muziek van halo is zowiezo phat, ik hoop dat ze cd uitbrengen met allemaal dat soort muziekOkyah schreef op 13 June 2003 @ 22:10:
Ik vind het begin met die muziek zo vet...
Ik betrapte mezelf er net op dat ik met een extreem enge grijns en met al m'n spieren gespannen dat stukje keek
Maarja, nu weet je weer waarom je een gamer bent![]()
Halo == koel..
Ik heb t btw over t stukje van 0:40 tot 1:20 ongeveer..
Verwijderd
zoiets??Bizzarro schreef op 13 June 2003 @ 22:13:
[...]
muziek van halo is zowiezo phat, ik hoop dat ze cd uitbrengen met allemaal dat soort muziek
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 23:32 ]
XboXBizzarro schreef op 13 June 2003 @ 08:32:
[...]
dat niet natuurlijk![]()
[...]
jij ook al(welk platform als ik vragen mag)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nope, not my kind of game... Ik vind het meer wat voor een Gamecube oid, maar niet voor de xbox.
Lijkt me wel tof, maar was dat niet dat spel waar mensen al gewoon online cheaten ?
eX-sqweeze me?Neejoh schreef op 15 June 2003 @ 23:13:
Nope, not my kind of game... Ik vind het meer wat voor een Gamecube oid, maar niet voor de xbox.
waarom meer een soort game voor de cube?
Niet dat ik hem niet leuk zou vinden voor de cube
This space is occupied
Lijkt me sterk, want hij is nog niet gereleased. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk Phantasy Star Online van Sega. Daar moet dit spel een concurrent van worden, en dat is ook wel te zien aan de opbouw ed.Lawtje.com schreef op 16 June 2003 @ 12:14:
Lijkt me wel tof, maar was dat niet dat spel waar mensen al gewoon online cheaten ?
Verwijderd
Ik kan me nou niet echt meer intereseren in zulk soort games zeker niet omdat je straks al voor live betaalt en dan nu ook voor games moet gaan betalen
Voor True Fantasy Online zul je geen extra maandelijks bedrag moeten betalen zoals het er nu naar uitziet. Komt omdat het van Microsoft is en het gewoon op de servers van Live! draait. PSO zal voor zover nog de enigste game zijn met extra kosten.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 12:50:
Ik kan me nou niet echt meer intereseren in zulk soort games zeker niet omdat je straks al voor live betaalt en dan nu ook voor games moet gaan betalen
Serieus antwoord? Ja, dat denk ikTheEvilCuber schreef op 16 juni 2003 @ 12:16:
[...]
eX-sqweeze me?
waarom meer een soort game voor de cube?omdat het er kiddy uitziet ofzo
Niet dat ik hem niet leuk zou vinden voor de cube
Persoonlijk heb ik het idee van de gamecube dat het een console is voor de wat jongere onder ons. Tuurlijk heb je games als Tony4, Met.Prime and stuff, maar verder heb ik het idee dat hij aangeschaft wordt voor games als Mario en Zelda. Is niets mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar het is iig niet mijn console.
Maar laten we hier verder niet op in gaan, zijn genoeg topics om hier over te discuseren
Nog even een ander vraagje, ik ben (weer) begonnen met Tony4, maar begrijp 1 punt niet helemaal meer... Ik zit op het moment weer in de Zoo, waar ik alle opdrachten gedaan heb die tot nu toe beschikbaar zijn. Maar die stomme olifant wil niet over dat bruggetje rennen en door die deur naar de pinguins rammen??
Ik heb alles al geprobeerd, op z'n kop grinden, een truck over hem heen, een manual... Maar niets

Lijkt me duidelijk. En als je je registreert op ilovelive.com krijg je er zelfs nog een gratis game bovenop ! Die actie loopt tot 30 juni , dus twijfel niet te lang
Hoe bedoel je dat? Als je hem koopt via ilovelive.com? Je kunt je wel registeren op die site, maar dat is volgens mij voor een mailinglist.AudiRS4 schreef op 16 June 2003 @ 15:11:
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk. En als je je registreert op ilovelive.com krijg je er zelfs nog een gratis game bovenop! Die actie loopt tot 30 juni , dus twijfel niet te lang
Edit: Op het plaatje zie ik duidelijk staan: "Aanbod geldig t/m 31 juli 2003"
[ Voor 8% gewijzigd door Tom Paris op 16-06-2003 15:41 ]
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
http://www.ilovelive.com/freegame/Tom_Paris schreef op 16 juni 2003 @ 15:30:
[...]
Hoe bedoel je dat? Als je hem koopt via ilovelive.com? Je kunt je wel registeren op die site, maar dat is volgens mij voor een mailinglist.
Edit: Op het plaatje zie ik duidelijk staan: "Aanbod geldig t/m 31 juli 2003"
Die bedoelde ik, en die actie is geldig tot 30 juni, niet de actie die jij bedoelt.
Live-members opgelet!!
Op deze site kun je je inschrijven voor de allereerste MotoGP Xbox Live Competitie in Nederland georganiseerd door het programma Game Kings van het muziekkanaal The Box.
Er wordt gereden met de demo van MotoGP dus iedereen die een Live-account heeft kan meedoen.
Spelregels:
Track Mugello (Italië) Sunny weather
Scoring Championship
Grid position Random
Num laps Three
All bikes Off
No collison On
Off-road sim 25 %
Handling sim 50 %
Collision sim 25 %
Schrijf je snel in!! De winnaar van de competitie wint Midtown Madness 3 en de winnaar van een race wint MotoGP2.
Op deze site kun je je inschrijven voor de allereerste MotoGP Xbox Live Competitie in Nederland georganiseerd door het programma Game Kings van het muziekkanaal The Box.
Er wordt gereden met de demo van MotoGP dus iedereen die een Live-account heeft kan meedoen.
Spelregels:
Track Mugello (Italië) Sunny weather
Scoring Championship
Grid position Random
Num laps Three
All bikes Off
No collison On
Off-road sim 25 %
Handling sim 50 %
Collision sim 25 %
Schrijf je snel in!! De winnaar van de competitie wint Midtown Madness 3 en de winnaar van een race wint MotoGP2.
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 17-06-2003 10:19 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Mugello is denkik ook wel de meest geschikte baan voor zoiets. Ik denk dat dit de meest gereden baan in het spel is. Hier thuis iig wel
Verwijderd
XboxWorld.nl > Nieuws > Onverwachtse nieuwe Mechassault content te downloaden!
Onverwachtse nieuwe Mechassault content te downloaden!
16/06/2003 | Jordi Bauw.
Mechassault is al vanaf de release een typische Xbox Live game. Het was de eerste game die echte te koop ging lopen met downloadable content en was tevens ook de eerste game die dit waarmaakte. We hebben nu al twee maal nieuwe content updates gehad, maar vandaag verscheen er als donderslag bij heldere hemel ineens een massale derde update.
Net als de vorige keer bestaat de downloadable content uit een update voor de game, en een aantal nieuwe maps te downloaden onder de "Content Download" feature. De nieuwe gamemodes worden automatisch gedownload bij de eerste update.
De nieuwe gamemodes die beschikbaar zullen zijn:
Scout
Team Scout
Skirmish
Team Skirmish
Giant Killers
Het nieuwe aan deze gamemodes is dat ze voor het eerst de gebruiker limiteren in het kiezen van een mech. Speel je bijvoorbeeld Scout, dan kunnen er geen Heavy Mechs gebruikt worden, bij Giant Killers kun je al raden wat de bedoeling is, juist de grotere mechs in een titanenstrijd. Skirmish zal de middel grote mechs toelaten.
De drie nieuwe maps die gedownload kunnen worden zijn:
Demolition Town
Rock Solid
Jotenheim (CTF map)
Demolition Town is een stedelijke map, waarbij je net als River City tussen de gebouwen vecht. Rock Solid is een map op een astroide en Jotenheim is een nieuwe map voor de Capture the Flag mode op een ijzige vlakte.
Leuk om te vermelden is dat de Optimatch bug die het spel na de vorige update plaagde gefixed is. Heb je Mechassault en heb je weer zin in nieuwe maps voor online veldslagen? Download dan per direct de nieuwe content
Onverwachtse nieuwe Mechassault content te downloaden!
16/06/2003 | Jordi Bauw.
Mechassault is al vanaf de release een typische Xbox Live game. Het was de eerste game die echte te koop ging lopen met downloadable content en was tevens ook de eerste game die dit waarmaakte. We hebben nu al twee maal nieuwe content updates gehad, maar vandaag verscheen er als donderslag bij heldere hemel ineens een massale derde update.
Net als de vorige keer bestaat de downloadable content uit een update voor de game, en een aantal nieuwe maps te downloaden onder de "Content Download" feature. De nieuwe gamemodes worden automatisch gedownload bij de eerste update.
De nieuwe gamemodes die beschikbaar zullen zijn:
Scout
Team Scout
Skirmish
Team Skirmish
Giant Killers
Het nieuwe aan deze gamemodes is dat ze voor het eerst de gebruiker limiteren in het kiezen van een mech. Speel je bijvoorbeeld Scout, dan kunnen er geen Heavy Mechs gebruikt worden, bij Giant Killers kun je al raden wat de bedoeling is, juist de grotere mechs in een titanenstrijd. Skirmish zal de middel grote mechs toelaten.
De drie nieuwe maps die gedownload kunnen worden zijn:
Demolition Town
Rock Solid
Jotenheim (CTF map)
Demolition Town is een stedelijke map, waarbij je net als River City tussen de gebouwen vecht. Rock Solid is een map op een astroide en Jotenheim is een nieuwe map voor de Capture the Flag mode op een ijzige vlakte.
Leuk om te vermelden is dat de Optimatch bug die het spel na de vorige update plaagde gefixed is. Heb je Mechassault en heb je weer zin in nieuwe maps voor online veldslagen? Download dan per direct de nieuwe content
Hier thuis is Mugello ook de meest gereden trackNeejoh schreef op 17 June 2003 @ 02:14:
Mugello is denkik ook wel de meest geschikte baan voor zoiets. Ik denk dat dit de meest gereden baan in het spel is. Hier thuis iig wel
Er was eerst ook nog ophef over het feit dat No Collisions op OFF stond. Ik vind het ook wel een goede zaak dat ze No Collisions nu op ON hebben gezet want als je net met z'n 2en de laatste bocht in gaat dan kan je gewoon iemand van z'n bike gooien.
Ik vraag me alleen af hoe zo'n competitie in z'n werk gaat. Ik ben benieuwd. Ik ben wel pas volgende week donderdag aan de beurt dus dat wordt ff afwachten.
Mijn best lap met Chris Walker op Mugello is 1.35.42 maar ik denk dat ik die nog wel ga verbeteren want ik ben gister pas begonnen met Manual Gearing. Manual Gearin moet zeker 3 seconden schelen per rondje dus ik moet theoretisch naar de 1.34.34 kunnen vliegen. FF oefenen dus...
Forever raver!
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met Tetris Worlds Live? Ik zie leuke uitleg op MS' site over het scoren online en zo, maar niet hoe of wat of waar het spel verkrijgbaar is. Ik heb de oude Tetris Worlds (onder het motto, geen console is compleet zonder tetris-game), maar ga niet nog eens geld neertellen voor de Live-variant...
Trouwens ik weet niet of het al eens langs is geweest, maar er is DC voor SW:Clone Wars.
Trouwens ik weet niet of het al eens langs is geweest, maar er is DC voor SW:Clone Wars.
Verwijderd
ok mensen XBOX: official xbox magazine hoef je niet te kopen... zit wel leuke DVD met wat demos bij... maar is echt walgelijk slecht... waardeloze reviews en previews
valt reuze mee hor, alleen de plaatjes zijn wel van belachelijke kwaliteit, lijkt wel of ze foto's van de tv hebben genomenVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:15:
ok mensen XBOX: official xbox magazine hoef je niet te kopen... zit wel leuke DVD met wat demos bij... maar is echt walgelijk slecht... waardeloze reviews en previews

