Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Openingspost mogelijkheid geven om sticky te zijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
In de lange threads zoals:

Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only)
TFT/Gamen - The 5th Episode

wordt er regelmatigeen kleine oorlog gevoerd met stomme vragen die leiden tot stomme antwoorden die 9 van de 10 keer voorkomen hadden kunnen worden door het lezen van de openingspost. (onderstaande geeft een goed voorbeeld)

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Dussss... zou het niet mogelijk zijn om de openingspost sticky te maken (keuze van de topicstarter) zodat die op elke pagina komt te staan om dit soort dingen te voorkomen?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mensen lezen gewoon niet. Al maak je het nog ze vet en opvallend.
En een post op elke pagina is ook vrij lastig te proggen denk ik omdat iedereen zelf kan bepalen hoeveel posts hij per keer laat zien. (en hij kan ook via /last een pagina bezoeken.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

LA > Bugs+Feats :)
tag veranderd :)

• Roeligan
Alfredt schreef op 11 June 2003 @ 12:18:
Mensen lezen gewoon niet. Al maak je het nog ze vet en opvallend.
En een post op elke pagina is ook vrij lastig te proggen denk ik omdat iedereen zelf kan bepalen hoeveel posts hij per keer laat zien. (en hij kan ook via /last een pagina bezoeken.)
Is niet moeilijker dan ze al doen met threads... en met /last tja... das wel wat lastiger jah.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

het is gewoon een kwestie van even de startpost info overal boven zetten dat is echt niet zo moeilijk hoor :) maar of het nu wat is .. ik weet het niet hoor.. als ze toch al niet lezen.. waarom dan nu opeens wel ?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

UHHHH
ja dat kan wel maar ik zie het nut niet zo vreselijk.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Roeligan
het nut tja... ik denk (imho) dat het een hoop verwarring zou voorkomen, je leest vaak van "oh en hoe duur is ie dan" of "en kan je dan ook..." info die meestal in de openingspost staat.

Dan ben je ook gelijk af van die flamebaits RTFT (Read The Fucking Topic :+) lees voor je blaat etc. af. Waardoor je reactie op reactie krijgt.

Was just a thought.

RatPack #814

Verwijderd

chem schreef op 11 juni 2003 @ 12:59:
UHHHH
ja dat kan wel maar ik zie het nut niet zo vreselijk.
Zodat iedereen die een topic opent met de neus op de startpost gedrukt wordt omdat daar heel vaak het antwoord staat van een vraag die men wil posten ;)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk dat het heel erg iritant wordt om zo'n topic te lezen.. Nu lees je gewoon de berichten onder elkaar door... Dan moet je om de 24 post's een post gaan overslaan.. Niet echt fijn dus...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Roeligan
Uiteraard is het ook de keuze van de topicstarter. Evt. ook later pas sticky te zetten als je topic groter wordt dan verwacht. Of uit te zetten na veel klachten erover.

RatPack #814

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dat gaat niet echt werken denk ik... Dan ben je overgeleverd aan de topic starter om het zo maar eens te zeggen ;) Wat wel zou kunnen is dat je dat als user zelf aan/uit kan zetten als je dat wilt... en dat als je negatief opvalt doordat je de start posts niet leest de Mod dat aan zet en dat je het zelf niet uit kan zetten....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik dacht dat de meeste grote topics geweerd gingen worden :P
Alleen denk ik dat je er ook veel verwarring mee kan krijgen. Een linkje bovenin naar de eerste post zou ik dan een betere "oplossing" vinden

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mmm... niemand die dus op dat linkje klikt... :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

apen-nootjes schreef op 11 juni 2003 @ 14:01:
mmm... niemand die dus op dat linkje klikt... :P
ik zou het alleen maar irritant vinden als ik een bij iedere pagina van een topic een zeer uitgebreide topic start moet downloaden en dan naar beneden moet scrollen ;)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 21:13

SmartDoDo

Woeptiedoe

Roeligan schreef op 11 juni 2003 @ 13:22:
Dan ben je ook gelijk af van die flamebaits RTFT (Read The Fucking Topic :+) lees voor je blaat etc. af. Waardoor je reactie op reactie krijgt.

Was just a thought.
Imho is dat gewoon een mentaliteitsprobleem, van degene die de startpost niet leest èn degene die zo zou reageren. Maar dat is een andere discussie :)

Om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat je iedere keer door een strartpost moet scrollen. Hoe moeilijk is het om de startpost door te lezen? :)
Erkens schreef op 11 June 2003 @ 14:07:
[...]

ik zou het alleen maar irritant vinden als ik een bij iedere pagina van een topic een zeer uitgebreide topic start moet downloaden en dan naar beneden moet scrollen ;)
Inderdaad :) Daarbij, welke meerwaarde heeft het überhaupt? Je hebt namelijk kans dat mensen juist de topicstart minder door zullen nemen, omdat ze hem toch al zo vaak voorbij zien komen ;) Zo werkt het iig wel bij mij :X

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik ben d'r ook geen voorstander van!! Maar ik denk dat er andere mensen zijn die het wel makkelijk vinden.. Daarom stelde ik voor om een feature te maken die je aan en uit kan zetten... en misschien als extra toevoeging dat een mod kan zorgen dat het voor een bepaalde user gewoon altijd aan staat...

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mensen scrollen gewoon door.... en verder staat er ook in het topic zelf vaak gewoon die informatie. Het probleem bij deze oplossing is dan dat ze alleen die post kunnen gaan lezen en de rest alsnog overslaan.

"ik heb de stratpost toch gelezen?" men moet gewoon alles lezen.... en anders maar niet reageren..... maar ja dat is ijdele hoop. Ik zie in de bovenstaande feature echter geen oplossing, zelfs geen gedeeltelijke.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

als er nu al 'klachten' over zijn vind ik dit geen goed idee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.