iSwitch -- Enige ervaring?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

slaay schreef op 30 July 2003 @ 16:47:
Het is gewoon de kwestie waarom andere partijen geen 11 megabit kunnen leveren voor nog geen 30 euro per maand?
Volgens het nu gesloten iSwitch forum: iSwitch betaald voor zijn internet toegang per megabit in snelheid, maar niet per gigabyte in data. Hoe dat precies zit wilde ze niet vertellen want dan zou iedereen het doen. De FUP is dan ook gebaseerd op 'je buren storen' en niet echt op dataverbruik. Dit is, denk ik de grootste reden dat zij het zo goedkoop kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

ik denk dat als ze een heel strak beleid hanteren zoiets van ga je boven de nn GB per maand dan knijpen we je verbinding af van 11 naar 1Mbit en ga je xx cent per GB extra betalen. Ik denk dat iSwitch users heel erg snel geneigd zijn om op het interne iSwitch netwerk data met elkaar uit te gaan wisselen, aangezien dit niet bij je dataverkeer wordt opgeteld. Zou dat niet een heleboel extern dataverkeer schelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 31-07-2003 08:06 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Maar wat zijn we weer aan het doen .. Gokken! ... laten we het maar weer even afwachten :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BoomSmurf schreef op 30 July 2003 @ 20:58:
[...]

Volgens het nu gesloten iSwitch forum: iSwitch betaald voor zijn internet toegang per megabit in snelheid, maar niet per gigabyte in data. Hoe dat precies zit wilde ze niet vertellen want dan zou iedereen het doen. De FUP is dan ook gebaseerd op 'je buren storen' en niet echt op dataverbruik. Dit is, denk ik de grootste reden dat zij het zo goedkoop kunnen aanbieden.
Daar kun je bij veel hostingproviders ook gewoon voor kiezen. Of je koopt 300 gigabyte in of je neemt gewoon 2mbit constant/gemiddeld. Hangt een beetje van je verbruik af wat de beste keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 16:56

gizmo9003

Go For It!

op hun site staan resultaten, die ze volgens eigen zeggen van www.speedtest.nl hebben..

maar och.. wat vinden we hier?
http://www.speedtest.nl/D....asp?pi_id=159&co_id=1248

Geen resultaten van de provider iswitch.
Lijkt me toch niet dat je als provider jezelf als een andere provider voordoet of wel dan? :)

tjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 09:10
gizmo9003 schreef op 02 augustus 2003 @ 18:19:
op hun site staan resultaten, die ze volgens eigen zeggen van www.speedtest.nl hebben..

maar och.. wat vinden we hier?
http://www.speedtest.nl/D....asp?pi_id=159&co_id=1248

Geen resultaten van de provider iswitch.
Lijkt me toch niet dat je als provider jezelf als een andere provider voordoet of wel dan? :)
Of de tests zijn al meer dan 4 weken oud misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

slaay

Natuurbeleven.com

BoomSmurf schreef op 30 juli 2003 @ 20:58:
[...]

Raar maar waar...

Toen ik juni 2002 de eigenaar van HSDI uit Ittervoort sprak, zei hij precies dezelfde woorden. Over het niet betalen per data, maar per snelheid. Hij had als enigste in Nederland zo'n dergelijk contract... 8)7

Als ik zo het gehele verhaal bekijk dan begint het er verdacht veel op de lijken dat de eigenaar van HSDI nu opeens met iSwitch is begonnen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Ze bieden onder het kopje Hosting 10Mbit aan voor 150 euro per maand (excl btw).
Ik ga er deze week nog een server heen brengen, en kijken of ik daadwerkelijk die 3,2TB mag versturen.

Ze colocaten op het TUe terrein, vandaar dat de traffic zo goedkoop is, maar binnen 2 maanden hebben ze een eigen datacentrum (ook in eindhoven), met glasvezel (gbit).

Lets wait and see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Bij iSwitch kunt u een webserver plaatsen die direct aangesloten staat op de Internet Exchange backbone van Amsterdam
staat er ?
dus niet op tue :)

[ Voor 29% gewijzigd door Stewie! op 04-08-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Staat er niets vermeld over een aansluiting op het mediapark in Hilversum? Zoja dan is het HSDI die onder een andere naam iSwitch probeert te verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
DaMorpheus schreef op 04 August 2003 @ 12:24:
[...]
staat er ?
dus niet op tue :)
Ik heb ze aan de telefoon gehad, en ik mag mn server toch echt komen afgeven op het TUe terrein ;)

Ze zitten dus op een 2,5gbit KPN backbone (de TUe lijn dus), en die staat rechtstreeks in verbinding met een AMS-IX poort (Gbit) blijkbaar.

We zullen het wel zien, jullie mogen uitgebreid speedtesten als mn server er hangt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Weppel op 04-08-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Weppel schreef op 04 August 2003 @ 12:46:
[...]

Ik heb ze aan de telefoon gehad, en ik mag mn server toch echt komen afgeven op het TUe terrein ;)

Ze zitten dus op een 2,5gbit KPN backbone (de TUe lijn dus), en die staat rechtstreeks in verbinding met een AMS-IX poort (Gbit) blijkbaar.

We zullen het wel zien, jullie mogen uitgebreid speedtesten als mn server er hangt ;)
En of we dat zullen we doen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Real Falcon schreef op 04 August 2003 @ 12:52:
[...]

En of we dat zullen we doen! >:)
jij gaat zeker naar Weppels Pr0n surfen he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
DaMorpheus schreef op 04 August 2003 @ 13:00:
[...]

jij gaat zeker naar Weppels Pr0n surfen he :9
Dat ga ik niet aanbieden hoor O-)
Alleen maar 10, 100 en 1000mb test files O-)

Het is de bedoeling dus dat er echt een massa downloaders komen, die totaal +/- 3TB kunnen trekken in 1 maand tijd.. om ffe zeker te weten dat het geen bullshit is wat op hun website staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer staat die daar? dan kan ik ff een stel downloads aan zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 14:42:
wanneer staat die daar? dan kan ik ff een stel downloads aan zetten :-)
Ik wacht nog op een reactie van ze na 2 telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
10mbit voor 150euro per maand is echt onmogelijk in Nederland volgens mij. Mocht het wel zo zijn dan ga ik binnenkort ook verhuizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bigs schreef op 04 augustus 2003 @ 15:39:
10mbit voor 150euro per maand is echt onmogelijk in Nederland volgens mij. Mocht het wel zo zijn dan ga ik binnenkort ook verhuizen :)
ze bieden 1000mbit/s aan voor 1780 ofzovoor je remote p2p backbone ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 04-08-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Bigs schreef op 04 August 2003 @ 15:39:
Nee, 1Gbit voor 1800 euro INCLUSIEF traffic (ruige 320TB) is normaal wil je zeggen :)

Desalniettemin, ze bieden het aan, en waarschijnlijk gaan wij het uittesten (10Mbit lijntje, kijken wat ze zeggen als we 3,2TB hebbe verstuurd in 1 maand..)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 13:33

Allardie

AT..

laat maar wat weten, over een dag of 10 heb ik ook wel een weekje tijd om met 100 Mbit wat eraf te halen...continu desnoods.....Uni netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Weppel schreef op 04 August 2003 @ 17:23:
[...]

