Hrm, die circel in de sattelietweergave is toch je support percentage?
Op dag 4 kreeg ik de missie om minstens 60% in mijn buurt, mij te laten supporten. De circel in mijn buurt zegt echter al een tijdje dat het supportpercentage boven de 60% ligt. Nu zelfs op 95% door al mijn promotie langs de deuren. Toch wordt de missie niet als voltooid beschouwd?

Moet ik misschien twee wijken op dat percentage brengen? Kan het zijn dat 1 'buurt' uit 2 hokjes bestaat?
Een andere wijk, die naast mij ligt, heeft namelijk dezelfde kleur? Beetje wazig. Hij heeft wel gewoon een andere naam...
Verder raakt mijn rode resource erg leeg. Heb nu nog maar 23, hoe kan je dat opkrikken?

Die
tutorial heeft een informatieve waarde van 0. Iemand deze handleiding al in PDF gespot?
Als laatste had ik nog de vraag wanneer ik een groter HQ kon kopen, maar die is inmiddels beantwoord!
Verder vind ik het een erg leuk spel! Je moet even wennen aan de gameplay, maar daarna is het best wel te doen. Als ik nu ook m'n rode resource (power geloof 'k) weer kan verhogen, kan ik tenminste weer verder spelen. Eerst maar even slapen.