laten komen. Erg raar. Daarnaast komt het geheel nogal fragiel over omdat als je op knopjes duwt het hele paneel meebeweegt.
De geluidskwaliteit was wel weer goed.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

• Kawa
  • Laatst online: 09:49
Goedkoop is duurkoop.

Ik heb de LH70R (was toen ik hem bestelde een 10tje duurder dan de LH7R) via carmedia.nl en ben er enorm tevreden over. Volgens mij is het enige verschil met de LH7R dattie helemaal zilver is ipv zilver/zwart.

Het frontje is ook neerklapbaar om de cd te wisselen, maar je hoeft hier maar 1x op het knopje te duwen. Verder voelt het redelijk solide aan. Moet natuurlijk licht uitgevoerd worden anders heb je straks een frontje van een kilo.

Je kunt eenvoudig door mappen scrollen en de naam van de map + (uiteraard) id3 tag wordt getoond in je display. Dus je verdwaalt niet.

Verwijderd

heeft iemand ervaring met deze autoradio:
Pioneer DEH-P5500MP

Ik vind namelijk dat mijn papa een nieuwe autoradio nodig heeft en ik wil ook graag mp3 weergave (en mijn vader is een beetje pioneer fan:D)
is hij een beejte makkelijk te bedienen?
en verder ervaringen?

• JvdW
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:06:
Pioneer DEH-P5500MP

Ik vind namelijk dat mijn papa een nieuwe autoradio nodig heeft en ik wil ook graag mp3 weergave (en mijn vader is een beetje pioneer fan:D)
en verder ervaringen?
[rml]Westereinder in "[ autoradio] Nieuwe radio met mp3/wma"[/rml]

Dat is dus precies dezelfde....

• Tranquility
  • Nu online
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:06:
Pioneer DEH-P5500MP

en verder ervaringen?
Probeer je papa te overtuigen dat hij een JVC moet nemen. Is echt veel beter. Ik kan het weten, ik heb heel wat radio's geprobeerd (in m'n Golf IV) en de Pioneer geeft geen mooie bas (is te "boemerig en loopt niet ver door in het laag).

Daarnaast ook nog Sony geprobeerd en die klonk ook niet lekker, en vond ik inderdaad fragiel overkomen.

Nu heb ik al twee jaar een KD-SH99R, de allereerste mp3cdspeler van JVC, en dat ding klinkt echt perfect en is met het massieve aluminium front superdegelijk gebouwd. En nog iets: hij ziet er teminste niet uit als een kermis. De meeste autoradio's zien er niet meer uit met al die kleurtjes en glitter-vormgeving. Toppunt van kermisradio's is wel Panasonic. Dit merk maakte vroeger (jaar of 6 geleden) prachtige en zeer goede autoradio's en toen zijn ze 180 graden gedraaid in hun modeluiterlijk en maken ze nu alleen nog maar kermisspul voor de "petjes achterstevoren jeugd"...

Een nadeeltje van mijn JVC is dat hij pauzes van twee seconden tussen de nummers doorgeeft, wat dus vervelend is als ik lounge CD's (mp3) draai. Maar voor de rest heeft dat ding nog nooit overgeslagen o.i.d.

EDIT:
Zo te lezen in het topic hebben de nieuwe JVC's geen last meer van pauzes tussen de nummers door.

JVC is op dit moment gewoon de leider in het autoradio-mp3 segment, en terecht!

Verwijderd

Topicstarter
ok, de lh7r kost 179 euro in een duitse webshop, en de lh70r 225, is die lh70r het prijsverschil waard, of is het puur en alleen het uiterlijk wat anders is?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:19

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als je een wat beter merk zoekt.... de Sony MP30 kost momenteel rond de 225 euro....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• djeejdjeej
Sinclair schreef op 17 June 2003 @ 21:56:
Als je een wat beter merk zoekt.... de Sony MP30 kost momenteel rond de 225 euro....
toch niet beter merk als JVC bedoel je?
Sony geeft maar 1 jaar garantie en ik vond ze in het verleden erg schokgevoelig, het schijnt verholpen te zijn, maar ik heb er zelf geen ervaring meer mee eigenlijk.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:19

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

djeejdjeej schreef op 17 June 2003 @ 22:36:
[...]

toch niet beter merk als JVC bedoel je?
Sony geeft maar 1 jaar garantie en ik vond ze in het verleden erg schokgevoelig, het schijnt verholpen te zijn, maar ik heb er zelf geen ervaring meer mee eigenlijk.
Beter dan Marquant, Kingstech etc ;)

Ik heb zelf een MP70 maar een vriend heeft onlangs een MP30 gekocht.
Helemaal geen problemen, duurt iets langer voordat een CD ingelezen is tov. een MP70 maar werkt verders qua bediening en skippen prima !

[ Voor 4% gewijzigd door memphis op 17-06-2003 22:46 ]

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Bergie
  • Laatst online: 13:08

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb zelf sinds korte tijd de JVC KD-LH70R en ben er zeer tevreden over. Wisselen tussen nummers gaat lekker snel, navigeren tussen mappen is net zo makkelijk als tussen nummers wisselen.

