Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
irc.tweakers.net #diablo2 . idd et is een beetje dood daaro atm, maar misschien door dit beta gedoe dat er weer wat leven in de brouwerij komt.

Inmiddels lvl 17-en-een-kwart en ik kom net catacombs lvl 2 binnen woei! dat is me in 1.09 nog nooit gebeurd dak zo hoog lvl was in act1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik hopen dat de drops van gewone monsters _serieus_ verbeterd is anders kan je iets beters dan unique normal crap wel uit je hoofd zetten :/

de patch is leuk en nog veel aardiger, maar ik kap er mee als het betekend dat ik weer net als vroeger rond moet lopen met crap omdat je nooit eens wat vindt.

ik begrijp sowieso niet waarom je nu opeens zo langzaam moet lvlen, het is nou niet bepaald te zeggen dat je nu binnen 1 dag al 90 bent.

tijd om alle soort chars naar 80 te boosten voor 1.10 er echt aan komt :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
de patch is leuk en nog veel aardiger, maar ik kap er mee als het betekend dat ik weer net als vroeger rond moet lopen met crap omdat je nooit eens wat vindt.
Voor mij is dit nu net de charme van het spel. Rondlopen met crap items maakt het spel uitdagend.
tijd om alle soort chars naar 80 te boosten voor 1.10 er echt aan komt
Je kan deze chars toch niet meenemen naar de ladder?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op 04 juli 2003 @ 10:36:
[...]
Voor mij is dit nu net de charme van het spel. Rondlopen met crap items maakt het spel uitdagend.
_/-\o_
Je kan deze chars toch niet meenemen naar de ladder?
klopt, dat is ook de grootste reden dat ik ladder ga spelen, iedereen begint op nul, met nul items, geen uber-chars meer, geen economy, lekker alles vanaf t begin :D

is toch fun, met zn achten met crap items diablo rossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
langzaam lvlen amahoela, kben lvl 18 met bloodgolem en ik ga zo voor et eerst 1.10 andariel te lijf lol

edit: Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/Screenshot004.jpg
(eerste drop van andariel)

[ Voor 34% gewijzigd door stime op 04-07-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik doe vanavond ook wel mee, ben nu D2 weer aan het installen, ff levelen vandaag(toch vrij :P )

edit - ik ga een pala maken, naam wordt Demanto

[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 04-07-2003 11:05 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmmm toch ergena balen dit
als ze nu nog publieke beta's gaan houden, zal het denk ik zeker nog 1 a 2 maand zijn voor battle net 1.10 online gaat..........
en ik had gehoopt in de vakantie nog een ladder char te kunnen maken :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 04 juli 2003 @ 10:30:
ik hopen dat de drops van gewone monsters _serieus_ verbeterd is anders kan je iets beters dan unique normal crap wel uit je hoofd zetten :/

ik begrijp sowieso niet waarom je nu opeens zo langzaam moet lvlen, het is nou niet bepaald te zeggen dat je nu binnen 1 dag al 90 bent.

tijd om alle soort chars naar 80 te boosten voor 1.10 er echt aan komt :/
Dit begrijp ik niet echt, waarom zou je er mee kappen als de echte über items niet zoveel meer gedropt worden? Gaat het er bij jou dan alleen om dat je de beste items van het spel weet te bemachtigen? Juist doordat iedereen nu mega items heeft is Diablo II verneukt, misschien dat dit in 1.10 final weer helemaal goed komt. Zoals al eerder aangegeven, het moet weer echt leuk worden om met mindere items genoegen te nemen, lekker rondlopen met 'crap' i.p.v. super items. Het moet weer een uitdaging worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
inderdaad nog niet veel actie te zien op #diablo2 op irc.tweakers.net

komaan mensen, joinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 45 minuten voordat ik het gebouw uitren en naar huis race (wat normaal een uur kost) :) Ik kan het in een halfuur halen :D

Het is idd de bedoeling dat mensen met wat normalere wapens gaan rondlopen, daar je nu wel met een party moet gaan werken dan (op hell niveau). Maar ja, je hebt van die mensen die met uberwapens rondrennen om cows te killen. Daar is ook geen hout aan. Het enige wat gezegd wordt is: "get leg", "lit", "who can open", "open!!!!!!!!!!" (10x) en "no king plz".

Niet echt spraakzaam imho.....

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 04-07-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Lowlvl items ownen idd zwaar, zoals dit zwaard wat ik net gevonden heb. Rares zijn dus sterker gemaakt, volgens mij was dat et plan ook. Handig voor op een pala dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/lowlvl.jpg

Hiermee kun je nog vet ver komen tot in act2 dunkt me. Amp damage, ed + ed vs undead ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Eerste bug gevonden ;) , heb al 3 unimonsters gekilled, maar geen enkele drop(alleen standaard blauwe magic items).
Mn pala is bijna lvl5 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is de bug :P Alleen de endbosses laten standaard (!!!) unique drops achter :)
Als je die lightening badaap in de coldplains molt zal je niet zo snel een unique krijgen. In ieder geval niet met een kans van 100% :)

*pakt tas in, gaat naar huis om na weet niet hoe lang wachten eindelijk met (kandidaat dan wel) 1.10 aan de gang.

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 04-07-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Oh, alleen de endbosses, time to kill Andy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Argh moet het nu net weer vandaag?! net nu TFT in de winkel ligt O-)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Heeft iemand al nagekeken of bij singleplayer het bestandsformaat en dergelijken gewijzigd is? Dit met betrekking tot ATMA bijvoorbeeld. Is er al iets bekend bij de spelers over synergy van skills? Speelt dat een beetje leuk?

Ik moet nog tot kwart over 5 werken en daarna eerst eten ,vriendin bezighouden en zo. :(
Morgen misschien eens tijd om beta te bekijken.

