Het Grote XBOX Topic deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42

-ET-

Phone Home

Nu wimbeldon is afgelopen heb ik nog wel zin om door te tennissen op mijn xbox, echter weet iemand een goede tennis game?

Ik kon weinig reviews vinden. Wat ik vond ging over topspin van microsoft welke er echt heel vet uit zag. Maar deze komt pas in november van dit jaar uit. En ik wil nu eigenlijk wel een tennis game hebben die fatsoenlijk speelt en wat ook leuk met zijn 2-en of meerdere is.

ik vond Tennis master series 2003

alleen krijgt die hier niet echt een hoge score

en Fila World Tour Tennis.

en bij tothegame hadden ze zelfs geen links naar reviews.

Wie heeft er een leuke tennis game of weet een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:31

Wom

-ET- schreef op 06 juli 2003 @ 20:51:
Nu wimbeldon is afgelopen heb ik nog wel zin om door te tennissen op mijn xbox, echter weet iemand een goede tennis game?

Ik kon weinig reviews vinden. Wat ik vond ging over topspin van microsoft welke er echt heel vet uit zag. Maar deze komt pas in november van dit jaar uit. En ik wil nu eigenlijk wel een tennis game hebben die fatsoenlijk speelt en wat ook leuk met zijn 2-en of meerdere is.

ik vond Tennis master series 2003

alleen krijgt die hier niet echt een hoge score

en Fila World Tour Tennis.

en bij tothegame hadden ze zelfs geen links naar reviews.

Wie heeft er een leuke tennis game of weet een goede?
Top Spin
Slam Tennis

De eerste is nog niet uit , maar beloofd veel. De onderste is redelijk positief ontvangen, maar ook nog niet echt top. Jammergenoeg geen Virtua Tennis op de Xbox, want dat is een meesterlijke tennisgame (zowel 1 als 2).

[edit]

Slam Tennis 72% @ Gamerankings

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 06-07-2003 20:58 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Top spin had ik inderdaad gezien. Komt bij microsoft zelf vandaan. Dus hele goede graphics alleen pas in november verkrijgbaar. Ik zie dat slam tennis ook pas van de winter verkrijgbaar is. Dan wordt het waarschijnlijk toch tot november wachten totdat Topspin uit is.

[edit]
ik zie dat de release date bij gamerankings op 22 aug. Vorigjaar staat.

[ Voor 14% gewijzigd door -ET- op 06-07-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

-ET- schreef op 06 July 2003 @ 20:58:
Top spin had ik inderdaad gezien. Komt bij microsoft zelf vandaan. Dus hele goede graphics alleen pas in november verkrijgbaar. Ik zie dat slam tennis ook pas van de winter verkrijgbaar is. Dan wordt het waarschijnlijk toch tot november wachten totdat Topspin uit is.

[edit]
ik zie dat de release date bij gamerankings op 22 aug. Vorigjaar staat.
Slam Tennis ligt gewoon in de winkel. Bij de plaatselijke FRS hier was hij zelfs al afgeprijst als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik zie hem inderdaad voor 29.99 bij de FRS. Ik heb nog even bij gamerankings gekeken naar de reviews van users. De ene vind het niets en de andere vind het weer te veel op virtua tennis lijken. Nou heb ik wel goede dingen gehoord over virtua tennis. Dus ik twijfel nog. Zijn er hier mensen op GoT die slam tennis toevallig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:15
Zijn er hier mensen die midnight Club II hebben en hem ook online spelen en wat vinden jullie er van? Ik heb al wat reviews gelezen en het lijkt me best een gaaf spel en zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben met nba street vol 2 bezig maar kom 10 punten tekort in be a legend. terwijl ik toch alles uit heb??
kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
impact99 schreef op 07 July 2003 @ 12:28:
Zijn er hier mensen die midnight Club II hebben en hem ook online spelen en wat vinden jullie er van? Ik heb al wat reviews gelezen en het lijkt me best een gaaf spel en zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen.
Hmm, ik vond hem wat tegen vallen. Grafisch is het GTA3 (ook van Rock*), en gameplay viel wat tegen. Het is weer gewoon checkpoint racen door een stad heen, die er niet goed uitziet.

Het idee van streetracing vind ik wel leuk, en het snelheidsgevoel zit ook wel goed imo. Je hebt 2 boosts, en je kan vanuit slipstream ook boost verdienen. Leuk bedacht vind ik.

Online heb ik het nog niet gedaan, maar dat zal altijd leuker zijn dan SP. Mischien vind jij het een erg leuk spel, maar verwacht meer van een racer. It's up to you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon lekker wachte op segagt online (-:

Heb nu de centskes al klaar liggen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al wat meer over Star Wars Galaxies: An Empire Divided? Wanneer die uitkomt en of die uberhaupt nog wel uitkomt op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste nieuws was van niet en hij zuigt toch groote tegenvaller helaas terwijl ik er 2 jaar op heb gewacht )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 15:01:
gewoon lekker wachte op segagt online (-:

Heb nu de centskes al klaar liggen (-:
Weet je ongeveer wanneer deze uitkomt, want als dat niet zo lang duurt ga ik die wel kopen die lijkt me ook zeer gaaf. En PGR2 natuurlijk maar dat duurt alleen nog zo lang :(

Heb trouwens gewoon een zere vinger van het spelen van burnout 2.
Een maatje en ik waren aan het proberen om met 1 level (airport 3) zo hoog mogelijk in de world ranking te komen. En daar gaat veel tijd in zitten. Sta nu iets van 52e dacht ik met een tijd van 2.55.419 ongeveer (weet tijd niet zeker zit op werk dus kan niet kijken). Maar wat is dat verslavend zeg en frustrerend als je net voor de finish nog ff in een andere auto boort zeer irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik ken het met sommige mappen sta ik ook heerlijk hoog moet em trouwens nog een keer helemaal uitspelen om alles te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Ik heb hem volgens mij bijna uitgespeeld maar daar wacht ik nu maar ff mee tot mijn vinger niet zo'n zeer meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflmao

gevoel ken ik met pgr had ik er ook fucking last van en motogp ook daarom doe ik het wat rustiger aan met die games.

