Verwijderd

DAt wel, maar dan werd het helemaal zo'n onduidelijke meuk. Ik denk ik doe het gewoon ff lekker apart :0

Moet ook om de postcount denken natuurlijk :+

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Trouwens, 'gewoon' een gaze/shaftstop/lightsabre/jah rune/dual leech/whatever? Misschien vind je deze dingen de hele tijd wanneer je 24/7 cow runs doet met 2k+ mf, of misschien dupe je ze gewoon, maar wanneer je gewoon de hele tijd 'Act 1-5 Hell' games doet met normale equipment krijg je deze dus niet zo makkelijk. Tuurlijk, je kan traden, maar dan moet je nog altijd eerst iets vinden om te traden! Denk niet dat iemand een lightsabre wil ruilen voor een String Of Ears of Aldur's Rhythm (de beste items die ik tot nu toe zelf gevonden heb).

Verwijderd

Lightsabre is niet eens zo heel duur en een behoorlijk goed wapen. Vind ik zelf dan. Een pala met Lightsabre zou rustig door Hell moeten kunnen wandelen als ie een beetje uitkijkt.

Je hebt in ieder geval nooit meer last van Lightning Enhanced monstertjes met dat zwaard in je zweterige handjes.

Een dagje mephrunnen en je moet theoretisch gezien meer dan genoeg hebben gevonden om dat dingetje te kopen. Ze zijn, zoals ik al zei, niet ontzettend duur.

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
Skyclad schreef op 01 July 2003 @ 08:16:
Trouwens, 'gewoon' een gaze/shaftstop/lightsabre/jah rune/dual leech/whatever? Misschien vind je deze dingen de hele tijd wanneer je 24/7 cow runs doet met 2k+ mf, of misschien dupe je ze gewoon, maar wanneer je gewoon de hele tijd 'Act 1-5 Hell' games doet met normale equipment krijg je deze dus niet zo makkelijk. Tuurlijk, je kan traden, maar dan moet je nog altijd eerst iets vinden om te traden! Denk niet dat iemand een lightsabre wil ruilen voor een String Of Ears of Aldur's Rhythm (de beste items die ik tot nu toe zelf gevonden heb).
Eehm ik weet niet hoe jij aan 2k mf komt, maar echt 400 is genoeg hoor ;) en 400 met een sorc is heel simpel om te halen. Daar komt bij dat je met een sorc mephy runs op hell binnen enkele minuten kan doen. Na 2 uur rennen ofzo heb je dan echt leuke items al, met een klein beetje geluk natuurlijk. Vorige keer had ik in 2 uur rennen een shako + baranar's. Niet gek, maar die dag erna gewoon 0.0 leuke items.

• Skyclad
Met mijn geluk wordt het meer een week of 2, maar ik zal eens kijken :P

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 17:24
Baba met 2 LS speelt ook heel grappig :D en lightning healt je alleen maar ;)

• reddevil
ik heb een baba met 2 bara's lopen, erg leuk ook... frenzy tenminste iets originelers dan ww :)

Maar eehm een mf barb kan ook heel leuk zijn. Met wat simpele eq en iets van 10 in nat res, kan je heel goed meph runs doen met 350+ mf

• Termy
  • Laatst online: 21:34

Termy

valt er nog wat te fragge?

blubber, dat is niet helemaal zo :) 25% absorb houdt in dat je 25% minder dmg krijgt. de ovrige 75% doet nog steeds auw hor ;)

m'n barb gebruikt tijdens pvm rechts een GF en links een 6*shael phase blade. echt prachtig gewoon. je hebt de dmg van je gf maar aangezien ww wel het gemiddelde van de snelheid van je wapens is ie zeker zo snel of sneller dan een fury bb. en aangezien ik genoeg leech heb mis ik een schild nie eens :)

btw skyclad. ik vind tegenwoordig verbazend veel uniques in gewone games. zowel met m'n sorc met ong 400mf als met m'n ama met ongeveer 100mf.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Skyclad schreef op 01 juli 2003 @ 08:16:
Ik speel puur natuur, zonder een enkele cheat, en ik heb al aardig wat goede items gevonden:

-Tal Rasha's Horadric Crest
-Aldur's Rhythm
-Adur's Advance
-Guardian Angel
-Immortal King's Forge
-Snowclash
-Goldstrike Arch

Het is dus zeker wel mogelijk om bij normaal spel, zonder cheats, goede items te vinden. Ik doe zelfs niet eens aan traden, omdat ik geen dupes wil hebben. Als je goede items wil vinden heb je natuurlijk wel een goede MF nodig. Zelf heb ik momenteel 436% MF, maar dan moet ik wel een speciale uitrusting aantrekken.
Skyclad schreef op 01 July 2003 @ 09:29:
Met mijn geluk wordt het meer een week of 2, maar ik zal eens kijken :P
Wat bij mij altijd erg goed werkt zijn Mephisto runs op nightmare. Deze heb je zo dood, en je kunt hem, als de ingang naar Durance of Hate level 3 een beetje dicht bij je waypoint zit, in 2 à 3 minuten dood hebben. Dit laatste kun je krijgen door een paar keer te switchen tussen normal (of hell) & nightmare. Iedere keer als je switcht is de map weer helemaal anders en nu is het een kwestie van tijd voor de ingang vlak naast je waypoint zit.

