hou het maar op het 1e
en speel jij een spel neit eerst een keer voor je op live gaat dan
Tss, ze moeten echt snel wat verzinnen op dat CC gedoe! Ik wil namelijk ook online, maar heb geen credit card...

doe niet zo moeilijk en bestel er 1. Lijkt me niet zo moeilijk. Nog geen 18? vraag je ouders. Leg het ze DUIDELIJK uit wat de bedoeling is. Zeg dat JIJ verantwoordelijk bent voor enige onvoorziene kosten. En voila.Neejoh schreef op 25 June 2003 @ 15:21:
Tss, ze moeten echt snel wat verzinnen op dat CC gedoe! Ik wil namelijk ook online, maar heb geen credit card...
Zo moeilijk kan het volgens mij niet zijn om aan een CC card te komen. Vraag je opa oma anders ook nog ff.
* megamuch heeft direct een CC genomen toen hij 18 werd.
Tenminste nooit gezeik in het buitenland. (wat je met maestro wel hebt).
(echter geen xbox live wegens modded box...)
[ Voor 5% gewijzigd door megamuch op 25-06-2003 15:27 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
* Wom heeft MotoGP2 gekocht.
Kon de verleiding niet weerstaan, moest mijn vakantiewerk gaan bespreken en reed langs de FRS.... 2 min. later reed ik verder met MotoGP2 in mijn bezit.
Vroem !
Kon de verleiding niet weerstaan, moest mijn vakantiewerk gaan bespreken en reed langs de FRS.... 2 min. later reed ik verder met MotoGP2 in mijn bezit.
Vroem !
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Helaas, maar zo werkt het niet bij iedereen. Ik heb het nooit voor elkaar gekregen om de CC van mijn vader ook maar ergens voor te mogen gebruiken, inclusief Xbox Live.megamuch schreef op 25 juni 2003 @ 15:27:
doe niet zo moeilijk en bestel er 1. Lijkt me niet zo moeilijk. Nog geen 18? vraag je ouders. Leg het ze DUIDELIJK uit wat de bedoeling is. Zeg dat JIJ verantwoordelijk bent voor enige onvoorziene kosten. En voila.
Zo moeilijk kan het volgens mij niet zijn om aan een CC card te komen. Vraag je opa oma anders ook nog ff.
Maar gelukkig heb ik vandaag mijn eigen CC binnen gekregen, en zit ik een dezer dagen ook online.
Natuurlijk wel.Bizzarro schreef op 25 June 2003 @ 14:06:
hou het maar op het 1een speel jij een spel neit eerst een keer voor je op live gaat dan
Jij ook.CaptainM schreef op 25 June 2003 @ 08:42:
P.S. You've got mail.
[ Voor 28% gewijzigd door Maniakje op 25-06-2003 19:42 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Niemand die dus naar de PU Awards gaan ? Dan zal ik het Xbox topic maar vertegenwoordigen daaro 
En MotoGP 2 is echt super. Je kunt goed merken dat het een gefinetunde versie van het eerste deel is. De muziek is iets beter, de besturing ( zeker op topsnelheid ) is beter, en grafisch nog net iets scherper. Hij is ook wat pittiger en er zijn meer banen en mogelijkheden. Ben nu een beetje met de afstelling aan het spelen, wat je dan ook goed merkt in het rijgedrag. Allen die simulatieinstelling heb ik nog niet uitgetest. Het is wel zo dat ik op het eerste oog dacht dat het een update was van het eerste deel, maar het is zeker een verbetering. Hulde aan Climax !
En MotoGP 2 is echt super. Je kunt goed merken dat het een gefinetunde versie van het eerste deel is. De muziek is iets beter, de besturing ( zeker op topsnelheid ) is beter, en grafisch nog net iets scherper. Hij is ook wat pittiger en er zijn meer banen en mogelijkheden. Ben nu een beetje met de afstelling aan het spelen, wat je dan ook goed merkt in het rijgedrag. Allen die simulatieinstelling heb ik nog niet uitgetest. Het is wel zo dat ik op het eerste oog dacht dat het een update was van het eerste deel, maar het is zeker een verbetering. Hulde aan Climax !
SP heeft geloof ik 14 levels in totaal als ik me niet vergis. In multiplayer kun je er ook nog een heel deel nieuwe downloaden via Live!.
[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 25-06-2003 23:01 ]
Dan zal ik het Cube topic maar gaan vertegenwoordigenAudiRS4 schreef op 25 juni 2003 @ 22:56:
Niemand die dus naar de PU Awards gaan ? Dan zal ik het Xbox topic maar vertegenwoordigen daaro
Doe jij ook mee aan die open-halo tournament daar? ik iig wel
This space is occupied
Die Xbox weet ook niet welke spellen je hebt.Maniakje schreef op 25 June 2003 @ 14:04:
Hoe die Xbox weet welke spellen je hebt? Ik denk dat ie kijkt of er gamedata van het desbetreffende spel op je harddisk staat. In dat geval zul je een spel dus minimaal 1x gespeeld (en gesaved) moeten hebben voordat je ervoor uitgenodigd kunt worden.
Het kan ook zijn dat je gewoon een lijstje bij moet houden met spellen die je hebt.
Edit: Beetje onwaarschijnlijk.
Voorbeeld:
Ik heb (jammergenoeg nog) geen Return To Castle Wolfenstein in me bezit. Als ik nu MotoGP aan t spelen ben en iemand uit mijn Friends List stuurt mij een uitnodiging om een potje Return To Castle Wolfenstein te spelen, dan kan ik die uitnodiging accepteren en dan vraagt mijn Xbox of ik de Return To Castle Wolfenstein Disc erin wil doen terwijl ik die helemaal niet heb.
Vanavond ben ik aan de beurt om de Game Kings Wedstrijd te doen. Ik rij in heat 1 om 19.00uur Ik heb gisteren met 2 andere Livers gespeeld die vanavond ook moeten racen om 19.00uur Ik moet zeggen dat het echt superspannend is want we eindigde alle 3 binnen 1 seconden van elkaar. Kan vandaag alleen niet veel oefenen want ik zit tot 16.45uur op me stage
[ Voor 19% gewijzigd door Techno Overlord op 26-06-2003 09:36 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik ga voor de hoofdprijsTheEvilCuber schreef op 25 June 2003 @ 23:28:
[...]
Dan zal ik het Cube topic maar gaan vertegenwoordigen
Doe jij ook mee aan die open-halo tournament daar? ik iig wel
Ookal is het weeral een tijdje geleden dat ik Halo gedaan heb...
Succes, we zullen voor je duimenCaptainM schreef op 26 June 2003 @ 08:40:
[...]
Vanavond ben ik aan de beurt om de Game Kings Wedstrijd te doen. Ik rij in heat 1 om 19.00uur Ik heb gisteren met 2 andere Livers gespeeld die vanavond ook moeten racen om 19.00uur Ik moet zeggen dat het echt superspannend is want we eindigde alle 3 binnen 1 seconden van elkaar. Kan vandaag alleen niet veel oefenen want ik zit tot 16.45uur op me stageMorgen horen jullie de uitslag.
Als je Halo in Single Player niet kan uitspelen op Legendary dan vergeet t maar. Dat is toch al een voorwaarde als je eerste wil worden dat je Halo minimaal kan uitspelen op Legendary. Ook al is Multiplayer best wel anders, je moet toch goed raketten en kogels en handgranaten kunnen "dodgen".AudiRS4 schreef op 26 juni 2003 @ 12:41:
[...]
Ik ga voor de hoofdprijs![]()
Ookal is het weeral een tijdje geleden dat ik Halo gedaan heb...
Nieuwe Screenshots Driver 3:
Bron: InsideGamer.nl
De screens zien er nog niet uit zoals ze er uitgaan zien maar het lijkt mij iig geval een strakke game. Lijkt misschien een beetje op GTA3 maar je kan ook aal vergelijking maken met Driver 2 voor de PS2 en GTA3.
[ Voor 40% gewijzigd door Techno Overlord op 26-06-2003 13:53 ]
Forever raver!
Kheb Halo zowel in SP als in Co-op op Legendary uitgespeelt, dus daar zal het wel niet aan liggen. Denk alleen dat ik wat weinig multiplayer uren gemaakt heb met Halo in vergelijking met andere games. Ik verwacht er dan ook niet al te veel van
Halo Multiplayer vind ik eigenlijk helemaal nix aan. Ja, natuurlijk wel als je via systemlink 4 Xbox-en op elkaar aansluit. Dan heb je tenminste genoeg cannon-fodder.AudiRS4 schreef op 26 June 2003 @ 13:24:
Kheb Halo zowel in SP als in Co-op op Legendary uitgespeelt, dus daar zal het wel niet aan liggen. Denk alleen dat ik wat weinig multiplayer uren gemaakt heb met Halo in vergelijking met andere games. Ik verwacht er dan ook niet al te veel van
De maps zijn te groot om met z'n 4en te spelen. Sommige wel natuurlijk maarja dan blijven er nog maar een paar maps over en om nou steeds dezelfde te spelen is ook nix aan. Return To Castle Wolfenstein daarintegen is echt supervet als je die doet Multiplayeren!
Forever raver!
PUuuuhhhh dat klinkt makkelijk zegmegamuch schreef op 25 juni 2003 @ 15:27:
doe niet zo moeilijk en bestel er 1. Lijkt me niet zo moeilijk. Nog geen 18? vraag je ouders. Leg het ze DUIDELIJK uit wat de bedoeling is. Zeg dat JIJ verantwoordelijk bent voor enige onvoorziene kosten. En voila.
* megamuch heeft direct een CC genomen toen hij 18 werd.
Tenminste nooit gezeik in het buitenland. (wat je met maestro wel hebt).
(echter geen xbox live wegens modded box...)