Post eens wat verbeteringsverhalen mensen... niet allemaal meteen naar level90 spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mystery op 04-07-2003 12:01 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD... ga ik die Cave in vlakbij Stony Field, staan daar 6 champion dark rangers op mij in te schieten en nog een zooi op me in te hakken.. DOOD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ben ook gedood, in underground passage lvl2, 10 skeletons met lightning damage pijlen stonden op me te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik heb weer een change gevonden: Stamina pots werken nu net als de shrine , dat je even onbeperkt kan lopen (niet zo'n major belangrijke maar toch :D )

[ Voor 3% gewijzigd door FrostXL op 04-07-2003 12:34 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de patch net geinstalleerd, en ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat de patch voor single players, zoals ik, een totale mislukkeling is. Hoe moet ik in godsnaam hell doorkomen als ik in act 5 zo'n 10 minuten lang doe over een groepje monsters? Tuurlijk, hell hoort een uitdaging te zijn, maar dit is wel het andere uiterste. In multi player zal dit waarschijnlijk wel te doen zijn, maar in je eentje kun je het wel schudden. Nee, ik blijf bij 1.09 hangen. Lekker nog de hoge MF en monsters die te doen zijn in je eentje. Alleen erg jammer dat ik de nieuwe uniques en cube recepten misloop, maar het kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 04 July 2003 @ 12:34:
ik heb weer een change gevonden: Stamina pots werken nu net als de shrine , dat je even onbeperkt kan lopen (niet zo'n major belangrijke maar toch :D )
Klopt, daar kwam ik net ook achter :)

Wil iemand via TCP/IP spelen... het schiet alleen niet echt op (met een necro) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou iedereen eens aan willen raden in The Ancients' Way (in je ééntje!!) wat monsters te gaan hakken. Dat is bijna niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ben je dan al in act5??

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja? Is bij jou je huidige save game niet omgezet in een 1.10 save game? Ik kan gewoon overal naartoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net effe patch 1.10 geinstalled. Ik open wel effe een tcp/ip game

IP: 7 uur gaat ie weer open :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zo ook wel, hou de game even open :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

vertex:

is het bij je opgekomen dat ik na iets van 2 jaar met crap rondgelopen te hebben, nooit een cow game gespeeld te hebben (kwas niet eens matriarch/patriarch) en het leuk gehad te hebben _nu_ dat ZAT ben en gewoon releks wil kunnen rondrennen en m'n chars zo goed en efficient mogelijk wil maken? nee he? waarschijnlijk niet.

het kan me absoluut geen FLIKKER schelen wat bliz "wil" of wat "leuk moet zijn" of wat dan ook. IK wil een leuk spel kunnen spelen en dat IK super items zou hebben verneukt helemaal NIKS voor anderen.

ik word ZO schijtziek van dit gezeik, kappe gvd. als je alleen wil spelen met crap. het zij zo. ik wil dat niet. dus ik spaar items op en ik lvl m'n chars naar hoog. punt

enne wie het ook zei: je kan idd niks naar de ladder meenemen. maar je bestaande chars blijven gewoon bestaan. mijn planning is dat zodra 1.10 er is, ik op "gewoon" closed b.net alle chars heb op zeker 80 incluis aardige items en dat ik dan in GoT party en met vrienden apart nieuw begin in de ladder omdat dat ook leuk is.

hoe dan ook. ik maak die chars, bot nog ff door en zie wel wanneer 1.10 komt. ik ga de beta nu iig niet installeren aangezien ik mezelf er liever nog ff niet mee dood gooi voordat de echte er is. dit wil niet zeggen dat ik niet uitkijk naar 1.10 want een redelijk aantal veranderingen lijkt mij heel aardig. bij voorkeur hoop ik de mindere veranderingen (niet makkelijk naar 90+ en klote mf runs) voor te blijven door nu te sparen.

time will tell ;)

ps: sorry voor de toon, * Termy pissed

[ Voor 4% gewijzigd door Termy op 04-07-2003 13:23 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 04 July 2003 @ 13:22:
vertex:

is het bij je opgekomen dat ik na iets van 2 jaar met crap rondgelopen te hebben, nooit een cow game gespeeld te hebben (kwas niet eens matriarch/patriarch) en het leuk gehad te hebben _nu_ dat ZAT ben en gewoon releks wil kunnen rondrennen en m'n chars zo goed en efficient mogelijk wil maken? nee he? waarschijnlijk niet.
Zou je niet zo denigrerend willen doen? Dank u. En dit is wel bij me opgekomen, anders zou ik de vraag: "Gaat het er bij jou dan alleen om dat je de beste items van het spel weet te bemachtigen?" niet stellen.
het kan me absoluut geen FLIKKER schelen wat bliz "wil" of wat "leuk moet zijn" of wat dan ook. IK wil een leuk spel kunnen spelen en dat IK super items zou hebben verneukt helemaal NIKS voor anderen.
Als jij offline zou spelen geef ik je helemaal gelijk, dan verneuk je helemaal niets voor anderen. En als jij online zou spelen, en je hebt je items op een eerlijke manier gevonden, dan verneuk je ook niets voor anderen, MAAR als jij aan je items komt door te cheaten (en ja, botten is OOK cheaten) dan verneuk je wel degelijk bepaalde zaken voor anderen:

-De economie (rare items worden common)
-Ontstaan van groepen (non-cheaters/cheaters)

Daarnaast is cheaten zelfs illegaal op Battle.net. Als iemand wil cheaten, prima, maar niet op Battle.net. Als je op Battle.net wil spelen ga je akkoord met een overeenkomst, en in die overeenkomst staat dat je niet mag cheaten. Je hebt je, door te spelen op Battle.net, aan deze overeenkomst te houden!
ik word ZO schijtziek van dit gezeik, kappe gvd. als je alleen wil spelen met crap. het zij zo. ik wil dat niet. dus ik spaar items op en ik lvl m'n chars naar hoog. punt
Doe is ff normaal joh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 04 juli 2003 @ 13:22:
vertex:

is het bij je opgekomen dat ik na iets van 2 jaar met crap rondgelopen te hebben,
Termy schreef op 04 juli 2003 @ 13:22:hoe dan ook. ik maak die chars,bot nog ff door en zie wel wanneer 1.10 komt.
Botten en 2 jaar niets hebben :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:22:
[...]
ik heb dit spel ook heel lang gespeeld, maar na een aantal maanden had ik toch wel een aardige verzameling leuke items, welke zeker geen crap waren, mja...ieder zn heug en meug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat z'n bot stiekum alle goede wapens verkocht en naar de kroeg ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:39:
Denk dat z'n bot stiekum alle goede wapens verkocht en naar de kroeg ging ;)
zn bot mule'de alle goede items naar andere chars en is nu stinkend rijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Als je een ladder char maakt, wordt die dan op een gegeven moment (na een maand ofzo als de ladder over is) een gewoon non-ladder char net zoals alle pre-1.10 chars? Dat zou wel minder zijn want dan begin je vanaf 0 en kom je uiteindelijk toch weer terecht bij 1.09 chars waar een groot deel van heeft gecheat en veel dupes rondzwerven.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de ladder gereset word komt je char bij de non-ladder spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn net met Henk en co doorgestoten tot maggot lair =) vast dat ff lol , maar een dubbel gooi barb is best duur =(, tot morguh...