Verwijderd
mmm, vergeleken met wat ik gewend ben aan game reviews van PCZONE, GameSpy, PowerUnlimited etc. vind ik het echt slecht, natuurlijk, het is te lezen en soms wel leuk, maar niet de moeite waard, als ik een review van een spel heb gelezen op GameSpy is het altijd wel leuk om nog even te lezen wat de PU er van vindt, maar bij OXM hebben ze niet echt wat anders/extras te melden, daarnaast kreeg ik het idee dat ze behoorlijk bevooroordeeld waren, wat natuurlijk jammer is voor een review blad, Enter the Matrix kreeg een 8.5
heb je het spel al gespeeld? compleet waardeloos zelfs voor een Matrix fanaat als mij zelf
en dan de heletijd die schuine opmerkingen over de PS2, ok je kiest voor XBOX, maar de manier waarin ze Streets of LA afzetten tegen Vice City was gewoon laag, als Vice City op de XBOX was geweest hadden ze er waarschijnlijk geen slecht woord over geuit. onbetrouwbare reviews zijn slechte reviews en hebben daardoor een waardeloze score aangezien je er niets mee kan
Bij Insidegamer.nl staat nog geen releasedatum. Als je via Live tegen elkaar wil spelen en scores wil vergelijken moet je wel zeker weten de Live-variant kopen. Helaas, maar tis niet anders...Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:14:
Weet iemand hoe het zit met Tetris Worlds Live? Ik zie leuke uitleg op MS' site over het scoren online en zo, maar niet hoe of wat of waar het spel verkrijgbaar is. Ik heb de oude Tetris Worlds (onder het motto, geen console is compleet zonder tetris-game), maar ga niet nog eens geld neertellen voor de Live-variant...
Forever raver!
Bij de nieuwe Live! pakketten zit toch standaard Tetris Worlds Live bij ? Misschien dat je met die demo dan ook weer online kunt met het volledige spel ?CaptainM schreef op 17 June 2003 @ 15:14:
[...]
Bij Insidegamer.nl staat nog geen releasedatum. Als je via Live tegen elkaar wil spelen en scores wil vergelijken moet je wel zeker weten de Live-variant kopen. Helaas, maar tis niet anders...
Verwijderd
Klopt, maar die heb ik dus ook al. (althans, oude live-kit, zonder tetris).AudiRS4 schreef op 17 June 2003 @ 15:32:
[...]
Bij de nieuwe Live! pakketten zit toch standaard Tetris Worlds Live bij ? Misschien dat je met die demo dan ook weer online kunt met het volledige spel ?
Nieuwe screens The Kore Gang

meer screens
Info nieuwe Oddworld game
Zoals jullie wel zullen weten zend discovery een docu uit over de Xbox games. Hierin komen ook de eerste beelden van de nieuwe Oddwordl game in voor. Voor dit nieuwe deel ( nummer drie in de quintilogy ) zullen Abe en Munch vervangen worden door Steef. Jawel, een nieuw karakter dus.
Voorproefje :

Dit is hem niet overigens.
Trailer Discovery
With three zany, kooky crackpots sharing a Kore Suit, insane action is guaranteed. After all, you control the metallic suit that multiplies the wearer’s abilities beyond imagination. Pixie becomes a pro at climbing, Madboy gains an iron fist, and the dog Rex develops astonishing senses of hearing and smell. Your job is to cleverly utilize these characters to free the mad inventor Dr. Samuelsen from the crazy Kranks. Become the leader of a wonderfully wacked-out team three times more demented, three times weirder, and three times stronger than one hero alone!

meer screens
Info nieuwe Oddworld game
Zoals jullie wel zullen weten zend discovery een docu uit over de Xbox games. Hierin komen ook de eerste beelden van de nieuwe Oddwordl game in voor. Voor dit nieuwe deel ( nummer drie in de quintilogy ) zullen Abe en Munch vervangen worden door Steef. Jawel, een nieuw karakter dus.
Voorproefje :