Mijn ouders hebben én willen er geen, en ik ben bang dat ik de dag nooit mee zal maken dat ze er wél een nemen. Dit gaat dus niet door.
Verder heb ik door ziekte van Pfieffer op het moment niet de puf om te gaan werken (a.k.a. geld innen...). Dus dat bedrag wat je moet verdienen om er een te bestellen gaat ook niet echt door.
Ok, ik "zou" naar de postbank kunnen gaan, daar mijn studiefin. op laten storten, en er zo een krijgen, maar ik werk bij een intermediair (voor ik ziek werd), en heb wel wat verstand van banken, waardoor Postbank bij mij afvalt. Véél te veel problemen gezien van die bank.
Waarom ik dit verdedig weet ik niet, maar ik wil wel even aangeven dat de wereld niet zo makkelijk in elkaar steekt als jij hierboven doet blijken...
Ik vind dat andere eindfilmpje van Legendary zoooo mooi bij halo hèAudiRS4 schreef op 26 June 2003 @ 13:24:
hmmm, moet ik toch halo ook maar eens gaan uitspelen op legendary

Ik ga er ook heen! Ben wel benieuwd naar die Xbox Mega Cruiser.AudiRS4 schreef op 25 June 2003 @ 22:56:
Feed me with goodies...
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
mwah als je geen halo multiplayer hebt gespeeld, dan kan je het wel vergeten bij die awards, bij de gameexpo ben ik ook geweest, ikzelf ben een redelijk geoefende speler in halo, maar verloor al vrij snel, (mede doordat het level wat we speelden erg klein was en dat ben ik niet gewend en het heel sloom liep op de een of andere manier), mn broertje is echter ongeloofelijk goed in de multiplayer dus die kwam wel bij de halve finale, maar hij had eigenlijk in de finale moeten zitten vind ik 
het zat zo, je ging elke keer met zn 4en spelen en een ging er door, maar er waren veel niet op komen dagen, dus gingen ongeloofelijke noobs gewoon soms zonder te spelen door, de finale was dus veel gemakkelijker als halve finale zegmaar. Er was een chineesje die de hoofdprijs had, maar die had het ook wel verdient, hij was echt ongeloofelijk goed, niet te trekken gewoon. En geloof me, legendary is zo anders
het zat zo, je ging elke keer met zn 4en spelen en een ging er door, maar er waren veel niet op komen dagen, dus gingen ongeloofelijke noobs gewoon soms zonder te spelen door, de finale was dus veel gemakkelijker als halve finale zegmaar. Er was een chineesje die de hoofdprijs had, maar die had het ook wel verdient, hij was echt ongeloofelijk goed, niet te trekken gewoon. En geloof me, legendary is zo anders
MP en legendary zijn eigelijk niet te vergelijken... De aliens worden op legendary echt niet veel beter dan de andere modes. Op legendary zijn er alleen véééél meer Elites ipv Grunts. En ze blijven maar met granaatjes gooien
Er zijn volgens mij ook wat meer Hunters, maar dat weet ik eerlijk gezegt niet meer zo uit mijn hoofd...
Maar áls je dan alle levels doorheen bent, heb je ook echt het gevoel van overwinning, en dat wordt beloond met een ander eindfilmpje (wat jullie al wisten
), tof gedaan...
In MP heb je gewoon alleen maar slimme tegenstanders, die net als jij een soort van onvoorspelbare strategie hebben. Dit maakt het gewoon een stuk moeilijker dan tegen een 'domme' console spelen, hoe slim de AI dan ook mag zijn, het is gewoon anders.
Maar áls je dan alle levels doorheen bent, heb je ook echt het gevoel van overwinning, en dat wordt beloond met een ander eindfilmpje (wat jullie al wisten
In MP heb je gewoon alleen maar slimme tegenstanders, die net als jij een soort van onvoorspelbare strategie hebben. Dit maakt het gewoon een stuk moeilijker dan tegen een 'domme' console spelen, hoe slim de AI dan ook mag zijn, het is gewoon anders.
[ Voor 22% gewijzigd door Neejoh op 26-06-2003 20:39 ]
Ze worden dus echt wel beter he! Ik bedoel als je op normal speelt en als je dan kijkt hoeveel/hoe snel de aliens schieten dan zie je duidelijk een verschil. Op normal schieten ze misschien 3 kogels per seconde. Op Legendary schieten net zo snel als de speler zelf. En ze duiken eerder weg en werken beter samen (maar dat komt wer omdat ze met zoveel zijn)Neejoh schreef op 26 June 2003 @ 20:36:
MP en legendary zijn eigelijk niet te vergelijken... De aliens worden op legendary echt niet veel beter dan de andere modes. Op legendary zijn er alleen véééél meer Elites ipv Grunts. En ze blijven maar met granaatjes gooienEr zijn volgens mij ook wat meer Hunters, maar dat weet ik eerlijk gezegt niet meer zo uit mijn hoofd...
Maar áls je dan alle levels doorheen bent, heb je ook echt het gevoel van overwinning, en dat wordt beloond met een ander eindfilmpje (wat jullie al wisten), tof gedaan...
Gister heb ik de MotoGP Game Kings wedstrijd verloren.
Gister heb ik eindelijk Burnout 2 en Midtown Madness 3 binnen gekregen. Ik meot zeggen Burnout 2 is echt superstrak. Vet stampuh! De ULTIEMSTE Live ervaring is dus echt wel Midtwon Madness 3!!! Ik heb nog nooit zo gelachen tijdens het Online Gamen. De verschillende spelmodi zitten echt goed in elkaar. Tikkertje is gegarandeerd dikke pret. Het ziet ook nog eens supergeil uit en het loopt als een tiet!
Forever raver!
Hmm, zo weet ik het niet meer voor me te halen, denkik iets te lang geleden dat ik hem gedaan heb om het verschil te merkenCaptainM schreef op 27 June 2003 @ 14:36:
[...]
Ze worden dus echt wel beter he! Ik bedoel als je op normal speelt en als je dan kijkt hoeveel/hoe snel de aliens schieten dan zie je duidelijk een verschil. Op normal schieten ze misschien 3 kogels per seconde. Op Legendary schieten net zo snel als de speler zelf. En ze duiken eerder weg en werken beter samen (maar dat komt wer omdat ze met zoveel zijn)
Damn zonde voor je! Ik gunde je het natuurlijk van harteGister heb ik de MotoGP Game Kings wedstrijd verloren.Ik ben wel 3de geworden. Het was echt zo spannend niet normaal. De eerste 5 zijn gewoon binnen 1,5 seconden gefinished. Ik heb alle drie de rondjes op het puntje van me stoel gezeten en het zweet brak me aan alle kanten uit. Ik hoop dat er meer van dit soort wedstrijden komen, ook met andere gamez. Dit is nou de shit waarom ik Live heb aangeschaft.
Maar inderdaad, dat zijn ook dingen waar ik Xbox-live voor zou willen hebben. Echt gaaf dat het zo dicht bij elkaar lag
Burnout is inderdaad een zwaaar relaxed spelGister heb ik eindelijk Burnout 2 en Midtown Madness 3 binnen gekregen. Ik meot zeggen Burnout 2 is echt superstrak. Vet stampuh! De ULTIEMSTE Live ervaring is dus echt wel Midtwon Madness 3!!! Ik heb nog nooit zo gelachen tijdens het Online Gamen. De verschillende spelmodi zitten echt goed in elkaar. Tikkertje is gegarandeerd dikke pret. Het ziet ook nog eens supergeil uit en het loopt als een tiet!
Maar aan burnout heb je zéker weten een goede keuze
Neejoh, je mag je tijden wel eens posten dan
Kunnen we eens kijken wie er een beetje goede tijden neerzet
Ik rij eigelijk alleen Palm Bay Marina.... De rest wil ik ook best gaan rijden als jij/jullie wat tijden postenAudiRS4 schreef op 27 June 2003 @ 18:16:
Neejoh, je mag je tijden wel eens posten danKunnen we eens kijken wie er een beetje goede tijden neerzet
Palm Bay Marina (gereden met "Supercar"):
Total Time: 04:27.380
Lap Time: 01:27.839
[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 27-06-2003 20:02 ]
Palm Bay Marina ( gereden met de Nascar wagen )
Total Time : 5:01:02
Lap Time : 1:32:860
Hmzz, zou eens met de Supercar moeten proberen
Sun Rise Valley Downtown :
Total : 3:34.249
Lap : 0:49.740
Interstate Loop ( R )
Total : 3:41:959
Lap : 1:06:339
Geen idee of dat snelle tijden zijn ( zal wel niet
), maar heb er even random wat uitgepakt.
Interstate Loop ( R )
Geen idee of dat snelle tijden zijn ( zal wel niet
Nieuwe Fable screens (nou ja, magazine scans), ze zijn nogal groooot dus ik plaats ze maar niet hier 
http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?threadid=5522
Ziet er echt
&
& een toefje
uit.
edit: 1-4 spelers zie ik, iemand die daar meer over weet?
edit2: ah ik zie al een stukje tekst over de multiplayer
Ziet er echt
[ Voor 25% gewijzigd door Dyxtra op 27-06-2003 21:20 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dat er co-op inzat wist ik, maar 4 player is nieuw voor me.D³ schreef op 27 juni 2003 @ 21:18:
Nieuwe Fable screens (nou ja, magazine scans), ze zijn nogal groooot dus ik plaats ze maar niet hier
Ziet er echt&
& een toefje
uit.
Eindelijk Return to Castle Wolfenstein: Tides of War besteld bij www.play.com Tot ik er achter kom dat de game TEMPORARY OUT OF STOCK is....
Hoe lang kan dat nog gaan duren, iemand een idee??
ik denk 1-2 weken. meestal hebben ze zoiets wel snel weer.