doorstoten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, net bijna doorgestoot tot Bagdad (de insiders weten wat ik bedoel) :D

Vanavond rond een uur of 7 gaan we weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:22:
[...]

[...]

ik bot pas sinds ik op closed zit. daarvoor had ik zelfs niet eens maphack. uberhaupt nooit gehoord van bot/maphack.

vertex, daar is niks denigrerends aan. als jij dat zo opgevat hebt sorry, maar zo was het zeker niet bedoeld.

botten is cheaten ja, dat klopt. maar ik bot toch items voor mijzelf? en sowieso wil jij alleen maar gebruik maken van je eigen items en trade je niks dus waar is het probleem voor jou? enne, dupen heeft niks te maken met botten voordat je daar over begint. er zijn sowieso heel wat meer wf's geduped dan gebot.

ik vind het heel leuk dat je nu over die EULA begint maar dit wordt wel erg hypocriet, het is heiligschennis om te "cheaten" in een spel maar al het andere wat je aan wetten aan je laars lapt is zeker ok? ik geloof nl totaal niet dat jij zo'n heilig bootje bent als dat je nu probeert te laten zien..

dat laatste was misschien overdreven maar ja.. pissed is pissed.

[ Voor 22% gewijzigd door Termy op 04-07-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ok, vanavond ben ik er ook weer bij, ging wel vlot, lvl19 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
gah net even een spelletje gedaan met 3 en act 1 uitgespeeld... de unique monsters lijken wel in de aanbieding te staan :D

Verder zijn de drop rates opmerkelijk verbeterd... heb redelijk wat rare items gevonden en zelfs al een unique schildje met 60% block (het ding heet Umbral Disk).

Wat mij opviel is dat je sneller leveled, maar dat de monsters in verhouding echt wel meer pijn doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Termy: Je bot items voor jezelf die anders bij iemand anders terecht waren gekomen. Je verschaft jezelf dus een oneerlijk voordeel door iets te gebruiken wat niet een onderdeel van het spel is. Dat is dus gewoon cheaten en zeer triest (want je bot op closed b.net). JIJ benadeeld andere mensen door op een oneerlijke manier te werk te gaan. En wat ik van Vertex gelezen heb speelt hij net als ik alleen maar offline en hebben cheat handelingen geen impact op ANDEREN. Ik gebruik een 16player mod, maphack en heb 8 corruption rifts in me inventory. Daarmee vindt ik items die ik anders nooit had gevonden. Dit is ook cheaten MAAR ik benadeel er geen andere spelers mee. Groot verschil in mijn ogen.

Vertex: voel je vrij mij te corrigeren als ik het verkeerd begrepen heb.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Hehe kijk al weer uit naar vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik ga mn char naar A2 helpen voordat jullie weer verder gaan :P
zit in black marsh atm

edit: valt mij nu op. ik s&e net.
nu laad ik mn char weer. en de map staat er nog steeds

[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 04-07-2003 16:50 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 04 July 2003 @ 15:49:
[...]
botten is cheaten ja, dat klopt. maar ik bot toch items voor mijzelf? en sowieso wil jij alleen maar gebruik maken van je eigen items en trade je niks dus waar is het probleem voor jou? enne, dupen heeft niks te maken met botten voordat je daar over begint. er zijn sowieso heel wat meer wf's geduped dan gebot.
Hiermee creeer jij voor jezelf een voordeel t.o.v. de eerlijke spelers op Battle.net, en dat is oneerlijk. Verder zeg je wel dat je alleen voor jezelf aan het botten bent, maar dit is niet waar. Als jij iets weggeeft, of ruilt, dan komt het in de Battle.net wereld terecht. Dit vergalt de economie, omdat er op die manier meer zeldzame items in omloop komen dan dat eigenlijk de bedoeling is.
ik vind het heel leuk dat je nu over die EULA begint maar dit wordt wel erg hypocriet, het is heiligschennis om te "cheaten" in een spel maar al het andere wat je aan wetten aan je laars lapt is zeker ok? ik geloof nl totaal niet dat jij zo'n heilig bootje bent als dat je nu probeert te laten zien..
Ik cheat niet op Battle.net. Dat weiger ik te doen, omdat:

-Ik i.t.t. jij besef dat dit nadelig is voor de andere spelers
-Ik i.t.t. jij besef dat dit nadelig is voor het spel Diablo II
-Cheaten naar mijn mening niets aan is

Hier is niets heiligs aan, ik wil gewoon het spel een beetje leuk houden.
Mystery schreef op 04 juli 2003 @ 16:09:
Vertex: voel je vrij mij te corrigeren als ik het verkeerd begrepen heb.
Ik hoef je niet te corrigeren, ik ben het helemaal met je eens. Ik speel offline en ik cheat niet. Overigens, ook al zou ik offline cheaten is hier niets mis mee, ik benadeel er niemand mee. Cheaten op closed Battle.net is inderdaad triest.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

RocketKoen schreef op 04 July 2003 @ 16:45:
ik ga mn char naar A2 helpen voordat jullie weer verder gaan :P
zit in black marsh atm

edit: valt mij nu op. ik s&e net.
nu laad ik mn char weer. en de map staat er nog steeds
ik ben ook in black marsh!! zullen we ff stukje samen doen???

