Toon posts:

mp3 autoradio

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.073 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wat is het voordeel van een sub-out boven de 2 andere versterker uitgangen? daar kan ik net zo goed een sub aanhangen. Hij zal waarschijnlijk wel appart regelbaar zijn. maar dat maakt me niet zo veel uit.

dan ga ik hem maar es bestellen bij http://schnaepp.de/
was er iemand die hier vooruit heeft betaald? ik meen dat ik dat gelezen had?

weet iemand of ze betrouwbaar zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 11:32 . Reden: typo's ]

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
ik zie nu bij de Block een JVC radio staan voor €199
type KD-S891R

Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/kd-s891r.jpg
info:
SPECIALE EIGENSCHAPPEN

Uitgangsvermogen: 4 x 45 W
1-bits DAC (24-bits resolutie)
Geschikt voor CD/CD-R/CD-RW
Geschikt voor MP3
cEQ
Lijnuitgangen (2 paar)
Rotary Encoder Multi-Control
ANDERE EIGENSCHAPPEN

CD-speler

CD Text

Directe toegang tot nummers (1-12)

Random/Repeat afspelen

+/-10 toets
Tuner

RDS
HS-II tuner
18 FM en 6 MW/LW voorkeuzes
SSM (voor FM) Zoeken (op/neer) AFNS/PNC
Stereo/mono schakelaar (voor FM)
Versterker

Hoog/laag instelling
Balance/Fader regeling
Verlaging van het volume
Loudness regelaar
Display

Multi-Colour display
Witte LED achtergrondverlichting
Niveaumeter
Aan/uit-schakelaar verlicht tijdens standby
Algemeen

Afneembaar front met doosje
COMPU PLAY
Power-Off Mode Eject
Voorkeursinstelling
ISO connector
Telefoonmute
iemand ervaringen met deze radio? hoe is de MP3 functie? (lange inleestijd/zoeken tracks/id3 tags tot hoeveel karakters?)
:)

zag wel dat ie bij de wehcamp bv 229euro kost dus is wel goedkoper (staat ook Opruiming bij :P)

* yonexfreak wacht rustig af :)

BTW>> weet iemand wat COMPU PLAY betekend :? :)

[ Voor 3% gewijzigd door yonexfreak op 13-07-2003 13:04 . Reden: vraagje :P ]

I don't drive fast, I only fly low!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik zit te twijfelen tussen JVC KD-LH70R (€259) en de Kenwood KDC-M4524 (€269)

Ik heb er al veel over gelezen. Maar echt een keus heb ik nog niet kunnen maken. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij mijn keus?

Spelen ze allemaal ook gewoon cd-rw af?

Money for nothin' and your chicks for free

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 11:32:
Wat is het voordeel van een sub-out boven de 2 andere versterker uitgangen? daar kan ik net zo goed een sub aanhangen.
Hoe ga jij een fader regelen als je maar een pre-out gebruikt voor alle full range versterkers? Instellen lukt wel, maar dynamisch vanuit je autoradio stellen, dat gaat dan niet.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 12:07

Linc

mzzl

DeeJee schreef op 14 July 2003 @ 10:32:

...

http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-LH70R&catid=28
http://www.kenwoodeurope....px?k1=2&k2=4&k3=23&pr=958

in de specs staat van wel dus lijkt me wel dat ze dat kunnen

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• fagao
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik ga voor de Sony CDMPx40

[ Voor 121% gewijzigd door fagao op 14-07-2003 11:27 ]

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ja maar ik hoor graag ervaringen van mensen. Gebruikers gemak, geluidskwaliteit etc.
fagao schreef op 14 July 2003 @ 11:25:
Ik ga voor de Sony CDMPx40
Daar heb ik ook naar gekeken. Men is er erg wissellend over. Vooarl over de geluidskwaliteit. Ook schijnt het frontje slecht te zijn.

http://www.kieskeurig.nl/...7C934C1256CE5003FA475.htm

[ Voor 32% gewijzigd door DeeJee op 14-07-2003 11:36 ]

Verwijderd

Wekkel schreef op 14 July 2003 @ 10:52:
[...]