Dit is hem niet overigens.
Trailer Discovery
If you'll recall, the next three games from developers Oddworld Inhabitants are scheduled to be on Xbox. While there's hardly any doubt that we'll be on to the next generation of Xbox by the time that last game rolls around, we're happy to reveal the very next, as yet, unnamed title from Lorne Lanning and the developers at Oddworld Inhabitants is well under way and we've even got some info on the main character.
Steef is one part gorilla, one part horse, one part Clint Eastwood and the star of the show for the next Oddworld game, that will temporarily be known around these parts as Oddworld 4. The video clip below is from an upcoming Discovery Channel show investigating the development trials and tribulations of first party Xbox games. The full show will air this Friday, June 20 at 8pm EDT and will include interviews with first party developers including Oddworld Inhabitants' Lorne Lanning. Sure you'll miss the big premier of "Hulk" but if you've seen one green guy you've seen 'em all. Plus, this is the Xbox we're talking about here.
Check out the video clip for a full introduction to Steef and do all the pausing and slo-mo replaying you need to gather as much info as possible.
We'll have more on the documentary in the coming days, but for now get your Oddworld on.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 18-06-2003 12:22 ]
Als je een Live! kitje koopt, vanaf wanneer gaat dan het gratis jaar in? Is dat vanaf de verkoopdatum of vanaf het moment dat je jezelf daadwerkelijk bij Live! aanmeldt? Ik wil namelijk Brute Force gaan kopen, en daar dan ook meteen een kitje bij, maar ik heb nog geen creditcard. Die is al wel aangevraagd maar ik weet niet hoe lang dat dat duurt. En ik vind het zonde als die tijd van m'n gratis jaar afgaat.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Gaat in vanaf moment van registreren. Cc aanvraag duurt meestal zo'n twee weken totaal geloof ik.Maniakje schreef op 18 juni 2003 @ 13:08:
Als je een Live! kitje koopt, vanaf wanneer gaat dan het gratis jaar in? Is dat vanaf de verkoopdatum of vanaf het moment dat je jezelf daadwerkelijk bij Live! aanmeldt? Ik wil namelijk Brute Force gaan kopen, en daar dan ook meteen een kitje bij, maar ik heb nog geen creditcard. Die is al wel aangevraagd maar ik weet niet hoe lang dat dat duurt. En ik vind het zonde als die tijd van m'n gratis jaar afgaat.
Bron: Gamer.nlPrijzen top console games gaan stijgen?
Op MSNBC is een interessant artikel verschenen over een mogelijke prijsstijging van de top consolegames. Analisten verwachten, mede door de piraterij en de stijgende ontwikkelkosten, dat de topgames tegen de eind van het jaar $ 10 duurder zullen zijn.
Niet alle analisten zijn het eens met de voorspelling van Wedbush Morgan Securities, toch wordt de stelling door een aantal factoren ondersteund. Ten eerste is er gekeken naar de “life cycle” van de consoles. Volgens de gebruikte theoretische modellen zouden de consoles over de helft van hun levensduur moeten zijn.
Als dit waar is zouden de ontwikkelkosten van games moeten dalen, uitgevers weten immers goed hoe ze met de technologie moeten omgaan. Dit is echter niet het geval, ontwikkelkosten stijgen rap, Enter The Matrix heeft bijvoorbeeld ruim $ 20 miljoen gekost. Een gemiddelde Xbox of PS2 game kost tussen de $5 tot $7 miljoen aan ontwikkelkosten. Dit komt o.a. omdat er zijn 40x zoveel regels code nodig als tijdens de ontwikkeling van de vorige generatie consoles. De verwachting is dat dit voor de Xbox 2 en PS3 alleen maar verder zal stijgen.
Verder worden de kosten nog sterk omhoog gedreven door anti kopieerbeveiligingen, boekjes en handleidingen, gemiddeld wordt hier per game $10 aan uitgegeven.
$49 voor een topgame lijkt dan ook onhoudbaar volgens de analisten, al komen topgames (bijvoorbeeld GTA: VC) gemakkelijk uit de kosten. Enige hoop voor uitgevers zijn stijgende verkopen, of hogere prijzen.
Originele bron: MSNBC
Laten we hopen dat deze analisten geen gelijk krijgen. De hoofdoorzaak van deze ontwikkelingen is volgens mij toch echt de steeds maar toenemende piraterij. Dus mensen KAP daar nou eens mee.
Cool. Dan koop ik samen met BF dus een Live! kitje.AudiRS4 schreef op 18 June 2003 @ 13:18:
Gaat in vanaf moment van registreren. Cc aanvraag duurt meestal zo'n twee weken totaal geloof ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 18-06-2003 13:27 ]
Als de prijzen van games duurder worden, wordt het toch juist nog aantrekkelijker om te kopieren ? Een andere reden dan de prijs van games kan ik niet geven voor het kopieren.
Ik denk ook niet dat ze het kunnen oplossen door de prijs te verhogen. Dan wordt het inderdaad alleen maar nog aantrekkelijker dan het al is.AudiRS4 schreef op 18 June 2003 @ 13:27:
Als de prijzen van games duurder worden, wordt het toch juist nog aantrekkelijker om te kopieren ? Een andere reden dan de prijs van games kan ik niet geven voor het kopieren.
Ze moeten meer tijd en geld in kopieerbeveiligingen steken. Of omgaan naar een medium dat niet zo mainstream is als DVD of CD. Misschien zelfs een hele nieuwe techniek ontwikkelen.
Kijk de NGC-gamez worden volgens mij zowiezo al een stuk minder gekopieerd dan die van de PS2 of de XBOX. Gewoonweg omdat die dvdtjes van Nintendo moeilijk te krijgen zijn. Misschien moeten ze wel de omvang van de DVDtjes vergroten. Zo krijgen we dus meer data op een DVD en dus worden de games mooier/groter EN je kan ze niet zomaar over kopieeren met je DVDbrander!
Forever raver!
Opzich zou het een goed idee zijn, alleen zou het veel te duur worden. Puur alleen voor games een medium ontwikkelen is gewoon te kostbaar. Tegenwoordig wordt alles gestandariseerd naar een formaat/methode wat dan populair wordt waarna een ander medium zijn intrede doet. We zullen dus echt moeten wachten tot de volgende generatie van mediadragers denk ik.CaptainM schreef op 18 June 2003 @ 15:44:
[...]
Ik denk ook niet dat ze het kunnen oplossen door de prijs te verhogen. Dan wordt het inderdaad alleen maar nog aantrekkelijker dan het al is.
Ze moeten meer tijd en geld in kopieerbeveiligingen steken. Of omgaan naar een medium dat niet zo mainstream is als DVD of CD. Misschien zelfs een hele nieuwe techniek ontwikkelen.
Kijk de NGC-gamez worden volgens mij zowiezo al een stuk minder gekopieerd dan die van de PS2 of de XBOX. Gewoonweg omdat die dvdtjes van Nintendo moeilijk te krijgen zijn. Misschien moeten ze wel de omvang van de DVDtjes vergroten. Zo krijgen we dus meer data op een DVD en dus worden de games mooier/groter EN je kan ze niet zomaar over kopieeren met je DVDbrander!
hey mensen ik heb even een heel andere vraag:
ik kan van een vriend een xbox overkopen maar ik wil er strax wel muziek (mp3tjes) op kunnen zetten en divx films mee afspelen...
1) dat kan geloof ik via het netwerk en via cdtjes...
2) voor divx afspelen moet ik dan ook nog een mod kopen en inbouwen...
kloppen deze 2 stellingen?
maar nou heb ik gelezen dat veel xboxen (van de eerste generatie?) een probleem hebben met bepaalde media afspelen dat dan weer zou komen door het merk dvd wat erin zit...
Nou vraag ik me dus af: mijn vriend heeft zijn xbox ergens rond november 2002 gekocht.. welke dvd speler zit er dan waarschijnlijk in? of kan je het misschien ergens aan zien? (typenummer ofzo?)
Alvast bedankt!
ik kan van een vriend een xbox overkopen maar ik wil er strax wel muziek (mp3tjes) op kunnen zetten en divx films mee afspelen...
maar nou heb ik gelezen dat veel xboxen (van de eerste generatie?) een probleem hebben met bepaalde media afspelen dat dan weer zou komen door het merk dvd wat erin zit...
Nou vraag ik me dus af: mijn vriend heeft zijn xbox ergens rond november 2002 gekocht.. welke dvd speler zit er dan waarschijnlijk in? of kan je het misschien ergens aan zien? (typenummer ofzo?)
Alvast bedankt!
ja, ze kloppen, en nee, we mogen hier geen antwoord op geven, check de policy omtrent mod-chips.CeeDeeS schreef op 18 June 2003 @ 17:49:
hey mensen ik heb even een heel andere vraag:
Alvast bedankt!
Verwijderd
misselijkmakend toch dat je elke 50 posts 3 keer moet uitleggen dat er niet over gemodde rotzooi gepraat mag worden
De mogelijkheden van een gemodde Xbox zijn aantrekkelijk genoeg blijkbaar dat die vraag elke keer weer gesteld wordt. Ikzelf ben er geen voorstander van, en keur het ook niet goed, maar het gebeurt nu eenmaal en dus krijg je die vragen. Maar er kan moeilijk in de startpost een alternatief gegeven worden voor hun vragen. Alhoewel dat ik de indruk krijg dat CeedeeS het niet te doen is voor het draaien van back-up dvd's, maar meer de audiovisuele aspecten wil benutten. Maargoed, het mag niet, dus hoort het hier niet
Verwijderd
goed nieuws voor de xboxer die hun box niet willen ombouwen, maar wel van de verschillende mogelijkheden die de omgebouwde versie wel heeft gebruik maken:
bron:Gamer.nlWerd vanmiddag al bekend dat de GameCube gebruikt kon worden om allerhande eigen software op te draaien, ook de ongemodificeerde Xbox moet er aan geloven. Een tijdje terug werd er een exploit ondekt in het spel 007: Agent Under Fire. Door bij het laden van een game te verwijzen naar een memorycard met een aantal bestanden erop kon bijvoorbeeld Linux gedraait worden. Deze exploit is verder uitgewerkt waardoor het nu ook mogelijk is emulators, eigen gemaakte games, mp3's en films te openen op een ongemodde Xbox.
This hack is very cool. I just spent some time signing a bunch of xbe's. Now, when my mem card is copied to an unmodded box and you pop 007 in, EvoX boots. From there you can boot boXplorer or ConfigMagic. You can FTP into the unmodded box while Evox is up and copy over homebrew games, emulators, XBMP, movies, mp3's, etc. As long as you sign each xbe before you copy it over it works like a champ.
Een pluspuntje voor de hardwerkende gamedevelopers is dat met deze hack geen gekopieerde Xbox games kunnen worden gedraait. Zo zie je maar dat bugs als deze en die in PSO helaas ook bij consolegames voor kunnen komen.
Ok, er zou een spel voor de xbox komen, dat op Zelda lijkt (nja, er aan doet denken qua opzet). Alleen ik kan bij de goede GoT er niet meer opkomen hoe dat spel dan wel heette. Ook kan ik het niet vinden in de andere xbox topiques. Kan het zijn dat ik dit gedroomd heb?
Of weet iemand waar ik het over heb? Ik zelf namelijk niet 
* Okyah lijkt Kameo btw nog wel leuk eik, na de E3 dingen er over te hebben gezien
Khad t niet verwacht.
* Okyah lijkt Kameo btw nog wel leuk eik, na de E3 dingen er over te hebben gezien
Khad t niet verwacht.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
je slaat de spijker op de kop daar... het ging me vooral om divx enzoAudiRS4 schreef op 18 June 2003 @ 19:20:
Alhoewel dat ik de indruk krijg dat CeedeeS het niet te doen is voor het draaien van back-up dvd's, maar meer de audiovisuele aspecten wil benutten. Maargoed, het mag niet, dus hoort het hier niet
Maja, ik zal wijselijk mijn mondje houden en wel even rondkijken op de wat opener forums (wat in geen wijze als een belediging naar got bedoeld is)
Ieder zijn policies en ik kan begrijpen dat je als zon groot forum zijnde nou eenmaal wat sterker de regels na moet streven om niet teveel negatieve publiciteit te krijgen en om te voorkomen dat er een bepaald (negatief) imago aan vast gaat kleven waar moeilijk vanaf te komen is
Fable misschien? Die kwam op mij iig Zelda-esque over na het zien van het E³ filmpje, ook van die hartjes en beetje zelfde control scheme.Okyah schreef op 18 June 2003 @ 21:00:
Ok, er zou een spel voor de xbox komen, dat op Zelda lijkt (nja, er aan doet denken qua opzet). Alleen ik kan bij de goede GoT er niet meer opkomen hoe dat spel dan wel heette. Ook kan ik het niet vinden in de andere xbox topiques. Kan het zijn dat ik dit gedroomd heb?Of weet iemand waar ik het over heb? Ik zelf namelijk niet
Hopelijk kan ie de hype waarmaken, is na Halo 2 één vd Xbox titels waar ik het meest naar uit kijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nee, t was volgens mij niet Fable. Maar ik weet ook echt niet meer wat het WEL wasD³ schreef op 18 juni 2003 @ 21:18:
[...]
Fable misschien? Die kwam op mij iig Zelda-esque over na het zien van het E³ filmpje, ook van die hartjes en beetje zelfde control scheme.
Hopelijk kan ie de hype waarmaken, is na Halo 2 één vd Xbox titels waar ik het meest naar uit kijk
Tja, Halo2 lijkt me ieg ERG koel, verder is Kameo misschien ok en Fable, tja, is misschien wel een bit heel erg verschrikkelijk gehyped?
Brute Force zou ook Halo int kwadraat zijn, als we de reclames mochten geloven, maar dit schijnt ook wel tegen te vallen...
Maarja, over Fable, wie weet
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Brute Force is wel een grappig spel, kheb zonet de eerste 2 lvltjes gespeeld, en ik ben er nog niet op uitgekeken.
Het is wel een echte shooter, je loopt eigenlijk alleen maar rond en je schiet wat, met zo af en toe wat team en stealth aspecten.
Het is wel een echte shooter, je loopt eigenlijk alleen maar rond en je schiet wat, met zo af en toe wat team en stealth aspecten.
Wat betreft die Zelda achtige game voor de Xbox; Fable is dat zeker niet. Ik denk ook niet dat Zelda en Fable tot het zelfde genre behoren. Fable is meer een Shenmue meets Black and White meets Morrowind soort spel. Zelda is wat meer een aktie adventure in mijn ogen.
Nu heb ik een beetje lopen zoeken naar action adventures voor de Xbox, en die zijn er genoeg, maar niet echt in de stijl van Zelda.
Deze kwamen een beetje in de buurt :
Legend Of The Sun
Otogi
Psychonauts
Zan Zarah
Ik weet niet of hij er tussen zit, want heb nogal wat titels er niet bij gezet "omdat daar toch nooit iemand van gehoord heeft".
Nu heb ik een beetje lopen zoeken naar action adventures voor de Xbox, en die zijn er genoeg, maar niet echt in de stijl van Zelda.
Legend Of The Sun
Legend of the Sun is an action packed role-playing adventure for the Microsoft Xbox with a distinctly oriental ambiance. It features a simple, yet deceptively immersive storyline, a gorgeously rendered, dynamic three-dimensional setting and a tightly designed system of character development, as well as gripping physical combat and a unique approach to magic and spell casting. In Legend of the Sun players are presented with a storyline that is simple on the surface, yet conceals entrancing depths that curious players are encouraged to plumb. More than just a good tale however, here is a game that combines outdoor exploration in a fabulous, strongly mythical landscape with old school dungeon romping in the labyrinths that lie beneath.