Nee, 1Gbit voor 1800 euro INCLUSIEF traffic (ruige 320TB) is normaal wil je zeggen :)

Desalniettemin, ze bieden het aan, en waarschijnlijk gaan wij het uittesten (10Mbit lijntje, kijken wat ze zeggen als we 3,2TB hebbe verstuurd in 1 maand..)..
?? Dat zei ik een uur voordat jij ermee kwam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Weppel schreef op 04 August 2003 @ 17:23:
[...]

Ja ik bedoel ook alle tarieven. Maarja ik doe toch maar niet mee aan die aktie, want ik wil niet dat iSwitch meteen failliet gaat door toedoen van GoT, ik ben namelijk wel geinteresseerd in dat WiFi gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Inmiddels een nette mail gestuurd met wat vragen. Ik post de antwoorden, mocht ik ze krijgen..
Beste heer,

Voordat wij bij u daadwerkelijk een server willen plaatsen, zitten wij toch nog met enkele vragen.

Uw vertelde ons dat uw colocatie ruimte is gevestigt op de TU/e. Betekend dit dat wij over de SURFNet lijnen gaan die bij de TU/e horen, of komen wij op een andere verbinding terecht?

Zou u ons een ip kunnen geven van een server die U daar zelf daadwerkelijk heeft neergehangen, voor enkele traceroutes en ping tests.

U host uw eigen websites (www.iswitch.nl en www.vansteenbergen-ict.nl) niet vanuit uw colocatie ruimte op de TU/e.
Waarom niet??

Dan nog het volgende. [bedrijfs blaat]. Hiervoor hebben wij
veel ruimte (19" rack(s)) nodig, en ook extreem veel traffic. Dit kan oplopen tot meerdere 1Gbit lijnen. Is dit allemaal mogelijk bij U, zonder enig probleem?
[bedrijfs blaat]

U vertelde mij ook dat u een eigen datacentrum ging opzetten. Hoe zit het daar met de verbindingen naar het internet? Zijn deze redunant, en heeft u genoeg ruimte om een groot aantal servers van ons te hosten?

Ik hoop zo spoedig mogelijk van U een antwoord te ontvangen op bovenstaande vragen, zodat wij zo snel mogelijk verder kunnen met het uitwerken van onze ideeen.

Met vriendelijke Groet,

Weppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Doe maar rustig hoor iSwitch, we willen alleen maar een grote som geld investeren.. mail maar rustig... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Van www.vansteenbergen-ict.nl heb ik vaker gehoord vroeger, die zijn wel betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
DaMorpheus schreef op 06 augustus 2003 @ 08:59:
Van www.vansteenbergen-ict.nl heb ik vaker gehoord vroeger, die zijn wel betrouwbaar :)
Ik heb enkele mails terug gehad van ze, ze komen erg pro over op dit moment, ook met mijn eisen. Ik paste de mails hier morgenvroeg, staan op mn werk in outlook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Weppel schreef op 06 August 2003 @ 20:47:
[...]

Ik heb enkele mails terug gehad van ze, ze komen erg pro over op dit moment, ook met mijn eisen. Ik paste de mails hier morgenvroeg, staan op mn werk in outlook :/
thx :w
erge cheape hosting, en dan ook nog prof :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Okee, de eerste user ervaringen?

service = professioneel
servers = professioneel
snelheid = professioneel
prijs = perfect

Ik praat dus nu over de hosting, de rest ken ik niet
De facturen krijg ik vanuit het moederbedrijf, alles zit goed in elkaar!
Ik had enorme haast voor een goede server/hoster (zie sig :P), en iSwitch heeft me snel geholpen, zonder dat ik had betaald/iets ondertekend! Echte service, voor weinig geld. Niet één e-mailtje, maar zeker 15 e-mails ontvangen, en net zoveel verstuurd :) Ik werd constant dus op de hoogte gehouden hoe het zat, en alle vragen werden beantwoord!

ik hoop dat al ik bij jullie het wantrouwen een beetje heb weggehaald :7
iSwitch _/-\o_

Chris van iSwitch heeft zojuist 3 uur nog met me gewerkt om mijn site correct te kunnen verhuizen met zo min mogelijk downtime _/-\o_
Kratjebier gaat richting Chris :7

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 08-08-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Laten we hopen dat dit ook voor het wireless gebeuren gaat gelden! En dat het niet bij praatjes blijft, maar ook echte praktijk voorbeelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DaMorpheus schreef op 07 August 2003 @ 21:45:

service = professioneel
servers = professioneel
snelheid = professioneel
prijs = perfect

Ik had enorme haast voor een goede server/hoster (zie sig :P), en iSwitch heeft me snel geholpen, zonder dat ik had betaald/iets ondertekend! Echte service, voor weinig geld. Niet één e-mailtje, maar zeker 15 e-mails ontvangen, en net zoveel verstuurd :) Ik werd constant dus op de hoogte gehouden hoe het zat, en alle vragen werden beantwoord!

iSwitch _/-\o_

Chris van iSwitch heeft zojuist 3 uur nog met me gewerkt om mijn site correct te kunnen verhuizen met zo min mogelijk downtime _/-\o_
Dat was chello ook in het begin......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Thunder00x schreef op 08 augustus 2003 @ 17:15:
[...]

oh :?
En zo was essent @home ook in het begin en nu nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
DaMorpheus schreef op 07 August 2003 @ 21:45:

service = professioneel
servers = professioneel
snelheid = professioneel
prijs = perfect

iSwitch _/-\o_

Klinkt erg goed. Kan niet wachten om mn server erneer te zetten in hun nieuwe datacentrum (over 2 maanden gereed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Thunder00x schreef op 08 August 2003 @ 17:15:
[...]