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
spreken jullie op irc de gamenname af of is er een standaard voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

er is geen gamename alleen een ip adress : 213.84.109.36

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
FrostXL, ben je al weg ofzo?

btw, voor alle 1.10beta games
kom naar het diablo IRC channel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

waar we nu mee bezig zijn, is dit al van de GoT-Party? nee, toch?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik open de game, join maar :

ip :gesloten

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:50:
[...]
Hiermee creeer jij voor jezelf een voordeel t.o.v. de eerlijke spelers op Battle.net, en dat is oneerlijk. Verder zeg je wel dat je alleen voor jezelf aan het botten bent, maar dit is niet waar. Als jij iets weggeeft, of ruilt, dan komt het in de Battle.net wereld terecht. Dit vergalt de economie, omdat er op die manier meer zeldzame items in omloop komen dan dat eigenlijk de bedoeling is.

[...]
Ik cheat niet op Battle.net. Dat weiger ik te doen, omdat:

-Ik i.t.t. jij besef dat dit nadelig is voor de andere spelers
-Ik i.t.t. jij besef dat dit nadelig is voor het spel Diablo II
-Cheaten naar mijn mening niets aan is

Hier is niets heiligs aan, ik wil gewoon het spel een beetje leuk houden.

[...]
Ik hoef je niet te corrigeren, ik ben het helemaal met je eens. Ik speel offline en ik cheat niet. Overigens, ook al zou ik offline cheaten is hier niets mis mee, ik benadeel er niemand mee. Cheaten op closed Battle.net is inderdaad triest.
sorry maar volgens mij heb jij gewoon een bord voor je kop. ik benadeel anderen? hoe? botten->meer items->prijzen omlaag->beginners kunnen makkelijker aan spullen komen... hoe benadeel ik daar? daarnaast... ik ken genoeg mensen die meer mf runs doen dan ik ondanks de bot. dus die zijn dan ook verkeerd bezig? die moeten ook stoppen omdat ze teveel vinden? laat me ajb niet lache zeg. blijf lekker offline spelen als je al dat "onrecht" niet aan kan.

nadelig voor het spel diablo? hoezo? ik heb de computer nog niet horen klagen.

cheaten is niks aan als je onoverwinnelijk wordt ja (god mode). gelukkig kan ik nog steeds dood en en moet ik nog steeds uit m'n doppe kijken als ik bezig ben.

aan die andere (mystery of zo):
HAHAHAHAHAHAHAHAHHA, meen je dat serieus?????
jij denkt echt dat ik door botten dingen vind die anders andere zouden vinden?? OMFG dit is wel heel erg geestig. ik ga hier verder niet op in..

ik ga er verder niet meer op reageren, dat wou ik vanaf m'n laatste post al niet maar dit vroeg er gewoon nogal om...

bij deze dus einde discussie van mijn kant.. ik ga m'n plezier niet langer laten vergallen. we zullen zien wat er in 1.10 gaat gebeuren. als ik in 1.10 iig iets leuks vind in gewone games hoef ik ook niet te botten. de achterlijk lage droprate nu geeft je slechts 2 keuzes. bot wel en heb aardige items of bot niet en probeer het spel te spelen met een crude short sword... (ok, enigszins overdreven maar het gaat om het punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 04 juli 2003 @ 20:05:
[...]
sorry maar volgens mij heb jij gewoon een bord voor je kop.
Nogmaals, wil je kappen met dat geflame? Een normale discussie is schijnbaar niet mogelijk? Je begint steeds te schelden i.p.v. inhoudelijk te reageren op mijn argumenten.
ik benadeel anderen? hoe? botten->meer items->prijzen omlaag->beginners kunnen makkelijker aan spullen komen... hoe benadeel ik daar?
En dit is nu een grove denkfout van jouw kant. Jij denkt dat het niet uitmaakt, maar het maakt wel degelijk uit. Het is helemaal niet de bedoeling dat beginners met Lightsabers & Windforces rondlopen. Als er veel zeldzame items in omloop komen gaat de hele economie kapot, dat behoeft geen verdere uitleg. Blizzard heeft niet voor niets de dropkans van bepaalde sets & uniques zo laag gemaakt...
daarnaast... ik ken genoeg mensen die meer mf runs doen dan ik ondanks de bot. dus die zijn dan ook verkeerd bezig? die moeten ook stoppen omdat ze teveel vinden? laat me ajb niet lache zeg. blijf lekker offline spelen als je al dat "onrecht" niet aan kan.
Ach, laat ik je geloven. Zelfs als je de waarheid spreekt bestaat er een groot verschil tussen mensen die veel spelen, en mensen die veel botten. De eerste groep speelt eerlijk, en de eerste groep zal items niet snel weggeven omdat ze er veel moeite in hebben gestopt om de items te vinden. De tweede groep, de botters, doen iets dat in strijd is met de EULA, en ze geven items vaak zomaar weg, het heeft ze immers geen enkele moeite gekost om de items te verzamelen.
nadelig voor het spel diablo? hoezo? ik heb de computer nog niet horen klagen.
Tuurlijk is het cheaten op closed Battle.net nadelig voor het spel, dat is evident. Het spel wordt gespeeld zoals het niet bedoeld is, nadeliger kan bijna niet.
cheaten is niks aan als je onoverwinnelijk wordt ja (god mode). gelukkig kan ik nog steeds dood en en moet ik nog steeds uit m'n doppe kijken als ik bezig ben.
Dat zal allemaal best wel, maar dit doet helemaal niets af aan mijn eerdere argumenten.
de achterlijk lage droprate nu geeft je slechts 2 keuzes. bot wel en heb aardige items of bot niet en probeer het spel te spelen met een crude short sword... (ok, enigszins overdreven maar het gaat om het punt)
Ik krijg steeds meer het idee dat je het spel niet begrijpt. Het is juist de bedoeling dat bepaalde items bijna niet te krijgen zijn. Dit maakt het spel voor het overgrote deel van de mensen leuker, omdat er een doel blijft bestaan na het uitspelen. Als je alle quests hebt gehaald, wat aardig snel lukt, kun je nog doorspelen om je favoriete set of unique te bemachtigen. Als deze items verschrikkelijk makkelijk te krijgen zijn haal je dit doel weg, en is het spel voor veel mensen minder leuk.