Ok thanx! Tja... er zit dus niks anders op dan wachten.... terwijl ik nu geen colleges meer heb en dus vrijuit kan gamen... ik wil de game!!!!!!
Mensen, mijn HALO cd zit nu onder de krassen en nu kan in dus sommige levels niet meer spelen
(En ik heb niet zelf de krassen er op gezet dat heeft mijn XBOX voor me gedaan)
Maar is het mogelijk om een nieuwe cd te krijgen oid? (Heb het spel nu al iets van een jaar ofzo)
Maar is het mogelijk om een nieuwe cd te krijgen oid? (Heb het spel nu al iets van een jaar ofzo)
Ja, dat is mogelijk. Als je de Xbox service lijn belt en je legt uit dat je Xbox deze krassen maakt wordt je Xbox gemaakt en je krijgt een nieuwe copy van Halo. Maar heb je dan een Xbox uit de eerste twee maanden oid ? Want de latere modellen hebben dit probleem niet meer.Albinoraptor schreef op 28 June 2003 @ 13:29:
Mensen, mijn HALO cd zit nu onder de krassen en nu kan in dus sommige levels niet meer spelen(En ik heb niet zelf de krassen er op gezet dat heeft mijn XBOX voor me gedaan)
Rare is dat alleen HALO cd er last van heeft, rest nietAudiRS4 schreef op 28 June 2003 @ 13:31:
[...]
Ja, dat is mogelijk. Als je de Xbox service lijn belt en je legt uit dat je Xbox deze krassen maakt wordt je Xbox gemaakt en je krijgt een nieuwe copy van Halo. Maar heb je dan een Xbox uit de eerste twee maanden oid ? Want de latere modellen hebben dit probleem niet meer.

Ok ik heb rest nog niet echt veel gespeeld (speel erg weinig op xbox) maar wou onlangs weer eens HALO co-op spelen en toen had ik er dus last van.
Op andere cd's staan er hele lichte krasjes in rchting van cd groeven
Maar bij HALO cd echt wat diepere krassen en ook loodrecht op cd groeven.
Maar zal iig eens effe bellen
[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 28-06-2003 13:37 ]
Zeker doen, de service van Microsoft is goed in orde.Albinoraptor schreef op 28 juni 2003 @ 13:37:
[...]
Rare is dat alleen HALO cd er last van heeft, rest niet
Ok ik heb rest nog niet echt veel gespeeld (speel erg weinig op xbox) maar wou onlangs weer eens HALO co-op spelen en toen had ik er dus last van.
Op andere cd's staan er hele lichte krasjes in rchting van cd groeven
Maar bij HALO cd echt wat diepere krassen en ook loodrecht op cd groeven.
Maar zal iig eens effe bellen
Nieuwe Screens Sega GT Online
* klik *
[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 28-06-2003 18:02 ]
Verwijderd
je kan bij de pu je nu aanmelden dan krijg je 12 nummers voor de pu
en mechassault en xbox live starter kit voor maar 64,80.
dit is zolang de voorraad strekt
en mechassault en xbox live starter kit voor maar 64,80.
dit is zolang de voorraad strekt
Hmm, ben hier gewoon exact 2sec snellerAudiRS4 schreef op 27 June 2003 @ 21:17:

Total : 3:42.419
Lap : 0:47.740
Total : 3:43.080Interstate Loop ( R )
Lap : 1:08.919
But give me a minute
Supercar is IMO de beste auto uit het spel, mischien niet de mooiste, maar wel de beste in control (vergeleken de snellere auto's).Geen idee of dat snelle tijden zijn ( zal wel niet), maar heb er even random wat uitgepakt.
Denk niet dat Direct Linking kan op die site voor de SegaGT pix, kzie allemaal ongestelde vrouwtjes
Ik heb nu een aantal keer Palm Bay Marina geprobeerd met de de supercar, maar elke keer dat ik een goede tijd dreig te zetten dan crash ik op een van de kruisingen. Maar ik blijf oefenenNeejoh schreef op 28 June 2003 @ 17:23:
[...]
Hmm, ben hier gewoon exact 2sec snellerWel een bagger baan btw
Total : 3:42.419
Lap : 0:47.740
[...]
Total : 3:43.080
Lap : 1:08.919
But give me a minuteIs wel een leuke baan btw, nog niet zo vaak gereden alleen.
[...]
Supercar is IMO de beste auto uit het spel, mischien niet de mooiste, maar wel de beste in control (vergeleken de snellere auto's).
Denk niet dat Direct Linking kan op die site voor de SegaGT pix, kzie allemaal ongestelde vrouwtjes
Ik zal zo de plaatjes van Sega GT ( die bij mij wel goed zijn ) wel even aanpassen.
Even over 'Fable': Wordt dan qua gameplay net zoiets als Morrowind?
Lees dit maar eens door, en dan zal je zien dat je ze niet met elkaar mag vergelijkenilyc schreef op 28 juni 2003 @ 18:04:
Even over 'Fable': Wordt dan qua gameplay net zoiets als Morrowind?
wel dus, maar dan een heel stuk uitgebreider, het idee is wel hetzelfde, de vrijheid en keuze's.
maar dan veel beter uitgediept.
ik denk alleen dat deze game zal tegenvallen door de hype, omdat iedereen iets IMO onmogelijks verwacht
ik denk alleen dat deze game zal tegenvallen door de hype, omdat iedereen iets IMO onmogelijks verwacht
This space is occupied
Niemand weet wat hij/zij kan verwachten omdat voor iedere speler de beleving anders zal zijnTheEvilCuber schreef op 28 June 2003 @ 18:29:
wel dus, maar dan een heel stuk uitgebreider, het idee is wel hetzelfde, de vrijheid en keuze's.
Trouwens, ik zie net dat ik een prijs gewonnen heb op XBW.nl
Klik hiero
Ik heb daar als nickname Angelfire, en heb dus een Live Kit met RTCW Tides of War gewonnen.
Hehe, ik heb het een en ander gelezen en het klinkt toch wel verdacht veel des-Morrowinds, wat ik overigens allerminst erg vindAudiRS4 schreef op 28 June 2003 @ 18:21:
[...]
Lees dit maar eens door, en dan zal je zien dat je ze niet met elkaar mag vergelijken
Ik ben benieuwd!
Edit: Gefeli
[ Voor 11% gewijzigd door ilyc op 28-06-2003 19:01 ]
AudiRS4 -> Op een gegeven moment ken je het patroon van de auto's, en kan je héél gemakkelijk alles ontwijken 
Alleen al door de verhalen die de ronde gaan. Zo heb ik een keer op een DemoDVD gehoord van een van de makers dat elk blaadje appart gerenderd gaat worden
..euuh.. Whuteva... Loop dan maar eens door een bos heen. XboX kan veel aan, maar dat gaat weer nét een stapje te ver IMO 
Ik hoop van harte dat het zo'n onwijs goede game wordt, kan de XboX natuurlijk altijd goed gebruiken.
Idee vind ik zeker wel goed, dat je daadwerkelijk je eigen pad kan kiezen, maar ik ben benieuwd tot op welk niveau dit uitgediept gaat worden. Guess there's only one way to find out... *zitten gaat*
My thoughts exactly... Ik denk ook dat dit een game is die gewoon té veel gehyped is. Velen hebben deze game (terwijl nog nooit iemand er iets van gezien heeft...) al tot beste game uitgeroepenTheEvilCuber schreef op 28 June 2003 @ 18:29:

Ik hoop van harte dat het zo'n onwijs goede game wordt, kan de XboX natuurlijk altijd goed gebruiken.
Idee vind ik zeker wel goed, dat je daadwerkelijk je eigen pad kan kiezen, maar ik ben benieuwd tot op welk niveau dit uitgediept gaat worden. Guess there's only one way to find out... *zitten gaat*
[ Voor 2% gewijzigd door Neejoh op 28-06-2003 21:59 . Reden: ron_t_e stond er ;) Ron_d_e that is ;) ]
@ Neejoh : Heb elke keer diezelfde bus die ik tegenkom, maar op het moment dat ik op de rechtrijbaan ga rijden dan kan ik mijn Burnout ( zit dan op 8 keer geloof ik ) niet verlengen. Als ik slippen de bocht doorga haal ik mijn bocht daarna weer niet. Arg... maar ik blijf proberen 
Wat betreft Fable : Als het nog maar de helft waarmaakt van wat het belooft dan wordt het al een absolute topper. De mensen die erachter zitten ( veelal ex-Bullfrog ) hebben voor mij al hun kunnen bewezen, en de expertise van Peter Molyneux mag zeker niet uitgevlakt worden. Eerst was ik bang dat het een soort Black&White ging worden, maar toen ik in een interview las dat Peter Molyneux de gebroeders Carter wilde behoeden voor de fouten die hij maakte met B&W en daardoor juist een adviserende rol innam wist ik genoeg.
Maar mensen die denken dat het een Morrowind achtige game wordt, hebben het toch mis. Fable is namelijk een adventure RPG, wat wil zeggen dat er een begin en eind is. Ik heb gelezen dat de main quest zo'n 30 uur zal bedragen, en dat is niet te vergelijken met Morrowind.
Wat betreft Fable : Als het nog maar de helft waarmaakt van wat het belooft dan wordt het al een absolute topper. De mensen die erachter zitten ( veelal ex-Bullfrog ) hebben voor mij al hun kunnen bewezen, en de expertise van Peter Molyneux mag zeker niet uitgevlakt worden. Eerst was ik bang dat het een soort Black&White ging worden, maar toen ik in een interview las dat Peter Molyneux de gebroeders Carter wilde behoeden voor de fouten die hij maakte met B&W en daardoor juist een adviserende rol innam wist ik genoeg.