Otogi
Set in ancient Japan and steeped in real-life folklore and mysticism, “Otogi – Myth of Demons” is the story of Raiko, an undead warrior who must stop a ferocious demonic army that has been unleashed upon the Earth. As a long-forgotten doomsday myth materializes, Raiko must quickly master more than 30 weapons and 12 varieties of magic to dispatch endless hoards of demon warriors, massive boss characters and everything else that gets in his way.
Blending frenetic fast-paced 3D action with deep RPG elements that allow gamers to upgrade weapons, magic and character attributes, in addition to managing an inventory of special items, “Otogi – Myth of Demons” delivers more than 25 massive, highly-destructible environments to explore and decimate. Trees, walls, furniture and even entire buildings can be destroyed as gamers master dozens of special moves and techniques that make for the most intense, stylish combat available on Xbox.
More than 25 levels - face down hordes of demons, destroy mammoth bosses, and set the world right as an undead warrior in search of peace
Collect and customize more than 30 weapons, 12 varieties of magic and more than10 special demon slaying items
Deep story based on classic Japanese mythologies
More than 15 hours of gameplay

Psychonauts
"Psychonauts" is a wildly surreal action-adventure game in which players use paranormal powers to plunge into the minds of bizarre characters. Players journey deep into crazy worlds of infinite possibility to thwart the secret plan of an evil madman and realize the ultimate dream of joining an elite force of psychic superheroes, the Psychonauts.
Players delve into people's minds as Raz, a powerful young cadet at psychic summer camp. While working on his merit badge in levitation, Raz discovers that someone is kidnapping psychic children and stealing their brains. To foil this evil plot and earn the title of Psychonaut, Raz must project himself into the mind of one bizarre character after another to battle their nightmares and inner demons. He does all this while continuing to earn psychic merit badges in subjects such as telekinesis, clairvoyance and fire-starting.
Blast, think, dodge. Players use cunning wit, paranormal powers and logic to solve twisted puzzles inside other people's minds. Players run, bounce, float, climb, swing, sneak and scoot through this bizarre psychic journey, defeating monsters, lunatics and demons with the Psi-Blast, a mental burst of energy that will banish nightmares.
All in the mind? "Psychonauts" is the only game ever to take place in the minds of the insane and the world in which they live. Players will face the fears, neuroses and bizarre thoughts of villains and lunatics - and even see themselves in a new light - as they progress through a twisted, imaginative, colorful and scary yet fun journey.
Master the powers of the mind. As the game progresses, constant training will unleash in Raz new powers of teleportation, telekinesis, levitation, fire-starting, prophecy and invisibility. Players will use these in the quest to become a stronger, more dynamic hero and to fulfill Raz's lifelong dream of joining the elite force of Psychonauts.
Feature-film quality. Handcrafted animations breathe life into every character. From the sound of sneaking footsteps to the crash of a Psi-Blast, rich sound effects make the worlds come alive. The original soundtrack was recorded to match the action and mood throughout this twisted journey.

Zan Zarah
Zanzarah: The Hidden Portal is an amazingly enjoyable adventure game brought to life by a vividly depicted and amazingly produced world. The story revolves around a young girl named Amy, who when estranged from her parents escapes to the magical world of Zanzarah. There she is charged with melding the world of Zanzarah back into the world of reality, and saving it from destruction. Along the way Amy will use magical powers and items to collect and train fairies and demons, who both of which she will use in fast-paced battles to defeat the evil that pervades Zanzarah.