Hoe ga jij een fader regelen als je maar een pre-out gebruikt voor alle full range versterkers? Instellen lukt wel, maar dynamisch vanuit je autoradio stellen, dat gaat dan niet.
Blijkbaar ga ik dat niet regelen. voorlopig toch nog geen subwoofer erin liggen.
hij is inmiddels besteld in duitsland kan niet wachten tot de post hem hier komt afleveren.

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook geen behoefte aan een fader, maar je fader ben je kwijt als je met een pre-out voor en achter bedient ;)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
de Sony CDMP30 is op zich een fijne radio. Heb er alleen al wel wat problemen mee gehad (warmteontwikkeling) maar dat lijkt nu opgelost. opvolger is de sony CDMP40, maar die vinnik zelf qua design minder mooi.
Alpine heeft een heel mooi ding, de CDA-9807.
Afbeeldingslocatie: http://ecominet2.alpine-usa.com/img/asb/cda-9807.gif
heb ik helaas nog niet in europa gezien, maar in amerika is de adviesprijs $250,-.
Denk eraan dat bij amerikaanse radio's je de kans loopt dat je niet al je zenders op kan zoeken. In amerika zitten stations op even nummers, dus bv 100.7 fm opzoeken lukt niet op zommige radio's (zal dan 100.6 of 100.8 zijn)

iRacing Profiel

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
DeeJee schreef op 14 juli 2003 @ 10:32:

Ik heb er al veel over gelezen. Maar echt een keus heb ik nog niet kunnen maken. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij mijn keus?

Ik heb die JVC en die doet het goed. Speelt totnutoe alles af: CD-R, CD-RW met bitrates van 128-160-192kbps (andere niet geprobeerd). Als je er een MP3 cd in stopt gaat ie hem eerst scannen (ca. 5 sec), daarna zijn de pauzes tussen de nummers 1 sec ofzo (stoort mij niet, die zitten er toch altijd tussen op mijn CD's).

Ontvangst van FM is erg goed.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Bigfoot schreef op 14 juli 2003 @ 13:13:
[...]

Ik heb die JVC en die doet het goed. Speelt totnutoe alles af: CD-R, CD-RW met bitrates van 128-160-192kbps (andere niet geprobeerd). Als je er een MP3 cd in stopt gaat ie hem eerst scannen (ca. 5 sec), daarna zijn de pauzes tussen de nummers 1 sec ofzo (stoort mij niet, die zitten er toch altijd tussen op mijn CD's).

Ontvangst van FM is erg goed.
Zit er een afstandsbediening bij die je aan het stuur kunt bevestigen?

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
De afstandsbediening die er bij zit, kun je niet zo snel aan 't stuur vast zetten helaas. Tenzij je met lijm gaat werken ;) Tenminste, dat is mijn ervaring met de JVC KD-LH70R. Voor de rest een prima apparaat en de pauze's duren id niet lang wanneer ik de cdrom random afspeel.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Ik heb een Tokai (www.tokai.fr) had daar ook nog nooit van gehoord maar de specifikaties zagen er goed uit. Heb hem nu een dik half jaar werkt goed weergave erg goed ook bij VBR en dergelijke. MP+ en mp Pro willen niet geef ik eerlijk toe :-) verder leest hij heel erg soepeltjes CDRW geen storingen of andere. 4 keer 40 watt RDS EON PTY TA Meerkleurig scherm handige menu's flipdown front voor cd toegang. RCA uitgang voor versterker, heb deze gesplit en heb 2 versterkers voor achter. 1 tje voor mijn 2 subs en 1 tje voor mijn Vier gewone speakers op de hoedenplank. Ben erg tevreden en het toestel koste 168 euro bij Carrefour!

• Bigfoot
DeeJee schreef op 14 juli 2003 @ 13:14:
[...]

Zit er een afstandsbediening bij die je aan het stuur kunt bevestigen?
Er zit een afstandsbediening bij, totaal nutteloos in mijn ogen, maar goed.

Als iemand hem kan gebruiken hoor ik het wel.