Wat het verschil is met de 7R weet ik zo niet, de 70R is iig het nieuwere model, dat is tenminste wat ze mijn op carmedia.nl verteld hebben. Zo'n afstandsbediening is allemaal wel leuk en aardig maar niet echt praktisch, je moet hem gewoon op de radio richten en je kan hem dus niet aan je stuur bevestigen. Komt nog een keer bij dat wanneer je een paar kameraden bij je in de auto heb zitten je helemaal gek wordt omdat iedereen even met dat ding wil spelen en dus weer een paar nummers skipt enzo

Yamaha MT-09

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Die JVC LH7R lijkt me ook wel wat. Iemand ervaring met de Kenwood KDC-6021G ? Is volgens mij een wat ouder model, maar ik zag dat een zaak hier om de hoek deze nog wel levert en misschien wel voor een scherpe prijs ;)

Tevens nog een vraagje over MediaMarkt: is daar ook de mogelijkheid om het in te laten bouwen ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Kenx
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Inbouwen bij mediamarkt vanaf 11,90 ofzo. Maar dat is je auto al ISO aansluitingen heeft en anders 50 eur, alleen voor de radio dus.
Speakers inbouwen kost een hoop, ik weet het exacte bedrag niet.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Kawa
  • Laatst online: 09:49
Kenx schreef op 18 June 2003 @ 11:15:
Inbouwen bij mediamarkt vanaf 11,90 ofzo. Maar dat is je auto al ISO aansluitingen heeft en anders 50 eur, alleen voor de radio dus.
Zelf inbouwen van alleen een radio is zelfs mij gelukt. Ik had de mazzel dat de vorige eigenaar alle bedrading van de auto kaal gestript had |:(

Let er alleen op dat je niet de speaker kabeltjes op je 12volt zet (zoals ik dus had gedaan Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bloos.gif ) want daarmee kun je schijnt je radio ernstig beschadigen (volgens de handleiding)
(heb een nissan en daar zitten 2 identieke blauwe draadjes waarvan 1tje van een speaker en 1tje van de 12volt is. :? )

• VTec
Oke, bedankt voor de info. Ik zal eens rondkijken.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Volgende week is er een bij de aldi in de aanbieding met mp3 speler, 119 €

http://specs.tweak.to/6635

• djeejdjeej
Kenx schreef op 18 June 2003 @ 11:15:
Als de ISO aansluiting (nog) in de auto zit, dan is het toch een koud kunstje om de radio zelf aan te sluiten. Plug & play om het zo maar te zeggen...

• Bergie
  • Laatst online: 13:08

Bergie

Lekker belangrijk...

Normaal gesproken is het een makkie met zo'n iso stekkertje. Maar vind maar eens een 2e hands auto waar zo'n stekkertje (nog) inzit. Volgens mij zijn kroonsteentjes een stuk beter vertegenwoordigd :P

Yamaha MT-09

• KBDE
  • Laatst online: 04-08 14:01
Jip radio inbouwen is het probleem niet....

Speakers wel.
Zo wilde ik een tijdje geleden speakers voor achterin de deuren van me Golf IV aanschaffen.
Tja, toen kwam ik erachter dat ze bij VW zo vriendelijk waren om niet eens de kabels tot in de deuren te leggen, om dit dus te doen moet je zowat het hele dashboard eruit slopen, echt niet normaal. Dus ik kan me voorstellen dat ze bij mediamarkt flink wat voor vragen ja.

Wat een radio aangaat , ikzelf heb een JVC LH2000R Echt een perfect ding.
Zijn kleinere broer is de KD-LH7R (70R ?) die zou onder de 200euro moeten kosten. Laatste keer meen ik dat ie iets in de 190euro koste.

[ Voor 19% gewijzigd door KBDE op 19-06-2003 16:39 ]

• VTec
KBDE schreef op 19 June 2003 @ 16:38:
Jip radio inbouwen is het probleem niet....

Speakers wel.
Zo wilde ik een tijdje geleden speakers voor achterin de deuren van me Golf IV aanschaffen.
Tja, toen kwam ik erachter dat ze bij VW zo vriendelijk waren om niet eens de kabels tot in de deuren te leggen, om dit dus te doen moet je zowat het hele dashboard eruit slopen, echt niet normaal. Dus ik kan me voorstellen dat ze bij mediamarkt flink wat voor vragen ja.

Wat een radio aangaat , ikzelf heb een JVC LH2000R Echt een perfect ding.
Zijn kleinere broer is de KD-LH7R (70R ?) die zou onder de 200euro moeten kosten. Laatste keer meen ik dat ie iets in de 190euro koste.
Tja, bij de Golf IV heb je meer van dat soort ellende (lamp verwisselen, distributieriem verwisselen). Allemaal zaken waar je slecht bij kan e.d.

De JVC KD-LH70R zit rond de 260 Euro. De voorloper KD-LH7R is id wel goedkoper te krijgen via een Duitse site, maar dan kom je ook al gauw op 220 Euro wanneer je de verzendkosten erbij telt. Zelf heb ik intresse in de KD-LH70R alleen wil ik nog even bij MM kijken naar hun prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Stampre schreef op 18 June 2003 @ 19:25:
Volgende week is er een bij de aldi in de aanbieding met mp3 speler, 119 €
waar zie jij dat, op de aldi site staat nix

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:35:
[...]waar zie jij dat, op de aldi site staat nix
Stond in het krantje, maar met een truukje heeft de aldi site hem ook

Verwijderd

Topicstarter
Tele schreef op 19 juni 2003 @ 21:31:
[...]

