Nogmaals, wil je kappen met dat geflame? Een normale discussie is schijnbaar niet mogelijk? Je begint steeds te schelden i.p.v. inhoudelijk te reageren op mijn argumenten.
ik benadeel anderen? hoe? botten->meer items->prijzen omlaag->beginners kunnen makkelijker aan spullen komen... hoe benadeel ik daar?
En dit is nu een grove denkfout van jouw kant. Jij denkt dat het niet uitmaakt, maar het maakt wel degelijk uit. Het is helemaal niet de bedoeling dat beginners met Lightsabers & Windforces rondlopen. Als er veel zeldzame items in omloop komen gaat de hele economie kapot, dat behoeft geen verdere uitleg. Blizzard heeft niet voor niets de dropkans van bepaalde sets & uniques zo laag gemaakt...
daarnaast... ik ken genoeg mensen die meer mf runs doen dan ik ondanks de bot. dus die zijn dan ook verkeerd bezig? die moeten ook stoppen omdat ze teveel vinden? laat me ajb niet lache zeg. blijf lekker offline spelen als je al dat "onrecht" niet aan kan.
Ach, laat ik je geloven. Zelfs als je de waarheid spreekt bestaat er een groot verschil tussen mensen die veel spelen, en mensen die veel botten. De eerste groep speelt eerlijk, en de eerste groep zal items niet snel weggeven omdat ze er veel moeite in hebben gestopt om de items te vinden. De tweede groep, de botters, doen iets dat in strijd is met de EULA, en ze geven items vaak zomaar weg, het heeft ze immers geen enkele moeite gekost om de items te verzamelen.
nadelig voor het spel diablo? hoezo? ik heb de computer nog niet horen klagen.
Tuurlijk is het cheaten op closed Battle.net nadelig voor het spel, dat is evident. Het spel wordt gespeeld zoals het niet bedoeld is, nadeliger kan bijna niet.
cheaten is niks aan als je onoverwinnelijk wordt ja (god mode). gelukkig kan ik nog steeds dood en en moet ik nog steeds uit m'n doppe kijken als ik bezig ben.
Dat zal allemaal best wel, maar dit doet helemaal niets af aan mijn eerdere argumenten.
de achterlijk lage droprate nu geeft je slechts 2 keuzes. bot wel en heb aardige items of bot niet en probeer het spel te spelen met een crude short sword... (ok, enigszins overdreven maar het gaat om het punt)
Ik krijg steeds meer het idee dat je het spel niet begrijpt. Het is juist de bedoeling dat bepaalde items bijna niet te krijgen zijn. Dit maakt het spel voor het overgrote deel van de mensen leuker, omdat er een doel blijft bestaan na het uitspelen. Als je alle quests hebt gehaald, wat aardig snel lukt, kun je nog doorspelen om je favoriete set of unique te bemachtigen. Als deze items verschrikkelijk makkelijk te krijgen zijn haal je dit doel weg, en is het spel voor veel mensen minder leuk.
Nogmaals, als jij geen zin hebt om deze items op de reguliere manier te bemachtigen dan is dat prima, ga dan alleen niet op closed Battle.net lopen cheaten. Speel offline, via een TCP/IP game of desnoods op open Battle.net. Closed Battle.net (en strikt genomen open Battle.net ook) hoort clean te blijven, dat is voor het grootste gedeelte van de mensen veel leuker. Het spel spelen zoals het bedoelt is.