Als ik iets nodig heb doe ik meestal dit:

Magic/Set/Unique items: Mephisto (Ni, He) met MF uitrusting
Runes: The Countess (Ni, He) zonder MF uitrusting
Socketed items: The Bloody Hills (Ni, He) zonder MF uitrusting
Gems: The Plains of Despair (Ni) zonder MF uitrusting

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 11:13 ]

http://www.diabloii.net/pressdesk/030630.php

En nog een interview met Bill Roper over o.a. 1.10
http://www.homelanfed.com/index.php?id=15231

[ Voor 46% gewijzigd door Pheno79 op 01-07-2003 11:20 ]

• reddevil
yups jammer dat ze vertrekken, ik wil 1.10!!! zal nu wel weer vertraging oplopen, maar ach we wachten nog niet zolang :P

Termy, het klopt wel wat blubber zegt, met 2 LS heb je 50% absorb en met max res healen de lits je. Het volgende is nog leuker: als je 75% fire res hebt en Todesfaelle Flamme (un zweihander met 10 fire absorb) aanhebt kan je in firewalls blijven staan en word je gehealed :D

Verwijderd

Mijn resistances op hell zijn nu wel aardig über moet ik zeggen:

Fire: 88
Cold: 95
Lightning: 90
Poison: 77

De elementen doen mij niets, ik ben er vrijwel immuun tegen. En dan heb ik ook nog 15 cold absorb :D

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 28-10 17:24
Termy schreef op 01 July 2003 @ 10:44:
blubber, dat is niet helemaal zo :) 25% absorb houdt in dat je 25% minder dmg krijgt. de ovrige 75% doet nog steeds auw hor ;)

m'n barb gebruikt tijdens pvm rechts een GF en links een 6*shael phase blade. echt prachtig gewoon. je hebt de dmg van je gf maar aangezien ww wel het gemiddelde van de snelheid van je wapens is ie zeker zo snel of sneller dan een fury bb. en aangezien ik genoeg leech heb mis ik een schild nie eens :)

btw skyclad. ik vind tegenwoordig verbazend veel uniques in gewone games. zowel met m'n sorc met ong 400mf als met m'n ama met ongeveer 100mf.
wat is dan het verschil tussen resis en absorb? ;)

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

w00t net in 14 mephisto runs een: Titans, Duriels shell, iron pelt, en gore rider boots gevonden!!! :9

Weet jij al?

Verwijderd

edit: laat maar...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 12:47 ]

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 01 July 2003 @ 12:08:
[...]

wat is dan het verschil tussen resis en absorb? ;)
tis simpel: 100 damage. 75 resist. einde damage die je krijgt: 25

100 damage. 25 absorb. Je krijgt 100 damage en healt DAARNA25. totaal damage uiteindelijk: 75

Als je dus de eerste bolt overleeft.

Er is ook ngo een groot verschil tussen % aborb en 'gewone' absorb. Lang en ingewikkeld verhaal. Als je het hele technische verhaal hier achter wilt weten, dan moet je dat maar opzoeken ergens.

Verwijderd

[quote]Termy schreef op 01 July 2003 @ 10:44:
[quote]
zie mijn vorige postje.
Dit is niet waar. Je mept de ene keer met de GF en dan andere keer met de 6sheal phaseblade. "alternate hits" heet dat volgens blizzard :+

Wat betrefd de hoeveelheid IAS kan ik kort zijn: de GF zal het 2e WW breakpoint (-35 ias wpnspeed) NOOIT halen.

De phase blade overigens wel. Maar die doet dan weer weinig damage.

Een Fury Balrog Blade haalt dit dus wel. Dit houd simpelweg in dat een BB VAKER slaat per WW cycle. (4 keer tegenover 2 keer ofzo). Een BB is daarom dus beter dan een GF. Vooral in PvP.

Alleen de IAS OPhet wapen telt mee voor het bepalen van de WW ias.

Je berserk meppen zullen trouwens wel ABSURD snel zijn met die phaseblade, maar voor de rest boeit het neit.
Toeval :) Misschien speel je wel meer normale games nu >:)

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat dexterity voor invloed heeft op de block rate van een schild? Ik hoor mensen weleens zeggen dat je een hoge dexterity nodig hebt om je block rate te behouden, maar wat bedoelen ze daar precies mee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:05:
Kan iemand mij uitleggen wat dexterity voor invloed heeft op de block rate van een schild? Ik hoor mensen weleens zeggen dat je een hoge dexterity nodig hebt om je block rate te behouden, maar wat bedoelen ze daar precies mee?
2 punten in Dex per level houd in dat de blockrate op 75% blijft. Doe je dit niet, dan kakt het in.

Met base Dex block je in hell dus rond de 25% ofzo (volgens mij zelfs, minder, maar goed)

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

is er iemand hier aanwezig die mijn unid titans tegen een skulders wil ruilen?

Weet jij al?

• reddevil
FrostXL schreef op 01 July 2003 @ 13:13:
is er iemand hier aanwezig die mijn unid titans tegen een skulders wil ruilen?
Eehm lol :)

Over blocking: hou gewoon je mousepointer of je defense waarde, dan kan je precies zien hoeveel % je blockt. Als lager dan 75 (da's dus max), dan gooi je paar puntjes in dex.
Formule voor zelf berekenen van je blocking %: [block on shield * (DEX - 15)] / (clvl * 2)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:11:
[...]

2 punten in Dex per level houd in dat de blockrate op 75% blijft. Doe je dit niet, dan kakt het in.

Met base Dex block je in hell dus rond de 25% ofzo (volgens mij zelfs, minder, maar goed)
Kan ik ook bij mijn schild de blockrate omhoog zien gaan als ik meer punten in dexterity stop? Staat nu geloof ik op 56%, en met twee punten dexterity erbij zou dit iets omhoog moeten gaan?

Heb ik mijn punten trouwens wel een beetje goed verdeeld?

Strength: 190
Dexterity: 70
Vitality: 205
Energy: 15

edit:

Mijn chance to block staat op 43% en mijn chance to hit (succubus) staat op 71%. Goed of te laag?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:35 ]

Wat zijn je skillpunten? Holy shiled bv zorgt bv ook nog voor een hogere blockrate en kans.

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Weet jij al?

Verwijderd

Pheno79 schreef op 01 juli 2003 @ 13:33:
Wat zijn je skillpunten? Holy shiled bv zorgt bv ook nog voor een hogere blockrate en kans.
Main skills:

Fanaticism: 20
Zeal: 20
Vigor: 1

Mijn Zeal heb ik toch maar helemaal vol gegooid, omdat die extra attack rating toch wel handig is, en omdat ik verder toch niets met mijn skill points doe.

Verder heb ik nog één skill puntje in de volgende skills:

Prayer
Defiance
Cleansing
Might
Blessed Aim
Concentration
Sacrifice

Deze skills heb ik niet gekozen omdat ik ze wou, maar omdat ik ze nodig had om bij mijn main skills te komen. Hier doe ik eigenlijk niets mee, op Cleansing na, die gebruik ik heel af en toe als ik gepoisoned of gecursed ben.