Owja? Ik heb al Chello sinds het Goldmine tijdperk, maar zo is het nooit geweest hoor. Beetje loze opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 13:27

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

We hebben een medewerker van iSwitch op ons bedrijf gehad om het een en ander uit te leggen, en hij zei dat ze zo goedkoop waren doordat alles door de lucht ging.. zoals al eerder gezegd werd zijn er geen kosten voor kabels e.d.
Binnenkort krijgen we meer info toegestuurd m.b.t. veiligheid en stabiliteit.
Verder heb ik mezelf direct aangemeld want ik heb wel vertrouwen in iSwitch ;)
Hij zei ook dat als het weer slechter zou worden, dat er niets verloren ging van je data, maar dat alles gewoon wat langzamer zou worden.. het moest al heel erg gaan sneeuwen enzo wilde de verbinding helemaal weg vallen.
Hier in 'mijn' regio is het in het 4e kwartaal beschikbaar, nog heel even wachten dus :)
Als ik weer meer weet, laat ik het even weten

edit:
de site ligt er sinds vrijdag (08-08-2003) al uit :?
steeds deze melding:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/html/www.iswitch.nl/index.php:4) in /www/html/www.iswitch.nl/index.php on line 33

en nog 'n keer, maar dan voor "line 34"

[ Voor 24% gewijzigd door DaaNium op 10-08-2003 14:42 ]

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 23:14
Dat geeft mij nog geen verklaring waarom ze zo goedkoop zijn (óf waarom de andere draadloze providers zo duur zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Andere providers zijn gewoon afzetters? :P
Ze zullen wel denken, tis iets nieuw laten we ff veel voor vragen.

Iswitch wifi hier binnenkort beschikbaar, kan niet wachten om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaNium
  • Laatst online: 01-09 13:27

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

Volgens die goede man was het gewoon erg simpel (waarom ze zo goedkoop zijn)
Je koop een ontvanger (voor thuisgebruik betaal je borg dacht ik) en verder betaal je alleen kosten voor het internet verkeer, omdat ze zelf ook geen verdere kosten hebben. Geen kosten voor kabels (die zij meestal ook huren) alles gaan door de lucht, wat (nu nog) kostenloos kan/mag.
Je betaald dus eigenlijk alleen voor de hardware, en het internet.. daarom wordt het onderlinge verkeer ook niet bij je internet-verkeer geteld.

[beetje offtopic]
ik wil binnenkort 'n laptop kopen met Centrino erin/erop/eraan, nu vraag ik me af of ik dan door heel nederland zou kunnen internetten op die laptop ? (als er overal bereik zou zijn) of heb ik alleen internettoegang binnen 'n paar 100 meter vanaf mijn AP ?
[/beetje offtopic]

edit:

de site werkt weer

[ Voor 28% gewijzigd door DaaNium op 11-08-2003 09:36 ]

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Er zijn maar 2 frequenties die licentievrij zijn! Ze zeggen zelf:
Met het oog op de toekomst en snelle uitbreiding gaat iSwitch de komende tijd experimenteren met de 802.11g standaard die een theoretische snelheid haalt van 54 Mb/s op dezelfde 2,4 GHz band.
Gebruikers kunnen gewoon gebruik blijven maken van hun huidige ontvanger dat met een snelheid van 11 Mb/s in verbinding staat met het razendsnelle iSwitch netwerk.

Als voordeel van deze uitbreiding zouden er maar liefst 100den mensen per accesspoint op het Internet verbonden kunnen worden.
Ze maken gebruik van een licentie vrije band. Dit wordt erg leuk!

Stel een andere provider wil ook op die 5 GHz gaan zenden, wat krijg je dan? Juist storingen. Niemand heeft het recht om meer te mogen zenden dan een ander.
Door nieuwe technologieën op de 5 GHz frequentie is iSwitch in staat om in een bereik van 2,5 KM te opereren met een snelheid van maar liefst 108 MBit.
Ze hebben dus al 2,5 km kans om gestoord te worden door personen die niks te doen hebben en op hetzelfde kanaal gaan zitten klooien! Wordt nog lachen wanneer het operationeel zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
over die frequenties heb ik het al gehad met de providers, maar helaas niet een geen bevredigend antwoord. Alle WiFi providers hebben de 2.4 omdat die gratis is (en ook erg gevoelig). Aangezien bij mij -met een beetje geluk- strax in arnhem ItsLogic/BetuweNet/iSwitch zit ben ik idd bang dat ze elkaar gaan storen....

@DaaNium: zover ik begrepen heb moet je dat WiFi niet verwarren met Hotspots. Je hebt een redelijk antenne nodig om het signaal te ontvangen op afstand. Als je erg dichtbij zal het waarschijnlijk wel lukken. Maar ik kan het mis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Bigs schreef op 09 augustus 2003 @ 12:19:
[...]

Owja? Ik heb al Chello sinds het Goldmine tijdperk, maar zo is het nooit geweest hoor. Beetje loze opmerking :)
Tis ook niet overal hetzelfde he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Dit staat er nu op de website:
BEST, 14 aug. 2003 – In verband met de versnelde introductie van iSwitch Wireless Access in een viertal Brabantse steden en enkele andere over geheel Nederland verspreide regio’s, zal de iSwitch-site vandaag en morgen geheel worden herbouwd. De rigoureuze aanpassingen zijn noodzakelijk om de grote stroom van aanvragen adequaat en rechtstreeks via de site af te kunnen handelen. In de plaatsen Den Bosch, Eindhoven, Breda en Tilburg hebben zich inmiddels meer dan 5000 abonnees aangemeld.
zou dit betekenen dat we binnenkort écht iets kunnen verwachten?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op 15 August 2003 @ 10:12:

[...]

Ik hoop het van wel! :)

Dit klinkt gewoon bijna te mooit om waar te zijn ...

Ik weet niet precies hoe het zit met het 'geklooi' op dezelfde frequentie ... maar alles gaat tog encrtypted (via key oid) over de lijn?
En naar wat ik lees, de bandbreedte van deze 'antenne's' is ruim zat om eventuele klooio's te weren?

