Het Grote XBOX Topic deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of dit toegestaan is, zo niet dan hoor ik het vanzelf, maar ik ben een beetje paranoia wat kapotte HD's betreft, ik ben al 3x data kwijtgeraakt door defekte HD's, en wil dat niet nog eens meemaken (en heb daarom mijn machine maar met gemirrorde schijven uitgerust) en zeker niet met m'n Xbox.

Is het mogelijk de HD van de Xbox te backuppen met ghost o.i.d.? Ik ben niet geinteresseerd in modchips en dergelijke zooi, maar het zou leuk zijn dat als de HD van de Xbox het begeeft, ik gewoon een vers geimagede HD weer terug kan zetten. Ik weet dat er allerlei vormen van encryptie op de HD zitten en hij niet zomaar in een pc gehangen kan worden om op fileniveau uit te lezen (en dat hoef ik ook niet), maar als je met Ghost een sector-voor-sector kopie maakt, zou het toch moeten werken?

De HD zou het eerste kunnen zijn wat stuk gaat aan de Xbox (misschien door defekt, anders door corrupte data), en mijn Xbox is geimporteerd dus die ga ik niet in NL gerepareerd krijgen, en een nieuwe uit Amerika laten shippen is me te prijzig.

Ander vraagje: ik heb laatst een crash gehad, voor het eerst sinds ik de Xbox heb. Uurtje met z'n 3en Nascar Thunder 2003 gespeeld, toen bevroor het beeld, en kreeg ik de melding dat de disc onleesbaar was. Geen vuiltje te zien, en ik heb ook geen Xbox met pickup-naald die groeven in mijn schijfjes graaft, dus ik werd toch even nerveus. Is dit normaal, zo eens in de zoveel tijd, of moet ik me echt zorgen gaan maken?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

refried koop een stapel memory cards voor het backupen

En zoiets heb ik ook gehad komt door de warmte gebeurde mij 3 a 4 keer in 1 week die extra cooler gehaald en opgelost

en waar in nederland kan je nascar thunder halen zoek hem al een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het gaat me eigenlijk niet zozeer om de savegames, als wel om het feit dat een Xbox het niet gaat doen als de HD stuk is. Zoals gezegd, het is een Amerikaanse Xbox, dus in Nederland gaat niemand die repareren, en ik heb geen zin om hem naar Amerika te sturen, of om een nieuwe vanuit Amerika naar mij te laten sturen.

De warmte zou best wel eens het probleem kunnen zijn geweest, hij staat wel een klein beetje ingebouwd en wordt best warm, maar IMHO niet TE warm.

Zoals ik al zei is het een US Xbox, ik heb dus ook de Amerikaanse Nascar Thunder. Ik zou niet weten waar je hem in NL kunt vinden, maar Amazon.co.uk heeft Nascar Thunder 2004 al in de prijslijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal zo soul calibur 2 ff testen :9

-edit-

echt vet spel .. speelt vooral lekker

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:31

Wom

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 15:07:

Ander vraagje: ik heb laatst een crash gehad, voor het eerst sinds ik de Xbox heb. Uurtje met z'n 3en Nascar Thunder 2003 gespeeld, toen bevroor het beeld, en kreeg ik de melding dat de disc onleesbaar was. Geen vuiltje te zien, en ik heb ook geen Xbox met pickup-naald die groeven in mijn schijfjes graaft, dus ik werd toch even nerveus. Is dit normaal, zo eens in de zoveel tijd, of moet ik me echt zorgen gaan maken?
In het jaar dat ik mijn Xbox heb is hij twee keer vastgelopen en kreeg ik dezelfde melding als jou. Zolang je de 'niet lezen' melding krijgt zou ik me ook niet erg veel zorgen maken, geeft aan dat het systeem niet helemaal vaststaat. En zeker met de hitte van afgelopen dagen is het niet heel verwonderlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Yep, here to...