Ik weet niet of hij er tussen zit, want heb nogal wat titels er niet bij gezet "omdat daar toch nooit iemand van gehoord heeft".
ah bijna grote vakantie, lekker van mn xboxje genieten, ga denk ik ook maar eens live halen, zeker nu je er een gratis game bij krijgt
En nog eens voor de helft van de prijs ook...
Het zou zeker flink wat kosten om een eigen medium te ontwikkelen voor je games op te slaan. Maar als je wat verder denkt, dan is het veel duurder als die games gekopieerd worden. De games worden daardoor steeds duurder, dus meer gekopieerd. Het einde is dan zoek.AudiRS4 schreef op 18 June 2003 @ 15:50:
[...]
Opzich zou het een goed idee zijn, alleen zou het veel te duur worden. Puur alleen voor games een medium ontwikkelen is gewoon te kostbaar. Tegenwoordig wordt alles gestandariseerd naar een formaat/methode wat dan populair wordt waarna een ander medium zijn intrede doet. We zullen dus echt moeten wachten tot de volgende generatie van mediadragers denk ik.
Ik denk dat ze de ontwikkeling van zo'n medium op den duur er toch uithalen kwa kosten.
Forever raver!
Verwijderd
Ik zie eigenlijk weinig oorlog spelletjes voor de xbox.. Medal of Honor bestaat maar zijn er nog andere gave titels ?
Ghost recon?Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:42:
Ik zie eigenlijk weinig oorlog spelletjes voor de xbox.. Medal of Honor bestaat maar zijn er nog andere gave titels ?
Return to castle wolfenstein?
Soldier of fortune 2?
Zoiets?
Als ik je nou aanmeldt voor een Live account en jij activeert die account met je Xbox voor het einde van deze maand, dan krijg ik een gratiz game, jij ook + nog eens voor de helft van de prijs.DarkShadow schreef op 19 June 2003 @ 00:15:
ah bijna grote vakantie, lekker van mn xboxje genieten, ga denk ik ook maar eens live halen, zeker nu je er een gratis game bij krijgtEn nog eens voor de helft van de prijs ook...
Mail me maar als je intresse hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 19-06-2003 12:02 ]
Forever raver!
En als ik jou nou eens aanmeld, jij DarkShadow, en DarkShadow mij?CaptainM schreef op 19 juni 2003 @ 12:01:
[...]
Als ik je nou aanmeldt voor een Live account en jij activeert die account met je Xbox voor het einde van deze maand, dan krijg ik een gratiz game, jij ook + nog eens voor de helft van de prijs.
Mail me maar als je intresse hebt.
AudiRS4 schreef op 18 June 2003 @ 22:01:
Legend Of The Sun
Otogi
Psychonauts
Zan Zarah
Thnx AudiRS4
Tis wel jammer dat er niet een soort Zelda-achtige spellen zijn eik. Ook op de cube niet btw. Starfox Adventures komt er dan nog t dichtste bij.
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ghost recon lijkt me erg gaaf. maar meer 2e wereldoorlog spelletje like 1942 battlefield.. of komt die ook nog uit op xbox ?OcNewB schreef op 19 juni 2003 @ 11:31:
[...]
Ghost recon?
Return to castle wolfenstein?
Soldier of fortune 2?
Zoiets?
Ik kan d'r vrij weinig over vinden
Otogi valt misschien in hetzelfde genre als Nightcaster, maar is een veel betere game. Zowel grafisch als het verhaal moet het goed zijn, volgende previews die ol gelezen heb. Hij is geloof ik ookal uit in Japan.Okyah schreef op 19 juni 2003 @ 12:27:
[...]
Je wordt hier op je wenken bediend
Thnx AudiRS4Maar kweet niet of t spel dat ik bedoelde er tussen zit, misschien Psychonauts? Maar is dat Otogi niet net zoiets als Nightcaster?
Tis wel jammer dat er niet een soort Zelda-achtige spellen zijn eik. Ook op de cube niet btw. Starfox Adventures komt er dan nog t dichtste bij.
Operation Flashpoint komt eraan, wordt een mix tussen het eerste en het twee deel. Battlefield staat helaas 'on hold' en zal waarschijnlijk niet meer uitkomen.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:38:
[...]
Ghost recon lijkt me erg gaaf. maar meer 2e wereldoorlog spelletje like 1942 battlefield.. of komt die ook nog uit op xbox ?
Ik kan d'r vrij weinig over vinden
Commandos 2 kan misschien ook wat zijn voor je
Unreal II
Was te verwachten, maar nu officieel bevestigd. In November kunnen de mensen met een Xbox ook Unreal II gaan spelen. Niet verrassend als je weet dat de engine al enige tijd geport was naar de Xbox. Hopelijk wat nieuwe levels oid, want MP moet je niet verwachten.
Live Aware
Nieuwe functie in Live, je kunt nu tijdens een offline game uitgenodigd worden voor een Online match. Je kunt dus ten alle tijden uitgenodigd worden. Dit kon al in Ghost Recon en zal ook kunnen in Midtown Madness 3 maar zal ook beschikbaar zijn in alle andere Live! games die in de toekomst uit gaan komen.
[ Voor 53% gewijzigd door Wom op 19-06-2003 13:50 ]
Verwijderd
Operation Flash point. Geen tweede wereld oorlog, maar wel koude oorlog. Lijkt idd leuk 
http://www.bistudio.com/games/ofx.html
http://www.bistudio.com/games/ofx.html
Verwijderd
ach leuk,... effe downloaden =)..
Nee maar ik heb gister burn out 2 gehaalt.. wat een terleurstelling graphics dan.. maar de game KICK ARSE voor de rest
vooral crasht rulleert
Nee maar ik heb gister burn out 2 gehaalt.. wat een terleurstelling graphics dan.. maar de game KICK ARSE voor de rest
Grafisch gezien vind ik het nog niet eens zo slecht, zeker niet voor een spel dat van origine niet voor de Xbox maar voor de PS2 ontwikkeld is. Maargoed, als je op volle snelheid rijdt zijn de graphics het laatste waar je aan denktVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 15:54:
ach leuk,... effe downloaden =)..
Nee maar ik heb gister burn out 2 gehaalt.. wat een terleurstelling graphics dan.. maar de game KICK ARSE voor de restvooral crasht rulleert
Maar dan heb je nóg het probleem dat ze een grotere hdd kopen, en de games daar op gooien... Hoe dan ook, van dit probleem gaan ze echt niet zo maar af komen hoor...CaptainM schreef op 18 June 2003 @ 15:44:
[...]
Ik denk ook niet dat ze het kunnen oplossen door de prijs te verhogen. Dan wordt het inderdaad alleen maar nog aantrekkelijker dan het al is.
Ik vind Burnout 2 er ook zéker niet slecht uitzien. Sterker nog, ik denk dat dit wel een van de mooiste racegames is van het moment?AudiRS4 schreef op 19 June 2003 @ 16:10:
[...]
Grafisch gezien vind ik het nog niet eens zo slecht, zeker niet voor een spel dat van origine niet voor de Xbox maar voor de PS2 ontwikkeld is. Maargoed, als je op volle snelheid rijdt zijn de graphics het laatste waar je aan denkt
Hij was origineel inderdaad voor de PS2, maar in de XboX versie zit 2x meer detail (polygonen zijn met het dubbele vermenigvuldigd
Wist niet dat hij grafisch zwaar was geupgrade. Wist wel van de extra skins ed.Neejoh schreef op 19 June 2003 @ 18:54:
Ik vind Burnout 2 er ook zéker niet slecht uitzien. Sterker nog, ik denk dat dit wel een van de mooiste racegames is van het moment?
Hij was origineel inderdaad voor de PS2, maar in de XboX versie zit 2x meer detail (polygonen zijn met het dubbele vermenigvuldigd). Maar dit is nog niet de top van de XboX, dat zeker niet. Maar goed ook, want duurt nog even voor MS de volgende box released
En wat die Xbox 2 betreft, die komt pas in 2006 en dan wel eerst in Japan.
Raar maar waar.
Nja, had wat mij betreft niet gehoeven... Unreal2 is zo koel niet, helaas... Dan had ik liever euh.. een hele rits oude shooters op de xbox gehad > Duke Nukem 3D, Doom 1 en 2, Unreal1AudiRS4 schreef op 19 juni 2003 @ 13:40:
[...]
Unreal II
Was te verwachten, maar nu officieel bevestigd. In November kunnen de mensen met een Xbox ook Unreal II gaan spelen. Niet verrassend als je weet dat de engine al enige tijd geport was naar de Xbox. Hopelijk wat nieuwe levels oid, want MP moet je niet verwachten.
Dat lijkt me eik wel leuk, een paar Retro DVDs per genre.
LBA1 en 2 als adventures bijv. op de xbox
Mhm.. On second thought: Je hebt prob maar1 DVD nodig om al die genres op te zetten
Dan heb je ieg niet meer t probleem dat je dat ene koele oude spel niet meer kan spelen omdat je een te nieuwe pc hebt (ja, t kan wel, met wat geklooi, maar de gemiddelde Joe kan t niet). En ze kunnen bij MS vast wel een handig emulatortje schrijven als daar geld mee te verdienen valt.
Ik weet ieg wel iemand die een paar retro xbox DVDtjes wil aanschaffen
* Okyah
Maar de xbox is hier uitermate geschikt voor toch?
Mhm... Ik draai een beetje door

Sorry
[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 19-06-2003 19:05 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Unreal II zou eigenlijk al op de E3 gepresenteerd worden, maar men vond dat het spel nog te slecht was om naast Doom III en Halo II op de show te mogen staan. En omdat die twee al werden geshowed hebben we ook niks gezien van Perfect Dark Zero.Okyah schreef op 19 June 2003 @ 19:03:
[...]
Nja, had wat mij betreft niet gehoeven... Unreal2 is zo koel niet, helaas... Dan had ik liever euh.. een hele rits oude shooters op de xbox gehad > Duke Nukem 3D, Doom 1 en 2, Unreal1
Dat lijkt me eik wel leuk, een paar Retro DVDs per genre.
LBA1 en 2 als adventures bijv. op de xbox
Mhm.. On second thought: Je hebt prob maar1 DVD nodig om al die genres op te zetten
Dan heb je ieg niet meer t probleem dat je dat ene koele oude spel niet meer kan spelen omdat je een te nieuwe pc hebt (ja, t kan wel, met wat geklooi, maar de gemiddelde Joe kan t niet). En ze kunnen bij MS vast wel een handig emulatortje schrijven als daar geld mee te verdienen valt.
Ik weet ieg wel iemand die een paar retro xbox DVDtjes wil aanschaffen
* Okyah
Maar de xbox is hier uitermate geschikt voor toch?
En wat betreft dat retro, je kunt natuurlijk de Namco classic serie kopen
Oeh, PDZ had ik wel willen zien.. Maarja, U2 stelt idd weinig voor bij DoomIII, Halo2 en HL2 (als ik de trailers mag geloven).AudiRS4 schreef op 19 June 2003 @ 19:06:
[...]
Unreal II zou eigenlijk al op de E3 gepresenteerd worden, maar men vond dat het spel nog te slecht was om naast Doom III en Halo II op de show te mogen staan. En omdat die twee al werden geshowed hebben we ook niks gezien van Perfect Dark Zero.
En wat betreft dat retro, je kunt natuurlijk de Namco classic serie kopen
En de Namco classic serie, I'll look into it, klinkt wel leuk
Ik speelde gister weer even Halo en toen viel het me op hoe ontzettend veel mooier de facial animation in Halo2 is
Echt een wereld van verschil
En de sfeer is wel echt heel koel in die trailer
Alone at last
Just nostalgia and I
Namco museum is wel érg retroOkyah schreef op 19 June 2003 @ 19:11:
[...]
Oeh, PDZ had ik wel willen zien.. Maarja, U2 stelt idd weinig voor bij DoomIII, Halo2 en HL2 (als ik de trailers mag geloven).
En de Namco classic serie, I'll look into it, klinkt wel leuk
Ik speelde gister weer even Halo en toen viel het me op hoe ontzettend veel mooier de facial animation in Halo2 is
Echt een wereld van verschilSowieso zijn de gezichten ook wat mooier gemaakt en de Ghost is ook mooier.
En de sfeer is wel echt heel koel in die trailer
Dig Dug
Galaga
Galaxian
Ms. Pac-Man
Pac-Man
Pole Position
meer info
En ik heb Unreal II op de PC gespeeld, grafisch er mooi, maar een korte recht toe recht aan shooter. Niet vernieuwend oid maar wel leuk om te spelen.
Wat betreft Halo 2, Bungie heeft zelf aangegeven dat ze deze keer de power van de Xbox eens goed willen aanspreken, dus we mogen wel iets verwachten. Het eerste deel was wegens strakke planning (moet en zal launchgame worden) niet helemaal zoals Bungie het wilde. Waar ik ook blij om ben is dat het verhaal zich goed lijkt te ontvouwen en wat dieper gaat. Niks mis mee, zou alleen de boeken nog eens moeten lezen ( lezen.......
Midtown Madness III komt eraan en wordt in de NTSC landen goed gereviewed. Zowel Gamespot als Gamespy gaven een 8.0 en IGN ging voor de 8.7. Nette cijfers
* Wom wants MotoGp2 en Midtown Madness 3
Ik wil eigenlijk nog eerst Dead 2 rights en Kung Fu Chaos uitspelen voordat ik weer nieuwe games koop, maar nu begin ik toch te twijfelen hoor...Rapport IGN
Presentation
There are some nice licenses here... everything from Freightliner to MINI, and the menus are easy to navigate. A few more cars would have been nice, though. 8.0
Graphics
Crisp, well-rendered cities and car models make for a pretty package. The draw distance is amazing, and the loyalty to the subject material is to be commended. 9.5
Sound
The sound is great. From humorous voice acting to subtle sound effects, the aural palette is rich, indeed. Only playlist features mar the sound package. 8.5
Gameplay
Great physics, great challenge and buttery smooth control. While the single player is predictable and at times tiresome, the Xbox Live multiplayer is heavenly. Take off a week from work. 8.5
Lasting Appeal
The single player game is stocked full of challenges (although some are repetitive), and the paint cans add a collection element to the mix. Xbox Live play stretches the appeal to infinity. 9.5
* Wom wants MotoGp2 en Midtown Madness 3
Verwijderd
Net ff Brute Force en SoF II gehaald. Alletwee games om je vingertjes bij af te likken, vooral BF. Dat ziet er goed uit zeg.
Het ziet er uit dat SoF II een goede netwerkcode heeft , voelt heel lekker aan online.
Ik ga weer ff Brute Force spelen , mzzl jongens
Het ziet er uit dat SoF II een goede netwerkcode heeft , voelt heel lekker aan online.
Ik heb gehoord dat Brute Force pop-up vertoond bij co-op ? Is dat zo ? Zou niet mogen vind ik.Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 14:50:
Net ff Brute Force en SoF II gehaald. Alletwee games om je vingertjes bij af te likken, vooral BF. Dat ziet er goed uit zeg.
Verwijderd
Ik heb co-op nog niet bekeken , ik zal zo eens kijken.AudiRS4 schreef op 20 juni 2003 @ 14:52:
[...]
Ik heb gehoord dat Brute Force pop-up vertoond bij co-op ? Is dat zo ? Zou niet mogen vind ik.
Mocht dat zo zijn , laat ik het even weten
Nieuwe screens PGR2