Maar mensen die denken dat het een Morrowind achtige game wordt, hebben het toch mis. Fable is namelijk een adventure RPG, wat wil zeggen dat er een begin en eind is. Ik heb gelezen dat de main quest zo'n 30 uur zal bedragen, en dat is niet te vergelijken met Morrowind.
Fable heeft volgens mij wel echt B&W achtige elementen, maar is ook deels Zelda en deels Baldur's Gate volgens mij 
Lijkt me dus wel koel
En tja, het kan bijna niet aan de verwachtingen voldoen denk ik... Zal niet wegnemen dat het waarschijnlijk wel heel koel wordt
Dus verwacht er niet te veel van, dan word je prob positief verrast
Lijkt me dus wel koel
En tja, het kan bijna niet aan de verwachtingen voldoen denk ik... Zal niet wegnemen dat het waarschijnlijk wel heel koel wordt
Dus verwacht er niet te veel van, dan word je prob positief verrast
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Wat ze tot nu toe van fable laten zien ziet er echter wel heeeeeeeeeeel gelikt uit, je ziet echt de snorharen op de monsters en imho wordt het wel beetje gehyped ja maar dat neem t niet weg dat ik deze game ga spelen
en ow had ik al gezegt dat ik verliefd ben op die website
die ziet er zo mooi uit (http://www.fablegame.com)
en ow had ik al gezegt dat ik verliefd ben op die website
Icons are overrated
@ AudiRS4: Das die bus net na een heel lang 'recht' stuk, en net voor een 180o bocht naar beneden??
Rechte stuk ervoor gewoon altijd links blijven rijden, zodat je boost houdt, en dan net voor die bus een stukje op de rechterbaan rijden. Dan weer terug naar links en die 180o bocht nemen
De bus is btw ook links te nemen, maar dan moet je die auto achter de bus dodgen, wat niet altijd wil...
@ Fable: It's not my kind of game... Maar moet zeggen dat ik toch ook wel erg benieuwd ben. Zoals AudiRS4 al zegt, als het ook maar half waar is wat ze beweren moet het wel een topper worden, of het nou wel of niet je smaak game is. Splinter Cell was ook niet echt mijn game, maar vond het toch wel onwijs gaaf. Normaal hou ik van wat meer snelheid.
Rechte stuk ervoor gewoon altijd links blijven rijden, zodat je boost houdt, en dan net voor die bus een stukje op de rechterbaan rijden. Dan weer terug naar links en die 180o bocht nemen
@ Fable: It's not my kind of game... Maar moet zeggen dat ik toch ook wel erg benieuwd ben. Zoals AudiRS4 al zegt, als het ook maar half waar is wat ze beweren moet het wel een topper worden, of het nou wel of niet je smaak game is. Splinter Cell was ook niet echt mijn game, maar vond het toch wel onwijs gaaf. Normaal hou ik van wat meer snelheid.
Ik heb Burnout 2 vanaf afgelopen donderdag maar ik heb hem nog niet gespeeld omdat ik veel moest werken enzo. Ik wil ook mijn tijden/scores vergelijken met die van jullie. Dus Audi, nu je die kit hebt gewonnen kunnen we jou dus ook binnekort verwelkomen op Live? Of heb je ook die probs om een CC te regelen?AudiRS4 schreef op 27 June 2003 @ 21:17:
Interstate Loop ( R )
Geen idee of dat snelle tijden zijn ( zal wel niet), maar heb er even random wat uitgepakt.
MM3:
De graphix zien er echt lekker uit. Aan de singelplayer van MM3 vind ik dus echt geen kut aan. Veel te eentonig. De Multiplayer daarintegen is superstrak. Ik was gisteravond gewoon in een Cruise met nog een paar Livers gewoon wat aan t cruisen door Parijs. Je hoeft nix te racen of te doen gewoon cruisen. We stonden met onze auto's bij een schans en we deeden gewoon voor de ouwehoerderij wie het vetste over die schans heen kon vliegen. Lachen gegarandeerd! En dan die Live-spelmodus Hunter. Hierbij start iedereen in een stad en dan is 1 player een wout. (police-car
Forever raver!
Het was de bedoeling dat ik aantal maanden terug al Live! ging, maar de Rabobank doet moeilijk met mijn CC. Ik had hem aangevraagd, en had er toen één gekregen met foutieve gegevens. Nu ben ik dus in afwachting van een andere, maar die wil de Rabobank niet verstrekken omdat ik er al één heb en je met je studentenrekening er maar één krijgt. Maar ik had er nog niet superveel druk achter gezet omdat ik toch geen Live! kit had en stiekum hoopte dat er snel andere betalingsmogelijkheid zo komen. Nu komt deze ook, maar pas eind van dit jaar (soort pre-paid model wordt het). Maar dat is wat lang wachten. Het is dus nu aan de Rabobank om te zorgen dat ik Live! kan. Mijn ouders hebben er geen, en de bekenden die ik hem met een CC gebruiken hem of voor Live!, of vinden het riskant via Internet etc.CaptainM schreef op 30 juni 2003 @ 10:43:
[...]
Ik heb Burnout 2 vanaf afgelopen donderdag maar ik heb hem nog niet gespeeld omdat ik veel moest werken enzo. Ik wil ook mijn tijden/scores vergelijken met die van jullie. Dus Audi, nu je die kit hebt gewonnen kunnen we jou dus ook binnekort verwelkomen op Live? Of heb je ook die probs om een CC te regelen?
One day....
Klinkt interessant. Voor de SP moet je hem dus niet kopen, maar als Live! titel is hij erg strak begrijp ikCaptainM schreef op 30 juni 2003 @ 10:43:
[...]
MM3:
De graphix zien er echt lekker uit. Aan de singelplayer van MM3 vind ik dus echt geen kut aan. Veel te eentonig. De Multiplayer daarintegen is superstrak. Ik was gisteravond gewoon in een Cruise met nog een paar Livers gewoon wat aan t cruisen door Parijs. Je hoeft nix te racen of te doen gewoon cruisen. We stonden met onze auto's bij een schans en we deeden gewoon voor de ouwehoerderij wie het vetste over die schans heen kon vliegen. Lachen gegarandeerd! En dan die Live-spelmodus Hunter. Hierbij start iedereen in een stad en dan is 1 player een wout. (police-car) Diegene die de wout is moet dan iedereen rammen zodat die ook wout worden en zo totdat er maar eentje overblijft. Maar het leukste vind ik nog altijd Capture The Gold. Hierbij moet er een stuk goud ergens in de stad worden opgehaald en ergens anders worden gedumpt. Dus iedereen vliegt gelijk volle gas op dat goud af. Je kunt het goud ook afpakken en dan ook naar de Hideout brengen. Is echt superleuk en je krijgt dikke kixx als je net niet wordt geraakt door 3 man tegelijk. Nogmaals Hulde @ Live!!
Ik heb bij een vriend van mij de CC gebruikt van mijn ouders. Mijn ouders deden er niet moeilijk over omdat ik ze precies heb uitgelegd hoe het ermee zit en dat de CC gegevens in de Xbox verandert kunnen worden. Mij ouders zeiden dat die vriend van mij de CC kon gebruiken maar dat wel de Billing Information(Zo heten de CC-gegevens in het Xbox-Dashboard) 2 maanden voor het verlopen van het Live-abbo verandert moeten worden naar een CC van hemzelf. Ze kunnen dit doen omdat er een maand voordat het abbonement afloopt een brief krijgen waarin gevraagd wordt of ze het abbo willen verlengen. Nu doen ze dat met die van mij wel maar met die van hem niet natuurlijk.AudiRS4 schreef op 30 juni 2003 @ 11:56:
[...]
Het was de bedoeling dat ik aantal maanden terug al Live! ging, maar de Rabobank doet moeilijk met mijn CC. Ik had hem aangevraagd, en had er toen één gekregen met foutieve gegevens. Nu ben ik dus in afwachting van een andere, maar die wil de Rabobank niet verstrekken omdat ik er al één heb en je met je studentenrekening er maar één krijgt. Maar ik had er nog niet superveel druk achter gezet omdat ik toch geen Live! kit had en stiekum hoopte dat er snel andere betalingsmogelijkheid zo komen. Nu komt deze ook, maar pas eind van dit jaar (soort pre-paid model wordt het). Maar dat is wat lang wachten. Het is dus nu aan de Rabobank om te zorgen dat ik Live! kan. Mijn ouders hebben er geen, en de bekenden die ik hem met een CC gebruiken hem of voor Live!, of vinden het riskant via Internet etc.
One day....
SP is er gewoon geen ruk aan vind ik. Komt misschien omdat ik het gelijk eerst Live heb gespeeld en naar een uurtje of 2 Live te hebben gespeeld, begon ik eens aan de SP.[...]
Klinkt interessant. Voor de SP moet je hem dus niet kopen, maar als Live! titel is hij erg strak begrijp ik
Forever raver!
Dus als ik het goed begrijp kun je dus meerdere Live! abbo's hebben met één CC ?
Yep! Als het maar een CC is die, vanaf de dag dat je je Live-Account activeert, 1 jaar geldig is. Dus als je je vandaag aanmeldt moet de CC een minimale verloopdatum hebben van 01-07-04. Dus je zou zeker een CC van een van je vrienden regelen. Ook al zitten zij al op Live.AudiRS4 schreef op 30 June 2003 @ 13:05:
Dus als ik het goed begrijp kun je dus meerdere Live! abbo's hebben met één CC ?
[ Voor 46% gewijzigd door Techno Overlord op 30-06-2003 13:45 ]
Forever raver!
Thanx, das mooi om te wetenCaptainM schreef op 30 June 2003 @ 13:42:
[...]
Yep! Als het maar een CC is die, vanaf de dag dat je je Live-Account activeert, 1 jaar geldig is. Dus als je je vandaag aanmeldt moet de CC een minimale verloopdatum hebben van 01-07-04. Dus je zou zeker een CC van een van je vrienden regelen. Ook al zitten zij al op Live.