Eerste keer dat het gebeurde schrok ik ook best wel. Nadat ik mijn XboX een paar min uit had deed hij het gewoon weer. Nu staat hij in een tv-kast waar wat meer lucht in/uitlaat zit. Nooit meer problemen mee gehad :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 15:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ik heb in de 11 maanden die ik de xbox heb 1 keer een vastloper gehad, op de 1e dag, ik had halo van een m8 geleend, en bij het laden van het 4e level: Critical error nummero nogwat.

ik denk, wot the ...., maar het is sindsdien nooit meer voorgekomen, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is THPS4 ook een classic game?
want volgens mij klopt deze lijst niet echt
Blinx is toch ook classic :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
thps4 niet, 3 wel, die lijst klopt wel hor, het is de officiele xbox site ;)

blinx is nog niet lang genoeg uit om classic te zijn, het spel moet minstens 9 maanden oud zijn daarvoor, en binnen een bepaalde marge verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 24 July 2003 @ 11:47:
thps4 niet, 3 wel, die lijst klopt wel hor, het is de officiele xbox site ;)

blinx is nog niet lang genoeg uit om classic te zijn, het spel moet minstens 9 maanden oud zijn daarvoor, en binnen een bepaalde marge verkocht hebben.
maar blinx kost bij bart smit 29 euro
ik weet niet wat die bij andere winkels kost
als een spel 29 euro kost is het toch een classic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 11:50:
[...]

maar blinx kost bij bart smit 29 euro
ik weet niet wat die bij andere winkels kost
als een spel 29 euro kost is het toch een classic :?
nee hoor... want dan zouden er veel meer classics zijn... in Amerika zijn er wel veel meer classics.. maar vanaf morgen zijn MOHSP, 007 Nightfire en Fifa 2003 hier classic... bij de meeste winkels zullen ze nu al voor 30 euro liggen... ik ga 007 vanmidaag even halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net THPS4 en Time splitters 2 gehaald :)

is er een groot verschil in de 2 controllers?
ik heb de gewoone controller
en als ik ff op de box gespeelt heb ik pijn aan me vingers :(
zou dat helpen als ik de andere controller koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.x-entertainment.com/liquor/xbox/controller.jpg
^^ de gewone controller ^^

Afbeeldingslocatie: http://server45.hypermart.net/consolewars/greymatter/archives/Controller-S-Front.jpg
^^ S-controller ^^

persoonlijk vind ik de S-Controller fijn spelen :)
dit komt omdat de andere controller de lamme handen vertoont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf tot nu toe alleen maar problemen met Quantum Redshift, omdat je met acceleraten constant de R-trigger indegrukt moet houden. Verder is die controler eigenlijk best goed, maar als ik mocht kiezen, toch liever die S-controler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S-controller speelt zeker lekkerder, kan je je voorstellen hoe zo'n 'klungelige' normal controller voelt als je net achter de (mijn) gamecube vandaan komt? :) niet echt lekker... dus zeker in combo met andere consoles is de s controller lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf alle consoles en ik vind de gewone controller toch echt het beste vergeleken met alle andere consoles.

De s vind ik zelf niet zo fijn vooral omdat ik de knoppen niet lekker vind geplaats en vooral met een potje die hard halo heb ik daar last van

en voor de mensen die last van de handen krijgen kan ik maar 1 ding zeggen
PLAY MORE (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik heb ook liever de S-controllers...

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:06

Maximus

There is no substitute

geef mij maar die grote :) die vind ik prettiger in de hand liggen

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

eh.. bij mij is dat verschillend..

de S-Controller is lekkerder bij, bijvoorbeeld DOA 3, terwijl bij midtown madness 3 kramp in mijn wijsvingers krijg, dan is de grotere lekkerder.

Maar het is denk precies hoe groot je handen zijn, als je kleine handen heb dan is die grote controller zowiezo niet echt aan te raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik ben groot fan van de grote, ik heb namelijk nogal kolenschoppen dus de controller was altijd een minpunt van elke console tot de Xbox er kwam

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zo ik ben sinds vanmiddag ook eigenaar van een xbox geworden, eerste woordjes; Wat een cool apparaat zeg, keb ook gelijk 2 games erbij gehaald namelijk ToeJam & Earl III en Racing Evolutione echt superb grapics gewoon.
Ik ben trots op dit aparaat het is namelijk ook mijn eerste console sinds lange tijd(sega megadrive tijdperk) kortom hier ga ik veel game en kijk plezier van hebben.

*Srry moest dit effe kwijt

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prime ga halo halen NU

geloof ons dat zal je leven veranderen (-:
nachtenlang geen slaap
legendary in multyplayer voor ultimate fun
zwetende handjes.
Masterchief schrijven op al je overschrijvingen inplaats van je eigen naam.