Stond in het krantje, maar met een truukje heeft de aldi site hem ook
ah thnx, us ff zoeken of ik er ergens een reviewtje van kan vinden ofzow want dis wel erg cheap.

• KBDE
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 16:54:
[...]

ah thnx, us ff zoeken of ik er ergens een reviewtje van kan vinden ofzow want dis wel erg cheap.
Geloof me, daar is dan ook alles mee gezegt.

Me pa heeft die radio, en mijn oom had hem ook, mijn oom heeft hem inmiddels van ellende verkocht voor een paar euro.
En mijn pa ergerd zich nog elke dag aan dat ding.
Ie produceerd 'blieps' bij de gangbare mp3's, en het belangrijkste, hij heeft totaal geen vermogen. Bass komt er zo goed als helemaal niet uit.

Van te voren had ie een grundig radio met cassette in zijn auto zitten, ook niet echt high tech ofzo. Maar toen was het geluid behoorlijk goed. Flink diepe bass etc.

Met die mp3 speler van de aldi is het geluid bagger. Kun je de bass vol open zetten, er komt gewoon nix. Voor de rest is er nix aan speakers ofzo gewijzigd.

Normaal heeft de aldi goed en goedkoop spul, maar die radio is dus een absolute uitzondering !

• kweenie
  • Laatst online: 05-08 14:36
Vanaf woensdag bij de ALDI een mp3 auto radio in de folder :)
Ik dacht 119 euro

• Calitomnication
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

kweenie schreef op 20 June 2003 @ 18:45:
Vanaf woensdag bij de ALDI een mp3 auto radio in de folder :)
Ik dacht 119 euro
Je doet je naam eer aan, waar denk je dat het de hele tijd al over gaat :S
JUIST, 100 punten, de Medion radio...
Persoonlijk heb ik niet zo'n goed beeld over de kwaliteit van deze radio, er zijn wel een aantal eigenaardigheden, maar de een weer meer dan de ander. De een vindt hem geweldig, de ander wil hem in de maas pleuren.
Beste is gewoon aanschaffen, uitproberen en indien hij niet bevalt gewoon terugbrengen...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• kweenie
  • Laatst online: 05-08 14:36
Calitomnication schreef op 20 June 2003 @ 18:48:
[...]

Je doet je naam eer aan, waar denk je dat het de hele tijd al over gaat :S
JUIST, 100 punten, de Medion radio...
Persoonlijk heb ik niet zo'n goed beeld over de kwaliteit van deze radio, er zijn wel een aantal eigenaardigheden, maar de een weer meer dan de ander. De een vindt hem geweldig, de ander wil hem in de maas pleuren.
Beste is gewoon aanschaffen, uitproberen en indien hij niet bevalt gewoon terugbrengen...
Sorry.. kweenie

Ik had alleen de eerste pagina gelezen :X

• Tele
  • Niet online
Vandaag een Pioneer DEH-P3500MP ingebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/caraudio/pioneer/1045066622526deh_p3500mp_detailpage.jpg

Is in de winkels te vinden van €249,- tot €299,-

Tot nu toe bevalt hij uitermate goed. Is niet langzaam, geeft geen rare bijgeluiden maar een verbazend goede geluidskwaliteit. Goede semi 12 bands equaliser aan boord, en ook de nieuwste tuner ontbreekt niet. Hij gaat ook goed om met ID3 tags en bestandsnamen pakt hij tot 32 tekens. Als je vragen hebt, kom maar op :)

Verwijderd

Topicstarter
Tele schreef op 20 juni 2003 @ 19:00:
Vandaag een Pioneer DEH-P3500MP ingebouwd.

[afbeelding]

Is in de winkels te vinden van €249,- tot €299,-

Tot nu toe bevalt hij uitermate goed. Is niet langzaam, geeft geen rare bijgeluiden maar een verbazend goede geluidskwaliteit. Goede semi 12 bands equaliser aan boord, en ook de nieuwste tuner ontbreekt niet. Hij gaat ook goed om met ID3 tags en bestandsnamen pakt hij tot 32 tekens. Als je vragen hebt, kom maar op :)
heb je last van de bekende 5 seconde pauze met pioneer tussen de mp3 nummers?
kun je natuulijk alleen goed testen als de nummers direct in elkaar overlopen (mix-cd's etc)

• Strider
  • Laatst online: 05-08 14:40
Ik heb sinds vorige week vrijdag deze autoradio:

Clarion DXZ638RMP

Afbeeldingslocatie: http://www.clarion.nl/images/radio-mp3/wpe30.gif

Ik raad je aan om iets meer als 200 euro, voor een radio neer te tellen, vooral voor een mp3 radio, anders heb je er dadelijk aan gezeik mee.

Prijs 400 euro, tot nu nog geen enkel probleem mee gehad, super radio

BlaBlaBla

Verwijderd

Topicstarter
Strider schreef op 21 June 2003 @ 09:47:

Clarion DXZ638RMP

[afbeelding]

Ik raad je aan om iets meer als 200 euro, voor een radio neer te tellen, vooral voor een mp3 radio, anders heb je er dadelijk aan gezeik mee.

hehe, 400 euro is wel ERG veel, 250 max, en daar ga ik waarschijnlijk een jvc voor halen

• Rudi Vader
  • Laatst online: 09-07 22:12
KBDE schreef op 20 juni 2003 @ 18:42:
[...]