Nog 40 skill points over trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:42 ]

• reddevil
je kan holy shield doen, scheelt veel block rate + def en dus meteen dex punten die je in vit kan doen.

En die lol gaat om die vraag om een titans voor skullder's te ruilen :P
Holy shield maxxen, blockrate/chance gaat omhoog en zoals door reddevil aangegeven scheelt het weer punten in dex doen. Die pleur je weer in life/strength.
Heb je nog 20 skillpoints over :)
Die kun je in redemption (altijd handig), Fist of heavens (zodat je op afstand wat damage kan doen) of conviction (minder resistance en defense voor je vijanden).

Pick any :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pheno79 op 01-07-2003 14:12 ]

• Skyclad
Neem Holy Shield. +block chance en +shield defense.

En zorg dat je 1 punt in het resistance ding hebt (de laatste, zodat je alles resist), en minstens 1 in die lower resis skill. Zelfs als je het zelf niet nodig hebt kan het geweldig zijn om je team te helpen, en maakt het je erg populair ;)

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

reddevil schreef op 01 July 2003 @ 13:58:
En die lol gaat om die vraag om een titans voor skullder's te ruilen :P
dat begreep ik al, maar dus...? whats the lol?

Weet jij al?

• Skyclad
FrostXL schreef op 01 July 2003 @ 14:15:
[...]

dat begreep ik al, maar dus...? whats the lol?
Waarschijnlijk is het ene veel gevraagd, moeilijk te krijgen, en de andere erg algemeen te vinden.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
Allebei niet veel waard :p

• Termy

Termy

[quote]Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 12:58:
[quote]Termy schreef op 01 July 2003 @ 10:44:
zie mijn vorige postje.

[...]

Dit is niet waar. Je mept de ene keer met de GF en dan andere keer met de 6sheal phaseblade. "alternate hits" heet dat volgens blizzard :+

Wat betrefd de hoeveelheid IAS kan ik kort zijn: de GF zal het 2e WW breakpoint (-35 ias wpnspeed) NOOIT halen.

De phase blade overigens wel. Maar die doet dan weer weinig damage.

Een Fury Balrog Blade haalt dit dus wel. Dit houd simpelweg in dat een BB VAKER slaat per WW cycle. (4 keer tegenover 2 keer ofzo). Een BB is daarom dus beter dan een GF. Vooral in PvP.

Alleen de IAS OPhet wapen telt mee voor het bepalen van de WW ias.

Je berserk meppen zullen trouwens wel ABSURD snel zijn met die phaseblade, maar voor de rest boeit het neit.

[...]

Toeval :) Misschien speel je wel meer normale games nu >:)
tja, klinkt heel leuk en nog veel aardiger. m'n praktijk test wijst anders heel wat anders uit. namelijk. (in hell cow game, 1 player (ik)
test 1: gf + storm
langzame ww, goede dmg als hij raakt.
test 2: gf rechts, 6 shael phase links
_veel_ snellere ww EN nagenoeg gelijke dmg _per_ klap als gf/storm (wel iets minder omdat storm + 30str en een 40/15max jewel heeft)
test 3: 6shael rechts, gf links
even snel als test 2 maar _veel_ minder dmg _elke_ klap.

kortom, het stond als een paal boven water dat gf rechts, shael blade links veel sneller is dan gf/storm EN toch de dmg van gf houdt Elke klap... geloof je het niet? best, maak game en ik show :P

de rest dat je zei wist ik al, maar ja, kheb onderhand al door dat je graag je "kennis" rondstrooit :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pjemco speel je nog wel eens ?

• reddevil
er is bijna niet meer veel waard, maar nog steeds ruilt niemand een skullder's voor titans. Gewoon omdat skullder's veel meer gewild is.

• reddevil
Termy schreef op 01 July 2003 @ 14:36
kortom, het stond als een paal boven water dat gf rechts, shael blade links veel sneller is dan gf/storm EN toch de dmg van gf houdt Elke klap... geloof je het niet? best, maak game en ik show :P

de rest dat je zei wist ik al, maar ja, kheb onderhand al door dat je graag je "kennis" rondstrooit :P
En toch klopt het niet en had je waarschijnlijk geluk dat veel van je slagen met de gf gingen omdat je phase blade weinig tot niets raakt.
Ik heb een ali + ccbq voor m'n barb maar als die ww'd en met de ali raakt doet hij bijna geen dam hoor. Het verschil zie je echt en daarnaast is de 'kennis' gewoon van blizzy's official page gekopieerd

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
hmm ... ik wist niet dat het uitmaakte in welke hand je een wapen stopte ...

mijn barb gebruikt een doombringer+lightsabre, ik ga ze toch maar 's omwisselen om te zien of ik dan meer/sneller schade doe :)

is hier ergens 'officiele' info over te vinden??

Ben gister trouwens het allereerste monster tegengekomen dat mijn barb (lvl91) onmogelijk kon killen :X (physical EN magical immune) ...

[ Voor 37% gewijzigd door Kroetsjov op 01-07-2003 16:22 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Ehm volgens mij maakt dat ook nix uit. Alleen in stats scherm staat er dan wat voor een dam je doet, linker hand volgens mij ofzo. Maar als je ze omwisselt dan maakt dat voor de dam, ww etc nix uit. Overigens... die shaels in je phase blades maken niets uit in ww. Aangezien een phase blade al een -40 WSM zwaard is (dacht ik)... dus die heeft zonder die shaels ook wel de snelste attack speed.

• reddevil
een phase blade heeft -30 standaard, dus 1 shael is genoeg. Daarnaast maakt het wel uit in welke hand je je wapen houdt, maar niet in ww dus. In zerk sla je met rechts altijd, dus dat maakt wel uit.

En koretsjov, de officiele info is dus wat pjemco en ik aangeven

Verwijderd

ww doe je toch ook maar met 1 hand en gewoon slaan (als je 2 zwaarden hebt) met 2 dacht ik altijd, is dat niet zo dan :?