Haal em
denk dat 90% van de mensen hier hem je aan kunnen raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Lol ja ik ken het spel namelijk al gespeeld bij een maat van me een erg goede game is dat, maar ik ga voor deel 2 :Y)

EDIT: ik heb me bedacht, ik haal em van de week nog wel effe dan kom ik tenminste goed in het verhaal :P

[ Voor 34% gewijzigd door whyz op 25-07-2003 22:32 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slimme keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere nuttige reply Semmy :+

Met Halo over Systemlink :9~ iedereen neerknallen (of neergeknald worden :P )
elk voertuig pakken en elkaar overrijden :)
en met geluk lage pings (dus geen lag)

[ontopic]
keb nu Racing Evoluzione en UFC Tapout gespeeld
over Racing Evoluzione:
lekker karren >:)
UFC Tapout:
Knokken tot je er bij neervalt en allemaal knietjes uitdelen >:)
kwil ook Deathrow hebben en MM3 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
We zouden eens een keertje een tournament moeten houden voor de non-livers hiero, met motogp, halo, en nog wat andere spellen dat lijkt me wel gaaf, want ik kan niet op live (geen cc, en die komt niet ook) en ik wil wel eens tegen jullie spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deathrow heb ik en kwam erachter dat ik het verkeerd speelde (-:

Ik sta altijd hun spelers in elkaar te trappen inplaats van te spelen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een stukje gezien van 'Wrath Unleashed' van Lucasarts .... geen idee wat de gameplay gaat worden. Designs van de creatures zijn wel heel mooi gedaan .... alleen .... ze hebben heel veel in de designkast van Blizzard gekeken (zelfde kleuren, echt World of Warcraft stijl).

Ik denk dat ze er wel zo ongelofelijk mooi uit kunnen zien, omdat er maar 2 per battle op het veld staan. Als je er meer hebt, schiet de framerate waarschijnlijk goed naar beneden. Ik kijk wel uit naar een RPG met dit type creatures en details, ik denk dat ik niet van dit gametype hou .... de trailer deed een beetje denken aan Heroes of Might & Magic.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 21:24:
prime ga halo halen NU

geloof ons dat zal je leven veranderen (-:
nachtenlang geen slaap
legendary in multyplayer voor ultimate fun
zwetende handjes.
Masterchief schrijven op al je overschrijvingen inplaats van je eigen naam.

Haal em
denk dat 90% van de mensen hier hem je aan kunnen raden
waarom geilt iedereen op Halo?
ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan..
maarja zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 18:00:
[...]

waarom geilt iedereen op Halo?
ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan..
maarja zal wel aan mij liggen
Halo vind ik wel een leuk spel, maar vrij eentonig, zeker in de latere levels kom je de hele tijd op dezelfde plekken dezelfde monsters tegen, en dan neem je vervolgens de lift, en kom je weer in een gelijksoortige kamer met dezelfde beesten.

wel leuke mp overgens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
hoezee, de dag is aangekomen :P ik heb mn xbox besteld, met een beetje geluk heb ik em maandag al en anders dinsdag, o joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor console begrippen is Halo wel het beste .... tenminste .... toen het uitkwam .... voor PC begrippen is het niet meer dan een standaard shooter .... maar voor mij beginnen single player shooters een beetje saai te worden .... als er geen boeiend verhaal is, vind ik het zowieso niets, maar er moet meer in gaan zitten. Ik heb dus liever of pure FPS Multiplayer games, zodat dat gedeelte goed uitgewerkt wordt, zonder moeite in een SP-mode te stoppen .... of andersom .... als men alle twee goed wil doen gaat het OF heel lang duren voordat het klaar is .... OF zowel MP als SP zijn geen succes en halen het net niet. Dus of iets a la BF1942/UT2k3 .... of a la No One Lives Forever 2 of iets als Doom III (misschien niet vernieuwend maar biedt genoeg qua sfeer) .... XIII. Maar da's mijn mening, single player FPS games moeten iets extra's geven .... als het elke keer maps alflopen is en alles neerschieten .... ja doet mij dat maar online .... ik heb dan liever een FPS game met wat meer brainpower erbij .... of stealth games, die zijn zowieso beter als SP .... MP is een beetje onzin als stealth game.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 26 July 2003 @ 13:37:
We zouden eens een keertje een tournament moeten houden voor de non-livers hiero, met motogp, halo, en nog wat andere spellen dat lijkt me wel gaaf, want ik kan niet op live (geen cc, en die komt niet ook) en ik wil wel eens tegen jullie spelen :)
ik wil weliswaar meedoen, maar kan atm alleen halo spelen (keb geen andere spellen ;( )

heb je msn? voeg ik je toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Klik!