Das mooi Audi!AudiRS4 schreef op 30 June 2003 @ 13:57:
[...]
Thanx, das mooi om te wetenZogauw ik mijn prijs binnen heb zien jullie me zeer spoedig daarna op Live!
Idee:
Was al eens een keertje gedaan door Semmy maar dat is een beetje verwatert voggus mij.
Als iedereen hier op GoT mét Live mij nou eens een mailtje zou sturen met z'n GoT-nickname en zijn Gamertag dan maak ik een mooi lijstje waarop alle Gamertags staan van diegene die ook op GoT zitten. Dan kan in de openingspost ook een linkje staan naar dat lijstje.
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 30-06-2003 14:44 ]
Forever raver!
Dat lijkt me wel een goed idee ja. Kunnen we mooi onderlinge competities opzetten.
Weer nieuwe Screens van Sega GT Online
De promotiemotor komt op toeren lijkt het
Heb even de ingame gameplay uitgezocht, meer vind je er hier.

Weer nieuwe Screens van Sega GT Online
De promotiemotor komt op toeren lijkt het
Heb even de ingame gameplay uitgezocht, meer vind je er hier.

[ Voor 76% gewijzigd door Wom op 30-06-2003 15:23 ]
Dat vind ik een goed idee.CaptainM schreef op 30 June 2003 @ 14:42:
[...]
Das mooi Audi!
Idee:
Was al eens een keertje gedaan door Semmy maar dat is een beetje verwatert voggus mij.
Als iedereen hier op GoT mét Live mij nou eens een mailtje zou sturen met z'n GoT-nickname en zijn Gamertag dan maak ik een mooi lijstje waarop alle Gamertags staan van diegene die ook op GoT zitten. Dan kan in de openingspost ook een linkje staan naar dat lijstje.
Ik sta overigens ook ingeschreven in de de Gamertag Database, maar dat is natuurlijk niet speciaal voor GoT.
Ik heb in dit topic al een paar keer gelezen over RTCW: Tides of War. Dat schijnt een erg goed Live! spel te zijn. Ik heb zelf RTCW voor de PC. Is de Xbox versie gewoon een port of is het een echt nieuw spel? Ik zit te overwegen om het spel te kopen, maar als het spel hetzelfde is als op de PC dan vind ik dat niet de moeite waard.
[ Voor 26% gewijzigd door Maniakje op 01-07-2003 14:35 ]
Ik krijg hem binnenkort binnen als het goed is, gewonnen bij een wedstrijd. Maar wat ik vernomen heb is het een uitgebreide versie van de PC versie. Er zit een aantal missies ervoor, en er zijn een aantal toevoegingen gedaan aan het verhaal en de levels. Het spel is 25 % groter geworden heb ik me laten vertellen. Maar vooral de MP moet erg goed zijn, eerst waren de servers aan de matige kant wat snelheid betreft, maar die problemen zijn compleet opgelost heb ik vernomen.
Ik heb trouwens ook vanmiddag Midtown Madness 3 gekocht, kon het gewoon niet laten
Owja, CaptainM, het zou ook handig zijn dat we bij het lijstje vermelden welke games we wel/niet hebben met Live! ondersteuning.
Ik heb trouwens ook vanmiddag Midtown Madness 3 gekocht, kon het gewoon niet laten
Owja, CaptainM, het zou ook handig zijn dat we bij het lijstje vermelden welke games we wel/niet hebben met Live! ondersteuning.
Even voor degene in die in de buurt van Bussum wonen. De Videoland aan de Laarderweg heeft tegenwoordig Xbox spellen in de verhuur (heb het nog nergens anders gezien). Het zijn er een stuk ok 50, dus best wat. €5,- voor een week.
Ja man dat is chille. Hierbij ons in de buurt (Zuid-Limburg) heb ik ook nog nergens een videotheek gezien die Xbox Gamez verhuurd. Wel genoeg met NGC of PS2 maar Xbox how maar.PWM schreef op 02 July 2003 @ 08:35:
Even voor degene in die in de buurt van Bussum wonen. De Videoland aan de Laarderweg heeft tegenwoordig Xbox spellen in de verhuur (heb het nog nergens anders gezien). Het zijn er een stuk ok 50, dus best wat. €5,- voor een week.
Ja ik heb RTCW Live gespeeld bij een friend van me. Je moet echt teamplay spelen. Een team van 4 man. 1 is Medic, 1 is sniper, 1 is bommenexpert, 1 is vanalleswat ofzo en dan goed samen spelen. Ik heb RTCW alleen SP op me PC gedaan dus ik weet niet hoe de MP op de PC was. Ik vind RTCW iig strak. Ik wil die ook nog hebben maar ik moet ff wat games uitspelen want ik koop er teveel.AudiRS4 schreef op 01 July 2003 @ 15:54:
Ik krijg hem binnenkort binnen als het goed is, gewonnen bij een wedstrijd. Maar wat ik vernomen heb is het een uitgebreide versie van de PC versie. Er zit een aantal missies ervoor, en er zijn een aantal toevoegingen gedaan aan het verhaal en de levels. Het spel is 25 % groter geworden heb ik me laten vertellen. Maar vooral de MP moet erg goed zijn, eerst waren de servers aan de matige kant wat snelheid betreft, maar die problemen zijn compleet opgelost heb ik vernomen.
En over dat van dat lijstje Audi. Goed idee dat we de games erbij noteren die we hebben. Alleen de Live games dus want ja aan die andere heb je natuurlijk niets. Daarvoor heb je een Sig of IGN ofzo. Laat maar komen die mail.
bkindermann@arcuscollege.nl
[ Voor 15% gewijzigd door Techno Overlord op 02-07-2003 11:19 ]
Forever raver!
srry ....
[ Voor 94% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-07-2003 13:03 ]
This is the Way.
Verwijderd
dit mag dus officieel niet, maar ik snap absoluut niet waarom niet. Het modden van je xbox kan je ook doen voor het gebruik van niet illegale dingen, maar toch wordt het hier niet getolereerd. Terwijl er wel een moderator een topic opent over flashcards van de gba, nee ik zie iedereen met zo'n ding al gamedesignen hoor. Lekker hypocriet allemaal =)
antwoord is ja trouwens
antwoord is ja trouwens
Als je in de handleiding van je Xbox kijkt dan zie je dat er nix aan veranderd mag worden aan het interieur om het zo maar te zeggen. En dat van die flashcards van de GBA vind ik ook een vaag verhaal. Ik denk dat dat komt doordat je nix mod aan je GBA. Je doet er gewoon een andere cardridge in. Als er nou zoiets bestond voor de Xbox dat je er gewoon een andere DVD in moet stoppen en dat je dan allerlei zaken aan je Xbox kunt modden dan zou het wat anders zijn geweest en mocht het denk ik wel. Maar lees de policiy maar eens door van dit forum en dan zie je dat het gewoon niet mag.Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 12:24:
dit mag dus officieel niet, maar ik snap absoluut niet waarom niet. Het modden van je xbox kan je ook doen voor het gebruik van niet illegale dingen, maar toch wordt het hier niet getolereerd. Terwijl er wel een moderator een topic opent over flashcards van de gba, nee ik zie iedereen met zo'n ding al gamedesignen hoor. Lekker hypocriet allemaal =)
antwoord is ja trouwens
Forever raver!
Verwijderd
Ik zeg toch ook dat ik de policy krom vindAls je in de handleiding van je Xbox kijkt dan zie je dat er nix aan veranderd mag worden aan het interieur om het zo maar te zeggen. En dat van die flashcards van de GBA vind ik ook een vaag verhaal. Ik denk dat dat komt doordat je nix mod aan je GBA. Je doet er gewoon een andere cardridge in. Als er nou zoiets bestond voor de Xbox dat je er gewoon een andere DVD in moet stoppen en dat je dan allerlei zaken aan je Xbox kunt modden dan zou het wat anders zijn geweest en mocht het denk ik wel. Maar lees de policiy maar eens door van dit forum en dan zie je dat het gewoon niet mag.
Verwijderd
net brute force gekocht.
Tot nu toe erg grappig spel.
Maar eigenlijk wou ik jullie laten weten dat er een fucking video van halo2 en fable bijzat.
En ze zijn geil zo ontzettend geil word er niet goed van die van fable al 4 keer gekeken en heb brute force pas een uur (-:
Tot nu toe erg grappig spel.
Maar eigenlijk wou ik jullie laten weten dat er een fucking video van halo2 en fable bijzat.
En ze zijn geil zo ontzettend geil word er niet goed van die van fable al 4 keer gekeken en heb brute force pas een uur (-:
ok, dat wordt dus met ze allen brute force kopen, bout spel of niet
Verwijderd
het is een leuk spel heb em net zitten spelen
het filmpje van halo 2 lijkt net de intro voor halo2 (-:
en het filpmje van sudeki is ook grappig en de demo van tao feng was leuk weet nu dak die titel ga halen
het filmpje van halo 2 lijkt net de intro voor halo2 (-:
en het filpmje van sudeki is ook grappig en de demo van tao feng was leuk weet nu dak die titel ga halen
Hmm, ik vergeet zelfs vaak om de extra's te kijken van de games
Maar wel goed idee
Ik loop ze ff allemaal langs straks
Ik vind Brute Force veeeeel te makkelijk. Je hoeft soms helemaal geen teamplay te doen en je kunt gewoon met 1 character een heel level doen. Als een spel te makkelijk is, vind ik het niet relax. De graphics & sound zijn top maar de oplange-termijn-speelbaarheid is echt ver te zoeken door de makkelijkheidsgraad/moeilijkheidsgraad en het gemis om via Live met of tegen elkaar te spelen.
Forever raver!
