Mijn ouders eerste computer. Moet ik even diep graven. ik was toen 5 ofzo

M'n vader legde uit, en daar kan ik me nog wel wat van herrineren, dat hij toen met een HDD die een capaciteit van 16 Mb bedroeg flink kon opscheppen

Icm met ik dacht een intel processortje dat onder de 100 Mhz liep, ik weet alleen niet hoeveel ram erin zat. Hij kon beeld laten zien door middel van een 1 mb 3d(kaart). Dat waren tijden

Dat ding crashde bij elke aplicatie die je uitvoerde in dos

.
Daarna nog een paar kaartjes van voodoo gehad ( geen idee welke. Geen verstand van
toen 
)
Tot ik m'n eigen computer kreeg met een geforce 256 dacht ik. Ik geloof dat ik toen need for speed underground met alles op laag met een reso van 640x480 met 15 tot 20 frames speelden

( ben ik niet zeker van )
Daarna heeeel lang geen videokaart gehad.
M'n vader kreeg toendertijd een computer van z'n werk van het merk Compaq. Hij had een opslag capiciteit van maarlieft 10 Gb

. ( Meer weet ik niet ), wat ik wel weet dat ik toen elke dag na school z'n computer stal om GTA III te spelen

Omg wat was dat toen verslavend

(met een gemiddelde van 20 tot 23 frames en framedrops tot 8 )
Ik heb ook nog een computer gehad waar toen midtown madness voor geen meter op liep ( maar dat boeide mij wat ik was nog heel jong en had geen benul wat een frames waren) Maar ik bleef dat spel pakken of ik nou 15 frames had of niet

.
Tijdje geen idee meer gehad van computers. Ik kreeg eindelijk een uber systeem toegeschoven van m'n ouders, er zat in; Een AMD (ff denken) er stond iets op van 1400 en dat was ook de Mhz wat hij liep, of het nou Duron was weet ik niet, ik dacht van wel) 512 Mb ram ( later 1 Gb) en een Geforce 4200 Ti ( wat voor mij echt de bom was

) Ik kon need for speed underground 2 op medium settings flot spelen, en GTA San andreas liep wel lekker. Nou ik werd 10 dacht ik en kreeg verstand van computers en wilde dus echt lekker gamen.. Ik met m'n pa naar een computer boer en een geforce 6800 XT gekocht. (nog steeds op hetzelfde systeem als met die Gefoce 4200 Ti ) Ik was dolblij alles liep soepel

. Maar m'n computer bleef maar herstarten. Computer nagekeken, bleken de condensatoren van het moederbord bol te staan. Ik met mn paatje weer naar de computer boer en meteen een nieuw mobo met processor gehaald ( sempron 2800+). Daarna was ram de bottleneck dus heb ik meteen maar 1 Gb gekocht. Ik kon eindelijk alle spellen die uitkwamen op hoog setten en soepel spelen

. ik werd 13 en wist bijna alles van hardware (

) Dus het werd tijd voor een nieuwe, omdat m'n oude met de 6800 XT niet meer alles trok te traag werd. Dus ik gespaard en nu heb ik wat er in m'n Sig staat hieronder
Dat is zo'n beetje mijn computer verhaal

goede tijden slechte tijden gehad
Boven staande verhaal kan veel spelfouten e.d bevatten.. Reden; ben nogal moe
, neem dan maar meer tijd om het te ontcijferen