• reddevil
als je 2 zwaarden hebt doe je ipv 1 stroke met een 2 handed sword 1.5 strokes met 2 keer 1 handed sword.
Dus als je een simpel voorbeeld neemt:
1x2 handed sword met dam 1h: 50-100 en 2h:100-200 dan is 1 stroke 100-200 dam
Als je 2x dit zwaard hebt, doe je 1.5 strokes van 50-100 dam, dus 75-150 dam.
(dit alles per tijdsframe, maar alleen als ze allemaal hetzelfde breakpoint hebben)

Als je gewoon slaat (bv zerk) doe je met 1x2handed sword gewoon 100-200 dam en als je 2 van die zwaarden gebruikt doe je 1 keer 50-100 dam

[ Voor 26% gewijzigd door reddevil op 01-07-2003 17:00 ]

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
reddevil schreef op 01 juli 2003 @ 16:41:
een phase blade heeft -30 standaard, dus 1 shael is genoeg. Daarnaast maakt het wel uit in welke hand je je wapen houdt, maar niet in ww dus. In zerk sla je met rechts altijd, dus dat maakt wel uit.

En kroetsjov, de officiele info is dus wat pjemco en ik aangeven
Hmm ... ik heb nu Doom links en LS rechts ...
normale attack WW ... 2de attack Berserk ...

dus als ik het goed heb kan ik wapens beter omdraaien omdat ik nu met LS berserk ... klopt dit?

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Termy

Termy

ok, ff snel korte reply (etenstijd). maar het is dus NIET zo. ik nodig jullie allemaal uit voor een test ronde want ik merk een levensgroot verschil tussen waar de shaeled phase zit en waar de gf. het maakt ECHT uit.

grappig detail is trouwens dat het bij een vriend van me niet werkt met een phase blade. alleen met een bb werkt het. anders krijgt hij een raar soort gemiddelde dmg te zien en krijg hij zowat geen koe meer dood :D

maar ja nog maals, het werkt perfect voor mij en als je het niet geloofd. *Termy of *Termy2 en ik zal het U laten zien :*

Verwijderd

SaURoN schreef op 01 July 2003 @ 15:08:
pjemco speel je nog wel eens ?
Weinig, af en toe eens een potje HC ofzo met Bishamon, maar verder bijna niet meer. En ik doe af en toe een baal-run om mijn chars levend te houden. Maar speel niet echt frequent meer.

Termy:

En toch is dat niet zo :+ Hoewel, dit wel es voor wil komen als je de str/dex requirement voor een zwaard niet haalt als je naakt bent. Dus zonder bonussen.

• Termy

Termy

ik heb kaal nog genoeg str/dex voor het zwaarste item dat ik heb dus dat is niet het geval. het begint me nu een beetje te irriteren. ik heb het net uren zitten proberen en testen met een vriend en het is me _erg_ duidelijk dat het werkt zoals ik denk dat het werkt. dat blijkt vooral als ik het shael zwaard rechts gebruik en de gf links. dan doe ik amper dmg op hem. iig een _erg_ groot contrast met gf rechts en shael zwaard links... zoals ik al eerder zei, als jullie vol willen houden is mij best. maar kom dan KIJKEN....

zo, en verder reageer ik nergens meer op. als je het niet wilt zien dan let ik verder niet op jullie argumenten/geblaat. grom

• reddevil
Termy schreef op 01 juli 2003 @ 18:11:
ok, ff snel korte reply (etenstijd). maar het is dus NIET zo. ik nodig jullie allemaal uit voor een test ronde want ik merk een levensgroot verschil tussen waar de shaeled phase zit en waar de gf. het maakt ECHT uit.

grappig detail is trouwens dat het bij een vriend van me niet werkt met een phase blade. alleen met een bb werkt het. anders krijgt hij een raar soort gemiddelde dmg te zien en krijg hij zowat geen koe meer dood :D
Ik zeg niet dat het echt niet zo is, maar gewoon dat de officiele info dat tegenspreekt en mijn ervaringen ook. Ik heb wel gekkere dingen gezien, dus dit zou best goed kunnen, maar een 6 shael phase blade is zeker een overkill aan snelheid ;)
Om meteen maar over een vaag ding te spreken, waarom is hydra zo bugged! Fire absorb helpt er niet tegen en zelfs fire res niet :/ (wel fire imm)

Dit gemiddelde dam die je te zien krijgt in je char screen is de 1h dam van het wapen in je rechterhand. Da's altijd zo, dus ik denk dat jij dat ook krijgt, maar omdat gf zo aso sterk 1h is, valt het nog mee.
Kroetsjov schreef op 01 juli 2003 @ 17:17:
Hmm ... ik heb nu Doom links en LS rechts ...
normale attack WW ... 2de attack Berserk ...

dus als ik het goed heb kan ik wapens beter omdraaien omdat ik nu met LS berserk ... klopt dit?
Yups

PS. Ik had pas een vaag probleem, kon gewoon m'n ali baba niet in m'n linkerhand krijgen (nog steeds niet hoor). Hij zit altijd rechts, hoe ik m'n wapens ook in m'n inv screen plaats. En een vriend van me lukt het met zijn barb wel, maar als hij mijnes probeert, lukt het totdat hij uit- en weer in-game gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 02-07-2003 08:41 ]

* Pheno79 is gaan kijken bij Termy en beaamt dat het waar is. Punt :P

• Termy

Termy

* Termy is blij :)

btw pheno. geloof het of niet. maar de armor die ik je gister gaf had ik gevonde in de 1e duizend pindle runs die ik deed, een maand of wat geleden. sindsdien heb ik er geen meer gevonden.

ik ging net kijken wat er vanacht binnen gekomen was en warempel.. o.a. een aldur armor.. lol

Toeval bestaat niet zeggen ze:)
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal03.jpg

* Pheno79 zag dat het goed was :)

[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 02-07-2003 10:47 ]

En nog wat andere info:

Interview Bill Roper:
http://www.gamespot.com/all/news/news_6030892.html
"We made a very difficult decision, Roper said. "We love everyone at Blizzard...at the San Mateo office and at Blizzard in Irvine." In addition to this personal well-wishing, he did reveal other reasons for wanting to see Blizzard North continue on, saying, "I want to play Diablo."
Could it be? Is dit een dikke hint naar een deel 3? :)

Verwijderd

Deel 3 zou leuk zijn, maar nu de breinen achter deel 1 & 2 weg zijn bij Blizzard hoop ik wel dat deel 3 wat wordt. Sowieso hoop ik dat Blizzard goede spelen blijft produceren, want die vier personen die weg zijn gegaan waren de minste niet.