Geloof me, daar is dan ook alles mee gezegt.

Me pa heeft die radio, en mijn oom had hem ook, mijn oom heeft hem inmiddels van ellende verkocht voor een paar euro.
En mijn pa ergerd zich nog elke dag aan dat ding.
Ie produceerd 'blieps' bij de gangbare mp3's, en het belangrijkste, hij heeft totaal geen vermogen. Bass komt er zo goed als helemaal niet uit.

Van te voren had ie een grundig radio met cassette in zijn auto zitten, ook niet echt high tech ofzo. Maar toen was het geluid behoorlijk goed. Flink diepe bass etc.

Met die mp3 speler van de aldi is het geluid bagger. Kun je de bass vol open zetten, er komt gewoon nix. Voor de rest is er nix aan speakers ofzo gewijzigd.

Normaal heeft de aldi goed en goedkoop spul, maar die radio is dus een absolute uitzondering !
Ik weet niet wat je vader er mee uitspookt maar dat ding is wel goed. Hij is 4x 25W, misschien te zware boxen erin? Ja, dat kan ook. Als je een 220v gloeilamp op een penlite zet komt er ook niets uit. Op mijn standaard Renault speakers is het een genot om naar te luisteren, voor dat geld. (Heb hiervoor een Pioneer gehad maar die klonk wel beter voor 3x zoveel geld).
Verder kan hij geen VBR mp3tjes aan. Vandaar die bliepjes. En je kan loudness (of zo) aanzetten. Gewoon goed geluid (je mag komen luisteren!)! Of......... je hebt gewoon ruk mp3tjes op een cd. Voordat ik een cdtje fik, jakker ik hem nog even door winamp heen, op de diskwriter met de lamemp3 codec op cbr en goed geluid.

Waar ik alleen last van heb is dat mijn frontje niet helemaal goed contact maakt, de laatste tijd. Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Daarnaast heeft de Aldi nog een andere service, niet tevreden, geld terug! Daarbij hoeft dat apparaat niet eens slecht te zijn of zo. Als het niet aan je eisen voldoet, kan je hem zo terugbrengen! Staat op de site (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm).

Edit: Dus tipje: Koop hem, lepel hem in de auto (Iso pluggen dus in een kwartier gebeurd), desnoords op het parkeer terein van de Aldi zelf. Probeer hem een paar dagen. Niet goed, geld terug (lees op het forum, zelfs met laptops doen ze het dus een autoradio moet al helemaal geen probleem zijn).
En van die VBR mp3's, ook hier op het forum staan foto's van die radio. En het valt op dat het iedere keer om een ander typenummer gaat, dus misschien ontwikkelen ze toch ook door en werkt dat nu wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Rudi Vader op 21-06-2003 10:19 . Reden: tip toegevoegd ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08:
[...]

Ik weet niet wat je vader er mee uitspookt maar dat ding is wel goed. Hij is 4x 25W, misschien te zware boxen erin? Ja, dat kan ook. Als je een 220v gloeilamp op een penlite zet komt er ook niets uit. Op mijn standaard Renault speakers is het een genot om naar te luisteren, voor dat geld. (Heb hiervoor een Pioneer gehad maar die klonk wel beter voor 3x zoveel geld).
Verder kan hij geen VBR mp3tjes aan. Vandaar die bliepjes. En je kan loudness (of zo) aanzetten. Gewoon goed geluid (je mag komen luisteren!)! Of......... je hebt gewoon ruk mp3tjes op een cd. Voordat ik een cdtje fik, jakker ik hem nog even door winamp heen, op de diskwriter met de lamemp3 codec op cbr en goed geluid.

Waar ik alleen last van heb is dat mijn frontje niet helemaal goed contact maakt, de laatste tijd. Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Daarnaast heeft de Aldi nog een andere service, niet tevreden, geld terug! Daarbij hoeft dat apparaat niet eens slecht te zijn of zo. Als het niet aan je eisen voldoet, kan je hem zo terugbrengen! Staat op de site (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm).

Edit: Dus tipje: Koop hem, lepel hem in de auto (Iso pluggen dus in een kwartier gebeurd), desnoords op het parkeer terein van de Aldi zelf. Probeer hem een paar dagen. Niet goed, geld terug (lees op het forum, zelfs met laptops doen ze het dus een autoradio moet al helemaal geen probleem zijn).
En van die VBR mp3's, ook hier op het forum staan foto's van die radio. En het valt op dat het iedere keer om een ander typenummer gaat, dus misschien ontwikkelen ze toch ook door en werkt dat nu wel.
goeie tip, doen we :)

maar hij ligt pas 10 juli in de winkel of niet?

Verwijderd

sorry niet goed gelezen :X , stond er al 8)7

http://www.aldi.nl/index_nl.htm

leuke aanbieding

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 11:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 11:03:
[...]

oh nee, vanaf 25 juni zie ik net

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 11:03:
[...]

