Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik heb ook gebot laatste periode, wou nog ff wat godly dingen proberen om eens kijken hoe dat speelt. (met GF, WF arkaine enzo).
Hiervoor was ik al blij met een druid met shaft, hellslayer en jalals :)

Ik speel het nu al een tijdje niet meer en na de patch ga ik toch ladder HC spelen dus heb ik nix meer aan de items :)

(wel lame als je eerst dagen zoekt voor een shaft ofzo en dat er dan met zo'n achterlijke bot in 1 nacht 2 wf's droppen... of een andere nacht 3x tals plate :s), bot verneukt wel de trade vind ik.
En je raakt er nogal verwend door, gooit lightsabre's weg enzo ;)

Ik hoop dat botten niet meer kan na de patch, nouja dat cd-key's gewoon gebanned worden vanaf nu :)

[ Voor 32% gewijzigd door BlubberZwijn op 27-06-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Unique items dupen is echt irritant..

moet je is kijken hoeveel mensen er rond lopen met een windforce.. toen ik net begon met LoD kwam je dus echt _nooit_ iemand tegen met een windforce en nu zie je er in bijna iedere cowrun wel eentje... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vaag, echt iedere cowrun wel ja, maar hou nou is op over botten, ik word daar zo moe van! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hoe sloop ik Mephisto op Hell zonder 1x geraakt te worden door hem:

1. Neem een sorc.
2. Ren zodra je level 4 in komt door de deur naar binnen, zodat de hele council naar je toe komt rennen.
3. Teleport naar achteren, maar niet te veel opzij.
4. Wacht tot ze inderdaad het beginstuk in komen, teleport dan naar de ingang, maar aan de bovenkant van de kamer.
5. Als ze op je af komen teleport je over de muur heen richting Meph, en meteen nog 1 stap verder. Je zit nu iets rechts van het midden, en alle council members zitten in het beginstuk, behalve de 2 in de zijkamers.
6. Teleport naar voren over het stuk wat niet lopend kan.
7. Teleport nog 1 stap naar middenvoor, zodat Meph je ziet.
8. Teleport terug naar de positie waar je bij 6 ook was.
9. Teleport wanneer Meph eraan komt lopen terug over het stuk.
10. Teleport naar de achterste vuurpot naast het trapje links van het stuk.
11. Begin met Hydras, of met steentjes gooien, want Meph schiet niet terug wanneer je hier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik blijf altijd aan de andere kant van dat lavastukje staan.. net buiten zijn bereik en hij blijft precies tussen 2 blokjes heen en weer draaien..

cast een paar keer firewall (wordt geconcentreerd door het kleine oppervlak) en meph is dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 27 juni 2003 @ 15:03:
Ik blijf altijd aan de andere kant van dat lavastukje staan.. net buiten zijn bereik en hij blijft precies tussen 2 blokjes heen en weer draaien..

cast een paar keer firewall (wordt geconcentreerd door het kleine oppervlak) en meph is dood :P
Das onzin, maar voor de rest heb je gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ghostie schreef op 27 June 2003 @ 15:03:

Firewall is niet zo spectaculair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt echter wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 27 June 2003 @ 14:46:
[...]

hoezo valt niet mee te praten? je kan van mij praten zoveel je wilt. ik bot, jij vindt dat blijkbaar niet leuk -> pech voor jou, ik wil plezier hebben in m'n spelletje en dat is voor mij de items uitproberen die er zijn. dat jij het helemaal geweldig vind om met crap rond te renne vind ik best, dat heb ik ook 2 jaar gedaan. als we nou een duel zouden doen en ik zit vol met bugged etc kan ik met je mening inkomen omdat ik je dan duidelijk benadeel vanwege niet-mogelijke items. ik heb daarom ook een pest hekel aan buggeds etc. misschien dat mijn (schijnheiligheid) niet zo ver gaat als de jouwe qua maphack en botten stoor ik me verder totaal niet aan.

jij vindt dit, ik vind dat. punt uit.

pheno, begrijp ik hier uit dat je dat armor wel wilt? zo ja, neem maar eens contact op (kuch kuch) in d2.

btw, de pala hier (ik d8 vertex) heb ik nog wel wat voor. een tijdje geleden was er hier iemand met een pala die ook een beter wapen zocht. ik d8 toen aan the atlantean. kheb hem kort gelede leden gevonde (>ZELF< gevonde :P) en bewaard maar hij had al wat anders. misschien dat jij hem wilt? hij's heeft iig meer dmg dan een hexfire en +2 to pala skills. ik hoor het wel, acc /w *Termy en /w *Termy2 als ik online ben.

edit:

ik zie net je reply vertex. ik merk ook pas net dat je al lvl 77 bent (doh). in dat geval misschien liever een lightsabre? bara's heb ik niet atm. ik denk dat een ls sowieso beter is gezien de Ignore Target Defense. aan de andere kant werkt 200% ar bonus van bara ook wel ongeveer zo.. en doet meer dmg.

ik hoor het wel
Bedankt voor je aanbod, maar ik vind het niet leuk om items te krijgen. Eerder kreeg ik ook al een aanbod, maar ik vind de items liever zelf. Het items vinden is toch een leuk onderdeel van het spel, zeker als je het spel al een aantal keren hebt uitgespeeld.

Ik ben nu een aantal Memphisto runs aan het doen op nightmare, en na twee keer heb ik al iets leuks gevonden: een goldwrap. Het maakt je character niet sterker, maar die 30% MF is toch weer mooi meegenomen. Ik heb nu al aardig wat MF:

Blade of Ali Baba -- 77% (2 sockets nog leeg, wil er Ist's in stoppen)
Gemmed Full Plate Mail -- 96% (4 sockets, 4 perfect topaz)
Gemmed Winged Helm -- 72% (3 sockets, 3 perfect topaz)
Amulet of Luck -- 30%
Faithful Gauntlets of Fortune -- 25%
Ring of Fortune -- 23%
Nagelring -- 15%
Goldwrap -- 30%
Greaves of Luck -- 35%
Milabrega's Orb -- 20%
Small Charm of Good Luck -- 6%
Small Charm of Good Luck -- 7%

436% magic find lijkt me niet slecht. Met al deze spullen kom ik makkelijk de Durance of Hate door op Nightmare, en Memphisto is ook geen enkel probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
ehm als firewall binnen een kleinere ruimte wordt gecast dan dat het lang is wordt het volgens mij gewoon bij de rest toegevoegd = extra damage / seconde..

kan het ook fout hebben maar volgens mij werkt het zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 27 June 2003 @ 16:05:
ehm als firewall binnen een kleinere ruimte wordt gecast dan dat het lang is wordt het volgens mij gewoon bij de rest toegevoegd = extra damage / seconde..

kan het ook fout hebben maar volgens mij werkt het zo :P
Zoals ik al zei, je hebt het fout :+

Zo werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 15-09 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

BlubberZwijn schreef op 27 June 2003 @ 14:51:

(wel lame als je eerst dagen zoekt voor een shaft ofzo en dat er dan met zo'n achterlijke bot in 1 nacht 2 wf's droppen... of een andere nacht 3x tals plate :s), bot verneukt wel de trade vind ik.
En je raakt er nogal verwend door, gooit lightsabre's weg enzo ;)
naja dat is dus niet waar. je vind dus _echt_ niet 2 wf's in 1 nacht. tenzij je zo gruwelijk veel geluk hebt dat je net zo goed zelf pinde runs kan doen...

en tja lightsabre is ook niet zo boeiend, die vind je genoeg in bv cow games en zo.

maar ja. ok mij best pheno. ik begrijp best dat je het zelf wil vinden (tis niet alsof ik niet blij was toen ik zod of schaeffer's vond in cow game....) maar ik had je graag geholpen.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar ja. ok mij best pheno. ik begrijp best dat je het zelf wil vinden (tis niet alsof ik niet blij was toen ik zod of schaeffer's vond in cow game....) maar ik had je graag geholpen
??????