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:50
kroegtijger schreef op 14 July 2003 @ 12:48:
de Sony CDMP30 is op zich een fijne radio. Heb er alleen al wel wat problemen mee gehad (warmteontwikkeling) maar dat lijkt nu opgelost. opvolger is de sony CDMP40, maar die vinnik zelf qua design minder mooi.
Alpine heeft een heel mooi ding, de CDA-9807.
[afbeelding]
heb ik helaas nog niet in europa gezien, maar in amerika is de adviesprijs $250,-.
Denk eraan dat bij amerikaanse radio's je de kans loopt dat je niet al je zenders op kan zoeken. In amerika zitten stations op even nummers, dus bv 100.7 fm opzoeken lukt niet op zommige radio's (zal dan 100.6 of 100.8 zijn)
Deze lijkt verrekt veel op mijn redstar qua design!

• yonexfreak
  • Laatst online: 09:29
ik zie nu bij de Block een JVC radio staan voor €199
type KD-S891R

[img]=http://www.jvc.nl/images/photo/kd-s891r.jpg[/img]
zo heb gister deze radio geshopt en ingebouwd en nu even tijd gehad om de mp3 optie te bekijken :)

en tot nu toe niets dan LOF !
inlezen gaat niet veel trager dan bij een standaard CD (paar sekonden langer)
ook het lezen van de ID3 tags gaat prima, ook het skippen van nummers over overschakelen naar andere tracks uit andere mappen gaat prima :)

als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen>> het radio gedeelte is iets minder dan bij mn vorige JVC radio >> de KD-S821. Ik moet nu mn antenne verder uitsteken dan mn oude radio om bepaalde zenders goed te ontvangen (denk aan Sky Radio/ Yorin FM)

voorheen had ik antenne uitstaan tot aan mn dak maar nu moet ie +10cm erbij ofzo :(

maja opzich klein detail aangezien ik niet verwacht veel anders te luisteren dan de mp3 cd's :)
* yonexfreak is tot nu toe een blije gebruiker

[ Voor 6% gewijzigd door yonexfreak op 15-07-2003 14:59 . Reden: typo's ]

I don't drive fast, I only fly low!

• renzo4000
  • Laatst online: 02-08 21:27
Ik ga morgen de JVC KD-SX998R (zwart) halen. Ik heb hem gezien in de audio speciaal zaak en ik was meteen verkocht. Je had daar de mogelijkheid om verschillende autoradio te beluisteren (in zo speciale auto met een stuk of 12 radio's verwerkt in het dashbord :D :D :D ). Het voordeel hiervan was dat je dezelfde setup qua speakers met verschillende HU's kon beoordelen. Die jvc was zo natuurlijk qua klank dat ik hem meteen wou hebbuh !!! check de specs...

SPECS JVC KD-SX998R

Afbeeldingslocatie: http://www.hifisystems.nl/product/radio-mp3/830055.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hifisystems.nl/product/radio-mp3/830056.jpg

Power Output: 200W Max. (50W x 4)
MP3 Compatible
CD-R/CD-RW Compatible
Keychain-Style Wireless Remote Control
Front MP3 Input (AUX)
2x 4V Line Output Level
Multi-Color LCD Display
Gold-Plated Line Output Terminals (2 pairs)
cEQ
Subwoofer Output Terminals with Level Control
Flip-Down Face
Detachable Control Panel with Carrying Case
Switchable Dimmer
Bass/Treble/Balance Controls
Preferred Setting Mode
1-bit D/A Converter
CD Random and Repeat Play modes
Direct Track Access (1-12)
CD Player Intro Scan
Direct Disc Select (1-12)
CD Changer Control with Random/Repeat Play (2 Modes), Intro Scan
HS-II Tuner
18 FM & 6 AM Presets
SSM (for FM)
AFNS/PNC
Loudness Control
Preamp Fader Control
Electronic Volume Control
COMPU Play
3 Year Warranty

Best aardig dacht ik zo :) ... Ik kies deze omdat het in mijn ogen de opvolger is van de JVC KD-LH70R. Daarbij vind ik deze net iets mooier. Iemand die deze JVC ook al heeft en zijn of haar ervaringen wel delen met ons ???

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

renzo4000 schreef op 01 August 2003 @ 14:40:
Die jvc was zo natuurlijk qua klank dat ik hem meteen wou hebbuh !!!
Oh, net als mijn JVC autoradio, die standaard die vieze loudness aanzet enzo?

