DAt wel, maar dan werd het helemaal zo'n onduidelijke meuk. Ik denk ik doe het gewoon ff lekker apart :0
Moet ook om de postcount denken natuurlijk 

Moet ook om de postcount denken natuurlijk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Eehm ik weet niet hoe jij aan 2k mf komt, maar echt 400 is genoeg hoorSkyclad schreef op 01 July 2003 @ 08:16:
Trouwens, 'gewoon' een gaze/shaftstop/lightsabre/jah rune/dual leech/whatever? Misschien vind je deze dingen de hele tijd wanneer je 24/7 cow runs doet met 2k+ mf, of misschien dupe je ze gewoon, maar wanneer je gewoon de hele tijd 'Act 1-5 Hell' games doet met normale equipment krijg je deze dus niet zo makkelijk. Tuurlijk, je kan traden, maar dan moet je nog altijd eerst iets vinden om te traden! Denk niet dat iemand een lightsabre wil ruilen voor een String Of Ears of Aldur's Rhythm (de beste items die ik tot nu toe zelf gevonden heb).
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Ik speel puur natuur, zonder een enkele cheat, en ik heb al aardig wat goede items gevonden:Skyclad schreef op 01 juli 2003 @ 08:16:
Trouwens, 'gewoon' een gaze/shaftstop/lightsabre/jah rune/dual leech/whatever? Misschien vind je deze dingen de hele tijd wanneer je 24/7 cow runs doet met 2k+ mf, of misschien dupe je ze gewoon, maar wanneer je gewoon de hele tijd 'Act 1-5 Hell' games doet met normale equipment krijg je deze dus niet zo makkelijk. Tuurlijk, je kan traden, maar dan moet je nog altijd eerst iets vinden om te traden! Denk niet dat iemand een lightsabre wil ruilen voor een String Of Ears of Aldur's Rhythm (de beste items die ik tot nu toe zelf gevonden heb).
Wat bij mij altijd erg goed werkt zijn Mephisto runs op nightmare. Deze heb je zo dood, en je kunt hem, als de ingang naar Durance of Hate level 3 een beetje dicht bij je waypoint zit, in 2 à 3 minuten dood hebben. Dit laatste kun je krijgen door een paar keer te switchen tussen normal (of hell) & nightmare. Iedere keer als je switcht is de map weer helemaal anders en nu is het een kwestie van tijd voor de ingang vlak naast je waypoint zit.Skyclad schreef op 01 July 2003 @ 09:29:
Met mijn geluk wordt het meer een week of 2, maar ik zal eens kijken
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 11:13 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Pheno79 op 01-07-2003 11:20 ]
Verwijderd
wat is dan het verschil tussen resis en absorb?Termy schreef op 01 July 2003 @ 10:44:
blubber, dat is niet helemaal zo25% absorb houdt in dat je 25% minder dmg krijgt. de ovrige 75% doet nog steeds auw hor
m'n barb gebruikt tijdens pvm rechts een GF en links een 6*shael phase blade. echt prachtig gewoon. je hebt de dmg van je gf maar aangezien ww wel het gemiddelde van de snelheid van je wapens is ie zeker zo snel of sneller dan een fury bb. en aangezien ik genoeg leech heb mis ik een schild nie eens
btw skyclad. ik vind tegenwoordig verbazend veel uniques in gewone games. zowel met m'n sorc met ong 400mf als met m'n ama met ongeveer 100mf.
Verwijderd
tis simpel: 100 damage. 75 resist. einde damage die je krijgt: 25
Verwijderd
Dit is niet waar. Je mept de ene keer met de GF en dan andere keer met de 6sheal phaseblade. "alternate hits" heet dat volgens blizzardm'n barb gebruikt tijdens pvm rechts een GF en links een 6*shael phase blade. echt prachtig gewoon. je hebt de dmg van je gf maar aangezien ww wel het gemiddelde van de snelheid van je wapens is ie zeker zo snel of sneller dan een fury bb. en aangezien ik genoeg leech heb mis ik een schild nie eens
Toevalbtw skyclad. ik vind tegenwoordig verbazend veel uniques in gewone games. zowel met m'n sorc met ong 400mf als met m'n ama met ongeveer 100mf.