Ik zeg niet eens wat??? Ik kijk nu eindelijk weer eens in het topic, ik was bij pagina 24, we zijn nu bij 25? Ik word betaald om te werken, in een dood moment ben ik weleens op GoT te vinden :D
Ik zal wel contact met je opnemen, ik ben alleen dit weekend niet achter een pc te vinden. Effe een weekendje er tussenuit zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 16:35:
[...]

Zoals ik al zei, je hebt het fout :+

Zo werkt het niet.
ach meph krijgt toch al genoeg damage verduren als tie in ~2-3 firewalls heen en weer blijft zweven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Meph is ook wel simpel te doden met assassin/amazone, gebruik gewoon je valkery/shadow om bremm etc. bezig te houden, cast het opnieuw bij de volgende monsters etc. Meph zelf is zo neer. [natuurlijk is dit wel met heel wat minder mf..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09:14
Termy schreef op 27 June 2003 @ 17:47:
[...]

naja dat is dus niet waar. je vind dus _echt_ niet 2 wf's in 1 nacht. tenzij je zo gruwelijk veel geluk hebt dat je net zo goed zelf pinde runs kan doen...

en tja lightsabre is ook niet zo boeiend, die vind je genoeg in bv cow games en zo.

maar ja. ok mij best pheno. ik begrijp best dat je het zelf wil vinden (tis niet alsof ik niet blij was toen ik zod of schaeffer's vond in cow game....) maar ik had je graag geholpen.
ik had echt 2 wf's in 1 nacht (enige nacht dat ik ooit een wf vond wel toevallig dus).
Ja ik stond er ook van te kijken ja ;)

offtopic: BlubberZwijn van Creepwars-map?

klopt :>

[ Voor 6% gewijzigd door BlubberZwijn op 27-06-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
BlubberZwijn schreef op 27 juni 2003 @ 19:39:
[...]
ik had echt 2 wf's in 1 nacht (enige nacht dat ik ooit een wf vond wel toevallig dus).
Ja ik stond er ook van te kijken ja ;)
offtopic: BlubberZwijn van Creepwars-map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Pheno79 schreef op 27 June 2003 @ 18:30:
[...]
??????

Ik zeg niet eens wat??? Ik kijk nu eindelijk weer eens in het topic, ik was bij pagina 24, we zijn nu bij 25? Ik word betaald om te werken, in een dood moment ben ik weleens op GoT te vinden :D
Ik zal wel contact met je opnemen, ik ben alleen dit weekend niet achter een pc te vinden. Effe een weekendje er tussenuit zeg maar :)
o rofl sorry, ik d8 dat jij zei wat vertex zei (gekut met posts lezen en reply type tegelijk :P)

maar ok, in dat geval hoor ik het wel ;)

btw, 2 wf's in 1 nacht? grom, je kan beter manual runs doen. jij hebt duidelijk teveel geluk ;P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan hier nou toch geen discussie krijgen hoe je et beste kan botten he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

jezus hey zeikerd, nee er komen geen discussies. dit is geen discussie hoogstens een opmerking... kinderachtig zeg. jij bent zeker zo'n brave jonge die noooooit iets verkeerds doet.. la me nie lache.

sorry, dat gezeik steeds.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
bleh ik word ook echt ziek van al die crap set items..

net te veel meph runs gedaan :P en 9 van de 10 keer krijg je zo een low level knake setje..

of een unique waar je nix aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 28 June 2003 @ 00:56:
jezus hey zeikerd, nee er komen geen discussies. dit is geen discussie hoogstens een opmerking... kinderachtig zeg. jij bent zeker zo'n brave jonge die noooooit iets verkeerds doet.. la me nie lache.

gezever over mensen die cheaten niet erg vinden wordt ook vervelend. Geef toe dat het het spel verneukt en we zijn klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 28 June 2003 @ 00:56:

Ik bedoel gewoon dat et onderhand dit halve topic gaat over botten, en dat we et hier 100 posts geleden ook over gehad hebben. Ik gewoon niet weer zin heb in al dat gezeik.
Maja, laten we et gezellig houwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Hm, vallen cows onder de demonen of iets anders?

net laying of hands gevonden en die zou ik toch wel kunnen gebruiken tegen ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nope, cows zijn geen demons, maar het werkt wel erg goed als je gewoon het spel speelt ipv cow runs. Mephi & vriendjes zijn behoorlijk snel neer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 28 June 2003 @ 02:21:
bleh ik word ook echt ziek van al die crap set items..

net te veel meph runs gedaan :P en 9 van de 10 keer krijg je zo een low level knake setje..

of een unique waar je nix aan hebt
Ik heb gisteren best wel veel succes gehad met nightmare Memphisto runs. Dit heb ik gevonden in +- 30 runs:

-Goldwrap (is nu onderdeel van mijn MF uitrusting)
-Spellsteel (gebruik ik nu als 2e wapen)
-Aldur's Rythm (gebruik ik nu als 1e wapen)
-Aldur's Advance Battle Boots (dit zijn nu mijn boots)
-Tal Rasha's Horadric Crest (dit is nu mijn helm)

Spellsteel is erg handig om als 2e wapen te hebben, niet zozeer om de damage, maar dit wapen geeft je de mogelijkheid om 4 spells te casten, waaronder Teleport.

Aldur's Rhythm is ook wel koel, dit is een soort mini Baranar's Star, en samen met de boots, die imo ook wel goed zijn, krijg ik nog +100 attack rating erbij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Kheb in de afgelopen cowruns ongeveer 6 verschillende unique gloves minstens 1-2 keer gevonden..

m'n inventory ziet er echt lomp uit :)

Gloves:
- 2x Chanceguards
- 3x Frostburns
- 1x Venomgrp
- 2x Bloodfist
- 1x Gravepalm

ander spul
- Stormrider Tabar
- 2x nagelring
- Aldurs Rythm
- 2x Twitchthroe
- Laying of hands

en nog een hoop andere unique / set crap die ik weg heb gegooid :P

[ Voor 52% gewijzigd door Ghostie|IA op 28-06-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 12:42:
[...]
Ik heb gisteren best wel veel succes gehad met nightmare Memphisto runs. Dit heb ik gevonden in +- 30 runs:

-Goldwrap (is nu onderdeel van mijn MF uitrusting)
-Spellsteel (gebruik ik nu als 2e wapen)
-Aldur's Rythm (gebruik ik nu als 1e wapen)
-Aldur's Advance Battle Boots (dit zijn nu mijn boots)
-Tal Rasha's Horadric Crest (dit is nu mijn helm)
...
Tal Rasha's Crest, erg goede helm [voor als je geen Vampire Gaze hebt..] Mijn assassin gebruikt hem nog steeds [ik heb daarvoor alle items die ik wil hebben, behalve dus een gaze ;(.] Gooi er een um rune in en je hebt echt een erg goede res. helm erbij.

