[PW] Sterretje achter titel

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
ik zit net in PW te kijken en ik zie achter een paar topics een * staan waar voor is dit. Ik heb volgens mij iets gemist.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Titel is dan gefixed van flut naar duidelijk

[edit]

Nja, flut....
Compubiter schreef op 09 juni 2003 @ 01:12:
OS toegevoegd confrom de WOS-Policy, die je hopelijk ook uit je hoofd kent B) ;).
Bijvoorbeeld het OS dus toegevoegd aan de titel

[ Voor 77% gewijzigd door WFvN op 09-06-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topictitle veranderd, RTFF :/

* TheLunatic is in modjesmood today :P

[ Voor 38% gewijzigd door TheLunatic op 09-06-2003 23:56 ]

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Waarom moet dat met een * worden aangegeven? Doen we toch in andere fora op GoT ook niet?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
wfvn schreef op 09 juni 2003 @ 23:56:
Titel is dan gefixed van flut naar duidelijk

[edit]

Nja, flut....

[...]

Bijvoorbeeld het OS dus toegevoegd aan de titel
ik liep de uitleg in de PW faq te zoeken. Ik heb dus echt iets gemist

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 22:26

Dommel

Professioneel Software Sloper

Yohan schreef op 09 June 2003 @ 23:57:
Waarom moet dat met een * worden aangegeven? Doen we toch in andere fora op GoT ook niet?
In WOS en SA wordt dat ook gedaan voor zover ik weet. Misschien ook nog wel in meer fora maar die zie ik te weinig om dat zeker te weten :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

Was dit niet een soort van ongeschreven regel?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Yohan schreef op 09 June 2003 @ 23:57:
Voor zover ik me kan herrineren was dit om tijdens een screening van iemand posthistory te kunnen zien of de desbetreffende user 'goede' topics opent, met een goede topictitel

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
dual-zip schreef op 10 June 2003 @ 00:06:
[...]

Voor zover ik me kan herrineren was dit om tijdens een screening van iemand posthistory te kunnen zien of de desbetreffende user 'goede' topics opent, met een goede topictitel
Dan moet je een dergelijke gewoonte wel forum-wide toepassen :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLunatic schreef op 09 June 2003 @ 23:56:
Topictitle veranderd, RTFF :/

* TheLunatic is in modjesmood today :P
Mag jij zelf die FAQ ook eens bewonderen en mij vertellen wat er over dit soort reacties instaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 10 June 2003 @ 00:06:
[...]

Dat is niet zo, slechts om een verandering aan te geven. Overigens gebeurt dat niet overal en / of consequent. Maar als je zo'n sterretje ziet weet je nu wat het betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:35

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 00:10:
[...]
Mag jij zelf die FAQ ook eens bewonderen en mij vertellen wat er over dit soort reacties instaat :+
ROFLMAO _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed het normaal nooit maar het moet van m@nic :(

/me vind dat als iemand zijn topic kwijt raakt nav een verkeerde titel het zijn eigen schuld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Yohan schreef op 10 June 2003 @ 00:08:
Dan moet je een dergelijke gewoonte wel forum-wide toepassen :)
Mwoah, waarom? We gebruiken die * echt niet om te kijken of de user wel goede titels maakt hoor. Daarvoor zouden we nl. ook de 'oude' titels moeten opslaan en daar zijn notes veel beter geschikt voor ;)

Laten we zeggen dat sommige mods het wel doen en anderen niet. Het is namelijk een soort 'service' voor de TS, zodat als hij zijn topic niet meer kan vinden in de topiclijst, hij de topics met een * kan langsgaan om de zijne te vinden ( en de titel zou hem er eig. in 1x heen moeten lijden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Q:
Wat doen al die * aan het eind van de topictitels?

A:
Als de titel erg onduidelijk of schreeuwerig is zal ik de titel veranderen, en er tevens een * achter zetten. Zo kunnen we zien dat de titel is gewijzigd.
Ik denk inderdaad niet dat het in de P&W-FAQ staat :).
Wij doen het vooral om aan te geven aan onze collegae dat we de titel hebben aangepast, zodat zij er niet nog een keer naar hoeven te kijken. Bovendien is het inderdaad wel makkelijk om even snel in iemand postgeschiedenis of hij veel topics heeft waarbij de topictitel is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup, zeker in WOS gebeurt het nogal eens dat het OS vergeten wordt. Dan is een * erg handig, terwijl het bij elke rename een note zetten net even te veel werk is om elke keer (en voor enkel een vergeten OS) te doen :)

offtopic:
Trouwens is het als ik het me goed herinner niet eens begonnen in WOS: volgens mij is Jaymz er ooit mee begonnen.