Ik heb hier trouwens nog mx superfly te ruil liggen en ben opzoek naar tao feng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Heb nog dagelijks pijn in mijn wijsvinger van Burnout 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb tijdens de voorbereidingen van de Game Kings MotoGP wedstrijd een blaar(!) op me linkerduim gekregen doordat ik steeds keihard de linkerthumbstick naar voren duwde om over die motor heen te liggen. Als ik zo geconcentreerd ben aan t spelen dan krijgt mijn controller het echt zwaar te voorduren. Ik knijp me controller bijna fijn van de spanning/adrenaline die op dat moment door me lichaam pompt })

Ik heb me gister ook een GameCube gekocht. Voor € 50,- van en vriend van me gekocht die er toch nooit op speelde met de game Fifa 2003. Nou vind ik voetballen ram een kutsport dus die game ga ik toch nooit spelen. Nu ken ik tenminste de multiplatformgames goed vergelijken met de Xbox en de GameCube. Ik heb hem vooral gekocht voor de Only-games die niet op m'n mooie zwarte Xboxje te spelen zijn. Nu nog een PS2 en ik ben helemaal "into next-gen".

P.S.
Waar blijven al die Gamertags van Xbox Live??
Ik heb er pas 2
mail ze naar bkindermann@arcuscollege.nl
vergeet er niet bij te zetten welke Live enabled games je in je bezit hebt.

[ Voor 109% gewijzigd door Techno Overlord op 08-07-2003 12:30 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal de mijne maar eens gaan opzoeken (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 14:07:
ik zal de mijne maar eens gaan opzoeken (-:
Opzoeken??? Weet je die niet uit je hoofd dan??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, gisteren Tetris Worlds binnengekregen, wel de online versie... Damn, het is eigenlijk nog leuker dan ik verwacht had! Grappig hoe zo'n simpel spel, met wat online-functies, toch menig uurtje zoek kan maken... :)

Trouwens, oud nieuws maar soit: er is een 2e map voor Clone Wars te downloaden, voor wie het nog niet wist (kan me niet herinneren het hier te hebben gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 14:49:
Ah, gisteren Tetris Worlds binnengekregen, wel de online versie... Damn, het is eigenlijk nog leuker dan ik verwacht had! Grappig hoe zo'n simpel spel, met wat online-functies, toch menig uurtje zoek kan maken... :)
Als het goed is zit bij mijn gewonnen Live! pakket (wat ik nog niet binnen heb) ook een demo van Tetris Worlds. Tetris blijft natuurlijk verslavend, hoe oud en simpel het spel eigenlijk al is.

Nieuwe contentdownload trouwens voor RTCW : Tides Of War
Activision en id Software hebben bekend gemaakt dat we de tweede multiplayer map voor Return to Castle Wolfenstein: Tides of War kunnen unlocken via een code die je kunt dowloaden op Xbox Live.

In deze nieuwe map, genaamd Safe, is het de bedoeling om met een team een gebombardeerd fort binnen te dringen om de kluis te gaan kraken. Heb je de kluis gekraakt dan is het de bedoeling om zo snel mogelijk weer te ontsnappen uit het fort, met de papieren uit de kluis. Dit klinkt makkelijker dan het is, want je tegenspelers bevinden zich in het fort en zullen het tot de laatste snik verdedigen! Teamplay vereist dus.

Safe is de tweede map uit een serie van drie en zal tevens te gebruiken zijn in elimination en stopwatch mode. De eerste 2 screenshots van deze nieuwe map kun je vinden onder screenshot 24 en 25.
En ook MechAssault doet mee :
Met het downloaden van deze kleine patch maak je verschillende nieuwere speelmodi speelbaar op oudere maps. Zodat je nog meer vrijheid hebt in het kiezen van de omgeving waar je elkaar's torenhoge robotten in rond wilt schoppen. Nieuwe gamemodes zoals Scout, Skirmish en Giant Killers zijn op deze manier in vrijwel elke map te spelen.

[ Voor 60% gewijzigd door Wom op 08-07-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:20
AudiRS4 schreef op 08 juli 2003 @ 18:27:
[...]
Nieuwe contentdownload trouwens voor RTCW : Tides Of War
[...]
Dit is geen downloadable content! Het is een map die je unlockt door een file te downloaden via Live:
Nieuw 'Unlockable' level in Return to Castle Wolfenstein

Vandaag is een via de downloadable content feature een unlock code te downloaden voor een nieuw level in Return to Castle Wolfenstein. Zo zul je een kleine file downloaden welke een level unlocked die al reeds op de DVD staat. Hoe is dit een slechte zaak zou je dan denken? Nou dat zullen wij je vertellen.

Het is de bedoeling dat je met Xbox Live downloadable content 'extra' content krijg, en niet dat de makers avn het spel content voor de releaseversie gaan achterhouden om later alsnog vrij te geven. Dat is namelijk eerder content aan ons onthouden dan extra content geven. Kortom, de 'unlockable content' is een slechte, slechte zaak, en hopelijk brengen de jongens die ons Return to Castle Wolfenstein brachten ook 'echt' nieuwe content uit in de toekomst.

Voor de mensen die het niet zo veel uitmaakt is hier onder een korte beschrijving van het level:

Het level heeft 'Safe', en de geallieerde spelers moeten samenwerken om een kluis op te blazen in het hart van een Duits fort om belangrijke papieren te pakken te krijgen en te ontsnappen in de klaar staande truck. Deze map kan ok in de Elimination, en Stopwatch multiplayer modes gespeeld worden.