Aldurs Rythm is een leuk paladin wapentje als je niks beter hebt, ik had hem ook op m'n GoT HC char. [deed best lekkere dmg.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Gister was echt lachen het volgende vond ik ik 1 cow game en 1 meph run:
- Um rune :)
- 7% mf sc :)
- shaftstop :)
- Nosferatus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik ben aan het zoeken voor een betere buriza.. 150% is echt naadje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

yo ik heb nog een 193 liggen, intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ligt eraan wat je er voor wilt hebben..

heb op zich kwa hele goeie items niet veel..

realm down :(

[ Voor 9% gewijzigd door Ghostie|IA op 28-06-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

eeh geef je acc maar ff ik ben nu toch online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
*agrachdyrr

maar kan er nu niet opkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Owh ok mijn acc = plastic[eendje] en tesnoinsnapxe
wisper maar als je er bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@#%*!@# zooi :(

Dropt Mephisto net een Lava Gout, wat ik persoonlijk erg goede gauntlets vind, is het ethereal. Dit is nu de tweede keer dat ik dit meemaak, eerder had ik dit ook al bij een Hexfire...

Nog een vraagje. Is het mogelijk om in single player meer dan drie (normal, nightmare & hell) cow runs te doen? Ik las ergens dat de koeien er gewoon weer zitten als je de cow king niet dood maakt, en uit het spel gaat, maar ik weet dit niet zeker.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ja zo lang je de cow king niet afmaakt kan je zo lang als je wilt cowruns blijven doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd? Ik doe een Tome of Town Portal in de Horadric Cube samen met Wirt's Leg en er gebeurt niets. Nu heb ik dit verder geprobeert om die portal te laten verschijnen:

-Eerst Baal afmaken --> Geen Succes
-Nieuwe Wirt's Leg halen --> Geen Succes

Wat kan dit zijn? Ik hoop wel dat ik nog wat cow runs kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
mogelijkheid 1: dr is al een portal geopend in de game waarin je zat.
mogelijkheid 2: je kunt de portal niet meer openen omdat een of andere oen de cowking gekilled heeft.
mogelijkheid 3: je staat in de verkeerde difficulty. e.g: normal baal killen levert normal cows op. zelfde met nightmare en hell.

[ Voor 28% gewijzigd door stime op 28-06-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou kunnen dat ik de Cow King in normal dood heb gemaakt, maar betekent dit dan dat ik ook niet meer in nightmare en hell de portal kan openen? Ik dacht altijd dat de verschillende difficulties los van elkaar stonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 04:55:
[...]

gezever over mensen die cheaten niet erg vinden wordt ook vervelend. Geef toe dat het het spel verneukt en we zijn klaar.
dat ga ik niet toegeven want nu heb ik het nl leuk (eigen items, goede items) en ik benadeel er verder niet echt iemand mee. iemand af en toe wat geven lijkt me niet benadelen maar ja. ik geef wel toe dat het cheaten is omdat het niet iets is dat oorsprongelijk kon. maar ja. zo lust ik er nog wel een paar :P

btw, alleen fist kill van de king telt. dus stel dat m'n ama die nog kan openen de king slacht, kan niemand die dan in het cow lvl (iedereen buiten cow lvl heeft dus niet) zit meer openen en wel of niet party maakt niks uit. maakt iemand de king af die hem al eens eerder geslacht heeft gebeurt er voor m'n ama niks en kan ik nog gewoon openen, party of niet.

btw pheno, ik vond net nog een elemental skiller (kaal). aangezien die toch niks waard zijn (je weet zelf wrom gok ik ;)) mag je die sowieso hebben. ik ben niet zeker van de waarde van aldur's armor. zover ik weet is ie wel rare maar zowat niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:41:
Het zou kunnen dat ik de Cow King in normal dood heb gemaakt, maar betekent dit dan dat ik ook niet meer in nightmare en hell de portal kan openen? Ik dacht altijd dat de verschillende difficulties los van elkaar stonden...
Oja, misschien handig om erbij te vermelden:

-Ik gebruik de Horadric Cube gewoon in het Rogue Encampment
-Horadric Cube zit niet in mijn stash (als dat al iets uitmaakt)
-Hij zegt steeds: "I can't use this yet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
woot! een bijna perfect Immortal King Maul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 15:02:
[...]
Oja, misschien handig om erbij te vermelden:

-Ik gebruik de Horadric Cube gewoon in het Rogue Encampment
-Horadric Cube zit niet in mijn stash (als dat al iets uitmaakt)
-Hij zegt steeds: "I can't use this yet"
die "can't use this yet" duidt er op dat je op die moeilijkheids graad baal nog niet geslacht hebt lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
-heb je baal al gemold (In die difficulty)?
-heeft iemand een 1st kill gemaakt op de cowking als jij in de game was?

1e kun je zien door naar je quests te kijken
voor de 2e heb je MH nodig, dan staat er een rood kruisje in je quest scherm van A1

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 28 juni 2003 @ 15:38:
[...]

die "can't use this yet" duidt er op dat je op die moeilijkheids graad baal nog niet geslacht hebt lijkt mij :)
Nee, dat is het niet, ik heb Baal op normal & nightmare al meerdere malen dood gemaakt.

Ik heb trouwens al een 'oplossing' gevonden. Waarschijnlijk heb ik ooit de cow levels gedaan op normal en op nightmare (inclusief het doden van de Cow King), en ben ik dat vergeten. Zojuist heb ik een editor van internet afgehaald, en daarmee heb ik quest 3 van act 1 gereset, daarna heb ik deze quest weer gehaald, en nu kan ik gewoon weer het cow level in.

Tja, ik doe het liever zonder cheat, maar ik wil toch cow runs kunnen doen, en destijds wist ik niet dat ik er nooit meer in kon na het doden van de Cow King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

zeg, ik was net aan't praten in nld channel en opeens lost connection. wil ik terug erin krijg ik steeds "unable to connect to b.net". nu heb ik dit wel eens vaker gehad door lag en zo. maar nu duurt het al zeker een half uur of zo en herstart en zo helpt niet. beetje irri. :(

edit:

damn hey, een uur later nog steeds unable to connect blaat. en internet doet het echt nog wel hor (zoals blijkt :P)

soms is b.net echt irritant...