Nogmaals, als jij geen zin hebt om deze items op de reguliere manier te bemachtigen dan is dat prima, ga dan alleen niet op closed Battle.net lopen cheaten. Speel offline, via een TCP/IP game of desnoods op open Battle.net. Closed Battle.net (en strikt genomen open Battle.net ook) hoort clean te blijven, dat is voor het grootste gedeelte van de mensen veel leuker. Het spel spelen zoals het bedoelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op 04 July 2003 @ 18:27:
waar we nu mee bezig zijn, is dit al van de GoT-Party? nee, toch?
Nee, dat wordt closed battlenet als de patch final is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
maar we kunnen natuurlijk wel got-pary simulaties doen (wat klink ik nerderig als ik dat hardop zeg :x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 20:52:
[...]
Nogmaals, wil je kappen met dat geflame? Een normale discussie is schijnbaar niet mogelijk? Je begint steeds te schelden i.p.v. inhoudelijk te reageren op mijn argumenten.

[...]
En dit is nu een grove denkfout van jouw kant. Jij denkt dat het niet uitmaakt, maar het maakt wel degelijk uit. Het is helemaal niet de bedoeling dat beginners met Lightsabers & Windforces rondlopen. Als er veel zeldzame items in omloop komen gaat de hele economie kapot, dat behoeft geen verdere uitleg. Blizzard heeft niet voor niets de dropkans van bepaalde sets & uniques zo laag gemaakt...

[...]
Ach, laat ik je geloven. Zelfs als je de waarheid spreekt bestaat er een groot verschil tussen mensen die veel spelen, en mensen die veel botten. De eerste groep speelt eerlijk, en de eerste groep zal items niet snel weggeven omdat ze er veel moeite in hebben gestopt om de items te vinden. De tweede groep, de botters, doen iets dat in strijd is met de EULA, en ze geven items vaak zomaar weg, het heeft ze immers geen enkele moeite gekost om de items te verzamelen.

[...]
Tuurlijk is het cheaten op closed Battle.net nadelig voor het spel, dat is evident. Het spel wordt gespeeld zoals het niet bedoeld is, nadeliger kan bijna niet.

[...]
Dat zal allemaal best wel, maar dit doet helemaal niets af aan mijn eerdere argumenten.

[...]
Ik krijg steeds meer het idee dat je het spel niet begrijpt. Het is juist de bedoeling dat bepaalde items bijna niet te krijgen zijn. Dit maakt het spel voor het overgrote deel van de mensen leuker, omdat er een doel blijft bestaan na het uitspelen. Als je alle quests hebt gehaald, wat aardig snel lukt, kun je nog doorspelen om je favoriete set of unique te bemachtigen. Als deze items verschrikkelijk makkelijk te krijgen zijn haal je dit doel weg, en is het spel voor veel mensen minder leuk.

Nogmaals, als jij geen zin hebt om deze items op de reguliere manier te bemachtigen dan is dat prima, ga dan alleen niet op closed Battle.net lopen cheaten. Speel offline, via een TCP/IP game of desnoods op open Battle.net. Closed Battle.net (en strikt genomen open Battle.net ook) hoort clean te blijven, dat is voor het grootste gedeelte van de mensen veel leuker. Het spel spelen zoals het bedoelt is.
just give it up, ik heb in me lange d2 carriere veel mensen gezien maar iemand die zo stellig volhoud dat botten de economie niet vergalt heb ik nog nooit gezien...

het is blazen tegen de wind in :)
is ook reden dat ik gestopt ben, ik bedoel ik had veel items, allemaal bijna zelf gevonde ow wacht d2hackit een bot machine wowwwwwww,
5 daagjes later offer: crude sash need: 10 wf
tja hij kan hoog of laag springen het is en blijft een feit , dat botten de economie fucked en blijft op fucken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 04 July 2003 @ 21:43:
[...]

just give it up, ik heb in me lange d2 carriere veel mensen gezien maar iemand die zo stellig volhoud dat botten de economie niet vergalt heb ik nog nooit gezien...

het is blazen tegen de wind in :)
is ook reden dat ik gestopt ben, ik bedoel ik had veel items, allemaal bijna zelf gevonde ow wacht d2hackit een bot machine wowwwwwww,
5 daagjes later offer: crude sash need: 10 wf
tja hij kan hoog of laag springen het is en blijft een feit , dat botten de economie fucked en blijft op fucken...
Het is gewoon erg jammer dat zulk soort mensen het spel zo willen spelen op closed Battle.net. Het is juist veel leuker als iedereen met eerlijk gevonden & geruilde items speelt, i.p.v. items die door het cheaten bij elkaar zijn gevonden. Het houdt het spel schoon, en het houdt het spel zoals de makers het bedoeld hebben. Als mensen met super items willen spelen doen ze dat maar ergens anders, i.i.g. niet op closed Battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09:14
LoL gaat die bot discussie nou nog door? ;) , idd is het een feit dat botten de economie verneukt, maar goed sommige mensen heh...

Ben trouwens al aardig begonnen met de beta-patch, is het trouwens al meer mensen opgevallen dat bij molten boulder de damage die aangegeven is bij het scherm als je op C drukt niet klopt?
Er stond bij lvl 1 molten boulder dat ie 900-1800 dmg deed :D

[ Voor 16% gewijzigd door BlubberZwijn op 05-07-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik heb gezegd dat ik er verder niks meer over botten etc ga zeggen en dat ga ik dan ook niet.
1 ding echter, ik heb nooit gezegd dat botten de economie niet aantast. ik heb gezegd dat het de economie niet vergald. tis trouwens sowieso belachelijk te stellen dat die zeldzame items "niet bedoeld zijn om te vinden"...

vertex, je redenering is sowieso krom en weinig onderbouwd. je mag dan van mij zeggen dat ik "niet inhoudelijk" meer reageer maar dat doe jij gelukkig ook niet. jij praat over dingen waar je geen weet van kan hebben aangezien je zelf zei/zegt dat je niet op b.net speelt maar alleen offline. je denkt dus dingen te kunnen voorspellen of te vertellen "hoe iets is" terwijl je blijkbaar nooit getrade hebt.

over dat gedeelte over slecht voor d2 kan ik alleen maar lachen.