Nee, vanaf a.s. woensdag (25 juni). Laat dan ook je mening weten. Wat ik dus wel steeds doe, is een vbr mp3 omzetten naar een cbr. Anders hoor je vreemde tikjes. Verder vind ik hem byzonder schokvrij. Ik heb een verlaagde Clio en die bonkt nogal maar slaat niet over. Maar er zit een mogelijkheid op om in de tags te zoeken maar als je dat probeert rag je je auto vroeg of laat de vangrail in :). Ik moet zeggen dat hij uitermate compleet is. Maar dat merk je vanzelf

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 12:05:
[...]

Nee, vanaf a.s. woensdag (25 juni). Laat dan ook je mening weten. Wat ik dus wel steeds doe, is een vbr mp3 omzetten naar een cbr. Anders hoor je vreemde tikjes. Verder vind ik hem byzonder schokvrij. Ik heb een verlaagde Clio en die bonkt nogal maar slaat niet over. Maar er zit een mogelijkheid op om in de tags te zoeken maar als je dat probeert rag je je auto vroeg of laat de vangrail in :). Ik moet zeggen dat hij uitermate compleet is. Maar dat merk je vanzelf
kun je ermee door de directory scrollen, dus niet dat ie alles in 1 grote onoverzichtelijke lijst zet?

en wat voor een speakers moet/mag je aan je autoradio hangen?
ik heb bijv. nog 2 speakers over van m'n stereo (gewoon normale boxen,boeie :p ) van 6 en van 8 ohm, ik heb gehoord dat ze voor je autoradio perse 4 ohm moeten zijn, klopt dat? blaas je anders de boel op ofzow?

• KBDE
RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08:
[...]

.
Tja, dan stellen we hier blijkbaar andere eisen aan een radio. Die 4x25W is bulshit. Dat is max 4x5W ofzo.
Als je loadness aanzet (lol, dat zich deze optie zo durft te noemen) dan vervormt ie alleen maar wat meer, komt geen bas, en de speakers zijn gewoon standaard speakers (4x) die in een honda civic zitten. Daar komt verbazing wekkend goed geluid uit met een fatsoendelijke radio.

En mp3'tjes die met 192bps zijn gencode (DE standaard, je krijgt nix anders meer, behalve dan misschien via kazaa en co, maar dat gebruik ik niet) dan bliept ie er lekker op los.

Ook is het display onleesbaar, en de bediening is waardeloos. (volume omhoog regelen en je hebt per ongeluk de volgende track)

Skippen doet ie gelukkig vrijwel niet.

Maar goed, is aan ieder vrij om hem te testen en te beslissen of ie goed genoeg is. Als je er zelf tevreden mee bent dan bespaar je flink wat geld. Maar ik persoonlijk geef dan liever een paar € meer uit en heb een radio wat me bevalt :)

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb net maar die jvc lh70r besteld voor 195 euro, dan weet ik tenminste zeker dat ik goeie shit in me auto heb zitten, nu nog een goeie auto :) (radio is nl. 2x zo duur als dat m'n auto heeft gekost, hehe)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 20:28 ]

• Rudi Vader
KBDE schreef op 21 June 2003 @ 14:50:
[...]

Tja, dan stellen we hier blijkbaar andere eisen aan een radio. Die 4x25W is bulshit. Dat is max 4x5W ofzo.
Als je loadness aanzet (lol, dat zich deze optie zo durft te noemen) dan vervormt ie alleen maar wat meer, komt geen bas, en de speakers zijn gewoon standaard speakers (4x) die in een honda civic zitten. Daar komt verbazing wekkend goed geluid uit met een fatsoendelijke radio.

En mp3'tjes die met 192bps zijn gencode (DE standaard, je krijgt nix anders meer, behalve dan misschien via kazaa en co, maar dat gebruik ik niet) dan bliept ie er lekker op los.

Ook is het display onleesbaar, en de bediening is waardeloos. (volume omhoog regelen en je hebt per ongeluk de volgende track)

Skippen doet ie gelukkig vrijwel niet.

Maar goed, is aan ieder vrij om hem te testen en te beslissen of ie goed genoeg is. Als je er zelf tevreden mee bent dan bespaar je flink wat geld. Maar ik persoonlijk geef dan liever een paar € meer uit en heb een radio wat me bevalt :)
Die 4x 25 Watt is geen bullshit, ik durf je uit te nodigen om te luisteren. Er staat op de site 4x 250W PMPO, dat is wel bullshit.
Bel Medion, er moet wat met dat ding van jou aan de hand zijn. (Ik denk bijna dat er een speaker opgeblazen is ofzo, maar je zei al dat een andere radio wel goed geluid gaf). Er komt wel degelijk een goed geluid uit. Die Pioneer die ik had was beter maar kostte 3x zoveel toen ik hem kocht.
192 kbps mp3tjes zegt niet zoveel over het bliepen, je moet weten of die met Variabele Bit Rate geëncode is, dat pakt hij niet. Hij moet Constant Bit Rate zijn, dat is wel een nadeel. Tipje: speel die mp3 eens af in WinAmp. Als je de bitrate steeds ziet veranderen dan is het een VBR, dus speelt met bliepjes.
Display is zeker niet onleesbaarder dan een andere radio en het knopje is even wennen. Het is een soort joystick. Ik was ook radio's gewend die 4 losse knopjes had.
Maar daarom zeg ik ook tegen de topic starter, koop er een. Probeer een paar dagen en breng hem terug als het je niet bevalt.
Ik persoonlijk ga helemaal voor een Sony radio qua bediening met een Safety Commander maar een Pioneer had een veel mooier en dieper geluid. Deze heeft een beetje Sony geluid en een Pioneer bediening. Van allebei de mindere kant maar ja.... € 119,- tegen € 289,- voor een Sony mp3 bak en een € 299,- voor een Pioneer.