Onthoud het dus, als iemand je ooit vraagt of dit downloadable content is, zeg dan "Nee, dit is content die al bij de release had moeten zitten en ze expres aan ons onthouden om later net te kunnen doen alsof ze ons van nieuwe content voorzien". Hopelijk leren ze hun lesje en brengen ze in de toekomst gewoon echt 'nieuwe' content aan.
Het is een vieze truc om de eigenaren van RTCW te laten denken dat er nog aan hun game gewerkt wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom Paris op 08-07-2003 19:40 ]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je moet de code dan toch downloaden :+

Maar nee, je hebt gelijk, is gewoon schandelijk dat ze het zo doen. Zou me niet verwonderen als in de PS2 versie deze levels ook geunlocked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

impact99 schreef op 07 July 2003 @ 12:28:
Als het goed is dan krijg ik hem deze maand samen met MotoGP2. Ik heb deze gamez namelijk opgegeven dat ik die wil ontvangen nadat ik 2 mensen voor Live heb geactiveerd tijdens de ILoveLive-actie. Als ik hem heb post ik gelijk mijn ervaringen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
Hey ik wil binnnenkort ook een xbox gaan halen, maar ik vroeg me af of jullie nog één of andere leuke aanbieding wisten, dat ik zeg maar een (paar) spelletje(s) erbij heb voor weinig ofzo. Sega pack bestaat niet meer dunkt me, en ik hoef geen live pakket (schiet toch niet echt op met 56k en geen cc :P), zijn er meer van die packs die de moeite waard zijn/cheap zijn, en waar kan ik die dan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
PHAT!
Eigenlijk zou het volgende deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Underground, pas in het eerste kwartaal van 2004 haar opwachting maken. Maar wellicht ging de ontwikkeling wat sneller dan verwacht, want Electronic Arts heeft beslist deze titel nog deze herfst op de markt te brengen.
bron

Alleen jammer dat EA deze game niet op LIVE gooit :( Alleen PC en PS2 gaan online...

En er is ook een filmpje beschikbaar :) Wel wat donker en in .wmv, maar het gaat om het idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kicke er komt een nfl street versie uit
netzoiets als nba street vol 2 alleen dan met american football lekker 7 tege 7 rammen zonder penaltys (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 17:43:
kicke er komt een nfl street versie uit
netzoiets als nba street vol 2 alleen dan met american football lekker 7 tege 7 rammen zonder penaltys (-:
....euuh... zoiets :P Ik mag die street versions ook wel inderdaad. En NFL is zoiezo wel een leuke sport om te doen :) Not IRL, want dat doet pijn, geloof mij ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Neejoh op 09-07-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i know ik doe aan rugby dus vertel mij wat (-:

En irl vind ik het leuker als een game maar dit word gewoon een heerlijke party game lekker met wat maten op debank elkaar de hersens inbeuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bong-One schreef op 09 juli 2003 @ 13:19:
Hey ik wil binnnenkort ook een xbox gaan halen, maar ik vroeg me af of jullie nog één of andere leuke aanbieding wisten, dat ik zeg maar een (paar) spelletje(s) erbij heb voor weinig ofzo. Sega pack bestaat niet meer dunkt me, en ik hoef geen live pakket (schiet toch niet echt op met 56k en geen cc :P), zijn er meer van die packs die de moeite waard zijn/cheap zijn, en waar kan ik die dan halen?
Hier en daar nog een thrill pack met Splinter Cell en Project Gotham Racing. Verder is er denk ik niet veel meer, of het moet oude voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
AudiRS4 schreef op 09 July 2003 @ 18:38:
[...]

Hier en daar nog een thrill pack met Splinter Cell en Project Gotham Racing. Verder is er denk ik niet veel meer, of het moet oude voorraad zijn.
die thrill pack, hoeveel kost die? Splinter Cell en PGR lijken me wel ok. Ik heb ook gehoord dat je soms de xbox classics er voor 10euro per stuk bij kreeg ofzo bij aanschaf van een xbox, weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bong-One schreef op 09 juli 2003 @ 22:28:
[...]
die thrill pack, hoeveel kost die? Splinter Cell en PGR lijken me wel ok. Ik heb ook gehoord dat je soms de xbox classics er voor 10euro per stuk bij kreeg ofzo bij aanschaf van een xbox, weet iemand hier meer van?
Dat was volgens mij iets van 230-240 euro als ik me niet vergis. Wat betreft die classics, dat kan best een aktie zijn van een bepaalde keten. In ieder geval niet een door Microsoft opgezette aktie. Er lopen wel akties met kortingen bij aanschaf van Live ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Full Spectrum Warrior
Veel is er nog niet over te vinden. Wel is de presentatie bij E3 nu eindelijk in 1 file en in goede kwaliteit te downloaden. Aan de hand van een stukje gameplay komen de eigenschappen van het spel aan bod.

Presentatie 500MB .mov

Preview at Xboxworld.com

Screenshot
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fullspectrumwarrior012.jpg

Iets anders, waar is een editie van Official Xbox Magazine (UK) + demodisc te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag,

Een vriend van mij wilt live kopen, hoe werkt dat dan precies:

Is het zo dat je dan een live cd krijgt, die instaleert, en dan alleen vanaf die Xbox live kan spelen? Of is het ook mogelijk dat ik met zijn account op mijn xbox kan spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan op meerdere xboxen met die account spelen kijk op www.xboxworld.nl daar staat een hoop uitlet en op www.xbox.nl/live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 02:45:
Ik heb een vraag,

Een vriend van mij wilt live kopen, hoe werkt dat dan precies:

Is het zo dat je dan een live cd krijgt, die instaleert, en dan alleen vanaf die Xbox live kan spelen?
In de Live-kit zit:
* Xbox communicator – Koptelefoon + microfoon om met mede Xbox Live gamerz te praten
* Xbox Live Starter disk – Setup disk + Whacked! (demo) + Moto GP (demo) + MechAssault (demo)
* Xbox Live abonnement – Je registratiecode om de eerste 12 maanden Xbox Live te kunen spelen (deze bevindt zich op het hoesje van je Starter Disk)
* Instructie Manuals – Alles wat je wilt weten over Xbox Live
Of is het ook mogelijk dat ik met zijn account op mijn xbox kan spelen???
Ja dat is mogelijk. Het kan op 2 manieren.
De makkelijkste:
Ga naar Account Management in je Xbox Dashboard.
Kopieer je Account van je Xbox Hard Disk naar je Xbox Memory Unit.
Op de andere Xbox ga je naar Account Management.
Kopieer je Account van je Xbox Memory Unit naar je Xbox Hard Disk.

