iSwitch -- Enige ervaring?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

toch jammer.... ;(

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:12

slaay

Natuurbeleven.com

Wanneer je kijkt naar de plaatsen waar het "beschikbaar" is dan zie je dat er maar erg weinig aanmeldingen zijn:

Best:
5682: 4
5684: 8
5685: 2

Den Bosch:
5212: 3
5213: 2
5216: 1
5224: 1
5231: 2
5232: 1
5233: 2
5235: 1

Eindhoven - Woensel (Rapenland):
5623: 27

Schiet dus wel op als je een super product hebt en maar weinig klanten!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

tja wat wil je als je geen reclame maakt 8)7

het lijkt wel alsof ze helemaal geen klanten willen :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris woont in de omgeving van Best. Daarom is het daar al in de lucht. En het is al in Den bosch online omdat hij daar gratis mastlocaties kreeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik zie net op de site dat ze een "fair use"-policy gaan aanhouden van 10GB en de lite-versie moet het maar met 2 GB doen. Dat is gemiddeld 350 MB per dag. Is wel weinig. En staat ook in geen verhouding met wat eerder werd voorgesteld.
Rest de vraag nog of intern verkeer en/of upload mee wordt geteld want voor de business geldt dezelfde limiet. En een bedrijf die zelf gebruik maakt van internet en daarnaast nog een site op een eigen server heeft staan gaat daar natuurlijk zo overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Chris Is dat geen kei hard limiet.

Zijn er nog meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zijn er ondertussen al mensen aangesloten bij iswitch?
vind het maar errug stil rondom iswitch :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 19:05
niet geheel on-topic maar toch:
http://draadloosvalkenswaard.inf.nl
Wie weet wordt het wat.

[ Voor 22% gewijzigd door arikkert op 04-11-2003 12:48 . Reden: on/off topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Sherlock Holmussen en anderen,

In plaats van het initiatief van de heren achter iSwitch te waarderen, hebben jullie blijkbaar niets anders te doen dan de gehele godsganse dag als sherlock holmes te spelen. Ik vraag mij ten sterkste af of jullie überhaubt wel weten waar jullie het over hebben.
Alle nieuwe dingen op de site van iSwithc wordt meteen negatief onder de loep genomen en hebben we weer wat om over te discussieren.
Met name Iblies zou ik willen vragen, als hij dan toch zo initiatiefrijk is om de partners een brief te schrijven om op de uitnodiging van iSwitch in te gaan om eens nader kennis te maken met de initiatiefnemer ervan. In plaats op de uitnodiging in te gaan, geeft ie meteen zijn zwakte aan en gaat er niet op in, want ander zou ie weleens herkent kunnen worden.
Ik moet er werkelijk waar van kotsen.
Van deze gehele site heeft iSwitch in ieder geval een record staan met betrekking tot het aantal reply's etc.
Goed gedaan heren van iSwitch, ga zo lekker door. Neem alleen de reacties serieus van mensen die zich herkenbaar willen opstellen!!!!!

Petje af voor je getoonde moed Chris!!!!
Gewoon lekker doorgaan en trek je van dit soort kermisklanten alsjebleift niets aan, zij zien immers alleen de balie van het CWI..... tijd hebben ze schijnbaar zat.

Gegroet een FAN van jonge initiatiefnemers met moed !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, iemand die zich registreert om in een topic te reageren, waarin twijfels worden uitgesproken (wat nog altijd mag in NL) en daarbij in de bres springt voor de initiatiefnemers is meteen heel geloofwaardig 8)7

/me heeft het nog steeds te druk om eens kennis te maken, maar zal zeker van die mogelijkheid gebruik maken, als de aanbieding nog open blijft staan. Inmiddels zie ik dat het aantal aanmeldingen hier in de omgeving een aardig eindje richting de 125 gaat. Is het alleen de vraag of die 125 per dorp/stad geldt of per postcode gebied, want daar is de website nogal vaag over.

edit:
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:14:
is prima, dat je er geen letters meer aan besteed, blijkbaar heb je iets anders te doen gevonden!!
Lopen trollen heeft al helemaal geen zin. Het helpt alleen maar een interessant topic om zeep.
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:42:
trollen, wat is dat nou weer voor woord ???
blijkbaar heb je niet zo hoog niveau.....zegt meteen iets over de gemiddelde reacties hier, kom op mensen enige serieuze reacties ?????
Nee, loop hier pas 1 dag rond ofzo en ben hier ook niet modje geweest, enzo. Verder is mijn opleiding afwezig en zit ik achter de geraniums.

Als je niet weet wat trollen is.....Nu deed je het dus weer :O

[ Voor 51% gewijzigd door intoxicated op 04-11-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:03:
......

Gegroet een FAN van jonge initiatiefnemers met moed !!!!!!
10 minuten aangemeld, lijkt alsof de moed bij deze fan er niet in zit. Dit lijkt dus meer op reclame en een dikke flame richting anderen......

Ik denk dat hier op GoT de mensen serieus genoeg bezig zijn en het maar raar vinden op de een of andere manier... hoe de zaken gaan.

En nee mrbusiness, ik ga hier niet verder op in, zonde van de letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is prima, dat je er geen letters meer aan besteed, blijkbaar heb je iets anders te doen gevonden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trollen, wat is dat nou weer voor woord ???
blijkbaar heb je niet zo hoog niveau.....zegt meteen iets over de gemiddelde reacties hier, kom op mensen enige serieuze reacties ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou Nelske, dat weet ik dus niet, ik vind alleen dat hier ontzettend weinig positiefs gezegd wordt en dat er alleen maar gekraakt wordt en daar kan ik als ondernemer gewoon heel slecht tegen en vooral als die mensen die kraken zelf nog nooit iets gepresteerd hebben. Gezonde kritiek oké, maar soms wat ik hier lees......... dat vind ik gewoonweg té ver gaan.
Vandaar mijn "trollige" reactie ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:03:
Petje af voor je getoonde moed Chris!!!!
Gewoon lekker doorgaan en trek je van dit soort kermisklanten alsjebleift niets aan, zij zien immers alleen de balie van het CWI..... tijd hebben ze schijnbaar zat.
Check zo je mail even :/

Aangezien dit topic ondertussen niet echt zinvol meer is hebben we als I&T-crew besloten dat dit stukje publiciteit nu op slot mag. En ja, het feit dat er in het verleden door iSwitch op GoT is gespammed speelt daarin mee.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.