A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
En een post op elke pagina is ook vrij lastig te proggen denk ik omdat iedereen zelf kan bepalen hoeveel posts hij per keer laat zien. (en hij kan ook via /last een pagina bezoeken.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is niet moeilijker dan ze al doen met threads... en met /last tja... das wel wat lastiger jah.Alfredt schreef op 11 June 2003 @ 12:18:
Mensen lezen gewoon niet. Al maak je het nog ze vet en opvallend.
En een post op elke pagina is ook vrij lastig te proggen denk ik omdat iedereen zelf kan bepalen hoeveel posts hij per keer laat zien. (en hij kan ook via /last een pagina bezoeken.)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
ja dat kan wel maar ik zie het nut niet zo vreselijk.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dan ben je ook gelijk af van die flamebaits RTFT (Read The Fucking Topic
Was just a thought.
RatPack #814
Verwijderd
Zodat iedereen die een topic opent met de neus op de startpost gedrukt wordt omdat daar heel vaak het antwoord staat van een vraag die men wil posten
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
RatPack #814
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Alleen denk ik dat je er ook veel verwarring mee kan krijgen. Een linkje bovenin naar de eerste post zou ik dan een betere "oplossing" vinden
ik zou het alleen maar irritant vinden als ik een bij iedere pagina van een topic een zeer uitgebreide topic start moet downloaden en dan naar beneden moet scrollen
Imho is dat gewoon een mentaliteitsprobleem, van degene die de startpost niet leest èn degene die zo zou reageren. Maar dat is een andere discussieRoeligan schreef op 11 juni 2003 @ 13:22:
Dan ben je ook gelijk af van die flamebaits RTFT (Read The Fucking Topic) lees voor je blaat etc. af. Waardoor je reactie op reactie krijgt.
Was just a thought.
Om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat je iedere keer door een strartpost moet scrollen. Hoe moeilijk is het om de startpost door te lezen?
InderdaadErkens schreef op 11 June 2003 @ 14:07:
[...]
ik zou het alleen maar irritant vinden als ik een bij iedere pagina van een topic een zeer uitgebreide topic start moet downloaden en dan naar beneden moet scrollen
"ik heb de stratpost toch gelezen?" men moet gewoon alles lezen.... en anders maar niet reageren..... maar ja dat is ijdele hoop. Ik zie in de bovenstaande feature echter geen oplossing, zelfs geen gedeeltelijke.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()