De moeilijke:
Via Account Recovery maar dit is een beetje lijp om te doen en ik raad je aan de makkelijke manier te gebruiken.

Je kan tot 8 Accounts op 1 Xbox maken. Als je meer als 8 Accounts wil op 1 Xbox dan moet je voor elke Account meer een aparte Memory Unit gebruiken.

Meer info: klik hier.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze:

niemand kan mij verslaan met dead or alive 3 met de volgende chars, op volgorde van sterkte:

-Jann Lee
-Bass
-Leon
-Hayabusa
-hayabusa
-Tina
-Bayman
-die karatechick

Niemand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

net ff outlaw volleyball gespeeld. Wel geinig spel. Graphics zijn ok, gameplay iet wat houterig maar te spelen en de muziek is niet helemaal mijn smaak , maar wel ok.

Commentaar is 1337. heb net pas een klein btje gespeeld, maar dit moet zeker een leuke game zijn, 2 tegen 2.

Heeft tevens live.

screens @ xbox.com

mijn cijfer : 7.5

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58

star-saber

Ryzen

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 22:18:
bij deze:

niemand kan mij verslaan met dead or alive 3 met de volgende chars, op volgorde van sterkte:

-Jann Lee
-Bass
-Leon
-Hayabusa
-hayabusa
-Tina
-Bayman
-die karatechick

Niemand.....
Whahahahahahahahaha

das een goeie
get a real life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 22:18:
bij deze:

-Jann Lee
-Bass
-Leon
-Hayabusa
-hayabusa
-Tina
-Bayman
-die karatechick

Niemand.....
whahahaha
Niet te eigendunk doen he :Z
En die karatechick is hitomi!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou net zeggen als je de naams nieteens weet zwijg dan over de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Outrun 2 !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/outrun2_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/outrun2_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/outrun2_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/outrun2_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/outrun2_005.jpg

Vooralsnog alleen op het Chihiro Aracede Board (samenwerking tussen Sega en MS), dus over hopelijk niet al te lange tijd bij een Xbox in mjn buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incompetente ketters! ik ben echt unbeatable :)

iedereen die het tegendeel wil/kan bewijzen, zie msn of icq :p

kwas gisteravond beetje de weg kwijt waardoor ik de naam van hitomi vergeten was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wohoooooo patser. damm dit heb ik nognooit meegemaakt.

Vet kicke wederom audi was er ook al mee bezig maar eindelijk een vervolg op outrun en ziet er nog leuk uit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 01:47:
Iets anders, waar is een editie van Official Xbox Magazine (UK) + demodisc te verkrijgen?
Volgens mij kan je die bij Dimension Plus wel krijgen ik heb hem daar iig wel eens een keer weggehaald.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:27
uhm, ik heb ook even een vraagje die niet over games gaat maar over hoe het nou precies werkt met de dolby digital 5.1 van de xbox

ik heb sinds gisteren de Logitech Z-640 5.1 speakerset en nou heb ik hem aangesloten op mijn Xbox maar nou krijg ik (bij bijvoorbeeld Pulp Fiction) geen geluid uit de middenvoor speaker... alleen als ik de optie 'matrix' aanzet op de speakers maar dan is het weer niet alleen de spraak maar precies hetzelfde geluid als alle voorspeakers (dus geen scheiding van kanalen)...

de xbox heeft toch dolby digital ondersteuning?? ik heb nog niet de advanced scart kabel.. kan het daaraan liggen of geeft dat alleen maar BETER geluid? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
CeeDeeS schreef op 12 juli 2003 @ 16:18:
uhm, ik heb ook even een vraagje die niet over games gaat maar over hoe het nou precies werkt met de dolby digital 5.1 van de xbox

ik heb sinds gisteren de Logitech Z-640 5.1 speakerset en nou heb ik hem aangesloten op mijn Xbox maar nou krijg ik (bij bijvoorbeeld Pulp Fiction) geen geluid uit de middenvoor speaker... alleen als ik de optie 'matrix' aanzet op de speakers maar dan is het weer niet alleen de spraak maar precies hetzelfde geluid als alle voorspeakers (dus geen scheiding van kanalen)...

de xbox heeft toch dolby digital ondersteuning?? ik heb nog niet de advanced scart kabel.. kan het daaraan liggen of geeft dat alleen maar BETER geluid? :?
Je hebt nu gewoon die 2 composiet dingen in je speakerset gestopt? Dan ligt het daar gewoon aan lijkt mij. Alles werkt hier gewoon perfect met een Pioneer dv88 en die advanced scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
Thunder schreef op 12 July 2003 @ 16:23:
[...]