Mooi 'natuurlijk' inderdaad :Y)

Siditamentis astuentis pactum.

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2025
V&A moet in V&A :o

[ Voor 93% gewijzigd door JvS op 02-08-2003 11:43 ]

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik hen gister de JVC KD-LH70R besteld. Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: http://www.carmedia.nl/plaatjes/fotos%20groot/2003/Kd-lh70r.jpg

• Bigfoot
Mijn JVC LH7R is helaas van de week gejat dus ik kan weer een nieuwe gaan kopen. Waarschijnlijk hetzelfde type, want hij beviel erg goed!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:44
maat van me heeft een VDO van 169 ofzo, van de automat. MP3's klinken toch wel wat teleurstellend: dof en soms blipjes. CD is wel goed.

kun je beter voor kwaliteit gaan denk ik toch

• renzo4000
DeeJee schreef op 01 August 2003 @ 14:54:
Ik hen gister de JVC KD-LH70R besteld. Ben benieuwd!

[afbeelding]
Had je niet liever wat meer willen bijleggen voor de KD-SX998R ?? Deze heeft toch net iets betere specs, en ziet er naar mijn idee beter uit.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• DeeJee

DeeJee

Dus...

De specs zijn voor mij goed genoeg :)

• renzo4000
Initial G schreef op 01 August 2003 @ 14:57:
maat van me heeft een VDO van 169 ofzo, van de automat. MP3's klinken toch wel wat teleurstellend: dof en soms blipjes. CD is wel goed.

kun je beter voor kwaliteit gaan denk ik toch
Ik heb natuurlijk mijn eigen cd meegenomen omdat ik wel horen hoe mijn muziek klinkt. De meeste nummers waren allemaal 192kbit of hoger en ik heb geen bliepjes oid geconstateerd.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:44
renzo4000 schreef op 01 August 2003 @ 14:59:
[...]

Ik heb natuurlijk mijn eigen cd meegenomen omdat ik wel horen hoe mijn muziek klinkt. De meeste nummers waren allemaal 192kbit of hoger en ik heb geen bliepjes oid geconstateerd.
tuurlijk, dat is het beste. Wat ik maar wil zeggen is dat je er niet vanuit moet gaan dat het wel goed zal klinken. Meestal is de mp3 nog te pruimen als je de equalizer op rock/pop zet, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Een goede DSP (net zoals DFX voor winamp) kan het verschil wel maken bij mp3 vind ik. Wat je dus moet doen is in de winkel luisteren of het goed klinkt met de equalizer op FLAT, dan ben je klaar.

• renzo4000
Je moet gewoon zorgen dat de mp3's een minimale kwaliteit hebben van 192kbit of hoger dan merk je bijna geen verschil. Tuurlijk de beste kwaliteit haal je uit orginele muziek cd's!.

• Bigfoot
Op zo'n subwooferuitgang kun je neem ik aan rechtsreeks een actieve subwoofer aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee, zoja, welk type?

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik heb sinds gisteren een Clarion DXZ638RMP
Afbeeldingslocatie: http://www.clarion.nl/images/radio-mp3/wpe30.gif

Mooi apparaat met prima geluid, gaat alleen volgende week omgeruild worden omdat je het frontje er nauwelijks af kan halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Duncan_R op 01-08-2003 20:12 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 14:40
Duncan_R schreef op 01 August 2003 @ 20:11:
Ik heb sinds gisteren een Clarion DXZ638RMP
[afbeelding]

Mooi apparaat met prima geluid, gaat alleen volgende week omgeruild worden omdat je het frontje er nauwelijks af kan halen.
Die heb ik ook, mega dingetje _/-\o_ _/-\o_

Hoezo kan het frontje er nauuwelijks af?

BlaBlaBla

• renzo4000
Bigfoot schreef op 01 August 2003 @ 15:23:
Op zo'n subwooferuitgang kun je neem ik aan rechtsreeks een actieve subwoofer aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee, zoja, welk type?
Zo'n subwoofer uitgang is in princiepe hetzelde als een normale versterker uitgang, het voordeel alleen is dat je het kanaal apart kan regelen qua sterkte en dat is voor de audiofielen onder ons echt een vereiste.

