Ik heb precies hetzelfde probleem, maar wanneer ik hem op 85hz zet en vervolgens weer terugswitch naar 100 is het weer ok. Ik heb hem net een week en heb nu al van vanalles last.
nummer1:
het beeld was veeeeeeel ste fel, nadat ik de monitor 2 keer aan en uit zette was dat weer weg.
nummer2:
wanneer ik een zwart achtergrond had, en daar een windows verkenner schermpje (of ander wit scherm) op 1/4e van het beeldformaat zette was alles superfel. Wanneer ik het schermpje groter maakte werd het steeds minder fel. Na een dag zag ik een flits en was het weg.
nummer3:
wanneer ik de monitor aanzet staat mijn scherm niet op de oude stand. Na een half uur gaat ie wel iets naar onder, maar staat ie nog niet helemaal goed. Aan de zijkanten is overigen niks verandert. Wanneer ik 2 uur langer wacht en wat games speel, is ie na een tijdje weer op zijn oude stand aangekomen. Zeer irri dus
nummer4:
dat golvend probleem dus
nummer5:
zomaar een vertikale streep door mijn beeld. Na een klein tikje was dit weer weg
Ik heb ondertussen al 2 dagen terug iiyama gemaild met 3 van deze problemen. Hoop dat ik spoedig bericht krijg, anders ga ik toch echt bellen.. want zo kan het niet langer. Ik betaal tenslotte niet over de 400 euros voor zoveel crap.
edit: en ja ik heb hem al op 2 andere pc's geprobeerd, precies dezelfde problemen
[
Voor 4% gewijzigd door
Remco20 op 05-06-2003 22:53
]