Deze poll loopt (ivm vakantietijd) 4 weken (24 augustus is sluitingsdatum)

als je op ja stemt, vermeld dit dan hier in het topic aub, dan kan ik een lijstje bijhouden.

[ Voor 23% gewijzigd door Bizzarro op 27-07-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt zeker geen midtown madness 3? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
als er genoeg animo blijkt te zijn, zal ik een modje vragen of er een apart topic voor geopent mag worden, dan moet iedereen zijn system link compatible games in een lijstje neerzetten, en waar dan de meeste spellen van zijn, worden een paar aparte tournaments voor gehouden.

[ Voor 77% gewijzigd door Bizzarro op 27-07-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 16:59
'Ja' gestemd, alhoewel ik wel XBox Live heb. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
eveneens ja gestemd, maar zou wel even moeten verbinden via computer, ach klein karweitje, is het wel waard...

Morgen krijg ik shenmue 2 binnen, ben wel benieuwt. Heeft iemand trouwens al geprobeert de xbox te kraken zonder modchip en werkt dit ook met xbox live!? Heb tot nu toe alles legaal zegmaar gekocht, ben er ook een voorstander van en een modchip kopen vind ik ook net iets teveel van het goede, maar mn halo disc is zo gaar als wat, en ik wil dit spel nog wel even spelen (krijg je met kleine broertjes)...

owja, als je dit hier niet mag vragen, dan mij excuus en moet je het maar negeren, maar dat hele modchip gedoe is zo'n grijs gebied...

[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 28-07-2003 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ik zal morgen avond even aan het scripten gaan. Maak dan wel een pagina waar je een accountje kan maken en games kan toevoegen die je hebt en via systemlink (cq xbconnect) te spelen zijn. Tis even wat werk, maar met een avondje scripten moet dat wel lukken. Zodra het (een soort van) werkt, post ik de link wel

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:06

Maximus

There is no substitute

welke game moet ik gaan halen:

F1 2002 of F1 Career Challenge. Het budget maakt niet uit. Want bij 1 van die games haal ik ook:

MotoGP2
Live! Pakketje
JB: Nightfire

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm... waarom pakken we eigenlijk XBConnect ipv GameSpy tunnel? dat ding werkt heel betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD foutje..

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@ximuS schreef op 28 July 2003 @ 09:55:
welke game moet ik gaan halen:

F1 2002 of F1 Career Challenge. Het budget maakt niet uit. Want bij 1 van die games haal ik ook:

MotoGP2
Live! Pakketje
JB: Nightfire
ik wil vandaag ook een spel kopen..
zit te twijfelen tussen nightfire en blinx en nog een paar spellen :P
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 10:01:
euhm... waarom pakken we eigenlijk XBConnect ipv GameSpy tunnel? dat ding werkt heel betrouwbaar :)
kun je nu ook tegen gasten spelen die buiten europa zitten?
in het begin kon dat alleen maar tegen europeese xbox'en en toen waren het er erg weinig

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd 3x :( |:(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
XBConnect of gamespy maakt mij ook niet uit, alleen ik heb altijd met xbconnect gespeeld, en ik had gehoord dat die in tegenstelling tot tunnel, de settings automatisch aanpaste, maar goed, maakt niet uit, ik zal tunnel wel eens gaan proberen dan :)

en ik heb nu 6 stemmen op ja, maar ik kan maar van 5 mensen (inclusief mijzelf) zien dat ze ja gestemd hebben, of heb jij dat gedaan ikroelz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 28 juli 2003 @ 11:14:
XBConnect of gamespy maakt mij ook niet uit, alleen ik heb altijd met xbconnect gespeeld, en ik had gehoord dat die in tegenstelling tot tunnel, de settings automatisch aanpaste, maar goed, maakt niet uit, ik zal tunnel wel eens gaan proberen dan :)

en ik heb nu 6 stemmen op ja, maar ik kan maar van 5 mensen (inclusief mijzelf) zien dat ze ja gestemd hebben, of heb jij dat gedaan ikroelz?
als je nou iets heb om mee te communiceren ipv standaard e-mail of dit forum help ik je :+

en er zijn helaas vrij weinig PAL spelers op GS helaas, maar dat mag de pret niet drukken aangezien je (als je eenmaal begint) ook bijna 2 uur erachter blijft >:)