Ik heb helaas maar weinig verstand van dergelijke technieken, maar ik zie het nog niet 1..2..3.. gebeuren dat de ISPs onderling dergelijke problemen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Hmm dat zou tijd worden...
Ik hoop alleen wel dat ze ook in Helmond internet gaan leveren, anders stap ik alsnog over op adsl aan het einde van het jaar.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh ff over die 108 Mbp/s...
Als ze dit op dit moment hebben draaien in de 5Ghz band is dit helaas illegaal en als de RDR (divisie Telecom RCD of hoe ze zich vandaag noemen) daar achter komt ligt de hele backbone plat.... Het gebruik van elk op dit moment voorhande 5Ghz product voor outdoor toepassingen is op dit moment illegaal of heeft geen groot bereik.. 5,7ghz=illegaal 5,15ghz=max200mW en haalt geen lange afstanden... Die die 108Mbp/s is ook nog een bruto bandbreedte en dan nog wat voor backbone hebben ze naar het internet toe (ams-ix) en hoe groot is de lijn naar internationaal verkeer? Kan Iswitch zelf niet ff reageren over het hoe en wat kunnen we misschien een online discussie voeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Ik dacht dat ik ergens las dat ze vergunning daarvoor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Verwijderd schreef op 15 augustus een boel @ 13:08:
Kan Iswitch zelf niet ff reageren over het hoe en wat kunnen we misschien een online discussie voeren :P
ik denk het niet, anders hadden ze hun forum ook niet gesloten....
Ze hebben hun site weer "geupdate" er staan nu meer dan 8000 aanmeldingen ipv 5000. Da's leuk al die aanmeldingen, maar wanneer worden ze daadwerkelijk aangesloten :?

:z

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Inderdaad, dat aantal aanmeldingen kun je volgens mij ook beter zien als het aantal mensen wat eventueel "geintereseerd" is in Iswitch.
Want dat aanmelden was vrijblijvend dus dat betekend dat je nergens toe verplicht bent...
Ik denk dat ze al blij mogen zijn met 2000-3000 aansluitingen. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 19:05
Apie! schreef op 15 August 2003 @ 10:12:

[...]

ja, dat tengevolge van hun succesvolle aanmeldmethode straks zoveel mensen interesse hebben getoond dat het daadwerkelijke aansluiten weer enige vertraging zal ondervinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Goh het blijft een replica van hsdi in Limburg..

Mooie verhalen, hosting die wel werkte etc.

Massa's mensen die zich vrijblijvend aangemeld hadden en geheel Nederland zou voorzien worden. Tja.. maar niet te spreken wat er van HSDI over is.. niks om eerlijk te zijn, het bestaat niet eens meer!

Augustus zou er toch al verschillende plekken voorzien zijn? Laten we snel hopen dat ze met echte praktijk voorbeelden en resultaten komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yinchie schreef op 15 August 2003 @ 17:31:
Ik dacht dat ik ergens las dat ze vergunning daarvoor hebben.
Leuk zo'n vergunning doe mij maar een x aantal vergunningen over heel NL.... Nee helaas hiervoor geeft divisie Telecom geen vergunning af. Net zoals bij de 2,4Ghz band iedereen moet zich aan dezelfde regels houden...

Die is dus een }:O poep verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo deze thread doorblader, lees ik een hoop speculaties en beweringen. De meeste zijn gericht tegen iSwitch en slechts een handjevol mensen geven deze nieuwe provider het voordeel van de twijfel.

Ik snap niet waar je je druk om kan maken. Je hebt toch niks te verliezen? Werkt het niet: verbreek je het contract. Werkt het wel: heb je een superverbinding voor een superprijs.

En mij lijkt het enorm grappig als mijn downloadsnelheid omhoog schiet zodra het ophoudt met regenen. :)

Ik heb me aangemeld en ik hoop dat ik binnenkort met een goed gevoel mijn Chello-verbinding kan opzeggen.

Leve de concurrentie, leve wireless internet en VivA lA vAAi !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dus, dat ze er alles aan zullen doen de eerste 2 maanden ook de beloofde snelheid aan te bieden, maar dat later de service en snelheid veel minder zal worden. Maar dan nog heb je voor 60 euro kunnen kijken wat het was, er is bijna niets te verliezen.
Verder zit ik met de volgende vraag, we willen 4 pc's aansluiten op een ntern netwerk ivm met bv. Moet hier dan nog een wifi netwerk voor geinstalleerd worden :S ??Of is iedere pc gewoon ui te resten met een ontvangst kaartje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Zo te zien hebben iswitch de abbos gewijzigd.
http://www.iswitch.nl/index.php?pagina=abbo.php

- iSwitch Consumer
- iSwitch Business
Voor beiden een download en upload van 2048-5500 Kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

ja verder zie ik ook niet veel noemenswaardig verschil. Ik neem aan dat de overboeking bij Business anders ligt ofzo. Anders zou je 35 euro uit kunnen sparen en hobbymatig een commerciele server op kunnen starten :+

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yinchie schreef op 20 August 2003 @ 07:31:
Zo te zien hebben iswitch de abbos gewijzigd.
http://www.iswitch.nl/index.php?pagina=abbo.php

- iSwitch Consumer
- iSwitch Business
Voor beiden een download en upload van 2048-5500 Kbps
Ik moet zeggen dat ik deze snelheden heel wat realistischer vind. 11mbit gaat toch bijna niet gehaald worden. Ik vind deze abo veranderingen een goede keuze.

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Helaas! Wij zijn nog niet beschikbaar in uw regio, controleer deze site regelmatig of schrijf u alvast in, hoe meer (voor)aanmeldingen hoe sneller wij beginnen met de aanleg van iSwitch in uw regio.
Goh het lijkt erop dat ze Helmond voorlopig overslaan. :?
Een week geleden stond er nog dat mijn regio binnenkort opgeleverd zou worden.
Naja fuck iswitch, ik neem wel adsl, hoe sneller in van chello af ben, hoe beter. :r
En die abonnements wijziging bevalt me ook niet, staat nogal onprofesioneel als je eerst 4 abo's met hoge snelheden belooft, en daarna ineens maar 2. :?

• Paquito
  • Niet online
Heel vreemd. De kaartjes met de planning zijn ook ineens van de site verdwenen. Maar ze zijn echter 'vergeten' de Testresultaten van 11 en 54mbit van de site te halen.
Zoals het er nu naar uit ziet krijgen alleen postcodes in Eindhoven de melding dat de regio binnenkort wordt aangesloten. Zijn deze mannen uberhaupt al operationeel? Het zij met test users of normale users? Ik geloof er niet veel van....

Ik denk dat ik maar een jaar bijteken voor DSL en het maar aanzie met iswitch.

[ Voor 22% gewijzigd door Paquito op 21-08-2003 14:04 ]

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ach ik heb de tijd en ik ga nog geen conclusies trekken. Ik geef ze nog steeds voordeel van de twijfel en dit omdat er niks aan te verliezen valt.

Dat van die abbo's verklaard wel dat ze redelijk serieus er mee bezig zijn. Maar ik heb het idee omdat er nu binnen een week zoveel dingen veranderd zijn er iemand bijgekomen is met wat meer verstand van zaken, wat betreft bedrijfsstrategie.