[ Voor 27% gewijzigd door Termy op 28-06-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond een pala combat skill + 39 life, die heb ik geruild voor een 40/15 IAS jewel, was het een goeie ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 21:15:
Ik vond een pala combat skill + 39 life, die heb ik geruild voor een 40/15 IAS jewel, was het een goeie ruil?
Je moet iets duidelijker zijn. Items met de naam 'Pala Combat Skills' bestaan niet, wel items die bonussen geven aan de combat skills van de Paladin. En wat bedoel je met een '40/15 jewel'? 15 zal wel voor 15% increased attack speed staan (Jewel of Fervor), maar waar staat die 40 dan voor?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damage

en ik gok dat ie een charm bedoelt. Vrij duidelijke termen toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
40/15 jewels... zijn die niet massaal geduped?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup. Ik gok dat er echt elke 40/15 die je in je klauwen krijgt een dupe is. Die zijn echt MASSAAL geduped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
ooit had ik een 39/15 ias jewel gevonden en weggetrade voor stuff wat allemaal duped bleek te zijn (jah rune, raven circle dual leech ring en een 29 maras :( )

stomstomstom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

niet alle zijn geduped. alleen van de blauwe en rode kan je 100% zeker zeggen dat ze dupe zijn (hebbe ook ilvl 99). de andere kleuren zijn lang niet zo zeker dupe.

tis trouwens 40% enhanced dmg//15%ias

enne vertex. hoe veel duidelijker dan "pala combat skills" wil je worden? ik neem tenminste niet aan dat iedereen uit z'n hoofd weet dat dat een lion branded grand charm is...

trouwens, je had nog wel wat extra kunnen vragen voor die skiller. pala combat met zo veel life is best veel waard.

edit
29% mara's duped? ROFL, daar neemt men echt de moeite nie voor om te dupe... en hoe weet je trouwens dat die jah rune duped was? dat die ring duped was is niet zo heel verbazend maar van de mara's en jah is dat niet zeker. dat de mara's dupe was lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk.

desalniettemin domme trade want hij's veel meer waard :P

[ Voor 28% gewijzigd door Termy op 28-06-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 28 juni 2003 @ 23:12:
enne vertex. hoe veel duidelijker dan "pala combat skills" wil je worden? ik neem tenminste niet aan dat iedereen uit z'n hoofd weet dat dat een lion branded grand charm is...
Wat voor item het is, en hoeveel plussen het item geeft aan de combat skills bijvoorbeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Een grand charm met +1 to paladin combat skills en +38 to life.. charms met +1 to skills en +life zijn meestal wel wat waard ja, zeker als het een gewilde skill-tree is [zoals sorc cold skills, paladin offensive aura's..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Termy schreef op 28 juni 2003 @ 23:12:
niet alle zijn geduped. alleen van de blauwe en rode kan je 100% zeker zeggen dat ze dupe zijn (hebbe ook ilvl 99). de andere kleuren zijn lang niet zo zeker dupe.
[quote]

Alle kleuren zijn onderhand net zo hard geduped als blauw en rood. Sorry hoor, maar de kans op 40/15 is echt klein, mensen die niet geloven dat groene jewels geduped ijn, die zijn gewoon naief.
tis trouwens 40% enhanced dmg//15%ias

het had niet zo goed een amulet kunnen zijn. Zo duidelijk is het niet. Zeker niet voor iemand die niks te maken wil hebben met al die smerige dupe item traders :+
trouwens, je had nog wel wat extra kunnen vragen voor die skiller. pala combat met zo veel life is best veel waard.
valt mee hoor, wie speelt er n pala vandaag de dag.
edit
29% mara's duped? ROFL, daar neemt men echt de moeite nie voor om te dupe... en hoe weet je trouwens dat die jah rune duped was? dat die ring duped was is niet zo heel verbazend maar van de mara's en jah is dat niet zeker. dat de mara's dupe was lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk.
ze dupen tegewoordig alles. Hoewel ik toe moet geven dat de kans hier idd wel wat klein(er) is.
desalniettemin domme trade want hij's veel meer waard :P
Valt dus wel mee omdat niemand pala's speelt tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
29% mara's duped? ROFL
Neej natuurlijk is die maras niet duped maar die ring en die rune dus zeer waarschijnlijk wel. (dat ik dit nog moet uitleggen zeg pfff )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sorry hor vertex. maar als ie zegt pala combat skiller met 39life is het zo duidelijk als maar kan. een skiller heeft altijd maar +1 en aangezien magic alleen een pre- en affix kan hebben is er dus verder niks anders. de opmerking van me was trouwens eerder vanwege de toon die je aansloeg dan wat anders. het kwam nl nogal belerend over.. alsof alles en iedereen voor jou moet wijken om het jou duidelijk te maken...

pjemco, dat van die pala skiller vergis je je nogal in. vooral combat skillers zijn gewild omdat die de FoH verhoogd en dat soort pala's zie je vaak nogal. ik iig wel.
verder zijn er meer kleuren dan groen, blauw en rood EN Nee, ze dupen niet alles meer, zeker geen niet-perfecte mara's omdat er geen mogelijkheden meer zijn om massaal te dupen. dus die rare paranoide angst voor elke minor health potion die geduped zou zijn gaat een beetje te ver..

o sorry stime.. het spijt me werkelijk zeer dat ik je diepere betekenis niet meteen door had... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 29 June 2003 @ 14:59:
sorry hor vertex. maar als ie zegt pala combat skiller met 39life is het zo duidelijk als maar kan.
Nee, dat was mij dus niet duidelijk, anders zou ik het niet vragen.
een skiller heeft altijd maar +1 en aangezien magic alleen een pre- en affix kan hebben is er dus verder niks anders.
Dit is niet zo, je hebt zat items die een +2 of +3 aan de combat skills van een paladin geven. Je hebt ook items die een +2 geven aan alle skills van een paladin.
de opmerking van me was trouwens eerder vanwege de toon die je aansloeg dan wat anders. het kwam nl nogal belerend over.. alsof alles en iedereen voor jou moet wijken om het jou duidelijk te maken...
Jammer dat het verkeerd overkwam, het was absoluut niet mijn bedoeling om het op een botte manier te zeggen. Ik vroeg slechts om wat meer gegevens zodat het wat duidelijker zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 15:22:
[...]
Dit is niet zo, je hebt zat items die een +2 of +3 aan de combat skills van een paladin geven. Je hebt ook items die een +2 geven aan alle skills van een paladin.
[...]
Erm hij had het over skillers en die kunnen nooit meer dan +1 skills per charm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:13:
[...]

Erm hij had het over skillers en die kunnen nooit meer dan +1 skills per charm hebben.
Skillers? De naam zegt het eigenlijk al, alle items die skills een boost geven, dus niet alleen charms. 'Skillers' kunnen dus wel degelijk meer dan +1 geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 29 June 2003 @ 14:59:

pjemco, dat van die pala skiller vergis je je nogal in. vooral combat skillers zijn gewild omdat die de FoH verhoogd en dat soort pala's zie je vaak nogal. ik iig wel.
verder zijn er meer kleuren dan groen, blauw en rood EN Nee, ze dupen niet alles meer, zeker geen niet-perfecte mara's omdat er geen mogelijkheden meer zijn om massaal te dupen. dus die rare paranoide angst voor elke minor health potion die geduped zou zijn gaat een beetje te ver..
Ik zie praktisch nooit pala's. Alleen maar sorcs, barbs ofzo. :+ Hoewel zeker een gewilde charm is een lightningskill charm een stuk gewilder.. Dat bedoelde ik :)

Even over die jewels: Je kan er echt rustig van uit gaan dat elke 40/15 jewel geduped is. Of ie nou geel, groen, paars, blauw, rood, ultramarijn of wit is maakt niet uit.