1 klein ding nog. "dankzij" mijn botten heeft pheno nu z'n aldur armor zodat hij iets kan uitproberen. is dat slecht? moet hij nu soms ook gestraft worden? mag hij geen plezier hebben? moet alles volgens de regels? sorry, maar dat is grote onzin en dat jij daar "tegen" zou zijn is gewoon ronduit onaardig (kuch).

bah, heb ik me toch weer laten verleiden... * Termy ritst z'n vingers dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 05 July 2003 @ 01:18:
1 ding echter, ik heb nooit gezegd dat botten de economie niet aantast. ik heb gezegd dat het de economie niet vergald.
Vergallen of aantasten, het is allebei niet leuk. Het één veroorzaakt het ander.
tis trouwens sowieso belachelijk te stellen dat die zeldzame items "niet bedoeld zijn om te vinden"...
Je verdraait mijn woorden compleet, ik zei: "Het is helemaal niet de bedoeling dat beginners met Lightsabers & Windforces rondlopen", dat is nogal een groot verschil.
vertex, je redenering is sowieso krom en weinig onderbouwd.
Oh, ik dacht dat ik mijn argumenten steeds redelijk onderbouwde. Kun je aangeven waar ik dat niet doe dan? Ik dacht juist dat jij dit niet deed. Zeggen dat ik een 'bord' voor mijn kop heb, en zeggen dat het je geen 'flikker' kan schelen wat Blizzard allemaal doet geeft naar mijn mening aan dat JIJ zelden fatsoenlijk onderbouwt.
je mag dan van mij zeggen dat ik "niet inhoudelijk" meer reageer maar dat doe jij gelukkig ook niet. jij praat over dingen waar je geen weet van kan hebben aangezien je zelf zei/zegt dat je niet op b.net speelt maar alleen offline. je denkt dus dingen te kunnen voorspellen of te vertellen "hoe iets is" terwijl je blijkbaar nooit getrade hebt.
Ik heb weleens online gespeeld, dus ik weet wel hoe het er online aan toe gaat. En zelfs al had ik nooit online gespeeld, het is helemaal geen vereiste om online gespeeld te hebben om tot een oordeel te komen. Hoe kom je hier in godsnaam bij?
over dat gedeelte over slecht voor d2 kan ik alleen maar lachen.
Prima onderbouwd, je hebt mijn argumenten werkelijk van tafel geveegd Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif
1 klein ding nog. "dankzij" mijn botten heeft pheno nu z'n aldur armor zodat hij iets kan uitproberen. is dat slecht? moet hij nu soms ook gestraft worden? mag hij geen plezier hebben? moet alles volgens de regels? sorry, maar dat is grote onzin en dat jij daar "tegen" zou zijn is gewoon ronduit onaardig (kuch).
Je komt nu weer met een voorbeeld wat er totaal niet toe doet. Pheno is waarschijnlijk blij met dit armor, maar het armor is bij elkaar gecheat. Dit mag niet volgens de EULA van Blizzard, en het overgrote deel van de spelers op closed Battle.net wil ook geen items op closed Battle.net zien die gecheat zijn. Het doet er dus totaal niet toe wat jij & Pheno vinden, het mag niet en de meeste spelers op Battle.net willen het niet. Het spel moet gespeeld worden zoals het is bedoeld, en botten is geen onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
die drops zijn idd een stuk beter in 1.10 op 1st boss kill
net 1e keer mephi normal. 1 unique, 4 rare en 1 magic.

(stom 1.10 verslavend... zit hier midden in de n8 weer online hoor)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

lol 1 pas
ben in solo game naar act 2 gegaan
0 mf en ik heb een stuk of 6 uniques gevonden.............
helaas wel stuk voor stuk krap voor me necro :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar de neuk vind ik die RevertTo109.bat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 12:03:
waar de neuk vind ik die RevertTo109.bat :?
REVERTING TO VERSION 1.09 AND GETTING THE FINAL 1.10 PATCH
You may play the Beta as long as you like. However, in order to play the final 1.10 patch on the Realms, you must first remove the Beta patch by exiting Diablo II and double-clicking on the file 'RevertTo109.bat' in your Diablo II folder. This will restore your original 1.09 Single Player/Open characters and copy your 1.10 Beta characters to a new folder called '110 Beta Backup\Save'. When the final 1.10 patch release has been announced on www.blizzard.com, log onto Battle.net with Diablo II to automatically download and install it.
Kvraag me af waarom die readme's steeds genergeerd worden :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roetje schreef op 05 juli 2003 @ 12:08:
[...]

[...]

Kvraag me af waarom die readme's steeds genergeerd worden :?.
Zucht, ik heb daar gewoon compleet overheen gelezen, sorry |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 12:10:
[...]

Zucht, ik heb daar gewoon compleet overheen gelezen, sorry |:(
Moet wel toegeven dat grijs op grijs een beetje onduidelijk is jah :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ok vertex, wat jij wilt. je hebt gelijk dat het niet de bedoeling is en dat het de economie verandert. ik weiger alleen in te zien dat het "slecht" is.

daar maar bij laten dan? ik kan jou niet overtuigen (niet dat ik het probeer maar ja) en jij ook zeker mij niet.

hoe zeggen ze dat zo mooi? "i rest my case"? :)

tja, als je echt zo veel uniques vindt in 1.10 dan hoef ik niet te botten en dan huppel ik het spel ook graag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy je zegt wel telkens dat je erover op houdt, maar je reageert wel de hele tijd trug. Reageer lekker niet meer, ook al reageert vertex weer terug, want dit verziekt gewoon het topic imho :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 05 July 2003 @ 12:35:
ok vertex, wat jij wilt. je hebt gelijk dat het niet de bedoeling is en dat het de economie verandert. ik weiger alleen in te zien dat het "slecht" is.

daar maar bij laten dan? ik kan jou niet overtuigen (niet dat ik het probeer maar ja) en jij ook zeker mij niet.

hoe zeggen ze dat zo mooi? "i rest my case"? :)

tja, als je echt zo veel uniques vindt in 1.10 dan hoef ik niet te botten en dan huppel ik het spel ook graag door.
Prima, laten we het maar rusten. Ik denk inderdaad dat we er niet uit gaan komen.
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 13:04:
Termy je zegt wel telkens dat je erover op houdt, maar je reageert wel de hele tijd trug. Reageer lekker niet meer, ook al reageert vertex weer terug, want dit verziekt gewoon het topic imho :/
Hoezo zou onze discussie het topic verzieken? We gaan niet off-topic ofzo, het is gewoon een discussie over het gecheat op closed Battle.net. Closed Battle.net is weer onderdeel van Diablo II, en daardoor is het gewoon een on-topic discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 13:04:
Termy en Vertex, als jullie gewoon ff het uitpraten op IRC ofzo wordt het gelijk wat vrolijker in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 05 July 2003 @ 13:18:
[...]