---edit---
NTSC en PAL gaan helaas niet samen en zal denk ik nooit gebeuren :(

---edit-2---
ik heb nu ook ja gestemd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe mij maar xboxconnect ...
en heeft iemand ook midtown madness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 28 July 2003 @ 11:14:

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de nieuwe kawa-x 0.11 emu al geprobeerd? (deze leest mame roms groter dan 100 mb zoals metal slug 4 e.a) Bij mij loopt dit proggie vast.... iemand anders dit zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

ff over dat xbox connect.. Ik zit hier met 32 k upload vanuit spanje. Dus dat kan nog moeilijk worden. we zien wel. ik ben overigens voorstander van Xbconnect.

Midtown 3 vind ik prima. Tony hawk 4 ook overigens. ach het boeit me weinig welk spel we doen, als we het maar gezellig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 13:20:
Iemand de nieuwe kawa-x 0.11 emu al geprobeerd? (deze leest mame roms groter dan 100 mb zoals metal slug 4 e.a) Bij mij loopt dit proggie vast.... iemand anders dit zelfde probleem?
nopz. waarschijnlijk is die emu nog niet helemaal lekker. Gewoon blijven wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag xbox-live! halen, wel spel is een musthave voor live?? MotoGP hoef ik niet.... en Star Wars : The Clone Wars krijg ik via een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Unreal Champoinship doet echt zwaar via live! ook midtown madness is super :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we via XBConnect gaan, wat is dan de downloadlink? dan installeer ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 13:45:
Ik ga vandaag xbox-live! halen, wel spel is een musthave voor live?? MotoGP hoef ik niet.... en Star Wars : The Clone Wars krijg ik via een actie.
Midtown Madness 3! Plezier gegarandeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

www.xbconnect.com :)
of hier: http://www.tglmicro.com/downloads/xbc31inst.exe

[ Voor 60% gewijzigd door Collaborator op 28-07-2003 14:02 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx

het werkt btw perfect :) keb niks hoeven te doen :D
nou, wie wilt er een potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga strax mischien MM3 halen en dan sluit ik mischien weer 's de kabels aan om online te spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:51:
ik ga strax mischien MM3 halen en dan sluit ik mischien weer 's de kabelen aan om online te spelen :)
Kabelen, goedzo Maikel B)

Maar moet je nou een extra netwerkkaart hebben voor Xboxconnect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RekZ schreef op 28 juli 2003 @ 16:10:
[...]

Kabelen, goedzo Maikel B)

wat lul je :+
en ja je heb nog een netwerkkaart nodig

bij de media markt heb ik toen kabel+kaart gekocht volgens mij was dat toen nog geen 50 euro

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RekZ schreef op 28 July 2003 @ 16:10:

een hub werkt ook goed, maar moet wel 100mbit zijn volgends mij, want met 10Mbit had een vriend van me echt veel lag (alleen maar eigenlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 28-07-2003 16:17 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Crimson Sea binnen bij de gameshop :) .... moest het ff kwijt!!! Ff geduld (iets wat soms niet een van mijn beste eigenschappen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:42
Zo en nu weet ik het zeker, mijn xbox vliegt de deur uit, GVD, zitten krassen op mijn HALO cd, enigste spel wat ik veel heb gespeeld, en nee tuurlijk geen support, buy another copy, ja daag flikker op. :(

En nee geen rare dingen mee gedaan, heeft alleen in hoes of XBOX gezeten. :(
How to get people to mod there xbox. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 28 July 2003 @ 16:16:
[...]

een hub werkt ook goed, maar moet wel 100mbit zijn volgends mij, want met 10Mbit had een vriend van me echt veel lag (alleen maar eigenlijk)
hier anders geen last van met een sitecom 10 mbit hub :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Xboxlive! gehaald!! En deze spellen daarbij : Soldier of Fortune : Double Helix en Midtown Madness! livetag: The Rieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

wie moet er ff potje midtown 3 om te testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dat je niemand ziet als je bij SOF2 online gaat.....??? Bij midtown madness is het aardig druk maar bij sof is er helemaal niemand.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

goed... net ff getest. Midtown madness 3 via xbconnect. Aan bandwith stelt het echt nix voor. voor 3 man kwam ik niet boven ze 6 k p sec uit dus met 8 man moet het zeker te hosten zijn als je 32 k upload hebt.