De kans dat er 40/15 jewels vallen is zo ontzettend klein dat dat het aanbod van die dingen nooit kan verklaren.

Die jah rune zou geduped kunnen zijn, dat weet ik niet. Die dingen worden ook nog wel eens gevonden. Tis echter ook een gewilde rune dus die wordt nog wel eens geduped. Maar het kan.

Dat die Mara's geen dupe is lijkt me inderdaad vrij duidelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:18:
[...]
Skillers? De naam zegt het eigenlijk al, alle items die skills een boost geven, dus niet alleen charms. 'Skillers' kunnen dus wel degelijk meer dan +1 geven.
tja ok, ik was enigszins geirriteerd maar ja..

de term skiller's duiden uitsluitend op de grand charms die +1 tot een bepaalde tak van skill van een char kan geven. andere items vallen niet onder die term. wat ik bedoelde met "kan alleen een pre en affix hebben" is dat zo'n magic ding maximaal "bla bla grand charm of bla bla" kan heten, in dit geval "lion branded grand charm of vita" wat dus neerkomt op +1 to pala combat skills en 39life.

pjemco. ok, het aanbod is wel een beetje groot t.o.v. de vind kans maar dan nog.. ik lig er sowieso niet heel erg wakker van. als m'n gewone items maar geen dupes zijn. die jewels zijn vrijwel alleen trade spul voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 29 June 2003 @ 17:04:
tja ok, ik was enigszins geirriteerd maar ja..

de term skiller's duiden uitsluitend op de grand charms die +1 tot een bepaalde tak van skill van een char kan geven. andere items vallen niet onder die term. wat ik bedoelde met "kan alleen een pre en affix hebben" is dat zo'n magic ding maximaal "bla bla grand charm of bla bla" kan heten, in dit geval "lion branded grand charm of vita" wat dus neerkomt op +1 to pala combat skills en 39life.
Ok, dan is het me duidelijk. Ik ben er een jaar uitgeweest, dus ik ben die termen vergeten, of ze zijn totaal nieuw voor me :)

Ik dacht daarnet aan de naam 'skiller' te herkennen dat het items waren die skills een boost geven, maar het schijnt dus alleen bij grand charms gebruikt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hak je Mephisto dood krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/Diablo.jpg

Niet om vrolijk van te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... lange discussie

maar goed, het was idd een pala combat skill + 39 life GRAND CHARM, wat voor de meeste mensen wel duidelijk was. Met 40/15 bedoelen we idd een 40% enhanced damage + 15 increased attack speed. De meest voorkomende 40/15 dupe heeft een BLAUWE kleur. De naam skiller wordt idd gebruikt voor een + 1 xxxxx skill grand charm. Als iemand een lightning skiller + 42 life vind, dan ben je stinkend rijk :P (prijs rond de 10 x 40/15??? weet ik veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal dupes, zeg ik je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik ken iemand die heeft 4x 40/15 in een armor zitten en 40/15 in een windforce..

die zijn echt niet legaal..

tis wel eng als je ziet hoe snel die schiet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar spannend is het niet meer :P
Amas en sorcs zijn imho niet spannend, nofi. Bijna elke ama loopt met wf ofzo, de wat lagere lvls met buri en dan heb je het wel weer gehad. Of de Titans spearazon....gaap. Rennen meteen naar cows en levellen maar. En dan de novasorcs natuurlijk. Ook zo'n enorme gaapactie. Ooit gemaakt en gestopt naar hell omdat er echt geen hol aan was.

Vanaf toen ben ik ook de wat exotische builds gaan maken. Wat is er nou leuker dan een uurtje de tango gaan dansen met Diablo met je pala ranger. Ik met masochist, ik weet het :D

Ik zal eens kijken wanneer ik online kan komen Termy. Veel heb ik niet (ik bot niet), maar we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pala Ranger met Windforce kan anders behoorlijk effectief zijn :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
anders gooi je gewoon een buriza op een poppetje ipv wf, wf veel duurder en je killed met buri ook erg simpel. En daarnaast kan je die vanaf 42 al aan. Ik heb een aantal classes met een buri geprobeerd en het slaat eigenlijk nergens op. Elke kon genoeg killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar die "uberwapens" (GF, WF je weet ze wel ;) ) vind ik 1x leuk om te zien hoe snel je die gasten neerkrijgt, maar het is alsof je in GOD mode door <vul spel in> rent. En dat vind ik niet leuk. Ik vind het leuker om met wat mindere wapens te gaan lijden :D
Duurt het spel langer en ik heb meer tegenstand. De middenklas wapens zeg maar, met een standaard composite bow red je het ook niet op hell :)

Dat andere mensen het leuk vinden om met wf bij de koeien te gaan hollen, soit. Moeten zij weten, zij genieten anders van het spel dan ik.

Voor een elementalist is buri niet zo nuttig, ik heb manaleech nodig, veel manaleech :)
En buri is ook saai :)

Waarom denk je dat ik DiabloII al een paar jaar speel en er niet op uitgekeken raak? Omdat ik het mezelf graag moeilijk maak, cowlevelen boeit me in het geheel niet :)
Met een karakter t/m hell kunnen komen is bij mij al genoeg, ik zie het nut niet om een 99'er te maken. Kost teveel tijd en ik heb er geen rotmoer aan omdat ik niet duel. In die tijd dat ik een 99'er kan maken kan ik ook een nieuwe exotische build uitproberen. Mijn manier om het spel te spelen zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Valt mij wel op hoe weinig hogere levels Paladins je ziet, de meeste stoppen bij 50 of zo. Als je niet alles op resistance gooit eerst ben je inderdaad relatief zwak, en is het niet erg leuk. Zowieso is Paladin vooral een support class.

Ik heb gisteren mijn Paladin van level 50 naar 70 gespeeld zonder Cow games te doen, simpelweg door 'Act 1-5 games' en Baal/Meph runs te joinen. De enige monsters waar ik echt voor uit moet kijken zijn Stygian dolls en de laatste groep minions van Baal, maar bij Diablo hoef ik niet eens te healen als er niet teveel mensen aanwezig zijn. De meeste hoog level sorcs en zo waarderen het wel wanneer een level 50 tussen hun en een lightning enchanted multishot beest in gaat staan en bijna geen schade krijgt, dan gaan zij tenminste ook niet dood. Gewoon zorgen dat je klaar staat met een resistance aura, dat heb je voor de meeste zwaardere monsters wel nodig. En zorg dat je eigen base resistance al (bijna) max is voor alle dingen.

Iemand enig idee wat je tegen die dolls kan doen? Als ik daar ook iets tegen krijg kan ik pas echt goed tank spelen.

Edit: Dit char heeft relatief slechte equipment, en gebruikt zelfs nog een Cathan's Seal als ring (6% leech) omdat hij nog niets beters heeft gevonden. Het enige redelijke bestaat uit belt (string of ears), body armor (Guardian Angel met 'Um', met dank aan Kroetsjov :) ), Holy thunder scepter (brengt mijn base lightning resistance op hell op 95%) en een schildje met 4 perfect diamonds.

