Welkom op GoT, Noitekeuh
Er zijn een hele hoop dingen mis met je topic, vandaar dat deze op slot gaat.
* Dit topic staat in het verkeerde subforum. Dit is NOS, Non-Windows Operating Systems. Hier horen vragen en discussies over OSsen als GNU/Linux, FreeBSD, BeOS en Solaris thuis. Geen Windows topics.
* Je topicstart is erbarmelijk slecht. Een korte, onsamenhangende post met weinig informatie. Met zo'n topicstart kunnen we je niet helpen. Onthou: wij weten alleen van jouw probleem wat jij vertelt.
* Je hebt zelf (blijkbaar) geen of heel weinig moeite gedaan. Dat is hier niet de bedoeling.
* Het ontbreekt je aan de nodige basiskennis. Je weet niet eens wat een OS is. Het klinkt misschien hard, maar dit is een forum voor de wat meer gevorderde computer-gebruikers. Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets niet weet, maar ik heb de indruk dat je qua nivo niet goed aansluit op wat we op GoT verwachten.
* Je taalgebruik is allesbehalve optimaal. Gebruik alsjeblieft hoofdletters, interpunctie, en schrijf volledige zinnen. Dat maakt je posts prettiger leesbaar voor de andere gebruikers.
Uit bovenstaande punten is mij wel duidelijk dat je de
GoT FAQ niet hebt gelezen. Ik raadt je
sterk aan die eens goed door te nemen, en hem serieus te nemen. We verwachten hier op GoT bepaalde dingen van je. Als je daar niet aan voldoet of wil voldoen is GoT niet het juiste forum voor je.