Verwijderd
Verwijderd
2 punten in Dex per level houd in dat de blockrate op 75% blijft. Doe je dit niet, dan kakt het in.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:05:
Kan iemand mij uitleggen wat dexterity voor invloed heeft op de block rate van een schild? Ik hoor mensen weleens zeggen dat je een hoge dexterity nodig hebt om je block rate te behouden, maar wat bedoelen ze daar precies mee?
Eehm lolFrostXL schreef op 01 July 2003 @ 13:13:
is er iemand hier aanwezig die mijn unid titans tegen een skulders wil ruilen?
Verwijderd
Kan ik ook bij mijn schild de blockrate omhoog zien gaan als ik meer punten in dexterity stop? Staat nu geloof ik op 56%, en met twee punten dexterity erbij zou dit iets omhoog moeten gaan?Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:11:
[...]
2 punten in Dex per level houd in dat de blockrate op 75% blijft. Doe je dit niet, dan kakt het in.
Met base Dex block je in hell dus rond de 25% ofzo (volgens mij zelfs, minder, maar goed)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:35 ]
Verwijderd
Main skills:Pheno79 schreef op 01 juli 2003 @ 13:33:
Wat zijn je skillpunten? Holy shiled bv zorgt bv ook nog voor een hogere blockrate en kans.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:42 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Pheno79 op 01-07-2003 14:12 ]
dat begreep ik al, maar dus...? whats the lol?reddevil schreef op 01 July 2003 @ 13:58:
En die lol gaat om die vraag om een titans voor skullder's te ruilen
Waarschijnlijk is het ene veel gevraagd, moeilijk te krijgen, en de andere erg algemeen te vinden.
tja, klinkt heel leuk en nog veel aardiger. m'n praktijk test wijst anders heel wat anders uit. namelijk. (in hell cow game, 1 player (ik)zie mijn vorige postje.
[...]
Dit is niet waar. Je mept de ene keer met de GF en dan andere keer met de 6sheal phaseblade. "alternate hits" heet dat volgens blizzard
Wat betrefd de hoeveelheid IAS kan ik kort zijn: de GF zal het 2e WW breakpoint (-35 ias wpnspeed) NOOIT halen.
De phase blade overigens wel. Maar die doet dan weer weinig damage.
Een Fury Balrog Blade haalt dit dus wel. Dit houd simpelweg in dat een BB VAKER slaat per WW cycle. (4 keer tegenover 2 keer ofzo). Een BB is daarom dus beter dan een GF. Vooral in PvP.
Alleen de IAS OPhet wapen telt mee voor het bepalen van de WW ias.
Je berserk meppen zullen trouwens wel ABSURD snel zijn met die phaseblade, maar voor de rest boeit het neit.
[...]
ToevalMisschien speel je wel meer normale games nu
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
er is bijna niet meer veel waard, maar nog steeds ruilt niemand een skullder's voor titans. Gewoon omdat skullder's veel meer gewild is.
En toch klopt het niet en had je waarschijnlijk geluk dat veel van je slagen met de gf gingen omdat je phase blade weinig tot niets raakt.Termy schreef op 01 July 2003 @ 14:36
kortom, het stond als een paal boven water dat gf rechts, shael blade links veel sneller is dan gf/storm EN toch de dmg van gf houdt Elke klap... geloof je het niet? best, maak game en ik show
de rest dat je zei wist ik al, maar ja, kheb onderhand al door dat je graag je "kennis" rondstrooit
 (physical EN magical immune) ...
 (physical EN magical immune) ...
                                                [ Voor 37% gewijzigd door Kroetsjov op 01-07-2003 16:22 ]
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door reddevil op 01-07-2003 17:00 ]
Hmm ... ik heb nu Doom links en LS rechts ...reddevil schreef op 01 juli 2003 @ 16:41:
een phase blade heeft -30 standaard, dus 1 shael is genoeg. Daarnaast maakt het wel uit in welke hand je je wapen houdt, maar niet in ww dus. In zerk sla je met rechts altijd, dus dat maakt wel uit.
En kroetsjov, de officiele info is dus wat pjemco en ik aangeven
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Weinig, af en toe eens een potje HC ofzo met Bishamon, maar verder bijna niet meer. En ik doe af en toe een baal-run om mijn chars levend te houden. Maar speel niet echt frequent meer.SaURoN schreef op 01 July 2003 @ 15:08:
pjemco speel je nog wel eens ?