[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 30-06-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Zorg dat je mercenary tegen de dolls vecht, die krijgt geen schade volgens mij van de ontploffingen.. [net zoals tegen de act 5 suiciders].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De ontploffingen zijn niet het ergste, als je een extra strong doll hebt ramt die zonder moeite per slag de helft van mijn health weg... (piercing/ignore defense misschien?) En als hij ook nog extra fast is, en zijn vriendjes bij zich heeft... Zijn mijn teamgenoten niet blij mee, wanneer ik met tig van die beestjes langs kom sjeesen, en de helft afhaakt om eens andere doelen te zoeken. Als er een slimme sorc bij is gaat het wel, die kan ze zonder al te veel moeite afmaken. Als ze iets minder slim zijn vallen ze dood neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy Freeze werkt waarschijnlijk prima tegen die gasten, dan kun je makkelijk van ze vandaan rennen. Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee, omdat ik eigenlijk zelden met ze vecht. Ik ren bijna altijd langs die Stygian Dolls op mijn weg naar Mephisto.

Wat voor Paladin speel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hoezo 'wat voor Paladin'? Wat voor catagorien zijn er dan? :)

Max Fanaticism aura, werk aan max shield, 5 in Zeal (wordt na het schild verder onder handen genomen), en een zooi in lightning aura (kan ik nog wat damage doen solo). Verder losse punten vooral, veel punten in resistance aura gooien heeft niet veel zin, het eerste punt geeft 60% of zo, daarna maar 2% extra per punt.

Zit ook nog wat in Thorns, maar op hogere niveaus wordt dat minder belangrijk als je niet veel solo speelt.

Heb niet Holy Freeze gekozen omdat ik een defensive Act 2 hireling heb, en die dat dus al heeft. Zolang hij leeft heb ik rond de 5000 defense of zo geloof ik.

Edit: Had op een gegeven moment gisteren lag bij Hell Diablo, net toen ik snel even switchte tussen resistance aura en shield om dat aan te zetten. Net op dat moment deed hij 2 fire novas, die (aangezien ik dat maar 60% resist) mij tot iets boven de helft terug mepte. Maar... 5 teamgenoten vielen ook meteen dood neer, aangezien het hele team in leven werd gehouden door mijn extra resistances :)

Heb maar niet verteld waarom ze opeens zoveel schade kregen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Skyclad op 30-06-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
een pala is erg leuk hoor en kan supersterk zijn. Je moet gewoon goede skills + bijbehorende eq nemen.
Een thorns pala is erg lastig, want thorns op hell...

Maar verder als je normaal speelt heb je ook hell pas uit op lvl 70, dus heb je al je skills ongeveer wel.

Een van de simpelste pala's is toch wel de veng/convic/fana/shield pala. Gewoon max blocking met een overpowered skill: veng.
Als je wat mana leech hebt met een redelijk goed wapen (en beetje snel) en 1 punt in resist aura gooit kan je alles goed spelen.

Als je wat variatie wilt moet je iets doen als:
- een hammerdin (gaat goed in hell met juiste eq)
- een sacrifice pala (veel ll nodig, minimaal 24 ofzo maar da's wel te doen)
- smiter (leuke variatie, helaas geen ll en alleen phys dam)
- charger
- holy shock (dunno de naam van de pala ervan, maar met convic kan dees erg leuk zijn)
- ranger

Deze kan je nog combineren met foh voor elemental dam (helaas niet zoveel, maar in combinatie met conviction wel redelijk)

Voordeel van een hammerdin is dat je concentration moet gebruiken en volledige magic dam doet. Conc = leuk in multiplayer games.

Er zijn nog wel een paar variaties, maar dees zijn wel de meest voorkomende.
Het is best leuk om variaties te spelen, in 1.10 kan je nog meer specialiseren. Nog meer variaties!!!! nu kan ik al een boel sorcies verzinnen, maar moet je nagaan hoeveel dan.
Of een teeth necro ofzo, helaas in 1.09 niet te doen, maar in 1.10 denk ik wel

[ Voor 17% gewijzigd door reddevil op 30-06-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Normaal spelen is haast onmogelijk tenzij je een private game maakt :(

Of je hebt hoog level spelers die de party joinen en je dus rushen (dan blijf ik wel zoveel mogelijk in de frontlinie lopen, heb geen zin in leechen), of je hebt hoog level spelers die zo vriendelijk zijn even Meph te slopen terwijl je bijna klaar bent met Duriel. Kan je weer opnieuw een spel maken en hopen dat het niet weer gebeurd :(

Bovendien is Paladin bijna onspeelbaar zonder redelijke eq, ik heb als level 34 Paladin gehad dat Normal Baal mij in 1 klap dood sloeg... Mijn level 33 Barb hoefde ondertussen dankzij whirlwind niet eens te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik met een normale pala nooit problemen heb gehad (op normal nightmare dan :) ). En dan heb ik nooit overdreven equip. Standaard meuk op normal is goed te doen hoor. In 1 klap dood bij baal in ieder geval niet. Zorg voor een leech van min. 5% voor life/mana. Zealen is dan wel leuk :)

Een barb is defensief ook wat sterker, een pala een goede allrounder :)
Kwestie van de juiste punten verdelen. Bij een normale pala heb ik de verdeling:
1 strength
1 dex
2 life

en dat 5de puntje roelerend in strength of dex, net wat ik nodig is op dat moment.
Default is ie strength, daar holy shield voor de block zorgt en zeal de attackrating omhoog gooit. En daarmee ga ik zeker niet dood bij baal op normal. Misschien had je te weinig in leven gedaan? Voor een close combat reserveer ik altijd 2 van de 5 punten voor life. Nou ja, altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op 30 June 2003 @ 10:59:
Hoezo 'wat voor Paladin'? Wat voor catagorien zijn er dan? :)
Er zijn een heleboel 'sub-classes'. Je hebt Zealots, Chargadin's, Hammerdin's, Avengers, Rangers, etc. Op diabloii.net & gamefaqs.com kun je kijken hoe je verschillende 'sub-classes' het beste kunt spelen.

Zelf ben ik een Zealot, en bij een Zealot gaat alles om de snelheid van je attacks. Ik gebruik een Zeal (4) + Fanaticism (20) combo, en nu is het zaak een zo snel mogelijk wapen te vinden wat ook nog behoorlijke damage doet (Baranar's Star, Lightsabre, Schaeffer's Hammer, etc).
Max Fanaticism aura, werk aan max shield, 5 in Zeal (wordt na het schild verder onder handen genomen), en een zooi in lightning aura (kan ik nog wat damage doen solo). Verder losse punten vooral, veel punten in resistance aura gooien heeft niet veel zin, het eerste punt geeft 60% of zo, daarna maar 2% extra per punt.