Inderdaad, 2 nieuwe Honda's. In totaal zal het wagenpark verdubbeld zijn tegenover het eerste deel.

Inderdaad, 2 nieuwe Honda's. In totaal zal het wagenpark verdubbeld zijn tegenover het eerste deel.
Ik heb (zelfs nu het een classic is en voor 25 eypo te vinden is
) PGR1 niet en heb wel zin in een leuk arcade-achtig race spelletje dat lekker soepel loopt, ook als je het met meer dan 1 persoon speelt (dus niet als bij quantum redshift, waar het in singleplayer ontzettend goed loopt en met 4 players niet zo lekker (imo
)).
Zal ik nu PGR aanschaffen of wachten en PGR2 aanschaffen?
Ik neem even aan dat PGR het meest arcade-achtige racespel is. Burnout leek me ook wel wat, maar dat schijnt niet zo pick-up-and-play te zijn..
//Ik vraag wel veel, he?

Ik neem even aan dat PGR het meest arcade-achtige racespel is. Burnout leek me ook wel wat, maar dat schijnt niet zo pick-up-and-play te zijn..
//Ik vraag wel veel, he?

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 20-06-2003 18:48 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Wachten op PGR 2 is niet echt een optie, want die komt pas eind dit jaar en dat duurt gewoon te langOkyah schreef op 20 June 2003 @ 18:46:
Ik heb (zelfs nu het een classic is en voor 25 eypo te vinden is) PGR1 niet en heb wel zin in een leuk arcade-achtig race spelletje dat lekker soepel loopt, ook als je het met meer dan 1 persoon speelt (dus niet als bij quantum redshift, waar het in singleplayer ontzettend goed loopt en met 4 players niet zo lekker (imo
)).
//Ik vraag wel veel, he?
Wat betreft het eerste deel, het is niet arcade als Burnout, maar ook niet super realistisch. Beetje een tussenvorm ( tweede deel zal veel realistischer worden ). Wat betreft waar voor je geld zit je met PGR zeker goed, want ik heb op mijn profiel iets van 60 uur staan nu maar durf hem af en toe nog eens op te pakken. Maar wat wil je met meer dan 200 banen. Is gewoon een superuitgebreide racegame met een goede combinatie tussen arcade en realisme. Kopen dus !!!
Als je puur voor arcade gaat moet je voor Burnout 2 gaan, dat is echt gassen en gáááááán.
HeheAudiRS4 schreef op 20 juni 2003 @ 18:53:
[...]
Als je puur voor arcade gaat moet je voor Burnout 2 gaan, dat is echt gassen en gáááááán.( en is juist erg pick-up-and-play imho ).
Nja, PGR en Burnout2 anders allebei

Ik was net een DVD aan t bekijken (bij de EDGE gekregen) met een reportage van de E3 en een Lionhead special met een interview met P. Molenyeux en een flink stuk over Fable... Dat ziet er nog best wel ok uit
Soort Black and White meets Zelda meets Baldur's Gate als ik het filmpje met uitleg mag geloven
Verder weer wat Halo2 gezien, maarja, dat had ik al gezien (toch koel
Alone at last
Just nostalgia and I
Zou geen slechte keuze zijnOkyah schreef op 20 June 2003 @ 21:01:
[...]
HeheIk bedoelde voornamelijk Burnout1, die scheen wel lastig te zijn en ik wil iets dat voornamelijk lekker rijdt, voor realisme ga ik wel gewoon autorijden
Nja, PGR en Burnout2 anders allebei
Maar wat deel 1 betreft, die is wat moeilijker, maar deel 2 is leuker. Maar zowel Burnout 2 als PGR zal geen miskoop zijn
Dat zijn tenminste nog eens leuke dingen, zon extra DVD. Voor de mensen die de Edge niet hebben, bij de volgende PU zal er ook een E3 DVD zitten naar verluid. Hou dat dus in de gatenOkyah schreef op 20 June 2003 @ 21:01:
[...]
Ik was net een DVD aan t bekijken (bij de EDGE gekregen) met een reportage van de E3 en een Lionhead special met een interview met P. Molenyeux en een flink stuk over Fable... Dat ziet er nog best wel ok uit
Soort Black and White meets Zelda meets Baldur's Gate als ik het filmpje met uitleg mag geloven
Verder weer wat Halo2 gezien, maarja, dat had ik al gezien (toch koel).
De E3 wordt ook geshowed door de gasten van de PU op GameKings @ The Box.
Wat zijn die gasten irl fout!!!!
Maar wel erg droog
En ze houden wel echt van gamen
Zo'n aflevering wordt een paar keer per week herhaald btw
Maar dat kan je dus ook kijken als je wat wil zien van de E3
Wat zijn die gasten irl fout!!!!

Zo'n aflevering wordt een paar keer per week herhaald btw
Net dus de euh... vrijdagherhaling gezien(?)Maandag om 18.30 uur
Dinsdag om 22.00 uur (HH)
Zaterdagnacht om 02.00 uur (HH)
Zondagmiddag om 15.00 uur (HH)
Maar dat kan je dus ook kijken als je wat wil zien van de E3
Alone at last
Just nostalgia and I
De discovery docu over de xbox games is nu te downloaden :
http://www.cbadvance.com/...ft's_XBox_-_Discovery.wmv
Mb'tje of 85 ongeveer.
http://www.cbadvance.com/...ft's_XBox_-_Discovery.wmv
Mb'tje of 85 ongeveer.
Woei!
Baldur's Gate: Dark Alliance gehaald bij MediaMarkt. Leuk spel!
Zeker met z'n 2tjes 
Best mooi ook, zeker als je bedenkt dat het een port van de PS2 is.
Het is niet enorm uitgebreid wat classes betreft (male fighter en archer en female sorcerer
) maar wel leuk en niet eens heel makkelijk.
Mocht je een RPG willen op de xbox die niet FF-achtig is (Sudeki) dan is (de op AD&D 3rd ed. rules gebaseerde) BG:DA misschien iets voor je, ook al is het niet zo uitgebreid. Zeker met 2 spelers is het dus ok
Ik wilde btw ook Burnout2 aanschaffen, maar uitgerekend dat spel was uitverkocht
Sowieso waren veel dingen waar ik naar zocht er niet
Het is niet enorm uitgebreid wat classes betreft (male fighter en archer en female sorcerer