En dat Zeal ziet er goed uit, alleen ben ik niet zo blij met de mana kost van 9(!!). Maarja, als de patch uit is verdeel ik mijn skill points toch weer opnieuw. In dit soort gevallen, als Blizzard alles weer eens heeft aangepast, vind ik best dat je een editor mag gebruiken om je skills opnieuw in te delen. Het is strikt genomen cheaten, maar zolang ik geen skill points erbij doe zie ik het niet zo.

edit:

Ik zie nu dat het gewoon een mana cost is van 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 11:05 ]

• reddevil
en al kost het 9 mana, lekker belangrijk als je 5 keer slaat. Ik snap niet dat jullie steeds zo moeilijk over een kleine manacost doen.

Wel cool trouwens die nieuwe passive bonussen, holy shock tenminste beetje dam nu.. zo moet holy fire ook worden en misschien holy freeze ook ;)

Verwijderd

reddevil schreef op 02 juli 2003 @ 11:21:
en al kost het 9 mana, lekker belangrijk als je 5 keer slaat. Ik snap niet dat jullie steeds zo moeilijk over een kleine manacost doen.
9 mana vind ik geen kleine mana cost. Ik heb niets geinvesteerd in energy, dus 9 mana per klap zou ik niet op kunnen vangen met mijn paladin. Of ik moet heel veel mana leech gaan zoeken, maar dan moet ik equipment weg doen, en daar heb ik weinig zin in.
Wel cool trouwens die nieuwe passive bonussen, holy shock tenminste beetje dam nu.. zo moet holy fire ook worden en misschien holy freeze ook ;)
Zeker koel, dit maakt dat paladin eindelijk wat sterker. De paladin is, naar mijn mening, op dit moment de zwakste character uit het spel.

• Skyclad
Ze moeten de damage alleen niet te hoog maken, anders speelt straks iedereen Paladin. je hebt dan tenslotte evenveel damage als de andere classes, en je hebt ook nog de defensive/supportive auras.

Edit: En nu zijn die monsters met holy lightning auras alleen maar irritant... moet je eens voorstellen hoe het wordt als die ook bonusses krijgen, krijg je van een monster een paar schermen verder opeens 2000 lightning damage...

[ Voor 38% gewijzigd door Skyclad op 02-07-2003 11:40 ]

Eerst lopen zeuren dat pala te weinig damage doet en nu is het weer niet goed ;)
Je kunt het ook zo zien: het wordt stukken moeilijker, hij heeft die extra damage nodig. Blizzard is meestal wel goed in het uitbalanceren van spellen, op wat kleine foutjes na :) Dus ik verwacht eindeijk wat meer tegenstand. Doodgaan in bloodmoor enzo :D

Die monsters krijgen volgens mij geen bonussen. Ze hebben skills, maar geen tree. Wat ik me afvraag is hoe het zit met je huurling. Even wat stellingen:
- holy freeze wordt ook een synergy skill
- je hebt een holy freeze merc
- je hebt een item dat een of meerdere synergy skills op holy freeze doen. Dus bv holy freeze geniet extra damage of freeze time van blessed hammer ofzo.

Krijgt de huurling als hij dat item draagt dan ook die bonus over zijn holy freeze? Blessed hammer kan hij wel niet gebruiken, maar hij heeft er nu wel een skillpoint in. Oeh, dat wordt uitproberen als het uit is :) Ik weet eigenlijk niet of de huurling ook een tree bijhoudt of alleen die skill. Zou wel grappig zijn, kun je de skill van de huurling nog beter maken.

PS het is idd 2 mana. Ik heb op mijn werk geen paintshop ofzo, dus ik kan niet netjes resizen. Ik pas het over een paar uur wel aan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 02-07-2003 12:04 ]

• reddevil
eeehm 9 manacost is niks ook niet voor een pala, met 7 ml ofzo haal je dat er makkelijk uit...

maar even over die pics... waarom zie ik daar monsters op de map ... maphack!!!

edit: GFraizer: "Haha. Actually we have always had that debug code (ability) in our test versions of the game. I don't know if that will be in your version"

Wel logisch natuurlijk dat ze dat zelf gebruiken :)

[ Voor 46% gewijzigd door reddevil op 02-07-2003 12:19 ]

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Pheno79 schreef op 02 July 2003 @ 12:02:
<knip>
Krijgt de huurling als hij dat item draagt dan ook die bonus over zijn holy freeze? Blessed hammer kan hij wel niet gebruiken, maar hij heeft er nu wel een skillpoint in. Oeh, dat wordt uitproberen als het uit is :) Ik weet eigenlijk niet of de huurling ook een tree bijhoudt of alleen die skill. Zou wel grappig zijn, kun je de skill van de huurling nog beter maken.
Dat zal NIET gaan werken ... synergies werken alleen als je daadwerkelijk punten stopt in een synergy skill ... bonussesn van items tellen NIET mee.

Als je dus meer damage wil met bijv. Zeal zal je punten moeten stoppen in Sacrifice (en niet 1 punt en dan boosten met +skill-items).

Oh ja, geheel vergeten :)
Gisteren met mijn new and improved wolfje (max fury, lycantrophy, werewolf en HoW) door hell heen gerend richting Diablo.
Damn, met zo'n volle Aldur set gaat het echt veel beter. De extra defense, resist en niet te vergeten de +4 (in totaal) to shapeshifting skills van Aldur helpen me toch veel.

Nu eens wat betere items vinden. Mijn shield is luna, das wel een lekker itempje (dank oh Baal). 2 ringen, een amulet, belt en gloves kan ik nog sterk verbeteren. m'vanina gloves en wat vage sieraden + belt heb ik nu. Mijn resist is op Hell nog niet max, dus daar ga ik maar naar op zoek. Is wel te doen :)
Ik heb wat skillpoints over: zal ik het in carrion vine of cyclone armor gaan stoppen? Ik kan nu nog 5 punten verdelen. Sowieso ben ik 1 punt kwijt aan prerequisites (poison vine of artic blast).