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 20:26:
nou, ik heb net maar die jvc lh70r besteld voor 195 euro, dan weet ik tenminste zeker dat ik goeie shit in me auto heb zitten, nu nog een goeie auto :) (radio is nl. 2x zo duur als dat m'n auto heeft gekost, hehe)
Zonde.... je had het altijd kunnen proberen en op donderdag deze kunnen bestellen.

• KBDE
RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 21:55:
[...]

Die 4x 25 Watt is geen bullshit, ik durf je uit te nodigen om te luisteren. Er staat op de site 4x 250W PMPO, dat is wel bullshit.
Bel Medion, er moet wat met dat ding van jou aan de hand zijn. (Ik denk bijna dat er een speaker opgeblazen is ofzo, maar je zei al dat een andere radio wel goed geluid gaf). Er komt wel degelijk een goed geluid uit. Die Pioneer die ik had was beter maar kostte 3x zoveel toen ik hem kocht.
Tja, dan is het geen bulshit, ik heb de resultaten in een duits forum gezien, alles boven de 5W per kanaal vervormde zodanig dat het niet meer bruikbaar was.
En ik heb dus 2 van die radio's gezien/gehoord en de ervaring ervan gehoord. Mijn pa heeft hem nog steeds, en mijn oom heeft hem van ellende weg gedaan en een alpine gekocht.
192 kbps mp3tjes zegt niet zoveel over het bliepen, je moet weten of die met Variabele Bit Rate geëncode is, dat pakt hij niet. Hij moet Constant Bit Rate zijn, dat is wel een nadeel. Tipje: speel die mp3 eens af in WinAmp. Als je de bitrate steeds ziet veranderen dan is het een VBR, dus speelt met bliepjes.
DE standaard op internet is lame encoded 192kbps stereo constant bitrate. Deze mp3's speelt ie niet goed af.
Als ik zelf mp3's voor me pa maak, dan converteer ik ze met de Xing encoder, deze speelt ie wel goed af. (joint stereo, 192kbps)
Display is zeker niet onleesbaarder dan een andere radio
Tja, ik kan anders mooi nix lezen als een beetje de zon erop schijnt of het alleen al wat lichter in de auto is, en al helemaal niet als je dan niet 100% recht ervoor zit, zoals dit in 99% van de gevallen in een auto nou eenmaal is.
en het knopje is even wennen. Het is een soort joystick. Ik was ook radio's gewend die 4 losse knopjes had.
Maar daarom zeg ik ook tegen de topic starter, koop er een. Probeer een paar dagen en breng hem terug als het je niet bevalt.
Dat was een optie geweest, wellicht was ie zelf wel tevreden geweest met de radio. Van de andere kant is het niet zo netjes om gewoon wat te kopen en dan weer terug te brengen. Kun je wel met alles doen , hoef je nooit meer wat te kopen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door KBDE op 22-06-2003 15:20 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://shop.mediamarkt.de/mmimg/de_DE/prod/catentry_19551_1.jpeg

88 Euro in Duitsland; http://shop.mediamarkt.de...602&parentcategoryId=5000

[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-06-2003 15:23 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• KBDE
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:26:
Veel plezier ermee. :)

• KBDE
Volgens mij is dit die aldi radio in een ander jasje. Zelfde specs zover ik zie en ook hetzelfde display.

Verwijderd

Topicstarter
KBDE schreef op 22 juni 2003 @ 15:16:
[...]

[...]

[...]

[...]

Dat was een optie geweest, wellicht was ie zelf wel tevreden geweest met de radio. Van de andere kant is het niet zo netjes om gewoon wat te kopen en dan weer terug te brengen. Kun je wel met alles doen , hoef je nooit meer wat te kopen. :+
nou ik heb uiteindelijk die jvc besteld omdat ik toch die 4 x 50W output wel een stuk interessanter vind dan 4 x 25.
En natuurlijk omdat zo goed als iedereen zeer tevreden is met deze radio.

• KBDE
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:39:
[...]

nou ik heb uiteindelijk die jvc besteld omdat ik toch die 4 x 50W output wel een stuk interessanter vind dan 4 x 25.
Jip, daar zul je veel plezier van hebben van die radio.

• kuka
  • Laatst online: 03-06 21:04
De Kingston mp3-speler is echt slecht. Ik heb hem zelf ook 2 maanden gehad. Hij slaat bij iedere hobbel over. Of de cd's nu gekopieerd of origineel zijn dat maakt niks uit. Ik heb hem 2 x laten repareren en het probleem bleef aan. Ik heb mijn geld teruggevraagd en daarna de Sony mp3 speler gekocht. Deze is iets duurder, maar slaat nooit over en geeft een prima geluid. als ik je een tip mag geven. Geef wat meer uit voor zo'n ding dat bespaart je een hoop ellende en ergernis.