Ik zeg niet dat het echt niet zo is, maar gewoon dat de officiele info dat tegenspreekt en mijn ervaringen ook. Ik heb wel gekkere dingen gezien, dus dit zou best goed kunnen, maar een 6 shael phase blade is zeker een overkill aan snelheidTermy schreef op 01 juli 2003 @ 18:11:
ok, ff snel korte reply (etenstijd). maar het is dus NIET zo. ik nodig jullie allemaal uit voor een test ronde want ik merk een levensgroot verschil tussen waar de shaeled phase zit en waar de gf. het maakt ECHT uit.
grappig detail is trouwens dat het bij een vriend van me niet werkt met een phase blade. alleen met een bb werkt het. anders krijgt hij een raar soort gemiddelde dmg te zien en krijg hij zowat geen koe meer dood
 (wel fire imm)
 (wel fire imm)YupsKroetsjov schreef op 01 juli 2003 @ 17:17:
Hmm ... ik heb nu Doom links en LS rechts ...
normale attack WW ... 2de attack Berserk ...
dus als ik het goed heb kan ik wapens beter omdraaien omdat ik nu met LS berserk ... klopt dit?
[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 02-07-2003 08:41 ]
Could it be? Is dit een dikke hint naar een deel 3?"We made a very difficult decision, Roper said. "We love everyone at Blizzard...at the San Mateo office and at Blizzard in Irvine." In addition to this personal well-wishing, he did reveal other reasons for wanting to see Blizzard North continue on, saying, "I want to play Diablo."
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 11:05 ]
Verwijderd
9 mana vind ik geen kleine mana cost. Ik heb niets geinvesteerd in energy, dus 9 mana per klap zou ik niet op kunnen vangen met mijn paladin. Of ik moet heel veel mana leech gaan zoeken, maar dan moet ik equipment weg doen, en daar heb ik weinig zin in.reddevil schreef op 02 juli 2003 @ 11:21:
en al kost het 9 mana, lekker belangrijk als je 5 keer slaat. Ik snap niet dat jullie steeds zo moeilijk over een kleine manacost doen.
Zeker koel, dit maakt dat paladin eindelijk wat sterker. De paladin is, naar mijn mening, op dit moment de zwakste character uit het spel.Wel cool trouwens die nieuwe passive bonussen, holy shock tenminste beetje dam nu.. zo moet holy fire ook worden en misschien holy freeze ook
[ Voor 38% gewijzigd door Skyclad op 02-07-2003 11:40 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 02-07-2003 12:04 ]
[ Voor 46% gewijzigd door reddevil op 02-07-2003 12:19 ]
Dat zal NIET gaan werken ... synergies werken alleen als je daadwerkelijk punten stopt in een synergy skill ... bonussesn van items tellen NIET mee.Pheno79 schreef op 02 July 2003 @ 12:02:
<knip>
Krijgt de huurling als hij dat item draagt dan ook die bonus over zijn holy freeze? Blessed hammer kan hij wel niet gebruiken, maar hij heeft er nu wel een skillpoint in. Oeh, dat wordt uitproberen als het uit isIk weet eigenlijk niet of de huurling ook een tree bijhoudt of alleen die skill. Zou wel grappig zijn, kun je de skill van de huurling nog beter maken.
 ). Mocht het zo doorgaan kap ik met die gast.
 ). Mocht het zo doorgaan kap ik met die gast.

Je mag de mijne wel!Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 10:57:
Fireclaws
Niet dat iemand dat gaat maxxen, maar goed.
Jalal en dat soort dingen vind ik niet. Baranar: idem.
En anders maar aan de lightsabre. Oh nee, die heb ik ook niet
[ Voor 29% gewijzigd door reddevil op 03-07-2003 11:20 ]
Verwijderd
Aldur's Rhythm is inderdaad niet al te sterk, ik gebruik het zelf nu ook als main weapon. Hiervoor had ik Hexfire, en ook al blijkt uit alle modifiers dat Aldur's Rhythm sterkers is, heb ik toch vaak het idee dat ik monsters met Hexfire sneller dood sloeg. Misschien komt dat door de 'ignore target defense' op Hexfire.Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 11:40:
aldurs wapen is ook niks
Nu ga ik pas werken aan betere wapens (en wat res extra), maar aldurs setje is een goede uitvalbasis
Ik snap ook niet waarom dat wapen van aldur zo bout is gekozen. Als je dat armor bekijkt en eigenlijk de rest van de items...het setje heeft geen shield, dus ze hadden imho beter een maul kunnen nemen als set item. Maar ja, het is eenmaal zo.