Termy en Vertex, als jullie gewoon ff het uitpraten op IRC ofzo wordt het gelijk wat vrolijker in dit topic :)
Nogmaals, het kan zijn dat je de discussie niet fijn vind om te lezen, omdat je liever nieuws over 1.10 hoort, maar onze discussie is gewoon on-topic. En waarom zou ik naar IRC moeten gaan als er prima op dit forum gediscussieerd kan worden? Daar is een forum ook voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
precies... 1.10b is uit mensen, laten we daar over praten....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 05 July 2003 @ 13:25:
precies... 1.10b is uit mensen, laten we daar over praten....
uh.. bron :?

owja, heb ff wat battle.net en diabloii.net fora doorgelezen wat betreft de topics over mensen die met hacked chars @ SP @ 1.10 ff de moeilijkheidsgraad getest hebben, maar dat valt echt vies tegen.

ik bedoel, ik lees dan wel dat veel mensen zeuren dat het veel te moeilijk is, nou weet ik ook wel dat iedereen daar in het begin over zeikt, dat deed iedereen ook toen LoD (1.09) uitkwam, maar als ik dan lees dat sommige skills @ lvl 26 geen ruk doen in hell... dan vraag ik me echt af, hoe je met "andere" strategieen toch nog redelijk erdoor heen komt :?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

andere skills gebruiken.
en samenwerken
jaja dus niet iedereen proberen in zen eentje heel hel te doen :)

mijn necro is trouwens net in a3 aanbeland. lvl24 en nog steeds eem bagger wand :(
ben er ook nog niet uit hoe die gaat worden, tis nu te veel 1 punt skills........
corps explosion is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
leuke nieuwe SC die iemand post @ diabloii.net fora
http://groups.msn.com/D2p...tion=ShowPhoto&PhotoID=14
zal wel nep zijn... maar toch :9~

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 05-07-2003 14:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 13:25:
[...]
Nogmaals, het kan zijn dat je de discussie niet fijn vind om te lezen, omdat je liever nieuws over 1.10 hoort, maar onze discussie is gewoon on-topic. En waarom zou ik naar IRC moeten gaan als er prima op dit forum gediscussieerd kan worden? Daar is een forum ook voor bedoeld.
Ehm als deze discussie al 10x gehouden is dan kun je net zo goed pagina's trug gaan lezen want daar wordt precies hetzelfde gezegd als wat er nu gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me helemaal aan bij KUSJEEEEE
@Vertex & Termy: begin er nou over 5 paginas niet weeeer over ;)

Over die beta, die ga ik niet spelen, ik wacht wel op de echte, dat zal denk ik niet zo lang meer duren :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 16:11:
Ik sluit me helemaal aan bij KUSJEEEEE
@Vertex & Termy: begin er nou over 5 paginas niet weeeer over ;)

Over die beta, die ga ik niet spelen, ik wacht wel op de echte, dat zal denk ik niet zo lang meer duren :)
Gezien het aantal bugs dat er bij deze beta al naar voren komt moet je wel aan een maandje of 2-3 denken imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Mitt3nz op 05-07-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 05 July 2003 @ 14:24:
leuke nieuwe SC die iemand post @ diabloii.net fora
http://groups.msn.com/D2p...tion=ShowPhoto&PhotoID=14
zal wel nep zijn... maar toch :9~
Is niet echt he, lees dat topic maar ff verder door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaten of niet cheaten is WEL ontopic. Hoewel ik moet toegeven dat ik het nu, na 5 paginas, wel gezien heb.

Simpel gezegd: Cheaten is voor losers. Punt. Wat ze er zelf van vinden maakt toch niet uit, het blijven losers en hun mening telt niet.

Zo, dat ook weer opgelost :) (met dank aan sig van KID-ICARUS)

Verder moet ik zeggen dat ik wel merk dat 1.10 ietsie moeilijker is. Vooral op lage levels is het toch wel meer bikkelen dan vroeger. Vooral omdat je toch geen skill punten wilt verpesten.

Wel leuk trouwens, beetje een uitdaging tenminste :)

/me speelt met een lvl 12 assa nu. Kan niet zeggen dat ze al heerst maar het komt wel :+

"/players 8" maakt het spel wel onmogelijk nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 16:57:
[...]

Is niet echt he, lees dat topic maar ff verder door ;)
En nog niet eens v1.10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je runes kunt upgraden? Ik dacht dat je 3 dezelfde runes en een perfect gem in de cube moest gooien, maar dit werkt niet. Flawed + 3 dezelfde runes heb ik ook geprobeerd, maar dit gaf ook geen resultaat. Werkt het misschien met een flawless erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
Hm hoe zetten jullie tcp/ip games op?

ik probeer er een op te zetten met iemand maar volgens mij houdt de adsl router van hem het een en ander tegen.. iemand hier een programmatje voor ofzo?

Kali lijkt ook niet te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik sta nu met mijn lvl 18 amazon voor de deur van het klooster van act 1, met players 8 gaat het tot nog toe nog wel, de enige echt lastige zijn cold enchanted ranged attackers de rest kan ik nog wel ontlopen.
Ik verbruik wel meer potions dan normaal en loop ook wat voorzichtiger rond, maar dat kan ook komen doordat ik nu untwinked ben, nog geen IAS en nog geen leech zuigen echt wel.
Ik wil Lightning Fury maxen maar ik weet nog niet welke bow skill, geeft Guided Arrow nou nog een damage bonus of niet?