Je hebt nu gewoon die 2 composiet dingen in je speakerset gestopt? Dan ligt het daar gewoon aan lijkt mij. Alles werkt hier gewoon perfect met een Pioneer dv88 en die advanced scart.
Ja klopt, dat heb ik nou.. Ok het ligt dus aan de kabels..
Nou zag ik bij gameland-helmond deze third party adanced scart kabel voor 15 euro. Zou dat wat uitmaken dat hij third party is dus kan ik beter 15 euro meer lappen voor de officiele xbox kabel (kost 30 euro) of hebben jullie zoiets van hou die 15 euro toch lekker op zak :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een goede kabel........en scheelt je 15 euro alleen hou er rekening mee dat de 640 GEEN dolbi digital ondersteunt dat is alleen zijn grote broer de z680,

Je kunt alleen analoog oftewel gesimuleerd dolbi krijgen met de 640.

je kunt best de advanced scart kopen alleen heb je er met die set geen bal aan!!!! dus hou die 15 of 30 euro in je zak en spaar door voor een dolbi digital set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja nog wat de xbox heeft inderdaad wel digital ondersteuning die je via de advanced scart kan beluisteren alleen zoals ik al zei moet je een set MET een decoder hebben die het dolbi gebeuren voor je aanstuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 17:05:
Is een goede kabel........en scheelt je 15 euro alleen hou er rekening mee dat de 640 GEEN dolbi digital ondersteunt dat is alleen zijn grote broer de z680,

Je kunt alleen analoog oftewel gesimuleerd dolbi krijgen met de 640.

je kunt best de advanced scart kopen alleen heb je er met die set geen bal aan!!!! dus hou die 15 of 30 euro in je zak en spaar door voor een dolbi digital set.
Haha, ok, doen we dat :) maar de kabel moet er dan dus alsnog komen :p
Maar ik dacht dat deze ook dolby digital ondersteunde maar idd.. ik zie het nou pas :/ Naja, dan ga ik hem toch maar ruilen voor zijn grote (en nieuwe) broer (ik had 8 dagen uitprobeertijd waarvan er inmiddels 1 is verstreken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien op een algemeen gameforum geen losse post over een losse Xbox game gemaakt mag worden .... deze dan maar:

Crimson Sea, wanneer komt 'ie hier uit?

Marco

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Farting Bob dit mag wel, er zijn alleen users die de regels nog niet helemaal kennen en iemand anders dan de verkeerde instructies geven.
Je topic gaat zo weer open, klein misverstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, no problemo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er werd gezegd dat ik beter moest zoeken in mijn thread die GEDOEMD is gesloten te blijven blijkbaar .... maaruh .... www.frs.nl ---> GEEN CRIMSON SEA (had ik al gechecked) en die andere is een online store, ikke geen creditcard en doe daar niet aan .... ik heb hem niet bij de bekende zaken gezien, ZELFS niet bij een gameshop in Den Haag die echt wel weet of iets er is of niet, het spel stond niet in de PC en niet op een 'to be released'-lijst.

Ik heb in ieder geval een aantal sites gechecked, kon zo snel geen release datum vinden, WEL allerlei posts die data gaven ergens in april/mei/juni .... uitstel dit/dat .... aldus vandaar deze toch logische vraag. Dat ik nu net die ene sites gemist heb waar die info wel op staat, wil niet zeggen dat iemand zonder te zoeken domweg een post plaatst. Helaas van de post, ik denk dat dit spel het erg goed gaat doen, beetje combi tussen RPG(Final Fantasy) en games als Devil may Cry, niet de minsten der spelen kan ik wel zeggen.

Een kleine gok is ook dat bepaalde mensen Crimson Skies en Sea een beetje door elkaar gehaald hebben, het betreft ook niet Crimson Tide :) .... Crimson Sea .... www.koei.com, daar staan erg mooie screens en een trailer.

Marco

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 14:03:
Aangezien op een algemeen gameforum geen losse post over een losse Xbox game gemaakt mag worden .... deze dan maar:

Crimson Sea, wanneer komt 'ie hier uit?

Marco
Hij is al uit. In Europa is hij op 28 Maart uitgekomen. (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een zaakie kent waar 'ie in de winkel ligt (in de Randstad, liefst buurt Rotterdam) .... gaarne posten, ik heb hem nog niet gezien bij MM, FRS en Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

farting bob als je wederom goed kan lezen dan zou je zien dat die online shop gewoon onder rembours verstuurd en als je daar niet aan doet is niet het probleem van de adjes denk ik.

gewoon goed zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel goed lezen, maar vroeg dus duidelijk naar een officiele Nederlandse release en waar die gewoon in de winkel te koop is (was ook duidelijk te lezen dacht ik zo). Ik ben niet zo'n online shopper.

EDIT: Gevonden op die dimplus-site, maar meteen bestellen :)! Thnx.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 15:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 09:49:
Kan wel goed lezen, maar vroeg dus duidelijk naar een officiele Nederlandse release en waar die gewoon in de winkel te koop is (was ook duidelijk te lezen dacht ik zo). Ik ben niet zo'n online shopper.

EDIT: Gevonden op die dimplus-site, maar meteen bestellen :)! Thnx.
right, je bent geen online shopper, maar je gaat m toch maar bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van mijn geloof afgevallen

.... en ben ongeduldig, aangezien zaken als Free Record etc hem nog niet verkopen, kan hem in ieder geval niet vinden daar, ook op hun online store niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 11:03:
Ik ben van mijn geloof afgevallen

.... en ben ongeduldig, aangezien zaken als Free Record etc hem nog niet verkopen, kan hem in ieder geval niet vinden daar, ook op hun online store niet.
Maak daar maar niet meer van. Het spel is bijna vier maanden oud.
Zin in een potje 'voice chat' in het Xbox Live dashboard?

Je denkt net als ik "We hebben toch al voicechat over Xbox Live?", maar we krijgen een uitbreiding op de mogelijkheden. Voicechat over Xbox Live is no nog beperkt tot gespreken in dezelfde Xbox Live game, en niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde games. Microsoft bied voor het einde van het jaar met Xbox Live 2.0 een uitkomst voor de mensen die toch met elkaar willen praten, maar niet over dezelfde spellen beschikken. Xbox Live voicechatten in het Xbox Dashboard.

Er komen geen games aan te pas, maar toch kan je in de toekomst met de nieuwe Xbox Live voicechat functie zestien mensen uitnodigen om te praten met je comunicator. Alleen mensen van je (uiteraard overvolle) friends kan je uitnodigen, en alleen mensen die weer bij je vrienden op de friendslist staan etc. Geen enge mensen die je niet kent, of mogelijk vervelende personen die graag een gezellige chat verpesten, het is een strikt persoonlijke kamer waar jij bepaald wie er binnenkomt.

