Toon posts:

worm virrus verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem een tijdje geleden zat er een worm virus op kazaa (wee ni juist meer hoe hij heet)
ik ha dheel de pc gescand en heb nu een 5000 files in quarantine staan
hoe verwijder ik deze geheel van de pc
ps.moet altijd een eeuwigheid wachten voor dat het venster met de files in quarantine wordt geopent
:( :(

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Formateren :)
Anders blijf je ermee klooien, maar misschien kan een goede virusscanner ze verwijderen :?

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op welk OS :?

Verwijderd

Topicstarter
sorry,maar ik ben nog maar een beginner
zou je kunnen zeggen wat os betekent:s

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 17:57:
sorry,maar ik ben nog maar een beginner
zou je kunnen zeggen wat os betekent:s
Operating System: besturings systeem

Verwijderd

Topicstarter
windows xp

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

Cyphax

Moderator LNX
Dan zit je in het verkeerde forum ;)
Probeer het hier, maar lees eerst de policy even door zodat je een goed topic kan openen :)

PS: Probeer eerst de search uit, voor je een topic opent. Grote kans dat je je antwoord al vindt in een ouder topic zonder dat je er zelf 1 hoeft te openen :)

[ Voor 65% gewijzigd door Cyphax op 09-06-2003 18:10 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Welkom op GoT, Noitekeuh :)

Er zijn een hele hoop dingen mis met je topic, vandaar dat deze op slot gaat.

* Dit topic staat in het verkeerde subforum. Dit is NOS, Non-Windows Operating Systems. Hier horen vragen en discussies over OSsen als GNU/Linux, FreeBSD, BeOS en Solaris thuis. Geen Windows topics.
* Je topicstart is erbarmelijk slecht. Een korte, onsamenhangende post met weinig informatie. Met zo'n topicstart kunnen we je niet helpen. Onthou: wij weten alleen van jouw probleem wat jij vertelt.
* Je hebt zelf (blijkbaar) geen of heel weinig moeite gedaan. Dat is hier niet de bedoeling.
* Het ontbreekt je aan de nodige basiskennis. Je weet niet eens wat een OS is. Het klinkt misschien hard, maar dit is een forum voor de wat meer gevorderde computer-gebruikers. Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets niet weet, maar ik heb de indruk dat je qua nivo niet goed aansluit op wat we op GoT verwachten.
* Je taalgebruik is allesbehalve optimaal. Gebruik alsjeblieft hoofdletters, interpunctie, en schrijf volledige zinnen. Dat maakt je posts prettiger leesbaar voor de andere gebruikers.

Uit bovenstaande punten is mij wel duidelijk dat je de GoT FAQ niet hebt gelezen. Ik raadt je sterk aan die eens goed door te nemen, en hem serieus te nemen. We verwachten hier op GoT bepaalde dingen van je. Als je daar niet aan voldoet of wil voldoen is GoT niet het juiste forum voor je.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.