Voor de geinteresseerden: op je router moet je wel poort 8602 TCP en UDP opzetten naar de machine waar xbconnect op draait.

voor zover weer even mijn bevindingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook MM3 :P maar geld.... ik wil dat het op mijn rug groeit! :+

Megamuch, hoeveel kb neemt Halo dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff xboxconnect gecheckt
en volgens mij spelen ze daar alleen maar Halo of zo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 20:02:
Ik heb net ff xboxconnect gecheckt
en volgens mij spelen ze daar alleen maar Halo of zo :|
zeg dan ff wat je wil spelen, dan host ik ff een game..
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 19:33:
ik wil ook MM3 :P maar geld.... ik wil dat het op mijn rug groeit! :+

Megamuch, hoeveel kb neemt Halo dan in?
geen idee, maar ik kan me herrineren dat dat iets meer was. hoe dan ook, echt veel datatraffic is er niet. Ping van spanje naar NL was 100 dus da's ook goed.

wie o wie wil er een potje racen ?

[ Voor 46% gewijzigd door megamuch op 28-07-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ok, er blijkt dus genoeg animo voor te zijn (6 man toch zeker, daar kun je leuke multiple tournaments mee houden).

Willen de mensen die zich hebben aangemeld ff
jan_de_boer @ hotmail (dot) com
toevoegen aan de msn, ik heb geen ander chatding dus je moet t r maar mee doen :)

kunnen mega en ik wat bespreken over de te maken pagina waarin je jouw games aan kan geven e.d. en wat eventueel de wensen van de spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
oke, megamuch, GTC en ik hebben even getest, en megamuch met zijn ntsc spel, kon onze game niet joinen, het is dus belangrijk dat je een pal versie hebt van het spel, als je mee wilt doen, mega en ik zoeken nog een oplossing, maar die zal er zeer waarschijnlijk niet komen.

gtc en ik hebben leuk gespeeld (stealth en dan elkaar vinden :P ) met wat lag, maar mee te leven, het is best leuk :) (ik ben dik ingemaakt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 28 July 2003 @ 22:08:
oke, megamuch, GTC en ik hebben even getest, en megamuch met zijn ntsc spel, kon onze game niet joinen, het is dus belangrijk dat je een pal versie hebt van het spel, als je mee wilt doen, mega en ik zoeken nog een oplossing, maar die zal er zeer waarschijnlijk niet komen.

gtc en ik hebben leuk gespeeld (stealth en dan elkaar vinden :P ) met wat lag, maar mee te leven, het is best leuk :) (ik ben dik ingemaakt :P )
idd, ik pwn jou >:)

eventueel zouden mensen die mee willen doen met dit toernooitje met aantal games onze msn kunnen toevoegen (nee geen ICq oid :P )

Bizzarro: Jan_de_boer @ hotmail dot com
Ik: granturismochampion @ hotmail dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xboxconnect irritant kut prog :X imho..
had ik maar een CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 22:36:
xboxconnect irritant kut prog :X imho..
had ik maar een CC :P
lekkere onderbouwing :/

anders neem je toch die van gamespy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Damn. Hier op campzone was filmpje van Colin McRae Rally 4, maar waren een dag te laat :( I f*cking hate dates :P
Maar bleek niet echt speciaal te zijn, gewoon een ingame fimpje (mooi natuurlijk wel) van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik heb vandaag mijn LiveKitje binnen gekregen samen met RTCW : Tides of War. Heb alleen nog niet gespeeld of aangsloten... hell... heb geeneens tijd om me reet af te vegen op het toilet. Wanneer ik online ben laat ik wel iets weten :)

[edit]