Ja op allermoeilijkst is het ook wat anders ja. Maar ik verwacht gewoon niet dat als ik een game op normal speel, dan zo door de levels heen wandel. Nou heb ik met Halo ongeveer hetzelfde gehad. Op normal liep ik na een paar levels gespeeld te hebben ook zo door de overige levels heen. Zelfs op Legendary. In het begin best moeilijk maar na het 3de level Legendary loop je ook zo door de levels heen.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 12:59:
moet je hem eens op zijn allermoeilijkst zetten en coop spelen is toch even wat anders
Forever raver!
Verwijderd
dat is normaal tegenwoordig dat spellen niet zo moeilijk meer zijn
heb al 3 jaar geen moeilijk spel meer gespeeld
heb al 3 jaar geen moeilijk spel meer gespeeld
Das ook een van de redenen dat ik eigelijk elke game gelijk op Hard start.
"Vroeger" deed ik dat echt niet, dan zat ik zo vast. Maar tegenwoordig is het gewoon leuker, omdat je dan wat langer met het spel bezig bent, en niet na 2dagen weer met een game zit die je uitgespeeld hebt.... Meestal loop ik daarna nog ff de levels door op Easy
Das ook wel grappig, zie je soms andere dingen in levels, en je loopt er zo doorheen
"Vroeger" deed ik dat echt niet, dan zat ik zo vast. Maar tegenwoordig is het gewoon leuker, omdat je dan wat langer met het spel bezig bent, en niet na 2dagen weer met een game zit die je uitgespeeld hebt.... Meestal loop ik daarna nog ff de levels door op Easy
Verwijderd
net ook even nba street vol 2 gekocht
ook een supergame ik vermaak me wel de rest van de maand (-;
ook een supergame ik vermaak me wel de rest van de maand (-;
Bij Timesplitters 2 vond ik dat mooi gedaan, bij elke hogere moeilijkheidsgraad werden de levels steeds groter en veelzijdiger. Heb hem daar echt van Easy tot Hard ( of hoe dat ook mag heten ) gespeeld om te zien wat er veranderde. Dat werkt wel aardig moet ik zeggen. Verder probeer ik ook meestal een game op een zo'n hoog mogelijke moeilijkheidsgraad te spelen, maar als het me te lastig wordt heb ik er geen moeite mee om een lagere te pakken. Als ik lang ergens niet verder bij kom heb ik wel eens de neiging om niet meer verder te willen spelen. Totdat ik na een maand ofzo het spel weer herontdek en dan toch weer verder ben.
Screens Rallisport Challenge 2
Met een zwaar gemodificeerde engine uit het eerste deel zullen we nu met 16 man tegelijk kunnen racen via Xbox Live.

Met een zwaar gemodificeerde engine uit het eerste deel zullen we nu met 16 man tegelijk kunnen racen via Xbox Live.

ziet er nog wel vrij kartel uit zegmaar
maar daar valt door heen te kijken, lijkt me een toppertje worden.
Voordat mensen dit topic gaan missen, post ik ook even wat ik op de Frontpage zag:
Xbox gekraakt zonder aanpassingen hardware
[ Voor 18% gewijzigd door T.T. op 04-07-2003 12:57 . Reden: typo ]
hmmm.. ik ben net het programma XBConnect tegengekomen.. ik vroeg me af of het legaal was
Het is een prog dat een "lan omgeving" simuleert en je zo via internet zonder Live! kan spelen tegen anderen
(niet op het XBLive netwerk natuurlijk)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Als de graphics en sound al redelijk zijn dan koop ik hem toch want de playability wordt 102 verhoogd als je met 16 man tegelijk Live kunt racenAudiRS4 schreef op 03 juli 2003 @ 19:30:
Screens Rallisport Challenge 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 04-07-2003 14:27 ]
Forever raver!
Ja, dit is gewoon legaal voor zover ik weet. XBConnect is trouwens niet het enige programma dat dit kan. Zo is er ook de Gamespy Tunnel, waarmee je via Gamespy Arcade ook system link games kunt spelen. Dit wordt gewoon gesupport door Gamespy.3CLipZ schreef op 04 July 2003 @ 13:44:
hmmm.. ik ben net het programma XBConnect tegengekomen.. ik vroeg me af of het legaal wasHet is een prog dat een "lan omgeving" simuleert en je zo via internet zonder Live! kan spelen tegen anderen
Verwijderd
Volgens mij is er weinig illegaals aan, het enige wat het doet is system link emuleren via een internet-verbindinkje.3CLipZ schreef op 04 July 2003 @ 13:44:
hmmm.. ik ben net het programma XBConnect tegengekomen.. ik vroeg me af of het legaal wasHet is een prog dat een "lan omgeving" simuleert en je zo via internet zonder Live! kan spelen tegen anderen
Maar ik weet niet of je er blij van wordt. Je mist wel een aantal features, zoals downloadable content en voice chat (alhoewel je dat natuurlijk weer zelf op kunt zetten op je pc), en games gaan bij system link (wat je in feite ook gebruikt voor XBConnect) uit van een vrijwel lag-vrije 10Mbit-verbinding, tewijl Live-games eventueel juist wel speciaal optimized zijn voor internet-play. Voordeel is natuurlijk wel dat het gratis is en dat je er ook niet-Live-games (Halo 1, PGR) mee kunt spelen.
Maar als je toch breedband hebt en online wilt gamen, dan is XBL de prijs wel waard, vind ik.
je hebt wel degelijk een aangepaste xbox hier voor nodig:T.T. schreef op 04 July 2003 @ 12:56:
Voordat mensen dit topic gaan missen, post ik ook even wat ik op de Frontpage zag:
code:
1
2
3
4
5
6
| Q1: How do I get the files onto the harddisk? A1: There are several ways. You could f.e. install the files with the Mechassault or 007 hacks. This requires one of the games and the files on a memorycard. The other way is to open the box and do the harddisk swap trick which is described all over the net. |
je moet dus of je harddisk verwijderen (hardware) ofwel met de hacks van mechassault en james bond, dit zijn ook hardware hacks dacht ik, want hiervoor moet dmv een stukje draad een verbinding gemaakt worden tussen 2 contactpunten, en dat is dus ook een hardware modificatie.
Verwijderd
Nee, die verbinding hoeft niet meer gemaakt te worden met de vandaag releaste info. Puur een softwarematige aangelegenheid.
Nee dit hoeft niet meer, je kan gewoon een memorystick gebruik in combinatie met een verloopsnoer, die je zelf kan maken of kan kopen. Op die memorystick zet je met behulp van een downloadbaar programma een savegame van 007 of mech assault op je memorystick. Plugt hem via die kabel in de xbox, start het spel op en load de savegame. en dan kan je deze exploit verder installeren. Dus je hoeft je xbox niet te openen hiervoor. Wel enige kunst en vliegwerk is vereist.Bizzarro schreef op 04 juli 2003 @ 19:31:
[...]
je hebt wel degelijk een aangepaste xbox hier voor nodig:
code:
1 2 3 4 5 6 Q1: How do I get the files onto the harddisk? A1: There are several ways. You could f.e. install the files with the Mechassault or 007 hacks. This requires one of the games and the files on a memorycard. The other way is to open the box and do the harddisk swap trick which is described all over the net.
je moet dus of je harddisk verwijderen (hardware) ofwel met de hacks van mechassault en james bond, dit zijn ook hardware hacks dacht ik, want hiervoor moet dmv een stukje draad een verbinding gemaakt worden tussen 2 contactpunten, en dat is dus ook een hardware modificatie.
What a fine day for Science! | Specs
het kan waarschijnlijk ook zonder dat spel + memory stick.Huntor schreef op 04 July 2003 @ 19:48:
[...]
Nee dit hoeft niet meer, je kan gewoon een memorystick gebruik in combinatie met een verloopsnoer, die je zelf kan maken of kan kopen. Op die memorystick zet je met behulp van een downloadbaar programma een savegame van 007 of mech assault op je memorystick. Plugt hem via die kabel in de xbox, start het spel op en load de savegame. en dan kan je deze exploit verder installeren. Dus je hoeft je xbox niet te openen hiervoor. Wel enige kunst en vliegwerk is vereist.
gewoon harddisk hot swappen met je pc. dan kan je vanuit linux de harddisk benaderen en de exploit installeren.
hoe weet ik nog niet, maar volgens mij is er ook nog niet echt iets uit wat met games werkt.
is dit trouwens legaal om hier te posten?
ik weet het niet, ik denk zelf van wel (geen mod-chips immers) maar het is een modificatie verboden door microsoft (er is iets veranderd aan de hardware (bios is anders)), dus hou het voorlopig er maar ff op dat hier niet over gepraat mag worden
mag er mischien wel kartelig uitzien, maar ik ben blijer met deze screens dan de gerenderde en gephotoschopte screens die je vaak ziet. Dit ziet er uit als de echte engine, wat daadwerkelijk op je beeld komt. Daarbij komt, in het bewegende deel zie je het al veel minderBizzarro schreef op 03 July 2003 @ 21:45:
ziet er nog wel vrij kartel uit zegmaar![]()
Gister waren dus de PU Awards en was daar naartoe geweest. Heb daar redelijk wat games kunnen spelen en zal mijn bevindingen even opsommen :
XIII : Grafisch erg sterk, en het geweld is erg goed in beeld gebracht met soort van pop-up venstertjes en herhalingen. Het speelde echt extreem goed de levels staken goed in elkaar. Veel detail en mooie animaties van omgevingen en personages.
Wakeboarding Unleased : Tony Hawk op een wakeboard. Grafisch enorm sterk en ontelbaar veel verschillende stunts. Je moet goed je golf uitkiezen zodat je hoger kunt komen om mooiere stunts te doen. Was erg leuk om te spelen en ik ga deze zeker aanschaffen.