Werd me verteld toen blackd het over nam en ik in SeM kwam melden dat er per ongeluk een * achter een titel was gezet in WOS 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 09:18:
Ik deed het normaal nooit maar het moet van m@nic :(

/me vind dat als iemand zijn topic kwijt raakt nav een verkeerde titel het zijn eigen schuld is
Zeker weten :? Want ik doe het ook nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

M@NIC schreef op 10 June 2003 @ 11:43:
Oh ? Zijn we je dat vergeten te vertellen ?
Alles wat we niet zeker weten, en waarvoor we een zondebok nodig hebben, daar noemen we deze week jouw naam als oorzaak 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Glimi schreef op 10 June 2003 @ 09:19:
[...]

Mwoah, waarom? We gebruiken die * echt niet om te kijken of de user wel goede titels maakt hoor. Daarvoor zouden we nl. ook de 'oude' titels moeten opslaan en daar zijn notes veel beter geschikt voor ;)

Laten we zeggen dat sommige mods het wel doen en anderen niet. Het is namelijk een soort 'service' voor de TS, zodat als hij zijn topic niet meer kan vinden in de topiclijst, hij de topics met een * kan langsgaan om de zijne te vinden ( en de titel zou hem er eig. in 1x heen moeten lijden* ;) )
* leiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 10 juni 2003 @ 11:43:
[...]

Kheb bewijs!
Kheb bewijs!
Kijk eens in ICQ! :+

O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

we_are_borg schreef op 09 June 2003 @ 23:55:
ik zit net in PW te kijken en ik zie achter een paar topics een * staan waar voor is dit. Ik heb volgens mij iets gemist.
Er loopt in P&W een nieuwe hyperactieve mod rond die die weekend zo'n 20 topics heeft gerenamed en nog heel consequent is met die sterretjes erachter pleuren ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

Jaymz

Keep on moving !

F_J_K schreef op 10 June 2003 @ 10:52:
offtopic:
Trouwens is het als ik het me goed herinner niet eens begonnen in WOS: volgens mij is Jaymz er ooit mee begonnen.

Werd me verteld toen blackd het over nam en ik in SeM kwam melden dat er per ongeluk een * achter een titel was gezet in WOS 8)7
Ik heb het ook weer van iemand afgekeken, geen idee meer wie overigens maar ik dacht dat het de WOS/SA hoek was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Er loopt in P&W een nieuwe hyperactieve mod rond die die weekend zo'n 20 topics heeft gerenamed en nog heel consequent is met die sterretjes erachter pleuren
Daarnaast pleegt deze mod ook modbreak's in het geval de openingspost niet aan de voorwaarden voldoet, bijvoorbeeld i.g.v. greets e.d. :)
(Ik denk dat dit meer effect heeft dan de user hier in een vervolgpost op te wijzen.)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Deveraux: volgens mij is dat een compliment of zoiets, dussuh bedankt :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Deveraux: volgens mij is dat een compliment of zoiets, dussuh bedankt
Ja inderdaad! Kwam er niet echt overtuigend uit maar bedoelde het wel zo :)
Daarnaast is je algehele optreden als mod ook zeker verfrissend te noemen _/-\o_

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Glimi schreef op 10 June 2003 @ 09:19:
Laten we zeggen dat sommige mods het wel doen en anderen niet. Het is namelijk een soort 'service' voor de TS, zodat als hij zijn topic niet meer kan vinden in de topiclijst, hij de topics met een * kan langsgaan om de zijne te vinden ( en de titel zou hem er eig. in 1x heen moeten lijden ;) )
je hebt vast een hele wijde mouw, waar je dit nu allemaal zo snel uitschud :P

Verder gaan de credits van de sterretjes geloof ik naar mbravenboer die ermee begon toen ie litemod P&W was

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 00:10:
[...]

You got me there mister :P

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Het raadsel is opgelost. De butler heeft het gedaan :P

Genoeg onzin lijkt me zo :)