[PC] Republic: The Revolution

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 443 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb nu ook ff gescout, maar dit helpt ook niet!!? Voor de rest alles gedaan!
Kan je ook een specifieke plek investigaten of scouten, bv de kerk? Ondertussen verlies ik alleeen maar meer geld 8)7

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
PcManiaxx schreef op 07 September 2003 @ 10:22:
Ik heb nu ook ff gescout, maar dit helpt ook niet!!? Voor de rest alles gedaan!
Kan je ook een specifieke plek investigaten of scouten, bv de kerk? Ondertussen verlies ik alleeen maar meer geld 8)7
Heb je de rest van het topic wel gelezen?
Je moet tijdens dat iemand aan het investigaten is, met de camera naar het district gaan.
Dan kun je op gebouwen klikken. Als er niemand (beschikbaar) is, krijg je bij sommige gebouwen een vraagteken er bij staan.
Als er wel iemand beschikbaar is (tijdens scouten of investigaten) dan zal bij zo'n gebouw een icoontje van een persoon bij staan.
Klik dan op dat icoontje en dan zal er specifiek bij dat gebouw nog wat gezocht worden.
Als je het goede gebouw hebt, en je bent op het juiste tijdstip, dan zul je de drukkerij bisschop vinden.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Sorry jongens, maar ik snap er nog steeds geen ene flikker van :o 8)7
Ik heb nu met ene Semyon Titov (ben ff zijn naam kwijt) heb ik investigate gedaan en met een ander gastje uit mijn fractie scout. Ik drukte op de kerk toen er tot mijn ''grote'' :*) verbazing ineens een icoontje tevoorschijn kwam. (Semyon Titov waarmee ik aan het investigaten was) ik druk dus op het icoontje maar er gebeurt niks!! Ik heb dit al een paar honderd keer gedaan, ik blijf niet aan de gang :(

Kan iemand het mij zo goed mogelijk uitleggen? >:)

Verwijderd

hehe als je op dat plaatje van een fractie lid klikt bij bijv de kerk, moet je even in dat kadertje met tekst in de rechteronderhoek kijken..

:P

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Zeker te weinig support? :9 Moet ik dus meer support vergaren?

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PcManiaxx schreef op 06 September 2003 @ 22:21:
Ik moet nu steeds Bishop Breshnov zien te vinden? Ik heb al van alles gedaan. Scout, investigate, alles! Waar zit die rare vogel nou :P Btw, de missie heet ''Find information on the Bishop)

(Prettig kennis gemaakt te hebben met jullie mensen.... ik ben net nieuw :*) )
Welkom.

Waar krijgen jullie die missie eigenlijk dan? Ik kan me het niet herinneren, en ik mag nu de resolve naar 70% krijgen om de volgende stad toegankelijk te maken.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het is gewoon in de eerste stad. Het heet ''Find information on the Bishop''

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hrm, die circel in de sattelietweergave is toch je support percentage?

Op dag 4 kreeg ik de missie om minstens 60% in mijn buurt, mij te laten supporten. De circel in mijn buurt zegt echter al een tijdje dat het supportpercentage boven de 60% ligt. Nu zelfs op 95% door al mijn promotie langs de deuren. Toch wordt de missie niet als voltooid beschouwd? :? Moet ik misschien twee wijken op dat percentage brengen? Kan het zijn dat 1 'buurt' uit 2 hokjes bestaat? Een andere wijk, die naast mij ligt, heeft namelijk dezelfde kleur? Beetje wazig. Hij heeft wel gewoon een andere naam...

Verder raakt mijn rode resource erg leeg. Heb nu nog maar 23, hoe kan je dat opkrikken? :? Die tutorial heeft een informatieve waarde van 0. Iemand deze handleiding al in PDF gespot?