Alleen nog maar act 5. *mompelt iets over ancients...shit....ohohoh....tering.

Als ik dat gedaan heb, heb ik weer de voldoening om verder te gaan met mijn elementalist (al is het spel nu al op nightmare zwaar voor hem :X ). Mocht het zo doorgaan kap ik met die gast.

• reddevil
in carrion vine hoef je maar 1 puntje te doen, da's meer dan genoeg, daarnaast zou ik even kijken naar hoeveel feral rage je hebt, ik neem aan dat je die charged voordat je gaat fury-en. Als een puntje helpt voor extra ll is dat altijd meegenomen, want max res + wolf hoeft niet perse als je zoveel ll hebt. Vooral als je een nieuw wapen gaat nemen ipv aldur's (bv een 2 handed wapen zodat je 4 keer zoveel dam doet ;))
True, true, al is het minimum LL altijd hetzelfde, dus een extra puntje is niet echt nodig. Ik heb toch al FR op lvl 5 door de aldur bonussen. En anders is ie lvl 2. Misschien een+3 skill amulet zoeken voor de shapeshift tree :)
Ik doe nu 600 tot 1200 damage met aldurs aan. Secondary wapen heb ik niet echt, daar ga ik eens naar zoeken. Ik heb de minotaur nog ergens :7
Slow, maar ik heb giseren een +15% IAS jewel gevonden met wat AR er nog bij. Shael was +10% IAS geloof ik. Dat wordt hakken _/-\o_

• Termy

Termy

shael is +20%ias

naja, leuk dat aldur's set toch nog wel ok is, khad eigenlijk verwacht dat het nog niks was maar ja. zeker omdat jalal's ook al +4 to shape shifting doet. daar vond ik er toevallig 1 van in cow game gister.

als secondary wapen kan je beter een baranar's nemen ivm de non-psysical dmg die hij doet. zover ik weet heeft een shape-shifter druid geen elemental attack dus dan is bara een aardige optie.

Fireclaws :X
Niet dat iemand dat gaat maxxen, maar goed.
Jalal en dat soort dingen vind ik niet. Baranar: idem.
En anders maar aan de lightsabre. Oh nee, die heb ik ook niet :)

• Skyclad
Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 10:57:
Fireclaws :X
Niet dat iemand dat gaat maxxen, maar goed.
Jalal en dat soort dingen vind ik niet. Baranar: idem.
En anders maar aan de lightsabre. Oh nee, die heb ik ook niet :)
Je mag de mijne wel!
Oh nee, ik vind die dingen ook al niet :P

Heb wel gisteren een Plague Bearer 'gevonden' :) (Mijn skills in het snel weggraaien van items bij bosses wordt steeds beter ;) )
Kreeg ook een Tal Rasha's helmpje omdat degene die em vond dat ding niet wilde (hij had er al 1), en heb Whitstan's guard weggegeven toen ik die vond.

• reddevil
je moet gewoon naar larzuk in act5 hell gaan en daar een cruel (great/thunder) maul ofzo kopen, die zijn fast voor druids en superveel dam

ps. 600-1200 dam is niks. Ik doe 6k max dam ofzo met een cruel thunder maul. 4k max kan je makkelijk halen

[ Voor 29% gewijzigd door reddevil op 03-07-2003 11:20 ]

aldurs wapen is ook niks :|
Nu ga ik pas werken aan betere wapens (en wat res extra), maar aldurs setje is een goede uitvalbasis :)
Ik snap ook niet waarom dat wapen van aldur zo bout is gekozen. Als je dat armor bekijkt en eigenlijk de rest van de items...het setje heeft geen shield, dus ze hadden imho beter een maul kunnen nemen als set item. Maar ja, het is eenmaal zo.

Verwijderd

Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 11:40:
aldurs wapen is ook niks :|
Nu ga ik pas werken aan betere wapens (en wat res extra), maar aldurs setje is een goede uitvalbasis :)
Ik snap ook niet waarom dat wapen van aldur zo bout is gekozen. Als je dat armor bekijkt en eigenlijk de rest van de items...het setje heeft geen shield, dus ze hadden imho beter een maul kunnen nemen als set item. Maar ja, het is eenmaal zo.
Aldur's Rhythm is inderdaad niet al te sterk, ik gebruik het zelf nu ook als main weapon. Hiervoor had ik Hexfire, en ook al blijkt uit alle modifiers dat Aldur's Rhythm sterkers is, heb ik toch vaak het idee dat ik monsters met Hexfire sneller dood sloeg. Misschien komt dat door de 'ignore target defense' op Hexfire.
Het probleem bij mij is dat ik nooit echt goede dingen vind. Termy heeft dat mogen aanschouwen :)

Ach, zolang ik op Hell kan rondrennen en dingen kan neerkrijgen, beschouw ik het als een succesvol characterbuildje :)
Daarom ben ik nu al bang dat ik het met die elemental druid niet ga redden, op nightmare is het al kl*te met die gast.

Verwijderd

Schrijf een mannetje niet te gauw af, ik had met mijn paladin ook behoorlijk wat moeite op nightmare en nu ik op hell rondloop heb ik vrijwel nergens last van. Monsters die nog irriteren zijn monsters met physical immunities en uiteraard de ancients, de rest is goed te doen.
We hebben het hier wel over de meest generfde characterbuild ooit he :)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:32
Pheno79 schreef op 03 July 2003 @ 12:52:
We hebben het hier wel over de meest generfde characterbuild ooit he :)
*kuch* Necromancer *kuch*

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59
necro ownt. gewoon met 60 skeletjes rondwandelen, + nog een paar revives

TheS4ndm4n#1919

Precies, de necro krijgt revives ter sterkte van de vijanden zelf. Een elemental druid kan helemaal geen ruk om zichzelf te versterken. Geen masteries, nulles noppes.