Mocht je een RPG willen op de xbox die niet FF-achtig is (Sudeki) dan is (de op AD&D 3rd ed. rules gebaseerde) BG:DA misschien iets voor je, ook al is het niet zo uitgebreid. Zeker met 2 spelers is het dus ok
Ik wilde btw ook Burnout2 aanschaffen, maar uitgerekend dat spel was uitverkocht
Alone at last
Just nostalgia and I
Toch Burnout 2 ?Okyah schreef op 21 June 2003 @ 20:16:
Woei!Baldur's Gate: Dark Alliance gehaald bij MediaMarkt. Leuk spel!
Zeker met z'n 2tjes
Het is niet enorm uitgebreid wat classes betreft (male fighter en archer en female sorcerer) maar wel leuk en niet eens heel makkelijk.
Nja, dat was het plan.. 
Ik ben nog wat reviews gaan lezen gister en vanochtend en daar kwam toch bij PGR wel naar voren dat het redelijk nauwkeurig rijden was en ik wil gewoon flink karren
Nu heb je bij Burnout2 wel weer dat je tegenliggers hebt ed, wat het rijden ook bemoeilijkt, maar toch leek het erop alsof dat de wat arcadiger titel is. Ik zoek eik een soort Ridge Racer voor de xbox
Of was t nou Rave Racer die zo fijn reed..? Nja, ieg zoek ik een race spel met onrealistisch, filmachtig rijgedrag, waarbij je niet door 1 foutje 2 laps achterligt
Ik ben nog wat reviews gaan lezen gister en vanochtend en daar kwam toch bij PGR wel naar voren dat het redelijk nauwkeurig rijden was en ik wil gewoon flink karren
Nu heb je bij Burnout2 wel weer dat je tegenliggers hebt ed, wat het rijden ook bemoeilijkt, maar toch leek het erop alsof dat de wat arcadiger titel is. Ik zoek eik een soort Ridge Racer voor de xbox
Alone at last
Just nostalgia and I
Namco is bezig met een nieuwe Ridge Racer voor de Xbox; R:Revolution oid geloof ik. Maar dat kan nog wel even gaan duren voordat die er isOkyah schreef op 21 juni 2003 @ 20:23:
Nja, dat was het plan..
Nu heb je bij Burnout2 wel weer dat je tegenliggers hebt ed, wat het rijden ook bemoeilijkt, maar toch leek het erop alsof dat de wat arcadiger titel is. Ik zoek eik een soort Ridge Racer voor de xboxOf was t nou Rave Racer die zo fijn reed..? Nja, ieg zoek ik een race spel met onrealistisch, filmachtig rijgedrag, waarbij je niet door 1 foutje 2 laps achterligt
Maar er is niet een racespel voor de xbox waar de nadruk niet ligt op realiteit, of heel lastige parcours en extreem nauwkeurig sturen, maar op lekker cruisen?
Of wordt er in de reviews veel overdreven? Want er wordt veelal gezegd dat je dus je geen fouten kan veroorloven bij het rijden en dat je dan weer overnieuw kan beginnen. Nu heb ik niets tegen een uitdaging, maar x foutloze laps rijden en anders de race restarten zie ik niet zitten
Maarja, dan wordt t uitkijken naar de nieuwe RR
Of wordt er in de reviews veel overdreven? Want er wordt veelal gezegd dat je dus je geen fouten kan veroorloven bij het rijden en dat je dan weer overnieuw kan beginnen. Nu heb ik niets tegen een uitdaging, maar x foutloze laps rijden en anders de race restarten zie ik niet zitten
Alone at last
Just nostalgia and I
Even uit mijn hoofd :Okyah schreef op 21 juni 2003 @ 20:29:
Maar er is niet een racespel voor de xbox waar de nadruk niet ligt op realiteit, of heel lastige parcours en extreem nauwkeurig sturen, maar op lekker cruisen?
Racing Evoluzione : Heeft een systeem waarbij de compititie zich inhoud op het moment dat je fout maakt. Je komt dus nooit achter te liggen. Opzich fijne racer met mooie auto's en super graphics.
Burnout II : Arcade racen op volle snelheid. Een fout wordt niet direct afgestraft, maar maak je meerdere fouten dan heb je inderdaad kans om achter te komen liggen. Is wel spelplezier verzekerd voor iedere arcaderacefan.
Project Gotham Racing : Nadruk ligt wat meer op het verzamelen van punten dan op puur racen. Die valt dus eigenlijk al af. Als je hier een fout maakt ben je ook hopeloos verloren, want het is een pittig spel om te spelen.
Need For Speed : Hot Pursuit 2 : Rijdt voor geen meter, maar wel leuke auto's en gewoon simpel karren. Fouten zijn getolereerd want je haalt ze toch weer zo in.
Als ik jou een tip zou moeten geven dan werd dat gewoon Burnout II. Kies auto, kies parcour en gassen met die bak. En je hoeft geen last van de tegenliggers te hebben zolang je maar op eigen weghelft blijft
Wat info over R:Revolution :
Multi
R: Revolution Racing
Namco
Release: Q4 2003
Ridge Racer is back! The pinnacle of arcade racers is taking a new step towards the true racing fans with some exciting new features.
The new Race Life mode features an intense AI rivalry system that not only makes the story progression different every time, but also supplies unrivaled realism on the track. Namco is also developing a unique in-race communication system allowing for talk between you and the pit, and between rivals. Trash talking while navigating hairpin turns? Sounds like the team has had some influence from the popular anime Initial D

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 21-06-2003 20:38 ]
Waar een zware reclamecampagne al niet goed voor isMicrosoft heeft zojuist aangekondigd dat Brute Force de verkooprecords in Amerika verbroken heeft. Althans, het record voor 'meeste verkopen op dag 1 van een Xbox game'. Oftewel, een Xbox game verkocht nog nooit zoveel exemplaren op zijn releasedate als Brute Force. Ook behaalde de game een 2e record, namelijk het record voor meeste verkopen van een Xbox game in de eerste week. Zelfs Halo werd overtroffen.
Brute Force en Midtown Madness 3 zijn grote pijlers van Microsoft deze periode, dus het zal ze goed doen dat Brute Force goed verkoopt, en Midtown Madness 3 goed ontvangen is bij de pers. Maar Halo verslaan.... wacht maar tot Halo 2
Je zou eens moeten denken aan een baantje als reviewerAudiRS4 schreef op 21 juni 2003 @ 20:35:
[...]
Even uit mijn hoofd :
Racing Evoluzione : Heeft een systeem waarbij de compititie zich inhoud op het moment dat je fout maakt. Je komt dus nooit achter te liggen. Opzich fijne racer met mooie auto's en super graphics.
Burnout II : Arcade racen op volle snelheid. Een fout wordt niet direct afgestraft, maar maak je meerdere fouten dan heb je inderdaad kans om achter te komen liggen. Is wel spelplezier verzekerd voor iedere arcaderacefan.
Project Gotham Racing : Nadruk ligt wat meer op het verzamelen van punten dan op puur racen. Die valt dus eigenlijk al af. Als je hier een fout maakt ben je ook hopeloos verloren, want het is een pittig spel om te spelen.
Need For Speed : Hot Pursuit 2 : Rijdt voor geen meter, maar wel leuke auto's en gewoon simpel karren. Fouten zijn getolereerd want je haalt ze toch weer zo in.
Als ik jou een tip zou moeten geven dan werd dat gewoon Burnout II. Kies auto, kies parcour en gassen met die bak. En je hoeft geen last van de tegenliggers te hebben zolang je maar op eigen weghelft blijft

edit:
totaal niets tegen PGR hoor, das ook een van mijn beste games, maar het is een launchgame die wat ouder is. En het is gewoon minder arcade dan B:II
totaal niets tegen PGR hoor, das ook een van mijn beste games, maar het is een launchgame die wat ouder is. En het is gewoon minder arcade dan B:II
En over Midtown Madness 3.... Maat van me heeft hem (chip inside.....), en ik heb hem daar gespeeld maar ik vind het totaal niets.... Zelf vind ik racegames de mooiste games, maar dit vond ik helemaal niets. Ik vond het eigelijk hetzelfde als Wrecked (yakuza missions oid?), en dan minder leuk zeg maar

Je moet er van houden, oudere delen heb ik ook al nooit leuk gevonden, maar had zéker meer verwacht van deze game in dit tijdperk. Helaas. Geen goed cijfer van mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 22-06-2003 00:13 ]
weet iemand misschien of deze ook in nl te verkijgen is?

http://www.lik-sang.com/i...gory=55&products_id=2701&

Voor 15 euro kun je hem hier bestellen :sharkzor schreef op 22 June 2003 @ 12:08:
weet iemand misschien of deze ook in nl te verkijgen is?
[afbeelding]
http://www.futuremax.nl/convertors.htm
Ik vond deel 1 fantastisch. Deel 2 heb ik nooit gespeeld, maar m'n pre-order voor deel 3 staat al een tijdje vast.Neejoh schreef op 22 June 2003 @ 00:10:
En over Midtown Madness 3.... Maat van me heeft hem (chip inside.....), en ik heb hem daar gespeeld maar ik vind het totaal niets....
...
Je moet er van houden, oudere delen heb ik ook al nooit leuk gevonden, maar had zéker meer verwacht van deze game in dit tijdperk. Helaas. Geen goed cijfer van mij.
Maar of het echt de game is die ik verwacht, zie ik natuurlijk pas nadat ik hem zelf gespeeld heb. Ik heb echter goeie hoop!
[ Voor 8% gewijzigd door Maniakje op 22-06-2003 13:04 ]
Niet helemaal waar. Ik ben in 3uur rijden geen 1 finishvlag tegen gekomen... Opdrachten die ik gedaan heb zijn eigelijk alleen pizza's rondbrengen en taxi rijden... Van a naar b, en van b naar c.... Dat was het eigelijk wel.
En ondertussen natuurlijk _hard_ tegen elke auto aanrijden, die (overdrijf niet) 400meter verop tot stilstand komen, en jij lekker doorcruised alsof er niets aan de hand is. Maar je hebt gelijk, je moet het niet vergelijken met een racegame als PGR and stuff, want dan kom je niet mee rbij van het lache
En ondertussen natuurlijk _hard_ tegen elke auto aanrijden, die (overdrijf niet) 400meter verop tot stilstand komen, en jij lekker doorcruised alsof er niets aan de hand is. Maar je hebt gelijk, je moet het niet vergelijken met een racegame als PGR and stuff, want dan kom je niet mee rbij van het lache
Zit er over te denken om MM3 te pre-orderen bij GCshop voor 45 euro... Het eerste deel vond ik geweldig, maar het tweede deel viel me wat tegen. Welke kant is deel 3 uitgegaan ? Die van de eerste of van de tweede ?
Volgens Microsoft (en natuurlijk iedere andere game-company die een sequel maakt) was MM2 een verbeterde versie van MM1, en is MM3 weer een verbeterde versie van MM2. Logisch natuurlijk.AudiRS4 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
Zit er over te denken om MM3 te pre-orderen bij GCshop voor 45 euro... Het eerste deel vond ik geweldig, maar het tweede deel viel me wat tegen. Welke kant is deel 3 uitgegaan ? Die van de eerste of van de tweede ?
Verwijderd
http://www.penny-arcade.com/AudiRS4 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
http://www.gamespy.com/reviews/june03/mm3xbox/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 11:23 ]
Als ik de reviews zo doorlees ligt de nadruk op het multiplayer gedeelte, en is de singelplayer wat aan de mindere kant. Maar over hoe de auto's rijden ed. vind ik weinig tot niets. Naja, ik pre-order hem wel, dan kan ik zelf mijn oordeel er over geven. Ik kan wel blijven twijfelen, maar uiteindelijk koop ik hem toch. Moet alleen Splinter Cell even uitspelen dan heb ik al mijn games uitgespeeld.
Tja, je heet Microsoft en hebt een leuke console gemaakt. In Amerika en Europa doet het ding het naar verwachting, maar in Japan is het een drama. Je weet dat het je het in je eerste jaar verkeerd aangepakt hebt door de Xbox te willen vergelijken met de PS2. Tuurlijk is hij grafisch beter en heeft hij meer mogelijkheden en weet ik wat nog meer. Maar die Japanners willen games spelen die zij leuk vinden en niet games die wereldwijd als toppers gezien worden. Dusja, daar sta je dan. Als eerste trek je een hoge pief van Sega aan, dat wil wel eens helpen. Verder zoek je eens naar wat Japans talent. Zo loopt daar Kawai Hiroshi rond, de lead programmeur voor Square bij Final Fantasy 7 en 9. Je belooft deze beste man creatieve vrijheid en steekt hem wat geld toe. Hij richt Softbank games op en gaat aan de slag. Na een half jaartje ga je weer eens kijken wat hij zoal gedaan heeft, en waarempel... de beste man heeft al heel wat gedaan.
Zo zal het waarschijnlijk wel niet helemaal gegaan zijn, maar heel ver ernaast zal ik vast niet zitten. Welnu, Hiroshi is weldegelijk bezig geweest aan een game en wel : Magatama.
Nu wil het zo zijn dat Microsoft bekendmaakte dat het een aantal games ook in Japan gaat uitgeven. Allemaal titels die we wel kennen, behalve eentje, Magatama. Toevallig was daar een tijdje geleden een presentatie over geweest.
Magatama zal een 3D aktie game worden met een held in de hoofdrol Shinato genaamd. Deze held zal over twee zwaarden beschikken waarmee hij zijn skills kan leren door middel van het vechten tegen samurai en bovennatuurlijke wezens. Verder is er nog helemaal niks over bekend, behalve deze screens :