Group S Challenge : Is opgedeeld in verschillende klasses waarbij de S klasse de sneltste bolides bevat. Veel Europese en Amerikaanse wagen, dat viel op. Heb redelijk wat rondjes gereden met de Saleen S7 en de Dodge Viper. Wagengedrag leek er veel op dat van Gran Turismo 3, maar wat afstellingen heb ik niks gezien. Draaide soepel, en de wagens zagen er redelijk tot goed uit. Speelde lekker weg eigenlijk.
Mario Kart DD : Vrij hectische racer waarbij je met zijn tweeën op een karretje stond waarbij de een stuurde en de ander wapens hanteerde. Gewicht speelt een rol in de snelheid en het zag er enorm vrolijk en kleurrijk uit. Ikzelf vond het wat lastig sturen, maar je wordt er wel vrolijk van
F-Zero GX : Pfff, das snel zeg. Je moet echt instinctief reageren want deze racer gaat echt hard. Vergelijkbaar met Redshift klasse bij Quantum Redshift, maar dan met een extra turbo erboven op. Het racen was wel erg, links-rechts-rechts-links-links, maar dat is typisch F-Zero volgens mij.
SOCOM : Is niet echt mijn type spel, maar draaide niet verkeerd. Je kon wel goed de grafische beperking zien van de PS2, want dat was toch echt een stapje terug na bijv. Ghost Recon op de Xbox. MP draaide wel goed en soepel.
Deze titels heb ik uitgebreid gespeeld, verder heb ik een demo gezien van Crimson Skies op de Xbox. Dit zag er echt niet normaal vet uit, echt heel mooi (mede dankzij enorme LG plasma denk ik
). Zeker een verbetering wat betreft de PC versie en de draw distance was echt tot in de horizon leek het wel.
Heb ook een demo gezien van PGA Tennis ( oid ) gezien, maar dat kon mij niet bekoren. Ben fan van de Virtua Tennis series, en dit zag er houterig en niet leuk uit. Let wel, zag uit want heb zelf niet gespeeld natuurlijk. Kon mij grafisch ook nog niet echt overtuigen.
Verder was het filmpje van NFS:Underground veelbelovend en viel het grote aantal mensen dat Midtown Madness 3 speelde op. Tevens ben ik erachter dat ik bij MotoGP nog wel het één en ander kan leren
. Zat zo'n 3,5 sec achter de top 
Wat de stand van de grote vier ( Nintendo, Sony, Nokia en Microsoft ) betreft had Sony by far de grootste ruimte. Heb daar veelvuldig met de Eye-toy gespeeld, wat echt grappig om te doen is. Hoewel gebrek aan variatie was het wel leuk om te doen. Verder viel op dat SOCOM echt een grote titel voor Sony moet worden, want dat had toch wel de meeste standruimte in beslag genomen.
De Nintendo stand was mooi van opzet waarbij Mario Kart de belangrijkste game was. Ook veel met de GPA SP gespeeld en dat ligt beter in de hand dan ik had gedacht. Ook waren er een paar GBA Players actief, wat ook leuk was om te zien. Geeft echt een 16 bit gevoel van de SNES.
De Nokia N-Gage stand was opgezet als een soort van kooi met een hummer erin. Je kon daar op een N-Gage spelen. Het apparaat zelf ziet er echt heel mooi uit met een carbon look. Heb Sonic erop gespeeld, en hoewel het scherm klein is was het goed speelbaar. De snelheid werd goed in beeld gebracht en het was een echte Sonic game. Lastig was wel de knoppen, zat geregeld mis.
De Xbox was vooral buiten vertegenwoordigd met de Xbox Experience. Als je hierin binnenkwam zag je eerst een introfilmpje in Doly met een aantal games (ingame Ninja Gaiden bijv.) en werd de Xbox de hemel ingeprezen. Daarna gingen de deuren open naar een ruimte waar een groot aantal demopods stonden opgesteld met games als MotoGP2, XIII, Brute Force, Wakeboaring Unleased, Midtown Madness 3, Kung Fu Chaos enz. Jammergenoeg moest je na een tijd deze ruimte verlaten maar je kreeg wel een gratis sticker voor op je GSM die straling tegenhoud zo bleek later.
Van de Awards zelf heb ik weinig meegekregen, omdat op de momenten dat die werden uitgereikt je de ruimte had om de populaire spellen te spelen. Het was wel mooi verdeeld, van iedere console kon je genoeg nieuwe games spelen en pods waren er genoeg. De Sony stand was denk ik wel het populairst, maar dit was dan ook de grootste, en je kon er een PS2 winnen.
Wat totale oppervlakte betreft was het niet enorm groot, maar net groot genoeg zodat ik alles heb kunnen zien en heb kunnen spelen wat ik wilde spelen. Heb ook nog MSR voor 15 euro gekocht, dus ik kon gelukkig naar huis
.
Alleen jammer dat ik mijn digicam was vergeten (stom stom) anders had ik mijn verhaal kunnen verduidelijken met foto's.
Maargoed, heb het goed naar mijn zin gehad, en het was leuk om de mensen achter de PU eens aan te kunnen spreken. Wat mij betreft mag het volgend jaar nog groter en nog voller met stands zodat er nog meer te zien is. Ow, en mocht je twijfelen, bij de Xbox games gingen de meeste mondjes op kwijlstand
XIII : Grafisch erg sterk, en het geweld is erg goed in beeld gebracht met soort van pop-up venstertjes en herhalingen. Het speelde echt extreem goed de levels staken goed in elkaar. Veel detail en mooie animaties van omgevingen en personages.
Wakeboarding Unleased : Tony Hawk op een wakeboard. Grafisch enorm sterk en ontelbaar veel verschillende stunts. Je moet goed je golf uitkiezen zodat je hoger kunt komen om mooiere stunts te doen. Was erg leuk om te spelen en ik ga deze zeker aanschaffen.
Group S Challenge : Is opgedeeld in verschillende klasses waarbij de S klasse de sneltste bolides bevat. Veel Europese en Amerikaanse wagen, dat viel op. Heb redelijk wat rondjes gereden met de Saleen S7 en de Dodge Viper. Wagengedrag leek er veel op dat van Gran Turismo 3, maar wat afstellingen heb ik niks gezien. Draaide soepel, en de wagens zagen er redelijk tot goed uit. Speelde lekker weg eigenlijk.
Mario Kart DD : Vrij hectische racer waarbij je met zijn tweeën op een karretje stond waarbij de een stuurde en de ander wapens hanteerde. Gewicht speelt een rol in de snelheid en het zag er enorm vrolijk en kleurrijk uit. Ikzelf vond het wat lastig sturen, maar je wordt er wel vrolijk van
F-Zero GX : Pfff, das snel zeg. Je moet echt instinctief reageren want deze racer gaat echt hard. Vergelijkbaar met Redshift klasse bij Quantum Redshift, maar dan met een extra turbo erboven op. Het racen was wel erg, links-rechts-rechts-links-links, maar dat is typisch F-Zero volgens mij.
SOCOM : Is niet echt mijn type spel, maar draaide niet verkeerd. Je kon wel goed de grafische beperking zien van de PS2, want dat was toch echt een stapje terug na bijv. Ghost Recon op de Xbox. MP draaide wel goed en soepel.
Deze titels heb ik uitgebreid gespeeld, verder heb ik een demo gezien van Crimson Skies op de Xbox. Dit zag er echt niet normaal vet uit, echt heel mooi (mede dankzij enorme LG plasma denk ik
Heb ook een demo gezien van PGA Tennis ( oid ) gezien, maar dat kon mij niet bekoren. Ben fan van de Virtua Tennis series, en dit zag er houterig en niet leuk uit. Let wel, zag uit want heb zelf niet gespeeld natuurlijk. Kon mij grafisch ook nog niet echt overtuigen.
Verder was het filmpje van NFS:Underground veelbelovend en viel het grote aantal mensen dat Midtown Madness 3 speelde op. Tevens ben ik erachter dat ik bij MotoGP nog wel het één en ander kan leren
Wat de stand van de grote vier ( Nintendo, Sony, Nokia en Microsoft ) betreft had Sony by far de grootste ruimte. Heb daar veelvuldig met de Eye-toy gespeeld, wat echt grappig om te doen is. Hoewel gebrek aan variatie was het wel leuk om te doen. Verder viel op dat SOCOM echt een grote titel voor Sony moet worden, want dat had toch wel de meeste standruimte in beslag genomen.
De Nintendo stand was mooi van opzet waarbij Mario Kart de belangrijkste game was. Ook veel met de GPA SP gespeeld en dat ligt beter in de hand dan ik had gedacht. Ook waren er een paar GBA Players actief, wat ook leuk was om te zien. Geeft echt een 16 bit gevoel van de SNES.
De Nokia N-Gage stand was opgezet als een soort van kooi met een hummer erin. Je kon daar op een N-Gage spelen. Het apparaat zelf ziet er echt heel mooi uit met een carbon look. Heb Sonic erop gespeeld, en hoewel het scherm klein is was het goed speelbaar. De snelheid werd goed in beeld gebracht en het was een echte Sonic game. Lastig was wel de knoppen, zat geregeld mis.
De Xbox was vooral buiten vertegenwoordigd met de Xbox Experience. Als je hierin binnenkwam zag je eerst een introfilmpje in Doly met een aantal games (ingame Ninja Gaiden bijv.) en werd de Xbox de hemel ingeprezen. Daarna gingen de deuren open naar een ruimte waar een groot aantal demopods stonden opgesteld met games als MotoGP2, XIII, Brute Force, Wakeboaring Unleased, Midtown Madness 3, Kung Fu Chaos enz. Jammergenoeg moest je na een tijd deze ruimte verlaten maar je kreeg wel een gratis sticker voor op je GSM die straling tegenhoud zo bleek later.