• Skyclad
Gewoon om de paar minuten als necro naar de Crystalline passage of zo om wat Moon Lords te halen als revives, dat werkt leuk ;)

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Vraagje: Hoe komen jullie toch in vredesnaam aan 9 mana kost voor Zeal? Ook met de patch blijft dit gewoon 2 hoor! Door de verkleining van het plaatje is het streepje onder de 2 een beetje vaag geworden, maar hij staat er toch echt! Zeal gaat dus echt ass kicken!

link naar grote plaatje:

http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal01.jpg

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• reddevil
maar eehm ik snap nooit dat mensen zeggen dat ze geen goeie wapens vinden, gewoon bij larzuk kopen...

ennuh elemental druid is idd een van de zwakste in diablo :/ niet veel aan te doen (nog)

• reddevil
Viper2k1 schreef op 03 July 2003 @ 14:19:
Vraagje: Hoe komen jullie toch in vredesnaam aan 9 mana kost voor Zeal? Ook met de patch blijft dit gewoon 2 hoor! Door de verkleining van het plaatje is het streepje onder de 2 een beetje vaag geworden, maar hij staat er toch echt! Zeal gaat dus echt ass kicken!

link naar grote plaatje:

http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/pal01.jpg
twas een voorbeeld, maar 9 klopt idd niet en da's ook al gezegd

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Wat zijn eigenlijk leuke skills voor Druid Werebear?

Ik neem aan Lycantrophy + Werebear (+ Oak sage of Heart of Wolverine)

Maar wat zijn de leuke attacks om punten in te stoppen? Maul, Fireclaws, Shockwave? en hoeveel punten ongeveer?

Verwijderd

Ik hoor goede berichten overf shockwave. Altijd een makkelijke skill.

Voor damage zou ik voor Maul gaan (als ik me niet vergis). Ik zou ook OAK sage nemen. Maar dat is een persoonlijke keuze. ik vind dat beetje meer damage niet opwegen tegen de belachelijke life-boost die je krijgt van Oak.

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Diablo II: Lord of Destruction Patch 1.10 BETA TEST
update @ battle.net:
Due to the magnitude of the upcoming Diablo II 1.10 patch, we are for the first time ever conducting a special patch beta test! Unlike our previous beta tests, you do not have to sign up to participate. To help beta test the Diablo II 1.10 patch, you simply need to download and install the beta patch. For now, the beta patch is only available for Windows PCs; we’ll post an announcement once the separate beta patch for Mac is available. Please note that the patch only works for the US version of Diablo II: Lord of Destruction (the final release of the patch will be for both Diablo II Classic and Diablo II: Lord of Destruction). Go here for more information.
mirrors hier:

mirror 1
mirror 2
mirror 3
mirror 4

bron: bnet

Ik heb em ook maar ff op mn webspace gezet, veel makkelijker dan dat fileplanet gedoe:

Stime's planet link :P

naja ik sla maar ff een nachtje slaap over :)

edit: woei, na ongeveer een half uurtje spelen al lvl 5. En et klopt dus dat de monsters sneller uniques droppen, kreeg net deze schoonheid in de schoot geworpen: Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/Screenshot001.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door stime op 04-07-2003 07:23 ]

Verwijderd

Ok wie gaat er een gamepje hosten >:). Ik doe wel mee :)

Edit: Stime zullen we samen spelen via tcp/ip? :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 07:31 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

ROELT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* heuveltje baalt dat ie naar stage moet :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• reddevil
damn damn damn hele dag werken, kwil ook 1.10 speluh!

• stime
oef et is nu alweer daglicht. Inmiddels ben ik lvl 11-en-een-half. Zometeen skeleton mages paar punten in.

mn necro ziet er nu als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/Screenshot003.jpg

Jammer alleen dat de curses geen synergie bonussen krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/Screenshot002.jpg

Bloodraven is verandert, ze heeft nu standaard cold dmg op dr pijlen en af en toe de gebruikelijke fire arrow. Ook heeft ze % kans op casting terror on striking, helaas nix wat ze op mn skeletjes (2 stuks) afvuurde leek ook maar iets uit te halen en ze maakten kort werk van dr.

KUSJEEEE; we kunnen misschien vanavond met nog wat lui een party vormen. iig ben ik al lvl 11 of hoger dus de mensen hebben nog wat in te halen :p

Info van een ander forum:

Necromancer:

You can have 4 skeletons and 4 mages.

Clay Golem adds attack rating to other golems (20 AR/level).
Blood Golem adds Life to other golems (5% life/level).
Iron Golem adds Defense to other golems (35% Defense/level).
Fire Golem adds damage to otehr golems(6% damage/level).

Barbarian:

Berserk now gets bonuses from Howl and Shout of 10% damage/level.
Frenzy now gets 1% magic damage/level of Berserk, and 8% damage/level of Taunt and Double Swing.
Concentrate also gets 1% magic damage/level of berserk, as well as 5%/level of Bash and 10% per level of Battle Orders.
Warcries also get synergistic bonuses.

De gebruikelijke mephrun is in 1.10 dikke pret:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/omgwtfdurance.jpg ( Screenshot niet van mij )

Het level is gewoon 10 keer zo groot lol !!

Met de klok mee lopen schijnt niet meer te werken om zo snel mogelijk bij durance3 te komen.
Ook schijnt mephisto zelf een grote boost in damage en speed te hebben gekregen. Hij doet nu frost nova en zijn frozen orbs blijven plakken aan de muur tot ze ontploffen. (dit is informatie die ik van iemand anders heb verkregen, ik heb zelf de kans nog niet gehad om te kunnen verifieren.)