Als laatste had ik nog de vraag wanneer ik een groter HQ kon kopen, maar die is inmiddels beantwoord! :)

Verder vind ik het een erg leuk spel! Je moet even wennen aan de gameplay, maar daarna is het best wel te doen. Als ik nu ook m'n rode resource (power geloof 'k) weer kan verhogen, kan ik tenminste weer verder spelen. Eerst maar even slapen. :z

Dividend for Starters

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
als je meer rode resources moet hebben moet je gebieden die rood zijn in je bezit hebben :P

specs desktop | specs laptop

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

shuogg schreef op 08 September 2003 @ 07:35:
als je meer rode resources moet hebben moet je gebieden die rood zijn in je bezit hebben :P
LOL!
Slimme zet weer :z

Maar goed, bedankt - hoop dat ik nog genoeg resources heb om zo'n gebied te veroveren ;)

Dividend for Starters

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:34

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Is iedereen al klaar met spelen?? Tis zo stil in dit draadje....

• YouKnow
  • Niet online
Ik ben niet klaar, alleen weinig tijd :( Maar dat komt wel weer :)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Vraagje, ik zit nu in een missie waar ik de burgemeester of medewerkers van hem moet vinden in een hoerenclub. Ik moet dus een huis zoeken met rode lampjes ervoor (in het centrum). Maar die kan ik dus niet vinden :?
Help :P?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 16:38
Ik heb em gespeeld, indrukwekkend spel _/-\o_ echt klasse, alleen niets voor mij ;) na +/- 3 uur gespeeld te hebben had ik het wel gezien, maar mooi spel dat zeker :)

Last.fm
Films!

• Solomon
Venkeroz schreef op 05 oktober 2003 @ 17:28:
Vraagje, ik zit nu in een missie waar ik de burgemeester of medewerkers van hem moet vinden in een hoerenclub. Ik moet dus een huis zoeken met rode lampjes ervoor (in het centrum). Maar die kan ik dus niet vinden :?
Help :P?
Owh wacht, dat heb ik opgelost. Je moet gewoon op het goede tijdstip in de goede wijk scouten :)

Nu een ander vraagje, ik moet in 3 wijken scouten, omdat ik info moet hebben over mayor candidates.
Maar als ik de info over die wijken allemaal op 100% heb, is die missie nog steeds niet voltooid :?

• Solomon
Venkeroz schreef op 05 October 2003 @ 21:53:
[...]

Owh wacht, dat heb ik opgelost. Je moet gewoon op het goede tijdstip in de goede wijk scouten :)

Nu een ander vraagje, ik moet in 3 wijken scouten, omdat ik info moet hebben over mayor candidates.
Maar als ik de info over die wijken allemaal op 100% heb, is die missie nog steeds niet voltooid :?
KICK :P

• Solomon
Please, help me ;( Ik kom echt niet verder!

• YouKnow
  • Niet online
Venkeroz schreef op 11 oktober 2003 @ 14:13:
Please, help me ;( Ik kom echt niet verder!
Dan mag je even vertellen waarbij je hulp nodig hebt, zo kunnen we er niets mee! :)

• Solomon
YouKnow schreef op 11 October 2003 @ 14:43:
[...]

Dan mag je even vertellen waarbij je hulp nodig hebt, zo kunnen we er niets mee! :)
Bekijk de twee posts die er boven staan eens 8)

• sjaakaq
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik heb ff een vraagje:
ik ben net begonnen en moet nu 2 mannetjes recruteren. Nu zie ik in de landkaart-mode wel als ik op mijn foto klik de otie 'headhunt' oid staan, maar...als ik hier op klik gebeurt er niks.

WTF moet ik doen??

leoaq.fm // Jeune Loop

• Solomon
Solomon schreef op 05 October 2003 @ 21:53:
[...]

Ik kom d'r niet uit.

Verwijderd

Ik moet al mn recruits op 70% resolve krijgen, maar hoe doe je dat, want anoint en favor mislukken altijd (ook als ik win met favor... zeer vaag, dan staat er dat Semyovs Presence en Control te sterk is).
Maar ondertussen blijft zn resolve op 51% en dat moet hoger!

Iemand tips?
Pagina: 1 2 3 Laatste