Het werkt als volgt: heb je Xbox Live dan zal je automatisch einde dit jaar een update downloaden die vrijwel alle functies van Xbox Live een facelift geeft of verbeterd. Zo zullen de nieuwe functies, zoals deze Xbox dashboard voicechat worden toegevoegd en zal de Xbox Live service gereed gemaakt worden voor de verschillende mogelijkheden die XSN sports en toekomstige diensten bieden. Is de update geïnstalleerd dan zul je je eigen voicehatrooms kunnen creëren en daarin je vrienden uitnodigen. Simpel toch?
Leuke functie, maar jammer dat het zo beschermend is. Het is natuurlijk wel zo dat je nu weet met wie je chat en dat er niemand je chat kan verpesten. Maar het lijkt me ook wel leuk om eens met een stel gekke Amerikanen te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

DoctorV64

Cosmopoliet

Das een leuke manier om met je familie in het buitenland te praten dan. Ervoor zorgen dat je neven ook een X-box kopen en Live! aan te schaffen en dan lekker online chatten.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorg dan dat je die gekke americanen tegenkomt ik heb er 1 in mijn lijst staan waarva ik me afvraag of ie nou altijd dronken is of gewoon zo idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamspeak bespaart ook long distance calls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

ok ff een vraagje:
ik weet dat je met Xbox live 256/128 moet hebben, maar KOM JE ER ABSOLUUT NIET OP, met lite, of word het afgeraden?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
het wordt afgeraden, omdat het waarschijnlijk niet lekker speelt, maar je komt er wel op hor, maar als er veel data heen en weer gegooid moet worden, heb je met lite wel eens problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of het al gemeld is, zag het nog niet staan, maar bij de Media Markt Amsterdam ZO liggen stapels Quantum Redshift voor €7 en Sega GT voot €10... best goeie prijs/qualitiet verhouding dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 16:17:
weet niet of het al gemeld is, zag het nog niet staan, maar bij de Media Markt Amsterdam ZO liggen stapels Quantum Redshift voor €7 en Sega GT voot €10... best goeie prijs/qualitiet verhouding dus ;)
Quantum Redshift is die prijs zeker waard. Is een ondergewaardeerde game imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom_Paris schreef op 14 July 2003 @ 11:35:
[...]

Maak daar maar niet meer van. Het spel is bijna vier maanden oud.
maak daar maar 'nooit gedaan' van.. FRS heeft het spel nooit gehad... ik ken het ook niet.... zal wel niet bekend genoeg zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb gister Midtown Madness 3 gekocht (eindelijk :) ) mijn eerste echte Live! game!

Nu zoek ik Midtown Madness gekken voor een online battle :+
Want ik wil nu wel is met Nederlanders spelen!

(Dat vind ik het enige vervelende van Live!, ik krijg alleen maar Amerikanen en fransen :( Nederlandse servers kan ik bijna niet vinden. Hebben meer mensen dit probleem? Ik vind het iig jammer dat je niet op nationaliteit kan zoeken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
hoe is de singleplayer van MM3?
ik heb namelijk geen live maar het lijkt me wel gaaf spel, ik kan m voor weinig kopen namelijk :) (50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Nou, ik heb hem gister gekocht, ik heb dus nog niet alles gezien..
Maar er is niet veel meer veranderd sinds 2 qua Single player. Het is wel heel verslavend om te doen. Je gaat namelijk iedere keer werken als iemand anders (Taxi chaffeur, Delivery Boy, e.d.)

Het is best afwisselend en er is veel te unlocken!
Ook is het net als in GTA3/VC dat je in 'Cruise' mode (gewoon rondbanjeren in de stad) dat je op zoek kan gaan pakketjes om Paintjobs of andere dingen te unlocken. Meestal moet je die bereiken door rare jumps, of apparte plekjes.

Ik heb gister geraced met live! tegen 7 anderen. Daarmee werd een checkpoint race gekozen en iedereen kreeg een bus aangewezen. Dit was echt hilarisch! Probeer maar is met 8 bussen door een 1 baan's weg te drukken.. :) het lukt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor die tip voor Quantum Shift, ik had al een playable demo, maaruh .... volgens mij een kickuh game .... hij is 'in da houzzz' .... ehhh .... lamaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat echt zo'n underrated game? Het was inderdaad 7 Euro, maar ik had niet verwacht dat het zo'n kickuh game was eigenlijk. Heb net na een aantal malen proberen eindelijk de eerste match op de derde moeilijkheidsgraad gewonnen, was vervelend moeilijk. Voor veel mazzel hebben met dingen onderweg oppakken, goed de track kennen .... en kijken welke routes het snels zijn, soms is een langzamere handig voor een pickup, maar da's een gok. Misschien maar een kleinere controler kopen voor dit spel, maar handen doen vrij rap pijn na een match of 20-30 ....

Maaruh verder tof spel, ziet er gelikt uit, goeie keuze tussen verschillende type drivers, het lijkt ook of somige voertuigen beter op de ene baan rijden, dan op de andere baan. Die snelheidstoename per difficulty is ook erg strak gedaan. vooral bepaalde beeldefeecten als je echt rap gaat zijn cool .... tevens de water effecten op je scherm .... strak gedaan .... ennuh .... geen enkele last van framerate drop, het detail in de filmpjes is iets hoger, dat zie je wel aan de frames, loop toch op een redelijk framerate, geen last van loss ..... maar ingame is het echt allemaal supersrrak ontwikkeld, goeie banen ook.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Kotor besteld, ik kan niet wachten! De review op IGN is wel lovend, zie http://xbox.ign.com/articles/428/428645p1.html

Nog meer leuk nieuws op http://xbox.ign.com/articles/428/428823p1.html
July 15, 2003 - Sources report that Rockstar's mega-money maker Grand Theft Auto: Vice City will be coming to the Xbox, possibly as soon as this holiday season.
As many insiders know, the Grand Theft Auto series is supposed to be PlayStation 2 console exclusive, however sources reveal that Rockstar is circumventing the agreement by stripping the Xbox version of the title Grand Theft Auto, and simply repackaging the game as Vice City.