Trouwens nog meer mensen blij dat Vice City in het eerste kwartaal naar de Xbox komt ? Stond op Xbox.com vandaag heb ik gehoord, en zal waarschijnlijk poort van PC versie zijn met aanpasbare soundtracks en nog wat kleinigheden. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 29-07-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
Vandaag eindelijk mijn Xbox binnengekregen, dus ik maak em blij open en zit er geen Sega Pack bij (zoals beloofd)... das minder, en heb ik net ff geen geld om een spel te kopen :P. Effe mailtje gestuurd of ik die sega pack nog wel krijg, lijkt me wel zo prettig nml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crimson Sea is in-da-houzzzzzz .... cool spel, Devil May Cry meets Science Fiction .... maar gelukkig zonder fixed camera .... ik denkdat het verhaal erg goed gaat worden, alles is tot nu toe goed uitgewerkt, maar heb pas ff gespeeld. Die Japaners zijn volgens mij echt gek op dit soort games .... ik zit er ook aan te denken Coul Caliber II aan te schaffen, normaal hou ik niet van beat 'em ups .... maar dit is met zwaarden .... zag er cool uit .... nu nog .... welke .... Ik gok toch de GCN-versie .... can't resist Link :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 01:52:
Crimson Sea is in-da-houzzzzzz .... cool spel, Devil May Cry meets Science Fiction .... maar gelukkig zonder fixed camera .... ik denkdat het verhaal erg goed gaat worden, alles is tot nu toe goed uitgewerkt, maar heb pas ff gespeeld. Die Japaners zijn volgens mij echt gek op dit soort games .... ik zit er ook aan te denken Coul Caliber II aan te schaffen, normaal hou ik niet van beat 'em ups .... maar dit is met zwaarden .... zag er cool uit .... nu nog .... welke .... Ik gok toch de GCN-versie .... can't resist Link :).
GC controller is niet echt super voor beat 'm up lijkt me. En daarbij, Spawn is bruter ;)
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 11:22:
Bij Smash Brothers doet 'ie het in ieder geval erg goed :). De nadruk bij mij lag trouwens op 'Can't resist Link' :)!!!

En Spawn zonder cape? Nah .... en met een bijl? .... da's uit een andere lijn van Spawn comics.
Ik hoop op een special move waarbij die ten toon gesteld wordt ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 30-07-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Smash Brothers doet 'ie het in ieder geval erg goed :). De nadruk bij mij lag trouwens op 'Can't resist Link' :)!!!

En Spawn zonder cape? Nah .... en met een bijl? .... da's uit een andere lijn van Spawn comics.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 30 juli 2003 @ 11:10:
[...]

GC controller is niet echt super voor beat 'm up lijkt me. En daarbij, Spawn is bruter ;)
met het eerste ben ik het eens, met het 2e niet ;)

Sowieso neem ik alle spellen die op beide consoles verschijnen het liefst op mijn xbox, die kan ik makkelijk downloaden (scheelt hoop doekoe) en alles ziet er net wat gepoetster uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

AudiRS4 schreef op 30 July 2003 @ 11:10:
[...]

De GC controller is juist heerlijk voor SC2 (heb er mee gespeeld op de PUGA)
IK vind de xbox controller te kleine knopjes hebben voor de meeste spellen waarbij je veel en snel op knoppen moet drukken (THPS op de xbox vinnik onmoglijk bv)
IIG is de cube controller lekkerder dan de Xbox variant, maar de ps2 controller blijft het makkelijkst voor beat em up en THPS (de maat van de knoppen en de plaatsing)

voor shooters is de Xbox het beste en daarna de cube, de ps2 zuigt echt (pookjes zijn slecht geplaatst)

maar ik zit hier een beetje controllers te vergelijken :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Loop ik de FRS binnen opzoek naar Wakeboarding Unleashed, zie ik daar Shenmue II liggen voor 30 euro. Wakeboarding hadden ze toch niet dus heb ik die maar meegenomen. Nu alleen nog tijd vinden om hem te kunnen spelen, want zit dit te typen op me werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42

-ET-

Phone Home

Ik heb MTM 3 kocht vandaag. Wat een onwijs cool spel. Stuk beter speelbaar dan de pc versie's. Zijn er al mensen die Indy hebben. Ik heb hem in bestelling staan. De reviews waren wel goed. Beetje tombraider achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm3 is echt een vet spel :)
zullen we zo ff een potje via xbox connect? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-10 09:11
Ehm..... de CD lade van mij xbox gaat niet meer dicht :/

Kheb gekeken bij xbox.nl > support, daar staat een tel. nummer. Die heb ik gebeld maar dan kan ik alleen kiezen of ik engels of frans wil 8)7 Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Wacht maar tot je het over Live! gespeeld hebt, ET. Dan wil je niet meer anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ik heb ook mm3 gekocht vanmiddag (laatste :P)

nog niet gespeeld, als iemand via direct connect wil/kan spelen, en hem ook host (ik heb vage instelling, niemand ziet mijn game) die laat maar van zich horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij wat uitleggen bij Midtown Madness 3??
Als ik Multiplayer speel op mij box, zit ik gezellig met een vriend van me door parijs te scheuren, maar ik krijg geen verkeer .. bij mijn weten was dit nooit zo ..
mis ik iets? of doe ik iets verkeerd?
ik zie dus alleen maar mensen lopen, ik heb bij de game opties dus ook geen traffic density, alleen peds density ..