Ik heb nu iets van 14 charms, 8 rares, 1 set-item en 50!! chippies gevonden en eigenlijk vind ik dat toch tegenvallen, voor players 8 dan, met wat Blizzard zei over verbeterde droprate of ben ik nu te voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Laatst online: 15-02-2022
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 23:55:
Kan iemand mij uitleggen hoe je runes kunt upgraden? Ik dacht dat je 3 dezelfde runes en een perfect gem in de cube moest gooien, maar dit werkt niet. Flawed + 3 dezelfde runes heb ik ook geprobeerd, maar dit gaf ook geen resultaat. Werkt het misschien met een flawless erbij?
Volgens DiabloII.net is het zo:
3 Thul Runes (#10) + 1 chipped topaz -> 1 Amn Rune (#11)
3 Amn Runes (#11) + 1 chipped amethyst -> 1 Sol Rune (#12)
3 Sol Runes (#12) + 1 chipped sapphire -> 1 Shael Rune (#13)
3 Shael Runes (#13) + 1 chipped ruby -> 1 Dol Rune (#14)

Zo staan er ook recipes voor de hogere runes maar die werken volgens hun alleen op de ladder en nog niet in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lister schreef op 06 July 2003 @ 00:35:
Ik sta nu met mijn lvl 18 amazon voor de deur van het klooster van act 1, met players 8 gaat het tot nog toe nog wel, de enige echt lastige zijn cold enchanted ranged attackers de rest kan ik nog wel ontlopen.
Ik verbruik wel meer potions dan normaal en loop ook wat voorzichtiger rond, maar dat kan ook komen doordat ik nu untwinked ben, nog geen IAS en nog geen leech zuigen echt wel.
Ik wil Lightning Fury maxen maar ik weet nog niet welke bow skill, geeft Guided Arrow nou nog een damage bonus of niet?

Ik heb nu iets van 14 charms, 8 rares, 1 set-item en 50!! chippies gevonden en eigenlijk vind ik dat toch tegenvallen, voor players 8 dan, met wat Blizzard zei over verbeterde droprate of ben ik nu te voorbarig?
Ik speel een assa en dr is niet door te komen op players 8 *(rotequip en geen goede skills nog). Ik heb ongeveer 1 unique zien droppen, en een stuk of 12 charms. 3 set items en een aantal rares die inderdaad een stuk bruikbaarder waren dan normaal.

Ben nu lvl 18 en ik huppel in act 2 rond. Gaat allemaal erg makkelijk tot nu toe. Spel is wel ietsie moeilijker op sommige punten, maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
heuveltje schreef op 05 juli 2003 @ 14:07:
andere skills gebruiken.
en samenwerken
jaja dus niet iedereen proberen in zen eentje heel hel te doen :)

mijn necro is trouwens net in a3 aanbeland. lvl24 en nog steeds eem bagger wand :(
ben er ook nog niet uit hoe die gaat worden, tis nu te veel 1 punt skills........
corps explosion is wel leuk :)
Ja CE is zeker tof, kost trouwens wel belachelijk veel mana........

Maarja mijn necro doet het zonder skelletjes, kga golem mastery maxen, samen met fire golem. Corpse explotion ook beetje pompen, en misschien decripify

Blood golem & Iron maiden werkt niet zo best meer.

owja mensen die ook golems gaan pompen, let erop dat als je meer life wilt voor je golems, dat je eerst je golem mastery maxt. Je kan wel mooi je bloodgolem pompen, maar daar krijg je maar 5% extra life voor per level. Bij golem mastery krijg je volgens mij 20 of 25% extra life per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu eindelijk een beter wapen dus /players 8 werkt ook :) Volgende plaatje laat een leuke (rare) drop zien van 3 kistjes in arcane. De overige kistjes in de sanctuary dropten trouwens een een 'shitload' aan items.

Deze was echter het meest overweldigend:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~jhelijlt/screenie.jpg

Ik heb nog weinig uniques gezien en ik kom meer monstertjes tegen die potentieel gevaarlijk zijn. Rares droppen echter wel de hele tijd om me heen op de grond.

Ik loop nu met 31MF rond, even kijken of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er nog iemand 1.10 op TCP/IP spelen? zo ja, wat is het adres? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ziet er iig veel belovend uit al die rares en zo. wellicht dat je met iets van 300-400 mf ook bij "gewone" monsters nog wat leuks kan vinden. :)

jammer genoeg zal het nog wel ruim ff duren voordat 1.10 er echt is. die beta's komen meestal weken zo niet maanden voor het echte uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
Weet iemand of je ook bonussen van elemental damage krijgt van skills die +dam doen? (bijv. Dragon tail, Dragon flight ed.) Denk het niet maar ik vraag het toch maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

vind bij eerste keer andariel unique ring :X dat beloofd wat straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Game open:

217.120.174.223

begin act3, lvl24 pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nogmaals voor 1.10 games:
Diablo2 IRC chan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

doh welke eikel heeft q3 bedacht

sta ik daar heel stoer voor de travincial
mep heel de council in mekaar

en dan kan ik terug om 10 dex te gaan zoeken zodat ik die met stomme flail kan meppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

oeps das geen edit |:(
dubbel doh
sorry cthulu wou wel meedoen
alleen om 1 of andere reden heb ik me char hardcore gemaakt |:(

LOL

heb een cathans seal gegambled
iets meer geluk en ik heb een soj :)

[ Voor 70% gewijzigd door heuveltje op 06-07-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

game is nu ff dicht, vanavond open ik wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahjah, ik ben daar op irc, heet daar wh][te :)

Nu nog wachten op m'n pakketje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb net ff m'n bartucs upgegrade naar runic talon bartuc's.. Helaas niet zo'n damage boost om de nieuwe hell beesten aan te kunnen, maarja dood krijgen ze me ook niet. Dan moet ik maar iets langer slaan ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

Cthulhu schreef op 06 July 2003 @ 16:18:
game is nu ff dicht, vanavond open ik wel weer
Waar zitten jullie?
Kan ik tenminste ook meedoen :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.