Zit ook nog wat in Thorns, maar op hogere niveaus wordt dat minder belangrijk als je niet veel solo speelt.
Hoeveel skill points heb je nog over? Het beste kun je skill points zo efficient mogelijk verdelen, daar heb je later veel profijt van. Het is best wel leuk om Thorns te hebben aan het begin, maar zoals je zelf ook al aangeeft heb je er nu niets meer aan. Dit zijn dus verloren skill points.
Edit: Had op een gegeven moment gisteren lag bij Hell Diablo, net toen ik snel even switchte tussen resistance aura en shield om dat aan te zetten. Net op dat moment deed hij 2 fire novas, die (aangezien ik dat maar 60% resist) mij tot iets boven de helft terug mepte. Maar... 5 teamgenoten vielen ook meteen dood neer, aangezien het hele team in leven werd gehouden door mijn extra resistances :)

Heb maar niet verteld waarom ze opeens zoveel schade kregen ;)
Dat laatste lijkt me een goed plan :D
Pheno79 schreef op 30 juni 2003 @ 12:13:
Ik moet zeggen dat ik met een normale pala nooit problemen heb gehad (op normal nightmare dan :) ). En dan heb ik nooit overdreven equip. Standaard meuk op normal is goed te doen hoor. In 1 klap dood bij baal in ieder geval niet. Zorg voor een leech van min. 5% voor life/mana. Zealen is dan wel leuk :)
Zealen is inderdaad erg handig als je een leuke life leech hebt (mana leech is niet zo van belang voor mij). Op Hell hoef ik bijna niet eens te healen bij normale monsters, ik moet alleen af en toe eens een flesje te gebruiken bij champions & uniques.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

m'n ama heeft ook een 160/60ias armor met wf. vorige ama had ook 40/15ias in de wf. kheb redelijk veel ias en schiet redelijk vlot met de might van m'n merc zo'n 6400 per guided. multi shot dmg weet ik ff niet uit hoofd maar het schiet iig wel op in cow games. alhoewel lightning fury beter is voor massa destructie ;)

m'n allereerste char, een paladin, begonnen toen ik D2 net voor het eerst had toen het uitkwam, heb ik nog steeds. hij's slechts lvl 73 en pas sinds een paar weken patriarch omdat ik destijds veel op open b.net speelde (toen lod er net was en het nog niet stikte van de uber hack items). ik had dus daarmee nooit gecowed. ik heb toen _lang_ met _crap_ rondgelopen en vond het helemaal geweldig omdat ik toch nog nooit een wf gezien had of er van gehoord had. geldt ook voor de ocu etc trouwens. als ik nu bekijk wat ie heeft valt het nog best mee. 08 gaze, 08 lightsabre, 08 storm dual leech ring. etc. ongetwijfeld goed spul maar dat had ik toen totaal niet door.

nu speel ik sinds een half jaar op closed en wilde ik wel eens zien wat voor items er verder nog waren. vandaar dus dat ik bot (ja ja, schaamte op mij) en trade. de pala die ik op m'n vorige acc had was lvl 80 met schaeffer's, gaze, shaft, etc . het "gewoonlijke" zeg maar. ik vind het nu idd gewoon leuk om met zo goedmogelijk spul zo effectief mogelijk cow games of wat voor gebied in d2 uit te roeien :)

btw, die beruchte dolls in act3. waar zitten die dan precies? nog nooit last gehad van die kleine krengetjes toen ik daar uithing. jullie bedoelen toch die kleintjes in de durance?

pheno, ik merk wel wanneer ik een berichtje van je krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Er wil nog wel eens een unique doll uithangen op level 3, en als die de verkeerde enchants heeft kan dat best klote zijn. (Extra Fast, Extra Strong, Aura Enchanted, Immune Physical, Immune Lightning combo en ik ga hard rennen :P )
Die laatste minions van Baal (met Lister) hebben ook knockback en forse physical schade, vooral als Lister die enchants heeft.

Grote verschil tussen physical resistance en andere resistances is geloof ik dat je een percentage van de hits blockt met je schild ipv een percentage van de damage. Dus als je erg hard geraakt wordt krijg je bij 75% 3x geen schade ervan, en 1x de volle klap. (En met wat pech dus iedere ronde de volle klap, van elk van die beesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
nee block is block...

even over die zealot pala's... tis redelijk maar geen dam bonus, daarom is vengeance zo leuk. En zonder echt veel speciale eq (mana leech wel nodig, dus bijv een manald ofzo) kan je makkelijk nm doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op 30 June 2003 @ 14:42:
even over die zealot pala's... tis redelijk maar geen dam bonus, daarom is vengeance zo leuk. En zonder echt veel speciale eq (mana leech wel nodig, dus bijv een manald ofzo) kan je makkelijk nm doorkomen.
Zealot's zijn de succesvolste paladin builds. Zeker als je een Baranar's Star of Lightsabre kan bemachtigen. Vengeance is leuk hoor, maar je hebt abnormaal veel mana leech nodig. Vergeet ook niet dat life/mana leech op hell wordt terug gebracht tot 1/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zeal vs Vengeance:
http://www.hut.fi/~tgustafs/baranarswithvengzeal.html

Grootste nadeel aan melee classes die mana nodig hebben zijn al die mana burn beestjes.

[ Voor 39% gewijzigd door Skyclad op 30-06-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op 30 June 2003 @ 15:23:
Zeal vs Vengeance:
http://www.hut.fi/~tgustafs/baranarswithvengzeal.html

Grootste nadeel aan melee classes die mana nodig hebben zijn al die mana burn beestjes.
Hier blijkt dus ook maar weer eens uit dat Zeal in bijna alle gevallen beter is. Natuurlijk doet Vengeance meer damage, maar 8,7 mana drain is bijna niet op te vangen in hell (mana leech van 1/4). Natuurlijk kan dit wel opgevangen worden door je equipment helemaal in het teken van mana leech te zetten, maar dit geeft zoveel nadelen dat het niet echt een optie is. Als je dit doet zul je het me een bijster lage resistance en defense moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
eeehm je hebt dus niet goed gelezen, veng doet per sec meer dam dan zeal, dus is veng beter. En die ml is zo simpel op te vangen, ik gebruik al tijden niet meer dan 6 ml en da's meer dan genoeg. Daarnaast kan je heel simpel 10 ml halen zonder veel res te verliezen. Daarnaast maakt die 50 defense echt niet veel uit, zeker niet als je gewoon 75% blocking hebt. En ALS je toevallig ooit is een keer even geen mana heb, switch je naar zeal (1+paar skills) en 1 keer slaan is genoeg, omdat je toch genoeg ml had.

Daarnaast doet convic + veng dus veel meer dam op hell dan zeal/fana waardoor je veel minder hoeft te slaan en dus weer een snellere kill hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door reddevil op 30-06-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op 30 June 2003 @ 16:19:
eeehm je hebt dus niet goed gelezen, veng doet per sec meer dam dan zeal, dus is veng beter.
Als je het zo zegt wel, maar je vergeet iets belangrijks. Vengeance kost veel meer mana. 8,7 (level 20) tegenover 2 (level 1 t/m 30). Dan is het nog maar de vraag welke attack beter is, naar mijn mening i.i.g. Zeal.
En die ml is zo simpel op te vangen, ik gebruik al tijden niet meer dan 6 ml en da's meer dan genoeg. Daarnaast kan je heel simpel 10 ml halen zonder veel res te verliezen. Daarnaast maakt die 50 defense echt niet veel uit, zeker niet als je gewoon 75% blocking hebt. En ALS je toevallig ooit is een keer even geen mana heb, switch je naar zeal (1+paar skills) en 1 keer slaan is genoeg, omdat je toch genoeg ml had.
Als jij je equipment moet afstellen om een grote mana leech te krijgen voor je attack dan gaan daar altijd bepaalde zaken onder lijden.
Daarnaast doet convic + veng dus veel meer dam op hell dan zeal/fana waardoor je veel minder hoeft te slaan en dus weer een snellere kill hebt.
Inderdaad, maar jij krijgt weer meer damage omdat je een mindere defense hebt. Zeal is een combi tussen attack & defense, en Vengeance is meer puur op de attack gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedenk me ineens dit:

Monsters met een elemental immunity

In dit geval wordt de damage van Vengeance in bijna alle gevallen (poison elemental immunity niet) met 1/3 verminderd. Aangezien heel erg veel monsters op nightmare & hell een elemental immunity hebben is dit een erg groot nadeel.