Verwijderd
*kuch* Necromancer *kuch*Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 12:52:
We hebben het hier wel over de meest generfde characterbuild ooit he
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
 niet veel aan te doen (nog)
 niet veel aan te doen (nog)
                                                twas een voorbeeld, maar 9 klopt idd niet en da's ook al gezegdViper2k1 schreef op 03 July 2003 @ 14:19:
Vraagje: Hoe komen jullie toch in vredesnaam aan 9 mana kost voor Zeal? Ook met de patch blijft dit gewoon 2 hoor! Door de verkleining van het plaatje is het streepje onder de 2 een beetje vaag geworden, maar hij staat er toch echt! Zeal gaat dus echt ass kicken!
link naar grote plaatje:
http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal01.jpg
Verwijderd
mirrors hier:Due to the magnitude of the upcoming Diablo II 1.10 patch, we are for the first time ever conducting a special patch beta test! Unlike our previous beta tests, you do not have to sign up to participate. To help beta test the Diablo II 1.10 patch, you simply need to download and install the beta patch. For now, the beta patch is only available for Windows PCs; we’ll post an announcement once the separate beta patch for Mac is available. Please note that the patch only works for the US version of Diablo II: Lord of Destruction (the final release of the patch will be for both Diablo II Classic and Diablo II: Lord of Destruction). Go here for more information.

[ Voor 8% gewijzigd door stime op 04-07-2003 07:23 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 07:31 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

( Screenshot niet van mij )
 ( Screenshot niet van mij )[ Voor 48% gewijzigd door stime op 04-07-2003 08:52 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 08:42 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 10:15 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
¤ The first time you kill each Act Boss with a character on each difficulty level you get a huge bonus to Magic Find and item quantity, and number of items dropped.
This means that your first quest kill is almost sure to net you six items, and you'll likely get a unique or two, even with 0% MF. In fact it doesn't matter if you have any MF or not. This also means that you need to be sure the character who hasn't gotten the quest yet gets the final hit. If they are in the party but don't get the last hit, they'll get quest credit, but the monster won't trigger their big drop, and that's your one chance for a really good drop gone forever. This is how the system worked in D2 until it was overhauled in a later patch, an overhaul that led to the whole concept of endless boss runs (poor Mephisto) and economic inflation. Ferrying a new character through the acts and being sure to let them get the last hit on bosses will be a popular new past time, I suspect. As will stealing the best item drops from newbies when they first beat an Act Boss.
Er staan wel meer interessante dingen in, verplicht leesvoer voor de Diablo fan¤ Magic Find no longer works on Act Bosses or certain SuperUniques.
We do not know which SuperUniques this applies to, but it's a safe bet that the really easy-to-reach ones such as Pindleskin, Eldritch, Shenk, and probably the Travincal High Council are among them. We'll have a full list once the patch is released. This means that you can still do Meph runs, but you won't find very many items, and his drops will be just 3 or 4 items (I think) almost entirely blue. It would be like doing them with 0% MF now, with the added penalty of fewer items dropping each time. Pretty pointless, in other words.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 04-07-2003 09:32 ]
Als je 1.10 gebruikt: de 1.10 beta werkt niet op Battlenet.ik probeer ook op battlenet te spelen, maar het lukt niet...hij connect, checked versions, en dan gebeurt er niks meer...?...beetje vaag...ik heb gewoon de CD's uit de winkel...:)..iemand een tip?
lees de officiële verklaring... die beta patch is voor single/lan play alleen op dit momentVerwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 09:21:
ik probeer ook op battlenet te spelen, maar het lukt niet...hij connect, checked versions, en dan gebeurt er niks meer...?...beetje vaag...ik heb gewoon de CD's uit de winkel...:)..iemand een tip?
Welk kanaal/server?Hopelijk komt zo de final ook zo, kunnen we eindelijk beginnen met de party. Er was al een irc kanaal dacht ik (of is ie al dood), zo kunnen we contact houden straks ipv slowchat hier
[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 10:09 ]
Verwijderd
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
                Tweakers is onderdeel van
                DPG Media B.V.

Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
                •
                Hosting door TrueFullstaq

:strip_exif()/i/2001015097.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1233692535.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1318366609.jpeg?f=thumbmini)