Toon posts:

win xp, Pc schakelt zich niet automatisch uit

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
M'n bak sluit zich niet meer automatisch af. Kheb al vanalles geprobeerd. Zelfs windows help geraadpleegt :D :(
wie helpt me

greetz SpaBmacher

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:21:
M'n bak sluit zich niet meer automatisch af. Kheb al vanalles geprobeerd. Zelfs windows help geraadpleegt :D :(
wie helpt me

greetz SpaBmacher
Hmmz, ik ben er juist erg blij mee dat windows aan blijft staan. Het is wel bekend dat windows een onstabiel besturingssysteem is, maar over het algemeen blijft hij bij mij toch wel aan staan :D

Eh, je mag voortaan wel iets meer informatie geven. :P

Heb je ook al naar de ACPI settings in Windows XP en in het BIOS gekeken?
edit:
Owja, lees ook de FAQ eens. Daarin zie je bijvoorbeeld dat tweakers elkaar permanent de groeten doen, dus greeeeeeeeeeeeetz onder je post zijn niet meer nodig

[ Voor 17% gewijzigd door Xander op 11-06-2003 20:27 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Die al bekeken? (Staat in de FAQ van Windows Operated Systems)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Staat er iets van foutmeldingen in je WIndows XP logboeken?

Verwijderd

Probeer onnodige protocollen en services uit te zetten. Zoals bestanden en mappen delen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welkom op GoT :).
Zou je alsjeblieft even de FAQ Forumgedrag - Topicstart en de WOS-Policy door willen lezen, hopelijk zie je dan in waarom deze dicht gaat ;).
Op GoT verwachten we van onze gebruikers dat ze eerst een beetje moeite doen (en dat is een stuk meer dan alleen in de help kijken hoor ;)), zoals even zoeken, kijken bij Google en uiteraard de Windows Operated Systems - FAQ als jouw vraag betrekking heeft op Windows.

Ik zie sowieso niet wat het probleem is. Herstart je PC, moet je twee keer op afsluiten klikken of gebeurt er gewoon helemaal niets :?. En systeemeisen, updates die je hebt (SP1 enzo) is ook wel makkelijk om te weten. Maar probeert eerst een de suggesties uit de FAQ, de search, en die van support.microsoft.com ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.