iemand enig idee? of heeft dit spel deze optie gewoon niet ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Laatst online: 20-10 21:42
Lawtje.com schreef op 30 July 2003 @ 16:20:
Ehm..... de CD lade van mij xbox gaat niet meer dicht :/

Kheb gekeken bij xbox.nl > support, daar staat een tel. nummer. Die heb ik gebeld maar dan kan ik alleen kiezen of ik engels of frans wil 8)7 Wat nu?
ehm... gewoon engels praten en zeggen dat je nl woont?? verwijzen zij je wel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 17:28:
Kan iemand mij wat uitleggen bij Midtown Madness 3??
Als ik Multiplayer speel op mij box, zit ik gezellig met een vriend van me door parijs te scheuren, maar ik krijg geen verkeer .. bij mijn weten was dit nooit zo ..
mis ik iets? of doe ik iets verkeerd?
ik zie dus alleen maar mensen lopen, ik heb bij de game opties dus ook geen traffic density, alleen peds density ..

iemand enig idee? of heeft dit spel deze optie gewoon niet ... ?
dat hoort zo aangezien anders het hele netwerk hetzelfde moet uitvoeren

en als dat niet gebeurt en je hebt wel verkeer crasht de een en je ziet bij de ander dat hij opeens stilstaat en een deuk door (volgens hem dan) niets is gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-10 09:11
ApoC schreef op 30 July 2003 @ 17:38:
[...]

ehm... gewoon engels praten en zeggen dat je nl woont?? verwijzen zij je wel door
Ja ik heb nu al gebeld. Dr is geen nederlandse support haha... maja ze sturen me nu een doos waar ik mn xbox in moet doen. In die doos zit een tel. nummer, die moet ik bellen, dan komen ze em halen, dan fixen ze em binnen 48 uur en sturen ze em op naar mijn huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 17:57:
[...]

dat hoort zo aangezien anders het hele netwerk hetzelfde moet uitvoeren

en als dat niet gebeurt en je hebt wel verkeer crasht de een en je ziet bij de ander dat hij opeens stilstaat en een deuk door (volgens hem dan) niets is gebeurt :P
Ehhh ik snap wat je bedoelt maar ik vind dat je het maar moeilijk uitlegt. :P

In multiplayer zit gewoon geen verkeer. Punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Is dat live nou echt zo geweldig? Ik weet het niet volgens mij besteed ik er te weinig tijd aan. Online gamen op mijn pc doe ik ook al bijna nooit

[edit]
ik heb nu ook XBox connect. Werkt dat een beetje?

[ Voor 18% gewijzigd door -ET- op 30-07-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 30 July 2003 @ 19:36:
Is dat live nou echt zo geweldig? Ik weet het niet volgens mij besteed ik er te weinig tijd aan. Online gamen op mijn pc doe ik ook al bijna nooit

[edit]
ik heb nu ook XBox connect. Werkt dat een beetje?
mja werkt wel goed..
maar ze spelen bijna alleen halo daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 30 July 2003 @ 13:07:
Loop ik de FRS binnen opzoek naar Wakeboarding Unleashed, zie ik daar Shenmue II liggen voor 30 euro. Wakeboarding hadden ze toch niet dus heb ik die maar meegenomen. Nu alleen nog tijd vinden om hem te kunnen spelen, want zit dit te typen op me werk :P
30 Euro maar? Had ík maar 4 maanden gewacht ;)
Nee want voor mij is het spel echt de moeite waard door het verhaal en geluid. Wat ik minder vond, was het lopen (vooral in een korte bocht) en de achterhaalde graphics. Maar dat laatste nam ik voor lief vanwege het verhaal.

Bekijk ook de dvd waarop beelden van Shenmue I staan, dan weet je wat meer over de karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 21:18:
[...]

mja werkt wel goed..
maar ze spelen bijna alleen halo daar
Dat zag ik ja. Misschien toch maar Live aanschaffen. Waren er nog leuke acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 31 juli 2003 @ 08:45:
[...]

Dat zag ik ja. Misschien toch maar Live aanschaffen. Waren er nog leuke acties?
geloof het wel
als je xbox live neemt krijg je 1 spel gratis of zo
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.