• mister iks
  • Laatst online: 09-11-2024
Ze zijn met de nieuwe abbo's realistischer, en dit zijn waardes die best ghaald kunnen worden. En 29,75 Eurotjes voor een verbindingssnelheid tussen de 2 en 5 Mbit up en Down is toch gewoonweg schitterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
hoe vaak hebben ze nu al niet de prijs veranderd, terwijl ze nog steeds niets kunnen leveren ?!?!? Laat ze dan erbij zetten dat het een richtprijs is ofzo....

De planning van oplevering stelt ook niets voor geloof ik.

Geeft mij al met al geen professionele indruk.
Ze zijn nu alweer 30 Euro, van 17 euro. Bijna 100% stijging. Kunnen ze niet calculeren ofzo?

Hoe weet ik dat ze strax niet weer de prijs verhogen zodra ik aangsloten ben bij ze ?!?!

Vraag me af of het de moeite waard is van het wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Op speedtest staat weer een nieuwe test mbt Iswitch;
http://www.speedtest.nl/D...159&ReportID=0&co_id=1249

Het is nog niet wat ze hebben beloofd, maar als ze deze snelheid constant kunnen houden dan zou dat toch een aardig alternatief zijn.
Stiekem zegt mijn verstand overigens dat het maar een tester is dus veel hoef ik er niet van te verwachten.

Gaan ze nu daadwerkelijk start, hebben tweakers rond eindhoven een berichtje gehad oid.

Zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Bedenk ook dat je met elke ISP op Speedtest kunt inloggen en voordoen alsof je Xs4all hebt terwijl je met Chello een test aan het uitvoeren bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

slaay schreef op 03 September 2003 @ 12:18:
Bedenk ook dat je met elke ISP op Speedtest kunt inloggen en voordoen alsof je Xs4all hebt terwijl je met Chello een test aan het uitvoeren bent!
Ik heb thuis wel eens geregistreerd en er stond automatisch al @homo. Ze kunnen aan je IP toch zien bij welke ISP je zit? Overigens kun je ook geen hogere snelheden opgeven dan de abo`s kunnen halen, ook geprobeerd >:) )

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik zie snelheden van 250 down en 50 up... :?
Dat kan niet want Iswitch levert 2048-5500 Kbps downstream en upstream, en dan mag je aannemen dat die snelheid ook gehaald wordt, zelfs al zouden ze alleen maar aan het testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arikkert
Iblies schreef op 03 september 2003 @ 11:18:

Gaan ze nu daadwerkelijk start, hebben tweakers rond eindhoven een berichtje gehad oid.
ik sta al vanaf begin 2003 ingeschreven en woon in een wijk in eindhoven die vanaf apr-jun aansluiting zou krijgen, daarna veranderde dat in jul-aug. Toen heb ik me nog maar eens ingeschreven volgens hun nieuwe aanmeldmethode via website.
Op dit moment heb ik nog nix gehoord gehoord en lees ik al dagen alleen een onderhouds melding op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

http://www.iswitch.nl/index.php

Die werkt nog wel en die is pas nog geupdate.

[ Voor 13% gewijzigd door Specht op 03-09-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

WooK schreef op 03 September 2003 @ 12:28:
[...]

Ik heb thuis wel eens geregistreerd en er stond automatisch al @homo. Ze kunnen aan je IP toch zien bij welke ISP je zit? Overigens kun je ook geen hogere snelheden opgeven dan de abo`s kunnen halen, ook geprobeerd >:) )
Maar als je een provider van bijv. bbned pakt, 2-8 mbit down en 512 up, dan kun je wel hoger gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmzz, waarom had ik nou toch zo'n vermoeden dat onderstaande waarheid zou worden.
07 / 09 / 03 – In verband met een gewijzigde strategie, aanpak en opzet van het iSwitch concept voor particulieren is de iSwitch-site geheel vernieuwd en aangepast. Waarom? iSwitch heeft de uitrol van draadloos breedbandinternet in de grote steden uitgesteld. De reden hiervan ligt in het feit dat de door iSwitch gekozen technologie, geselecteerde apparatuur en architectuur van haar netwerk vooralsnog te kostbaar is voor een grootscheepse publieke introductie.

iSwitch is al wel succesvol en operatief in stadsdelen, stadswijken, kleinere plaatsen, randstedelijke gebieden en urbanisaties in de directe nabijheid van de grote steden waar de door haar gekozen techniek wel kan worden toegepast vanwege de beheersbaarheid van het aantal users en de prijsacceptatie in verband met het feit dat men in deze gebieden in het geheel niet over breedbandinternet beschikt.

Op dit moment - zo is gebleken - slaagt geen enkele aanbieder van draadloos breedband internet erin een storingsvrij netwerk aan te bieden en werken de meeste aanbieders met een techniek die uitermate storingsgevoelig is, onvoldoende betrouwbaar en insolide. Deze niet afdoende techniek is niet de techniek waar iSwitch voor heeft gekozen.

Op deze nieuwe website en via onze nieuwsbrief houden wij u dagelijks op de hoogte en kunt u volgen welke plaatsen op welke momenten geïmplementeerd worden. In de plaatsen Den Bosch, Eindhoven, Breda en Tilburg hebben zich inmiddels meer dan 8000 abonnees aangemeld. Zij allen ontvangen over enkele dagen via e-mail bericht over de verdere voortgang.

iSwitch Business scheert al wel hoge toppen met haarzakelijke oplossingen als Point-to-Point verbindingen, Zakelijke en publieke hotspots , gebouwgebonden draadloos internet en het ontsluiten van o.a. recreatieparken en bedrijventerreinen.

Heeft u vragen mail dan naar info@iswitch.nl of bel voor de zakelijke oplossingen van iSwitch met 0499-366656
Iedereen riep al tijden hoe het in hemelsnaam zo goedkoop kan/kon. iSwitch bleef volhouden dat de kosten enorm mee zouden vallen en binnen de korste keren zou "half" nederland van iSwitch voorzien zijn. Vanwege de volgende feiten heb ik steeds minder vertrouwen in iSwitch. Men is gewoon in het verleden te vlug geweest met het naar buiten brengen van informatie, zonder eerst gedegen onderzoek te doen. Een wijkje voorzien van wifi is heel wat anders dan complete steden. Enkele voorbeelden waarom mijn vertrouwen niet echt optimaal is:

• Men wilde wep gebruiken voor de beveiliging. Inmiddels heeft men het licht gezien en is men overgestapt op radius/vpn :)
• interne IP's gebruiken voor je klanten. Inmiddels zegt men externe IP's te gebruiken :)
• Enorm veel spelfouten op de website (althans in het begin). Een eerste indruk is erg belangrijk voor het vertrouwen in een product/dienst. Daarnaast komt de website nogal amateuristisch over voor een bedrijf dat o.a. aan webdesignen doet.
• 1 abonnement zou voorzien in de behoefte voor iedereen. Inmiddels zijn dat 3 abonnementen. :)
• 11 Mbit verbinding. Men vergeet wel te vermelden dat er enorm veel overhead is en dat de verbinding verder van een accesspoint cq rondstraal antenne enorm ver achteruit gaat. Ze kunnen wel leuk zeggen een gebied van 5 km te kunnen bereiken met een antenne, maar je moet niet vragen wat de snelheid rond het randgebied is
• Leuk die speedtest resultaten, alleen is het niet echt representatief om metingen op <100 te doen. Okee er staan ook metingen van > 500 meter. Daarbij wordt echter niet vermeld over welke afstand we praten. /me gokt dat men voor het plaatsen van die resultaten op de website echt niet 1,5 km van zo'n antene gaat staan ;)
Kortom....ik lees > 500 meter voor die resultaten als ongeveer 550 meter vanaf de antenne. Aangezien die antenne's rondstraalantennes zijn neemt het aantal mogelijke aansluitingen binnen het bereik van die antennes steeds verder toe naarmate je verder van de antenne weggaat. Het is dus niet reeel om te denken dat het merendeel van de aansluitingen binnen een straal van 100 meter of zelfs 500 meter zit. En ja je kan uiteraard met repeaters ed gaan werken, alleen dan zal de snelheid ook drastisch dalen.
• Introductie zou plaatsvinden binnen enkele maanden in regio Eindhoven. Kort daarop zouden een groot aantal andere plaatsen aan de beurt komen. Website gaf ik het begin in regio Helmond aan dat men bezig was met het aanleggen van iSwitch (via postcodecheck). Inmiddels geeft de postcodecheck aan dat men nog niet bezig is in Helmond :/
• Sluiting van het forum, na wat kritische vragen. Met zo'n forum had men juist een hele hechte klantengroep kunnen oprichten, als de rest al op orde geweest zou zijn. Dat zou uniek zijn voor een ISP. Directer contact met al je klanten kan haast niet. Dat is toch heel wat anders dan prive-email en/of nieuwsbrieven ;)
• Data bij nieuwsberichten op de website worden steeds veranderd. :/
Als je een nieuwsbericht plaatst op de website dan doe je dat op 1 datum. Om vervolgens een paar dagen/weken later die datum gewoon te veranderen in de huidige datum is not done.
• Zo zijn er nog wel meer punten geweest in deze hele soap (die ik vanaf het begin volg), alleen kan ik daar nu even niet opkomen.

Al met al is men dus gewoon veel te vroeg geweest met het naar buiten brengen van (veelal verkeerde) informatie. Daarin zie ik mijn vermoeden gewoon bevestigd worden, dat men de zaken helemaal niet zo goed op een rijtje had/heeft als men deed voorkomen. Allemaal erg jammer.
Stel voor dat men iets meer onderzoek gedaan zou hebben en daarna met een abo zou komen voor een euro of 50 waarbij 11 mbit gehaald zou worden, dan is de kans aanwezig dat dekking in grote steden misschien wel aardig goed te realiseren zou zijn. Er zal nog meer dan genoeg intersse zijn voor dergelijke prijzen voor draadloos internet (dat biedt nou eenmaal een aantal voordelen) op een dergelijke snelheid. Uiteraard is dat bedrag zomaar een greep in de lucht omdat ik geen bedrijfsplan opgesteld heb en grootschalig onderzoek gedaan heb, zoals iSwitch dat wel gedaan moet hebben.

Van een slecht imago kom je niet zomaar af. Al deze punten hebben er i.m.o. voor gezorgd dat men in ieder geval een niet al te beste indruk achterlaat. Persoonlijk zou ik als opstartend bedrijf, die een gat in de markt denkt te hebben er voor zorgen dat ik alles perfect op een rijtje zou hebben staan. De ervaring leert nou eenmaal dat beloftes schuld maken en zo zijn er al aardig wat beginnende bedrijven ten onder gegaan.

Nog steeds hoop ik uiteraard dat iSwitch uit zal groeien tot hetgeen ze beloofden en wie weet is men inderdaad orde op zaken aan het stellen. Tot die tijd heb ik toch aardig gemengde gevoelens erover.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arikkert
niet best dat ik dit bericht bij tweakers moet lezen. op http://www.iswitch.nl heeft men het nog over lanceren van een nieuwe website blaat.
zodra ik ooit aangesloten ben en mijn eerste rekening krijg heb ik het volgende in petto:
- eerst laat ik weten dat ik een geweldig klant ben die altijd vlug betaalt.
- vervolgens open ik een website waarin ik uitleg waarom ik zo'n goede klant ben en hoe geweldig het mijn financien gaat.
- dan geef ik een termijn op waarin de betaling zeker gedaan zal zijn en open ik een forum waarin iswitch kritische vragen kan stellen omtrent de betalingen, zodat ik in de toekomst een nog betere klant kan worden.
- bij kritische vragen sluit ik het forum om onduidelijkheden te voorkomen en laat ik weten ook geen tijd meer te hebben voor het onderhoud daarvan.
- als de termijn verstreken is, geef ik een nieuwe termijn op waarin de betaling zal worden gedaan. Mijn website vermeldt steeds meer van mijn financiele successen.
- uiteindelijk vervang ik mijn website met alleen een melding dat de site vernieuwd wordt.
- op een van de pagina's die nog wel beschikbaar zijn laat ik weten dat ik de laatste tijd toch wel wat krap bij kas ben, dat veel andere van hun klanten ook wel eens een rekening overslaan en dat mijn nieuwe strategie bestaat uit het voorlopig niet betalen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hmmm... jammer.. maar goed ... ;(

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik denk niet dat dat iswitch nog wat gaat worden. :{
Hun site is trouwens niet bereikbaar nu, krijg een 404, en pingen geeft timeouts.
Dus ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen (ook al heb ik zelf geen interesse meer in iswitch). :P

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

\edit: verwijderd op verzoek van iSwitch :|

[ Voor 89% gewijzigd door slaay op 10-09-2003 21:10 ]

Verwijderd

Nelske, graag nodigen we je uit op ons kantoor om eens kennis te maken met iSwitch. Je weet mijn emailadres.

• Iblies
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:41:
Nelske, graag nodigen we je uit op ons kantoor om eens kennis te maken met iSwitch. Je weet mijn emailadres.
Werk jij voor Iswitch ?

Kun je misschien een tipje van de sluier optillen en ons meedelen hoever Iswitch nu werkelijk gevorderd is ?