[ Voor 48% gewijzigd door stime op 04-07-2003 08:52 ]

• Blaasvis
  • Laatst online: 30-10 23:01

Blaasvis

Cidora \o/

* Blaasvis pakt zijn diablo cd's er maar weer bij ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18
Heeft die patch ook al invloed op b.net of kan je alleen maar single player/lan games doen? Ik zou niet graag mijn huidige ama build kwijt raken die nu eindelijk wat kont begint te schoppen ;)

[edit] soz k had beter de officiële verklaring eens doorgelezen... nou ja t is nog vroeg ;) 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 08:42 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

mmm cool :)
overigens kun je ook met je oude chars spelem zag ik al
en volgens mij dropt elke unique monster wel iets gouds als je hem molt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• stime
Je hebt alleen toegang tot single player en tcp-ip, ik had ergens de fout al gemaakt door te zeggen dat je dr open bnet mee opkon, dat is helaas niet het geval.
ROFLOL@ Memphi level
Damn, ik was gisteren niet thuis, maar vandaag ben ik om 13.00- thuis. Ik doe wel mee. Zou ik kunnen hosten met 64kbyte upload :D Moeten 8 knakkers toch van kunnen genieten :)

*gooit oude elemental weg om 13.00 :)

• Kapoen
dat van die spreiding van de monsters schijnt al te kloppen... ik was daarnet een verse ama build begonnen en ik kwam al meteen Fallen tegen in de blood moor. Normaal gezien zitten daar alleen Spike Fiend en Zombie's als ik me niet vergis :). Ook de drop rate schijnt iets beter te zijn, 't is in elk geval de eerste keer dat zo snel een chipped skull vast heb ;)

[edit] oopsie, t zijn dus Quil Rat's en geen Spike Fiend's ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 10:15 ]

• stime
Fallen in de bloodmoor idd, ik ben ook al de new and improved cold enchanted tegengekomen, mn summons die door bloodraven nie eens gekilled konden worden in een vaag alles weg lol (golem, 3 skelletons) en ik helft van mn life weg.
Ze moeten de droprate wel verhogen, want door te lage dropcounts zijn de dupes en bots uberhaupt al begonnen :)
Hopelijk komt zo de final ook zo, kunnen we eindelijk beginnen met de party. Er was al een irc kanaal dacht ik (of is ie al dood), zo kunnen we contact houden straks ipv slowchat hier ;)
Al kan ik op mijn werk niet op irc, zucht.
Maar ja, mijn server thuis is toch 24/7 op irc, dus das geen probleem :)

Damn, nog 3 uur werken...grrrrrrrr. Misschien dat ik al naar huis mag als ik als een idioot door de gangen ga gillen dat 1.10 beta uit is? Iets zegt me dat dit niet gaat helpen :)

Patience is a virtue......schijnt

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Ziet er erg leuk uit :)
Kan ik nog meedoen aan de GoT party?

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

ik probeer ook op battlenet te spelen, maar het lukt niet...hij connect, checked versions, en dan gebeurt er niks meer...?...beetje vaag...ik heb gewoon de CD's uit de winkel...:)..iemand een tip?

• Skyclad
Als je de droprate verhoogt zal het aantal botters echt niet afnemen, het wordt alleen maar lucratiever.

Duurt nog even voor ik weer thuis ben, zit de eerste 7 uur nog wel op het werk.
Botters gaan huilen :)

http://www.diabloii.net/features/v110-play-test.shtml
¤ The first time you kill each Act Boss with a character on each difficulty level you get a huge bonus to Magic Find and item quantity, and number of items dropped.

This means that your first quest kill is almost sure to net you six items, and you'll likely get a unique or two, even with 0% MF. In fact it doesn't matter if you have any MF or not. This also means that you need to be sure the character who hasn't gotten the quest yet gets the final hit. If they are in the party but don't get the last hit, they'll get quest credit, but the monster won't trigger their big drop, and that's your one chance for a really good drop gone forever. This is how the system worked in D2 until it was overhauled in a later patch, an overhaul that led to the whole concept of endless boss runs (poor Mephisto) and economic inflation. Ferrying a new character through the acts and being sure to let them get the last hit on bosses will be a popular new past time, I suspect. As will stealing the best item drops from newbies when they first beat an Act Boss.
¤ Magic Find no longer works on Act Bosses or certain SuperUniques.

We do not know which SuperUniques this applies to, but it's a safe bet that the really easy-to-reach ones such as Pindleskin, Eldritch, Shenk, and probably the Travincal High Council are among them. We'll have a full list once the patch is released. This means that you can still do Meph runs, but you won't find very many items, and his drops will be just 3 or 4 items (I think) almost entirely blue. It would be like doing them with 0% MF now, with the added penalty of fewer items dropping each time. Pretty pointless, in other words.
Er staan wel meer interessante dingen in, verplicht leesvoer voor de Diablo fan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 04-07-2003 09:32 ]

ik probeer ook op battlenet te spelen, maar het lukt niet...hij connect, checked versions, en dan gebeurt er niks meer...?...beetje vaag...ik heb gewoon de CD's uit de winkel...:)..iemand een tip?
Als je 1.10 gebruikt: de 1.10 beta werkt niet op Battlenet.
Anders: download en installeer de laatste patch handmatig (1.09D als ik het goed heb).

Mocht het nog niet lukken, meldt het maar even, er zijn meer mogelijkheden (maar ik begin simpel :D )

• reddevil
damn damn zo groot dur lvl 2, maar goed als je toch niet meer mffen bij meph kan, dan is het alleen maar leuker. Hoe meer grotere lvls hoe beter. Als ik nou rustig aan deed, was is 75 toen ik hell uit had, hopenlijk nu rond de 85 ofzo
Dat gaat dus nu ook niet meer lukken, hoger dan 80 worden is al veel moeilijker gemaakt. Op zich wel goed, maar ik vraag me af wanneer de eerste 99 char er al weer is. Er zijn altijd van die diehards :)

• Kapoen
Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 09:21:
lees de officiële verklaring... die beta patch is voor single/lan play alleen op dit moment :)
[edit] er zit .bat file bij de patch om je D2 installatie terug te draaien naar 1.09d

nog een leuke ontdekking: je kan eindelijk mana potion's kopen! :D
en de drop rates lijken wel redelijk verbeterd te zijn... na een uurtje spelen blood moor - cold plains - burial grounds heb ik al 2 rare's, een set item, 2 steentjes, 3 charms en een dozijn of wat amu's en ringen verzameld...

en btw die nieuwe spreiding van de monsters is echt lachen ;)

[edit2]
Hopelijk komt zo de final ook zo, kunnen we eindelijk beginnen met de party. Er was al een irc kanaal dacht ik (of is ie al dood), zo kunnen we contact houden straks ipv slowchat hier
Welk kanaal/server? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 04-07-2003 10:09 ]

Verwijderd

OMFG....
Ik ben een paar dagen weg en ik schrok me (op een positieve manier) lam toen ik de mededeling van de 1.10 beta zag, ik ga D2 NU installeren :D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.