• Raymond
  • Laatst online: 09:30
Strider schreef op 01 August 2003 @ 23:00:
[...]

Zoals ik het lees, gaat er iets stroef oid :)

• Tranquility
  • Laatst online: 12:44
En niet te vergeten dat je de uitgang op (meestal) 60, 80 of 120 Hz kan affilteren, Dus alles boven deze frequenties wordt niet doorgelaten zodat de woofer alleen hetgeen krijgt waar 'ie mee overweg kan: de lage tonen. ;)

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2025

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Even een vraagje voor de car-tweakers: (wat ik helaas zelf niet ben)

Ik heb nog een passieve JBL sub liggen, ik zat dus te denken om een versterker aan te schaffen met een regelbare crossover, maar dat is qua prijs duurder dan zo'n mooie jvc mp3 radio, zou ik met die radio die sub er zo op kunnen pluggen?

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Verwijderd

kijkshop 139,-- euro marquant ook erg goed

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

jan_bax

marquant is niet erg goed :) dat vertellen ze er bij op de zwarte markt enzo.. maar ik ben tot nu toe nog geen goede marquant speakers en autoradio's tegengekomen. Wel erg goedkope apparatuur.

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Strider schreef op 01 August 2003 @ 23:00:
[...]

Nou, het is de bedoeling dat als je de release knop linksboven indrukt je de palletjes wegdrukt die het frontje op zijn plek houden. Vervolgens komt door de veerdruk het frontje iets naar buiten en kan je het eraf halen. Bij dat 1e gaat dus iets niet goed, hij laat het frontje niet los. Nu moet ik met een schroevendraaiertje het ding iets loswrikken en da's nie goed. Ik heb nog eens bij de autoshop getest en daar was er nog 1 een 4 nog iets die dat ook had, de 2 andere die daar in de kast zaten hadden geen problemen, daar kwam het frontje gewoon netjes naar voren

• Tranquility
Evil_ivanhoe schreef op 02 August 2003 @ 01:56:
Even een vraagje voor de car-tweakers: (wat ik helaas zelf niet ben)

Ik heb nog een passieve JBL sub liggen, ik zat dus te denken om een versterker aan te schaffen met een regelbare crossover, maar dat is qua prijs duurder dan zo'n mooie jvc mp3 radio, zou ik met die radio die sub er zo op kunnen pluggen?
Dat kan. Je kan die versterker (mits inderdaad voorzien van een cross-over filter) gewoon aansluiten op één van de line-outs, bijvoorbeeld de rear line-out zodat je met de fader de sub kan regelen. Gaat prima.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:55:
ok, ik heb nu 3 radio's die me wel aanspreken:

marquant mcr-710 bij de kijkshop
sony cdx-mp40
jvc KD-SX998R

ik denk zelf dat de jvc is beste keus is, wat denken jullie? of zie ik wat over het hoofd, wat is trouwens het voor/nadeel van een 2v of een 4v lijnuitgang?

hoe zit het trouwens met browsen op zo'n speler, als je meerdere (sub)mappen erin hebt staan bijvoorbeeld, kun je dan eerst de mappen doorsurfen, of gooien ze gewoon alle nummers die te vinden zijn in 1 gigantische lijst? wat uiteraard niet handig is.
neem dan de sony mp40 die heb ik ook en is bijna overal best getest en ik had hem voor 240,- bij remco in amsterdam

• renzo4000
renzo4000 schreef op 01 augustus 2003 @ 14:40:
....