Als jullie iets/wat hebben wat redelijk werkt, min helft van de geadverteerde snelheid, dan stap ik vandaag nog over!!!

Op dit moment houdt Iswitch gewoon mensen aan de lijn, maar dat duurt ook niet lang; en dat geldt zowel voor personen die een abbonement willen afsluiten en investeerders.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:41:
Het gaat mensen niet om hoe jullie werken of hoe jullie website er vernieuwd uitziet, of hoe mooi de werkvloer is.

Het gaat mensen om het product dat jullie leveren en beloven, en tot nu toe zijn het een hoop beloftes, maar er komt nog steeds niks van terecht.

Begin gewoon klein, en laat zien wat je hebt voordat je grote verhalen gaat ophangen.

Dan kun je jezelf bewijzen.

Nu blijven jullie op ongeloofwaardigheid hangen.

Verwijderd

Het klopt, er zijn ook mensen op GoT actief die voor iSwitch werken.
Ze hebben nu een stap terug gedaan, en eigenlijk alleen een kleine "uitstel" gedaan van de grote steden.
Pas geleden zijn ze hier op Ginkelduin geweest,
een vakantie park dat geheel on-line wil gaan onder het iSwitch netwerk.
Alles ging keurig, Man in het pakje kwam zijn verhaal doen over het iSwitch netwerk,
en komen het nog aanleggen ook.
In Eindhoven werken ze al onder hun eigen netwerk, ze moeten alleen nog groeien :)
En je moet toch wat aan informatie op je website neerzetten over je netwerk (qua plannen)
En iSwitch groeit nog steeds met de dag.
Ik vind dat ze goed bezig zijn :)

• arikkert
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 16:31:
Pas geleden zijn ze hier op Ginkelduin geweest,
een vakantie park dat geheel on-line wil gaan onder het iSwitch netwerk.
Man in het pakje kwam zijn verhaal doen over het iSwitch netwerk.
dit zijn de de feiten, de rest was weer blaat ala iswitch.

• Apie!

Apie!

ik had zoooo gehoopt dat ze binnenkort naar arnhem zouden komen ;(

Blown past falling sands

Verwijderd

arikkert schreef op 11 september 2003 @ 08:32:
[...]

dit zijn de de feiten, de rest was weer blaat ala iswitch.
houzo..? ze gaan al wel testen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht af. Ik begin maar eerst met Demon ADSL. Tegen de tijd dat ik aangesloten kan worden op iSwitch zijn we wel weer een jaar verder....

Daarnaast ben ik ook benieuwd wat het definitieve tarief van de dienst gaat worden. Ik wil max €40 p.m kwijt zijn voor mijn breedbandverbinding. Als ik de opstartkosten voor iSwitch + abbo hier bijtel dan ben ik veel meer kwijt.

Tevens heb ik niet echt veel meer aan 3Mbit. Het is leuk, maar totaal niet zinvol voor mij. In combinatie met WiFi-telefonie en Digitenne, is het wellicht nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

inmiddels al iets meer bekent over hoe de stand van zaken is bij iSwitch?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kijk es op de site zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:41:
Ik heb het op het moment een beetje druk O-) maar ik zou graag in de toekomst een keer gebruik willen maken van dat aanbod :)

Nogmaals ik hoop op het beste, voor zowel jou/het bedrijf alsook de klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The Real Falcon schreef op 22 September 2003 @ 23:01:
Kijk es op de site zou ik zeggen :)
die site die het niet doet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Maikeltje schreef op 23 September 2003 @ 09:32:
[...]

die site die het niet doet? :9
Inderdaad, die site is al 1,5 maand offline ofzo.... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er aan de hand is met iswitch, ik kan op geen enkele manier in contact met hun komen, niet via iswitch, maar ook niet via het moederbedrijf waar iswitch onder valt, telefoons worden niet opgenomen (de andere kant blijft maar rinkelen), de automatische e-mailbeantwoorder (van we hebben je mailtje ontvangen) doet het ook niet meer....

Chris is in lucht opgelost.......... ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal een paar weken vakantie hebben opgenomen, met zn allen in een hutje op de hei en niemand achtergelaten om de telefoon op te nemen.

Oja Chris als je het toch leest, dan moet "De Graslanden" voor jou meer dan genoeg zeggen.

"Hoop" is een woord bestaande uit 4 letters, niet meer en niet minder, gooi je de letters door elkaar dan blijft het resultaat hetzelfde.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 15:58 . Reden: weet ik veel 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Opgelicht ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) nee, is niet mogelijk op dit moment, de situatie is nu contactgestoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Als ze niet antwoorden op email en de telefoon niet opnemen, wat voor duistere dingen doen ze dan met mensen die daar langsgaan? :o

:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
Nou, ik heb een briefje naar steenbergen-ict gestuurd, en die gaf zelfs geen antwoord.
Voor de mensen die niet weten wie Steenbergen-ICT is zij zijn dus de mede-oprichters;
http://www.vansteenbergen-ict.nl/ , http://www.vansteenbergen...nieuws&id=9&fullscreen=on .
Ze zijn ook gevestigd in hetzelfd pand, pisanostraat 31 in Eindhoven, kun je opzoeken in kvk.nl . Zij moeten iig wel een antwoord hebben maar ze vertikken het gewoon. Maar morgen ga ik een bezoekje brengen, gewoon om ze te pesten. :P
Laters verslag hoop ik.

Vraag me af waarom de tweakers uit eindhoven hier geen bezoekje aan hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik begin steeds minder te voelen voor hun,
als ze al helemaal nix van zich laten horen vertrouw ik het al niet meer om er nog een abonement af te sluiten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Iblies schreef op 23 september 2003 @ 18:45:
Nou, ik heb een briefje naar steenbergen-ict gestuurd, en die gaf zelfs geen antwoord.
Voor de mensen die niet weten wie Steenbergen-ICT is zij zijn dus de mede-oprichters;
http://www.vansteenbergen-ict.nl/ , http://www.vansteenbergen...nieuws&id=9&fullscreen=on .
Ze zijn ook gevestigd in hetzelfd pand, pisanostraat 31 in Eindhoven, kun je opzoeken in kvk.nl . Zij moeten iig wel een antwoord hebben maar ze vertikken het gewoon. Maar morgen ga ik een bezoekje brengen, gewoon om ze te pesten. :P
Laters verslag hoop ik.

Vraag me af waarom de tweakers uit eindhoven hier geen bezoekje aan hebben gebracht.
Ik zie dat de pisano straat vlakbij mijn school is.
misschien dat ik er binnenkort ook is langsrij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Eindhoven (Woensel) en heb onlangs contact gehad met iSwitch.