Back in May, Take Two's CEO Jeffrey Lapin spoke about a major Rockstar title in development for the Xbox during the company's quarterly conference call with analysts. "We said that there will be an Xbox SKU from Rockstar in the first quarter of the fiscal year 2004 [Nov. to Jan.]," Lapin said, "but we're not going to comment on what it is at this point." It now looks like Vice City is that game.

Vice City's gameplay will be identical to the PC version that recently shipped, and might also include additional features like custom soundtracks and downloadable content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 19-10 16:59
Er is weer een nieuwe Live! actie!
De zomer heeft afgelopen dagen flink toegeslagen. Door het mooie weer en de enorme stroom mensen die op vakantie gaan, is het meestal een rustige periode in gamesland. Om de boel een beetje op te peppen komt Microsoft met een actie om het aantal Xbox Live-spelers te laten stijgen. Tijdelijk krijg je een spel gratis als je dit formulier invult en je vervolgens aanmeldt bij Xbox Live. Gamers hebben de keuze uit onderstaande games.

Unreal Championchip
MechAssault
Ghost Recon
Capcom vs. SNK 2 EO
NBA 2K3
NFL 2K3
NFL Fever 2003
NHL 2K3
Whacked!
Midnight Club 2
Star Wars: The Clone Wars
MotoGP 2

De actie loopt nog tot 31 juli.
Bron: Gamez.nl

Aanmelden kan op http://www.ilovelive.com/freegameoffer/

Had ik nou maar een maandje gewacht... :(

Edit: Dit is dus niet dezelfde actie als die van vorige maand, waarin je een game kreeg als je iemand anders aanmeldde.

[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 18-07-2003 00:10 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Cool, ik moet nog een cc regelen, maar heb er dus een spel bij... :-)

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Maniakje schreef op 17 July 2003 @ 13:37:
Er is weer een nieuwe Live! actie!

[...]
Bron: Gamez.nl

Aanmelden kan op http://www.ilovelive.com/freegameoffer/

Had ik nou maar een maandje gewacht... :(
Ik had het een maand geleden in dit topic gepost, dus je had het kunnen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
AudiRS4 schreef op 17 juli 2003 @ 19:18:
Ik had het een maand geleden in dit topic gepost, dus je had het kunnen weten ;)
Even iets beter lezen. :) Jij hebt het over AudiRS4 in "Het Grote XBOX Topic deel 5" neem ik aan. :)

Dat is een andere actie dan die waar ik het over heb. Bij de juni-actie kreeg je een gratis game als je iemand anders aanmeldde. Bij deze nieuwe actie krijg je zélf een game als je Live neemt!

De link is ook net iets anders. "/freegameoffer" ipv "/freegame". Minimaal verschil, ik begrijp dat je daar makkelijk overheen gelezen hebt. :)

Maar even op een rijtje. Er zijn dus 3 acties:
1 - Je krijgt een gratis game als je iemand anders aanmeldt. Deze actie liep in de maand juni.
2 - Je krijgt een gratis game als je jezelf aanmeldt. Deze actie loopt nog tot 31 juli.
3 - Je krijgt 50% korting op een starterskit bij aankoop van MechAssault, Brute Force of Midtown Madness 3.

[ Voor 24% gewijzigd door Maniakje op 18-07-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Optie 3 is dus een nutteloze actie nu :)

Er wordt hier iig aan een CC gewerkt, dus wie weet zit ik ook op Live! over een tijdje!

[ Voor 54% gewijzigd door Neejoh op 18-07-2003 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:44
Ik heb gisteren Star War KOTOR binnen gehaald.. eerste indruk.. WOW!!! Echt cool normaal ben ik niet zo een rpg fan(wel een star wars fan).
Je begint dus als het personage wat jij hebt gekozen op een starship en je ziet meteen dat je 2 kanten op kan gaan (aan de hand van je antwoorden) Slecht of Braaf best wel leuk geeft in ieder geval een goeie replay value.

Stond trouwens een leuke demo op van gladius (soort gladiator gebeuren) zag er ook een beetje rpg uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Donnie Darko op 18-07-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Is er nu eigenlijk een lijst van Live! nicknames en de games die je hebt?
anders ga ik ff een site opzetten hoor ;) :Y

Gister heb ik trouwens voor het eerst Midtown Madness 3 met nederlanders gespeeld..
Hehe... was heel erg gaaf, maar het blijft irri dat je/ik niet veel Nederlandse games zie, en anders krijg je weer van "Game session lost" (of zo iets.) heel irritant.

Nog meer mensen prob's mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Tjah, met die nicknames schiet het niet op ;) Iedereen hun nick al gemailt, en de games die je met live hebt?

CC is in bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Weet iemand of er ooit nog een K1 of Pride game komt op de XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of MM3 ook voor de PC uitkomt?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

RekZ schreef op 18 July 2003 @ 22:14:
Weet iemand of er ooit nog een K1 of Pride game komt op de XBOX?
UFC : Tapeout 2 is vrij nieuw en dat gaat over de K1 kampioenschappen met de echte vechters.
Scipionyx schreef op 19 July 2003 @ 00:09:
Kan iemand mij vertellen of MM3 ook voor de PC uitkomt?
Vooralsnog is daar nog niks over bekend. Maar naar mijn idee ligt het wel in de lijn der verwachting want die andere DICE game is ook naar de PC geport (RSC). Zal alleen nog wel lang duren denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door Wom op 19-07-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 19 juli 2003 @ 10:35:
[...]

UFC : Tapeout 2 is vrij nieuw en dat gaat over de K1 kampioenschappen met de echte vechters.
Uuh nee :)

Je hebt K1, Pride en UFC als de grote bonden.