Van de Awards zelf heb ik weinig meegekregen, omdat op de momenten dat die werden uitgereikt je de ruimte had om de populaire spellen te spelen. Het was wel mooi verdeeld, van iedere console kon je genoeg nieuwe games spelen en pods waren er genoeg. De Sony stand was denk ik wel het populairst, maar dit was dan ook de grootste, en je kon er een PS2 winnen.
Wat totale oppervlakte betreft was het niet enorm groot, maar net groot genoeg zodat ik alles heb kunnen zien en heb kunnen spelen wat ik wilde spelen. Heb ook nog MSR voor 15 euro gekocht, dus ik kon gelukkig naar huis
Alleen jammer dat ik mijn digicam was vergeten (stom stom) anders had ik mijn verhaal kunnen verduidelijken met foto's.
Maargoed, heb het goed naar mijn zin gehad, en het was leuk om de mensen achter de PU eens aan te kunnen spreken. Wat mij betreft mag het volgend jaar nog groter en nog voller met stands zodat er nog meer te zien is. Ow, en mocht je twijfelen, bij de Xbox games gingen de meeste mondjes op kwijlstand
Vergeet ik trouwens PGR2 te noemen ! Hoewel het een vroege en buggy build was, zag het er al super uit, enorm veel detail en een hoge framerate. Jammer was dat de besturing nog niet optimaal was en dat het gevoel van snelheid nog praktisch nul was. Vooral grafisch was hij op dit moment een opvallende game.
Heb je ook de promotie van Prince of Persia: The Sands of Time gezien bij Ubi Soft? Was toch wel interessant:AudiRS4 schreef op 05 July 2003 @ 15:55:
Gister waren dus de PU Awards en was daar naartoe geweest. Heb daar redelijk wat games kunnen spelen en zal mijn bevindingen even opsommen :
[...]

AudiRS4:
En vroege build van PGR2? Damn, ik had ook moeten gaan
XboX stak er wel een beetje uit? Of waren de andere consoles ook goed op dreef?
Op de Xbox waren veel spellen te spelen die nog uit gaan komen (PGR2, Rainbow Six 3, enz.). Op de andere consoles waren bijna alleen maar spellen te spelen die al uit waren (Zelda, Socom, enz.). De Xbox vond ik daarom het beste vertegenwoordigd.Neejoh schreef op 06 July 2003 @ 03:18:
AudiRS4:![]()
haha wat je nu zegt is bullshit, nintendo had JUIST veel spellen die nog lang niet hier uitkomen, Mario Kart DD, F-zero GX, Billy hacher, Viewtifull joe, PN.3, Sonic DX, Soul Calibour 2, enzTom_Paris schreef op 06 juli 2003 @ 12:32:
[...]
Op de Xbox waren veel spellen te spelen die nog uit gaan komen (PGR2, Rainbow Six 3, enz.). Op de andere consoles waren bijna alleen maar spellen te spelen die al uit waren (Zelda, Socom, enz.). De Xbox vond ik daarom het beste vertegenwoordigd.
zelda en metroid waren eigenlijk de enige die een beetje oud waren, maar het zijn beide gewoon topgames en daarom moeten ze er wel staan, kunnen de tweifelaars ook een proeven aan de games (vooral metroid)
This space is occupied
Ik heb eindelijk ook live
En het is echt superkick ookal heb ik alleen nog maar motogp demo.
En Burnout2 maar daar kun je natuurlijk alleen maar score's bekijken.
Ik moet snel meer racespellen hebben met live.
O ja mijn tag is Impact NL
Nog ff wachten op SegaGT dan maarimpact99 schreef op 06 July 2003 @ 14:17:
Ik heb eindelijk ook live
Die dames zekerTom_Paris schreef op 05 juli 2003 @ 22:15:
[...]
Heb je ook de promotie van Prince of Persia: The Sands of Time gezien bij Ubi Soft? Was toch wel interessant:
[afbeelding]
Voor mij was de Xbox goed op dreef, Sony stond of viel met Socom en Eye Toy, was verder niet heel veel excuslieve nieuwe games te zien. Wat de Gamecube betreft was vooral Mario Kart de grote trekker wat publiek betreft. Zeker grafisch imponeerde de Xbox het meeste, we hebben nog niet het achterste van de tong gezien bij de XboxNeejoh schreef op 06 July 2003 @ 03:18:
AudiRS4:![]()
Verwijderd
SpyHunter
Defender II
Gauntlet
Joust
Paperboy
Rampage
Marble Madness
Robotron: 2084
Smash TV
Joust 2
Bubbles
RoadBlasters
Blaster
Rampart
Sinistar
Super Sprint
720 degree
Toobin'
KLAX
SPLAT!
Satan's Hollow
Vindicators
inderdaad klassiekers van midway
en ze komen allemaal op 1 schijfje naar de xbox met extra's
oa. interviews en backgrounds van de games en makers
Ook zullen sommige games nieuwe multyplayer mogelijkheden hebben (-:
Ik kan echt niet wachten (-:
/me pinkt een traantje weg op het moment dat ie
gauntlet
ziet staan
Defender II
Gauntlet
Joust
Paperboy
Rampage
Marble Madness
Robotron: 2084
Smash TV
Joust 2
Bubbles
RoadBlasters
Blaster
Rampart
Sinistar
Super Sprint
720 degree
Toobin'
KLAX
SPLAT!
Satan's Hollow
Vindicators
inderdaad klassiekers van midway
en ze komen allemaal op 1 schijfje naar de xbox met extra's
oa. interviews en backgrounds van de games en makers
Ook zullen sommige games nieuwe multyplayer mogelijkheden hebben (-:
Ik kan echt niet wachten (-:
/me pinkt een traantje weg op het moment dat ie
Over Crimson Skies heb ik op discovery channel een docu gezien (is die hier niet een keer gepost??). Grappig om te zien hoe de beta testers er op reageerden. De build die zij speelden vondne ze namelijk helemaal niets, en dat hebben ze laten weten ook.
Vanaf dat moment hebben ze besloten om de game geheel anders te gaan maken, veel beter, mooier en leuker.
En ik begrijp van jou dat het grafisch iig al zwaar ok is? Waren geloof ik niet veel levels, maar ze bleken wel groot te zijn. Aan de ene kant vind ik het wel jammer, want er zitten altijd wel een paar bij die je niet leuk vind. Zo hou ik totaaaal niet van donkere games/levels, en in die docu zag ik een nacht level. Dat is gewoon alleen te doen laat op de avond, óf als je je tv op 100% brightness zet, en dan ziet het er gelijk niet meer uit.
Ow well, we'll see
Vanaf dat moment hebben ze besloten om de game geheel anders te gaan maken, veel beter, mooier en leuker.
En ik begrijp van jou dat het grafisch iig al zwaar ok is? Waren geloof ik niet veel levels, maar ze bleken wel groot te zijn. Aan de ene kant vind ik het wel jammer, want er zitten altijd wel een paar bij die je niet leuk vind. Zo hou ik totaaaal niet van donkere games/levels, en in die docu zag ik een nacht level. Dat is gewoon alleen te doen laat op de avond, óf als je je tv op 100% brightness zet, en dan ziet het er gelijk niet meer uit.
Ow well, we'll see
Verwijderd
Ik ga verder niet meedoen aan kinderachtige console wars (heb ze zelf immers ook alle drie, maar dat erbuiten gelaten) .... het spel waar ik het meest naar uit kijk is : Ninja Gaiden. Ik hou van Devil May Cry achtige games, Devil May Cry is voor mij de top console game. Momenteel zit ik te denken een Joystick aan te schaffen met Yager erbij, dat spel lijkt me errug kickuh!
yeah whuteva....Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 20:30:
Ik ga verder niet meedoen aan kinderachtige console wars (heb ze zelf immers ook alle drie, maar dat erbuiten gelaten) ....
Ninja Gaiden lijkt mij inderdaad ook een erg goed spel worden. Grafisch moet het subliem zijn, en als ik de screenshots mag geloven is het dit ook wel. Er zijn wel erg veel van die gerenderde concept art stuff (of hoe wil je dit ook noemen) waar je niet erg veel aan hebt.het spel waar ik het meest naar uit kijk is : Ninja Gaiden. Ik hou van Devil May Cry achtige games, Devil May Cry is voor mij de top console game. Momenteel zit ik te denken een Joystick aan te schaffen met Yager erbij, dat spel lijkt me errug kickuh!
Het level wat ik gezien heb was idd echt enorm groot. Was op een groot, nee, enórm eiland waarbij je alle vrijheid van de wereld had. Je kon voor zover ik kon zien echt in elke spelonk of langs elke berg. En dat was een level dat overdag was, en idd grafisch was het echt van kwijlestijn.Neejoh schreef op 06 July 2003 @ 20:29:
Over Crimson Skies heb ik op discovery channel een docu gezien (is die hier niet een keer gepost??). Grappig om te zien hoe de beta testers er op reageerden. De build die zij speelden vondne ze namelijk helemaal niets, en dat hebben ze laten weten ook.
Ow well, we'll see
Als je de oude Ninja Gaidens hebt gespeeld, zul je misschien nog wel het plakken tegen de muren je wel kunnen herinneren. Dat zit dus ook weer in de nieuwe, net als het lopen tegen muren ( beetje matrix style ) en natuurlijk de supersprongen.Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 20:30:
Ik ga verder niet meedoen aan kinderachtige console wars (heb ze zelf immers ook alle drie, maar dat erbuiten gelaten) .... het spel waar ik het meest naar uit kijk is : Ninja Gaiden. Ik hou van Devil May Cry achtige games, Devil May Cry is voor mij de top console game. Momenteel zit ik te denken een Joystick aan te schaffen met Yager erbij, dat spel lijkt me errug kickuh!
Dit topic is gesloten.