Greetz Kuka

[ Voor 4% gewijzigd door kuka op 22-06-2003 18:57 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• Pauwl
  • Laatst online: 02-08 08:58
In de audio wereld geldt nog steeds; je krijgt waar je voor betaald ;)
Dus "voor het geld" zullen ze het prima doen, maar verwacht geen wereldwonderen.

• Bazer
  • Niet online

Bazer

En nou?

Strider schreef op 21 June 2003 @ 09:47:

Clarion DXZ638RMP

[afbeelding]

Hoe is je radio ontvangst? Heb zelf de DXZ828R (van vorig jaar), errug goed geluid uit de cd speler, alleen radio is minder. Veel ruis en weinig stations te ontvangen.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 07:31

xdc

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:26:
waar heb je die besteld ? voor die prijs ?

slimmehotspot.nl

• LangTall

LangTall

RudiVader schreef op 21 June 2003 @ 10:08 o.a.:
Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Nou kocht ik toch echt 5 jaar geleden m'n eerste JVC-radio, en raad eens wat daar bij hoorde? Inderdaad, 3 jaar garantie.... O-) En op de nieuw aangeschafte KD-LH7R van afgelopen januari zit het ook.
Kost wel meer dan die Medion, maar daarvoor heb je geen gezeur met cbr/vbr (heb alles op vbr geencode, zou leuk worden alles om te zetten |:( ), meer vermogen, en een echt merk.

• VTec
Er zit 3 jaar garantie op (zie dat maar eens te krijgen met Sony, Pioneer, JVC en zelfs Clarion heeft het niet) en moet alleen even met Medion bellen.
Net de JVC KD-LH70R gekocht en daar zit gewoon 3 jaar garantie op.

LordoftheBlaat: 195 Euro is id niet duur. Waar heb je deze gekocht ? Ik was effe bij de MediaMark geweest maar daar was ie 319 Euro en ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 279 Euro.

• KBDE
VTec schreef op 23 juni 2003 @ 10:55:
[...]

Net de JVC KD-LH70R gekocht en daar zit gewoon 3 jaar garantie op.

LordoftheBlaat: 195 Euro is id niet duur. Waar heb je deze gekocht ? Ik was effe bij de MediaMark geweest maar daar was ie 319 Euro en ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 279 Euro.
Hmm, dan heb je hem toch aan de dure kant uitgehaald.

Ik heb een jaar geleden de KD-LH2000R gekocht (dit was toen de beste mp3 / cd combinatie die jvc had), toendertijd heb ik er precies inc. verzendkosten €319 voor betaald. (uit duitsland + vooruitbetaald)

(Hier in NL koste die toen nog >500€ !!!! _/-\o_ )

Verwijderd

Topicstarter
xdc schreef op 23 June 2003 @ 00:12:
[...]

waar heb je die besteld ? voor die prijs ?
http://schnaepp.de/

stond op de eerste pagina.

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:39:
[...]

Ok, prima. Maar jij begint zelf met ik wil een zo'n goedkoop mogelijke radio met mp3. Tuurlijk is die 4x 50W leuk om te hebben maar kost wel even € 80,- meer. Maakt mij niet uit maar dit is niet zo goedkoop mogelijk.

En voor de anderen. Over in ieder geval JVC, was in verwarring gebracht door een bordje op alles 1 jaar garantie (tenzij anders aangegeven). Ok, ik moet jullie nageven, het klopt.

Maarre op de site van Aldi (http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm)staat:
Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald.
Wat is er dan niet netjes aan als je dan een autoradio komt terugbrengen? Als je hem nu eerst meeneemt op vakantie in zuid Frankrijk en daarna terugbrengt. Omdat je voornamelijk in Nederland korte stukjes rijd en dan geen mp3 speler nodig hebt, ok. Dat is niet netjes :+

[ Voor 30% gewijzigd door Rudi Vader op 23-06-2003 20:33 ]

• VTec
KBDE schreef op 23 June 2003 @ 13:33:
[...]

Hmm, dan heb je hem toch aan de dure kant uitgehaald.

Ik heb een jaar geleden de KD-LH2000R gekocht (dit was toen de beste mp3 / cd combinatie die jvc had), toendertijd heb ik er precies inc. verzendkosten €319 voor betaald. (uit duitsland + vooruitbetaald)

(Hier in NL koste die toen nog >500€ !!!! _/-\o_ )
Ik weet id dat je in Duitsland goedkoper aan de JVC kunt komen, maar ik had geen zin om hem zelf in te bouwen + zit de betreffende dealer hier vlak om de hoek en kennen ze mij ook. Hier in Nederland is ie online voor zo'n 260 Euro te krijgen (excl. verzendkosten) en dan valt 279 Euro nog wel mee. En wat ik zeg: MediaMarkt had een meeneem prijs van 319 Euro en die staan bekend om hun scherpe prijzen ;)

• Strider
  • Laatst online: 05-08 14:40
Bazer schreef op 22 June 2003 @ 23:27:
[...]

Hoe is je radio ontvangst? Heb zelf de DXZ828R (van vorig jaar), errug goed geluid uit de cd speler, alleen radio is minder. Veel ruis en weinig stations te ontvangen.
Hij werkt erg goed :) Alleen ik heb heel soms last van een klein beetje ruis bij de radiostation's, bijna nooit eigenlijk komt omdat ik nogal ver achteraf woon. Maar meestal werkt hij gewoon perfekt.