K1 is alleen staand vechten
Pride is zowel staand als op de grond vechten in een ring.
en UFC is in de kooi.

Dus gaat UFC: Tapout 2 niet over de K1 kampioenschappen

Maar K1 en Pride zijn Japans, en UFC Amerikaans.
K1 en Pride zijn beide al op PS2, maar nu hoop ik dat 1 van die 2 ook ooit naar de XBOX komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

RekZ schreef op 19 July 2003 @ 13:50:
[...]

Uuh nee :)

Je hebt K1, Pride en UFC als de grote bonden.

K1 is alleen staand vechten
Pride is zowel staand als op de grond vechten in een ring.
en UFC is in de kooi.

Dus gaat UFC: Tapout 2 niet over de K1 kampioenschappen

Maar K1 en Pride zijn Japans, en UFC Amerikaans.
K1 en Pride zijn beide al op PS2, maar nu hoop ik dat 1 van die 2 ook ooit naar de XBOX komt
Hmz, ik dacht altijd dat mannen als Ernesto Hoost ed. in de K1 zaten. En die zaten in UFC, vandaar mijn redenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat jij zegt klopt ook audi.
Het punt dat iedereen het tegenwoordig door elkaar haalt is omdat de bonden onderling uitwisselen van deelnemers om van alle publieken kijkers te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Wat Semmy zegt klopt ook.

Maar zit Hoost dan in die UFC game? :)

edit:
nee dus, ik zie maar 2 K1 Fighters er tussen staan

[ Voor 34% gewijzigd door RekZ op 19-07-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 2 dagen een x-box en wat spellen geleend :P

- Kung Fu Chaos
- Burnout 2
- THPS 4
- PGR (in bezit nu)

ik moet zeggen dat deze leuke games zijn, alleen KFC is denk ik beter geschikt voor multiplay :)

en hoe werkt dat xbox connect als ik het vragen mag? of is het illegaal? :X (oftewel modchip benodigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
XboX connect maakt een LAN over het internet zeg maar... Je XBoX denkt dat je 2meter verderop ook een XBoX hebt staan, en zo kan multiplayer, maar in werkelijkheid is het over het internet.
Verder weet ik er eigelijk weinig van af :P

En de vraag is of je het wíl vragen, dan komen er namelijk gelijk weer allemaal discussies over MODchip gedrag -> wel of niet.
Laten we het er op houden dat we er niet over verder gaan, voor de sfeer zeg maar :P

Ik ga zo maar weer eens verder met Tony4, heb namelijk nogsteeds 2 of 3 opdrachten die ik gewoon níet voor elkaar krijg :( Maar het zal me lukken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Neejoh schreef op 19 July 2003 @ 18:56:
XboX connect maakt een LAN over het internet zeg maar... Je XBoX denkt dat je 2meter verderop ook een XBoX hebt staan, en zo kan multiplayer, maar in werkelijkheid is het over het internet.
Verder weet ik er eigelijk weinig van af :P

En de vraag is of je het wíl vragen, dan komen er namelijk gelijk weer allemaal discussies over MODchip gedrag -> wel of niet.
Laten we het er op houden dat we er niet over verder gaan, voor de sfeer zeg maar :P
XBConnect is volkomen legaal. Er hoeft dan ook niks aan je xbox gemod te worden. Zoals Neejoh schreef: het dataverkeer tussen 2 (of meer) xboxen wordt gewoon over het internet getunneld, in plaats van via een HUB of crosslink. Zie het als een soort 'Virtual Private Networking' maar dan voor je Xbox. :)

Zelfs Gamespy Arcade heeft zijn eigen 'XBConnect', namelijk de Gamespy Tunnel. Persoonlijk vind ik het zelfs fijner werken dan XBConnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het kost niks? :D

dan moet ik het zeker is uitproberen, alleen welke spellen (er ligt hier alleen PGR :D :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Brute Force
Clone Wars
Deathrow
Halo
Ghost Recon
Inside Pitch
Mech Assault
Midnight Club2
Midtown Maddness 3
MotoGP
MotoGP 2
Nascar Heat
NFL Fever
Serious Sam
Soldier of Fortune 2
Time Splitters 2
Tony Hawk 2x
Tony Hawk 3
Tony Hawk 4
Unreal Championship
Whacked
Wolfenstein

astublieft, dankuwel :) (het spel moet system-link ondersteunen)

[ Voor 6% gewijzigd door Bizzarro op 20-07-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

RekZ schreef op 19 July 2003 @ 18:06:
Wat Semmy zegt klopt ook.

Maar zit Hoost dan in die UFC game? :)

edit:
nee dus, ik zie maar 2 K1 Fighters er tussen staan
In UFC voor de DC zit ie wel. Net als die andere Nederlander. In UFC:Tapeout weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Weet er hier ook iemand hoe je die CHI in Tao Feng: Fist of the Lotus moet gebruiken :? ik snap er niet van (heb demotje gekregen bij brute force)

edit:
keb al gevonden, tijdens vechten START en dan naar show moves :+

[ Voor 22% gewijzigd door 4Real op 20-07-2003 21:24 . Reden: Probleem gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei

gisteren een paar potjes online met Halo gespeeld (weliswaar 3 vs 1 en 2 vs 2 maar goed) en kewl dat het was!
telkens die scorpion (als ik hem zou noemen heet ie: laserbattletankwithmachinegunallterrainvehicle :P )
eerst deed ie het vreemdgenoeg niet maar nu: PERFECT!
gamespy ik dank u :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Het is dus duidelijk, Crimson Sea mag wel uit zijn, de enige shop in NL die er voorlopig ooit aangekomen is, althans, ik heb heel wat online NL shops gezien, en niemand heeft het .... is DIMPLUS. Momenteel hebben ze hem niet, ik hoop wel snel, heb ook gevraagd of ze me willen informeren.

Echt geen andere shop die hem echt IN DE WINKEL heeft liggen in de Randstad?????

Marco
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.