Monsters met een physical immunity

Als een monster geen elemental immunity heeft dan heeft het monster in (bijna?) alle gevallen een physical immunity. In dit geval is mana leech niet mogelijk, en daardoor kan Vengeance niet meer goed werken.

Monsters met mana burn

Erg irritante monsters voor mensen met Vengeance, omdat geen mana leech hier tegen bestand is. Als de mana meter leeg is kan Vengeance niet meer werken, en wordt de damage drastisch verminderd.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
ik zou zeggen probeer is een veng pala, ze slaan echt veel veel harder. En die ml, als je een gaze opzet en een leuke res all / 4 ml amu neemt (beide goed te doen) dan heb je meer dan genoeg mana leech. En wat betreft die 1/3 immunity, tuurlijk, maar die 2/3 heeft geen penalty en aangezien convic op 20 de res naar -100 brengt verdubbel je dus die 2/3 eigenlijk. Reken maar na.
Mijn pala heeft zelfs met een gaze, shaft en stormshield nog max res en 12 ml. (als je ipv storm herald neemt heb je zelfs nog eenvoudiger max res). Daarnaast kan je als je toch die max res niet haalt (als je dat perse wilt) gewoon convic aanzetten, wachten totdat de monsters de aura hebben en snel naar salv wisselen. Zit je met en convic en salv te hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het hele idee van Zeal niet dat je ontzettend snel hakt? Zeker in combi met Fanatism?

Daar schuilt de kracht in voor zover ik weet. vengeance word door de meeste pala's voornamelijk gebruikt op phys imunes.. teminste, als ze geen baranars Star als wapen hebben.

Neem dit ook even mee in de berekening mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 20:29:
Is het hele idee van Zeal niet dat je ontzettend snel hakt? Zeker in combi met Fanatism?

Daar schuilt de kracht in voor zover ik weet. vengeance word door de meeste pala's voornamelijk gebruikt op phys imunes.. teminste, als ze geen baranars Star als wapen hebben.

Neem dit ook even mee in de berekening mensen :)
Precies, dat gaf ik eerder ook aan. Ik zei in een eerdere reactie dat bij Zealots alles om de snelheid draait. Als Zealot moet je naar zoiets streven:

-20 punten in Fanaticism (aangevuld met zoveel mogelijk plussen van items)
-4 punten in Zeal (meer is niet nodig, omdat er geen extra klappen bij komen)
-Een snel & sterk wapen. Bijv. Baranar's Star, Schaeffer's Hammer of Lightsabre.
-Increased attack speed van je equipment (het liefst 20% of meer)
-Faster hit recovery van je equipment (het liefst 30% of meer)

Aanvullend zou je nog een Shael rune (+20% IAS) of een Fervor jewel (+15% IAS) in je main weapon kunnen gooien, maar dit is meestal overkill. Meestal kun je beter een leuke modifier erin te gooien, denk dan aan life leech (Amn rune), ignore target defense (Jah rune), o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eth rune

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 22:29 . Reden: klote tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is een Jah rune beter, omdat je dan helemaal geen last meer hebt van defense. Defense wordt op nul gezet, in plaats van 25% eraf. Is wel iets moeilijker te vinden (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:22:
Hak je Mephisto dood krijg je dit:

[afbeelding]

Niet om vrolijk van te worden :(
Ziet er niet zo best uit :/

Maar ik kreeg vandaag op nightmare by mephisto het volgende :
- Natalya's Soul Mesh Boots
- Duriel's Shell Cuirass
- Lots of junk

Zo, ik was vandaag meteen weer gelukkig, 2 goede items tegelijketijd. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 30 June 2003 @ 22:44:
[...]

Ziet er niet zo best uit :/

Maar ik kreeg vandaag op nightmare by mephisto het volgende :
- Natalya's Soul Mesh Boots
- Duriel's Shell Cuirass
- Lots of junk

Zo, ik was vandaag meteen weer gelukkig, 2 goede items tegelijketijd. :)
Mijn oogst voor vandaag:

-Plague Bearer
-Snowclash
-Een betere Goldwrap dan de Goldwrap die ik al had

Niet de echt über items, maar die Snowclash & Goldwrap heb ik gehouden. Ik zat ook nog te twijfelen of ik die Plague Bearer als main weapon zou houden, maar ik ben toch bij mijn Aldur's Rhythm gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 22:44:
[...]
Dan is een Jah rune beter, omdat je dan helemaal geen last meer hebt van defense. Defense wordt op nul gezet, in plaats van 25% eraf. Is wel iets moeilijker te vinden (understatement).
Zo, zal even mn post aanvullen. Ging ff wat fout met mn computer hierro, vandaar korte postje.

Eth rune is op dit moment nog bugged. Inplaats van -25% target defence the doen zet het de target defence naar -25%.

Kort gezegd: je raakt nogal vaak :+

Dit zal waarschijnlijk nogwel gefixed gaan worden in de patch, maar goed, dat roepen ze al jaren.

Besides: meeste pala's hebben vrij hoge dex (voor max block) dus praktisch geen behoefte aan -target defence. Ze hebben immers een hoge 'AR'.

Kan je beter een Amn rune ofzo (life leech = altijd goed) erin duwen.

Zo, das ook weer duidelijk. Nogmaals sorry voor dat flutpostje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

zowel eth als jah zorgen op dit moment voor een gegarandeerde 95% kans van raken. dit wordt nooit hoger. m'n vorige pala gebruikte gewoon bara/schaeffer's (was nog aan't teste) en bij de pi's gewoon vengeance. vooral met de grote dmg van schaeffer's had ik ruim genoeg mana om zo'n pi om te leggen voordat m'n mana op was. lightsabre heeft ook z'n goede kanten want die heeft sowieso al ignore defense dus je kan je de jah of eth sparen :P

trouwens dat van dat snel hakken is een belangrijk punt. zeker omdat je monsters zo in een stunlock krijgt. voor hen die de term niet kenne. je beukt zo snel dat voordat een monster/player hersteld van je klap hij de volgende al krijgt en dus weer ff niks kan doen. dit werkt vooral erg handig tegen de mana burn eikeltjes.. die krijgen dan nl geen kans om je mana te burne :P

edit:

tis je vergeven hor pjemco. maar had de edit geen optie geweest? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Termy op 01-07-2003 00:39 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.