Als je weinig station's kunt ontvangen moet je ff handmatig de frequenty opzoeken werkt veel beter :)

[ Voor 7% gewijzigd door Strider op 24-06-2003 12:30 ]

BlaBlaBla

Verwijderd

Topicstarter
RudiVader schreef op 23 June 2003 @ 19:24:
[...]

Ok, prima. Maar jij begint zelf met ik wil een zo'n goedkoop mogelijke radio met mp3. Tuurlijk is die 4x 50W leuk om te hebben maar kost wel even € 80,- meer. Maakt mij niet uit maar dit is niet zo goedkoop mogelijk.
ja dat klopt, maar ik ben daarna nog eens goed gaan zoeken en reviews en reacties gelezen, en het kwam er op neer dat goed en goedkoop een zeldzame combinatie is, en die ik nu besteld heb zit nog net onder m'n budget dus...

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:30:
[...]

ja dat klopt, maar ik ben daarna nog eens goed gaan zoeken en reviews en reacties gelezen, en het kwam er op neer dat goed en goedkoop een zeldzame combinatie is, en die ik nu besteld heb zit nog net onder m'n budget dus...
In ieder geval, succes met je aankoop. En ik hoop dat je net zo tevreden bent met de jouwe als ik met de mijne, komt het dik in orde.
Ik had de mijne gekocht om te kijken of ik veel met mp3 in de auto zou doen. Nu blijkt achteraf dat het niet veel is. Ik heb nu naast mijn eigen Clio een lease Clio voor mijn werk en die moet standaard blijven :(.

• VTec
Ik heb sinds gisteren de JVC KD-LH70R in de auto zitten en hij bevalt me prima. Vrij makkelijk qua controle, alleen weet ik nog niet wat ik precies met de afstandsbediening ga doen (wel of niet op 't stuur plaatsen) :) Al met al een prima investering !!!!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

RudiVader schreef op 23 June 2003 @ 19:24:
[...]

Waarom zou je gaan zitten piekeren over 80 euro?
Dat ding gaat jaren mee en neem je gewoon mee in je volgende auto.

Die JVC KD-LH7R is echt een prima apparaat ik heb em nu bijna een half jaar in mijn auto zitten en werkt perfect.
Die goedkope dingen zijn echt waardeloos, en bovendien is het altijd lastig met garantievoorwaarden.
Met een gerenomeerd merk zit je nu eenmaal gewoon goed. Goede garantie en geen gezeik.
Wat is er dan niet netjes aan als je dan een autoradio komt terugbrengen? Als je hem nu eerst meeneemt op vakantie in zuid Frankrijk en daarna terugbrengt. Omdat je voornamelijk in Nederland korte stukjes rijd en dan geen mp3 speler nodig hebt, ok. Dat is niet netjes :+
Dit is vast maar 8 dagen van kracht ofzo.
En ik neem niet aan dat ze volledig uitgepakte/geinstalleerde en gebruikte modellen terugnemen.

Ik ben zelf bedrijfsleider, en neem uitgepakte spullen niet meer terug, tenzij het een defect bevat wat gewoon onder de garantievoorwaarden valt.

[ Voor 29% gewijzigd door sjuk425 op 25-06-2003 09:27 ]

• Tele
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 09:39:
[...]

heb je last van de bekende 5 seconde pauze met pioneer tussen de mp3 nummers?
kun je natuulijk alleen goed testen als de nummers direct in elkaar overlopen (mix-cd's etc)
Zeker geen 5 seconden, eerder anderhalf :)

Verwijderd

ik heb nou een jaar de JVC KD-LH70R in m'n auto zitten en die bevalt prima

prima radio en prima geluid

alleen bij die mp3's heb je 1 tot 2 sec. een pauze... zo'n mp3 autoradio moet eerst controleren of een geluidsbestand ook echt mp3 is en daardoor heb je die pauze tussen nummers
maar daar ben ik in middels wel aan gewend en nu id&t in de ether zit, heb ik die vaak aan staan :)

• VTec
Ik heb ook even op die pauze's gelet en ik vind ze erg mee vallen. Ik gebruik eigelijk altijd shuffle (RND), maar ik vind hem zeer vlot met het volgende nr afdraaien.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:48

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

ehm ff over aldi en producten terugnemen:

er hangt zo'n mooi bord op met

"Bent u niet tevreden, dan nemen wij uw produkt terug binnen 14 dagen en vergoeden het."

dus JA ook uitgepakte en geinstalleerde autoradio's moeten ze terugnemen, ze geven nl. een TEVREDENHEIDS garantie...

failure is the only option

• VTec
Ik heb vorige jaar bij de Alid een digital camera gekocht en is een prima ding. Dus mensen die zeggen dat alles van de Aldi slecht is zijn in mijn ogen kortzichtig. Maar een prijs zegt natuurlijk ook wel wat: een cd/mp3 speler van 90 Euro (bijvoorbeeld) zal qua kwaliteit natuurlijk niet het zelfde zijn als bv een speler van rond de 200-300 Euro :)

Verwijderd

Kan iemand me vertellen, of er nog grote verschillen zitten tussen LH7R en de nieuwe LH70R
de specs van de LH7R staan niet meer op de jvc website. ze zien er iets ander uit, maar is er meer?? is het een verschil van eur 33 waard?

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 22:16

Xtremelead