Ik mag misschien geluk hebben maar hoop en verwacht dus volgende week online te zijn via iSwitch.

De reacties van iSwitch blijven misschien uit, maar zoals je kon lezen zijn de aanmeldingen overweldigend geweest en misschien zo massaal dat het een onmogelijke taak is om deze allen fatsoenlijk te verwerken en te beantwoorden vanwege het feit dat het internet dat men aanbiedt over het algemeen nog in de kinderschoenen staat.

Heb geduld, het is er wel en het komt blijkbaar toch wel.. :)

(En nee, ik ben niet Chris van Steenbergen)

• Iblies
Die mag je dan niet zijn, maar je hebt wel een account aangemaakt op 22:03, en gereageerd op 22:17. (leuk he, die profile knop)
Waarom krijg ik het gevoel dat je me(ons) belazerd?
Ik weet niet wie je bent maar misschien tot vanmiddag }) , en nee ik zal het niet aangeven bij de moderators, dat mogen anderen doen. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Iblies op 24-09-2003 09:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:17:
Ik woon in Eindhoven (Woensel) en heb onlangs contact gehad met iSwitch.

[verhaal]

Heb geduld, het is er wel en het komt blijkbaar toch wel.. :)

(En nee, ik ben niet Chris van Steenbergen)
Hoe onlangs was dit contact (paar uur geleden? ;) )

Vervelende is alleen dat je een mail van Chris krijgt met daar een vraag van hem, je geeft een antwoord terug met nog een paar vragen van jezelf erbij en je hoort niks meer, ik weet niet hoelang ik mijn achterban van zo een 12 mensen nog tevreden kan houden, voordat ze zeggen, dan toch maar Chello, al is het :r .

En natuurlijk kan ik bij ze langs gaan, op de ramen kloppen, maar helpt dit wel, of zit je dan de boel te frusteren? Ik wacht het nog even af....

Verwijderd

ik heb gister nog contact gehad met chris,
de site willen ze volgende week lanceren.
ook hebben we een afspraak gemaakt om volgende week bij ons in het dorpje te komen, en weder een 2e afspraak op Ginkelduin.

Ik krijg telkens gewoon contact met ze.

• Iblies
Verslag naar Iswitch/van Steenbergen ICT;
het is een doodgewone rijtjeshuis, in eindhoven dan. Verwacht je er een kantoor, of een kamertje in een of ander kantorencomplex, is het een doodgewoon rijtjeshuis.
Er moet nog een kantoor zijn in Best, maar daar kom ik voorlopig nog even niet langs :| . Voor eventuele tweakers in de buurt van Best, het is nijverheidsweg 17 zo op te zoeken in KvK.
Ik wens meneer Iswitch en trawanten veel succes, ik wacht nog even af.

/Extra
Nieuwigheidje, in hetzelfde pand is ook dutch teleforce gevestigd, http://www.dtf.nl , werkzaamheden van dat bedrijf, onder andere wireless LAN, zie http://www.dmo.com/item.p...zu$r4NuO4nmR0zFuM41NNHxW0 . Zal iswitch verder gaan onder een ander naam?? Website ziet er op het eerste gezicht wel fancy uit, maar wat schuilt erachter??
/Extra

BTW, ik heb dus niet aangebeld in eindhoven, zometeen komen een van zijn kinderen of vrouw naar buiten oid, er zijn grenzen binnen elk "onderzoek".
Ik ga even verder zoeken naar de site www.dtf.nl

Edit
/aanvulling, kan geen recente data vinden over dtf.nl , maar wat wel opmerkelijk is dat zowel Iswitch als DTF dezelfde financierder hebben namelijk Chiaronda BV.
Ik blijf verder zoeken, en probeer jullie op de hoogte te houden.

Edit2 /voorlopig laatste update,
Heb even verder gekeken, Chiaronda BV lijkt me nou niet echt een bedrijfje waar je zaken mee gaat doen. Het is een BV constructie, waarbij wordt getracht zoveel mogelijk verantwoordelijkheid te ontlopen. Het heeft ook meerdere bedrijfjes onderzich, waarvan een zeker overgenomen is, www.001hosting.nl .
De andere investeerder komt wat betrouwbaarder over, dat is Camelot Vastgoed BV. Het is een bedrijf dat met name in onroerend goed investeert en zelfs een eigen site heeft, http://www.stichtingcamelot.nl/

[ Voor 35% gewijzigd door Iblies op 24-09-2003 15:42 ]

Verwijderd

Iblies schreef op 24 september 2003 @ 09:02:
Die mag je dan niet zijn, maar je hebt wel een account aangemaakt op 22:03, en gereageerd op 22:17. (leuk he, die profile knop)
Waarom krijg ik het gevoel dat je me(ons) belazerd?
Ik weet niet wie je bent maar misschien tot vanmiddag }) , en nee ik zal het niet aangeven bij de moderators, dat mogen anderen doen. O-)
Wantrouw me maar niet, ik woon toevallig ook in de buurt van de Pisanostraat en had ook het geluk maandagochtend +/- 10.00 uur aan de lijn kreeg.

Gelijk een afspraak gemaakt en gerefereerd naar eerdere mails die ik gestuurd had naar iSwitch en klaar. Nu alleen nog wachten op het bezoek van iSwitch.

Ik las gisterenavond GOT en vond dat er veel negatieve reacties stonden en er werd gevraagd of er nieuws was over iSwitch, vandaar mijn reply :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik host nog altijd mn website bij iswitch, t is niet al te snel, maar t werkt en er wordt niet gezeurd over het dataverkeer, en dat voor n prikkie

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Edit2 /voorlopig laatste update,
Heb even verder gekeken, Chiaronda BV lijkt me nou niet echt een bedrijfje waar je zaken mee gaat doen. Het is een BV constructie, waarbij wordt getracht zoveel mogelijk verantwoordelijkheid te ontlopen. Het heeft ook meerdere bedrijfjes onderzich, waarvan een zeker overgenomen is, www.001hosting.nl .
De andere investeerder komt wat betrouwbaarder over, dat is Camelot Vastgoed BV. Het is een bedrijf dat met name in onroerend goed investeert en zelfs een eigen site heeft, http://www.stichtingcamelot.nl/
Dat zegt helemaal niks: een BV.

code:
1
2
3
4
5
6
Handelsnaam                                                      KvK-inschrijfnummer  Adres                                                            Vestiging
 Iswitch                                                          17142370 0000
 Pisanostraat 31, 5623CA Eindhoven                                Hoofdvestiging

iSwitch Business                                                 17132533 0000
 Nijverheidsweg 17, 5683CJ Best                                   Hoofdvestiging

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 24-09-2003 20:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.