Releasedatum is niet bekend, evenals of hij naar Europa komt. Ik denk wel dat dit een beetje de nieuwe richting is die Microsoft opgaat, met games zoals True Fantasy Online, Sudeki, Otogi en nu deze titel weer.
En zojuist zijn er nieuwe screens verschenen op XWB.nl

Zo zal het waarschijnlijk wel niet helemaal gegaan zijn, maar heel ver ernaast zal ik vast niet zitten. Welnu, Hiroshi is weldegelijk bezig geweest aan een game en wel : Magatama.
Nu wil het zo zijn dat Microsoft bekendmaakte dat het een aantal games ook in Japan gaat uitgeven. Allemaal titels die we wel kennen, behalve eentje, Magatama. Toevallig was daar een tijdje geleden een presentatie over geweest.
Magatama zal een 3D aktie game worden met een held in de hoofdrol Shinato genaamd. Deze held zal over twee zwaarden beschikken waarmee hij zijn skills kan leren door middel van het vechten tegen samurai en bovennatuurlijke wezens. Verder is er nog helemaal niks over bekend, behalve deze screens :

Releasedatum is niet bekend, evenals of hij naar Europa komt. Ik denk wel dat dit een beetje de nieuwe richting is die Microsoft opgaat, met games zoals True Fantasy Online, Sudeki, Otogi en nu deze titel weer.
En zojuist zijn er nieuwe screens verschenen op XWB.nl

Ondanks dat het niet zo goed gaat in Japan is Microsoft daar bezig langzamerhand de markt naar de hand te zetten. Lukt het al? Nee, maar zoiets kost tijd. Zo zijn de mannen bij MS Japan bezig aan een first-party titel genaamd Magatama. In Magatama zul je in een oriëntaal heldenverhaal spelen omringt door mythologisch Japanse monsters, gelijkend From Software's O-TO-GI.
Naast het nieuws over de 11 nieuwe titels die in Japan uitgegeven zullen worden, hadden de mannen bij Watch Impress wat nieuwe screenshots van Magatama die je hier onder kunt bewonderen. Veel is er nog niet bekend over het verhaal, maar grafisch ziet het er OK uit. In Japan kunnen ze deze titel dit jaar al verwachten, over een Europese release is nog niks bekend.

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 23-06-2003 15:18 ]
Ik zie net dat Midtown Madness 3 is verzonden. Dat betekent meestal dat ik hem morgen bij mij thuis kan verwachten. Raar. Want op de webshop site van GameCom.nl staat dat ze de game pas op 27 juni verwachten
Forever raver!
Kreeg vandaag van Foregames een telefoontje dat Midtown Madness 3 binnen was. Meteen gehaald natuurlijk. Het spel is precies wat ik ervan verwachtte, erg leuk dus. 
Ik heb er ook meteen (dankzij de kortingsactie) een Xbox Live starterspakket bij gekocht. Ik moet alleen nog even wachten tot ik een creditcard heb, dat zal nog een weekje duren.
Binnenkort kom ik dus ook online!
Een vraag: kun je nadat je je bij Xbox Live hebt aangemeld en een account gemaakt hebt, makkelijk je creditcardnummer veranderen? Zonder al je user-data enzo kwijt te raken uiteraard.
Ik heb er ook meteen (dankzij de kortingsactie) een Xbox Live starterspakket bij gekocht. Ik moet alleen nog even wachten tot ik een creditcard heb, dat zal nog een weekje duren.
Een vraag: kun je nadat je je bij Xbox Live hebt aangemeld en een account gemaakt hebt, makkelijk je creditcardnummer veranderen? Zonder al je user-data enzo kwijt te raken uiteraard.
Verwijderd
Ik wil graag ervaringen horen van mensen met de provider Demon die Xbox-live gebruiken. Heb je een router, of een netwerkkabel van je Xbox naar je pc. Werkt alles verder goed (downloads en online gamen)?
Dat kan ja. Dat moet je dan doen in het Xbox Dashboard.Maniakje schreef op 24 June 2003 @ 18:01:
Kreeg vandaag van Foregames een telefoontje dat Midtown Madness 3 binnen was. Meteen gehaald natuurlijk. Het spel is precies wat ik ervan verwachtte, erg leuk dus.
Ik heb er ook meteen (dankzij de kortingsactie) een Xbox Live starterspakket bij gekocht. Ik moet alleen nog even wachten tot ik een creditcard heb, dat zal nog een weekje duren.Binnenkort kom ik dus ook online!
P.S. You've got mail.
Forever raver!
Met dat Live Aware kan je offline uitgenodigd worden....
Volgens mij leverd dat problemen op met dat je uitgenodigd kan worden voor games die je niet hebt. Aangezien de XBox niet weet welke spellen jij wel of niet hebt
Of heb ik het nou mis?
Volgens mij leverd dat problemen op met dat je uitgenodigd kan worden voor games die je niet hebt. Aangezien de XBox niet weet welke spellen jij wel of niet hebt
Of heb ik het nou mis?
Xbox Live Aware houdt in dat als je bijvoorbeeld een game in singleplayer bent aan t spelen, dus niet op live zit, maar dat andere livers je dan wel een uitnodiging kunnen sturen, zelfs dus als je offline bent. Je bent dus wel "een beetje" online.El_Quedro schreef op 25 June 2003 @ 08:57:
Of heb ik het nou mis?
Ik heb geen Demon maar @home breedband. Ik gebruik een Sweex 4 Poorts Router en een Target 5 Ports 10/100 Switch. Op de Sweex hangen mijn Xbox en de PC in de huiskamer en de Switch. En aan de Switch hangt de Router, 2 PC's van mij en een PC van me broertje. Er loopt een kabel van mijn Cablemodem naar mij Router. Van de Router loopt een kabel naar de Switch en de Xbox en de andere PCVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 23:10:
Ik wil graag ervaringen horen van mensen met de provider Demon die Xbox-live gebruiken. Heb je een router, of een netwerkkabel van je Xbox naar je pc. Werkt alles verder goed (downloads en online gamen)?
Van de Switch loopt een kabel naar de Router en de overige PC's.
Het werkt uitstekend. Alleen als ik grote bestanden gaat downloaden op me pc, dan krijg ik soms een beetje last van lag. Ligt aan de tijd van de dag. Maar over het algemeen kan er gewoon gesurft en ge-msnt of ge-icqt worden zonder problemen.
Forever raver!
Iedereen deze al gezien ? Je zult Rainbow Six (wie ??) gelijk vergeten....
Zijn er hier trouwens nog mensen die naar de PU Game Awards gaan ? Ikzelf ga wel, zal nog een hele reis worden vanaf Zeeuws-Vlaanderen
De Xbox Mega Cruiser zal er ook zijn

Zoals je ziet is het een bijna evengrote Xbox (
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 25-06-2003 10:03 ]
El_Quedro schreef op 25 June 2003 @ 08:57:
Of heb ik het nou mis?
Live Aware werkt alleen met spellen die het ondersteunen. Dat houdt in dat het alleen werkt als je Xbox Live! spellen in single player aan het spelen bent. Bovendien moet er ook nog eens Live Aware support in dat spel ingebouwd zijn. In de toekomst zal dat het geval zijn bij ieder Live enabled spel.CaptainM schreef op 25 June 2003 @ 09:10:
Xbox Live Aware houdt in dat als je bijvoorbeeld een game in singleplayer bent aan t spelen, dus niet op live zit, maar dat andere livers je dan wel een uitnodiging kunnen sturen, zelfs dus als je offline bent. Je bent dus wel "een beetje" online.
Hoe die Xbox weet welke spellen je hebt? Ik denk dat ie kijkt of er gamedata van het desbetreffende spel op je harddisk staat. In dat geval zul je een spel dus minimaal 1x gespeeld (en gesaved) moeten hebben voordat je ervoor uitgenodigd kunt worden.
Het kan ook zijn dat je gewoon een lijstje bij moet houden met spellen die je hebt.
Edit: Beetje onwaarschijnlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 25-06-2003 19:53 ]
Dit topic is gesloten.