SPECS JVC KD-SX998R

[afbeelding]
[afbeelding]

Power Output: 200W Max. (50W x 4)
MP3 Compatible
CD-R/CD-RW Compatible
Keychain-Style Wireless Remote Control
Front MP3 Input (AUX)
2x 4V Line Output Level
Multi-Color LCD Display
Gold-Plated Line Output Terminals (2 pairs)
cEQ
Subwoofer Output Terminals with Level Control
Flip-Down Face
Detachable Control Panel with Carrying Case
Switchable Dimmer
Bass/Treble/Balance Controls
Preferred Setting Mode
1-bit D/A Converter
CD Random and Repeat Play modes
Direct Track Access (1-12)
CD Player Intro Scan
Direct Disc Select (1-12)
CD Changer Control with Random/Repeat Play (2 Modes), Intro Scan
HS-II Tuner
18 FM & 6 AM Presets
SSM (for FM)
AFNS/PNC
Loudness Control
Preamp Fader Control
Electronic Volume Control
COMPU Play
3 Year Warranty

...
Nou ik heb hem inmiddels in mijn auto zitten en ik niks anders zeggen dan WAUW !!! Wat een vooruitgang zeg !! :P :P die 288 pleuros waren het zeer zeker waard, ik kan hem iedereen aanraden 8) .

• Tranquility
Sinds een week heb ik deze:

JVC KD-LH3101
Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/kd-lh3101.jpg

Hij bevalt echt goed. Het geluid is uitmuntend. Het laag gaat (i.c.m. een Phase Linear Aliante 12" sub) echt heel diep en blijft strak en beheerst. Zelfs zonder sub klinkt het nog goed met de equalizer op flat. Ik heb in de loop der jaren veel verschillende radio's gehad, maar ik kom toch iedere keer weer bij JVC terecht. Ik vind JVC voor zijn prijs het beste klinken. En de mp3-functie werkt echt probleemloos. Hiervoor had ik een oudere JVC met mp3 en die heeft in de twee en een half jaar dat ik hem had ook nog geen één keer overgeslagen. Wat verder opvalt is dat de tuner enorm goed is, veel beter dan mijn vorige JVC. De HS-IIIi tuner pakt probleemloos alle zenders en heeft een zeer goede selectiviteit, en dat zelfs met de korte dakantenne op m'n Golf IV die qua ontvangst niet echt als goed bekend staat. Wel kun je gelukkig de kermisattrac... ehh, grafische animaties en de "neonverlichting" in het frame uitzetten. Mooi is dat je het display in iedere gewenste kleur kan veranderen die je wilt en/of bij je auto past. In mijn geval heb ik VW-blauw (zoals op de foto) ingesteld. Het display is zeer informatief. Hier zie je teminste tracknummer- en naam tegelijk. Voor de rest ziet de radio er strak uit zonder toeters en bellen.

Aanrader!

• renzo4000
@ JazzySOB

Very nice !! ... Ik heb ook nog gedacht om die te halen, maar dat werd me toch iets te gortig aangezien die weer 100 pleuros duurder was.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025

• renzo4000
Niet direct echte ervaring maar die heb ik ook getest tijdens mijn aanschaf van mijn JVC. Opzich een best wel ok radiotje maar wat een laaannngggeee laad en skip tijden van de mp3's !!!

Verwijderd

Ja dat is wel een kwaaltje van Pioneer.

• Tranquility
En het display is wel hééél erg klein... Op zich ziet 'ie er wel mooi strak en no-nonsense uit met die geborstelde aluminium-look. Eigelijk ziet hij er niet zo "Pioneer" uit ;)

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Hoi,
Ik heb pas een Kingstech MP3 9818 gekocht. Gewoon zo goedkoop mogelijk MP3 in de auto :)
Nou ben ik 'm aan het installeren, maar het lukt niet echt. Ik ben een echte auton00b, dus niet te technisch alsjeblief.
Ik heb 'm erin zitten en cd's eten doet ie wel, hij pakt ze electronisch aan, dus stroom staat er zeker op. Maar als ik dan op power druk, dan gaat het display niet aan. Is me display kapot of heb ik wat stekkertjes verkeerd aangesloten?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik was laatst bij Ron de vries en toen heb ik daar de sony mp40 gekocht met 2 (ben de merknaam vergeten) speakers voor achterin, zij hebben het geinstalleerd.

Tot nu toe is het geluid behoooooorlijk blikkerig. Ik heb kieskeurig gelezen en daar adviseren sommige om de DSO of zoeits uit te schakelen. Dat ga ik vanavond proberen wanneer ik thuis ben.

Ik hoor nauwelijks bas :( .
Pagina: 1 2 Laatste